[ICS] Véleményem a román-magyar megállapodásról
Istencsaszar
Üdvözlöm a kedves olvasókat!
Napjainkban a sajtó egyik slágertémája a kormány és a kongresszus által is elfogadott tervezet, amelynek értelmében egy elég nagyszabásúnak mondható magyar-román-fehérorosz területcsere fog lezajlani a közeljövőben, aminek a végeredménye az lesz, hogy Magyarország az oroszok közbeiktatásával átadja a románoknak North Caucasus és Volga régiókat, míg a fehéroroszoktól átvesszük Moszkva és Leningrád régiókat. Ez utóbbiért cserébe Belarusz kapni fog egy hal és egy vasbónuszt Ukrajnából. A részletekről egyébként a Magyar Közlönyben tájékozódhattok.
A sajtóban azzal szembesülhettem, hogy elég sokan éles hangnemben támadják a kormányt az egyezség tető alá hozása miatt. Én a magam részéről elfogadhatónak tartom mindkét megoldást, hiszen érvekkel alátámasztható mindkét álláspont. A helyzet azonban az, hogy számomra elfogadhatatlan érvekkel és kommunikációs stratégiával állt elő mindkét fél, tehát a kormány és az úgynevezett ellenzék is, ami jelen ügyben egy elég heterogén embercsoportot jelent.
A kormánytagok ugyanis azt hozták fel legfőbb pozitívumként, hogy a román sebzés le lesz kötve. Ez egy erős túlzás, ugyanis keleti szomszédaink bérelni fogják az orosz és valószínűleg az iráni területeket is, így minimálisra tehető a sebzéselvonási faktor. Esetleg közvetve, ha a bolgárok mégis mutatni fognak valami aktivitás-szerűséget, akkor jól jöhet nekik, hogy plusz két RW felületen tudják megfogni a románokat. Ezen kívül semmi egyéb szerepe nem lesz ennek sebzésileg, tehát a sokszor hangoztatott cél, hogy a románok lekötésével majd biztosítjuk Ukrajnát, az nem áll meg a lábán.
A másik oldal érvei nagyjából kimerültek annyiban, hogy "románnal nem egyezkedünk", "úgyis hátbaszúrnak", "hazaáruló, aki elfogadja" és még sorolhatnám napestig az unalomig ismert jelzőket és szófordulatokat. De ha esetleg valaki elfeledte volna, akkor úgyis jön majd valaki és a cikk alatt felfrissíti a memóriánkat. Közös jellemzőjük, hogy érzelmi alapon, a racionalitást nélkülöző érvekkel operáltak ezek az emberek. Ami azért is kár, mert lehetett volna az ellenzők táborának is megfelelőbb, racionális érveken alapuló kommunikációs stratégiát felépíteni. Erre azonban nem adok ötleteket, mert úgyis kijött a népszavazáson, hogy Kisborok olvasóinak jelentős többsége nem támogatja az egyezmény megkötését. Ha már úgyis rengetegen vannak, össze tudják szedni a dolgokat, nem kell az én segítségem.
Viszont, mivel az igenekre kevesen szavaztunk, így itt kifejteném, hogy szerintem mi is a helyes kommunikációs stratégia és miért is jó nekünk a jelenlegi megállapodás.
Először is, nekünk ez az egyezmény egyszerűen egy win-win szituációt teremt diplomáciailag és katonailag is. A jelenlegi helyzetünknél sokkal, de sokkal jobb pozícióba kerülünk így is úgy is. Miért mondom ezt?
Nézzük csak meg, hogy mi a fő pontja számunkra az egyezménynek! A románok nem köthetnek ukrán MPP-t és nem üthetnek többé ellenünk és a többi TWO/ACT ország ellen sem. Ennek az utóbbi kitételnek hatalmas jelentősége van.
1. Ezután már lesz egy írásos dokumentum, amiben a hivatalos román vezető, konkrétan az elnök, megígéri, hogy népe nem fog többet ütni a TWO/ACT ellen, így ellenünk sem. Magyarul ez keletkeztet egy olyan kötelezettséget, ami eddig nem volt meg. A sokszor hivatkozott charlie50 féle beleegyezés egy ősrégi, kizárólag az MPP elfogadásának feltételeit tartalmazó, szóbeli, beleegyező nyilatkozat volt, amit ahány ember hallotta (mert írásban sosem került aláírásra), annyiféleképpen értelmezték vérmérséklettől függően. Ezentúl viszont nincs kérdés, le van írva kerek perec.
