Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

Αρθρογραφία - Ο πόλεμος των report.

Day 2,169, 01:40 by Exorcism363

Καλησπέρα σε όλους.

Σίγουρα όλοι μας έχουμε δει αυτό στην αρχική μας σελίδα:



5ο άρθρο με 9 ψήφους;

Πρωτότυπο για μία χώρα σαν την eGreece με τέτοιο πληθυσμό. Τέτοιες 5αδες βλέπουμε μόνο σε χώρες με μικρό πληθυσμό και με ελάχιστο ενδιαφέρον για το παιχνίδι.
Οι e-Ελληνες έχουμε αποδείξει ότι είμαστε ενεργοί και στο θέμα της αρθρογραφίας.

Τί φταίει λοιπόν γι'αυτό το πρωτοφανές φαινόμενο ;
Φταίει ότι μειώθηκε το ενδιαφέρον;
Φταίει το 3ημερο της 28ης;
Φταίει το τουρνουά καθώς όλοι βαράνε στις μάχες; (Μόνο τα τανκς συνεχίζουν να βαράνε)
Φταίει η πολιτική αναταραχή;

Μπορεί κι αυτά να παίζουν ρόλο.

Αυτό όμως που τις τελευταίες μέρες έφτασε εδώ την αρθρογραφία μας είναι για άλλη μια φορά η κόντρα της κοινότητας.
Ο πόλεμος των report έχει ξεκινήσει για τα καλά.

Προχτές ένας συμπαίκτης μας (δεν θα αναφέρω ονόματα) που ανήκει στον Εθνικιστικό χώρο ανέβασε ένα άρθρο 2 φορές σχετικά με το "ΟΧΙ" και έπεσε και τις 2...Έπειτα ανέβασε ένα ακόμα άρθρο με το οποίο κατηγορούσε όσους έκαναν report και έπεσε και αυτό.
3 FP λοιπόν. Το οποίο σημαίνει ότι χάθηκαν 2 άρθρα και ένας αρθρογράφος δεν μπορεί να συνεχίσει να εμπλουτίζει την αρθρογραφία της κοινότητας μας.

Προχτές εξέδωσα ένα άρθρο χιουμοριστικό για το Σύμβολο της e-Πίστεως...Κάποιοι θίχτηκαν όμως καθώς υπήρχε ομοιότητα με το πραγματικό Σύμβολο της Πίστεως.

Η θρησκοληψία κάποιων δεν έχει όρια.
Πότε θα καταλάβετε ότι είναι απλά ένας συνδυασμός λέξεων ; Πότε θα καταλάβετε ότι υπάρχει και το χιούμορ στην ζωή; Ο Θεός ζει μέσα μας. Όταν εσείς είστε μισαλλόδοξοι κι εκδικητικοί και στην πραγματική ζωή σας κάνετε αμαρτήματα σε καθημερινή βάση δεν έχετε το δικαίωμα να ασκείτε λογοκρισία σ' ένα χιουμοριστικό κείμενο που απλά μοιάζει με ένα θρησκευτικό κείμενο.

Χτες το βράδυ πριν φύγω είδα ότι ένας άλλος συμπαίκτης μας αριστερών πεποιθήσεων εξέδωσε άλλο ένα άρθρο σχετικό με την 28η και το "ΟΧΙ" στους Ιταλούς. Δεν προλάβαινα να το διαβάσω αλλά ήθελα σήμερα το πρωί να το διαβάσω καθώς με αφορά η άποψη των συμπατριωτών μου και τέτοια άρθρα είναι τροφή για συζήτηση.
Και φυσικά το άρθρο αυτό το πρωί είχε πέσει.

Ενώ λοιπόν η αρθρογραφία στην eGreece έχει την δυνατότητα να ακμάσει , οι αρθρογράφοι μας φιμώνονται συνεχώς.

Ας μην ξεχνάμε ότι ένας άλλος συμπαίκτης πριν κάποιες μέρες προσπάθησε εις διπλούν να βγάλει άρθρο για να καταγγείλει την συμπεριφορά ενός Βουλευτή , ο οποίος τον προσέβαλε και έπεσε και τις 2 φορές αυτό το άρθρο.

