Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

η μοναξιά των τεθωρα κισμένων

Day 1,788, 04:21 by Faethongr

Όσο περνάει ο καιρός καθίσταται όλο και πιο εμφανές ένα δομικό πρόβλημα του erep . Το γεγονός ότι δεν “τερματίζεται”, ότι εξελίσσεται διαρκώς. Γιατί αυτό όμως είναι κακό;

Ας γίνω πιο σαφής: όταν πριν περίπου 20 μήνες ξεκίνησα το παιχνίδι, οι κραταιότεροι παίκτες βρίσκονταν περίπου στο 10,000 strength, ίσως λίγο πιο πάνω, εν πάση περιπτώσει είχαν δύναμη που εγώ αποκτώ εντός ολίγων ημερών. Τα μεγάλα τανκς τώρα τείνουν στο 30,000 και με τις πρόσφατες αλλαγές και την προσθήκη των Q4 προπονητηρίων, θα δούμε λίαν συντόμως δυσθεώρατες δυνάμεις.



Είναι λοιπόν ξεκάθαρο ότι ο πρωτοεισερχόμενος παίκτης θα έχει μπροστά του, όχι παλιούς παίκτες με μεγάλη δύναμη αλλά μεγαθήρια που για να τα προσεγγίσει θα πρέπει να τα χώσει πάρα πολύ γερά, και πάλι με αβέβαια και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Ακόμα και αν παραβλέψουμε παντελώς το ηθικό αλλά και το πρακτικό πρόβλημα του να σκορπάς λεφτά σε ένα τέτοιο παιχνίδι, το ζήτημα παραμένει ότι ο νέος παίκτης πολύ σπάνια θα μπορεί να εδραιωθεί ανάμεσα στους παλιούς παίκτες, ενώ παράλληλα η τάξη των τανκς θα γίνει όλο και πιο απρόσιτη λόγω του χάσματος. Σε ένα χρόνο ο νεοεισερχόμενος παίκτης θα αντικρύζει μεγέθη των 50,000 ή 60,000 δύναμης και πιθανότατα θα θεωρεί μάταιη κάθε προσπάθεια να εξελιχθεί.



Οι αλλαγές στα divisions εξισορρόπησαν μεν κάπως τα πράγματα και ενδεχομένως να δούμε περαιτέρω διαβαθμίσεις στις μεραρχίες, ώστε το παιχνίδι να παίζεται σε παράλληλα επίπεδα. Εντούτοις και πάλι θα είναι πολύ δύσκολο η κατώτατη μεραρχία να έχει ουσιαστικό λόγο σε μια μάχη. Και σίγουρα ένας νέος παίκτης θα είναι εντελώς απαξιωμένος πολιτικά και κοινωνικά.

Τείνουμε λοιπόν σε ένα παιχνίδι που δύσκολα θα ανανεώνεται και ακόμη πιο δύσκολα θα μπορέσει να βγει από την γραμμική του μοίρα. Σε ένα χρόνο είναι πιθανόν ότι το ερέπ θα καταστεί ένα πεδίο αντιπαράθεσης τανκς που ελάχιστα θα ενδιαφέρει τον μέσο αλλά κυρίως τον νέο παίκτη, αφού θα βλέπει μια εκατοσταριά άτομα να καθορίζουν όλο το παιχνίδι.



Στο φως αυτής της ματαιότητας ίσως και τα τανκς μελαγχολικά κλείσουν τον υπολογιστή και βγουν για καφέ, αφήνοντας για πάντα τον απατηλό κόσμο του ερέπ....


 

Comments

LadyArgana
LadyArgana Day 1,788, 04:24

ίσως να μην το έχετε προσέξει αλλά πολλά τάνκ, έχουν κλείσει εδώ και καιρό τον υπολογιστή και είναι για καφέ
ενίοτε δε, βάφουν το τανκ τους ροζ :PPPPP

ψήφος για το άρθρο

Skylovaravas
Skylovaravas Day 1,788, 04:24

I don't Tank so

arxaios
arxaios Day 1,788, 04:24

γτ ο νέος παίκτης θα είναι εντελώ απαξιωμένος πολιτικά και κοινωνικά ;; το strength δεν παιζει κανενα ρολο σε αυτο .

Krater0s
Krater0s Day 1,788, 04:26

κραταιότερος voted

Lonely Fighter
Lonely Fighter Day 1,788, 04:27

Ψήφος +1

HonoreDeBalzac
HonoreDeBalzac Day 1,788, 04:27

Το σωμα ειναι ενα, τα Τεθωρακισμενα!
Πεζικο και ναυτικο ........