2. Ezzel hatalmasat nőtt a magyar diplomácia az ACT és TWO országok szemében, mert, ha a románok betartják a szerződést, tudni fogják az adott országok vezetői, hogy igen, azért maradt abba a románok ütése ellenük, mert a magyarok aláírták ezt a szerződést. Ezzel lekötelezhettünk néhány országot, aminek köszönhetően a jövőben nem csak arra tudunk hivatkozni, ha kell valami, hogy TWO alapítók vagyunk, nekünk jár, hanem felhozhatjuk ezt is és rögtön megnő a siker esélye.
3. A szintén sokszor emlegetett proTWO státusz semmiféle megkötést nem jelentett Románia számára, ugyanis az nem egy jogi kategória, vagy nem egy szövetség, hanem egyszerűen egy státusz, amihez senkinek a beleegyezése nem kell. Arra az országra mondhatjuk, hogy proTWO, akinek vannak TWO MPP-i, legtöbbször a TWO érdekeit szolgáló akciókat tesz és néha még koordinál is a TWO-val sebzésileg. Na most a TWO-nak ezekre az országokra semmiféle befolyásuk nincsen, ugyanis ezek az államok jogi helyzetüket illetően semlegesek, csak inkább a TWO-hoz közelednek. Emellett ugye a magyar lakosság egy része rendszeresen hangoztatta, hogy a románokat mindig ellenségnek fogja tekinteni, amit náluk is sokan megtettek, így semmi meglepő nincsen abban, hogy egymással semmilyen szövetségi, vagy jogi kapcsolatban nem álló országok ütnek a másik ellen. Ezentúl viszont már nem beszélhetünk ex lex állapotról, hiszen ott az írásos dokumentum, amit maga a román elnök is kiadott a saját újságjában.
Összegezve tehát, a románok alapítottak maguknak egy kötelezettséget, aminek minden forgatókönyv esetében nekünk kedvező következményei lehetnek csak.
Tegyük fel, hogy nem tartják be a szerződést és ütnek ellenünk államilag szervezetten és tömegesen! (most nem egy-két BH vadászra gondolok, mert az nyilván nem befolyásolja a csaták kimenetelét) Ez esetben az erkölcsi győztes szerepébe kerülünk a külvilág szempontjából és mivel a TWO is résztvevő fél a szerződésben, ezért ők is az átvertek kategóriájába kerülnek, így közös lesz a friss ellenségünk, Románia. Ebben az esetben az a minimum, hogy a TWO országok kifuttatják az MPP-iket a románokkal és jó eséllyel számíthatunk egyéb segítségre is a jövőre nézve a románokkal szemben.
Ezek után tegyük fel, hogy nem szegik meg a szerződést! Ebben az esetben konszolidáltuk az ukrán és az orosz jelenlétünket nagyon sokáig és az egyetlen azt veszélyeztető tényezőt kiiktattuk a rendszerből.
Sokan mondhatjátok most, hogy dehát már most is a szerződésszegő jelzőt aggathatjuk rá a románokra és már most is elérhettük volna az MPP-k kifuttatását. Ez azonban nem így van. Mivel kötelezettsége nem volt a románoknak véleményem szerint, ezért csak azt tették, amit várhattunk tőlük: ütöttek ellenünk. Persze már emiatt is ki lehetett volna futtatni az MPP-ket, de erre még egy-két, esetleg a románokkal is szimpatizáló TWO tag (olyanról nem tudok, aki jobban szimpatizálna a románokkal, mint velünk) azt mondhatná, hogy dehát ti is ellenségnek tartjátok őket, ti mondtátok, hogy sose lesznek TWO tagok, meg ti mondtátok, hogy nem igénylitek a jelenlétüket a TWO oldalon, akkor miért csodálkoztok, ha esetleg ütnek ellenetek.
Nem volt tehát egyértelmű a szituáció. Most azonban az. Írásos szerződés van, a pontjait ismeri mindenki. Ezek után simán el tudjuk majd adni magunkat áldozatnak, a románokra meg ráverjük a szerződés-szegést, ha ellenünk ütnek továbbra is keményen.
