Hajdemo svi u Tenkiste!
Velja Kralj
Svi već znamo da je tenk najmoćnija jedinica u igri i verovatno mnogi od vas željno iščekuju davno najavljenu drugu migraciju skilova kako bi se baš prebacili u tenka, ali od te najave je prošlo sigurno mesec dana i ništa se nije desilo.
Umesto da kukamo nad sudbinom, vreme je da počnemo da treniramo za tenkiste. Mnogi će reći: "Pa kako da krećem od nule za tenka, to mi se ne isplati"... Međutim da li je tako?
Evo za početak jedne tabele na kojoj se vidi koliki dmg pravi koje oružje:
Klik na sliku za punu veličinu!
- Korišćeno je oružje sa maximalnim ammunition atributom, tj. oružje sa maximalnim dmg-om.
- Ove varijacije od po par decimala (npr. 10-10.3), je posledica formule za računanje štete koja dozvoljava do 3% veći dmg.
- U zagradama je najveći mogući Damage, napravljen uz Critical hit.
Šta se vidi iz tabele? Pa na primer sledeće:
- Greenhorn(skill 1) tenkista 14-14.42dmg = 14-14.42 Sharp Shooter (skill 5) pešadinac ili pilot
(0 skill poena, tj. 0 dana treniranja = 4,000 poena, tj. 15 dana treniranja)
- Hotshot (skill 3) tenkista 16.8-17.3dmg > 16-16.48 Expert (skill 7) pešadinac ili pilot
(200 skill poena, tj. 2 dana treniranja > 20,000 poena, tj. blizu 2 meseca treniranja)
- Marksman (skill 4) tenkista 18.2-18.75dmg > 18-18.54 Nemesis (skill 9) pešadinac ili pilot
(1,000 skill poena, tj. 6 dana treniranja > 80,000 poena, tj. 3 i po meseca treniranja)
- Sharp Shooter (Skill 5) 19.6-20.19dmg > 19-19.57 Veteran (Skill 10) pešadinac ili pilot
(4,000 skill poena, tj, 16 dana treniranja > 160,000 poena, tj. 7 meseci treniranja)
- Professional (Skill 6) 21-21.63dmg = 21-21.63 Veteran** (Skill 12) pešadinac ili pilot
(10,000 skill poena, tj. mesec dana treniranja = 640,000 poena, tj. preko 2 godine treniranja)
Svuda sam računao da se trenira po 8 sati dnevno, sa besplatnim busterom.
Pogodnosti po pilote:
-Tenk je duplo jeftiniji.
-Možete slobodno da birate između tenka i helikoptera u zavisnosti od situacije na terenu.
Pogodnosti po pešadiju:
-Tenk je duplo brži.
-Možete slobodno da birate između tenka i puške u zavisnosti od situacije na terenu.
Razlika između artiljerije i tenka je nešto manja, pa su tako artiljerac, skill 9 skoro isti kao tenkista skill 6, ili recimo artiljerac skill 10 skoro isti kao tenkista skill 7. Pa se i tu možda isplati treniranje za tenka pogotovo za igrače sa visokim skilom, kojima dosta treba do sledećeg nivoa, što zbog cene, što zbog mogućeg izbora oružja i bržeg kretanja tenka.
Pogodnosti po Srbiju:
- Veća potrošnja gvožđa, manja potrošnja titanijuma koga nemamo. Oživljavanje tog dela privrede.
Ja lično sam počeo užurbano da terniram za tenka (po 12 sati dnevno) i već posle 10 dana pravim veći dmg sa tenkom nego sa helikopterom, iako sam u igri skoro 8 meseci i sav military skill iz V1 sam prebacio za pilota. 😉
Comments
i ja sam poceo da tenkam, sad sam sharp shooter!
baš tako i ja radim već neko vreme+bio sam nemesis za rifle a sad zbog nekog baga sharp shooter,uz pad onih poenčića sa preko 100000 na 4147,žalih se al za sad ništa
Veljo kralju u pravu si!
A DA
WTF Sta bi sa FER bagovao ceo dan i sad kao Americki??? ADMINI VRACAJTE FER!!!
Veljo, kralju!
Već jedno nedelju dana razmišljam o prelasku u tenkiste. Razbiše me na bojnom polju šarp šuteri i rendžeri k'o dete zvečku.
Mislim da je potrebna drugačija računica štete od ove koju imamo. Nema smisla da tenk od 1 golda razvaljuje helikopter od 2 ma koliko helikopter imao prednosti u mobilnosti.
