Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

*MoP* - Ενημέρωση 'Περι Συμμαχίας ASTERIA'

Day 2,276, 10:04 Published in Greece Greece by Ministry of Press GR


Αγαπητοί πολίτες.

Mε το παρόν είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι η ίδρυση της νέας συμμαχίας με την πλειοψηφία των μελών χωρών όπως περιγράφτηκε με το προεκλογικό άρθρο του προέδρου είναι ,γεγονός .

Τα εμπόδια που δημιουργήθηκαν , οι εσωτερικές διαμάχες και έριδες , δεν ήταν ικανές να μας παρεκκλίνουν από το στόχο μας που δεν είναι άλλος από την καλύτερη δυνατή προστασία των συμφερόντων και του τρόπου ζωής μας.

Οι απόψεις διίστανται όπως οφείλουν σε μια δημοκρατική κοινότητα , κανείς δεν διεκδικεί το αλάθητο , όμως ως κυβέρνηση αναλάβαμε την ευθύνη να διαχειριστούμε
τις εξελίξεις στον κόσμο και πάνω από όλα να προστατεύσουμε την κοινότητα μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Όλοι έχουμε αναφαίρετο δικαίωμα να εκφράζουμε τις απόψεις μας , τις ανησυχίες μας και φυσικά τις διαφωνίες μας.
Μα δεν θα επιτρέψουμε να διακινδυνεύσουμε κεκτημένα , ούτε σκοπεύουμε να παρεκκλίνουμε εκατοστό από τις δεσμεύσεις μας προς τους πολίτες της κοινότητας μας.
Μέσα από το προεκλογικό άρθρο του προέδρου , περιγράφθηκε η νέα συμμαχία , αναλύθηκαν οι στόχοι και οι παράμετροι και βάση των δεσμεύσεων αυτών , αυτά προσφέρουμε σήμερα στην Ελληνική κοινότητα



Το όνομα της συμμαχίας ήταν πρόταση του Σέρβου MoFA TT Lighter το οποίο ψηφίστηκε ομόφωνα από τα ιδρυτικά μέλη .

Η Ελλάδα , η Σερβία , η Αργεντινή , η Ουγγαρία , η Ρουμανία και η Σλοβενία , αποτελούν κατά την γνώμη μας τις σταθερές βάσεις για την μακροημέρευση της συμμαχίας αυτής , μιας παρέας με δεσμούς φιλίας και αδελφοσύνης , καθώς και μια καλή ευκαιρία εξομάλυνσης προβληματικών σχέσεων μεταξύ χωρών .

Προσωρινά Γενικός γραμματέας και μέχρι την ψήφιση HQ , θα είναι ο Έλληνας CP , Poseidonsr

Θεωρούμε ότι ως κυβέρνηση ακολουθήσαμε μέχρι τώρα, πιστά το προεκλογικό μας πρόγραμμα , και συνεχίζουμε το έργο μας με σκοπό την δημιουργία ενός ενιαίου μετώπου με κοινούς στόχους και επιδιώξεις , που θα μπορέσει να επιφέρει πρόοδο στην χώρα μας, αλλά και ενδυνάμωση της διεθνής μας θέσης στον χάρτη.

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η συμμαχία Asteria θα βρίσκεται εδώ πλέον ως οδηγός στην ποιοτική αναβάθμιση της εμπειρίας των παιχτών αφού θα δρα ως σύνδεσμος μεταξύ τους, αλλά και ως ασπίδα προστασίας που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί αμυντικά ή επιθετικά ενάντια σε επικείμενες απειλές προς εμάς ή τους συμμάχους μας.

Η Ελληνική κυβέρνηση συνεχίζει πιστά το έργο της με γνώμονα το συμφέρον των πολιτών και της χώρας. Για να γίνει πραγματικότητα το έργο αυτό, χρειάζεται η στήριξη και η συνεργασία των μελών της Ελληνικής κοινότητας ώστε να καταφέρουμε να φτάσουμε στην καλύτερη δυνατή θέση στον παγκόσμιο χάρτη.

