Podsumowanie połowy kadencji prezydent Wieloryb aka Weatherwax - porażki.
Mixliarder
Czas spojrzeć prawdzie w oczy, czas zetknąć się z szeregiem rozczarowań, jakie spotkały wielu ePolaków w związku z prezydentową Wieloryb znanej jako Weatherwax, czyli "Pani Od Zlotów". Myślę, że po ponad połowie kadencji czas zacząć rozliczać ją z tego, co zrobiła będąc prezydentem. Teraz wszystkich poproszę o chwilę skupienia i odpowiedzenie na zadanie samemu sobie, które brzmi:
"Wymień chociaż jeden konkretny sukces prezydent Weatherwax podczas jej kadencji".
Na odpowiedź macie dla siebie 5 minut, więcej Wam nie będzie potrzebne, by zorientować się, że odpowiedź brzmi: PRAKTYCZNIE BRAK ISTOTNYCH SUKCESÓW. Są za to tylko porażki, które wreszcie muszą ujrzeć światło dzienne, by gloryfikowana wcześniej Prezydent wreszcie zauważyła i społeczeństwo również, że ona sobie TOTALNIE nie radzi.
Możecie być moimi przeciwnikami politycznymi, możecie być ludźmi, którzy mają na politykę wylane, możecie być też moimi zwolennikami - w tym momencie nie ma to znaczenia, po której stronie się opowiadacie, czas dostrzec pewne sprawy, o których zapewne mało kto pamięta, a ich ilość jest nadto przerażająca i nie wróży dobrze na przyszłość. Przejdźmy do sedna.
Porażka numer 1: Porażka w Podolii, Natural Enemy na Bułgarię.
Jakiś czas temu, czyli w przeciągu ostatnich 2 tygodni, Polska postanowiła zawojować świat próbując pokonać i zatrzymać Bułgarię, która przeszła aż do Ukrainy i chciała wbić się w Węgry, które miały w tym czasie swoje wielkie problemy militarne. Zdobyliśmy dwa regiony - Subcarpathię i Bukovinę, co w tym okresie nie wymagało większego wysiłku i doszliśmy do Podolii - twierdzy bułgarskiej na Ukrainie. Tutaj już nasz atak został prawie bez problemu odparty, Polska nie poradziła sobie z wszechobecnymi tankami. (pytanie na ten moment: Czy ONE nam wtedy w ogóle wysłało wsparcie?) Przegraliśmy. I tutaj zaczęły się całe schody i gehenna kadencji Weatherwax, a był to dopiero 5 dzień jej rządzenia.
Porażka numer 2: Utrata Subcarpathii oraz Bukoviny.
Było ta to dosyć zaskakująca porażka ze strony Polski. MON przeważnie radził sobie z powstaniami (Resistance War), jednakże w tych dwóch przypadkach pomimo przeznaczenia dużych środków Weatherwax przegrała z Ukrainą. W taki oto sposób straciliśmy Natural Enemy, bonus do treningu (Yave był za to trollowany przez tydzień, na temat Wei każdy boi się wypowiedzieć 😉
) i granicę z Bułgarią, która dalej mogła bezpiecznie pozostać w tej części Europy będąc straszakiem dla Polski i Węgier.
Porażka numer 3: Porażka na Korsyce, Francuzi odbijają ważny region.
W tym samym czasie, gdy trwały walki z Bułgarią straciliśmy Korsykę we Francji - region, który miał umożliwić nam dotarcie do Chorwacji dwoma sposobami - przez Włochy lub bezpośrednio NEując chorwackie kolonie we Włoszech. Był to swego rodzaju prztyczek w nos prezydent Weatherwax, że jednak coś tu nie gra, że sobie nie radzi. Odwieczna misja skasowania Chorwacji została odwleczona w czasie, a jak sama Weatherwax(Wieloryb) twierdziła - dojdziemy tam inaczej (w domyśle: prawą stroną, czyli przez okolice Węgier, nie lewą przez Włochy). Spoko, tylko że Porażka nr 2 przekreśliła te plany zupełnie, widocznie ktoś miał spóźniony zapłon?
Porażka numer 4: Utrata Bavarii, wyzwolenie Niemiec spod okupacji polskiej.
