Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

[HK] Toldi terv

Day 2,057, 07:44 Published in Hungary Hungary by Hadugyminiszterium


Erősebb eMagyarországért projekt

Toldi Miklós terv

Üdvözlet,

Igéretemhez híven most bővebben szeretném bemutatni a Toldi Miklós tervet(TMT) a kedves olvasóknak. Előszőr is szeretném megindokolni ennek a tervnek a jogosultságát. Jelenlegi gazdasági helyzetben a legjobb befektetés az edzőterem. Véleményem szerint felesleges naponta 10000 forintot elkölteni egy-egy csatára mivel nincs hosszútávú jelentősége. A jelenlegi zsold, rakétáscsapat felszerelés és esetleges fegyverorsztás helyett egy sokkal előrelátóbb programot kell kidolgoznunk. Nevezetesen a katonáink erejének fejlesztését.

A TMT lényege az edzőtermek fejlesztése állami és lakossági összefogással. A támogatást egy pályázat beadása után kaphatná meg a kérvényező és kiutalás után a következő edzőteremfejlesztési akció idején használná fel azt. A pályázatokat egy 5 tagú tanács fogja elbírálni amelynek tagjai: elnök, GM, HM és két gazdasági szakember a civil szférából.
A támogatást csak azok kapják meg akik vállalják, hogy a következő 3 hónapban szintén adakoznak mások megsegítésére!
A támogatás a fejlesztés 50%-át fedezi. Ha egy edzőterem 88 goldba kerül akkor az állam 44 goldot utal a pályázónak.
Az első tesztfázisban 5 embert fogunk támogatni ebből az alapból.

Hogyan írjuk meg a pályázatot? Nem kell bonyolult dologra gondolni, elég néhány adatot közölni pár sorban. Mutatnék egy mintát:

Pályázó: Mikorka Kálmán
Divizió: IV
MU: Rohamgiliszták TMV
Jelenlegi edzőtermek:
1 Q2
2 Q1
3 Q1
4 Q1
Pályázott összeg: 1000000000000 gold
Aktivitas: Naponta 3000 wellness-t is elütök.
Saját bevétel havonta: 9999999999 gold
Saját cégek: 22 q7 fegyó és 200 q5 raw

A pályázatokat a Hadugyminisztérium orgra kell elküldeni levélben.
Ezekből az adatokból a bizottság kiválasztja azokat akik megkaphatják a támogatást.

Az elnöktől 300 goldos alapot kaptunk ehhez én hozzáteszek még 100 gold-ot a saját vagyonomból. Megkérném azokat a személyeket akinek van felesleges goldjuk azok szintén adakozzanak. Bármekkora támogatás elegendő.
Itt lehet adományozónak jelentkezni: http://tinyurl.com/k2vngkx

Dacicus Maximus
 

Comments

FlaMi
FlaMi Day 2,057, 07:49

Mikorka Kálmán ftw \o/

FlaMi
FlaMi Day 2,057, 07:49

No meg ahogy látom pertamaxxx

addictive1975
addictive1975 Day 2,057, 07:53

nekem kéne egy q5ös tg

I. Haszi Kan
I. Haszi Kan Day 2,057, 07:54

Adományozónak jelentkeztem, saját vagyonból megy még 10 gold.

DarthVadR
DarthVadR Day 2,057, 07:58

az otlet jo es hianypotlo de felek h ez egy eleg komoly mehkas lesz

HUpakolas
HUpakolas Day 2,057, 08:02

ADOMÁNYOZOTTNAK JELENTKEZEMű!NÉGY

Aba Agmad
Aba Agmad Day 2,057, 08:02

benne lehetek az öttagú bizottságban?

TheDoge
TheDoge Day 2,057, 08:03

saját bevételnek számít a fizetés is? mert jelenleg ez a napi saját bevételem egyedül .P

Ipath
Ipath Day 2,057, 08:04

Ambivalens érzéseim vannak a tervvel kapcsolatban.