Ο Πρόεδρος Poseidonsr
Και το Υπ/ Τυπου
Nikos o Grekos
Asterios C
Synatlas2

 

Comments

nerofida
nerofida Day 2,276, 10:08

pop corn

AntrikosA
AntrikosA Day 2,276, 10:08

ψήφος

Marinos98
Marinos98 Day 2,276, 10:22

Ψήφος

SotirisA
SotirisA Day 2,276, 10:23

Ψήφος

marcelbok
marcelbok Day 2,276, 10:23

"και του τρόπου ζωής μας."

dafuq did I read

Ethan Seelowe
Ethan Seelowe Day 2,276, 10:32

τώρα βάζετε και υπογραφή στα άρθρα. Κάτι βελτιώνεται. Θα μας πει τώρα κάποιος αυτό ποιος το υπογράφει; http://www.erepublik.com/en/article/greek-government-announcement-08-02-14--2371633/1/20

Nikos O grekos
Nikos O grekos Day 2,276, 11:19

Σαν MoP το υπογράφω εγώ Συγνώμη για την παράλειψη

Ethan Seelowe
Ethan Seelowe Day 2,276, 11:36

ένα edit είναι, κρίμα να μένει έτσι, δεν νομίζεις; είχες εγκαταλείψει το game καιρό βλέπω, μπορεί να μην ξέρεις ότι γίνεται να επεξεργαστείς το κείμενο, welcome back λογαριασμέ του 2009 με level 24

Ministry of Press GR Day 2,276, 12:11

Comment deleted

Nikos O grekos
Nikos O grekos Day 2,276, 12:12

Μήν ανχώνεσαι, μπορούσες και τότε
Και ότι δεν ήξερα το έμαθα, για αυτό μπορείς να κοιμάσαι ήρεμος.

Ethan Seelowe
Ethan Seelowe Day 2,276, 13:01

ναι, δεν βλέπω όμως ακόμα να έχει γίνει το edit, για αυτό στο λέω. Όταν δημοσιεύουμε σε κρατική εφημερίδα, που δεν είναι προφανές ποιος υπογράφει, βάζουμε το όνομα μας να ξέρουμε και ποιος έγραφε για τρομοκράτες και άλλα τέτοια

Rambo 1st blood
Rambo 1st blood Day 2,276, 10:35

ψ

menon111
menon111 Day 2,276, 10:45

v

ellinas225
ellinas225 Day 2,276, 10:51

ψ

PERICLIS
PERICLIS Day 2,276, 10:55

v

synatlas2
synatlas2 Day 2,276, 11:06

V

arxaios
arxaios Day 2,276, 11:16

"και του τρόπου ζωής μας" !!

πολυ Hollywood βλεπετε

synatlas2
synatlas2 Day 2,276, 11:18

Τρολλ

arxaios
arxaios Day 2,276, 11:20

μαλλον εσυ τρολλαρεις αυτη την φορα

arxaios
arxaios Day 2,276, 11:19

" ποιοτική αναβάθμιση της εμπειρίας των παιχτών "

σας ακουει ο πλατο και θα κανει αλλαγες που προτεινετε ;

BaKaRaS
BaKaRaS Day 2,276, 11:20

Ανάμεσα σε Bollywood και Hollywood το δεύτερο είναι καλύτερο

arxaios
arxaios Day 2,276, 11:21

εχει κατι καλα και το Bollywood

Pasok na goustaroume
Pasok na goustaroume Day 2,276, 11:19

ψήφος

Count Miden
Count Miden Day 2,276, 11:20

ψ

IncognitoX Day 2,276, 11:23

Comment deleted

Ektonosiakos
Ektonosiakos Day 2,276, 11:24

V

Spotter the Greek
Spotter the Greek Day 2,276, 11:25

ψ

IncognitoX
IncognitoX Day 2,276, 11:26

Υποψηφιότητα Προεδρικών Εκλογών
http://www.erepublik.com/en/article/-1-2369488/1/20

"Για να γίνω ξεκάθαρος ο αρχικός κορμός των βασικών χώρων που θα προσκληθούν θα αποτελείται από τις: Αργεντινή, Ρουμανία, Τουρκία, Σερβία, Σλοβενία και Ουγγαρία. "

Η Τουρκια που ειναι στην νεα συμμαχια; Στις προεκλογικες δεσμευσεις υπηρχε και η λεξη Τουρκια.Τελικα στην συμμαχια δεν υπαρχει;Τι εγινε;

Ρωταω για να μαθω ως απλος ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΣ Ελληνας πολιτης

Ευχαριστω

nikolaosnikolaosnikolaos
nikolaosnikolaosnikolaos Day 2,276, 12:13

http://prntscr.com/2rwgz5 μαλλον απλα δεν δεχθηκαν

Georgios Grivas
Georgios Grivas Day 2,276, 12:01

voted!