Πιστεύετε όλοι εσείς οι "Μαχητές του report" ότι έτσι βλάπτετε τον αρθρογράφο απλά και μόνο επειδή θα δεχτεί πόντους ποινής ή "φιμώνεται" ; Βλάπτετε όλη την κοινότητα.

ΔΕΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ!
ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΜΕ!
ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ!


Τί αξία έχει λοιπόν το παιχνίδι για εμάς που ούτε "τανκάρουμε" , ούτε έχουμε 500 rubber για να κάνουμε αγοραπωλησίες , ούτε θέλουμε να ασχοληθούμε τόσο με το πολιτικό είτε γιατί ποτέ δεν το κάναμε είτε επειδή τόσο καιρό που το κάναμε μας κούρασε;
Χάνουμε και την επιλογή του social module. Δεν μπορούμε να ανταλλάξουμε απόψεις.
Άρα βαριόμαστε το παιχνίδι. Άρα πρέπει να το παρατήσουμε; Απλά και μόνο επειδή εσείς έχετε θέματα; Λύστε τα! Και μάθετε να διαφωνείτε στα σχόλια και όχι να κάνετε ύπουλα και ανώνυμα report. Γιατί εκεί έξω όταν κάποιος λέει κάτι διαφορετικό θα πρέπει να συζητήσετε πολιτισμένα και να αντικρούσετε την άποψη του με επιχειρήματα...Δεν έχει report εκεί έξω. Και ακόμα κι αν υπάρχει η βία που πολύ χρησιμοποιείται απέναντι σε διαφωνούντες , η βία έχει συνέπειες.

Οπότε σταματήστε επιτέλους την ιστορία με τα report και αφήστε την eGreece να ανασάνει .
Θέλουμε άρθρα.
Θέλουμε συζητήσεις.
Θέλουμε ΥΓΙΕΙΣ διαφωνίες χωρίς μπινελίκια.

Μπορούμε να τα έχουμε; Ή επειδή εσείς γουστάρετε να trollarete θα μας στερείτε το δικαίωμα να χαλαρώσουμε 5-10 λεπτά στο erepublik?

Δεν σας κάνουμε την χάρη να φύγουμε εμείς.
Εσείς θα πάρετε πόδι. Οι αρθρογράφοι θα συνεχίσουν να είναι εδώ. Μπορεί να διαφέρουμε ιδεολογικά αλλά όταν μιλάμε για το δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου είμαστε όλοι στο ίδιο στρατόπεδο.

Καλή συνέχεια ο7

 

Comments

Exorcism363
Exorcism363 Day 2,169, 01:41

Αρθρογραφία - Ο πόλεμος των report.
http://www.erepublik.com/gr/article/-report-1-2334324/1/20

Suckerpunch MKD Day 2,169, 11:40

Comment deleted

Blue Lord
Blue Lord Day 2,170, 10:02

So much for VL - Who are they kidding?
www.erepublik.com/en/article/so-much-for-vl-who-are-they-kidding--2334805/1/20

Asomac
Asomac Day 2,169, 01:48

voted βασικά.

Το report είναι εργαλείο που διασφαλίζει την ποιότητα του περιεχόμενου του παιχνιδιού. Δυστυχώς από πολλούς χρησιμοποιείται απλά για να "κρύβει" και να "διώχνει" αυτά που δεν τους βολεύουν.

Άμα θέλετε να στε reportάκιδες, κάντε το καλά τουλάχιστον, και όχι στοχευμένα.

myrmid0nas
myrmid0nas Day 2,169, 01:55

Reportakides uphrxan panta apla oi mods kratousan tis isoropies....