Cudaj ne taj critical, pisao sam adminima vezano za cudne rezultate, npr. kada jedinica koja nanosi stetu od 0.97dmg-a napravi critical 30 i nesto. Malo pre sam imao borbu protiv chopera, naneo mi je stetu sa critical od 60dmg-a???
banovani, u potpunosti se slazem... tenk je preterano jak, a uticaj skilla premali. I jos za helis treba vise titanijuma da se napravi nego za tenk gvozdja. Mnogo nelogicnosti, ali mi tu ne mozemo nista osim da se prilagodimo. : /
Stoji sve oko dmg sto si rekao ali ni mobilnost koju imaju piloti nije za zanemariti
Po meni bi svako trebao da nabaci bar po 10-15 dana treniranja i za pilote jer u slucaju i da kada treba brzo osvajati mapu nesme da se desi da tenkista koji je veteran seta se u q1 helosu sa 0 treninga i onda je kao glineni golub za odstrel
Stvar je u tome da posle nekog 8 ili 9 ranga vreme koje je potrebno da se potrosi za 10-ak procenata vece stete nije vise isplativo...puno vise se isplati trenirati za druge skilove
SALERMO, ne znam ni ja, meni se desilo da mi lik drmne 70 kritikal. Verovatno koriste bustere, ali mi cak i sa busterom taj kritikal deluje preterano.
Sto se tice kritikal demidza🙂 ja sam jednom hrvatu sa najskupljim busterom uzeo 76 zdravlja iz jednog udarca.. kapiram da je posle toga napustio igru🙂
v+s
и ја сам о овоме размишљао. једноставно се не исплати бити пјешадинац
ja sam poceo pre par dana da vezbam... imam dmg malo manji nego sto imam sa helisom namessis,a hotshot sam tenk.. pa ti vidi...
Ja sam vec dogurao do Sharp Shootera tenk a migrirao sam u pilota
Nikad u tenkiste! Ja ću baš da teram inat samo zato što su svi otišli u tenkiste!
Služim stari kadar ARTILJERIJA!!!
Heheh ja sam odma startovao kao tenkista... jeste da ne treniram nesto posebno... ali bar ne bi morao iz pocetka sve. 🙂
odlican clanak, naravno da sam ja poceo da treniram tenk i pre ovog... 😉
Da dobra ideja slazem se vecim delom ali sta ako mi npr uzmemo high titanijum?uvoznja titanijuma iz rusije i drugih zemalja prestace da postoji,mnoge firme ce propasti(i nase u rusiji i ruske i ostale)harvesteri ce se obogatiti,iron ce biti skup,i jos mnoge druge posledice,da smo mi rusija pa da imamo dooosta novca da sve to sredimo pa ok ali nismo...nazalost...i bicu tenkista posle migracije to je sigurno 🙂
ima i vojnih problema:
kako cemo da prolazimo kroz reke,planine tenkovima?
nikako naravno...
kako cemo kad branimo grad?artiljerije ce nestati a samim tim ce glavni grad biti slabiji i bicemo veoma ranjivi u tom delu...
ali naravno resenje je tu
da eSrbija tj predsednik uzme par paravojnih,ili nekog iz vesa i da `pretvori` te jedinice u posebne jedinice specijalizovane za recimo branjenje grada ili jurisa helisima...ima resenja treba novca zakljucak 😃
u jbt koliki mi komentar xD
Helish je najgori ubedljivo, em je skup, em nista ne valja. Ja pesadinac kapetan/profesinalac sam juce u Madjarskoj bez bustera, iz sumice, skinuo 2 pilota fm/veterana. Imali su preko 80 helta. Mobilnost znaci ali posto mozes da uradis retreat i da se postavis gde hoces nije ni to presudno.
Pa dobro, ne mislim bukvalno svi. : ) A ovi sto su vec helikopteri svoj skill nece izgubiti ako krenu da treniraju za tenka... A za artiljeriju sam vec i napisao da se ne isplati bas toliko koliko za ostale. A koliko je tenk jaci od helisa govori i statistika, da ako se borci iste jacine, jedan tenk drugi helis, sa istom jacinom oruzja, bore na terenu koji odgovara helikopteru - ravnici, a pritom helikopter vec ima 20 bonusa protiv tenka, OPET ce tenk da pobedi u vise od 50% slucajeva. Da ne pricam sta ce da uradi tenk protiv pesadije protiv koje on ima 20 bonusa... pa cak i u sumi.
