[Z.M.DB] Popcorn mode on! (ziua 2582) + Concurs
Zmeoaica
A mai trecut o saptamana si cu siguranta fiecare din noi a mai adunat cateva amintiri (sper eu placute). Si pentru ca se apropie enervantul Craciun mi-am zis ca ar fi frumos sa ne daruim ceva unii altora. Asa s-a nascut ideea unui Concurs, un concurs simplu in care toata lumea va castiga.
Vreau sa alcatuim impreuna "Topul celor mai frumoase filme de Craciun / iarna".
Pentru asta va invit sa postati in comentarii un top 5 personal al celor mai bune filme in care iarna sau Craciunul se regasesc ca tema, fundal sau subiect. Pe baza topurilor personale voi prezenta luni 22 decembrie topul final asa ca aveti o saptamana dragilor sa va scormoniti memoria cu filme de sezon. Clasamentul se va alcatui simplu. Filmele voastre vor primi puncte de la 1 la 5. Cel pe care il veti alege pepozitia 1 va primi 5 puncte, cel de pe 2 va primi 4 puncte... si cel de pe pozitia 5 va primi 1 punct asa ca e important sa mentionati si ordinea nu doar titlurile. Daca nu va fi mentionata o ordinele voi nota de sus in jos, in ordine cu 5, 4, 3, 2, 1 puncte.
Vor fi si premii. Toti banutii donati prin Endorse la acest articol sau donatie directa impreuna cu 1.000 cc din fonduri personale vor fi impartiti celor ce posteaza un top personal. Cu alte cuvinte suma stransa va fi impartita in mod egal intre cei ce raspund invitatiei mele.
Au efectuat donatii pentru concurs (pe langa Endorse - lista ce e deja vizibila):
You have accepted 500.00 MDL from BATRANUL99.
Si pana se strang topurile, ca sa continuam ideea din articolul anterior hai sa va povestesc doua-trei lucruri despre filmele vazute de mine in saptamana abia incheiata.
White Dog, cu siguranta un film bun la vremea lui - un subiect controversat ce combina problemele rasiale cu cruzimea (???) fata de animale. Pe cat de mult am adorat Hachikô monogatari respectiv remake-ul Hachi: A Dog's Tale pe atat de mult m-a cutremurat subiectul filmului de fata. Ennio Morricone semneaza coloana sonora a filmului desi numai la muzica nu-ti sta gandul pe alocuri. Din pacate nu-i pot da o nota mai mare de 6.
Ginger Snaps e unul din acele filme care incepe relativ surprinzator si reuseste sa o dea in penibil spre final. Emily Perkins trebuie sa recunosc ca a fost o surpriza fata de ce-mi amintesc eu din Juno. Ce nu inteleg e cum de au reusit sa mai faca 2 filme. Din partea mea filmul are un 5.
Grown Ups 2 a fost si el pe lista filmelor vizionate in ultima saptamana. Trebuie sa recunosc ca nu-mi aduc aminte prea multe din prima parte si nici nu sunt o fana a lui Adam Sandler. Poate din aceste doua motive e surprinzator faptul ca eu ii dau un 8 fata de cei de pe imdb ce nu-l vad mai sus de 5.5. Pe mine m-a relaxat si binedispus insa.
The Punisher e dupa parerea mea unul din cei mai nereusiti eroi Marvel - eroi carora li s-a dedicat un film de lung metraj. O poveste stearsa, banala si interpretari "pe masura". Nota 5 cu indulgenta.
Open Grave, a fost o surpriza placuta. La cate filme se fac pe acest subiect trebuie sa recunosc ca abordarea aceasta m-a atras destul de mult. Nu vreau sa detaliez prea mult ideea pentru ca sper ca-i veti acorda si voi o sansa. Eu il notez cu 9.
Paranormal Activity: The Marked Ones m-a facut sa ma intreb cat vor mai lungi oamenii franciza si cat vor mai distruge ideea initiala. Ii dau totusi un 5 dar... dar...
Do lok tin si / Fallen Angels (1995) e genul de film care ma bucura nespus ca inca se mai face - un film de arta, intalnit de mine tot mai rar printre potopul titlurilor facute sa vanda nu sa incante. E greu sa rezum ideea din film insa va invit sa-l vizionati. Am aflat ulterior ca povestea e de fapt o extindere a celor doua povesti din Chung Hing sam lam / Chungking Express asa ca poate ar fi bine sa le vedeti in ordinea corecta nu asa cum am facut-o eu. Una din piesele filmului ma bantuie de ieri asa ca v-o ofer cadou: Teresa Teng - Mong Gei Ta (Forget Him) . Nota? 10.
