Hintergrund an/aus

Anmelden

 

Weiter

Weiter Mit Erstellen eines Benutzerkontos akzeptierst du die Nutzungsbedingungen & die Datenschutzerklärung

eRepublik Uluslararası Buluşması 2013

Tag 1,900, 09:41 Published in Turkey Türkei von Lord Vaako


Tüm Yeni Dünya’ya selamlar!

2013 eRepublik Uluslararası Buluşmamızla ilgili çalışmalara başladığımızı sizlere duyurmaktan çok memnunuz.

Bildiğiniz gibi son buluşma Temeşvar’da yapılmış, ve her zaman olduğu gibi bir sonraki buluşmanın yeri orada tespit edilmişti. O buluşmada en çok temsilcisi bulunan ülke ise Yunanistan’dı. Biz de buluşma için mükemmel yerin Selanik olduğuna karar verdik. Selanik Kuzey Yunanistan’ın en büyük şehridir ve kara, deniz ve elbette havayoluyla ulaşımı çok kolaydır.



Buluşma tarihine henüz karar veremedik.
Herkese uygun bir tarih belirleyebilmek için bir anket hazırladık.
Unutmamak gerekir ki yaz ayları Yunanistan’da baya sıcak geçiyor ve bu yüzden Haziran yada Eylül ayı buluşma için ideal olacaktır. Elbette sizler de kendinize uygun bir tarih belirtmekte özgürsünüz.

Anketimize aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz!



Lütfen anketi ciddiye alınız ki herkes için uygun bir tarih belirleyebilelim.

Anketimize 1 ay boyunca katılabilirsiniz. Yani Mart ayı başında buluşma tarihimizi belirleyeceğiz. Programınıza uygun tarihe karar vermek için acele etmeyin lütfen.

Bizleri http://summit.erepublik.gr ve facebook sayfamızdan takip edebilirsiniz!

eRepublik Uluslararası Buluşması 2013 takımı;
Sunsetter
XtaSia
_Taina_
Asomac
Charisiadis Hlias
Earentir
Iaswn
McLarenDr
The Voyager
 

Kommentare

Lord Vaako
Lord Vaako Tag 1,900, 09:41

pirinç denied : p

DaddyCooL88
DaddyCooL88 Tag 1,900, 09:43

ikinc o7

Lara Z
Lara Z Tag 1,900, 09:45

Gorusmek uzere

Pablo Martin Batalla
Pablo Martin Batalla Tag 1,900, 09:46

thats how i met platos mother

YOK3D1C1 TR
YOK3D1C1 TR Tag 1,900, 09:49

vote

Freddie Hg Mercury
Freddie Hg Mercury Tag 1,900, 09:51

makale açıp silah dağıtıcam diyen, ama atmayan arkadaşlar da gelecek mi? bi görüşmek isityorum kendileriyle

Komodor64
Komodor64 Tag 1,900, 09:52

adres versinler tek tek indirelim hepsini
atara atar gidere gider
angaralıyız şeklimiz yeter
cCc geri vitessiz komodor cCc

M.AZAK 1453
M.AZAK 1453 Tag 1,900, 09:52

v

akcadag45
akcadag45 Tag 1,900, 09:55

_Taina_ geliyorsa ben de kesin geliyorum

Anekt0d
Anekt0d Tag 1,900, 09:56

v

smirnofftoi
smirnofftoi Tag 1,900, 09:57

greece ten points..


turkey zero points..

MuratSelim
MuratSelim Tag 1,900, 09:58

V

Strong Enough
Strong Enough Tag 1,900, 10:01

Hello Atina
We have made our decision and 12 points goes to Greece

plutoski
plutoski Tag 1,900, 10:04

katılanın taaaa ...

tasos maximous
tasos maximous Tag 1,900, 10:24

v

TURKBEG
TURKBEG Tag 1,900, 10:25

v

yanyali
yanyali Tag 1,900, 10:26

bu anket sikertilir, temmuz sonu, agustos basi gibi ayarlayin kendinizi beyler :-p

tuPole
tuPole Tag 1,900, 10:51

V+

The Girl with the Owl Tattoo
The Girl with the Owl Tattoo Tag 1,900, 11:23

Rum oyunu bunların hepsi o yüzden gitmeyin lan piçler yunana turist cekmek için yapıyor sonra o paraları batı trakyadaki kandaşlarımı asimile etmek için kullancaklar.

