Ambient on/off
Join eRepublik

СеСов ''БИВШИ'' МИНИСТАР ЖАРИ И ПАЛИ (моја оставка Влади еСрбије)

161 Day 724, 14:26 Serbia
СеСов ''БИВШИ'' МИНИСТАР ЖАРИ И ПАЛИ (моја оставка Влади еСрбије)

Поштовани грађани еСрбије,

Обраћам се јавности као одлазећи министар спољних послова еСрбије. Обавештвам вас да сам синоћ председнику desert_hamsteru поднео неопозиву оставку у своје лично име! Као појединац напуштам садашњу Владу еСрбије, а СКСу остаје да постави неког другог на то место.

КАКО ЈЕ ПОЧЕЛО?

Иако сам покушао да скренем пажњу и председнику и Влади еСрбије на проблеме на које наилази министарство у којем радим http://www.erepublik.com/en/article/-1-997406/1/20, никакве реакције да се ствари поправе није било. Шта више, још активније се наставило са подривањем рада МСП еСрбије. Без обзира на проблем у латентном дуплирању надлежности када су односи са странцима у питању, решио сам да засучем рукаве и да пробам да својим радом покажем да добијено поверење заслужујем. Решио сам да после успешно обезбеђене подршке за прву иницијативу еСрбије у PEACE GC http://www.erepublik.com/en/article/-3-1-1015458/1/20, спроведем у дело неке друге своје замисли у другом мандату. Све то, са надом да ћу имати простор који ми је за то неопходан.
На почетку овог мандата, имајући у виду стање у каквом се наш савез налази, предложио сам председнику да се моја стара замисао спроведе у дело http://www.erepublik.com/en/article/-1-882226/1/20. На моје задовољство, desert_hamster је подржао ту иницијативу. Одмах сам почео да одржавам билатералне преговоре са Мађарима и Русима и успео сам да их убедим у сврсисходност стварања таквог новог савеза.

СеСов ПАРТИЈСКИ ЋАТА


Све време трајања моје функције,горепоменути проблем,дуплих надлежности у вођењу спољних послова еСрбије, је проситицао из функције СеСовог бившег министра Kistru-а. Он већ неколико месеци држи функцију ГенСек-а у PEACE GC савезу. Јасно одељена надлежност њега као функционера у савезу на једној страни, и мене као МСПа еСрбије на другој страни, стоји и у повељи савеза а и проистиче из надлежности председника државе које он делегира на свог МСПа.

СТАЊЕ У САВЕЗУ

... је катастрофално – благо речено. Оно мало правних аката се не поштује и сву власт у савезу држава се концентришу у рукама појединаца као што је СеСов партијски ћата. Све се своди на четовање на каналима где се дотични појединци друже и одређују судбину, онако у пролазу, држава чланица. Не постоји процедура и не постоје институције. Последице свих пропасти у вођству савеза се не могу санирати јер се узроци не могу отклонити. Дакле, колико год лоше радили свој посао, готово да не постоји начин да се они смене. еИталија је напустила савез, а због испада појединаца и еФранцуска је на граници.

НОВИ САВЕЗ

Имао сам намеру да уз предсендикову подршку гурам причу да се нови савез постави на другачијим институционалним основама које ће онемогућити самовоље појединаца. Кључно је било поставити еСрбију на своје место у тој новој структури. Требало је искористити садашњу свеопшту моћ српске државе како би добили и де јуре и де факто лидерско место у тој алијанси. Место које не би зависило од позиције појединаца који нису представници ни једне државе. Исто тако, кључне ствари су биле формирање јединствене јединице коју би чиниле све елитне јединице држава чланица. Императив је био да се обезбеди стални начин финансирања те јединице.
PEACE GC има пројекат PEACEKeepers-а – једне такве јединице. Тај пројекат никада није заживео јер чланице нису учествовале у раду. Не постоје механизми по којем би тако велики пројекат могао да се спроведе.

Дакле, закључак је да је нови савез морао да се створи на друачијим основама од оних које сада постоје у PEACE GCу, уколико не желимо да му се понови иста судбина и у колико не желимо да еСрбије опет добије споредну улогу у том пројекту.

КУЛМИНАЦИЈА

Дакле, као што сам горе навео, пошто сам обезбедио начелну подршку Мађара и Руса, остали су Индонежани и Турци... Синоћ сам се појавио на каналу савеза где ме је на моје изненађење, бивши министар спољних послвоа еМађарске обавестио како већ увелико трају преговори у вези са формирањем новог савеза. На то ми додаје да је представник еСрбије у тим преговорима, нико дргуи до – Kistru. Обраћам се после тога Киструу, не бих ли добио објашњење. Он ми човек каже како је малте не све договорено, да ће се нови савез правити на истим основама као PEACE и како ће нови савез да воде странци извесни – Фехерло и Нико (!!?!?). Дакле понављам, наш највећи дипломата ми говори како ће нови савез у којем ће се налазити еСрбије водити два човека. Уз то ми додаје да ће се онда видети ко ће бити ГенСеки на крају реченице ставља смајли. У благом облику нервног слома на каналу Владе тражим председника не бих ли му рекао шта се дешава и да интереси Владе и државе морају да се заштите. Он ми том тренутку одговара да је он дао пуномоћје СеСовом ћати да заступа еСрбије јер је тобоже у интимним односима са тим појединцима – будућим сувереним вођама савеза. На то додаје да он безусловно верује Киструу и да ће та два појединца (НИСУ ГРАЂАНИ СРБИЈЕ) одлично водити нови савез.

РАЗЛОЗИ ЗБОГ КОЈИХ НАПУШТАМ ВЛАДУ:


1. Председник државе преноси надлежности на неког ко није члан Владе неконслутујући министарство чије надлежности преноси.
2. Председник подржава формирање новог савеза на ИСТИМ основама на којима је PEACE GC и препушта своје надлежности СеСовом ћати, који их даље преноси (ради својих личних виртуелних фотељашких интереса) на двојицу појединаца који ће бити нови ''нови владари света''. Диркетно кршење основних интереса ове државе!


С поштовањем,

Ваш Hyperborean


 
Report comments
 
Djordje Milosevic
25
Djordje Milosevic Day 724, 14:34

vote ! ! !

 
Djordje Milosevic
25
Djordje Milosevic Day 724, 14:34

tuga

 
Uros of the Djordjevics
24
Uros of the Djordjevics Day 724, 14:36

Ko су бре Фехерло и Нико?

 
Biskvit
37
Biskvit Day 724, 14:36

Dole Hrcak!!!

 
SRBO-RUS
Or
SRBO-RUS Day 724, 14:38

NO COMMENT!

 
Srbin.bre
28
Srbin.bre Day 724, 14:40

Ау, па шта он мисли... :о Да судбину Србије и целог новог савеза стави у руке 2 појединца, двојици странаца...??