V4LeRioN
V4LeRioN Day 2,276, 12:12

Σχόλια μεταξύ σοβαρού και αστείου
1.
"Θεωρούμε ότι ως κυβέρνηση ακολουθήσαμε μέχρι τώρα, πιστά το προεκλογικό μας πρόγραμμα"
Το πιστά θα ίσχυε αν συμμετείχε στη συμμαχία και η Τουρκιά όπως αναφέρει ρητά η υποψηφιότητα του προέδρου.

2.
Μάλλον έχω χάσει κάποιο επεισόδιο άλλα από πότε και γιατί χρησιμοποιείται η εφημερίδα του υπουργείου τύπου για θέματα εξωτερικής πολιτικής;

3.
Γιατί το άρθρο του ΝΑΠ μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου το περάσατε στα "μουλωχτά"; Και για να γίνω κατανοητός, γιατί εμφανώς προσπαθήσατε να μην λάβει έκταση η δημοσιοποίηση του μέσα στη κοινότητα; Ούτε σαουτ ούτε ψήφοι ώστε να βγει το άρθρο στις κατατάξεις.

4.
«Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η συμμαχία Asteria θα βρίσκεται εδώ πλέον ως οδηγός στην ποιοτική αναβάθμιση της εμπειρίας των παιχτών αφού θα δρα ως σύνδεσμος μεταξύ τους, αλλά και ως ασπίδα προστασίας που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί αμυντικά ή επιθετικά ενάντια σε επικείμενες απειλές προς εμάς ή τους συμμάχους μας.»

Καλά τώρα είμαστε σοβαροί; Είναι ελληνικά αυτά;

synatlas2
synatlas2 Day 2,276, 12:59

1. "η ίδρυση της νέας συμμαχίας με την πλειοψηφία των μελών χωρών όπως περιγράφτηκε με το προεκλογικό άρθρο του προέδρου είναι ,γεγονός"
Ποσο πιο ξεκάθαρο απο την λεξη πλειοψηφία.
Και μιλαμε για ενα κράτος οπως η Τουρκία που ειχε ήδη αποφασίσει τον δρόμο του ,αν θυμάμαι καλά πριν καν τις εκλογές. Διαφωνείς?

2.Δεν χρησιμοποιείται. Ενημερωνει το υπουργείο Τυπου για την νεα συμμαχία.
Αν περιμένουμε απο το τυπου μόνο διαγωνισμούς αρθρογραφίας καλυτερα να το κλείσουμε. Δεν νομίζεις?

3. Τι εννοείς στα μουλωχτά ? Μολις τελειωσαν οι διαπραγματευσεις εγινε άρθρο και ενημερωθηκε η κοινότητα. Με την εμπειρία σου σιγουρα καταλαβαίνεις οτι χρειαζόμαστε λιγοτερο drain damage στην περιοχή.

4. Ειναι ξεκάθαρες κουβέντες. Πιστευουμε σε κάτι ως κυβερνηση, εχουμε αυτήν την οπτική γωνία, και οι διαφορετικές απόψεις ειναι λογικές και σεβαστές. Γιατί να δημιουργηθεί μια συμμαχία με συγκεκριμένα μέλη εαν δεν πιστευουμε οτι θα προσφέρει συγκεκριμένες υπηρεσίες στα μέλη της?

Μονο ενα με ενοχλεί και αυτό ειναι η αδικία. Νομίζω οτι ειναι ορθότερο να κρινουμε κάτι στο τέλος του , με αποτελέσματα στα χέρια μας .
Συμφωνείς?

