Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy
Resend email   |  Can't find the email? confirmation@erepublik.com

Resend the confirmation email to this address

Resend email Can't find the email? confirmation@erepublik.com

[CP] Capitolul VI - Bulgaria

Day 2,191, 05:25 by uxini

Buna ziua,

Dupa seara de pomina in care bulgarii au reusit sa castige, lucrurile s-au precipitat de partea noastra..cum era de asteptat in astfel de ipostaze...

In consecinta vreau sa lamurim public unele aspecte, daca mai e ceva de lamurit:

Avand in vederea ca in prumele 2 runde ale rw-ului din Sofia s-au "dus" ~600k cc (ADICA TOTI BANII DISPONIBILI AI ROMANIEI) pe CO-uri, arme, tot nu am reusit sa ne impunem, la fel cum am facut-o saptamana trecuta.

Dupa acest semiesec am fost bombardat din stanga si din dreapta cu tot felul de "recomandari": de ce nu am pus CO mai mare, de ce nu am dat arme pentru echipare, de ce nu am cerut sprijinul aliatilor, de ce nu am cerut sprijinul tankurilor straine, de ce nu am imprumutat arme, de ce nu am cerut bani imprumut de la tankurile noastre (msriasu, amvlad, AC, etc)...de ce, de ce, de ce...


Cand e bine, toata lumea e multumita...cand e rau fiecare trebuie sa gasim o "tinta". In cazul de fata, tinta am fost eu. Prin urmare vreau sa dau un singur raspuns la toate aceste intrebari:

Pentru ca NU AVEM BANI, iar fara bani nu poti pune CO, nu poti cumpara arme, nu poti plati damage! De ce nu am imprumutat miliarde cc ? Pentru ca la forta actuala si la coalitia care s-a strans pentru bulgari nu facem fata cu nici o suma de bani, iar mai apoi Romania nu era capabila sa-si plateasca datoriile nici in urmatoarele 6 luni de zile.

CONTEAZA PREZENTUL SAU STABILITATEA PENTRU VIITOR?

Deja au aparut nemultumiti care spun ca am cheltuit prea mult aseara...600k...care a fost un "maruntis" in comparatie cu ce au avut si au bulgarii...bineinteles toate cheltuielile se pot dovedi cu printuri si inregistrari...

Aliatii? Da, am primit raspuns de la presedintii ca au prio pe noi..si? s-a vazut rezultatul...nu pot sa dau mesaj la fiecare tank strain in parte sa vad daca-i disponibil sa lupte pentru o Romanie fara bani...nici macar pentru un CO de 10-20 cc...

Eu personal nu vreau sa las datorii in urma mea care sa fie platite in 6-10 luni de zile, mai ales ca in momentul de fata jocul este intr-o continua modificare si nu ai de unde sa stii ce urmeaza maine, dar luna care vine...

Dar daca voi decideti sa facem pasul asta, o sa-l facem...imprumutam de la toti milionarii Romaniei, schimbam tot goldul din trezorerie, adunam 2-3 miliarde si ii bagam pe toti in CO-uri

DAR

Avem convingerea ca si asa vom reusi?


Am rugamintea astfel sa lasati comenturi la acest articol daca vreti sau nu sa imprumutam banii pentru actiunea Bulgaria.

Multumesc pentru intelegere

Sanatate,
uxini

ps: Aviz amatorilor: Indiferent de deciziile viitoare EU voi continua sa public articole in informare tot in acest ziar si la acelasi interval!

 

Comments

SteffanoS
SteffanoS Day 2,191, 05:27

Vot)

SteffanoS
SteffanoS Day 2,191, 05:27

first

Kpakpa
Kpakpa Day 2,191, 14:30

Втори

Thanatos
Thanatos Day 2,192, 01:15

1

Sas Dragos
Sas Dragos Day 2,191, 05:30

Super!

Sas Dragos
Sas Dragos Day 2,191, 06:14

Uxini, cat timp iti ia sa dai like la toate commenturile?

Jackson J. Teller
Jackson J. Teller Day 2,191, 05:31

o7

sadfire
sadfire Day 2,191, 05:32

Corect. Fara datorii.

Mete Arhan
Mete Arhan Day 2,191, 05:33

v

Heatseeker22
Heatseeker22 Day 2,191, 05:34

"Pentru ca la forta actuala si la coalitia care s-a strans pentru bulgari nu facem fata cu nici o suma de bani" atunci de ce a mai existat CO, ca sa aruncam banii pe geam? pierdeam oricum

Heatseeker22
Heatseeker22 Day 2,191, 13:45

da, interesant dar determinarea a intrat in vigoare abia azi

Nukeru
Nukeru Day 2,191, 13:50

The following updates will be implemented during eRepublik's 6th Anniversary, on Day 2192.
Deci de maine.