HainKostebeK
HainKostebeK Tag 1,900, 11:30

bi gece ansızın
cCc 82 selanik cCc

Sentin0
Sentin0 Tag 1,900, 15:38

la paso yunana çıkıom bi sefer de meeting e çıkalım bare :D

KenanGomutan
KenanGomutan Tag 1,901, 00:08

bi gece ansızın
cCc 82 selanik cCc

O değil de bu sene en çok bizden katılım olsun da seneye bizde olsun o zaman amk.

KosovolsKosovo
KosovolsKosovo Tag 1,901, 00:25

bi gece ansızın
cCc 82 selanik cCc

O değil de bu sene en çok bizden katılım olsun da seneye bizde olsun o zaman amk.

+1

Bizde olursa kesin İstanbul olur da o zaman belki gelebilirim :D:D

Aliumut
Aliumut Tag 1,901, 03:43

hep plato oyunları bunlar..

Sir Chiral
Sir Chiral Tag 1,901, 06:15

o7

R4ger
R4ger Tag 1,901, 06:45

v

Reaperr
Reaperr Tag 1,901, 08:37

alin verin yunan ekonomisine can verin

mason YCK92
mason YCK92 Tag 1,901, 09:04

bi gece ansızın
cCc 82 selanik cCc

Jeaver
Jeaver Tag 1,901, 09:53

xeaxa

super soldier
super soldier Tag 1,901, 11:14

kenankomutan + 1903

bizden fazla katılım olursa seneye platoyu Türkiye de ağırlarız:)))

CooLMasTR
CooLMasTR Tag 1,901, 13:30

Eylül gibi yunanistana selianik sarışabana bizim köye gitmeyi düşünüyorum. Vakit kalırsa toplantıya da uğrarım belki : D

The Pun1SheR
The Pun1SheR Tag 1,901, 13:49

seneye bizden olursa sivasta yapak la xd xd

Mortowski
Mortowski Tag 1,901, 17:01

Türkiye ab üyesi olmadığı için pek türkiyede yapacaklarını sanmıyorum

DOMDOM71
DOMDOM71 Tag 1,901, 17:35

v

Fives
Fives Tag 1,901, 20:17

bi gece ansızın
cCc 82 selanik cCc

Yanlizkurt32
Yanlizkurt32 Tag 1,902, 01:45

_tiana_ yı ayarladım beraber gidecez

Turkmurat
Turkmurat Tag 1,902, 06:35

Asomac linki yanlis beyler , kafanizi Tiana yla fullamissiniz xdxd

Kotiora
Kotiora Tag 1,902, 07:37

bi gece ansızın
cCc 82 selanik cCc

O değil de bu sene en çok bizden katılım olsun da seneye bizde olsun o zaman amk.

S. Cooper
S. Cooper Tag 1,902, 09:30

Torpaklarımızı aldılar bizden ah gidi ah

Hunterdal
Hunterdal Tag 1,903, 04:05

gelioruz komsiii

hoppagangnamstyle
hoppagangnamstyle Tag 1,903, 04:39

digeri one cot agirlikliydi Simdi EDEN agirlikli olcak

ranaholtzi
ranaholtzi Tag 1,903, 17:16

Erepublik, Yunan ekonomisine cansuyu vermeyi düşünüyor herhalde

falco911
falco911 Tag 1,907, 05:43

zamanı denk getirebilirsem gidicem ,
zappa ve mamadoyu da alabilirsem yanıma ne ala

 
Deinen Kommentar veröffentlichen.

Was ist das?

Dieser Artikel wurde von einem Bürger von eRepublik, einem interaktiven Mehrspieler-Strategiespiel auf Basis real existierender Länder, geschrieben. Erstelle einen eigenen Charakter und verhilf deinem Land als Kriegsheld, anerkannter Zeitungsherausgeber oder einflussreicher Finanzmann zu Glanz und Gloria.