[GM] Novemberi I. összefoglaló
Gazdasagi Miniszterium
Kedves Honfitársaim!
Több cikk is foglalkozott a gyarmati adó új szabályaival, amelynek a lényege, hogy a megszállt ország napi adóbevételének a területarányos 80%-a a foglalóé. A területarányos azt jelenti, hogy az elfoglalt régiók a foglalást elszenvedő ország összes régióihoz viszonyítottan milyen arányt képviselnek.
eMagyarország számára kb. 25-30%-os napi bevétel növekedést jelentett az első kettő napban az ukránoktól és az oroszoktól beszedett adóbevétel. Nem elhanyagolható bevétel, viszont az is világos, hogy minden egyes régióért kiélezettebbekké válhatnak a küzdelmek.
A ciklus elején a Szociális Minisztérium által kidolgozott új támogatási formához a korábbi szintekhez képest jóval magasabb forrást rendeltünk, amelyhez még pótlólagos finanszírozás is szükségessé vált, ezért cserébe én kisebb hadügyi kiadást kértem és vártam, azonban az előre nem kalkulálható fejlesztés új helyzetet teremtett mindenki számára.
Tekintettel arra, hogy a gyarmati adó és a bónuszok együtt még értékesebbek és fontosabbak számunkra, így nem volt tartható a szerényebbre tervezett hadügyi finanszírozás.
Imre Norbert lemondásával az Oktatási tárca éléről a minisztérium költségei is a központi költségvetést terhelik a továbbiakban. Köszönettel tartozunk Imre Norbertnek, hogy az elmúlt bő félévben a saját pénzéből fedezte a minisztérium büdzséjét.
A két legnagyobb költségünk a CO (51
😵és a szociális kiadások (25
😵.
Összesen 958 043,00 CC kiadásunk merült fel eddig.
A kifizetett zsold megoszlása a századok között.
Összes tárgyidőszaki bevételünk: 584 971,08 CC
Org ürítés történt, ugyanis 3 org átkerült a HM és a SZOCMIN fennhatósága alá.
Az előző ciklusban sikerült pozitívan zárni, amelyet szintén figyelembe vettem.
Az adóbevételek alakulása:
Az átlagos napi adóbevétel: 28 834,50 CC
Október 4. hetében a gazdaság visszakapcsolt, így a napi adóbevételeink is visszább estek körülbelül 20%-kal. A gyarmati adóbevételek bőven fedezik egyelőre azt a kiesést.
A kiadásokra jelen pillanatban nincs költségvetési fedezet. Időszaki adóbevételeink és a kiadások különbsége -640 863,49 cc, míg az összes bevétel és a kiadások különbsége -373 071,92 CC. Jelenlegi számítások alapján nem tudjuk pozitívan zárni a költségvetési mérlegünket még akkor sem, ha mostantól 1 CC sem költünk.
A pénzügyi műveletek első hullámai holnap várhatóak. Úton van a második 400 000 CC kiutalása az eMNB-be.
Az októberi gazdasági munkámat komoly vád érte Eheslo részéről. Eheslo állítása szerint a mérföldkő program teljes összegét eltulajdonítottam, az általam megjelölt pénzkezelője Aba Agmad nem töltött be szerepet az elmúlt kormányban, az elszámolást hamisítottam.
A mérföldkőprogramot M. Cobretti és Aba Agmad, akkori alelnök kezelték. Gyakorlatilag Aba Agmad csinálta a programot, és én vele álltam a programmal összefüggésben kapcsolatban.
GM Októberi 2. heti összefoglalója
Az első alkalommal, amikor ilyen jellegű kiadás merült fel az októberi ciklus folyamán, akkor ezt az aktuális összefoglalóban jeleztem.
[MK] Október 24.