V4LeRioN
V4LeRioN Day 2,276, 13:55

1.
Συνεπώς η πρώτη παράγραφος που αναφέρεις εσύ είναι αναντιστοιχία με τη παράγραφο του ίδιου κειμένου που ανέφερα εγώ.
Επίσης χαίρομαι τόσο πολύ για το δεύτερο τμήμα της απάντησης σου.
«Και μιλάμε για ένα κράτος όπως η Τουρκία που είχε ήδη αποφασίσει τον δρόμο του ,αν θυμάμαι καλά πριν καν τις εκλογές. Διαφωνείς?»
Είναι η πρώτη φορά που πέφτει στην αντίληψη μου από μέλος της παρούσας κυβέρνησης η παραδοχή ότι η προεκλογική διακήρυξη ήταν εξ αρχής ανέφικτη. Να είσαι πάντα καλά.
Προφανώς και συμφωνώ και ήταν γνωστό ότι η Τουρκία δεν επρόκειτο να βρίσκεται σε συμμαχία με τη Σερβία και συνεπώς η αναφορά της στο πρόγραμμα του Ποσειδώνα ήταν μονό για να χαϊδέψει αυτιά και για ψηφοθηρικούς λογούς. Αφήσατε την κοινότητα με τη μικρότερη ενημέρωση-ενασχόληση στο παιχνίδι να θεωρήσει ότι είστε ικανοί να γεφυρώσετε αυτό το χάσμα όταν γνωρίζατε εκ των πρότερων ότι ήταν ανέφικτο. Για εμένα αυτό λέγεται εμπαιγμός και εσκεμμένη παραπλάνηση.
2.
Απλή παρατήρηση έκανα για τη αλλαγή χρήσης ενός μέσου επικοινωνίας της κοινότητας. Δεν με είμαι τυπολάτρης , ο λόγος που έκανα τη παρατήρηση είναι γιατί με βάση αυτό το αισχρό σύστημα που έχει το παιχνίδι ο μόνος τρόπος να μπορεί κάποιος να ανατρέξει σε ζητήματα και άρθρα του παρελθόντος είναι αν υπάρχει μια ομοιογένεια και μια ακολουθία του που δημοσιεύεται κάθε τι. Αν κάθε κυβέρνηση αποφασίζει κατά το δοκούν και η μια βγάζει τα θέματα εξωτερικής πολίτικης στο MOFA και η άλλη στο Τύπου και η τρίτη στο Οικονομικών τότε δεν βγάζουμε άκρη. Τώρα εάν εσύ που από ότι βλέπω είσαι και στην ομάδα του υπουργείου Τύπου θέλετε να κάνετε κάτι για να ζωντανέψετε αυτή τη φυλλάδα η άποψη μου είναι ότι το κάνετε με λάθος τρόπο.

V4LeRioN
V4LeRioN Day 2,276, 13:55

3.
Με ρωτάς τι εννοώ μουλωχτά όταν το έχω εξηγήσει, αλλά αφού δεν έγινα κατανοητός να επαναδιατυπώσω. Έβγαλε το υπουργείο τύπου ένα άρθρο για το NAP με τη Κύπρο και σχολιάζω ότι σε 2 μέρες έχει 50 ψήφους και για τις πρώτες 5 ώρες ήταν στις 8-12 ψήφους και ούτε ένα σουτ δεν είδα. Αυτό στη δική μου λογική και εμπειρία μεταφράζεται σε μια επιθυμία να περάσει κάτι απαρατήρητο.(Προσπαθήσατε εσκεμμένα να κρατήσετε οσο το περισσότερο γίνεται το άρθρο εκτός 20αδας). Το σχόλιο μου λοιπόν είναι επί της τακτικής της επικοινωνίας και όχι επί της απόφασης αυτής καθαυτής που απάντησες εσύ.
Εις ότι αφορά το δικό σου σχόλιο με βρίσκεις σύμφωνο στο θέμα της Κύπρου για την απελευθέρωση της και το ΝΑΠ και πιθανόν μελλοντικά ΜΠΠ. Έχω όμως μια παρατήρηση να κάνω. Η συγκεκριμένη ομάδα που διαχειρίζεται τις τύχες της χώρας αυτό το μηνά είναι σχεδόν η ίδια με την ομάδα που δεν κατάφερε να λύσει το θέμα τον Αύγουστο του 2013 και είναι η ίδια ομάδα ανθρώπων που πρωτοστάτησε στη αντιπαράθεση μεταξύ ΜU και κυβέρνησης Μαριανικης για το θέμα της διατύπωσης και των ορών του δικού της ΝΑΠ. Ως εκ τούτου μιας και η ομάδα αυτή στο παρελθόν έκανε σημαία της τα θέματα της Κύπρου και βάρεσε εναντίον ε-ελλήνων με αυτή την αφορμή θα περίμενα και την ύπαρξη συγκεκριμένων ορών και ένα κείμενο κοινής διατύπωσης τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά.
4.
Το σχόλιο μου αφορούσε τη διατύπωση του κειμένου την οποία βρήκα αδόκιμη σε επίπεδο σύνταξης και γλώσσας.