Celem ePolski od dawien dawna jest realizowanie korzystnego dla nas postanowienia - kasowanie Niemiec i doprowadzenie, by nie mieli Kongresu. Już chyba prawie każdy prezydent skasował Niemcy, niemniej jednak jest to pewien punkt honoru podczas polskiej prezydentury. Weatherwax miała o tyle z górki, że podczas jej kadencji Niemcy już były skasowane - wystarczyło tylko utrzymać regiony i nie dopuścić do wyzwolenia się często silnego wroga (dla przypomnienia: Niemcy mają ponad 4x większe dofinansowania dla bojówek, niż Polska miała przed "świetnymi" zmianami MONu).
Niestety, Weatherwax aka Wieloryb nie poradziła sobie z ciężarem na swych barkach i oddała Niemcom chcąc czy nie chcąc Bavarię, tym samym Niemcy pojawiły się na mapie, co nie wróżyło dobrze.
Porażka numer 5: Polityczna wiadomość powitalna, czyli generalny fail Ministerstwa Edukacji Narodowej i prezydent Weatherwax.
Była to dosyć głośna i bardzo skandaliczna sytuacja w ePolsce. Mam na myśli tutaj proeNDecką wiadomość powitalną, która brzmiała tak:
http://pokazywarka.pl/7utw61/ KLIK. Wchodząc 1 odnośnik, czyli w napis "stroną" wiadomość powitalna przenosi nas do (UWAGA!) portalu Narodowej Demokracji, gdzie znajduje się filmik promujący eRepublik. Nie byłoby w tym nic zdrożnego, gdyby nie to, że jest to strona partyjna z ogromnym napisem "NARODOWA DEMOKRACJA - DOŁĄCZ DO NAS", co zawarte w Wiadomości Powitalnej byłoby skandalem. Zainterweniowałem osobiście w tej sprawie podczas głosowania, które dzięki tejże interwencji nie przeszło. A ładnie to tak manipulować nowymi użytkownikami od wstępu?
Porażka numer 6: Czyli o tym, jak Wieloryb aka Weatherwax klika guziki "na pałę" - przedwczesne zamknięcie eGova.
Kilka dni temu wydarzyła się dosyć żenująca dla grup bojowych sytuacja w wykonaniu nikogo innego jak... prezydenta. Podczas trwania zbiórki nieogarnięta pani Prezydent wcisnęła sobie guziczek, który.. kończy minirundę, co znacznie utrudniło bicie i wydawanie dofinansowań, a żołnierze zamiast bić, musieli tracić czas na przesyłanie MONowi screenshotów z tego, że bili.
Cała sytuacja wyglądała dosyć komicznie:
[11:23] wyj... wyrąbał?
[11:23]
[11:23]
[11:23]
[11:23]
[11:23]
[11:23] 😉
[11:24] przapraszam ...... to ja ..... nie ten guzik ........... zróbcie screeny 😢
[11:24]
[11:24] ja pierdziele ........... za duzo tam tego 😢
Jakie to smutne, doprawdy. Na przyszłość polecam ogarnąć swoją nadpobudliwość szczególnie będąc prezydentem i nie bawić się guziczkami, które zrobią problemy. Przynajmniej nie tymi. A najlepiej żadnymi.
Porażka numer 7: Brak kooperacji na linii Polska- Węgry-ONE podczas ofensywy na Rumunię.
Mowa o największym failu ostatnich dni, czyli o zmarnowaniu kolejnych 24 godzin bez bonusu do treningu w wyniku utraty Natural Eneny na Rumunię. Akcja miała być cudowna - mieliśmy wraz z Węgrami skasować Rumunię, jednakże...
1. Nie obroniliśmy Bukoviny (zdobyliśmy ją robiąc NE na Ukrainę), przez co straciliśmy jedną z dwóch granic z Rumunią - MON+Weatherwax aka Wieloryb fail.
2. Węgry zaatakowały Maramures, czyli jedyny region graniczący z Polską w Subcarpathii po utracie Bukoviny. Kontakty na linii Polska-Węgry zawiodły? Czy też rzekomo uwielbiana przez Węgrów pani prezydent Wieloryb wcale nie ma tam aż takiego poparcia, że region z bonusem (który mogliby zdobyć później i też by było ok) był ważniejszy dla Węgrów od własnego sojusznika?