Pro:
- Valóban hosszú távon jobban megéri ez a módszer, mint a zsoldosztás (amit eleve el kéne törölni a picsába)
- Van rá esély, hogy 1-2 év múlva érezhető lenne a hatása.

Kontra:
- Jogos lesz Éhesló hozzászólása, hogy ez szubjektív tápolás és mutyi. Ez egyszerűen az és kész. Túl szűk réteg férhet hozzá (nyilván mivel drága, de ez akkor se elég kifogás azoknak akik NEM kapnak belőle)
- Az emberek hajlamosak abbahagyni ezt a játékot. A beléjük ölt pénznek heló. Inkább erősebb karaktereket kéne adni az ifjabbaknak, ha esetleg még van elfekvőben (igen, tudom, ilyenek soha nem is léteztek... )
- Hogy adakozzon valaki, akinek nincs pénze TG fejlesztésre? Ennyi erővel inkább spórolhatna is.
- 1-2 év(!!) múlva lenne érezhető a hatása...
- Szubjektivitás: mi a jó, ha kevés cége és jövedelme van, mert akkor jobban rászorul vagy ha sok van mindkettőből, mert akkor jobban tudja támogatni a később jövőket? De ha utóbbi, akkor miért nem veszi meg magának? Ha előbbi, akkor mivel fog támogatni?
- Az aktivitáshoz csak a leghülyébbek fogják nem a maxot hazudni. (Ne mond, hogy leméred egov-ban, mert én pl. benne se vagyok)

DarthVadR
DarthVadR Day 2,057, 08:10

jo de te peldaul elbol bukod a sztorit nyilvan vagyunk igy egy paran:))

Dacicus Maximus
Dacicus Maximus Day 2,057, 08:15

Miert erzodne 1-2 ev mulva? 41 eroponttal 6-7 naponta jon az SS. a fiataloknak csak edzeni kene fel evig harcolni pedig nem hogy tudjanak sok BHt utni.

Wisitenkraf
Wisitenkraf Day 2,057, 08:19

A kontrák közül párat ki lehet ölni pl:

1. Pályázati beadványok nyilvánosságra hozatala, döntés indoklása. Ha valóban jól működik az elbírálás, akkor mindenki látja majd, hogy valóban a legjobb pályázók kapják a támogatást.

3. Felturbózott TG után jobban jön az arany, ergo tud támogatást adni később abból. A Ludovika program is így ment régen. Gyenge voltál, küldtek dolgokat, megerősödtél, jobban elláttad magad, te is tudtál később mást támogatni.

6. http://www.egov4you.info/citizen/history/1308271 : )

Feco101
Feco101 Day 2,057, 12:02

Ez a minimum, hogy nyilvános. Addig mutyi!

Ipath
Ipath Day 2,057, 15:01

1. - 6. -ban igazad van. A 3-assal azonban nem értek egyet. Ha maxon van az összes TG-od, és befektetsz 53 goldot egy szerződésbe, akkor vagy nullán költségileg. Akkor a cégeidből (TG-re nem volt pénzed, de céged van?) tudsz támogatni mást. De nyilván az 53 gold befektetést is elő kell teremtened - én nem érzem biztosítottnak ezt a támogatós dolgot és kész.

Hadugyminiszterium
Hadugyminiszterium Day 2,058, 00:40

Nem maxra fejlesztjuk a TG csak 1-2re van tamogatas.

Ipath
Ipath Day 2,059, 11:06

Akkor meg végképp nem lesz pénzük. (és még mindig név nélkül kommentelsz orgból)

Dacicus Maximus
Dacicus Maximus Day 2,057, 08:39

Azert erdekes modon senki nem hozongott hogy Hercegno 20k hufot koltene csatankent raketascsapatra. Na az szerintem a penzkidobas. Wisit jol irja megterul a befektetes.