Később a hóközi kormányváltás után MalwinHun felkérte a program folytatására Aba Agmadot, aki természetesen folytatta a programot.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AkzseK9tt8zodEE0UGN1ZVp3V2VueGdZck9sREtYLXc&usp=drive_web#gid=0
Levelezésünk teljes anyaga:
http://kepfeltoltes.hu/131108/2013-11-08-_21-31-22_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az októberi elszámolásban (http://goo.gl/SSRQ8w) a Szocialis Miniszterium orgot tüntettem fel tranzakciós partnerként, amely egy elírás volt részemről (köszönöm, hogy szóltál Dark Ogsa), mert Aba Agmad a Szocialis Minimum nevű orghoz kapott hozzáférést. A mérföldkő program pénzügyi részleteit az utóbbi orgban bocsátottam a rendelkezésre a fentebb belinkelt levelezési log szerint.
Nem azért vállaltam el többszöri unszolásra a GM munkát hosszú idő után, hogy lopjak, hanem azért hogy GM munkámon keresztül jobbá tehessem az eéleteteket, legalábbis szeretném jobbá tenni.
Hadügyminisztérium elszámolása:
http://hm.erephungary.hu/hu/elszamolas
A Szociális Minisztérium elszámolása:
http://szocmin.erephungary.hu/hu/elszamolas
Az Oktatási Minisztérium elszámolása:
http://goo.gl/JR8Eq4
A GM elszámolása:
http://goo.gl/HiIjWd
Gazdasági minisztérium szobája: a Rizon szerveren #gm.
A szoba közvetlen elérése: http://mibbit.com/?channel=%23gm&server=irc.rizon.no
Tiszetelettel
Mandalaa
Comments
szép munka, köszönjük szépen
Szívesen, és köszönöm 🙂
Köszönjük szépen Mandalaa.
Szívesen! 🙂
Én köszönöm 🙂
Ez igen, alapos munka, gratulálok!
Sajnos a CO rengeteg pénzt visz el, amit mastercardok nélkül nehéz lesz fenntartható pályára állítani. Nem tudom hogy szokták kirakni a hadügyesek a CO-t, de talán racionalizálni lehetne úgy, hogy azokra a csatákra, ahol CO van, nincs zsold, vagy valami hasonló, mert így szerintem nagyon sok pénz megy el duplán.
Éhesló miatt meg fölösleges volt ennyit dolgozni, mert úgyis kitalál más hazugságot, szóval mindegy.
Köszönöm! 🙂
Amennyiben a költségvetésben tartósan feszültség keletkezik a CO-zsold költségek miatt, akkor az eélet ki fogja kényszeríteni a változtatást.
Ha eléri az ingerküszöböt a feszkó, akkor ehhez minimum az elnök, a HM, a GM, talán az egész kormány, talán a tisztikar közötti párbeszéd szükségeltetik, talán még szélesebb formában kell gondolkodnunk, hiszen ciklusokon átívelő változásról van szó.
Eheslo nyilván folytani fogja a xarkeverést, nem fog leállni, viszont a többiek miatt fontosnak éreztem ezt így leírni. Persze azt sem szeretném, ha most már minden alkalommal az időm jelentős részét erre felemésztve kellene folyamatosan védekeznem.
Itt kettőnk közül te hamisítottál az elszámolásodban, nem én.
Itt kettőnk közül te hazudsz subcarpathiázó "magyar" "hazafi" mandala, nem én.
Miért?
Már az első elszámolásod alatt sokan rádkérdeztek ki lopja el a mérföldköves pénzeket. Kobra vállalta magára, Aba neve fel sem merült:
http://www.erepublik.com/en/article/-gm-m-aacute-sodik-heti-ouml-sszefoglal-oacute--2331167/1/20
Azt hazudta, hogy közlönyben számol el. Nem tette meg. Vártam türelemmel a közlönyét.
Nem volt ilyen.
A következő kormányban sem volt nevesítve aba a pénz kezelésére.
Te pedig tovább sunyítottál és amikor rákérdeztem hol a lopott pénz, akkor válasz helyett kitöröltetted a hozzászólásomat a jetibéren vett kápótokkal.
A záró elszámolásodba se került bele és a szocmin - mint utalási célpont - még mindig ott díszelgett:
http://www.erepublik.com/en/article/-gm-okt-oacute-beri-z-aacute-r-aacute-s-2337451/1/20
Válaszod máig nem volt, csak sunyiban átírtad az elszámolásodat.
