[МінІнфо] Невеличкий огляд [ОНОВЛЕНО]
Ukrainian Support
Після вчорашнього дня на фан зоні, підсів я на Бумбокса.
Всім по Бумбоксу. ПОЛІНААА, я на колінах
Натрапив на цікаві статті, хоч деякі і дводенної давності, але думаю, не всі з ними ознайомлені.
Ось.
Smee again опублікував цікаву статтю про новий тип героя битви.
День народження: 2 травня, 2012 (56 днів по тому)
Живий: 56 днів
Має: 57 медальок БХ
😃
Весь дамаґ - 2,156,810
Якщо кожного разу він бив для медальки БХ, то він видавав у середньому 37,838 за медальку БХ. (2,156,810 / 57)
В першій дивізії з удару базуки ти можеш отримати БХ. Тобто, якщо все робити злагоджено і обережно 3 удара з базуки = 3 БХ
І ЩО Я БАЧУ - АХАХАХАХАХААХАХАХ!111
ПЛАТО!
Я БУВ ПОГАНИМ ХЛОПЧИКОМ! ВИДАЛИ ВСЮ МОЮ ЕКСПУ В ЯКОСТІ ПОКАРАННЯ, Я ХОЧУ В ПЕРШУ ДИВІЗІЮ!
Поцікавитися пресою еМолдови і побачив, що молдаванський президент написав два дня тому статтю, як тільки її засунув в гугил траслейт, вона мені здалась доволі цікавою і вирішив поділитися з вами
Попереджаю, переклад не точний.
"Obersoldier заявив, що Україна запропонує мир на наступний день.
Сім днів минуло і президент UA не запропонував нічого. Лише був виставлений новий закон NE Молдові
😃
Протягом цього тижня переговори велися зі мною, Kanto і Ardei9 (Я хз, хто то такі). Україна не хоче миру. У той же час я зробив МПП з ONE країнами, щоб захистити нас. Після цього EDEN заборонив з нами підписувати MPP.
Україна хоче наші бонуси!
Сьогодні ми робимо останню спробу вирішити цей конфлікт, ми виставили цей закон і просимо ЕДЕН допомогти нам вирішити цей конфлікт.
Між тим ми очікуємо вибачень від України за образи такі, як "цигани", "satrari" (гугил каже племена), і т.д.), беручи до уваги, що більшість населення Молдови представлена румунами."
Ну і невеличкі коментарі:
Мене останій обзац вбив, враховуючи, хто саме почав цю заварушку, вони вже забули свої хахолстани?)
Президент еУкраїни GreyN UA: Хай покажуть скрін хочаб одного звернення президента Молдови до представників уряду України з пропозицією про мир.
Міністр зовнішніх справ kyvasyat: Короче там словесний понос, якщо в двух словах: вони білі і пухнасті, мир нам уже тиждень пропонують, а ми агрессори, женемось за їх бонусами...
Польська няша aVie (він же творець egov4you) опублікува статтю "Новий API для egov4you"
"Привіт,
Давно не бачилися
🙂
egov4you має для вас хороші АПІ.
Через кілька днів ми оновимо старий egov4you, після цього з'явиться egov4you - версія 2.0
http://egov4you.info/geo
- інфа по країнам, а також статистика по дивізіями
http://egov4you.info/units
- інфа по МЮ з розподілом по дивізіям
http://egov4you.info/citizens
- інфа по громадянам, іх дамаґ, включаючи бомби, ракети, базуки, топ дамаґ, кількість дамаґу для медалі патріота.
Сподіваюся, вам сподобається."
Дякую за переклад HurtMeMore
Анонімний лист від еРумунії опублікований Dandey94
Усім привіт! Я звичайний солдат, бився і буду битися за Бразилію - країну, громадянином якої я є, а також за мою рідну Румунію, ну і за союзників. Сюди я приїхав, щоб мати ресурсні бонусі для своїх фірм, адже мені треба розвиватись, і тому, що моя рідна країна не має 200% ресурсних бонусів.
Але здається, що деякі румунські бійці створювали і створюватимуть проблеми в еБразилиї задля того, щоб розважитись, або тому, що вони хочуть більше, ніж тільки громадянство. Цим вони заважають мені, еРумунії, еБразилії, Террі та ЕДЕНу. Можливо, уряди еРумунії та еБразилії й намагались якось вирішити ці спірні питання. Напевне у них нічого не вийшло. Я читав статті обох країн - там лише взаємна критика з боку обох країн, роздуте гравцями, що забули про дружбу і почали ненавидіти, швидко забули важливі події... Чому це все сталося?