Теби свака част, а ова подршка Хрчка Киструу ме је изненадила

 
MilosVule
28
MilosVule Day 724, 14:40

Ovo sve više liči na RL, e ovakve stvari će me oterati iz eRepublike,kao i mnoge

 
Lunatic2903
36
Lunatic2903 Day 724, 14:40

Uh Hyper, opet bomba od teksta. Dajem ti vote na ovo sto sam procitao, ali zbog nedovoljne upucenosti se necu upustati u dalje komentare...

Feherlo mi se ne svidja iz jednog razloga: covek ne zna kad je dosta, taj bi se celog zivota samo na napad fokusirao, cak i kad vidi da ne moze...

Treba nam u tom savezu neko ko zna da razmislja, osim da preti svojom vojnom masinerijom koju cine Madjari, Srbi, Rusi, Indonezani, Turci...

 
Mong
25
Mong Day 724, 14:42

Hyperborean, šta si mislio pod tim da eSrbija dobije lidersko mesto u novom savezu, tj. šta bi to konkretno značilo?

 
Vojvoda Prijezda
34
Vojvoda Prijezda Day 724, 14:48

Одличан текст Хипер! Јасно је чије интересе тамо заступа Кистру - еСрбије сигурно не.

 
TRANSFORMERSI
Or
TRANSFORMERSI Day 724, 14:54

Niko nije Bogom dan da sedi u PEACE savezu u ime cele eSrbije, pa ni Kistru. Nicije ime nije urezano u kamenu. Srbiju treba da predstavljaju zvanicne institucije, i zvanicni predstavnici, koji se biraju na redovnim izborima. Ne treba prenositi greske iz starog saveza u novi. U savezu trebaju da odlucuju izabrani predstavnici drzava, a ne grupica ljuti koji kao nesmenjivi autoriteti odlucuju sudbine drzava, kretanje njihovih armija, i trosenje njihovih para.

Ove stvari nisu sala. VOTE!

 
Meseriasu
29
Meseriasu Day 724, 14:57

ne znam sta te toliko tu zgrozilo...

 
Gidzi
24
Gidzi Day 724, 14:59

E,sad je dosta.Madjarima treba poslati ultimatum,ili uvrstite novog pregovaraca na strani eSrbije,ili mi izlazimo iz savez.Narvno,pre toga treba izvrsiti impiechment hrcka.Ovo nije racionalno razmisljanje,ali ja sam toliko ljut,da ne mogu racionalno da razmisljam.Mislim,dogovara se novi savez,a nas MoFa ne ucestvuje u tome.Hamstere,STIDI SE!!!!!

 
Radoslav23
26
Radoslav23 Day 724, 14:59

Јел ово значи да нема ништа од мог амбасадорског места?
Политика је увек била, јесте и остаће...лампа коју нико није лизао.
Није вредно ничијих па ни твојих живаца, камоли нервног слома.
Отвори пиво и придружи се нама коњима!

 
1989delije
23
1989delije Day 724, 15:00

Ako je ovo tacno,nije dobro!

 
Vojno Tehnicki Institut IV
Or
Vojno Tehnicki Institut IV Day 724, 15:01

 
slosto
31
slosto Day 724, 15:04

Ok za clanak i sto si izneo probleme i razloge zasto si da ostavku. Ali brate dosta toga ( a gde si ti uporan ) SeSov bivsi ministar.
On je imenom (nick) Kistru nemesaj SeS u to.
Pozdrav

 
TRANSFORMERSI
Or
TRANSFORMERSI Day 724, 15:10

PEACE je bio najmocnija masinerija koju je eSvet ikada video. Ta najmocnija masinerija postala je polign samovolje nekih ljudi, od kojih su neki odavno prestali da budu zvanicni predstavnici svojih zemalja. Takve greske se ne smeju ponoviti u novom savezu. Sve sto se dogadjalo u PEACE je posledica izdizanja nekih ljudi iznad samih institucija. Jos nije kasno - pravi se novi savez - eSrbija mora imati u njemu lidersku poziciju, i predstavnika koga bira narod, a ne druga dva genseka PEACE.

Pamet u glavu, Srbi!

 
Milan Vuckovic
32
Milan Vuckovic Day 724, 15:26

Драги моји пријатељи, ја се само питам кад ће неке ствари да вам дођу из...........у главу...

 
SerbianBerserker
26
SerbianBerserker Day 724, 15:26

Катастрофа....

 
kuda kako
28
kuda kako Day 724, 15:31

Kistru ftw!

 
m4Pk0
27
m4Pk0 Day 724, 15:34

stani, a sta si ti ocekivao od strukija?
pa ja sam rekao jos pre 5 meseci da mi nije jasno sta radi na nekoj funkciji osoba koja je popila ban zbog multija ili cegavec, on uvek izmisli da je bilo nesto drugo.
sramota...
vote.
e zbog ovakvih stvari cu ponovo poceti da se bavim politikom... ><

 
Slauterovic Nikoslav
35
Slauterovic Nikoslav Day 724, 15:36

Neko rece, rodjak mislim, da je igrica brza i dinamicna, da ne smemo kasniti.

Ne moze isti covek da nas predstavlja mesecima tamo, ne moze isti covek da bude predsednik mesecima, ne moze isti covek da odlucuje o finansijama mesecima!

Nemam nista protiv Kistrua, ali za vreme njegovog gensekovanja savez se raspao, pametnom dosta...

 
Slauterovic Nikoslav
35
Slauterovic Nikoslav Day 724, 15:38

SVEOPSTI IMPICH!

REFORMA!

 
Anunnaki OR
Or
Anunnaki OR Day 724, 15:45

zamisli situaciju gde EDEN napada recimo Madjarsku, a PEACE GC onda (napad je poceo iznenada i upravo traje) saziva sednicu, pa po statutu ne moze da pocne sednica ako nije 80% njih tu, a njih ima recimo iz svake drzave po jedan (znaci ~15 ljudi), onda se oni sutradan (posto su neki spavali u 2 ujutro kad je napad poceo) skupe i krenu dogovarati taktiku i sta treba da se radi. Onda jedan trazi da ostali podnesu pisane izvestaje kako je i kada tacno doslo do napada. Onda oni svi odu pisu sat-dva te izvestaje, sve po PS-u. Ok, onda se vrate i dogovaraju strategiju odbrane i ko ce koliko sredstava da izdvoji. To se veca jedno 2-3 sata, nakon cega se dolazi do konacnog plana (masinerija ceka naredjenja vrha, narod udara i brani, EDEN tankuje, zid je u -200K ima ~4 sata do kraja bitke). Daje se dalje po strukturi ko sta radi, ko kome sta deli od naurazanja i para, zapisivanje i detaljan izvestaj svega se podrazumeva. Dok se to radi, napadnuta je jos jedna oblast i podignuta su dva RW-a.
Savez se hitno opet saziva da veca o tome posto se situacija znacajno promenula i sredstva ce morati drugacije da se rasporede. Slede izvestaji o napadima...rasprave o taktikama dok se cekaju predstavnici da se opet sakupe...

