Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

[EA Gazetesi] Power Spin ile Hayata Küsmeyin

Day 2,223, 14:03 Published in Turkey Turkey by simsekcountr


Evet bugün ppower spin ile karşınızdayız. Plato'nun yeni icadı, oyuncuların umut kapısı power spin bizlere çok şey vaad ediyor. Peki bu vaadler yerine geliyor mu?

Bir çok oyuncu power spin karşısında kendini kaybederken, kumarın ne derece kötü bir alışkanlık oldugunuda şahit oluyor. Oluyor olmasına da yine de kendini alamıyor bu illetten...

Hepimizin söylediği "bu son" sözü ve sözde son tıklamanın ardı arkası gelmiyor ve bir bakıyorsunuz zar zor biriktirdiğiniz goldlar ufak tefek hediyelerin kurbanı olmuş. Normal şartlarda satılamayacak kadar değersiz olan hediyeler "belki bana çıkar" inancıyla yüksek bir bedelle bizlere verilirken Plato'nun planlarının tutmasına neden oluyor.

Hepimizi hayalini süsleyen alttaki resim malesef fake olmakla beraber ne güzel görünüyor değil mi?



Yukardaki resim çok güzel ama şanslı kişi sayısı oldukça az. Plato oyunda gold stogunu azaltırken bir yandan da az sayıda kişiyi sevindiriyor. Kepçe ile alıp kaşıkla veren plato'nun tuzagına düşmemek gerek yoksa kıvanç tatlıtug'un acıklı halini PC ekranınızda görebilirsiniz.



Bu duruma düşmemek için spin'i dikkatli kullanın ve plato'nun tuzagına düşmeyin. Eğer ayakkabı kutunuz yoksa 2-3 golddan sonra sakın kullanmayın. Hatta sadece free olanı kullansanız bile olur.

Mesela hoca efendi hazretleri hiç kumar oynamazdı ama o da Spin'in çekiciliğine kendini kaptırdı. Hoca efendiye göre spin'deki şekiller onu hipnoz etmiş ve tüm goldlarını kaybetmesine neden olmuştu. Çok kızgın olan hoca efendinin görüntülerini ekranlara getiriyoruz;



evet gördüğünüz üzere hoca efendi çok kızmış ama sizde onun gibi hatalar yapmayın. Bu arada spin hakkında birkaç bilgi vermeden makaleyi sonlandırmayalım.

Spin hergün sıfırlanır ve 2231.güne kadar bizimle kalmaya devam edecektir. Bu yüzden aceleci davranmayın. Ayrıca aldıgınız jackpot'lar yani yıldızlar size aşağıdaki 3 ödülü kazandıracaktır. Sistem şu şekilde işlemekte;

1.jackpotu aldıgınızda %100 booster kazanırsınız
2.jackpotta HP binası
sonuncusu olan 3. jackpotta ise 500 gold kazanırsınız.

Yani yıldız cıkınca aşağıdaki ödülleri sırayla alırsınız ve 500 gold için 3 yıldızı aynı gün çıkarmanız gerekmektedir. Oldukça düşük bir olasılık...

Bu yüzden kendinizi kaptırmamakta fayda var, zaten plato kolay kolay gold vermeyecektir ve muhtemelen o spin ayarlanmıştır.

Kendinize iyi bakın efendiler, bu gece yılın en uzun gecesi. Bu uzun gecenin ardında kısada olsa bir gün oldugunu unutmayın ve her yeni günün daha uzun oldugu dünyada falan filan işte, neden böyle yazdım ki şimdi? neyse iyi oyunlar ;)

simsekcountr
EA Gazetesi


Ayran.Forever benim için yapmış :(
http://sketchtoy.com/57490156




★★★ EA Gazetesi ★★★

erepublik.com/en/article/2354814/1/20

★★★ CHAIN SHOUT ★★★
 

Comments

JohnEveryman
JohnEveryman Day 2,223, 14:07

prinçç

simsekcountr
simsekcountr Day 2,223, 14:08

Successfully transferred 100 item(s) to JohnEveryman.

Groove Connection
Groove Connection Day 2,223, 14:07

birinc

JohnEveryman
JohnEveryman Day 2,223, 14:08

PİRİN: BENİM hıh

alpars
alpars Day 2,223, 14:08

2. o7

JohnEveryman
JohnEveryman Day 2,223, 14:08

İlk defa pirin. yaptım hemde EA Gazetesine

nikney
nikney Day 2,223, 14:08

3.

nikney
nikney Day 2,223, 14:12

bana %50 booster verdi, nereye gitti anlamadım cepheye de girdim bir şey göremedim, bi bilgilendirir misiniz beni?

simsekcountr
simsekcountr Day 2,223, 14:14

10dk'lık verdiğince hemen aktif oluyor ve cephede kullanılıyor. Cephede çıkmadıysa bug olmuş olabilir.

nikney
nikney Day 2,223, 14:17

anladım ben saatler sonra cepheye girdim. ondan göremedim demek ki... teşekkürler bilgi için

Resolute
Resolute Day 2,223, 14:13

v+

Crazy R
Crazy R Day 2,223, 14:15

170 gold. Ben soğuk su içip geliyorum.

OzgZgr
OzgZgr Day 2,223, 14:15

şişmek hocaya şimsek çaktırmış.
v.