Останні кілька місяців в румунському уряді я бачив тільки ні на що не здатних "лідерів". Вони не можуть збагнути - як правильно, а як ні, коли роблять щось у своїй країні, з союзниками або в своєму альянсі. Новачки в керівництві, їх же не вчили вчиняти так, як треба, а олдфаги вже втомились від цієї гри, в них немає натхнення, або ж їх відіпхнули від керівництва. Деякі старожили казали їм що робити, але вони надто самовпевнені. Саме тому з еРумунії мало що чути, адже там нове покоління керівників, які намагаються керувати лише три місяці.
Що ми, 2 тисячі активних гравців, можемо зробити, щоб хоч щось змітити стосовно цієї проблеми? Викинути узурпаторів з країни не вдасться, забанити - теж. На каналах румунської армії їх немає. Про цю проблему можна хоч по тисячі статей щоденно писати, можливо ПТОшери знову втечуть з еРумунії в іншу країну, можливо вони оберуть іншу країну і почнуть творити там безлад заради спільного ворога. На мою думку, настав час бути більш поблажливим та досягати компромісів.
Будь ласка, дайте ще один шанс для дружби між еБразилією та еРумунією.
Всіх благ.
еРумунський олдфаг.
Дякую за переклад HurtMeMore
Російський посол еАвстії і еШвейцарії kronos777 опублікував звіт за минулий місяць про ситуацію в еАвстрії і еШвейцарії.
Comments
\0/
вотед
батат
v
Промені щирого проносу новим медалхантерам ; )
V
"Мене останій обзац вбив, враховуючи, хто саме почав цю заварушку, вони вже забули свої хахолстани?)"
_________________________________________________
Казав і кажу. За те ми їх вже давно випиляли і віддали регіони назад. Наше нове НЕ на них і поточна війна - то ідіотизм.
ПЛАТО!.....я хочу піти в першу дивізію!
"Міністр зовнішніх справ kyvasyat: Короче там словесний понос, якщо в двух словах: вони білі і пухнасті, мир нам уже тиждень пропонують, а ми агрессори, женемось за їх бонусами..."
_________________________________________
А хіба не так? Якщо сарказм відкинути, то так і є. Ми виставили ультиматум (прости Господи), вони його виконали, а ми атакували. За такі дії треба зневажати. Що з нами і зробили хорвати і румуни, та й ЕДЕН...
"Міністр зовнішніх справ kyvasyat: Короче там словесний понос, якщо в двух словах: вони білі і пухнасті, мир нам уже тиждень пропонують, а ми агрессори, женемось за їх бонусами..."
_________________________________________
Вони нам мир пропонують? Хтось про це чув? Яка причина відмови нашої?
няшка сподобалась
За інфу про egov4you окрема подяка )))
Smee again 🙂
"оглядати іноземні персИ" ©Gramar Nazi ?
Плюсую Олексу
@Oleksa76
Вони нам мир пропонують? Хтось про це чув? Яка причина відмови нашої?
"Президент еУкраїни GreyN UA: Хай покажуть скрін хочаб одного звернення президента Молдови до представників уряду України з пропозицією про мир."
@ Oleksa76 Day 1,672, 08:06 "Ми виставили ультиматум (прости Господи), вони його виконали, а ми атакували. За такі дії треба зневажати. Що з нами і зробили хорвати і румуни, та й ЕДЕН..."
Вони виконали наприкінці, тому що було прийняте ПВ. Якби його не було, то б вони і надалі продовжували втримувати Придністров'я в Україні. Як і робили це до того, під час попереднього президентського наказу України про те, щоб ЗФУ не били в тому регіоні.
Odonacer Day 1,672, 08:35 1m ago
Вони виконали наприкінці, тому що було прийняте ПВ. Якби його не було, то б вони і надалі продовжували втримувати Придністров'я в Україні. Як і робили це до того, під час попереднього президентського наказу України про те, щоб ЗФУ не били в тому регіоні.
________________________________________
Та ні. Не так. Вони забрали (точніше ми віддали і били за них) годин за 6-8 до завершення голосування. Так що не так все просто.
xSteviex Day 1,672, 08:33
8m ago
"Президент еУкраїни GreyN UA: Хай покажуть скрін хочаб одного звернення президента Молдови до представників уряду України з пропозицією про мир."