Hercegno
Hercegno Day 2,057, 10:36

27K ért vettem a fegyvereket, és nem is teszteltem felesleges csatában. Éles csatában - hídrégióért folyó csata esetén szerintem utsó percekben nagyot fordított volna a csata állásán a rakétacsapat akciója. De hát ezt teszt híján nem tudhatjuk.

Ipath
Ipath Day 2,057, 15:04

Én az ellen hőzöngtem eleve, hogy HM lehetett : P

Tankred Orfeusz
Tankred Orfeusz Day 2,057, 08:57

És az eRepublikot pont úgy ismerjük mint ahol érdemes 1-2 éves távra befektetni.
A napokban hirdetett valaki többéves befektetést, akár neki is lehetne adni.

Ipath
Ipath Day 2,057, 15:05

...mondjuk Feherlonak bejött. Valld be, hogy csak irigykedsz : D

Hadugyminiszterium
Hadugyminiszterium Day 2,058, 00:38

Nem ertem ezt az 1-2 eves tavot mikor havonta 41 erovel/nap 1200 strt lehet szerezni.

bannme
bannme Day 2,058, 05:58

fehérló kapjaba még mindig lóg vagy 3 goldal:D

mobra
mobra Day 2,058, 00:53

Ipath: miben nem vagy benne???? http://www.egov4you.info/citizen/history/1308271

barakattila
barakattila Day 2,058, 10:50

Meg kell kerülni a mutyizás lehetőségét.
Ez sajnos a nagyon kezdő játékosoknak nem fog segíteni, de legyen követelmény legalább három hónapos aktív játék (vagy több).
Ezt az adakozást én sem értem...

Amúgy aktivitás egovban, szintén aki megakarja pályázni bátran követelmények közé kell emelni az egovba való belépést is.
Ez egy lehetőség amivel lehet élni, de nem muszáj.

Eheslo
Eheslo Day 2,057, 08:12

Nos lehet alaposan feltápolt hullákat, fékeket gyártani, mutyiban, magadfajták langymeleg egyetértésében.
Amikor a beleölt goldokkal majd bannolják, lelép, jó helye lesz a sokadnickek kezén a fékfarmokon betartalékolva a választásokra.
Ezrével tápoltatok fel a jeti eistenek szerverein mára kihült hullákat Mire mentetek vele?
Már az ukránok, tótok is lenyomnak bármikor, mint a vak a poharat.
Elég a lengyel nagytestvér szemráncolása és máris be vagytok fosva.

A köz pénzétől vegyétek el a mocskos mancsotokat!.
Bőven eleget loptak már a magadfajták jákob, állami cégekkel, orgokkal, zsoddal, osztásokkal, edzőtermekkel, bármivel amihez hozzáférhetett mohó karmotok.

Ritka szemét csaló banda vagytok, az már szent igaz.
Nem elég a teljes államkassza, amit lenyúltok zsoldra, nem elég a gm által megtermelt lé.
Nem.
Még kell a magadfajtáknak a ráadás is. Bármi amihez a mocskos mancsotok hozzáfér..

Az egész egy a tápos mocsok hazaárulókra jellemző mutyi, amiben megint pár haver kezére lehet juttatni goldszázakat, majd gold ezreket.

Vedd vissza az eldobott, lejáratott nevedet jákob és takarodj a fenébe a bandáddal együtt a közkasszák közeléből!

szemi
szemi Day 2,057, 08:14

No már az ötlet is halott.
Aki fejlődni akar az mindig is megtalálta a módját.Pl én sok s nem csak századtagnak adtam kamatmentes kölcsönt.
S a legnagyobb problémát ott látom,h. hiába lesz napi 30 erő plussza(fúl q1 s q2-s edzők) sokkal több sikerélménye nem lesz tőle, kvázi a játék elhagyókba ölt gold soha nem térül meg...