Dogadajcie się wreszcie w ONE i poprawcie relacje, zamiast je psuć!
Porażka numer 8: Nieudolna zmiana dofinansowań.
Sam pomysł rozwoju młodych graczy jest bardzo odpowiedni i ja go bardzo gorąco popieram - przecież sam pomagam im od 3 lat mojej gry. Nie zmienia to jednak faktu, że został przeprowadzony dosyć nieudolnie, nagle i w dosyć drastyczny sposób. Mam na myśli śmieszne stawki, które po prostu były zbyt zaniżone i wyliczone chyba na liczydle. Na szczęście te failowe stawki zostały zmienione na inne, lepsze. Wreszcie przyznano się do błędu.
Porażka numer 9: Wyrzucenie POGu z PGB za... właściwie to za nie wiadomo co.
Jest to sprawa dosyć zabawna, ale postaram się ją opisać w poważny sposób. Na wstępie jednak powiem, że mimo starań Wei, nie ruszyło nas (POGu) to wyrzucenie w żaden sposób - nadal możemy bić dla Polski, a nie musimy użerać się z marnym dowództwem i jeszcze marniejszym prezydentem.
Niemniej jednak POG został wyrzucony z PGB rzekomo za to, że... NIBY bijemy przeciwko sojusznikom, ePolsce i że podobno jesteśmy nieaktywni. Obalmy te 3 dosyć zabawne mity.
Mit numer 1 (bicie przeciwko sojusznikom) - w każdej grupie bojowej, powtarzam, w każdej znajdują się osoby, które czasem latają i wbijają sobie BH, robią Mercenary Medal (w tym przypadku robią to wszyscy) i nigdy nie robiono z tego powodu afery. Dopiero kiedy antyPOGowa Wielorybka objęła urząd, nagle było to jednym z powodów wyrzucenia POGu. Moje pytanie brzmi - dlaczego nie wyrzucono innych bojówek (właściwie to: wszystkich)? Czy POG w tym czasie bił zbiorowo przeciwko jakiemukolwiek państwu ONE? Nie, nie bił przeciwko. Więc co nam tu kobieto kity wciskasz, byleby tylko pozbyć się dosyć istotnej i silnej grupy bojowej? Na dobre Ci to nie wyjdzie, ale obalmy jeszcze pozostałe dwa mity.
Mit numer 2 (bicie przeciwko ePL) - tutaj zupełnie nie wiem o co chodzi, tłumaczenie Wei po poproszeniu o dowody tych bzdur jest następujące (parafrazuję): "ja nic nie wiem i dowodów nie mam, ale MON mi tak powiedział, więc tak musi być". No kpina jakaś. Naprawdę jesteś tak zapatrzona tym swoim gromowo-endeckim myśleniem do tego stopnia, że chcesz zarzucić POGowi bicie przeciwko własnemu państwu? Chyba Ci się końcowe literki pomyliły, G≠W. Nadal czekamy na dowody Twoich bzdur, bo póki co to jesteś jedną wielką KOMPROMITACJĄ.
Mit numer 3 (nieaktywność) - tutaj skomentuję krótko - mamy minimum kilka dziennie o różnych porach, bijemy dla państwa które się do nas zgłosi, w momencie gdy Polska nie potrzebuje influence bijemy także dla innych państw w ramach sojuszu ONE.
Ostatnio jednak sami z siebie zapytaliśmy, bo akurat mieliśmy zbiórkę, a w Polsce trwały bitwy, czy MON nie potrzebuje paru milionów dodatkowego damage, bo właściwie to chętnie taką zbiórkę przeprowadzimy. Weatherwax powiedziała, że nie i poprosiła żebyśmy bili w Estonii - warto dodać, że w tym samym czasie traciliśmy ważne regiony. Brawo Wea, dowód tutaj:
http://pokazywarka.pl/hp5gks/
Logi z poniedziałku, 19 września, 3 dni temu. Pozdro 600.
Porażka numer 10: RCA bijące przeciwko sojusznikowi Polski - Iranowi. Brak konsekwencji.