Na valami ilyesmi érvelést láttam volna szívesen a kormánytól, mert az igazi jelentősége ez a dolognak, nem pedig az, hogy most elvonunk majd a románoktól néhány ezernyi sebzést.
Az egész lényege egy mondatban úgy foglalható össze, hogy innentől kezdve bármi is történik, mi a győztes pozíciójába kerülünk, a románok pedig egy beszorított, leszűkített diplomáciai pozícióba, ahonnan nagyon nagyon nehéz kitörniük.
Esetleg növelheti a siker esélyét, hogy immár a románoknak is 8, esetleg 9 bónusza lesz (attól függően, hogy tudnak majd megegyezni Iránnal), azaz az ellenünk való háború immár nekik is indokolatlan és értelmetlen lenne, hiszen tőlünk már többet nem fognak szerezni, és ha elkezdenek velünk háborúskodni, az övék is ugyanúgy rámehet.
Maradok tisztelettel:
Istencsaszar
ui.: szerintem az, hogy jelen helyzetben sokan azt mondják, hogy behódolt a kormány a románoknak, meg hogy legyen tartásunk és inkább támadjuk meg őket, annak tudható be, hogy még mindig nem látják át, hogyan működik az erepublik diplomáciája. Ha megalapozatlanul csak úgy vagdalkozunk, hogy támadjuk meg ezt, támadjuk azt, zárjuk ki ezt, zárjuk ki azt, akkor könnyedén egyedül maradhatunk, mert senki sem viseli el az olyan szövetségest sokáig, aki csak követel, csapkod, de nem hajlandó minimális kompromisszumra sem.
Comments
Szerintem pedig a felháborodás alapja inkább az, hogy egyszerűen hihetetlen az sokunk számára, hogyha nem tartják be az egyezményt annak bármi következménye is lesz szövetségi szinten. Egyszerűen nem bízunk abban, hogyha ütnek továbbra is ellenünk akkor retorzióra számíthatnak.
pedig a TWO HQ ígéretet tett most. Korábban ilyenre nem volt példa. Ahogy ukránokat is, úgy romikat is ellenséggé nyilvánítják, ha
legalábbis a kormány így vázolta a tervezetet kongában
hatha igeretet tettek akkor be is tartjak
Nekem a problémám az inkább, hogy x hónapja ütnek ellenünk, ezzel fontos sebzést véve el pl a szerb frontról akkor amikor szétszabadalták őket és akkor se tett a TWO semmit a románokkal. Mindenesetre baromi kíváncsi vagyok mi sül ki ebből.
[removed]
HP tévedsz. Kaptak a TWO-tól egy ejnyebejnyét 😃
Erdekes a romanok nem maradtak egyedul amikor elkezdtek csepelni minket. Es tettek ezt honapokon keresztul buntetlenul nevetseg targyava teve az orszagunk. Annal mar csak most nevetnek jobban a romanok rajtunk mivel most nekik ez ugy jott le hogy behodoltunk nekik. Persze ICS nyelvtudasa nem leven nem szerezhetett tudomast.
A kormany racionalis ervei amelyek elhangzottak a kongresszusi ulesen:
Ha nem megyeunk bele akkor a romanok megtamadnak es bukjuk CHt!!!
Mindenki unja a roman ping pongot.(kb ketszer annyi donbas csata volt eddig mint SGP)Ukrant persze nem unjuk.
Ha nem kotjuk meg akkor elveszitjuk CHt es a romanok jonnek bozgorozni. (Megtortent ma is Craciun szajabol)
Az egyezmeny ami nem is egyezmeny az elnokunk szerint csak egy hadjarat(most akkor nem kell betartani a nemletezo egyezmenyt?) eloirhatta volna hogy a romanok fizetnek a regiokert(az oroszoktol berlik 60k CCert a mi regioink) nekunk. Ingyen esetleg szovetsegesnek adunk regiot/teszunk szivesseget nem pedig annak az orszagnak amelyik tobb honapja ellenunk harcol indirekt modon.
A romanok terve pont ez volt addig utni minket mire valaki megunja es leul veluk targyalni es vegre megkaphatjak az ahitott bonuszokat. Egy roman exkormanytag irta nemreg hogy nem lesz itt beke addig amig nem lesz 80%os roman bonusz.