Geamspartincur
Geamspartincur Day 2,192, 06:45

Ma ai chemat?

razvan1410 Day 2,193, 01:29

Comment deleted

razvan1410
razvan1410 Day 2,193, 01:30

Pentru ca la momentul inceperii conducerea nu cred ca a putut sti de cat dmg dispune Bulgaria&co

Slevin07
Slevin07 Day 2,191, 05:35

Cu un CO sanatos sunt sigur ca vei aduce "damage" dar mai important este sa ii chemam pe Greci,Turci,Argentinieni,Sarbi in ajutorul nostru .
Nu stiu cum toate astea vor fi posibile dar...why not ?
La cat de deschis este articolul tau cred ca ne-am putea imprumuta de niste CC ( parerea mea ) .

Dafimoto
Dafimoto Day 2,191, 05:36

Sarbii tocmai au pierdut bonusuri cred ca se vor axa pe Croatia ...

Slevin07
Slevin07 Day 2,191, 05:38

Am vazut acest lucru... rahatul asta de Freedom Fighter a incurcat rau treburile

Nukeru
Nukeru Day 2,191, 05:48

Mai mult datorita taxarii regiunilor ocupate

Dafimoto
Dafimoto Day 2,191, 05:35

buna informarea!

o7

BaDaAtiLuatToateIdurile
BaDaAtiLuatToateIdurile Day 2,191, 05:38

Fara datorii! o7! Ar trebui sa tacem si sa facem fiecare mai mult

Bodi111
Bodi111 Day 2,191, 05:41

Daca bulgarii au imprumutat bani pentru aceasta lupta, ar trebui sa imprumutam si noi sa le tinem piept. Adevarat, vom sta 2-3 luni sa platim creditul, dar nici Bulgaria nu poate sa tina mult din credite.
Totusi luati in calcul o perioada mai mare de timp in care, pentru a negocia de pe o pozitie buna si a conta pe plan international, trebuie sa parem puternici (am inteles ca se reconfigureaza aliantele in viitorul apropiat).

iodani
iodani Day 2,191, 05:49

http://www.erepublik.com/en/country/economy/Romania trezoreria Romaniei.
http://www.erepublik.com/en/country/economy/Bulgaria trezoreria Bulgariei. Daca reusesc sa prinda congres au de unde da banii. Noi nu avem.
Adevarul ca acum se intorc oalele sparte candva. Ungurii si o parte din tarile two au dat pentru bulgari.

Bodi111
Bodi111 Day 2,191, 05:55

Din cate vad cu Bulgaria castigam dublu. Deci merita sa o tinem ocupata.

BladeGT
BladeGT Day 2,191, 19:35

България не взе дълг от никой! По скоро, всички българи имат дълг към България и го показаха, като дариха пари от себе си, безвъзмезно!

Bodi111
Bodi111 Day 2,192, 23:47

поздравления

calinovb
calinovb Day 2,191, 05:42

Nu stiu daca avem nevoie de datorii.

Avem in contul tarii 4k gold. Scoateti-i pe toti, si cu 1 miliard, bagati CO-uri sa castigam lupta.

Ce facem cu ei, daca nu-i folosim cand ne arde buza ?

Slevin07
Slevin07 Day 2,191, 05:44

Point taken !

8-3=1
8-3=1 Day 2,191, 05:45

de unde un miliard? : )

calinovb
calinovb Day 2,191, 05:47

4000 de gold, inseamna 800K cc. In conturile tarii mai avem inca 130K+ In BNR avem 80K.

Chiar trebuie sa spun pe aici toate resursele noastre ?
Astea nu se pot scoate decat cu lege, dureaza,, dar te poti imprumuta in baza acestor resurse.

8-3=1
8-3=1 Day 2,191, 05:50

adica un milion nu un miliard...

calinovb
calinovb Day 2,191, 06:04

LOL. Scuze, un MILION, am gresit:D:D:D
Din graba. Dar tot este o suma serioasa:)

evicaIe
evicaIe Day 2,191, 05:43

fara datorii !

Silv1u20
Silv1u20 Day 2,191, 05:44

eu zic Fara datorii! si sa puna si alte unitati co-uri cum era luna trecuta.. acum 2 luni nu doar armata romana. o7

Slevin07
Slevin07 Day 2,191, 05:45

FAR,FSR si Nemesis au facut asta !

Paul Nedelcu
Paul Nedelcu Day 2,193, 02:16

decat 10 CO-uri de cate 10cc/k mai bine s-ar centraliza donatiile din fiecare UM si s-ar face un CO cum trebuie; zilele trecute am vazut CO de 3000cc daca imi aduc bine aminte, si nu venea din UM-urile noastre...

fuzzy wuzzy
fuzzy wuzzy Day 2,191, 05:44

Fara datorii. Ce e mai rau urmeaza.