I tutaj pojawia się wieeelka hipokryzja naszej kochanej pani prezydent. Wyżej wyrzucono nas za to, że PODOBNO biliśmy przeciwko sojusznikom w pojedynczych przypadkach, tutaj natomiast mamy zmasowany atak jednej polskiej bojówki RCA, która uderzyła zbiorowo przeciwko ważnej bitwie w Iranie. U polskiej prezydent interweniował nawet irański Minister Obrony Narodowej - Hormonek, niemniej jednak kara nie została wyciągnięta ŻADNA, a wśród tych kilku osób z RCA było także ich 2 dowódców, co dobitnie świadczy o kolesiostwie na wyższych, endeckich szczeblach władzy.
Co więcej - przyznano nam rację, że POGu się czepiają, a z RCA nic nie zrobią i przyznała to nawet Weatherwax! Dlaczego jednak nie wyciągnięto konsekwencji? DOWÓD : http://pokazywarka.pl/u1df0p/ .
Nawet nie warto tej sytuacji szerzej komentować, bo jest szczytem żenady i w przypadku zmasowanego ataku RCA, i w przypadku braku działań ze strony MONu oraz prezydenta ePolski. Wstyd.
Za te wszystkie błędy już dawno Wieloryb powinna zostać odwołana, jedynym powodem, który w tym przeszkadza była nieaktywność drugiego w wyborach Soldiera from Poland, który przeszedł na dwuklika. Jednakże z mojej rozmowy z nim wynika, że ponownie wrócił do gry, więc niech Wea teraz zacznie się przykładać bardziej do tego, co robi, bo nic dobrego póki co ePolski nie spotkało. Tracimy regiony, bonusy, surowce. Tracimy szacunek w oczach sojuszu, w oczach naszych starych sojuszników jak Szwecja.
A wreszcie tracimy nadzieję, że może być tylko lepiej. Bo za tej prezydentury jest tragicznie.
PS:
[15:00] to teraz wymien mi Twoj sukces militarny dla ePolski! 🙂
[15:01] ale tutaj juz Ci pomoge z odpowiedzia
[15:01] brzmi ona: ZADEN.
[15:01] e tam :> bedzie dobrze 🙂
Wymowne.
Comments
Boję się, bo została jeszcze połowa kadencji. Stracimy rdzenne, panno prezydent?
Vote!
Można uważać, że Mixliarder to troll i flejmer, ale artykuł został opracowany bardzo rzetelnie i trudno byłoby zaprzeczyć temu, co się tutaj znajduje.
Bardzo słaba prezydentura Wei, ale impeachmentu za szybko nie będzie, bo Zemsta Mnicha puścił ostatnio impicza podobno za to, że nie dostał się do GROMu, ale wygląda to prawie jak zmowa, aby obronić swoją prezydentkę...
voted hard!
Flejm i trololo pode mną.
vote!
ja nie bede sie wypowiadał, bo lubie Weę
She suck!
^ nawet Szwecja ma niezłe zdanie o Polsce.
Mixliarder się czepia, jak zwykle zresztą.
O_o
Mix jak Marcin Luter, wystawił swoje tezy
Gdzieś na górze są smoki 😃
Hail TD
Vote
Czy Pani Prezydent uczęszcza na korepetycje z j. polskiego czy raczej to "olała"?
Prawda zawsze będzie prawdą 🙁 niestety 🙁
Niestety wszystko co tu pisze to prawda
Wieloryb nie ogarnia 😁
anglov: Mixliarder się czepia, jak zwykle zresztą.
Teraz ma do czego się czepiać
Wea,strac rdzenne.Nudno jest.
Vote
" ja pierdziele ........... za duzo tam tego 😢"
No tak. Niestety, Wea, prezydentura to też za dużo dla Ciebie.
no i koniec Polskiej potęgi
bedzie dobrze, to dopiero polowa kadencji, teraz bedizemy odzyskiwac wszystko \o/
"Yave był za to trollowany przez tydzień, na temat Wei każdy boi się wypowiedzieć"
Oboje zesrali kadencję moim zdaniem, ale faktycznie na nią nie ma takiego flejmu. 😉
To dopiero połowa . A yave w sumie przynajmniej trochę ogarniał
@piotrek45612
Zwłaszcza porażka 4 i 6. Owszem, powody są, ale to co przedstawił Mixliarder to mieszanka faktów z populistycznymi głupstwami nie wiadomo skąd wziętymi.
Yave zdobył wszystkie surowce, po jego prezydenturze mieliśmy po 100% bonusu.