Valójában Dark ogsára maszatoltad volna az átutalásokat, de amikor rákérdeztem nála is és ő nem akart a sikkasztásotokban részt venni, megbuktál.
Ez után javítottad a hamisított saját elszámolásodat.
Ennyit is érsz.
Szerencsére lementettem az eredetit, ezt meg is írtam.
Ezért most itt hazudod, hogy "tévedtél".
Nem.
Sikkasztottál a tettestársaddal és nem nekem tartozol a tolvaj haverjaiddal, hanem a magyar játékostársaidnak, akiket átvertél, megtévesztettél és megloptál és akiknek hazudozol még ma is.
A hozzászólásomban beszűrt hivatkozásokat és a közlönyöket Aba Agmand és Wisitencraf jogos reklamációi szerint ellenőriztem.
Igazuk van, Aba Agmandot nevesítette kobra, ez alapos tévedésem volt.
Elnézést kérek érte tőled és tőle is.
Ettől még az elszámolása hiányával és a te elszámolásod átírásával kapcsolatos kifogásaimat fenntartom.
Sajnálom, hogy elvetettem a kalapácsot, és nem voltam alaposabb.
Legközelebb majd jobban próbálok figyelni, ilyen szituációkban.
Ezekben az újságokban és közlönyökben ki hazudik jetICSIcska?
Aba agmand nem volt tagja a kobra kormánynak:
http://www.erepublik.com/en/article/-codename-cobra-kamp-aacute-ny-ouml-sszes-iacute-t-kabinet-2324345/1/20
Aba agmand kobra közlönye szerint sem rendelkezett org hozzáféréssel és kormánypozicióval:
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-bek-ouml-sz-ouml-n-1-2326548/1/20
Nem én.
Várom aba agmand titkos "alelnök" saját újságjában, vagy állami közlönyben kiadott elszámolásának a linkjét.
Ilyen sincs a ami napig.
De azért nem adom fel, türelmesen kivárom, hátha tévedek és valóban elszámolt a közösségnek a munkájával.
A hozzászólásomban beszűrt hivatkozásokat és a közlönyöket Aba Agmand és Wisitencraf jogos reklamációi szerint ellenőriztem.
Igazuk van, Aba Agmandot nevesítette kobra, ez alapos tévedésem volt.
Elnézést kérek érte tőled és tőle is.
Ettől még az elszámolása hiányával és a te elszámolásod átírásával kapcsolatos kifogásaimat fenntartom.
Sajnálom, hogy elvetettem a kalapácsot, és nem voltam alaposabb.
Legközelebb majd jobban próbálok figyelni, ilyen szituációkban.
Pontos, precíz. Csak így tovább!
Köszönöm 🙂
Éljen, elértük a háromnegyedet is. Magyarország jobban teljesít.
Ez így volt, alelnökként engem kért meg Cobra, hogy könyveljem, és felügyeljem a programot, az elszámolásban, benne vannak a képek az átutalásokról, egyetlen orghoz volt hozzáférésem, és a levelezésből az is kiderül, hogyan kértem a pénzt, aki nem hiszi kérdezze végig a programban szereplő karaktereket, nekik valóban odautaltuk a pénzeket.
1-ről tudok, akit tőlem kérdeztetek meg, hogy valós játékos, utalható-e neki támogatás, ő megkapta. Egyébként is, eddig a legátláthatóbb, legszebb munka ez a GM és a szocmin részéről. Csak gratulálni tudok mindenkinek, aki ehhez hozzájárult, és megköszönni a munkáját.
köszi
Hol, kobra melyik újságjában, közlönyében vagy megnevezve az impícs előtt és utána?
Ebben?
http://www.erepublik.com/en/article/-codename-cobra-kamp-aacute-ny-ouml-sszes-iacute-t-kabinet-2324345/1/20
Nem.
Ebben?
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-bek-ouml-sz-ouml-n-1-2326548/1/20
Nem.