DimAth
DimAth Day 2,276, 16:21

Η απάντηση στο 3 είναι όλα τα λεφτά frank...

όπως και οι απαντήσεις που δεν έχουν δωθεί ποτέ στο άρθρο για το ΝΑΡ με την eCyprus...

καλά οι άλλοι έχουν δείξει το επίπεδό τους αλλά να μας κοροϊδεύεις κι εσύ μέσα στα μούτρα μας είναι λίγο αστείο δεν νομίζεις?

Κάνεις ένα τεράστιο λάθος, είσαι υπεύθυνος για την ενημέρωση, όχι υπεύθυνος για τις πατάτες που κάνει η κυβέρνηση...

υ.γ. ο Κεδίκογλου πιο αντικειμενικός είναι...
υ.γ. 2: που είναι η ενημέρωση για την Τουρκία, ποιες οι διαπραγματεύσεις που έγιναν μεταξύ των δύο χωρών και που μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι αυτές έγιναν
υ.γ. 3: από τον προηγούμενο μήνα το εργάκι παιζόταν στο παρασκήνιο και έρχεσαι εσύ να το στηρίξεις... η κυβέρνηση έχει πρόεδρο, αντιπροέδρους, mofa, που είναι αυτοί? γιατί δεν απαντούν τίποτα? εάν έχεις αναλάβει τον ρόλο του Κεδίκογλου να υπογράφεις έτσι πλέον τόσο στα άρθρα του υπ. τύπου όσο και στα δικά σου για να καταλαβαινόμαστε!
υ.γ. 4: κατέβα απ' το καράβι πριν βυθιστεί τελείως...

synatlas2
synatlas2 Day 2,277, 23:25

V4lerion
1. εαν εσυ κατάλαβες αυτό , εγω απλά αδυνατω να σου απαντήσω .
Το θέμα δεν ειναι ομως τι καταλαβαίνει ο καθενας μας αλλα πως έχουν τα πράγματα. Υπάρχουν οροι οπως η διαπραγμάτευση , η πρόθεση κτλ κτλ.
εσυ πηρες την πρόθεση και την έδεσες κόμπο . Ηταν πρόθέσεις και εγιναν πράξεις. Ισως περίμενες να πιάσουμε την Τουρκία απο το λαιμό και με το έτσι θέλω να την χωσουμε στην συμμαχία. Προφανώς αυτό δεν γινεται.
προσωπικά εγω ηθελα την Τουρκία στην συμμαχία. εχω και αρθρο μου γιατι ήθελα την Τουρκία.
2. Το υπουργείο τυπου ενημερώνει για θέματα της κυβερνησης . Αυτο ειναι άρθρο της κυβερνησης. Μεχρι προχθες φωνάζαμε για ελλειπη ενημέρωση, τωρα μας ενοχλεί η υπερβολική ενημερωση. χμμμμ.
Τι αλλο μπορώ να πω?
3.Δεν εχω να πω τιποτα παραπανω απο οτι ειπα. Παρακαλω να σημειώσεις το γεγονός οτι ημουν ένας απο αυτους που φωναζα για την κατάληψη της Κυπρου. Ελευθερώθηκε , με 2μηνο ΝΑΡ και μελοντικό ΜΡΡ, και λιγοτερο dmage drain για μας. Ποσο πιο απλό?

Dimath παρακαλω πρόσεχε τους χαρακτηρισμούς σου. Το υπουργείο τυπου ενημερώνει.
Προσωπικά δεν εχω καμία διάθεση ουτε να σε δουλέψω , ουτε να σε προσβάλω. Μονο να ενημερώσω και να στηριξω την κοινότητα.
Εαν καθε φορά πρεπει να αποδυκνείω στον καθενα μας οτι δεν ειμαι ελεφαντας , θα ειχα παρατησει την δουλειά μου.