és mit foglalkozol vele, hogy ők hogyan tálalják Romániában? Nem az számít, hogy ők mit mondanak, hanem, hogy milyen volt a helyzetünk és milyen lett? Diplomáciailag, katonailag. Mindkettő jobb lett, tehát lényegtelen, hogy a románok mit mondanak, teszek rájuk magasról.
Egyébként meg az a legjobb és legtartósabb egyezség, amit mindkét fél tud győzelemként tálalni otthon. Ez most szerintem ilyen.
Lol szerinted ez itthon gyozelemkent van elismerve? Muhahhahaahhaa
nem, mert 1. a kormány elhibázta a kommunikációs stratégiát, 2. néhány hangadó kelti a hangulatot szokás szerint, mint minden olyan ügyben, amikor a román szó felmerül. 3. sokan kihasználják ezt politikai támadásokra a kormány ellen.
Ettől függetlenül, szerintem aki gondolkodik és átlátja a történteket, az pontosan tudja, hogy pozitív a dolog nekünk.
Nehany hangado? Pont olyan vagy mint Ceasescu az utolso nyilvanos beszeden amikor nem vette eszre hogy mindenki fujol es csak a hangszorokbol megy a taps.
A hangulatot néhány ember kelti. Sokan csak bedőlnek neki.
De ha 99%-a az országnak mondaná azt, hogy rossz ez az egyezség, akkor az azt jelenti, hogy automatikusan igazuk van? Attól még, hogy valamit sokan fújolnak, még lehet jó, vagy attól, hogy sokan éltetnek, lehet rossz.
hat persze a szokasos duma. Neha, nehany, egy ket, par tucat, fel evente. Mar senki sem veszi be a szoveged Nicu.
Általában semleges szeretek maradni, de itt ICS-nek van igaza. Ha valóban olyan sok ember kapná fel a vizet, mint ahogyan mondod, akkor az látszana/látszott volna a területek visszaadásánál. Ezzel szemben NC-ban alig páran, többnyire BH huszárok ütnek magyar oldalon.
Kisborok szavazásán http://erepublik.com/hu/article/2330616
97-13 a nemek javára.
Ez pár ember lenne??
vannak a nagyon aktív lapolvasók, közülük ez az arány. és vannak a fásult vagy épp nemtörődöm annyira a játékkal, kétkattos vagyok típusúak ezrei, akik mit sem foglalkoznak úgy fest a dologgal...
rRonin: aki ennyire fásult, aki ennyire nem törődöm, annak miért is számítana a véleménye? Azzal miért számoljunk, aki arra nem hajlandó, hogy véleményt nyilvánítson?
picsába a gerinccel ics, igazad van.
egymas mellett a gerinc es az ICS szo : D
mondd már el nekem, hogy szerinted mi a gerinces megoldás, vagy ha ezt nem tudod megfogalmazni, akkor azt mondd meg, hogy az egyezményben mi a gerinctelen?
n*2000 karakter kevés ehhez🙂
Gerinces megoldas?
Tartsd be azt amit honapokkal ezelott igertel es ne nezd hulyenek az embert.
Fizess a regioert ha kell neked.
Mutass megbanast azert ahogy bozgorozd a hatarontuliakat es utesre buzditsz az ellen az orszag ellen akitol majd bonuszt akarsz kerni.
ja én kérek elnézést pkrusi! Szerintem a te elnökséged okozta azt, hogy elindultak a negatív folyamatok, de nem elég a megadott keret ahhoz, hogy részletezzem, úgyhogy maradjunk ennyiben.
Szerintem meg pkrusi elnoksege volt az egyetlen vallalhato elnokseg ebben az evben.
A tied is feltavnal zatonyra futott pedig remekul indult.
tudom ics, az is meg a vonatbeleset is miattam volt.
vajon gigi azóta ült vonaton?
Az én ciklusom során a következő eredmények születtek:
- utolsó magyar elnökként eltöröltem a románokat
- az utolsók között eltöröltem az ukrán kongresszust (ezt például charlie bácsi kormánya is elcseszte)
- kötöttem egy NAP-ot, ami onnantól kezdve majd 6 hónapig megakadályozott minden ellenünk való román ütést
- kötöttem egy NAP-ot, ami kiegészülve némi utómunkával az utódaim részéről, szétverte az EDEN-t
Pkrusi mit tud felmutatni ezek közül?