-voted-

Stan CCCP
Stan CCCP Day 1,788, 04:28

Σιγά ρε γατάκι... :p

HonoreDeBalzac
HonoreDeBalzac Day 1,788, 04:28

Ωραίο Αβαταρ, Lady xD

LEFKADIAN
LEFKADIAN Day 1,788, 04:29

Πολύ σωστός!

Μόνο επί V2, όταν το dmg στην μάχη καθορίζοταν από το όπλο υπήρχε ισορροπία στο παιχνίδι.

Ο παλιότερος είχε μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχούς προσβολής και επιτυχούς άμυνας, αλλά εαν ξεχνιόταν και τον πετύχαινε με λίγη ζωή ένας νέος με γεμάτη ζωή, τότε ο νέος κέρδιζε...

Στην V2 ένας νέος με Q5 tank μέτραγε πολύ, ενώ τώρα που το παιχνίδι βασίζεται στο strength, έχει περιορισμένο ρόλο.

KLEOMENHS
KLEOMENHS Day 1,788, 04:30

τα μεγάλα τανκς που χόρτασαν παιχνίδι να παραδώσουν gold, εταιρίες κτλ σε νέους και να βγουν για καφέ, χώρο στα e-νιάτα ρε!

Makrugiannis
Makrugiannis Day 1,788, 04:32

Συμφωνώ,η θέληση για strength έχει γίνει ανάγκη,παιχνίδι καταναγκαστικό παύει να είναι παιχνίδι

ellinas225
ellinas225 Day 1,788, 04:34

"Όσο περνάει ο καιρός καθίσταται όλο και πιο εμφανές ένα δομικό πρόβλημα του erep . Το γεγονός ότι δεν “τερματίζεται”, ότι εξελίσσεται διαρκώς."

Δεν θα συμφωνούσα ως προς ότι είναι προβληματικό αυτό.Η συνεχής εξέλιξη θα μπορούσε να του δώσει την δυναμική που κάνει κάτι να ξεχωρίζει και να συνεχίζει σε σχέση με κάτι άλλο.
Η διαφορά είναι πως η εξέλιξη εδώ προυποθέτει συνεχή απομύζηση rl χρημάτων και αυτό είναι το καταστροφικό.Το παιχνίδι με το πέρασμα του χρόνου...

Mparkos
Mparkos Day 1,788, 04:37

Ψ.

ellinas225
ellinas225 Day 1,788, 04:39

...χάνει όλο και περισσότερο το ελεύθερο του χαρακτήρα του και γίνεται το πληρωμένο με ότι επακόλουθο έχει αυτό.

Το ελεύθερο είναι αυτό που θα δώσει και το κέρδος μεσοπρόθεσμα δίνοντας το δικαίωμα στον νέο παίκτη να εκφράση την προσωπικότητά του και να δομήση τον χαρακτήρα του προσφέροντας παράλληλα και το ενδιαφέρον μέσω της συνεχούς ανανέωσης των χρηστών και σ΄αυτόν που τα χώνει να συνεχίση.

Από παιχνίδι τριπολικό τείνει να γίνει μονοπολικό.

v

e-petros
e-petros Day 1,788, 04:43

Ίσως όταν το str φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη να δούμε πάλι κάποιο νέο "μπαζούκας" που θα επιφέρει αντίστοιχα δυσθεώρητο damage ώστε τανκς και τζιπάκια να μπορούν να βαράνε συγκρίσημα με το ανάλογο χρηματικό κόστος.

Van Der Waal
Van Der Waal Day 1,788, 04:49

Σωστά τα λες αλλά θα θέλω να προσθέσω 2 πράγματα

Το πρώτο είναι ότι ΟΛΑ αυτά διορθώνονται με μία ΑΠΛΗ διαίρεση (διαιρείται ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ το στρενγκθ ΟΛΩΝ δια 10) !!!

Το δεύτερο είναι ότι από το πρώτο μου μήνα στο παιχνίδι διάβασα άρθρα με το ίδιο σκεπτικό ΑΚΡΙΒΩΣ (και εν μερει με τα ίδια λόγια) ... και κοντεύουν να περάσουν 2 χρόνια ... σχεδόν όλοι όσοι εξέφραζαν αυτή την άποψη είναι ΑΚΟΜΑ εδώ ... το ερεπ είναι ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ ... μόλις κάποιος το κατανοήσει αυτό κατανοεί τα πάντα !