Kobra sehol nem írta a kommentekben adott válaszaiban, hogy téged bármire meghatalmazott, megbízott volna. Itt sem:
http://www.erepublik.com/en/article/-gm-m-aacute-sodik-heti-ouml-sszefoglal-oacute--2331167/1/20
Ebben szerepeltél az impícs után?
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-okt-ber-24--2333146/1/20
Nem.
Mandala sem nevezett meg mint az átutalások célpontját az elszámolásában egészen a buktátokig, amit közvetlenül az én kérdéseim és közvetve dark ogsa tiltakozása váltott ki.
Hol van a kinevezésed közlönyben, újságban, hol van az elszámolásod kiadva?
Sehol.
Ki hazudott, ki hazudik?
Akik a közlönyöket, újságokat írjűk?
Kobra, amikor a programról válaszol a kérdésekre a gm közlöny alatt?
A dark ogsát és a szocmint maszatoló majd elszámolást hamisító mandala vagy te?
Az első két cikkben, mindkettőben szerepel a nevem, Cobra kiadta az elszámolást előbb hozzászólásban, majd GM közlönyben is benne volt, egyébként ebben a cikkben szintén benne van, ott láthatod ki mennyi pénzt kapott, sőt az átutalásokról screenshot is született, ha szeretnéd végig írhatod az embereket náluk van a pénz. Az elszámolásban az is benne van hogy ki melyik szinten lépett be a programba, azért itt léptek be, mert ezeket a mérföldköveket teljesítették. A mérföldköveket szintén megtalálod a Magyar Kölzlöny cikkében!
"Ebben szerepeltél az impícs után?
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-okt-ber-24--2333146/1/20" - nos erre a helyes válasz: IGEN, olvasd el figyelmesen!
Megnéztem
Igazad van.
Elnézést kérek érte tőled, mert benéztem!
Sajnos a hivatkozott kormány közlönyben nincs ott.
A hozzászólásokat nem törlöm mint jetICSicska szokta, maradjon hivatkozási alapnak, hogy bukhatok én is figyelmetlenség miatt.
Még egyszer elnézést kérek.
Az elszámolásodat ettől még kiadhatnád a felmerült kérdésekre adott válaszokkal.
Az org hozzáféréses cikkben még nem vagyok benne, mert akkor még nem fértem hozzá, Cobra a program indulásakor kért fel, ez 10 nappal a munkája után volt, az ő ideje alatt ketten csináltuk, én vittem a papír munkát, neki kellett kommunikálnia, de megbeszéltük hogy ki hanyadik szintre jó. Az impícs után Malwin megkért, hogy az utolsó néhány napban folytassam, a google doksis elszámolást mindenkinek odaadtam, de állami újsághoz nem volt hozzáférésem, és nem is vállaltam hogy hivatalos cikkeket írok, ez utóbbiban valószínű hibáztam. Ettől függetlenül lopással vádolni minket erős! Főleg úgy hogy végig ellenőrizhetsz mindenkit, akiket támogattunk ők megkapták a pénzt!
*munka kezdete után
A téves vádaskodásom (téves)alapja az a hibám volt, hogy a beköszönő cikkben és a későbbiekben sem vettem észre, hogy téged nevesített kobra mint a program segítőjét.
Ebben hibáztam.
Lenne még pár körülmény ami miatt talán joggal mentegetőzhetnék, de értelmetlen, mert a kinevezésed megvolt nem is egy helyen.
Figyelmetlen voltam, nem volt sikkasztás, mert jogosan kaptad a kasszából a pénzt, még ha nem is neked könyvelte le a gm.
Ettől kezdve pedig inkább tartom ezt a gm adminisztratív hibájának.
A beszámolód hiánya azonban nem az.
Köszönjük a minőségi munkádat Mandalaa!
Nincs mit, szívesen!
Közös a munka, amelyben sokat dolgoznak a kormány tagjai.
Köszönet a munkátokért!
Nincs mit, szívesen! 🙂
A többiek nevében is. 🙂
Köszönet a munkátokért!