Asomac
Asomac Day 2,169, 03:07

και τώρα τελευταία αυτό χάλασε; χμμμμ

Shortie
Shortie Day 2,169, 05:28

Όχι ρε , πλάκα σου κάνει ξεκόλα.

stefen
stefen Day 2,169, 01:56

Για τις ευθύνες των mod θα γράψεις κάτι; Ουπς negative
attitude against mods απ' ότι φαίνεται θα φάω άλλο ένα fp

mixail95
mixail95 Day 2,169, 05:06

Τα άρθρα του ΕΜ να μη ρίχνουν οι mods κι όλα καλά.Να επαναφερθεί πάραυτα το άρθρο του e-πέτρου,αλλά και το άρθρο του εθνικοσοσιαλιστή συναγωνιστή HSSP για το παγκράτιον!

Elasitomaxos
Elasitomaxos Day 2,169, 01:49

Η αρθρογραφία και η πολιτική πέθαναν πριν καιρό και πήραν μαζί τους και το game


voted

Stan CCCP
Stan CCCP Day 2,169, 01:50

Reported.

tall nik
tall nik Day 2,169, 01:54

ντροπη τους

satlak
satlak Day 2,169, 01:55

REPORTED

Dr. F
Dr. F Day 2,169, 01:56

Πιο VOTED δεν γίνεται ..........
Αυτός που κάνει Report σε Συμπαίκτη του είναι το λιγότερο ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ.
( Ξεπέρασα πλέον τα 2ψήφια fp συνολικά)

Δεν σου αρέσει κάποιο άρθρο:
ΑΔΙΑΦΟΡΙΣΕ,
ΓΡΑΨΕ NO VOTED
ΓΡΑΨΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΔΙΑΛΟΓΟ,

ΟΧΙ REPORT Όμως........... Αποδυναμώνης την ίδια σου την eΚοινότητα.

tompola
tompola Day 2,169, 01:57

το παιχνίδι της αρθρογραφίας και της πολιτικής έχει σχεδόν φύγει δυστυχώς. δεν νομίζω να φταίνε μόνο τα ριπόρτ. πλέον όλοι ασχολούνται με τις μάχες. πάει ο καιρός που είχαμε έναν tall niki πρόεδρο και ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ κάτι είχαν να πουν για τα πολιτικά:Ρ

Drawback
Drawback Day 2,169, 02:03

Το καλό είναι ότι δεν χρειάζεται κάποιος να αγοράσει votes για να μπει 5άδα :PPP

Spyridon 2004 Day 2,169, 02:04

Comment deleted

PERICLIS
PERICLIS Day 2,169, 02:08

Μπορεί να διαφέρουμε ιδεολογικά αλλά όταν μιλάμε για το δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου είμαστε όλοι στο ίδιο στρατόπεδο.

V

Teo Elnews Memento Mori
Teo Elnews Memento Mori Day 2,169, 02:10

ΨΗΦΟΣ

arxaios
arxaios Day 2,169, 02:12

το παιχνιδι δεν επιτρεπει βαση κανονων που εχει θεσει , την πληρη ελευθερια του λογου και το αποδεχθηκες με την εγγραφη σου.

παιξε στο ρυθμο του πλατο και ολα καλα...

mitsos98pao13 Day 2,169, 02:13

Comment deleted

mitsos98pao13
mitsos98pao13 Day 2,169, 02:13

v

Antonis BT Hellas
Antonis BT Hellas Day 2,169, 02:13

REPORTED !!!
χαχαχαχαχαχαχαχαχα!
Πέρα από την πλάκα,νομίζω πως έχουμε πέσει πάρα πολύ!
Αν δεν σου αρέσει κάτι,η απλά δεν παίρνεις μέρος και βγαίνεις από το άρθρο ,οπότε όλα καλά,η γράψε τις αντιρρήσεις σου,συζήτησε τες με τον αρθρογράφο...και που ξέρεις,μπορεί να βγει και κάτι καλό μέσα από αυτή την συζήτηση!

Τελικά όμως τι να κάνω?
Vote ή Report?
Θα το σκεφτώ λίγο ακόμα!