Dacicus Maximus
Dacicus Maximus Day 2,057, 08:17

Mert a napi 8000 hufos zsold hol terul meg?Az egyetlen amibe megeri befektetni az az edzoterem.

szemi
szemi Day 2,057, 08:20

nálunk pl aktivitást s játék kedvet hozott az a pár huf. Olyanok kezdtek el ütni jó helyre s jó időben, akik már majd csak 2 kattoltak.

S nem az edzőtermek fejlesztésével van gondom, hanem a módról, max kölcsön formájában lenne értelme

Tankred Orfeusz
Tankred Orfeusz Day 2,057, 08:33

Ebben az egyre unalmasabb játékban a legnagyobb érték az aktív játékos.
Sokkal többet ér ha százak aktivitását sikerül fenntartani mint ha ötnek megtérül az edzés.
Ez a zsold lényege ahogy láttam, mert nyilván senki nem gazdagodott meg napi öt forintokból, ellenben sokaknak segített a figyelem fenntartásában. Nem hiszem hogy ez annyira bonyolult lenne.

Dacicus Maximus
Dacicus Maximus Day 2,057, 08:38

5 emberrel kezdodik nem 5 emberrol szol.

Feco101
Feco101 Day 2,057, 12:09

Aktivítás -zsold,de az MU-hoz kerül nem az aktív játékoshoz. Talán ezért is jók az ütésversenyek- egyéni díjazás Habár én szélesebb körben mondjuk top20-nak osztanák.

Eheslo
Eheslo Day 2,057, 08:29

Soxor kérdezték a feltápolt tolvaj zsoldosok és a főtolvaj vezéreik:
- jó, takarodnak a fenébe a kasszáktól, de akkor mi legyen a közpénzek sorsa?
- gyűjtsünk goldhegyeket, mint a spanyolok, hogy tolvajló vagy valami bicskás szemét ellopja a végén?

Nos a válaszom évek óta a következő:

A közösség vagyonának a közösséget kell szolgálnia, nem egyéneket. A közösség vagyonával felelősen gazdálkodó polgárokra van szükség, nem dagadtra tápolt hullákra, fékekre.
Tehát:
1. A bébiket kell támogatni. Kajával, melóval, napi do-hoz szükséges fegyverrel, mentorokon keresztül.
Erre nyilvános elszámolást kell kialakítani, hogy követhető legyen ki mit kapott, használt fel.
Így a lopás esélye csökkenthető, de ha lop is, a kár minmalizálható.

A bébiket közösségekhez, pártokhoz, mu-khoz kell irányítani, ahol közösségek felügyelete alá és támogató figyelme elé kerülnek.

2. Aki mu-hoz, párthoz csatlakozik, ott kapja el a frakkját az mu. a párt.

Tesztelje, ismerje meg alaposan. Ha megüti a mércét kalákával támogassa akár az mu a saját (eddig összelopott, tarhált, gazdálkodott) vagyonából, akár állami kalákás támogatásból.
Tehát az állami források nyilvános pályázattal kerüljenek ki kölcsönként mu-khoz, az mu tagjai, vezetői kezességvállalásával!
Így az államnak nincs vagyona parlagon, de nem is vagyontalan, mert a felelős közösségek kezelik a vagyonát, ami napról napra nő mind az államnál, mind a polgároknál, kisközösségeknél
Akik jól, azok többet keresnek és gyorsabban fejlódnek, akik kevésbé jól, lassabban.
De fejlődnek és nem tűnik el a vagyon, mert ha valakit a kaláka visszafizetése előtt bannolnak, lelép, helyett a kisközösség áll helyt az állam felé.
Ez növeli a közösségi összetartást és a felelősség vállalást egymásért is.

Ezt nyilvánosan tegye az állam és az mu is.
Ha tolvajt, komolytalan csalót, féket támogattak a saját vagyonukat bukták.
Ha az állami pénzt irányították tolvajhoz, csalóhoz, akkor is buknak. Nem az állam, hanem a felelős kisközösség és a felelős vezetői.