Chung Hing sam lam / Chungking Express (1994) l-am vizionat dupa Do lok tin si / Fallen Angels (1995) chiar daca ambele erau pe lista mea de asteptare. Nu sunt interconectate de personaje sau actiune ci poate doar de starea ce o induc, de sentimentele ce le trezesc si de modul de realizare. Puse cap la cap cele doua filme scot in evidenta cat de mult reuseste un regizor sa evolueze in decurs de 1 an de zile. Daca vi-l recomand? Da, eu ii dau un 8. Prima poveste trebuie sa recunosc ca nu m-a atras la fel de mult pe cat m-a atras a doua - poate si de aici nota mai mica per ansamblu.
Cam asta e...
Bineinteles ca astept parerile, comentariile si impresiile voastre.
Cu mult drag, pana data viitoare,
Ana
Comments
Filme de Craciun si cu iarna....cred ca ai restrans destul de mult cautarile 😁)
1) La vitta e bella (e de altfel filmul meu preferat overall)
2) Singur acasa 1
3) Singur acasa 2
(Inca le urmaresc de sarbatori desi le-am vazut de zeci de ori. Daca nu sunt la tv ma uit pe PC. Craciunul nu-i la fel fara ele 😁) )
4) Frozen (sunt fan al animatiilor Disney)
5) Snow white and the huntsman (desi am auzit multe critici negative legate de fimul asta, mie mi-a placut. Mi se pare o incercare foarte reusita de remodelare a povestii Albei ca Zapada)
Bine ati revenit domnule Vic. 🙂
In primul rand multumesc pentru top. E primul si sper eu ca va fi urmat de multe-multe altele. Aveti dreptate, tema aleasa nu este larg cunoscuta dar intr-un fel scopul meu este sa descoperim impreuna titluri pentru vacanta de iarna. Si, poate sunt eu rea, dar nu prea vad legatura iernii cu doua din filmele mentionate. 🙁
Eeeee...daca o sa te uiti o sa vezi ca apare si iarna. E si ea personaj secundar sau doar joaca rol de figurant, n-ai zis ca trebuie sa fie personaj principal 😉))
😛 pe principiul acesta orice film in care un personaj aprinde o tigara se incadreaza la tema "tutunul si efectele sale asupra organismului"?
Mai, nu ma intereseaza, oricum nu am comentat pentru concurs. Ai venit cu un subiect interesant asa ca am lasat mai sus filmele care mie imi amintesc de iarna sau/si Craciun. Nu ma intereseaza daca din punctul umanitatii se incadreaza sau nu in categoria asta, am facut un top subiectiv, eu fiind singurul de care imi pasa. Daca te deranjeaza pot sa sterg comentariile, nu-i bai.
Of-of-of, glumeam si eu domnule Vic. De ce sa stergeti comentariile? Si-asa am doar zece din care cinci sunt ale mele. Oricum nu-mi citeste mai nimeni articolele asa ca uneori am impresia ca vorbesc de una singura. 🙂 Nu ca ar fi ceva nou. Comentariile celor ca dumneavoastra imi mai aduc aminte ca totusi mai sunt si alte persoane care deschid aceasta pagina si fac mai mult decat sa o inchida.
Imi pare rau atunci, am crezut ca te-am suparat si nu-mi doream asta.
Mie imi place ce scrii, imi place ca articolele tale au un subiect interesant, lucru rar prin erepublik. Pot spune ca deja esti printre autorii mei preferati de aici 🙂
Hmm.. Still have no time for watching movies! 🙁
o7
Hmmm... nu aveti timp in romana sau in engleza? 😛 E imposibil sa nu fie cateva filme prin amintiri. Va rog eu faceti un miiiiiiiiiiiiiiiiiic efort. Biiiiine, e mai mare dar ma va bucura mai mult decat banutii acordati pentru premiu - pentru care va multumesc, cu si fara placinte.
🙂
Toată copilăria mea am privit Singur acasă pe timp de sărbători )))
nu ai fost singuru haha, eu dau vina pe prosttv
Hi-hi! In acest caz sunteti la fel de tanar in fiecare an domnule Kanto. Nazbatiile lui Kevin McCallister / Macaulay Culkin nu au varsta si nu expira indiferent cati ani trec peste ele. Va multumesc si dumneavoastra pentru donatia de premiu.