Mr. Squash
Mr. Squash Day 2,191, 05:46

folosim ce avem, adica goldul!
daca nu acum cand ne arde buza, atunci cand?
daca nu acum cand avem 100% incredere ca banii nu vor fi deturnati, atunci cand?

nu-i folosim acum si ii fura sau ii cheltuie aiurea altcineva peste 1-2-3 luni!?! parerea mea...

Orrrm
Orrrm Day 2,191, 05:50

Ca sa raspund la intrebare, spun NU. Nu rebuie sa imprumutam bani pentru a incerca sa tinem inca o luna Bulgaria fara congres.
Trebuie sa ne uitam in clasamentul pe tari la damage si sa vedem ca deocamdata saptamana asta suntem pe locul 3. Am dat damage aproape dublu fata de toate celelalte tari incepand de la locul 4 incolo, inclusiv Grecia si Bulgaria si trebuie sa fim mandrii de asta. Sunt convins ca am dat cu totii cat de mult am putut, personal am lichidat stocul de EB-uri si bombe in lupta de aseara. Mai mult nu am, iar bani reali nu am atat de multi incat sa ii folosesc aiurea.
Ca e un mister felul in care ne domina Bulgaria in RW cu un damage de 2x mai mic....nu stiu cum poate fi explicat...poate o fi vrun bug ceva la defence shield. Stiam ca noi avem defence shild nu bulgarii. Cum or fi reusit sa cumpere inca odata cat damage dau ei....nu stiu. Cum nu stiu nici cu ce bani pot cumpara atata damage. Va las pe voi sa faceti calcule.

zmeuNY
zmeuNY Day 2,192, 00:27

cred ca VyC Arg a dat jumatate din damageul ala de care vorbesti

Orrrm
Orrrm Day 2,192, 00:32

Crezi prost! VyC Arg nu a intrat in top 100 fighters in ziua despre care vorbesc! Cu atat mai putin nu a dat damage pentru Romania in ziua 2190.

transilvanicus
transilvanicus Day 2,192, 01:35

Pai cum au mai mult damage, usor de explicat, luna dupa luna acumulau o parte din damage pana noi faceam overkill si luptam pentru aliati. Stai sa vedem cum mai merg lucrurile.

max7upp
max7upp Day 2,191, 05:50

Trebuia sa se intampla mai devreme sau mai tarziu, nu e vina nimanui. Macar am simtit iar nevoia de a lupta pana la 0 pentru eRo si am luptat. Trebuia sa fii nebun sa crezi ca bulgarii vor ramane sub papuc pentru inca alte 3-4 luni..

o7 uxini
o7 vali71

8-3=1
8-3=1 Day 2,191, 05:51

eu sunt de parere sa folosim resurse existente

Paul Nedelcu
Paul Nedelcu Day 2,193, 02:21

da, prietene, dar nu acum! nu este inca momentul, hai sa lasam un pic de timp sa vedem cum se aseaza lucrurile cu noua mecanica a jocului...
doar stii ca, cu rabdarea treci marea!

vladb
vladb Day 2,191, 05:51

Ideea e ca daca bulgarii pun mana pe cei 5 milioane pe care ii au in trezorerie atunci in cel mai bun caz ne pierdem toate coloniile.

Eu ma gandeam ca o data cu introducerea taxelor pentru regiunile cucerite ,regiunile Bulgariei ne aduc un venit suplimentar de aprox 1 mil/luna ,bani care ar putea fi investiti in CO pentru a tine Bulgaria fara congres.
Daca am cheltuit doar aseara 600 k atunci inseamna ca 1 mil nu merita aceasta investitie
In acelasi timp e logic ca bulgarii sa incerce cum independenta pentru ca eRO sa nu profite prea mult de pe urma taxelor .
Cu un venit de 2-2.5 mils pe luna eRO ar fi un adversar redutabil,ne taie veniturile cat mai curand posibil-> nu acumulam ->au o sansa.

Parerea mea este ca e un moment important si daca reusim sa pastram/recucerim regiunile bulgare vom avea niste venituri care pot permite eRO sa tinteasca spre mai sus.

max7upp
max7upp Day 2,191, 05:58

Daca ajung la bani, mai mult ca sigur o mare parte din suma respectiva trebuie sa o returneze ca au datorii, asta a fost a doua incercare de a se elibera.

transilvanicus
transilvanicus Day 2,192, 01:39

Ai dreptate cu bulgari, da mare parte din bani care ii au sunt datorii. Nu stiu daca ar fi recomandabil sa ii lasam o luna cu congres sa ii termine pe toti, sau ii tinem stransi acolo, asa acumuleaza tot mai multi bani.

pesho kuzmanov
pesho kuzmanov Day 2,192, 12:47

No loans baby - energy bars till diabetes : D

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.