Teraz prezydentura Weatherwax i...
bonus do broni 20%
bonus do jedzenia 80%
I to jest coś, co wpływa na życie każdego gracza
Nie chce oceniac prezydentury Wei na polmetku, chociaz narazie ciezko szukac sukcesow. Ale tak samo jak nie krytykowalem yave, tak samo nie bede tego robic teraz chociaz zgadzam sie, ze z wielu z powyzszych punktow nalezy wyciagnac wnioski
Mix, startujesz w wyborach?
PrismTank na moje życie nie wpłynęło, bardziej wpływają na nie kończące się wakacje 😛 (taki humorystyczny akcent)
Crolaki nie bija regiony wracaja szerokim strumieniem🙂 Ja uwazam, ze ONE jest na nas troche za bardzo wypiete. Niemniej jednak wczorajsza bitwa w Lower Saxony, dziwna dla mnie, ale kiedy plato zmienil granice (znknela granica miedzy hesse i thuringia) to juz mnie to nie dziwi🙂
@Staruszek - spokojnie, nie. Mam 2 kierunki studiów, mam co robić. To tylko artykuł pokazujący nieudolność Weatherwax po 2 tygodniach jej kadencji. A to dopiero początek, bo materiałów ją obciążających starczy jeszcze na drugi artykuł.
Co jeszcze nam zafundujesz? Rdzenne stracimy?
umc umc
nie glosowalem na wee bo wiedzialem ze to sie tak skonczy.
zaglosowalem na smarka 4fun a tu prosze, smaark by lepiej ogarnal, a zabawe mielibysmy te sama 😃
"irański Minister Obrony Narodowej - Hormonek"
smiechlem😉
A co do "Porażka w Podolii, Natural Enemy na Bułgarię."
To nie przez tanki przegralismy, tylko przez odpalenie tej bitwy na noc. Coz, pospiech czesto jest zgubny😉
Hahahaha wiedziałem!!! Szkoda Mixliarder, że nie palnąłeś takiego płaczu nad rządami swojej marionetki yave!
Żałosny hipokryta
Wow, nanto, nie wiedziałem, że jesteśmy tak mocni, dzięki : )
Dark Nemo - wyręczyli mnie inni.
Weatherwax - FAILOWY PREZYDENT WSZECHCZASÓW.
"jednakże w tych dwóch przypadkach pomimo przeznaczenia dużych środków Weatherwax przegrała z Ukrainą."
Jak cos ePL straci to "stracilismy XXX przez MONa/prezydenta/sojusz/MC/sojusznicy", ale jak cos ePL zdobedzie to "zdobylismy to dzieki XXX !". Tiaa...
Mix, ty sie nie bierz za krytykowanie przeciwnikow. Jestes nieobiektywny. Chwaliles yave, krytykujesz Wieloryba. Mniejsza o to czy slusznie, czy nie, bo moim zdaniem obydwoje byli/sa slabymi prezydentami.
Chociaz sam artykul jest...hmm...dobry (?).
Syrkius, przecież nic nie zdobyliśmy. Yave też popełnił kilka błędów, przecież sam o tym w shoutach pisałem. Niemniej jednak Weatherwax jest gorsza.
PS. Zauważyliście, że póki co nikt nie zaprzeczył ani jednemu punktowi? Jedyne ataki jakie są, to tylko personalne w stronę mojej osoby.
Wymowne. ; )
Chyba nie wzieliscie jednego i najwaznieszego pod uwage. Wlasnie w tym czasie Rompi - pompi i Argrob uwzieli sie na polskie RW, bo taki maja plan i bija w kazdej mini srednio 2kk influ🙂Ale co tam Wea jest winna, ze akurat teraz to sie dzieje😉
Dziwne, ze nie bylo krzykaczy jak khere tracil regiony 😉
"Proście a będzie wam dane"
"Wymień chociaż jeden konkretny sukces prezydent Weatherwax podczas jej kadencji".
Zmian system dofów - total time 😇4 min.
Porażka nr 1: Yave tez Chorwacji nie wykasował....
Porażka nr 2: To akurat niezły FAIL dać sobie odbić regiony przez Ukrainę?