@veljo ne mora da znaci ako rokam tenka na ravnici u 70% slucajeva ga dobijem 🙂 pesadija i treba da predje u tenka ali ne i helici
I ja reniram jedno 4-5 dana po 4 sata za tenka,imam nesto i na pusci a izvorno sam helis
Ko kaze da heli ne valja lupa gluposti pesadiju cepam kao nista a i protiv tenkova mogu da izadjem na kraj ako su u ravnici dobijam ih lako
i ja sam poceo da tenkam, sad sam sharp shooter! x2
Mada sada ne bih se ni puske odrekao lako. Sada da biram iyabrao bih 50:50 tenk i pesadija.
@genyo evo ti statistika sta kaze za ravnicu http://i25.tinypic.com/309omkw.png Cak i u ravnici je tenk bolji, iako helis ima tu 2 bonusa a tenk nijedan... Za ostale terene da ne govorim.
A pritom, stvarno ne vidim losu stranu da helisi treniraju za tenka makar 15 dana. Jedino sto ce izgubiti je 15 dana treninga a dobijaju duplo jeftinije oruzje kada im ne treba mobilnost, isti ili jaci dmg sa tenkom, mogucnost da biraju da li ce da se biju sa tenkom ili sa helisem u zavisnosti da li su na ravnici ili brdu i u zavisnosti od toga koga napadaju...
...ma tenk je dominantan, nema tu priče...q5 pljuca i da vidiš...
Rekli su admini da ce smanjiti stetu tenkova tako da znate za ubuduce.
tenk ftw!
Izraz "tenkanje" je dobilo novo znacenje 🙂
@Ilija Rakic:
"ima i vojnih problema:
kako cemo da prolazimo kroz reke,planine tenkovima?
nikako naravno..."
Kupis neki helikopter, najjeftiniji, pa kad naidje tvoj turn promijenis oruzje, iz tenka u helic, pa predjes prepreku. Jedini problem je sto i sljedeci krug ostajes u helicu pa si laka meta, ali ako si npr. u desantu, sa gomilom jakih drugara, onda moze i da se prezivi 🙂
Ostaću artiljerac, sad više nema nazad, samo napred.
Helikopter je odličan za vijanje skill i rank poena. Sa tri polja koja pređe uvek prvi stigne da "uspavanih" ebeba i pokupi lake poene a ostali se bore na frontu i krvavo plaćaju rank i skil poene.
inače odličan članak ja sam trenutno na minimumumu treniranja vojnog skila pa ne radim to ali čim doteram harvester na 8 i rifle do 8 prelazim na maksimalni trening tenka. Pešadija jednostavno ne može da se održi u borbi osim da ne mrda iz šume.
Ja već nedelju dana, možda i više treniram tenk skill po 12h. Sutra ću već biti lvl 6 i praviću veći dmg nego što sada pravim kao helikopter skill, lvl 10.
Ne isplati se unapređivati skill ako si već veteran (sa ili bez zvezdica) i fali ti više od 50% do novog lvl. Bolje trenirati nešto drugo. Zato ću sada praviti veći dmg jer ću imati koliko-toliko razvijen tenk skill, a opet biću i mobilan, a neću biti laka meta jer mi je helikopter skill primaran.
Alex.L napisao sustinu...
Ne kazem ja nigde da se bira izmedju tenka i helisa (pesadije), to sto imate skill vec kao helis u svakom slucaju ostaje, a da bi ste ga malkice unapredili treba mnogo, mnogo vremena. A za malo treninga tenka, dobijate ne samo jaci udarac, nego i mnogo vise opcija... mozete biti i mobilni kada treba, kada treba jak udarac izvadite tenk, kada se borite protiv pesadije ili artiljerije opet tenk, protiv tenka ili helisa ili kada treba preci reku ili kad ste na ravnici vadi se helis.... itd itd mnogo vise opcija za maleni ulog od 15 dana treninga. ; )
Веља је у праву: ја ћу са 4. нивоом тенка бити ''јачи'' (хехехе, какав израз ... ) него са 9. нивоом у пешадији. Од 8. до 9. нивоа у пешадији ми је потребно отприлике још 245 дана ( тренинг, плус да ПОБЕЂУЈЕМ у СВА 3 ДВОБОЈА користећи 3 бесплатна пакета здравља СВАКОГА ДАНА !!?? )а до 4. нивоа у тенку ми је потребно још отприлике 8 ДАНА ПО 6 САТИ тренинга ...!!?? Е сад, да ли је ова расподела дмг у горњој табели ''праведна'' или не, то је сасвим друго питање, односно, да ли ће будућа табела значајно променити односе што се дмг тиче, то ћемо тек да видимо. У међувремену Веља је апсолутно у праву.