Örülök, szívesen a többiek nevében is. 🙂
Szeretném még külön megköszönni, hogy ilyen informatív és igényes közlönyökkel kommunikáltál. A korábbi GM-eket néha meg se néztem, de ez a formai igényesség nagyon imponáló.
A magán újságban is igyekeztem közel hozni mindenkihez a gazdasági, statisztikai témákat, hogy ne legyen annyira száraz. Örülök, hogyha itt is sikerült. 🙂
Aba agmand nem volt tagja a kobra kormánynak:
http://www.erepublik.com/en/article/-codename-cobra-kamp-aacute-ny-ouml-sszes-iacute-t-kabinet-2324345/1/20
Aba agmand kobra közlönye szerint sem rendelkezett org hozzáféréssel és kormánypozicióval:
http://www.erepublik.com/en/article/-mk-bek-ouml-sz-ouml-n-1-2326548/1/20
Aba agamand a mai napig nem számolt el sehol a támogatásra neki - bármilyen jogalap nélkül - átutalt pénzzel, sem a saját újságában, sem a közlönyök bármelyikében.
Ahogy anno shaokot tolvajnak kiáltotta itt ki jetICSicska és a kardos, hamaszos féker banda, úgy mandala a jogalap nélküli átutalások és az elszámolások hiánya miatt ugyan úgy tolvaja a közösségnek, mint anno shaok is az volt.
De ellentétben shaokkal a mandala által okozott károk nem térültek meg, nem kerültek vissza a közkasszákba, nem jelnt meg a kiutalás címzettjétől semmilyen elszámolás a köznép felé.
Ezért nem tudhatjuk a mai napig, hogy:
- hányan és kik jelentkeztek a mérföldkő programra, kinél és hogyan történt ez, mivel aba nem volt nevesítve sehol sem,
- ki és hogyan ellenőrizte a program feltételeinek teljesülését a jelentkezőknél,
- kit zártak ki a programból, ki nem kapott választ a kérelmére,
- aki bennfentes pénzhez jutott az azt hogyan használta fel,
- a kiutalt pénzek felhasználását ki, mikor és hogyan ellenőrizte,
- volt-e szabálytalan felhasználás.
Mandala nem jogosultnak utalt, ezért amit tett, az szimpla sikkasztás.
Aba agmnad jogosulatlanul kezelte a neki jogalap nélkül átutalt közpénzeket, ami szintén sikkasztás.
akiket pedig kitömtek pénzzel, tettestársaik egy mutyiprogramban.
Nem mellesleg jákob toldi programja kapcsán sem volt semmi utókövetés, az ehavi támogatásokat is kiszórták két nap alatt (saját maguknak is) ezért nyugodtan meg lehet állapítani, hogy a lopás olyan formája intézményesült, ahol már nem a fékeket zabáltatják és fegyverezik fel közpénzekkel apránként naponta, hanem a komplett támogatási összeget sunyiban, kiszórják pár nap alatt a haveroknak.
Csak, hogy az első mondatodra reagálja az idézett cikkből: "Alelnökeim: alioth, Aba Agmad"
Már reagáltam egyel lejjebb.
A hivatkozásokat ellenőriztem a beillesztésük előtt, sokadjára.
Kobra kampánycikkét is.
Sajnálom, hogy ilyen szintre estünk, elszámolásokat, közlönyöket utólag átírni, nem semmi amit nyomtok.
Hát akkor sokadjára sem nézted meg rendesen kobra kampánycikkében azt a kormánynévsort.
Megnéztem gugli cashel.
Igazad van.
Elnézést kérek érte, mert benéztem!
Sajnos a kormány közlönyben nincs ott.
A hozzászólásokat nem törlöm mint jetICSicska szokta, maradjon hivatkozási alapnak, hogy bukhatok én is figyelmetlenség miatt.
[removed]
Köszönöm, hogy beleírtátok, hetek elteltével.
Hetek elteltével? : D Ott volt mindig is : D Max átfutottál rajta.
Legyen úgy.
A mandala által meghamisított "elszámolásban" sem szocmin volt.
Még szerencse, hogy mentettem.
Ezután a közlönyöket is kell, ha forrásként akarom használni.
Tanulságos.