ο69

stefen
stefen Day 2,169, 02:21

Θα έγραφα ότι αυτοί που κάνουν ρεπορτ δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσουν. Ξέρω ότι υπάρχουν κάποιοι που το κάνουν συστηματικά επειδή πρακτικά δεν υπάρχει συνέπεια για αυτους.
Θα έγραφα ότι εδώ μπαίνουν οι mod και το πως χειρίζονται τα ρεπόρτ. Το όλα ή κανένα βολεύει μόνο τους ανίκανους να αξιολογήσουν τα άρθρα.
Ακόμα το ότι όταν οι mod κρύβονται πίσω από το negative
attitude against mods ρίχνοντας άρθρα γιατί απλώς δεν αντέχουν την κριτική δείχνει πόσο ακατάλληλοι είναι.
Κάπως έτσι ο gamer και οι κλώνοι του για άλλον ένα μήνα θα διαλύσουν την κοινότητα διεκδικούμενοι γιατί αυτά που δίκαια άκουσαν για τις δύο πιο αποτυχημένες προεδρίες ever. Εχουν φύλακες Αγγέλους βλέπετε.
Ομως δεν γράφω τίποτα απ όλα αυτά γιατί απλά εγώ πιστεύω ότι οι mod είναι δίκαιοι φιλικοί και καμία σχέση δεν έχουν με το πρώτο κόμμα.

Stan CCCP
Stan CCCP Day 2,169, 02:41

Αγαπάμε τους mods απ' όπου κι αν προέρχονται!

Asomac
Asomac Day 2,169, 03:11

Στοιχεία; Αποδείξεις;
Αλλά πιστεύω πως ο στεφεν είναι δίκαιος και ποτέ δε θα πετούσε λάσπη...
ups...

stefen
stefen Day 2,169, 03:43

Ημέρα εκλογών έκανες σάουτ το βιντεάκι του ypourgos για το GIP.
Χιουμοριστικά πάντα όπως κι εκείνο το σχόλιο στο άρθρο του Honore.
Και το δεύτερο άρθρο μου έπεσε για flaming γιατί έκανε κριτική στους mod. Κακοπροαίρετη πάντα γιατί επιμένω, έχουμε τους καλύτερους mod που είχαμε ποτέ και αυτό εδώ το άρθρο που σχολιάζουμε δεν έχει λόγο να υπάρχει. Oups but wait...

Asomac
Asomac Day 2,169, 03:53

Το ότι έκανα σάουτ ένα βιντεάκι τι σημαίνει;
Αυτά που λες δεν συνδέονται...

stefen
stefen Day 2,169, 04:54

Το βιντεάκι που στρατολογεί στο GIP, εσύ ο mod, ημέρα εκλογών, έχεις δίκιο δεν συνδέονται

Asomac
Asomac Day 2,169, 05:51

Φίλε στεφεν, δεν απαγορεύεται οι μοντς να είναι σε κόμμα, ούτε να ασχολούνται πολιτικά, ούτε να βγαίνουν βουλευτές ούτε cp. Γι αυτό λέω πως λες άσχετα πράγματα.

stefen
stefen Day 2,169, 09:12

Συμφωνώ μάλιστα έχουν το πλεονέκτημα να ρίχνουν τα άρθρα των πολιτικών τους αντιπάλων ή αυτών που τους κάνουν κριτική. Κακοπροαίρετη πάντα

AntrikosA
AntrikosA Day 2,169, 04:09

Άμα δεν σε ξέρει κάποιος μπορεί και να σε πιστέψει:
http://goo.gl/Mw99zV

Vaggelisker
Vaggelisker Day 2,169, 06:06

ασε αντρικο αφασια εσυ φεεεεεεεεεεεεεεετααααααααααααααα

Vasilis Karavias
Vasilis Karavias Day 2,169, 10:47

«Ακόμα το ότι όταν οι mod κρύβονται πίσω από το negative
attitude against mods ρίχνοντας άρθρα γιατί απλώς δεν αντέχουν την κριτική δείχνει πόσο ακατάλληλοι είναι.»