LEPO SVE SI VEC REKAO
i ja sam helis i treniram za tenka
jer sa helisom mogu samo da skidas ebebe bez bastera
a posto nisam rokfeler samo ratujem kad je važna bitka
There is only one problem. Admins said the'll nerf tanks and nobody knows how big the nerf is going to be. Vote
Sa 12 sati treninga dnevno uz puno zdravlje i sreću (100/100) i uz upotrebu najjeftinijeg bustera 50% (0.19 golda) koji je ujedno i najisplativiji, može se stići od skila 0 (Greenhorn) do skila 5 (Sharp Shooter) za nedelju dana, a do skila 6 (Professional) za dve nedelje:
01. dan 0 + 162 = 162 - Rookie
02. dan 162 + 324 = 486 - Hotshot
03. dan 486 + 486 = 972 - Hotshot
04. dan 972 + 486 = 1458 - Marksman
05. dan 1458 + 648 = 2106 - Marksman
06. dan 2106 + 648 = 2754 - Marksman
07. dan 2754 + 648 = 3402 - Marksman
08. dan 3402 + 648 = 4050 - Sharp Shooter
09. dan 4050 + 810 = 4860 - Sharp Shooter
10. dan 4860 + 810 = 5670 - Sharp Shooter
11. dan 5670 + 810 = 6480 - Sharp Shooter
12. dan 6480 + 810 = 7290 - Sharp Shooter
13. dan 7290 + 810 = 8100 - Sharp Shooter
14. dan 8100 + 810 = 8910 - Sharp Shooter
15. dan 8910 + 810 = 9720 - Sharp Shooter
16. dan 9720 + 297 = 10017 - Professional
16. dana je porebno samo 6 sati bez bustera
ПРАВИТЕ ВЕЛИКУ ГРЕШКУ!
Кад тренираш скил 8, за 8 сати тренинга добијеш око 600 поена, а кад тренираш скил 1 за исти број сати мање од 100 поена!
Тренирајте најјачи скил, па кад дође миграција само пребаците те силне поене на тенка, ко хоће... Ја остајем хелиш!
Kad budu bile migracije ja neću preći u tenka, gledaću da zadržim isti ovaj raspored poena. Pre migracija admini moraju da balansiraju jačinu oružja (a najavili su to ) inače će 99,9% igrača biti tenk skill.
Tenk veteran* sa busterom od 0,49 golda pravi ~35 dmg po udarcu. Protiv njega nemam nikakve šanse pa sve i da imam milion bonusa protiv njega. Još ako uzme rocket launcher (a posle njega uvek, ali uvek ide critical hit) onda ga neću ni okrnuti.
Mare, ne verujem da ce samo poene prenositi. Mnogi su tako mislili kad je bio prelazak iz v1 u v2, da na brzinu rade u firmama za koji skill nisu radili do tada, kako bi sto vise poena nabili. Ali nije islo cisto po poenima nego se zna koliko ti je dana (sada sati) potrebno do kog skilla, pa verujem da ce tako biti i sad.
A i ovo sto kazes za skil 1 manje od 100 poena... tacno je, ali si vec sutradan skil 2, pa prekosutra skil 3, a onda vec nije drasticna razlika u dobijanju poena. Ja inace planiram ako bude ponovne migracije da jedno oruzje izaberem nekih 80% a 20% da rasporedim na ostala 3, da se ne bih previse zeznuo kao sada, ko zna sta nas jos sve ceka, kakve izmene...
necu da budem tenk !!!
Pogledaj moje skillove i nasmej se....
Sve je to okej, ali imaj na umu da je u razvoju novi sistem gde ce razlike biti ublazene.
I ja sam počeo da treniram za tenak i Hotshot sam, jbg uskoro ću sa tenk skilom biti jači nego kao pešadinac Ranger za koji sam trenirao od januara 😒
Helis je ipak zakon 😉
@Niodaklevci
i onda ti naleti helis veteran i popusis .!. 😃
I da naravno smajli : DDD
ma ja treniram tenk skill vec par dana, posto sam pilot inace.
Vec sa skill-om 5 (sharp shooter) cu praviti veci dmg nego sad sa helikopterom i skill-om veteran!
Sta reci, odnos dmg-a je katastrofalno rasporedjen. Tenk em najjaci, em najjeftiniji