Era o donație pentru tine. Rămîne la discreția ta ce faci cu banii. Și da, de ce ești atît de ”oficială” cu mine? Te-am jignit cumva))?
😁 M-a invatat mama sa fiu respectuoasa cu toata lumea. Mai ales cu persoanele care merita. Daca e mai bine va pot spune Mos Kantciun. 😃 La Loterie n-am avut noroc. Poate am in dragoste... sau la filme. Hi-hi!
Hm..Mai bine oficială 😃
daca spui Singur acasă =spui Craciun🙂...
Un Craciun cu Dennis
Miracol pe strada 34
The Polar Express
Mosul cel rau
Va foarte multumesc si de top si de vizita. 🙂Ar trebui facut si un film cu "SingurA acasa", dar nu varianta XXX.
rrrr sincer m-aș uita la singură acasă varianta xxx mai repede decât la un fil pt copii
Cel mai bun film de iarna, dupa umila mea parere: THE GREY (La limita supravietuirii)
Da, o drama de nota 10 dar chiar si asa nu poate sta singura intr-un top 5. Pana duminica poate imi mai daruiti 4 titluri sa fie topul personal complet.
Locul 2: La Marche de l'Empereur
1. The Santa Claus (1994)
2. Dr. Jivago (1965)
3. The Polar Express
4. While you were sleeping
5. Serendipity
Multumeeeeeeeeeeeeeeesc pentru top. Deocamdata nu voi spune cate din aceste filme le-am vazut deja. Voi detalia insa totul saptamana viitoare.
Eu mulțumesc pt ocazia oferită de a face topul 😉
Mult succes și aici. Sper să ai parte de răspunsurile și implicarea pe care ți-o dorești... deși ți-ai ales prost locul - ți-o spun din experiență. Oamenii nu mai au timp să fie parte a unei comunități, să interacționeze. Își văd de ale lor și ignoră restul.
Nu speria copkiii! 🙂
Zmeoaicele nu se sperie chiar atat de usor.
Aveti putina dreptate domnule dar uneori e important sa le oferim motive pentru acea interactiune. Daca motivele lipsesc atunci cum ne-am putea astepta ca lumea sa raspunda sau sa interactioneze? Nici eu nu am timp sa citesc tot ce se scrie tot asa cum nu am timp sa comentez tot ceea ce imi place. Poate ar trebui sa o fac din moment ce ma astept ca si alte persoane sa ma viziteze si sa-mi lase comentarii - macar sa stiu ca nu vorbesc de una singura. Cred ca impart si eu intr-o oarecare masura aceeasi vina de care amintiti mai sus.
Alien versus Predator 😃
Offff... ce va mai place sa chinuiti fetele. 😛
Cred ca Topul alcatuit de tine ar merge mai bine la rubrica : Cele mai frumoase filme de groaza 🙂
😁 eu deocamdata n-am alcatuit topul, domnul meu. Filmele din articol suntcele vizionate de mine recent, filme pe care le comentez sumar aici. Topul meu de Craciun va fi postat lunea viitoarea, cand voi alcatui articolul cu toate topurile. Nu ati fost prea atent la continut.
1. Miracol pe strada 34
2-3. Home alone 1 + 2
4. Singur acasa 3
5. Frozen
Si ceva pt concurs.
Si cadou de la MOSU 😉
Va multumesc si aici pentru top. Pentru mine e cel mai important deocamdata pentru ca imi arata ca subiectul de fata nu e total ignorat.Si in al doilea rand pentru Endorse si donatie. V-am adaugat la nivelul articolului sa nu existe suspiciuni cum ca as baga mana in sacul Mosului. 🙂
Ana, ai uitat sa vii si tu cu un top al filmelor de Craciun. Ce ai prezentat in articol ... nu cred ca reprezinta Craciunul, sau reprezinta 😉
Nu-nu, nu am uitat. Topul meu va fi prezentat saptamana viitoare cand vor fi postate toate topurile individuale din comentariile de la acest articol si cel final ca o insumare a topurilor individuale.
1. Singur Acasa
2. The Polar Express
3. How the Grinch stole Christmas
4. Into the White
5. Winter's Tale
Va multumesc mult atat pentru sponsorizarea acestui mic concurs dar mai ales pentru topul personal oferit. Sper sa reveniti si luni sa vedeti cine a castigat. 🙂