Dacicus Maximus
Dacicus Maximus Day 2,057, 08:40

Es mit er a bebid ha div3ba belep 3000 erovel mert mindennap elutott 2000 wellnesst?Semmit.

Eheslo
Eheslo Day 2,057, 08:49

Jákob, hol hagytad a lejáratott, elhasznált, eldobott nevedet?

Tudod bármilyen értelmes és aktív polgár többet ér mint a közpénzből dagadtra tápolt zsoldos haverjaid kihűlt huillahegyei a jeti eisteneitek szerverein, vagy a fékfarmjaitokon tárolt eldobott karakterek százai.

4 éve öltök bele minden létező állami forrást magatokba és csak egyre gyengébbek lesztek.
Mára a szlovének, osztrákok, tótok után már az ukránok, beloruszok is lenyomnak benneteket ha kedvük van hozzá.
A bolgárokkal, makikkal, görögökkel, jetikkel évek óta nem vagytok pariban, mert minden bizalmat, lelkesedést és közpénzt elsikkasztottatok, elloptatok, elemésztettetek az elmúlt 4 év ben antimagyar mocskokként támadva emagyarországra árulók, senkik, ellenségek oldalán.
Bárhol, bármikor, bármiért eladtatok itt
Őrvidéket, Szegedet, máramarost, Erdélyt, Kassát, Pozsonyt,
Bármit, emlékszel? bármit senkik ellenségek kezére játszottatok, ha parancsba adták az antimagyar mocskok, mint droid, kuvik, ics, gg, országeltörötető jabba, afd és minden mocsokban társaik.
Senkivé váltatok mára a szolgaságotokban, two-ban is páriává, akiket szimplán megzsarolnak másnaponta.
Szórakozásból.
Bármivel.
Vagy megvesznek, dekára, mert a kilót már nem adjátok ki.

Szégyelld magad az eldobott elhasznált neveddeel és valaha tán volt becsületeddel együtt, ukránok csicskája te!

Feco101
Feco101 Day 2,057, 12:13

Amit éhesló mond sok igazság van benne,de sajnos amit maximus az is igaz div1,div2 kevesebb ütés több erő lenne a hasznos.

fischer2
fischer2 Day 2,057, 09:04

Szerintem nagyon jó ötlet, én is örültem volna, ha az elején valaki támogat, hogy gyorsabban felhúzzam az edzőtermeket. Sajnos én azt vettem észre div2-ben, hogy rengeteg külföldi sokadnick van, akik a fék aranyból könnyen felhúzzák a tg-ket és vagyonokat kaszálnak div1-2-ben, de akár még a 3-ban is. Ha az ember mindent szabályosan és mastercard nélkül csinál, akkor tényleg div3-ba ér, mire full lanázik, akkor meg már baszhatja.

Viszont javaslom, hogy a pályázatba úgymond referenciaként bekerüljön a közösségi munka, aktivitás. Mert aki eddig ki vette a részét a közös munkából, az nyilván nem tervezi, hogy 2 hét múlva lelépjen, ráadásul ez felfogható lenne így egyfajta jutalomnak, ösztönző erőnek is.

Egyébként szerintem szuper ötlet, csak támogatni tudom. Bár a megtérülési idő hosszúságában némileg igaza van Ipath-nek, de a kiosztott zsold sose térül meg, szóval az még mindig rosszabb befektetés.

Braxvil
Braxvil Day 2,057, 13:31

Az első bekezdés végén kívül mindennel egyetértek .
Az utolsó bekezdés végével csak annyi a bajom, hogy én kb 2 hónapja vok full lanán és kevesebb erővel kerültem fel DIV3-ba mint te, azt nézd meg hogy hol tartok Szóval nem b@szhatja az ember, mert így is egy elég brutál karit össze lehet hozni .

fischer2
fischer2 Day 2,058, 00:19

Jó, de te 4 éve itt vagy! (= Én elsősorban azokra gondolok, akik mondjuk mostanában, vagy nemrég regeltek.