Megnéztem gugli cashel.
Igazad van.
Elnézést kérek érte, mert benéztem!
Sajnos a kormány közlönyben nincs ott.
A hozzászólásokat nem törlöm mint jetICSicska szokta, maradjon hivatkozási alapnak, hogy bukhatok én is figyelmetlenség miatt.
Ennyi szájtépést és vádaskodást olvasva, felmerül bennem egy kérdés.
Mi köze van egy osztrák állampolgárnak a magyar állam gazdasági helyzetéhez, elszámolásához, kormánytagjaihoz, kormányzati programjához?
Semmi.
(ezt a választ mástól olvastam, egy másik kérdésre, de pont jó ide)
Sajnos ez egy iskolapéldája annak, amikor valaki már annyira gyűlölködik, hogy nem látja meg az eléje letett válaszokban sem az igazságot.
Látszódott ez abból is, ahogyan Eheslo kezelte ezt az egész kérdést: nagyon egyoldalúan, az érveimre nem figyelve, azoknak nem utána járva.
Az első adandó alkalomtól kezdve minden létező cikk alatt tele hazudva a felém irányuló vádaskodásokkal.
Szerintetek ez nekem hogy esett?
Úgy ahogy minenki másnak, aki így járt vele kapcsolatban.
Elmondhatatlanul rosszul!
Felvetődik bennem is a kérdés, hogy mi köze van egy lengyel, rác, kínai, bármilyen állampolgárnak az emagyar kormányhoz, miként lehet minisztere, alelnöket eMagyarországnak?
Felvetődik bennem is a kérdés, hogy milyen alapon kapnak évek óta zsoldot olyan lengyel, rác, kínai, usa állampolgárok, akik a magyar közösségi pénzeken épített MU cégeiket idegen országokba vitték, ott fizetnek adókat a termékeik, munkájuk után mind ők, mind az MU-kból toborzott munkásaik is?
Felvetődik bennem a kérdés, hogyan lehet sunyiban a magyar közösséget átverve megállapodni ellenségeinkkel, átverve az eMagyarországért harcolókat?
Sok más kérdés is felvetődik bennem, akkor, amikor olyan gm elszámolás alatt vitázok bárkivel, köztük egy magadfajta jeticsicska hazaárulóval, amit minden Aba Agmand vonatkozásában téves állításom ellenére maga a GM hamisított meg, miután feltártam a belehamisított valótlanságokat.
Még sok kérdés felvetődik bennem, de ezeket nem ide írom le, hanem kicsit lejjebb.
Mandala: elsőre is elnézésedet kérem azért, amit - Aba Agmand vonatkozásában és az ő kormánypozíciójával kapcsolatban - tévesen állítottam.
Alaposat tévedtem az ő kormánypozíciójával és a neki utalt összegek utalásának jogosságával és az ebben betöltött szerepeddel kapcsolatban.
Megértem, hogy rosszul esett, annak is volt szánva.
Az azonban , hogy Aba Agmand kormányposztjával kapcsolatban alaposat tévedtem és el is ismertem ezt órákon belül, nem teszi semmissé a gm munkáddal és subcarpathiázásoddal kapcsolatos kifogásaim és kritikám alapját és jogosságát.
TE hamisítottad meg a gm elszámolást, nem én, ellenben ÉN figyelmeztettelek rá, és Dark Ogsát is, hogy nem oda utaltál, ahová azt elszámoltad.
Amit itt pár konkrét válasszal sikerült nagyjából egy órán belül megoldani és tisztázni, megoldható lett volna már három hete is, amikor erről első alkalommal írtam.
Helyette cenzorral töröltetted a hozzászólásomat, válaszokat és hivatkozásokat, forrásokat pedig sem akkor, sem azt követően nem adtál a konkrét kérdésekre
Nem csak a mérföldkő programmal kapcsolatban, hanem sok más kérdésben sem.
Ezek továbbra is nyitott kérdések maradnak a Dark Ogsát és a mérföldkő program felelősét illető tévedéseimtől függetlenül.