CrySaLsiNNeR
CrySaLsiNNeR Day 2,223, 14:16

v
Kank, okurken en sonunda 5. günün şafağında doğuya bakın yazacan sandım en uzun gece sonra kısa gün falan xdxd

Mortequai
Mortequai Day 2,223, 14:16

voted

BraweHeart
BraweHeart Day 2,223, 14:17

adam yapıyor arkadaş
v+shout

TAM 35
TAM 35 Day 2,223, 14:18

aslanozkan
aslanozkan Day 2,223, 14:19

v

Mete Arhan
Mete Arhan Day 2,223, 14:19

adamın dibisin nedemekse artık anla işte

o7

J211
J211 Day 2,223, 14:21

Feto süper olmuş hahahahaha

minderbob
minderbob Day 2,223, 14:21

v

MrChow
MrChow Day 2,223, 14:21

eline sağlık kanki on numara olmuş xd xd

F.S.M.1453
F.S.M.1453 Day 2,223, 14:25

Herzamanki gibi süpersin

hatarman
hatarman Day 2,223, 14:30

v

Mustafa K. Ataturk
Mustafa K. Ataturk Day 2,223, 14:29

oylandi,

iddaa devam mi bu arada??

simsekcountr
simsekcountr Day 2,223, 14:33

şimdilik devam ama ilerde ne olur bilemem

Mustafa K. Ataturk
Mustafa K. Ataturk Day 2,223, 14:34

tmm link salsana Cem

simsekcountr
simsekcountr Day 2,223, 14:36

http://simseknet.jimdo.com/ea-iddaa/

kazanma ama eksideyiz zaten

Kartalizma1903
Kartalizma1903 Day 2,223, 14:32

v

Kyaaa
Kyaaa Day 2,223, 14:35

http://u1312.hizliresim.com/1j/p/vrl3l.png

bana çıktı karşim xd

simsekcountr
simsekcountr Day 2,223, 14:35

o zaman bi 10 gold salarsın esmer

PROF STORM
PROF STORM Day 2,223, 14:51

esmer makale yazcam diyordun yazmadın mı daha

KosovolsKosovo
KosovolsKosovo Day 2,224, 03:02

sal keke sal

PROF STORM
PROF STORM Day 2,223, 14:51

v +s dicem ama sadece vote çünkü senin gazeteye abone olmayanı dövüyorlar şimşek zaten aboneyiz ailecek :D salınız

CooLMasTR
CooLMasTR Day 2,224, 02:34

aç gözlülük adama neler yapıyormuş görmüş olduk .D edilenciler detected xD

Hilmi Abi
Hilmi Abi Day 2,223, 15:12

votturduk üstad

BilgeKagan69
BilgeKagan69 Day 2,223, 15:48

votado. eline emeğine sağlık o/

SHoDesMeru
SHoDesMeru Day 2,223, 16:56

bu gece en uzun geceyi yaşıyoruz demi hee tebi 21 aralık kışın başlangıcı vsvs xdxd voted

metalikcry
metalikcry Day 2,223, 17:59

votado
o spinin taaa aq xd

HusagaBiH
HusagaBiH Day 2,224, 23:38

http://prntscr.com/2d1sdw
-_-

bagaytug
bagaytug Day 2,224, 01:55

hoca süper

Temir Beg
Temir Beg Day 2,224, 02:37

Bilgilendirme için teşekkürler. Hocaefendi süper olmuş )

kivanc99
kivanc99 Day 2,224, 02:59

oylandı güzel makale

Sir Chiral
Sir Chiral Day 2,224, 03:29

Şimşek ilk 2 geldi bana,
3. için aynı gün mü almak gerekeiyor, yarın devam etsem jackpot baştan mı başlıyor?

simsekcountr
simsekcountr Day 2,224, 04:19

baştan başlıyor

Sir Chiral
Sir Chiral Day 2,224, 03:49

ilk gün 95 gold boşa gitti,
dün 30 gold harcadım.
Bugün 3. traini down edip 150 goldu verince geldi
http://prntscr.com/2d2t96
Oynamayın, str bina yıktırıyor

WolfError
WolfError Day 2,224, 05:52

tebrikler sonunda almışsın ama

RIZA BABA 26
RIZA BABA 26 Day 2,224, 07:13

Kazanan az sayıdaki kişilerden birisi benim demek ki 2 gün önce kazandım. Önce 24 saatlik booster verdi ikinci jackpotta can hakkı 1300/1300 oldu bir haftalık süreyle son olarak 500 gold verdi hepsini de 5-10 dakika içinde aldım kasamda birikeen 147 gold vardı gözümü kararttım 62 gold yaktım. Benim taktiğim hızlı hızlı spin yapmaktı. 3-4 defa free spin geldi ve bolca eb geldi. Bunu kazandıktan sonra bir daha denemedim. İlk günde jackpotun ilk ikisini alamadıysanız zaten devam etmeyin. Üç jackpotu da aynı gün almak gerekiyor çünkü sonraki gün sıfırlanıyor.

Pirinç savar: İhtiyacı olanlara zaten pirinçlerini dağıttım arkadaşlar

PoKe Imam
PoKe Imam Day 2,224, 09:00

Adam pisliğin teki çıktı Rıza Baba

Kermit herkesi selamlar o7

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.