Porażak nr 3: Odwieczna misja skasowania Chorwacji została odwleczona w czasie..Odwieczna misja skasowania Niemiec....Odwieczna misja skasowania Rosji.... Odwieczna misja skasowania Rumuni... Odwieczna misja skasowania USA.... Odwieczna misja skasowania Francji... Odwieczna misja skasowania Chin.... A jutro odwieczna misja skasowani.... (wstawić wedle uznania)
Porażka nr 4: To na serio? Niemców wymazywaliśmy z 20 razy, i za każdym razem wracają na mapę nie zależnie czy preziem jest serbrtank, jurand, failos, kerber, strozer, itd..... Po co Niemcom kongres? Prezio jest wybierany nawet jak kraju nie ma, a że jest sam to MPP itp. przechodzą jednomyślnie.
Porażka nr 5: No no całkiem ładna stronę ND zrobiła widać że coś sie u nich dzieje. Osobiście nic do tego nie mam no ale ja przy wyborze partii kieruje się tym miedzy uszami a nie PM-kami....
Porażka nr 6: Nie ma nic gorszego niż sreny 😐
Porażka nr 7: Porażka przede wszystkim naszego MSZ, chyba ze to pani prezydent nadzorowała.
Porażka nr 8: Dla mnie dofy powinny zostać zlikwidowane, to jakiś socjalistyczny wymysł na którym zarabia elita. Za tą cała zabawę płaca młodzi gracz i dwukliki.
Porażka nr 9: I tak POG w większości bije dla innych krajów. Sama decyzja bez sensu - chyba że ta sprawa ma drugie dno ?
Porażka nr 10: Hormonek na serio jest MON w Iranie? Co to za równi i równiejsi? RCA bije przeciw sojuszników to wyrzucić ich z PGB a nie uprawiać kolesiostwo rodem z ..(wstawić wedle uznani i przynależności partyjnej)..
"Bo za tej prezydentury jest tragicznie." Eee bywały gorsze. Tu przynajmniej coś sie dziej! Niemcy atakują GP🙂 Mix wydaje arta. Mój komentarz jest dłuższy niż 5 linijek, same plusy🙂
TwardoBernardo - a kogo to obchodzi? Mastercardy były zawsze, to tłumaczenie nie przejdzie. Przykro mi.
Chaoss - ale za to było wielu, jak Yave zyskiwał. Śmiesznie ; ) Dodatkowo, Khere stracił kilka regionów, ale więcej faili nie było. Faile Weatherwax? Masz opisane powyżej, nie jesteście w stanie zaprzeczyć ŻADNEMU. A to dopiero jeden artykuł, będzie więcej.
A nie mówiłem, że tak będzie? Nikt się nie spodziewał hiszpańskiej inkwizycji, tak samo jak Wea'i. Mi się podoba taki obrót sprawy, jest lepiej niż ze smaarkiem!
REWOLUCJA popiera Wea!
twardy: jak to powiedział ktoś .. hmm staruszek(?) "najlepiej zwalic na rompera" 😃
Najważniejsze ze nie failowala tak jak twoi koledzy Ariakis, Requel i yave o/
Co Weatherwax może poradzić na to, że ONE zwyczajnie failuje? ONE to jest sojusz, jeden prezydent nie uporządkuje tego bałaganu w Nowym Porządku Świata.
Co za idiota dał limit na znaki w komentarzu??? A tak P....
@PrismTank
"Yave zdobył wszystkie surowce, po jego prezydenturze mieliśmy po 100% bonusu."
Prawda! mieliśmy tez 100% obcokrajowców - przylecieli dla surowców i 1000% nadprodukcji - mała zmian an rynku nikomu nie zaszkodzi.
A nie napisałem ile ja widze fail, no jak dla mnie są 3 . NR: 2,6,7 NR 9 i 10 dotyczy wąskiej grupy osób i to raczej prywatne porachunki a nie fail szkodliwy dla kraju.
@Draho, czyżby? Porażki Weatherwax są nieporównywalnie większe. Ale miło że NIE PRZECZYSZ tym porażkom - udowadniasz wszystkim, że mnie popierasz.
Dziękuję Narodowej Demokracji za poparcie mojego artykułu!
Do kompletu brakuje tylko utraty rdzennych i wymazania z mapy
Ale taka dobra kadencja to i może to da się załatwić 🙂
jestem sławny!