Ένα δίκαιο επιπρόσθετο σχόλιο, ενδεχομένως, είναι το πόσο ακατάλληλοι είναι οι αρθρογράφοι που δεν μπορούν να παραδεχτούν την παρανομία του κειμένου τους. Για εμένα, ο σωστός παίκτης μπορεί να κατανοήσει από μόνος του πότε έχει ξεπεράσει τη γραμμή του «ηθικά» αποδεκτού, ακόμα κι αν θέλει και μπορεί αυτήν να την χαράξει αρκετά παραπέρα από τους κανόνες του παιχνιδιού.

Εγώ θα το έβρισκα δίκαιο να ξεκινήσουμε πρώτα από την κατανόηση του πότε κάτι παραβαίνει τους κανόνες που όλοι αποδεχτήκαμε, στη συνέχεια του πότε αυτό πρέπει να καταγγέλλεται και τότε πολύ πιο εύκολα μπορούμε να κατηγορήσουμε οποιονδήποτε mod ως «φύλακα άγγελο».

Ίσως είμαι παράξενος, ίσως απλά είναι στοιχειώδες όμως.

stefen
stefen Day 2,169, 11:33

Στο δεύτερο άρθρο ξεκάθαρα παραδεχόμουν ότι το κείμενο έπρεπε να πέσει. Αυτό που έγραφα ήταν πως αυτό δεν έπρεπε να γίνει αμέσως και εξηγούσα τους λόγους.
Αυτό το άρθρο οι ακριβοδίκαιοι mod έκριναν ότι έπρεπε να πέσει για negative attitude against mods. Για κακοπροαίρετη πάντα κριτική δηλαδή στο πρόσωπό τους. Γιατί ποιος είμαι εγώ που θα τους κρίνω;
Και τι θα γίνει όταν ο κάθε τυχάρπαστος κάνει το ίδιο;
Μα θα υπάρχουν άρθρα σαν κι αυτό και άκόμα περισσότερα τις επόμενες ημέρες. Και τότε που θα βαδίσουμε κύριοι; Στην Αναρχία του να γράφει ο καθένας ότι θέλει για τους mod που το μόνο που θέλουν είναι ΤΑΞΗ και ΑΣΦΑΛΕΙΑ;
Απόλυτο δίκιο λοιπόν έχεις. Ρίξε κι αυτό το άρθρο πάραυτα. Αλλιώς θα νιώθω αδικημένος

Vasilis Karavias
Vasilis Karavias Day 2,169, 11:40

Το παρόν άρθρο δεν κατηγορεί συγκεκριμένο moderator για ύποπτα κίνητρα, ούτε προσπαθεί με άτσαλο τρόπο να εκμαιεύσει αποτελέσματα. Μην αρχίζουμε τους υπερβολικούς δραματισμούς για το μπιφτέκι μας, απλά μειώνεται το μήνυμα του άρθρου.

stefen
stefen Day 2,169, 12:19

Ετσι πιστεύεις ε; ότι για το μπιφτέκι γίνεται η κουβέντα; Οκ καθείς όπως βολεύεται.

stefen
stefen Day 2,169, 12:23

Και φυσικά λες ψέμματα ότι κατηγόρησα συγκεκριμένο mod

Vasilis Karavias
Vasilis Karavias Day 2,169, 12:31

Γράψε άρθρο, λοιπόν, να ξεβρομίσει ο τόπος.

stefen
stefen Day 2,169, 14:17

Θα το αντέξεις η θα το ρίξεις;

Vasilis Karavias
Vasilis Karavias Day 2,169, 15:57

Αν αφορά εμένα προσωπικά ούτε που θα το αγγίξω. Δεν ανησυχώ για το μπιφτέκι μου.

stefen
stefen Day 2,169, 22:02

Μ' αρέσει που σε μια τέτοια κατάσταση όλοι βγάζουν την ουρά τους απ΄έξω. Κανείς δεν βγαίνει να πει "ναι ρε εγώ στο έριξα"

Vasilis Karavias
Vasilis Karavias Day 2,169, 23:11

Γιατί; Ρώτησες και σου είπε κανείς όχι; Σταμάτα να πιάνεσαι από άχυρα.