Értékelem, hogy bocsántot kérsz, de ez részemről nem megy ilyen könnyen. A stílusod, az ahogyan kezelted az egész szituációt, ahogy viselkedtél azt nem tudod ilyen egyszerűen lenullázni.
Megint nem értelek, mert a GM októberi utolsó cikkében válaszoltam a kommentekben, és amit ebben a cikkben leírtam annak a java a kommentekben is ott van. Az a minősíthetetlen viselkedés, amivel reagáltál hát finoman szólva is elszomorító volt már akkor is. Nem emberhez méltó az ahogyan viselkedsz.
Bennem akkora sebet ejtettél, hogy eldöntöttem nem állok veled szóba. Másnak szívesen válaszolok, de neked már nem.
Ami miatt most mégis válaszolok, az a bocsánatkéréseddel kapcsolatos reakcióm, melyet illendőnek tartok megtenni.
Ami még a hamisításhoz kapcsolódik. Van 3-4 szocialis szóval kezdődő org, amelyeket én össze keverek időnként magamban. Az elszámolásban azért került rossz org rögzítésre, mert egyszer rosszul rögzítettem, aztán mindig a fentebb lévőt másoltam tovább. Ez nem hamisítás, ez nem lopás, hanem elírás. A pénzügyi vonzata pedig helyesen rendeződött mindig is, mert amikor utalok, vagy számolok abban mindig precíz vagyok, többször is ellenőrzöm magam.
Eheslo ez volt az utolsó, hogy én neked magyarázkodom. Ha érted érted, ha nem, nem.
Nem várom el, hogy lenullázd, nem is olyannak ismerlek, magam sem "nullázok" egykönnyen.
Nem vagyunk barátok sem subcarpathia, sem más ügyekből kifolyóan, valószínűleg nem is leszünk sosem.
Az "emberhez méltó viselkedésről" nem szeretem, ha olyanok oktatnak ki, akik erepes életükben nem vállaltak semmiért semmilyen felelősséget, és az általuk megvezetett játékosokat megkopasztható birkának nézik.
Még egy alapos tévedéseteket szeretném itt (is) tisztázni.
Nekem nem tartoztok semmivel, mert egyrészt megismertelek benneteket az évek során túlon túl is ebben a játékban, másrészt pedig - mint az közkasszáitok kifosztása során is jól látható- amíg a jetik bérén vett kápóitok védenek benneteket, semmi bántódásotok nem eshet, bármilyen ordas lopásotok kapcsán sem.
Nem csak az ellopott közvagyont tarthatták meg a tolvajok, hanem a nevüket sem ismerhettük meg a mai napig.
Shaok anno pont azt bizonyította be, hogy ti és a kápóitok s tesznek bármilyen szabályra, ha nem a bandájukből lop valakil, hanem olyas valaki lop előlük, akit nem csípnek.
Így ismerhettük meg shaok lopásának történetét és így nem ismerhettük meg semelyik más lopás történetét azóta sem.
Ez pedig nem az ÉN ügyem, hanem a meglopott, átvert, kifosztott magyar közösségé, amin élősködtök és amit saját kedvetek szerint loptok meg, vertek át, adtok el bárkinek, bármikor, bármiért.
A kérdéseim erről szólnak, és a némaságotok az ignoranciátok is erről szól.
Sokatmondóak, mint az Aba Agmand kapcsán történtek is.
Aba Agmad kapcsán egy dolog történt: el kezdtél hazudozni és jogtalanul becsmérelni. Nem kell ide a sokat sejtető, felelősségedet elmaszatoló konkétunmokat nélkülöző szövegelés: "Sokatmondóak, mint az Aba Agmand kapcsán történtek is."
Rajtad kívül úgy látom mindenki más értette mi történik, mert senki nem lájkolta a rosszindulatú hadjáratodat, illetve senki nem tett fel ezzel kapcsolatosan más kérdéseket.
Ott volt minden az orrod előtt a médiában, a GM közlönyben is, amit nagy ügyesen belinkeltél, és rámutogattál, hogy nincs benne.
Ennyi történt Eheslo nem több, nem kevesebb!