_____________________________________________
"Міністр зовнішніх справ kyvasyat: Короче там словесний понос, якщо в двух словах: вони білі і пухнасті, мир нам уже тиждень пропонують, а ми агрессори, женемось за їх бонусами..."
МЗС каже що тиждень пропонують, а президент не знає? Круто!!
Ти не так зрозумів, МЗС каже, що ЦЕ у статті, вони пишуть, що вони нам пропонують мир, на справді такого не було.
Олекса... ти не бачиш сарказму в словах МЗС? важко тобі тоді
Молдова виконала ультиматум після вигошення НЕ. там точно нічого нема важкого.
1) Сарказм я бачу. Але він мене не веселить.
2) Будьте об'єктивними. Молдова забрала регіон до завершення голосування по НЕ. Це я точно пам'ятаю, бо я тоді ще в чаті розпинався про недоцільність НЕ. Але конгрес проголосував.
@ Oleksa76 Day 1,672, 09:13 "Молдова забрала регіон до завершення голосування по НЕ."
Помиляєшся, після проголошення ПВ вона забрала свій регіон.
Odonacer Day 1,672, 09:17
2m ago
@ Oleksa76 Day 1,672, 09:13 "Молдова забрала регіон до завершення голосування по НЕ."
Помиляєшся, після проголошення ПВ вона забрала свій регіон.
_______________________________________________________-
Молдова забрала регіон до завершення голосування по НЕ. Це я точно пам'ятаю, бо я тоді ще в чаті розпинався про недоцільність НЕ. Але конгрес проголосував.
Хоча перевірити не можна. Чи можна?
Хоча як би там не було. Сам ультиматум був ідіотський.
>Сам ультиматум був ідіотський.
Підтримую)
@ Oleksa76 Day 1,672, 09:21 "Хоча як би там не було. Сам ультиматум був ідіотський."
Якби там не було, і до ультиматуму е-Молдова була недружньою до е-України державою. Та й Волощина Україні теж не друг, що в грі, що в РЖ.
У е-волоській пресі виходять багато статей із різноманітними картами, на котрих деякі землі України подані як частини т.зв. Румунії, випускаються історичні статті про окупацію Буковини та Бессарабії та утиски там румунів, тощо.
про що спор? Молдова про ОНЕ вони ворог ми воюємо...
Конгресс выставил ультиматум одновременно с запуском закона НЕ, и условия ультиматума молдаване выполнили ДО окончания голосования.
Так что всё верно - конгресс принял НЕ вопреки своему же ультиматуму.
Strate777 регіон вони забрали після того як закон пройшов.. але лише із за того що ЕМС бив проти щоб довше бій йшов..
В мене на носi 30й левел. Не хочу в третю дивiзiюююю 😁)
Odonacer Day 1,672, 09:34
Волощина - це румуни? А хто ж тоді вливав за нас в часи випилів? А те що в пресі, то торолі. Нашу пресу подитися, то тут 50% тололо статті.
Молдова не дружня? Ну та й що? вона була про-Едне. Наші дії поставили нас в дуже незручне становище в Едені. Та що там Еден, ми забули вже коли за АТУ били. То на якій підставі ми чекаємо вливання за нас?
То може нам в Про-ОНЕ податися? Тоді ми суттєво розрядимо ситуацію в регіоні. Нас пилятимуть і Еден і Оне, і Молдова, і Раша
"регіон вони забрали після того як закон пройшов"
поправка: не после того, как прошёл, а после того как стало ясно, что он пройдёт (когда уже набралось достаточно голосоов)
Т.е. проголосовали наши конгрессмены даже не дожидаясь выполнения их требования.
Strate777 Day 1,672, 09:44
1m ago
+1. Саме так. І я ж це кажу. Регіон забрали до завершення голосування.
Zetmen Day 1,672, 09:38
7m ago
про що спор? Молдова про ОНЕ вони ворог ми воюємо...
______________________________
Скажи це хорватам, румунам, французам, грекам та іншим, хто воює за них.
@ Strate777 Day 1,672, 09:44 "Т.е. проголосовали наши конгрессмены даже не дожидаясь выполнения их требования."
Півдня принаймні голоси притримувалися.
Oleksa76
Скажи це хорватам, румунам, французам, грекам та іншим, хто воює за них.
________________
це їх проблема не наша.
@ Oleksa76 Day 1,672, 09:47 "Скажи це хорватам, румунам, французам, грекам та іншим, хто воює за них."