Με ολο τον σεβασμό και στους 2 σας, νομίζω οτι βγαζετε λαθος συμπεράσματα και αδικείτε και καταστάσεις και ανθρωπους. .Προσωπική άποψη φυσικά και ειναι δικαίωμα σας .

DimAth
DimAth Day 2,277, 01:49

Αφού λες ψέματα τι θες να σου απαντήσω.

Δείξε μου το άρθρο που ενημερώθηκε η κοινότητα μόλις τελείωσαν οι διαπραγματεύσεις... δείξτο. Εάν το δείξεις ανακαλώ ότι έχω γράψει, εάν δεν το δείξεις οφείλεις να ανακαλέσεις εσύ...

synatlas2
synatlas2 Day 2,277, 02:13

Σου συνιστω αλλη μια φορά και τελευταια να προσεχεις τι λες.
Θελεις να μου πεις οτι δεν υπαρχει κυβερνητικό αρθρο για το ΝΑΡ ?

Εκτος εαν σκάλωσες στην φραση " μολις τελειωσαν οι διαπραγματευσεις"

Ηθελες ενημερωση προφανώς πριν απελευθερωθουν οι περιοχές .

Ναι εχεις δικιο , χρονικα δεν συνεπεσαν. Οπως ακριβως συμβαινει και σε αλλες αντιστοιχες περιπτωσεις που επισης εγινε με shout.

Ξεχνας ρε Δημητρη οτι ειμαι 4 χρόνια εδω.
Τωρα παρε πισω τον χαρακτηρισμό γιατι εχω και εγω σκαλωματα.

DimAth
DimAth Day 2,277, 02:45

Στο έγραψα και πιο πριν, έχεις γίνει χειρότερος από τον Κεδίκογλου...

synatlas2
synatlas2 Day 2,277, 03:02

ΛΥπαμαι πολυ για σενα . Ειλικρινα στεναχωριέμαι.

DimAth
DimAth Day 2,278, 03:59

Αμοιβαία τα αισθήματα!

AntrikosA
AntrikosA Day 2,276, 13:59

"Ούτε σαουτ ούτε ψήφοι ώστε να βγει το άρθρο στις κατατάξεις."
V4LeRioN κάνω 500 shout τα κρατικά άρθρα, αυτό: erepublik.com/en/article/2373147 έχει 40 ψήφους, ειλικρινά μην μας κατηγορήσεις και επειδή δεν ψηφίζετε τα άρθρα!

V4LeRioN
V4LeRioN Day 2,276, 14:14

Κατα αρχην δεν κατηγορουμε αλλα κατηγορω. Δεν μιλω εκ μερους κανενος αλλου περαν της παρτης μου. Τωρα επι της ουσιας προφανως αυτο που σημειωνω ειναι λεπτομερεια της λεπτομερειας. Απλα το ανεφερω γιατι δεν θελω να θεωρειτε οτι ειμαστε τοσο αφελεις σε αυτη τη κοινοτητα και δεν αντιλαμβανομαστε σκοπιμοτητες. Αν θελεις την αποψη μου σε αυτο που λες ειναι οτι ειναι υποχρεωση της κυβερνησης να ανεβασει υψηλα τα αρθρα που πρεπει να δουν οι ελληνες παιχτες ως εκ τουτου θα επρεπε να κινητοποιησετε το κομματικο μηχανισμο σας και να το πραξετε.

AntrikosA
AntrikosA Day 2,276, 14:53

"μην μας κατηγορήσεις" δεν είπα "μην μας κατηγορήσετε", το δεν ψηφίζετε σωστά το είπα σε 2ο πληθυντικό γιατί απευθύνεται στην κοινότητα. Άρθρα της κυβέρνησης πρέπει να ψηφίζονται και να γίνονται shout, ακόμα και στη Μαριαννίκη που κάναμε impeach ψηφίζαμε άρθρα και κάναμε shout.
Δεν θέλω να ανοίξουμε συζήτηση για σκοπιμότητες κλπ απλά έθιξες το θέμα με τις ψήφους στα άρθρα και επειδή κάνω αγώνα σε αυτό το θέμα και δεν θέλω να πηγαίνουν άπατα άρθρα για τα οποία έχω ξοδέψει χρόνο, δεν μ'αρέσει να μας επιρρίπτονται ευθύνες και επειδή δεν ψηφίζονται.