V

0plonomos
0plonomos Day 1,788, 04:49

έλα στο ναυτικό να γουστάρεις :Ρ
ψ

Faethongr
Faethongr Day 1,788, 04:54

@Van Der Waal:
Tο δεύτερο είναι ότι από το πρώτο μου μήνα στο παιχνίδι διάβασα άρθρα με το ίδιο σκεπτικό ΑΚΡΙΒΩΣ (και εν μερει με τα ίδια λόγια) ...
Μπορείς να βρεις σε παρακαλώ το άρθρο, θα με ενδιέφερε να δω με ποια αδελφή ψυχή έχω τόσες ομοιότητες;
Ως προς τα υπόλοιπα, εγώ διατυπώνω πρωτίστως έναν προβληματισμό. Συμφωνώ ότι το ερεπ είναι κυρίως κοινωνική δικτύωση, για πολλούς από εμάς. Το ζήτημα ωστόσο των νέων παικτών παραμένει και θα είχε ενδιαφέρον αν είχαμε μια ανάλογη στατιστική

ellinas225
ellinas225 Day 1,788, 05:03

@Van Der Waal,
Φίλε μου,αν διαιρέσουμε όλα τα στενγκθ δια δέκα και αναλόγως αυτό που παίρνεις καθημερινά με το τρέιν δια δέκα,επί της ουσίας δεν έχουμε αλλαγή.Απλά μοιώνουμε το μέγεθος του αριθμού.

Αν το παιχνίδι δεν αποφασίσει να δώσει στον μέσο παίκτη την δυνατότητα να αναπτυχθεί χωρίς την χρήση πιστωτικής,τότε όλα θα είναι ίδια στην ουσία.

Και δυστηχώς η τακτική των αδμινιστήριων δείχνει χρυσό.

manolios 7
manolios 7 Day 1,788, 05:22

Παντα έτσι ήταν εκτός από τη β2 οπου μεγαλιτερο ρολο επεζε το όπλο
μπορεί τόρα οι αριθμοί να έχουν μεγαλώσει στο στρενγκθ αλλά εχει μεγαλώσει και ο τρόπος ανάπτυξης του
οι αριθμοί παλιά ήταν μικρότεροι αλλά ανέβεναν πολύ πιο δύσκολα οι αναλογίες ήταν ίδιες

Van Der Waal
Van Der Waal Day 1,788, 05:25

@Faethon .. δύσκολο να βρω τέτοιο άρθρο .. πάντως μπορείς να ρωτήσεις ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ παλαιότερο παίκτη από μένα ... όταν είχα 1000 στρενγκθ τα μεγάλα τανκ είχαν 4 έως 5000 και ΟΛΟΙ λέγανε ότι η διαφορά είναι τόσο μεγάλη που το παιχνίδι δεν έχει πια νόημα.

@ellinas225 Προφανώς αφού διαιρούμε το στρενγκθ ΟΛΩΝ δεν αλλάζει τίποτα αλλά ο ΝΕΟΣ παίκτης που ξεκινά το παιχνίδι κερδίζει ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ πλεονέκτημα !! Γιατί αυτός ΔΕΝ έχει υποστεί διαίρεση.

ΥΓ Διαίρεση έχει γίνει ΠΑΛΙ στο παρελθόν

vanzel papado
vanzel papado Day 1,788, 05:25

ωραία φωτογραφία η τελευταία.

Ptolemeus
Ptolemeus Day 1,788, 06:10

το παιγνιο ειναι για τον πεο

Kypcom
Kypcom Day 1,788, 06:26

Το . αληθεια . προβλημα λυνεται πανευκολα..
Αρκει να θελουν οι admin να εφαρμοσουν μερικες απο τις , παλι αληθεια . ιδεες που εχουν οι admin στο ''αλλο'' game...
Kαι ειναι πολλες..
Οπως και να εχει τα division εξομαλυνουν καπως τη κατασταση...
Οι νεεοι παικτες ουτε καν ξερουν ποσο damage μπορει να κανει καποιος σε αλλο division , ουτε καν βλεπει τις επικες μαχες δεκαδων μυριων στο div4 κλπ κλπ..

ψηφος

hatz
hatz Day 1,788, 08:55

v

Whitie1971
Whitie1971 Day 1,788, 09:26

ψ

PanoS THE DuellisT
PanoS THE DuellisT Day 1,788, 09:30

άμα παίζεις το παιχνιδι για να φτάσεις κάποιον που παίζει 4 χρόνια είσαι χαμένος από χέρι καλύτερα να μην ασχοληθείς
μην κολλάτε σε αυτό το παιχνιδι δεν είναι μόνο η δύναμη αλλά οι στόχοι που βάζεις εσύ για να αναπτύξεις τον χαρακτήρα σου