- volt egy eseménytelen hónap, két RW-vel, meg három csatával, amiből egyet 87-1re, egyet meg 86-2-re nyertünk
- majdnem sikerült szétverni a TWO-t, az impériumos hülyeséggel
- ez utóbbira majdnem ráment a serhun is
Kb ennyi, de nem megyek bele ilyen kommentwarokba, mert akkor megint csak elterelődik a téma a lényegről.
Talan a charlie kormany nem tehetett arrol hogy az ukranoknak a gg ciklus alatt felszabadult kb 1.2 millio valutaja amit mind elkoltottek aprilisban. Arra is emlekszunk hogy mivel te nem fizetted a belorusz regio berleti dijat a beloruszok bosszubol egy csomo zsoldost bereltek ellenunk es felszabadtitottak.
A te ciklusod alatt roppant meg a sereg gerince mikor a fel kormanyod es az alelnokod elment zsoldosnak es maig tarto torest okozott egyes szazadok kozott.
Pkrusi volt az egyetlen elnok aki elerte a 10/10 bonuszt. En viszont belemegyek a kommentwarba es minden hazugsagod megcafolom.
😃 az a gond, hogy amit te igazságnak mondasz, hiszel, gondolsz, az egy földtől elrugaszkodott, csak a fejedben létező alternatív valóság. 😃
Pkrusinak nagyon nehéz dolga volt a 10/10-el, amikor már az előtte lévő ciklusban Hercegnőék letárgyalták azt, hogy Mexikóból kivonulnak a tájvániak. Maga pkrusi írta le közlönyben, hogy nem sok köze volt ehhez, csak a végső lökést adta meg.
Egy valamiben egyetértünk, GG is elcseszte az ukrán dolgot, ahogy ti is. Ezek tények. Lehet a másikra mutogatni, de nektek is és GG-nek is egy csatát kellett volna lehozni, de tettek rá magasról.
A belarusz dolog egy hazugság, mert a ciklusotok harmadik napján kb, amikor felszabadult a régió, másnap már ott segédkeztünk az újratárgyalásban charlienak és meg is lett az egyezség. Csak ugye charlie bácsi inaktív lett és megakadt a folyamat.
A ciklusomban kb kettő ember maradt azok közül, akik előre megígérték a segítségüket, mert a többi két részre bomlott és mindennapi munkájuk kimerült annyiban, hogy a másik felét akarták kirúgatni.
A zsoldos, nem zsoldos témakör meg miattad mérgesedett el, aki boszorkányüldözésbe kezdtél az AD ellen. Persze ők is hibásak voltak, hogy reagáltak erre.
De most már tényleg ignorálni fogom ezt a témát itt, mert semmi értelme vitatkozni éves dolgokról, hogy mi történt, hogy volt, ki volt a hibás. A jelen a fontos.
ICS
Valóban eltörölted a románokat, majd ugyanolyan gyorsan fel is szabadítottad őket... DE
Amikor ők töröltek el minket, akkor is ilyen könnyen és gyorsan visszaadták a területeket? (ezt nem tudom, szóval nem költői)
Vagy ami megtörtént régen, akkor azt már el kell felejteni? Vagy ők a románok és nekik muszáj megbocsájtani?
Te jössz mindig a racionális gondolkodással, ami jó, de ezt a fost hiába hazudták strat.játéknak, igazából csak politika az egész, kicsit próbálj már meg a másik oldal eszével is gondolkodni. Ha a románokról van szó, te mindig az érem egyik oldala vagy, aki MINDIG védi őket ezért és ezért...
Nariii: valakinek kell lennie az érem egyik oldalának is. unalmas lenne az élet, ha mindig mindenki egyet fújna.
Azaz szereted bomlasztani a társaságot. Gratulálok!
Nem unalmas az állandó románseggnyalás? Vagy jobban fizet mint a független hadügyelemző? Agymosásból 5ös vagy. 😉
A románok ellen nem csak az érzelmek vannak, de te csak ennyit mersz/vagy képes beírni az újságodba. A többi árulásuk nem számít sem itt, sem RL. Ja tényleg ők sose árultak el minket.