Braxvil
Braxvil Day 2,058, 02:26

Persze csak mondjuk volt egy közel 2 éves szünetem ami a DIV-ek bevezetése miatt nagyon jól jött
Különben akik mostanában regeltek sokkal több lehetőségük van mint mondjuk nekem annó a gyorsabb fejlődés érdekében(nem is vollt ilyen magas TG és még sorolhatnám:)). Ja és mastercard nélkül meg lehet oldani csak egy picit leleményesebbnek kell lenniük

Cimbalar
Cimbalar Day 2,057, 09:07

Attól félek ezek a közpénzek jó harci adatokat mutató fékek birtokába kerülnek majd. AZ MU-kban van elég gazdag ember aki tudja támogatni a fiatalokat ha éppen érdemesnek mutatkoznak rá.

Ipath
Ipath Day 2,057, 15:11

Be kéne kereteztetni ezt a kommentet - úgy utaltál a Flottára, hogy nem ejtetted ki a Flotta szót. Ilyen még sose volt.

DarthVadR
DarthVadR Day 2,057, 09:52

nem akarom tovább bonyolítani, se további bizottságosdit játszani, de lehetne esetleg a TOP5 pártokbol egy-egy ember a bizottságban h tuti ne meruljon fel a mutyi, tudom így is felfog de ne az aktuális korműnyok és azok köre meruljon fel

Ipath
Ipath Day 2,057, 15:18

Arról az ülésről, amikor a top5 delegáltak a HM-el, GM-el és az elnökkel vitatkozva próbálják a saját gyerekeiket etetni...na arról én kérnék egy logot, tuti jó buli lesz : )

Hadugyminiszterium
Hadugyminiszterium Day 2,058, 00:41

Lol. Mert a top5 par vezetoi olyan szentek?

Aba Agmad
Aba Agmad Day 2,058, 02:37

benne lehetek az öttagú bizottságban?

Dacicus Maximus
Dacicus Maximus Day 2,058, 12:24

100 gold a beugro.

Hercegno
Hercegno Day 2,057, 10:33

Szerintem nem egy rossz dolog az edzőterem támogatás, de most olyanokba fektetünk be, az állam pénzét, akik lehet abbahagyják két hónap múlva, az akkor egy felesleges kiadás volt és más elöl lett elvéve a támogatás lehetősége.
Az oktmin a tutorba leírta hogy a kezdők hogy takarékoskodjanak az aranyaikkal mikor és hogy fejlesszenek, azt hiszem aki aktív játékos az szépen meg is erősödött, és sorra ütögette a BHkat. Szerintem több kicsinek van felhuzva a TGje magasabb szinten mint nekem....

Ezért vagyok amellett, hogy inkább a századokat támogassuk, és ők majd eldöntik, hogy azt az összeget bizonyos játékosaik TG fejlesztésének támogatására fogják e fordítani. hiszen ők ismerik, és tudják ki az aki aktív és nem fogja két hónap után abbahagyni, vagy elmenni szerbnek aranyat bányászni.

Az az 5tagú bizottság nem hiszem hogy ismerni fogja a noname pályázókat.

Hadugyminiszterium
Hadugyminiszterium Day 2,058, 00:43

Nem feleslegesebb mint raketat fizetni olyanoknak akiknek volt penzuk felhuzni egy q5 bombagyarat amit ellonek egy olyan csataban amit ha bukunk is ket nap mulva visszavesszuk.
Pazarlas az aminek nincs hosszutavon ertelme.

Hercegno
Hercegno Day 2,058, 01:06

Orgból nem kommentelünk, ezt írja a hadügyi gyorstalpaló. Tehát Cicus, ha ezt névvel teszed megvárom.

Pazarlás az is ha olyanba fektetünk aki két hónap múlva sem térül meg mert lelép.

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.