VOREIOHPEIROTHS
VOREIOHPEIROTHS Day 1,788, 10:09

v

tsakali
tsakali Day 1,788, 10:14

εγώ πάντως από τότε που μπήκα, το 2008, στις αρχές ήταν πιο εύκολο, γιατί επιτρέπονταν να έχει κάποιος πολλούς λογαριασούς.Μετά ξαφνικά, το 2009, βγάζουν απόφαση και αμέσως banarei τους πάντες ! Οπότε και φτου και από την αρχή ! Όσοι φυσικά, εκείνη την περίοδο, πρόλαβαν και τα έβαλαν όλα όσα είχαν στους διάφορους λογαριασμούς σε 1 αυτοί και κέρδισαν ! Φυσικά, επικρατούσε απόλυτη σιωπή για αυτό το θέμα, γιατί κάποιοι κέρδισαν ! Όποιος ανήκει σε αυτούς τους παίκτες -όπως εγώ- που δεν βάζουν λεφτά,

Drawback
Drawback Day 1,788, 10:16

έχει διαφορά να έχεις hit 100 με 300 και 27700 με 28000..
Σκέψου αυτό που έγραψα και θα δεις ότι το κάναν πιο ακριβό αλλά και πιο βατό το παιχνίδι
για να παίξει κανείς..

Εγώ όταν μπήκα ο scymex πχ είχε 9000 hit εγώ 1000,
δηλαδή στα 100FF είχε 900.000 και εγώ 100.000..
τώρα έχει 30000 και εγώ 21000
στα 100FF 3.000.000 και εγώ 2.100.000,πράγμα που σημαίνει πως κάναν το τανκινγκ μου πιο εύκολο.

Σίγουρα άνοιξε η ψαλίδα?

Υ.Γ. μιλάμε για παίκτες που πληρώνουν το τραιν τους.

tsakali
tsakali Day 1,788, 10:17

πάντοτε θα είναι από κάτω, γιατί απλούστατα, ορισμένοι κάνουν τα πάντα για να είναι στην εξουσία.Μέχρι και τα ταμεία είχε αδειάσει ένας παίκτης που ήταν πρόεδρος και μετά από μερικούς μήνες το παράτησε ! Σκοπός πάντως ενός παιχνιδιού, ειναι η ψυχαγωγία και όχι το να γίνουν ορισμένοι στον εικονικό κόσμο "δυνατοί" και να το παίζουν "μάγκες" ! Αυτά, ας τα φυλάξουν για την κανονική τους ζωή, που πάω στοίχημα πως ποτέ τους δεν θα γίνουν "πρόεδροι" γιατί απλούστατα, δεν είναι ικανοί.

Cool Blood
Cool Blood Day 1,788, 14:17

v

Cool Blood
Cool Blood Day 1,788, 14:18

vote καθότι τα τεθωρακισμένα είναι αλλιώς

NIKOS1974
NIKOS1974 Day 1,788, 17:00

ψ

johnias
johnias Day 1,788, 17:20

v

Thanasis Klaras
Thanasis Klaras Day 1,788, 18:14

Ενας παιχτης 10 μηνων με καθημερινο φουλ τρειν, εχει πλεον δυναμη κοντα 20Κ. Μια χαρα ειναι. Το συμβολαιο που κοστιζει 60 γκολντ βγαινει τζαμπα απο τα μεταλλια.

Εγω δεν εχω καταλαβει κατι. Ερχεται ενας που δε θελει να βαλει δεκαρα κ θελει οι αντμινς να τον κανουν να με φτασει που παιζω 3 χρονια κ κανω μονο φουλ τρειν. Μα γινονται αυτα;

Οποιος παιχτης κανει φουλ τρειν τοτε θα ειναι παντα σε ασημαντες διαφορες (στο τελικο νταματζ σε φφ) με τα παλια τανκ. Οποιος δε βαζει φραγκα δε θα ειναι.

Thanasis Klaras
Thanasis Klaras Day 1,788, 18:16

Ειναι θεμα επιλογης. Ομως επειδη αυτο που λεει ο κυπ ισχυει, επειδη ακριβως ειναι πανω απο ολα η κοινωνικη δικτυωση, ολοι καλα μπορουννα περασουν, βαλουν δε βαλουν.

fteliabeach
fteliabeach Day 1,788, 19:57

πολύ καλό το άρθρο σου...
θα προτιμούσα να έβαζες και καμιά εικόνα από το LEO2 HEL

katsolinos
katsolinos Day 1,789, 09:04

hardvoted

vasspana
vasspana Day 1,789, 15:43

vVv

Maxin Ernst
Maxin Ernst Day 1,789, 16:40

v

Nick Andrik
Nick Andrik Day 1,790, 00:35

τανκ δεν γίνεσαι, γεννιέσαι!

xam xam
xam xam Day 1,790, 03:47

^ ρατσιστικό σχόλιο detected

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.