Ellöktük/tétek a macikat és indókat... a szerbek és lengyelek mikor jönnek?
ez nem bomlasztás. sokkal megalapozottabb lesz egy döntés, ha mindkét oldalról megvizsgáltuk, nem csak azt vágjuk rá, ami azonnal eszünkbe jut.
Szerintem egy jó e-társadalomnak úgy kéne működni, hogy van a-nézet, és van b-nézet és a kettő ütközik, majd amelyik megalapozottabb, az érvényesül.
És itt mutatkozik meg, hogy mennyire rosszul működik a magyar közösség. Én képviselek jelen esetben egy, a hangostól eltérő véleményt, de ez nem azt eredményezi, hogy megvitatják velem, vagy értelmes vita alakulna ki, hanem azt, hogy engem románseggnyalóznak, jeticsicskáznak, hazaárulóznak, csak mert elmondom az ő véleményüktől eltérő véleményemet.
Az egészséges!!!! vélemény eltéréssel sose volt bajom. Amit te képviselsz a románokkal... nos ez minden de nem egészséges egy MAGYAR embernek.
miért, mit képviselek én a románokkal?
hogyhogy mit képviselsz a románokkal? nem szoktad elolvasni a kommenteket amivel téged támadak vagy mi? magyar-román kapcsolatban MINDIG őket támogatod...
Az hogy eltörölted őket, utána a NAP ami nem szólt semmiről, olyan szépen feledtette ezt az epiros betüs napot itt... Lehet egy nép szimpatikus, de pont a román? és pont mindenáron? Milyen magyar vagy te? :/
Ha volt valami hogy kiálltál a hazádért? a románokkal szemben az azért volt, mert 100% triviális volt, hogy most ők hibáztak, ha nem teljesen egyértelmű, vagy már az eldöntendő kategóriába tartozik, akkor mindig a románokat védted. Számomra ez már egyfajta agymosás...
Szóval akkor csak oda lyukadunk ki, hogy én azért vagyok szarember szerinted, mert én nem ítélek el valakit kizárólag érzelmi alapon, mondván, hogy román, hanem mindig azt nézem, hogy mik a tények és hogyan tudunk belőle jól kijönni?
Nincs mit csodálkoznia senkinek sem azon, hogy jetICSicska szerint a román gazdáinak a seggét nyalni jó.
Megtette a haverjaival már százszor, neki ez a játékélménye és mindig talál rá "okos" és "megfontolandó" érveket, hogy megtegye.
Ekkor is megtette:
http://www.erepublik.com/ez/article/a-rom-aacute-n-sz-eacute-kely-paktum-1759498/1/20
Meg ekkor is:
http://www.erepublik.com/en/article/eln-ouml-kjel-ouml-lti-nyilatkozatok-eacute-s-eln-ouml-ki-tettek-a-buk-aacute-s-1893692/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/k-sz-nj-k-alexandross-eln-k-r--2048028/1/20 , jetik kezére adták eMagyarországot, készakarva, akár az oldalukon harcolva, mint most is teszik.
Ebben a hónapban kétszer is magától a jetICSicskától:
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-nem-lesz-rom-n-nap-jra-les-a-h-bor--2210845/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-rom-n-nap-2215803/1/20
Persze a mocsok gg sem maradhatott ki a románok seggének kényeztetéséből:
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-rom-aacute-n-nap-sz-ouml-vege1-2224200/1/20
Aki valamilyen okból ezek után sem tudná kiket szolgál a jetICSicska és a bicskás, meg "székely" bandája, nos itt még olvasgathat róla:
http://www.erepublik.com/en/article/jeticsicsk-knak-az-jabb-jetib-ke-el-tt-2191421/1/20
Napok, hetek kérdése, hogy ez a szánalmas rotyogtatásuk is dugájába dőljön és megalázott, átvert magyarok nézzék, miként bántak el velük ismét a jetik és a csicskáik.
Felelős nem lesz, ahogy eddig sem volt soha.
Következmény nem lesz, ahogy eddig sem volt soha.
De a jetICSicska majd hazudozik töretlenül tovább, mintha mi sem történt volna, mint itt és most is.