 
Anunnaki OR
Or
Anunnaki OR Day 724, 15:49

Ps. Apsolutno se slazem da Kistru ne moze u isto vreme biti gensek i predstavljati eSrbiju u PEACE GC, to su dve razlicite "eFotelje". Druzeci se sa "onima tamo" on nije obavezno u poziciji da zna sta se desava u vladi, koji su nasi interesi isl. sve i da zna - moc rasudjivanja je "kompromitovana" u najmanju ruku. Ministar Inostranih Poslova mora raditi taj posao.

 
Aradan
25
Aradan Day 724, 15:53

Vidi ga mica, sedi dole jedan...

 
N.S.C.A. Industries
Or
N.S.C.A. Industries Day 724, 15:58

TRANSFORMERSI - POTPIS

Dakle neverovatno da se ovako radi. Novi savez da se stvara na ovakav način. A nas 20-30k (koliko god...) ljudi u savezu smo kao maloumnici i treba da slušamo naređenja dva čoveka?

MoFA druge sile u savezu treba da bude ignorisan?!?!?! Ovo je tužno, jadno...

Kistru-ova funkcija treba da bude vezana za SAVEZ i samo za savez, ne ZA eSrbiju. Prihvatajući tu funkciju on je MORAO da "zaboravi da je eSrbin" i da ne radi ni u korist ni na štetu eSrbije, nego isključivo u korist SAVEZA! A korist saveza nije sigurno da dva čoveka budu nosioci njegove nove verzije, već da se sedne sa MoFA-ima SVIH zemalja članica i da se razgovara o tome.

Ovo je teški BEDAK. Šta drugo da kažem.

Hyperborean hvala ti na ovom tekstu i informacijama, iako te ne cenim zbog nekih ranijih tvojih ispada u komunikaciji sa drugim ljudima, ovo je veliki plus. Svaka čast!

Zamolio bih desert hamstera da se povuče sa pozicije predsednika eSrbije a ukoliko ne želi tražim da se pokrene njegov impeach u kongresu.


Zaeban Covek

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 16:04

Anunnaki OR prvi komentar

Nema sta da se tu zamislja pravi savez ima unapred dogovorena resenja i razradjene unapred sve svoje i protivnicke postupke . Naravno da ako se izleti iz koloseka mora biti osoba koja ce prelomiti u datom trenutku ali nikako nije dobro da se stalno prelama .savez se i raspao zbog takvih stvari , izmedju par poz i lol nekom padne na pamet da napadne neku zemlju pa kad vidi da nije nista uradio onda juri ko ce pokrenuti bitku za odvlacenje DMG-a.

Tako smo radili , zato smo propali i napravicemo novu gresku jer to nam je u genima .

 
Ogist The Great
31
Ogist The Great Day 724, 16:07

Ma bitno je da smo mi lideri, a ko ce da bude snama, nije xD

 
Nkoko N feda
31
Nkoko N feda Day 724, 16:10

lol kistru je legenda!!

 
Nkoko N feda
31
Nkoko N feda Day 724, 16:11

Necu ni da trosim reci o tome koliko je kistru uradio za srbiju i jedini je problem sto ga malo njih poznaje i zna sta on tamo sve radi za srbiju , ali to je opet njegov izbor da se ne promovise u javnosti kao mnogi...

 
Marko Jawbreaker
23
Marko Jawbreaker Day 724, 16:18

hocemo da znamo o cemu se sada raspravlja, detalje u vezi sa famoznim novim savezom i potpunu upucenost javnosti eSrbije, svi se dogovaraju drugima iza ledja i na kraju cemo svi zbog toga da ga ispusimo! Jebe lud zbunjenog, o cemu se ovde zapravo radi i gde se mi u svemu tome nalazimo?!

 
Boromir Theserb
28
Boromir Theserb Day 724, 16:20

e aj ne moze, briga me i za kistrua i za hamstera i ostalu boraniju, ja ne idem u taj savez...

 
zverko
25
zverko Day 724, 16:25

mislim da su to feherlo i nico sianipar
znaci bice i indonezija u novom savezu

 
NOxx
24
NOxx Day 724, 16:25

Iz ovoga moze da se zakljuci jedno od ova 2.

1) Da ti nisi MoFA, nego je to Kistru. Tj. da je desert lagao kada je rekao tebi da si ti MoFA.

2) Da je Kistru u stvari glavni vladar eSrbije i da on govori desertu sta da radi. (sto je meni malo verovatno jer su deserta ipak odgojile krabe u Juznoj Koreji)

Bolje povuci tu ostavku i ako vec oces da se igras politicara stopiraj pravljenje tog saveza jer eSrbiju ne zastupa MoFA (proveri jos jednom da li si to ti). Ostavkom nista neces da dobijes. Dakle potpis na stvaranje (mi stvaramo ili nas zovu?) saveza mozes da stavis samo ti ili desert. Ako je savez los kao sto sam vec rekao ti stopiraj i kazi sta ne valja oko tog saveza narodu.

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 16:27

Nkoko N feda

Boli mene uvo sta je on uradio za srbiju . Jednom mora da shvatite , da nije on neko bi drugi .Sta je sve lipec uradio za srbiju pa sta onda , dok rade dobro treba ih podrzavati kad rade lose kick . Kad tako bude mozda i pocnemo da napredujemo.

 
Lipec
30
Lipec Day 724, 16:27

Hyperborean

Zaboravio si da dodaš deo gde te NIJE BILO POLA PRETHODNOG MANDATA i gde je neko morao da radi TVOJ deo posla (koji ovde predstavljaš tako žustro da bi se ljudi zapitali jel moguće da MU OVO RADE?)... Da ne bude da ne znamo ko je obavljao taj deo posla, eto Ministra (bivšeg) Odbrane, koji se hvalio/žalio da je morao da te menja na tom poslu 15 dana jer si "ispario"...

Pa onda kada je došao red da se pravi NOVA VLADA, onda si se opet pojavio u prvim redovima? Čovek bez koga se ne može...

Takođe, kvalifikacija Kistru-a, čoveka koji NIJE BIO ČLAN ni jedne partije, pa ni SeS-a (šta više bio je najbliži ondašnjem SZR-u) dovoljno govori o tvojoj opterećenosti SeS-om... Ti kad nemaš šta da lupiš (a to je redak slučaj jer umeš da "zviždiš po divizijama"), onda se vratiš na "Stari dobri SeS" koji, iako nije u vlasti 2 meseca, tebi predstavlja kost u grlu

Smiri se čoveče...

Imao sam prilike da pročitam tvoje "otmeno izlaganje" na kanalu #vlade, pošto je to bilo jedno od "onih štiva", koje se ovih dana "prenosilo sa kolena na koleno", gde se videla sva kultura komunikacije u kojoj si rafalom psovki i uvreda razložno obrazložio kako si ti zaista bio pogodna ličnost da nam vodiš našu spoljnu politiku... Toliko smiren, taktičan i civilizovan... Pravi diplomata

Hvala Bogu da si SAM otišao, jer te drugi ne bi ni puškom oterali...