Vaggelisker
Vaggelisker Day 2,169, 02:23

Κώστα voted γιατί έχεις απόλυτο δίκιο άλλα μην ανήσυχης το αφτακι αυτον που πρέπει να ιδρώσει δεν ιδρώνει μια ζωή τα ίδια .Στην Ελλάδα δύστυχος δεν έχουμε μάθει να σεβόμαστε την διαφορετικοί άποψη

pipo lolo
pipo lolo Day 2,169, 02:39

Ψήφος για το άρθρο φυσικά.

Αν αναφέρεσαι όμως στο άρθρο που αγιοποιούσε τον ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ Μεταξά καλώς έπεσε. Δεν έχω κανένα πρόβλημα για άρθρα για σπιρουλίνες και ματζούνια και γενικά ότι τυχάρπαστο περιεχόμενο μπορεί να βρει και να κοπιάρει κάποιος από το νετ. Ούτε για μπινελίκια, θρησκείες, δράκους και μονόκερους.

Κάποιοι όμως χρησιμοποιούν την ελευθερία λόγου για να προμοτάρουν τις RL πολιτικές τους ιδέες. Και επειδή παίζουν και έφηβοι (ελπίζω όχι παιδιά), η προπαγάνδα τους έχει αντίκτυπο στην πραγματική ζωή, πολύ κακό για εμένα. Οπότε report και οι συγγραφείς να πάνε σε κάνα φασιστοblog να ξεσαλώσουν.

geoko
geoko Day 2,169, 05:30

Αν αναφέρεσαι όμως στο--( άρθρο που αγιοποιούσε τον ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ Μεταξά καλώς έπεσε)---. Δεν έχω κανένα πρόβλημα για άρθρα για σπιρουλίνες και ματζούνια και γενικά ότι τυχάρπαστο περιεχόμενο μπορεί να βρει και να κοπιάρει κάποιος από το νετ. Ούτε για μπινελίκια, θρησκείες, δράκους και μονόκερους.

--(Κάποιοι όμως χρησιμοποιούν την ελευθερία λόγου για να προμοτάρουν τις RL πολιτικές τους ιδέες.)-- Και επειδή παίζουν και έφηβοι (ελπίζω όχι παιδιά), η προπαγάνδα τους έχει αντίκτυπο στην πραγματική ζωή, πολύ κακό για εμένα
Έτσι ακριβός με αυτή τη λογική κάποιος θα κάνει το ίδιο σε κάποιο άρθρο από την άλλη πλευρά οπότε πρέπει να αποφασίσουμε ελευθερία στην έκφραση η λογοκρισία όπως την ορίζει ο κάθε ένας με βάση τα προσωπικά του πιστεύω

pipo lolo
pipo lolo Day 2,169, 07:05

Τα ίδια θα έλεγα αν η "άλλη πλευρά" όπως αναφέρεις ανέβαζε άρθρα - κατήχηση για την προσυλήτιση ατόμων στους σκοπούς της. Δεν είδα κάνα άρθρο να πλέκει το εγκώμιο του Στάλιν για παράδειγμα.

Μέρες που είναι, θα μπορούσε ο συντάκτης να παρουσιάσει το βιβλίο του Ζαλοκώστα για τη γραμμή "Μεταξά" ας πούμε και όχι τον ίδιο τον δικτάτορα.

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι το πόνημα του δικτάτορα ήταν μια κλανιά τσιμέντο, δεν θα το έκανα αναφορά όμως.

Οπότε, δεν είναι θέμα να συμφωνείς ή όχι, δεν είπα κάτι τέτοιο έτσι και αλλιώς. Μπορεί να διαφωνώ με πλείστα άρθρα ή shout, δε σημαίνει πως τα αναφέρω ή επευφημώ αν αυτά αναφερθούν.

Η σάπια προπαγάνδα όμως πρέπει να στηλιτευθεί.

osfej
osfej Day 2,169, 02:43

v

Crazy Ivann
Crazy Ivann Day 2,169, 02:52

Εξαιρετικό άρθρο.

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.