V4LeRioN
V4LeRioN Day 2,276, 15:15

Antriko δεν θα κολλήσω στο συγκεκριμένο θέμα είναι έτσι και αλλιώς ελάσσονος σημασίας. Ανακαλώ τη συγκεκριμένη παρατήρηση αν είναι να αδικήσω άτομα και καταστάσεις. Ας απαντήσει κάποιος και στα υπόλοιπα ειδικά στο 1 και στο 3.

AntrikosA
AntrikosA Day 2,276, 16:01

Θα σου απαντήσω γιατί το αξίζεις λόγω του ύφους σου. Ωστόσο επιφυλάσσομαι καθώς δεν συμμετέχω στο MoFA και μπορεί να κάνω κάποιο λάθος.
1. Στο άρθρο του ο poseidonsr λέει: "ο αρχικός κορμός των βασικών χώρων που θα προσκληθούν θα αποτελείται από τις" και όντως ο αρχικός κορμός των χωρών που προσκλήθηκαν ήταν αυτές οι χώρες απλά η Τουρκία απέρριψε την πρόσκληση. Επιπλέον στην αμέσως επόμενη πρόταση σημειώνει "ανάλογα και το ποιοι δέχτηκαν την πρόσκληση".

2. Αυτό το μήνα το Υπουργείο Τύπου ανέλαβε έναν πιο ενεργό ρόλο (ίσως και το ρόλο που θα έπρεπε να έχει ανέκαθεν) στην ενημέρωση. Επειδή λοιπόν το άρθρο το έγραψε ο Υπουργός Τύπου το δημοσίευσε από την εφημερίδα του. Δε νομίζω ότι είναι καν άξιο αναφοράς κάτι τέτοιο.

3. Νομίζω πως όλη η κοινότητα γνωρίζει και γνώριζε για το NAP καθώς έγιναν άπειρα shout κατά τη διάρκεια της μάχης και επίσης ενημερώθηκαν τα mu και η Βουλή μέσω των κυκλικών.

4. Κατά την άποψή μου, η γλαφυρότητα του λόγου του συγγραφέα είναι αξιέπαινη και αναβαθμίζει το επίπεδο του άρθρου.

hawkoulis
hawkoulis Day 2,276, 16:47

Αγαπητε valerion χαιρομαι πολυ ρωτησες αν και σε αρθρο και θα χαρω να μας ξαναρωτησεις σαν ομδα του Μοφα! Δεν εχω καμμια διαθεση να σου κανω πολιτικη προπαανδα αλλα τις διαπραγματεθσεις αυτουσιες δεν μπορω να τις βγαλω μπορω να σου δωσω εαν επιθυμεις λεγομενα των τουρκων αξιωματουχων στο καναλιτη πολωνιας οπου ανακοινωσαν το αποτελεσμα της ψηφοφοριας τους και φυσικα ποιες ηταν οι επιλογες τους και τα κριτηρια τους. Δυστυχως δνε ειναι ηθικα σωστο να τα κοινοποιησω εδω οποτε σε παρακαλω να μου στειλεις πμ να σου τα στειλω. Σε διαβεβαιω ωστοσο οτι η πρωτη χωρα που προσσεγγιστικε μετα την εκλογη του νεου προεδρου ηταν η τουρκια ωστε να διασφαλισουμε τα λεγομενα μας.

DimAth
DimAth Day 2,277, 01:53

Η ομάδα του MoFA σε ποια από τις ερωτήσεις που τέθηκαν σε αυτό το άρθρο http://www.erepublik.com/en/article/-1-2372608/1/20 απάντησε?

DimAth
DimAth Day 2,277, 01:54

Η ομάδα του MoFA σε ποια από τις ερωτήσεις που τέθηκαν σε αυτό το άρθρο http://www.erepublik.com/en/article/-1-2372608/1/20 απάντησε?

hawkoulis
hawkoulis Day 2,277, 03:24

Agaphte dimath steile pm se parakalo ston asomac

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.