 
Hostilian
32
Hostilian Day 724, 16:34

Липец, ајде иди тролуј на телевизији.

Хипер, нећу овде коментарисати док не чујем и другу страну. За ово што си написао, ако је тачно, имаш пуну подршку и позив да опозовеш неопозиву оставку. Савез мора да буде цивилизован и нема шансе да се без изјашњавања владе и консултовања било кога одлучује да неко тамо води негде неке као преговоре са некиме... Па нека онда неко са некиме направи савез, а остави државе на миру.

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 16:35

Moram jos nesto da dodam posto nisam bio eRodjen ne znam ko je dogovarao oslobadjanje srbije ali posle toga savez nije nista uradio za eSrbiju niti kistru za eSrbiju vec gradjani eSrbije su radili za savez i za doticnog gospodina .Nisam ja sada u madjarskoj zato sto mi je kistru rekao vec zato sro ja hocu da pomognem madjarima , a to sto je vlada dozvolila da se neko kiti tim postupcima licno to je EPIC FAIL !!!

 
N.S.C.A. Industries
Or
N.S.C.A. Industries Day 724, 16:35

@Nkoko N feda
"Necu ni da trosim reci o tome koliko je kistru uradio za srbiju i jedini je problem sto ga malo njih poznaje i zna sta on tamo sve radi za srbiju , ali to je opet njegov izbor da se ne promovise u javnosti kao mnogi..."

Da se ne bih ponavljao kopiracu:
"Kistru-ova funkcija treba da bude vezana za SAVEZ i samo za savez, ne ZA eSrbiju. Prihvatajući tu funkciju on je MORAO da "zaboravi da je eSrbin" i da ne radi ni u korist ni na štetu eSrbije, nego isključivo u korist SAVEZA! A korist saveza nije sigurno da dva čoveka budu nosioci njegove nove verzije, već da se sedne sa MoFA-ima SVIH zemalja članica i da se razgovara o tome."

(Kistrua lično gotivim jer je veliki radnik, ali pričamo o ovoj situaciji a ne o ranijim zaslugama)


@Zonzon
"Boli mene uvo sta je on uradio za srbiju . Jednom mora da shvatite , da nije on neko bi drugi .Sta je sve lipec uradio za srbiju pa sta onda , dok rade dobro treba ih podrzavati kad rade lose kick . Kad tako bude mozda i pocnemo da napredujemo."

Potpis brate!

Zaeban Covek

 
Nkoko N feda
31
Nkoko N feda Day 724, 16:43

@zonzon "dok rade dobro treba ih podrzavati kad rade lose kick" - Ne znam odakle ideja da pricate o coveku o kome ne znate nista da radi lose...Prvo taj isti peace kanal je mesto gde je dosta stvari strogo u tajnosti...Pa zamislite kad bi svaki dan dolazio neko i pricao narodu sta se danas desilo na kanalu peace-a ... Onda ne bi trebali da postoje informacije koje se kriju od EDEN-a jer bi sve lepo citali iz novina...

 
Pavkez
20
Pavkez Day 724, 16:44

Svako ima svoje uspehe i dok ih ima OK je, kad prestane da ima ideje sam treba da se povuce ili da ga smene, NE ZIVI SE OD STARE SLAVE!!!

 
Boromir Theserb
28
Boromir Theserb Day 724, 16:48

@nkoko

aj navedi jednu stvar koju je kistru uradio za eSrbiju?

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 16:51

@nkoko

aj navedi jednu stvar koju je kistru uradio za eSrbiju?

 
Sivi tic
25
Sivi tic Day 724, 17:02

1. i mene zanima jedna od mnogih velikih stvari koje je uradio doticni kistru za Srbiju?

2.pravljenje novog saveza, gde se druga ili treca zemlja nece pitati nista? ZAJEBI, ja odoh u Tunguziju ili gde vec, necu da budem SLUGA

3.sad ce da se rasturi koalicija, kuga od SeSa ce opet na vlast, i hvata ti se isto, opet smo SLUGE, a taman nam bilo krenulo... (((

 
Nkoko N feda
31
Nkoko N feda Day 724, 17:04

@zonzon slobodno ga pitaj i sam ce ti sto posto reci jer je lik koji oce uvek da poprica...necu da pricam umesto nikog

 
Sivi tic
25
Sivi tic Day 724, 17:04

((( opet cemo se baviti brojanjem i cuvanjem virtuelnih para

 
Nkoko N feda
31
Nkoko N feda Day 724, 17:05

@sivi ja ne znam odakle vam to da ce se samo dva coveka pitati za sve...

 
Lipec
30
Lipec Day 724, 17:10

@ Boromir Theserb, Zonzon, Sivitic

Evo ja ću da Vam navedem JEDNU (od mnogih) stvari koju je Kistru uradio za eSrbiju:

- U vreme oslobađanja eSrbije, KISTRU je SAM (baš, baš sam), ugovarao i sproveo u dogovor da se dovede nekoliko armija da se bore za oslobađanje eSrbije iz eSrbije, da ne moraju Mađari da nam oslobode celu zemlju, pa da nam je onda predaju u međusobnim borbama. Govorim ovde o NEKOLIKO ARMIJA (znači preko 100 TENK igrača u to vreme)...

Jel dovoljno? Ili vam trebaju "još neke" pošto je ovo bilo "davno", iako se svrstavaju u "jednu stvar koju je uradio za eSrbiju"?

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 17:13

Nkoko N feda

Druze ti ne shvatas osnovni problem , ja naravno necu nikog nista pitati . Neko ko vrsi neku bilo kakvu funkciju u drzavi je obavezan (Nzm kako da boldam al bi mi sad trebalo za ovo obavezan) da podnosi izvestaje prvo vladi , precedniku pa i gradjanima u ovom slucaju najmanje jednom nedeljno .

 
Lipec
30
Lipec Day 724, 17:14

E, sad vi meni navedite JEDNU stvar koju je Hyperborean uradio za eSrbiju

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 17:15

@ lipec

Procitaj gore moj komentar tada nisam bio erodjen ali posle toga ??

Pitanje je dal ce on biti na tom mestu 10 RL godina i pricati kako je doveo 100 armija da oslobodi eSrbiju ??

 
Sivi tic
25
Sivi tic Day 724, 17:16

@ Lipec: Posto se to NIJE desilo, hteo bih da cujem jednu stvar koja se desila, a koju je doticni uradio za Srbiju?

Ako cemo tako i ja sam se spremao juce da osvojim Slavoniju, samo sto ne volim da se hvalim o tome

 
Lipec
30
Lipec Day 724, 17:17

Zonzon, eto olakšaću ti...

Navedi mi JEDNU STVAR koju je Hyperborean uradio za eSrbiju

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 17:17

@ Lipec opet

Hyperborean on nije tema i bas me briga za njega . Sto se mene tice to tvoje pitanje je vise za hrcka .

 
NOxx
24
NOxx Day 724, 17:18

Ovi komentari su promasili poentu...