A csicsák "érveiről": a románok ezer egy okot szolgáltattak a two alapítótagja, eMagyarország, elleni sunyi támadásaikkal az ukránok, görögök, oroszok oldalán a megtorláshoz, törlésükhöz eddig is.
Mégsem történt semmi.
Jutalmat kapnak érte a csicskáiktól, nem büntetést.
én csak az ukránokat nem értem. tegnap ok nélkül feladták az rw-t, ma orosz oldalon ütöttek, magukhoz képest egész felszabadultan és fölényesen válaszolnak, érezhetően megváltozott a viselkedésük. valami még hiányzik ebből puzzleből velük kapcsolatban, amit a kormány nem mer egyelőre nyilvánosságra hozni.
ics te önmagad csodálója és egyben betege vagy.......furcsa 1 mókus vagy az egyszer biztos........
Minden tiszteletem a tiéd ICS, de akkor tőled is szeretném megkérdezni, hogy szerinted mit tehet a TWO, ha akár 5-6 román MU is 100 ron/M-es CO-t tesz a Kárpátaljai RVre miközben a román HK nem erre mutat, és az elnök azt nyilatkozza, hogy csak pár kontrollálhatatlan ellenzéki üt ott?
Ezzel az erővel Mo már most szerződésszegő, mert sokan ütik magyar oldalon NC-t.
Ha hivatalos román MU-k CO-t tesznek a csatára ezek után, hogy van szerződés, akkor szerintem már szerződésszegésnek minősítheti a TWO is.
És ha csak egy nem kormánytag felbújtására, magán pénzből történne az RV (tudom ez már nem olyan veszélyes, csak elméletileg)
?
nem tudom mi lenne ezekben az esetekben. Az adott helyzet, a magyar vezetőség és a TWO vezetőség döntené el valószínűleg közösen
Tovább a jetICSicska hazugságai mentén:
Semmiféle "szerződés" nincs a jetikkel. A nemlétező szerződés mellé nem adtak semmi biztosítékot és nem írtak le semmiféle kötelezettséget sehol sem. Nem mintha bármire is kötelezné őket, ha leírnák, mert amit leírtak is leszarták eddig minden alkalommal átverve a csicskáikkal bárkit, mint most is.
Az ellenségeinket bónuszhoz juttatni árulás és saját magunk gyengítése.
Ráadásul volt rá példa, hogy vasat adtatok nekik jetICSicska, de ez nem akadályozta meg őket, hogy a déli kiruccanásotok alkalmával rátok ne támadjanak:
http://www.erepublik.com/en/article/-emk-rom-n-szerz-d-sszeg-s-s-k-tfrontos-h-bor--2186449/1/20
Erre sem szerettek emlékezni, igaz?
EMagyarország erepen követendő világos érdeke, hogy a románoknak ne legyen kongája, és NULLA bónusza legyen.
EMagyarország érdeke az, hogy ne a jetik csicskái ajándékozzák meg bónuszokkal, swappal az ellenségeinket, hanem tisztességes a magyarok érdekeit szem előtt tartó vezetők a néppel vállvetve pusztítsák tűzzel, vassal, szövetségesekkel szorosan együttműködve, kivétel nélkül azokat, akik magyarokra, vagy a szövetségeseikre támadnak bárhol az erepen.
Most sem ezt teszitek ics, ahogy korábban sem tettétek.
Áruló, gerinctelen mocskok vagytok.
Tudtam hogy lesz egy új remek cikked, csak el se olvasom már mert így is a fülemben cseng a sok hülyeséged. Még a végén elhiszem 😃
Tl.,dr.
Bármit is írtál itt hosszú sorokban, hiába jó ez az országnak gazdaságilag, ha egyszer a becsületünk, tekintélyünk ismét odaveszett. Nevetséges TWO bábjaivá váltunk a román párti háttérpolitikátok miatt!
Ne is válaszolj ICS mert nem érdekel a véleményed már hallottam eleget.
Nem tudsz újat mondani a sablonos dumádon kívül, az en fejemet nem tudod megmosni.
A különbség kettőnk között hogy neked a bónuszok fontosak nekem meg az ország tekintélye.
Sajnos az utóbbit már rég elveszítettük, és bíztam benne hogy Cobra lesz olyan kemény hogy visszanyerje.
Tévedtem :/
dettó