Частина причини тут в тому, що молдовани проводили брехливу інформаційну політику очорнення авторитету е-України.
За Молдову сильно бив хорватське ЗФ Тигри, але тому, що попередньо частина цього формування попросила громадянства в Молдові задля здобуття медальок конгресменів.
Zetmen, то точно не наші проблеми? Схоже на позиція страуса.
Odonacer "Частина причини тут в тому, що молдовани проводили брехливу інформаційну політику очорнення авторитету е-України."
Плюс їхнім дипломатам. Ми стабільно програємо дипломатичні війни. А стосовно брехливої інформації, то тут 50/50. Треба реабілітуватися в Едені. Це можливо лише з закриттям війни з Молдовою та активним вливанням за союзників. Так і країна буде ціла (хоча б якийсь час) і ми воюватимемо активно
vote
Любителям бумбоксу даю 5 \o
vote
Олекса, часи міняються, а ти вічно застряв там десь у в1) ти захищаєш молдован, які мають тепер мпп з ОНЕ, а як би ми так зробили? комллекси . ну і тобі давно пора в еполітику, писати коментах - хай новачки те роблять. Де твої аналітичні статті? отож... давай або роби сам, або...
реабілітація - для інвалідів
Стіві молодець!
Oleksa76, так це проблеми тих країн окремі бійці чи МЮ яких воюють за країни ОЕ в той час коли їх пиляють... В нас також такі завжди були і є. Але це ніяк не має відношення до того що ми воюємо проти про ОНЕ країни за яку бьють ОНЕ країни.
І забудь про Еден це фікція нема такої структури є лише умовне ділення на 2 лагеря в грі і все. Союзники це окремі країни з якими треба союзнічати.
воте)
Стосовно нелегітимного договору про мир http://tinyurl.com/ceujtzs його першими "порушили", молдовани.
Мирний договір був підписаний 1652 дня, а зараз 1672 день, тобто це було 20 днів тому назад. Ніхто з молдовських офіційних осіб його не підписував. Приблизно з часом підписання договору молдовани почали перемови з Словаччиною, щоб та напала на Україну. Кому не ліньки, той може подивитися на послідовність подій на карті від 28 травня 2012 р.
- 28 травня 2012 р: Придністров’я ще наше.
- 29 травня 2012 р: воно вже молдовське, але ми захопили Пн. Бессарабію.
- 30 травня 2012 р: авто атаку України на Пд. Бессарабію було відбито Молдовою.
- 31 травня 2012 р: карта не працює.
- 01 Червня 2012 р: Закарпаття завойоване Словаччиною; йде молдавське повстання в Пн. Бессарабії та їхня атака на Бессарабію.
- 02 Червня 2012 р: Буковина завойована Словаччиною; йде молдавське повстання в Пн. Бессарабії, Бессарабія вже завойована Молдовою.
imamradyk, тут нема політики, ну принаймні такої, щоб мене зацікавила. Крім того, мені політики вистачає в реальному житті.
Аналітичні статті... А кому вони треба? На даний момент тут більшість тих, хто керується ололо гаслами і комплексами неполеонів (всіх випиляти бо ми дартаньгави )))
Реабілітація для інвалідів? Ті хто воює (і програє) зі слабшим або лізе до сильнішого просто щоб помахати кулаками, той і є інвалід. Ну так я думаю.
Закривати треба ганебну війну.
- 03 Червня 2012 р: від словак визволене Закарпаття, йде повстання в Буковині, а Поділля завойоване Словаччиною; Молдова повертає собі Пн. Бессарабію, Бессарабія залишається ще за нею та йде їхня атака на Запоріжжя з тим, щоб відмежувати столичний регіон Таврія від решти укр. бонусних регіонів.
Ну і так далі.
Така послідовність подій дає підстави вважати, що вже на момент примусового підписання Україною нелегітимного договору про мир з Молдовою, молдовани вже тоді розробляли плани
спільного із словаками походу на Україну, тому ними не був той договір підписаний. За молдавську сторону його підписала не уповноважена особа, волох М Богдан.
І фактично договір молдовани таки порушили, адже в разі захоплення інших корінних регіонів, а саме нашої Бессарабії, Молдова вела по-справжньому атакувальні дії на Запоріжжі. Благо Україна відбила цю атаку.
Взагалі я вважаю, що потрібно підняти питання про повернення тих, переданих Оберсолдату, 55,000 грн. А Obersoldat – упереджена особа, що діє на користь Волощини, а через неї - на користь Молдови.