Umesto da komentarisemo kakav je to savez, sta mu je cilj, ko je u njemu. Da li je defanzivan, ofanzivan ... kakva je struktura i tako dalje ... mi otvorili temu "pisajmo po Kistruu". Iz ovoga kazu da ce dvoje da vode savez ... pa i PEACE je vodio sam Zocky kao JEDINI GS je sjebao Atlantis. A evo sada kada je PEACE dobio cak 3 GS raspao se. Ako je savez u koji ulazimo lose napravljen treba kritikovati onoga ko hoce da nas uvede tamo. Do tada za ove sto pitaju ko je sta uradio za Srbiju prvo se pitajte sta ste vi uradili za nju.

 
Nkoko N feda
31
Nkoko N feda Day 724, 17:20

zamislite da 30 predstavnika ode i izlozi neki plan saveza pre svoje vlade to je automatski informacija koju zna preko 300 ljudi na erepu ... pa kad bi tako radili savezi otislo bi sve davno u PM...

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 17:21

Pa upravo i pricamo o tome ko nas uvodi tamo bez naseg znanja uopste .

ministarstvo spoljnih poslova treba da bude u vodjstvu saveza bas zato sto se menjaju licnosti . Savez treba da spajaju zajednicki interesi a ne licna prijateljstva.

 
Lipec
30
Lipec Day 724, 17:24

@ Sivi tic @ Lipec: Posto se to NIJE desilo, hteo bih da cujem jednu stvar koja se desila, a koju je doticni uradio za Srbiju?

Ako cemo tako i ja sam se spremao juce da osvojim Slavoniju, samo sto ne volim da se hvalim o tome
Šta se NIJE desilo?

Izvini, ako koza laže, rog ne laže...

Pogledaj sumu sumarum u oslobađanju eSrbije u sledećim borbama:
<a href="http://www.erepublik.com/en/battles/show/6799" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/battles/show[..]/6799</a> (Raska)
<a href="http://www.erepublik.com/en/battles/show/6797" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/battles/show[..]/6797</a> (Istocna Srbija)

Dovoljno si &quot;eMator&quot; da bi toga trebao da se sećaš, a ako si i zaboravio, eto, ima ko nije...

P.S. I za tebe isto pitanje &quot;Navedi mi JEDNU STVAR koju je Hyperborean uradio za eSrbiju&quot;, pošto vidim da si spreman da kritikuješ na osnovu njegovih slobodnih interpretacija (da ne koristim grublju reč)

 
Sivi tic
25
Sivi tic Day 724, 17:27

U pravu je Zonzon, prica je o tome da nas u neki Savezsmesta osoba koja za to nema nadleznost, plus iz clanka proizilazi da se u tom Savezu necemo pitati.

A ove price o 30 predstavnika koji imaju 300000 pomocnika, pa zato Boze moj, treba dati potpunu kontrolu dvojici NN likova, BATALITE!!!

 
TodicAX
22
TodicAX Day 724, 17:27

AHAHA Extra clanak Big VOTE!!!

 
metrocop
29
metrocop Day 724, 17:29

vote vote!!! Hrchak uzmi se u pamet! Disemo ti za vratom

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 17:30

@ lipec bas smo se raspricali

Ja ovde ne pricam o coveku na mestu ministarstva , on je za mene niko i nista . Ministarstvo je drzavna organizacija i to me zanima danas jedan sutra drugi ko nije dobar menjamo i kraj .Sve dobre i lose stvari nekog ministra ja pripisujem ministarstvu a ako ministarstvo radi lose mi menjamo precednika ili on ministra dok se tako ne radi bice nama ovako , a kako nam je tek cete videti.

 
Djomla89
19
Djomla89 Day 724, 17:39

Sad vidim zasto se politicari sastaju licem u lice... Preko telefona ili poruka nista ne moze da se dogovori.. Bar u RL...
Cenim da treba se organizuje jedan chat vrha vlade sa predsednikom i osobama koje bi predstavljale Srbiju u novom-starom savezu.. I tu da se odluci kako i sta dalje..
Naravno u poslati istu poruku pre svega Madjarima, Rusima, Tuskoj i Indoneziji, i sa njima dogovoriti dalji tok &quot;alijanse&quot;... To je bar moje miljenje koje sam stekao za ovih 10 dana koje aktivno igram ovo... Toliko od mene.

 
Sivi tic
25
Sivi tic Day 724, 17:46

@ Lipec: U pravu si dovoljno sam eMator da se secam nekih stvari.

1.Oslobadjanje Vojvodine je pocelo, jer je tadasnjem predsedniku Madjarske pred izbore trebao sukob sa Hrvatima, zato nemoj da pricas gluposti o organizovanim napadima PEACEa i vilenjacima

2.Odlicno znas da Vojvodina nije odmah vracena Srbiji da bi mogli SVI Madjari, a ne samo oni voljni da se sele DA UDARAJU U SUMADIJI I BEOGRADU, jer je tada Madjara u odnosu na ostale narode bilo ko zutih mrava

3.Takodje odlicno znas da se Hrvati u ostalim bitkama nisu maltene ni BORILI, jer su uvedeli nemocunost da pobede sa svim Madjarima protiv sebe

ALi kapiram tvoju pricu, i nameru, a to je da se oslobodjenje Srbije pripise Sesu, tebi ili kome vec... Jedan mali problem :NIJE BILO TAKO )

Za Hypera necu da navodim nista, ne znam gde si u mom profilu video da sam njegov advokat. Sve sto je doticni rekao , rekao je sa pozicije MINISTRA, i to ministra koji daje ostavku iz moralnih razloga(dakle nije kriv za nesto), sto se nesto ne secam da su tvoji ministi radili. Za mene dovoljno da njegova rec ima neku tezinu

 
Lipec
30
Lipec Day 724, 17:53

LOL Sivi tic...

Nemoj se dublje zakopavati, dovoljno je - ZAMOLI nekog da ti uradi analizu prethodna dva link do borbi koje sam ti dao jer ovo što ti pričaš već spada u domene naučne fantastike (bajke, s obzirom sa pišeš u prošlom vremenu)...

Takođe, imaš i članak ovde &quot;Sr. Bin i ROAD TO BELGRADE&quot;:
<a href="http://www.erepublik.com/en/article/sr-bin-i-road-to-belgrade--844790/1/all" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/sr-b[..]/all</a>

Ti kako si krenuo da &quot;prekrajaš eIstoriju&quot;, još će da ispadne da su nam eHrvati poklonili nazad naše teritorije jer su se uplašili nekog, ali sigurno ne SeS-a - jer to NIPOŠTO nije bila SeS-ova zasluga...

 
Sivi tic
25
Sivi tic Day 724, 18:00

Klasicna Čubaka odbrana.. slabo ti je to )

   
Sivi tic
25
Sivi tic Day 724, 18:02

i zaboravih ajde mi molim te uradi &quot;analizu&quot; prethodna linka MOLIM TE

 
Nkoko N feda
31
Nkoko N feda Day 724, 18:11

Mi nikad uspesnija zemlja , vojno najorganizovanija , diplomatski uspesna , po ljudstvu najprogresivnija a komentari kao da je smak sveta....Pa sta bi trebalo da komentarisu po novinama italijani , nemci , englezi , francuzi ... Daj da prestanemo malo da trazimo dlaku u j...

 
Lipec
30
Lipec Day 724, 18:14

Pa što bih?

Dovoljno je da sam te demantovao u 3 navrata:

1. Tvrdiš da nije čovek ništa uradio (tražiš da ti se navede šta je) - kad ono jeste i dam ti primer šta je čovek uradio i šta se desilo...
2. Onda tvrdiš da se nešto nije desilo - pa ti dam linkove da te razuverim da ipak jeste...
3. Pa onda izmišljaš neki redosled stvari, pa ti opet dam link da pročitaš, da vidiš da opet grešiš, ali ti i dalje misliš da si u pravu...

Dovoljno je da zaviriš ovlaš u sledeće linkove i vidiš ko su nam bili Heroji u isitma:
<a href="http://www.erepublik.com/en/battles/show/6799" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/battles/show[..]6799</a>
<a href="http://www.erepublik.com/en/battles/show/6797" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/battles/show[..]6797</a>

... ali tebi je i to bilo teško jer se kosi sa tvojim poimanjem stvari...

Još ću početi da mislim da si u nekakvoj &quot;bliskoj mentalnoj vezi sa Hyperboreanom&quot;, a ne samo da ste istog dana došli na eSvet...

Hyperborean, born: 29.04.2009 - Day 526 of the New World
Sivi tic, born: 29.04.2009 - Day 526 of the New World

 
Gambino_Veliki
33
Gambino_Veliki Day 724, 18:15

Ја сам лепо говорио да не идете са јудеолибералима и латиничарима у коалицију.

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 18:27

Nkoko N feda

Naravno da je smak sveta ako ulazimo u alijansu zato sto je kistru prijatelj sa nekim i mi kao eDrzava necemo imati nista od toga .Sva ta progresivnost , organizacija itd pada u vodu mi smo obicni misevi.

Lipec svaka ti cast svaki igrac treba da te postuje jer si mnogo uradio za eSrbiju i nikada ti to necemo zaboraviti ali moras shvatiti , radis dobro imas podrsku -radis lose mi te iskritikujemo i ti ides u penziju ali pamtimo da si nekada mnogo toga uradio za nas . Sta reci ti si vec heroj ali to ne znaci da imas kredit da sad unistis eDrzavu zato sto si je nekada oslobodio i doveo dosta igraca. Sve ovo vazi i za kistru-a , hrcka i ostale badze

 
Hostilian
32
Hostilian Day 724, 18:50

@Moorhun: Pa pobili bi se između sebe posle prvih izbora a EDEN bi zbunjeno gledao šta se to dešava ))

LOL Zbunimo EDEN! Da ne znaju sta ih je snaslo

Dobar komentar Moorhun. Koliko sam informisan, nije Kistru jedini koji vodi pregovore. Ali jeste cinjenica da o tim pregovorima do sada niko (ili skoro niko) u Vladi nije nista znao. Sada je Hyper napisao clanak, ja sam pokrenuo pricu o tome na kanalu vlade, a i sutra cu i valjda ce nesto ispasti od toga.

 
Moorhuhn
32
Moorhuhn Day 724, 18:57

Nadamo se najboljem.
Ali, Hosti, ja nas zaista doživljavam kao &quot;ono Galsko naselje&quot;.
Kad su Rimljani tu, bijemo ko jedan, ali čim se sve stiša, krećemo da &quot;ubijamo&quot; dosadu ))
Hrvati su, kad su čitali naše komentare posle prvih par višestranačkih izbora, likovali i govorili kako nama neprijatelj netreba, &quot;Sami će se oni pobiti&quot;.
A onda je došla Slavonija. Rekoše oni FAIL, al zastade kost u grlu kad videše koliki damage napravismo. I svaki put sve više.
Evo sada više i ne pominju našu međusobnu svađu. Znaju i sami da kad dođe do rokanja, to ostaje po strani... to čuvamo za mirnodopske uslove...da ubijamo dosadu

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 18:59

Moorhuhn

&quot;1) Kistru sedi u PEACE GC jer tamo savezu od koristi. On tamo sprovodi u delo volju PEACEa.&quot;.....Ti hoces da kazes da je kistru savez , reci mi da li je normalno da savez cini grupa igraca ??

Naravno da nije savez treba da cine drzave clanice saveza i drzave clanice preko svojih predstavnika treba da odlucuju u savezu ...Svaki predstavnik drzave treba u savezu da se bori za interese drzave ciji je predstavnik ,a savez da radi u interesu svih drzava clanica .

Da ti pojasnim volja PEACE-a je volja svih njenih clanica ..Ko je tu kistru ??? Ako on predstavlja sebe u savezu ko je predstavnik eSrbije ??


Drugo pitanje sta ce srbija u savezu koji ce napustiti, sta ce srbija u savezu u kome nije ravnopravna sa ostalim drzavama , kakav je to savez u kome nisu sve drzave pod istim tretmanom i na kraju sta ce srbija u savezu u kome nemoze da stiti svoje interese ??

 
Radovan Knelcevic
22
Radovan Knelcevic Day 724, 19:20

Ovako, koliko vidim i Hrčak i Kistru su zaobišli Hypera.
Kistru je možda i imao pravo da to uradi, jer je predsednik eDržave glavni.

Meni izgleda da je Hyperborean ostavku &quot;dobio&quot; pre nego što je podneo i pretpostavljam da ovo i nije jedini put da je &quot;preskočen&quot;.
Kao da ga nisu ozbiljno shvatali čim su mogli da mu urade ovako nešto.

Sad, ovde je napljuvan SeS, a Kistru je PEACE Gensek, a ne samo MOFA u vreme SeS vlade. Niste trebali da vodite anti-SeS kampanju- možda se ništa od ovoga ne bi desilo.

Glavni problem je Hrčak- on nije trebao da postupi ovako- Kistru može lako da se izvuče preko Hrčka i PEACE-a, on i nije mnogo dužan da poštuje našeg MOFA kad sam predsednik eSrbije to ne radi (ionako eSrbija nema ni Ustav- ministri su zapravo pomoćnici predsednika i mogu biti trenutno smenjeni)...


Sve u svemu mnogo loše- uopšte mi se sve ovo ne sviđa- neprincipijelnost i samovolja ovo sigurno neće izaći na dobro.

Mnoge stvari treba promeniti!

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 19:32

Još nešto. Uhvatio si se Kistrua ko pijan plota. Prihvati to da su ljudi koji iz vrha PEACEa verovatno zadovoljni njegovim radom i on je zato ostao.

Vidis to ja potenciram namerno , PEACE ili bilo koji savez ne postoji postoje drzave clanice i ako neko nije vise predstavnik drzave nema tu sta da trazi razumes .kistru nije nikad za mene bio u PEACE-u , bila je srbija i opet ko je kistru ili bilo koji drugi igrac.Kao sto sam rekao predstavnik eSrbije u savezu je taj koji prelama kad treba da se prelomi naravno stiteci interese eSrbije i saveza ukoliko nije suprotan interesima eSrbije.Mi na primer nemamo pojma ko predstavlja Srbiju tamo ali znamo ko je kistru zato sto savez misli da on dobro radi alo pa druge drzave misle da on dobro radi , sta to nas boli uvo ako mi mislimo suprotno ,neka ga stave da bude predstavnik madjarske.

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 19:41

Samo da razjasnim ljudi koji ostanu u UN-u da rade ostani kao sekretarice , cistacice , ili nesto slicno ...Nemaju nikakav glas i nista se ne pitaju pitaju se iskljucivo zvanicni predstavnici drzava , a po tebi nama je daktilograf u PEACE-u odlucio kakav ce nam biti savez u buducnosto

veliki pozz za tebe spava mi se

 
Moorhuhn
32
Moorhuhn Day 724, 19:42

Ma jeste to. Mi trebamo da imamo svog čoveka tamo. Ali ja tebi objašnjavam da on može tamo da bude i kao &quot;stručni konsultant&quot;. Ne Srbije, ne Mađarske, nego jedan od uticajnih ljudi, analitičar, strateg za određena pitanja... nazovi to kako želiš. Možeš i OSOBLJE
Zato sam ti i dao primer RL i UNa. UN se ne sastoji samo iz predstavnika zemalja članica.
Isto tako i za NATO. Solana nije tamo predstavnik Španije. To je bio nekada
Organizacije, alijanse, savezi itd. imaju običaj da ostavljaju (zadržavaju) sposobne ljude ili ljude u koje imaju poverenja bliže sebi.
Eto možda je NikoS. bio baš zadovoljan Kistruom i kada mu je istekao mandat zadržao ga kao savetnika-konsultanta ili eto kao jednog od trojice vođa PEACEa.
Da se razumemo. To mesto nije pripalo po nekom ključu eSrbiji pa ga je on uzurpirao, nego je on tamo izabran od strane višeg tela kao osoba-igrač a ne kao predstavnik eSrbije.

eSrbija je imala pravo na drugog predstavnika...
A AKO GA NIJE POSLALA... e to onda nije krivica Kistrua, PEACEa ili nekoga drugog, nego NAS SAMIH.
To je na nama da ispravimo.

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 19:49


eSrbija je imala pravo na drugog predstavnika...
A AKO GA NIJE POSLALA... e to onda nije krivica Kistrua, PEACEa ili nekoga drugog, nego NAS SAMIH.
To je na nama da ispravimo.

Moram jos ovo da prokomentarisem ako srbija nema predstavnika u PEACE savezu onda nikako ne moze sebi da dozvoli neki savetnik da pregovara u ime srbije . Sa odlaskom naseg predstavnika mi smo ostali bez saveza i cela ova rasprava i jeste o tome da novi savez ista prica bez coveka koji ce da stiti nase interese .I Kistru nek lepo licno savetuje NicoS -a to me boli uvo ali to nema sa nama nikakve veze.

 
Anunnaki OR
Or
Anunnaki OR Day 724, 20:06

&quot;A pa dobro onda, to sada izgleda dosta logičnije
Nego izgleda da se Hyper malo zbunio tim &quot;drugarskim&quot; nickovima, jer nema šanse da je toliko neobavešten i da ne zna ko su oni &quot;

loool Veruj mi - IMA SANSE! On ne zna ko su oni zato sto je on verovatno proslog meseca prvi put otvorio neke strane novine

@Lipec:

Mani se vetrenjaca

~Ludak021

 
Bora111
24
Bora111 Day 724, 20:16

ja ovde ocitavam slabost!

onaj ko dodje u polazaj da utice (na bilo kakavu stvar) a poovuce se iskazujuci pogreske, umesto da ih ispravlja, taj ne zasluzuje poziciju politicara, vec mozda, nekakvog novinarcica, bukaca, ili tako nesto... bah...

 
Moorhuhn
32
Moorhuhn Day 724, 20:18

Hehehe... a ko je još budan nego Ludak ))
Odoh do PCaxea da vidim šta ima novo

 
Anunnaki OR
Or
Anunnaki OR Day 724, 20:22

@Zonzon:

kistru nije predstavnik eSrbije u PEACE GC, on je jedan od tri genseka, tamo je izabran zato sto je dobar, a ne zato sto je Srbin. Igrom slucaja je eto bas on iz Srbije. Meni ovaj deo nije sporan uopste (tebi ocigledno jeste posto ne mozes da razgranicis uloge genseka i izaslanika neke zemlje).

SPORNO je sto je njemu ostavljeno da bude i OVO DRUGO tj. izaslanik. To je trebala druga osoba da radi. Da je druga osoba poslata kistru bi i dalje ostao kistru i bio tamo ono sto jeste bez obzira na nas. Mi nemozemo da ga opozovemo sa funkcije genseka jer ga mi tamo nismo (niti mozemo) staviti. Kapiras sad?

A nkoko_n_feda je lepo objasnio da su te sednice zatvorene i da su tajne dok se ne zavrse. Dakle ovo sto je hyperborean pisao moze i ne mora biti tacno jer pregovori nisu gotovi. Njihov sadrzaj, iako jeste od vaznosti za nas, nije nama dostupan niti treba da bude. PEACE GC je militantna organizacija pa tek onda politicka. Tamo se ne raspravlja o taksama za iron vec o vojnim ciljevima i sta ce koja zemlja raditi, koji i koliki se budzet izdvaja i sta su prioriteti.
Ne brini, nece nam dici takse i uzeti nam zito, nije to EU ni MMF

 
Anunnaki OR
Or
Anunnaki OR Day 724, 20:29

PS. Kad kazem jeste bitan za nas ali nam ne moze biti dostupan, mislim na nas &quot;narod&quot; ovde koji palamudimo sad ko je sta je gde je i krojimo saveze

PS. Ta &quot;dvojica&quot; NN likova su eGromade od ljudi, takticari koji su zajedno sa jos nekima provukli PEACE GC kroz sito i reseto, zapalili eUSA, vratili eRumune u granice zemlje (za novije koji ne znaju, nekada je pola svetske mape bilo ZUTO! (rumunija)).

Mi nemamo nikoga ni blizu toliko sposobnog i sa toliko iskustva u ovoj igri.

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 20:40

Mi nemozemo da ga opozovemo sa funkcije genseka jer ga mi tamo nismo (niti mozemo) staviti. Kapiras sad?

Moje pitanje ko bira genseka ??? Ako ih ne biraju drzave clanice saveza onda smo mi (eDrzave) njihove marionete .

A nkoko_n_feda je lepo objasnio da su te sednice zatvorene i da su tajne dok se ne zavrse. Dakle ovo sto je hyperborean pisao moze i ne mora biti tacno jer pregovori nisu gotovi. Njihov sadrzaj, iako jeste od vaznosti za nas, nije nama dostupan niti treba da bude. PEACE GC je militantna organizacija pa tek onda politicka. Tamo se ne raspravlja o taksama za iron vec o vojnim ciljevima i sta ce koja zemlja raditi.

Ovo potvrdjuje da je PEACE privatna vojska tri genseka koji su se samoproklamovali ,a drzave tu nemaju nikakav uticaj i treba da rade sta ta trojica odluce .

To ja i pricam svo vreme nema potrebe da me poducavate upravo to i jeste problem i protiv sam takvog saveza , a upravo nam se jos jedan takav priprema.

 
Moorhuhn
32
Moorhuhn Day 724, 20:50

Ali nam je zato takav savršeno odgovarao dok su nas oslobađali.
Nismo čekali glasanje i izjašnjavanje svake države posebno da li ili ne da se oslobađa eSrbija.
Reko Nico &quot;juriš&quot; i evo nas sada ))
Malo banalizujem da opustim atmosferu. ))

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 21:40

Naizad ste me ubedili , savez je znaci privatan org jednog lika a drzave njemmu salju pare za tenkanje i on posle sa tim parama odlucuje ko ce se tenkati i gde ce platiti RW posto smo do sada mi licno placali mnogo tih bitki za odvlacenje DMG-a verovatno nismo u budzetu i da drzave clanice se prijavljuju vlasniku te privatne vojske pa on radi to po spisku , mi kao drzava se prijavimo i to je to , onda cekamo da dodjemo na red .

Ovo PEACE nije privatna vojska jer mi svi cinimo vojsku je toliko logicno da sam zapanjen .Postavi samo to ovako , PEACE je privatna vojska koja kontrolise VeS

 
Zonzon
33
Zonzon Day 724, 21:41

Ako vi tako zamisljate savez u kome ce eSrbija da se nalazi , ja se selim dalekooooo.

 
eDragon
Or
eDragon Day 724, 23:40

njah možda i ima nešto u ovom člamku, ali stil pisanja je kao neki kurir iz 20tih godina. da ima manje teksta, viče činjnica, dokaza... ovako da jurim činjenice u moru ogorčenog subjektivnog teksta... ipak imam pametnije stvari .. .....

 
Milan Vuckovic
32
Milan Vuckovic Day 725, 01:07

10 принципа на којима почива функционисање ове &quot;демократске&quot; власти вечите опозиције:

1. лична корист;
2. самовоља;
3. лична корист;
4. лична корист;
5. ако ниси с нама - онда си против нас;
6. лична корист;
7. лична корист;
8. лична корист;
9. корупција;
10. лична корист.

Ако сте из свих 10 постулата запамтили само &quot;лична корист&quot;, ЧЕСТИТАМО! Добили сте уништену еДржаву да се мало са њом играте!

Ово господо само значи да сте тражили помоћ да дођете на власт само ради власти и личне користи и богаћења. Срећа па нећете никад водити праву државу

 
ilicpro
25
ilicpro Day 725, 01:28

-.-

 
Simeona
39
Simeona Day 725, 01:46

@Milan Vuchkovic
Zar te toliko baš pogađa vlast SZR i SKS?... Nije to dobro za zdravlje...

@Hyperborean
Dušo moja, hocesh li ti ikad shvatiti kako se shta radi?

1. Nemoj po SeSu i sad jer apsolutno si u krivu. Da si hteo da slushash samo malo vishe chuo bi nezvanichni prijateljski savet ljudi iz SeS kad su u pitanju ljudi iz zadnje SeSove vlade i ne bi sebe dovodio u poziciju da nepotrebno prozivash bilo koga.

2. Da smo na vreme reshavali probleme u MoFA, kad sam pre mesec i neshto lepo pitala ima li ih - sad svega ovoga ne bi ni bilo.....

3. Da si bio prisutniji i taktichniji mogao si da se nametnesh i da ti radish kako mislish da treba, ali poshto nisi - to je ostavilo prostor za sve one koji su bili tu, a tebi ochigledno nisu po volji....

4. Pompezno si podneo ostavku i shta sad? Shta je sledece? Kako ce to ikome pomoci.... ovo je corsokak, bar za tebe i tvoju epolitiku, ako mislish i dalje istom da se bavish.


 
Hyperborean
24
Hyperborean Day 725, 02:15

Не волим да се јурим по коментарима поготово, ако сам рекао све што сам имао у чланку... Али, не могу а да се не осврнем на душебрижништво Симеоне.

Већ постављено питање које је она поновила, а и због чега је ''Витез од БОсне'' - Липец дошао да тролује овде, ме је потакло да се ипак огласим.

Зашто сам споменуо СеС у целој овој причи. Не зато што сам патолошки случај, не зато што безразложно мрзим једну виртуелну странку. НЕ. НЕГО зато што СеС мора да сноси одговорност што је служила и даље служи вона би ћатама, виртуелним опортунистима и неписменим букаџијама да се увале о фотеље. Народ мора да буде свестан да су данашњи проблеми у нашем Савезу производ поданичко-опортунистичке политике без кичме коју нам је завештала стара екипа СеСа.

Ово је уједно позив свим нормалним људима у СеСу да растерају опортунисте који паразитирају на њему. Да реформишу странку, да промене статут који им забрањује ширење граница еСрбије и да се отарасе анахроних чинилаца који су гладни виртуелне власти.

 
Djox
36
Djox Day 725, 02:34

Peacekeepersi i te kako postoje , imaju firme u Srbiji, Madjarskoj... i ratuju svaki dan tamo gde je potrebno . Trebao si to malo bolje da istrazis

 
Sventovid
27
Sventovid Day 725, 02:37

o desavanjima vezanim za novi savez, ni ja kao clan vlade nisam znao apsolutno nista
bice ispitano i spram toga sta se ispostavi kao cinjenica, doci ce i izvesne posledice
necu da pricam unapred ali mi se ovo za sad uopste ne svidja
a gosn podlipec, stvarno bi mogao da trolujes drugo gde

 
Hyperborean
24
Hyperborean Day 725, 02:40

@Djox

Извињавам се твом животном искуству. Твом дууугом животном искуству, али ни једна јединица не може да функционише без сталног прилива финансија које ''миротворци'' немају. Боље би било да се зову ''просјаци''.

Али добро је да се вртић слаже да је у PEACEu све како треба.

 
Nessko
36
Nessko Day 725, 03:07

Nisam dovoljno upucen u desavanja u savezu, ali se plasim da nas ovaj i ovakav put nikuda ne vodi.
Problem, medjutim, vise nego ocigledno - postoji.
Hyperu dajem glas zbog lepo napisanog i obrazlozenog clanka, a voleo bih da cujem sta na ovu temu imaju da kazu Desert Hamster i Kistru.
Neke svoje ideje izneo sam u tekstu:
<a href="http://www.erepublik.com/en/article/-1-1031174/1/20" target="_blank">http://www.erepublik.com/en/article/-1-1[..]/1/20</a>