Výsledky Referenda o eCZ
Ministerstvo Vnutra
Vážení občania,
V posledných dvoch dňoch ste mali možnosť hlasovať v Referende o eCZ a rozhodnúť tak o ďalšom smerovaní eSlovenska. Na moje prekvapenie sa referenda zúčastnilo dosť hráčov a teda referendum je platné.
Podmienkou bolo aby sa referenda zúčastnilo 62 hráčov, táto podmienka bola splnená, celkovo sa referenda zúčastnilo 74 hráčov.
Oficiálne výsledky referenda:
Za: 40 (smrtan, Artus3, xdxm, Dajur, Kucso, Armanych, mezinko, El Homer, Mynasa, Drobcek, Budhan, Jan Parma, martin 123456789, sobrancan, Matej Mathes Kovacs, derika, Gylaran, mava74, bakulla, Lacikam, lemro, paulanet, Pivo sk, Andre Maddison, Matyazz, marcellius, Burko Burian, JantyF, kuba007, Pasazier, Bobono, Hochelus, dimitru osraldescu, Ziarifka, tuva, suprised, JozoTiso, xDammx, Sona Pisova, Buble Bee Lisk)
Proti: 34 (Luxia Borgia, the Dentist, Aenemya, Markusiak, Artepko, gabberattack, VANBERLIOS, wrany, trdlo, petopjotr, Marek Novaks, VSETKOvKLUDE, Lukyjan, Mart1nko, Bambusman, hlaco, Greno, tosemja, kajtob, TryHarder182, prezeskalientes, BroF, Swebuda, Daltik, hafhaf, BigGauc, Branjo Ruman, Katka Shiroi Hutnikovie, Mysch0, Kaileene, Lucas de Lessak, Angel of Vngeance, Deph, MichaelPP)
Neplatných hlasov: 4 (Tommislav, AngelDelAmor, Reporter AZ, Utku Akin)
V referende ste nad polovičnou väčšinou rozhodli o tom že Slovensko prepustí jeden región Česku. Ministerstvo vnútra vyhlasuje Referendum odo dňa 14.5.2012 právoplatné a bude dohliadať na jeho naplnenie.
Ministerstvo vnútra gratuluje českej strane a dúfa že s týmto regiónom budú zachádzať čo najlepšie a teší sa na budúcu spoluprácu.
Pár slov aj od prezidenta smrtana.
Milí občania,
ako vidíte, referendum rozhodlo, že eČesku sa vráti 1 región, preto pri najbližšom RW v Southern Bohemia prosím aby ste nebojovali proti RW (samozrejme boj za RW je vítaný). Keď ste v tej časti, ktorá nesúhlasila s vrátením regiónu rešpektujte prosím rozhodnutie väčšiny, takisto ako ho bude rešpektovať vláda. Vrátenie regiónu není "len tak" - berieme istú zodpovednosť za vznik samostatného SB a budeme ho aj chrániť, samozrejme pokiaľ na to budeme mať. Na druhej strane sa český prezident Qw1n zaviazal, že jeho krajina bude úzko spolupracovať so Slovenskom, s ONE a s EPIC.
Týmto sme, dúfam, definitívne doriešili otázku českej samostatnosti v rámci 1 regiónu a budeme sa teraz môcť sústrediť na iné aktivity. Takisto je tu odkaz pre eČesko - ako vidíte sú stále občania eSlovenska, ktorí Vám nedôverujú. Pracujme spolu aby sa táto situácia zmenila. Na Slovensku je mnoho hráčov (aj RL Čechov), ktorí pamätajú Federáciu a pamätajú akým spôsobom padla. Na českej strane ale skoro nikto taký už nehrá, aspoň nie v Česku. Ste tam iba mladí hráči s čistou kartou. Nech teda obidve strany tú čistú kartu využijú a nech sa vyvíja spolupráca.
smrtan
Za Ministerstvo vnútra
Artus3
Comments
o7
o7
o7
Zákon o Referende
12. V prípade, že predmetom Referenda je vyhlásenie Natural Enemy alebo mier navrhnutý inej krajine minimálny počet hlasov "ÁNO" aby sa Referendum považovalo za schválené je 66%
Referendum o eCZ je vlastne mier navrhnutý inej krajine... (trollface)
AE: neni to ani Natural Enemy (z iniciativy obcanov, lebo okrem toho je tu stale iniciativa prezidenta alebo 1 kongresmena v hre) ani mier. Slovensko nema sucasne s nikim vojnu, prebiehala iba okupacia 3 regionov. Do dneska Bratislavu prenajmom drzali Madari. Vratenie Bratislavy tiez je "mierom navrhnutym Slovensku"?
Zákon o Zahraničných eSlovákoch
4.1. Ministerstvo je taktiež zodpovedné za informovanie o aktuálnom počte zahraničných eSlovákov pred referendom, ak tak neučinilo aspoň raz počas ostatných 30 dní.
Informovalo? (trollface)
Neznášam demokraciu ! : D
tak sa mrknime na co je dobry zakon a kopa paragrafov, stacil zdravy rozum a je to davno vyriesene, teraz tu budu zas lietat tyzden paragrafy a kolko nazorov tolko vykladov zakona,
AE informovalo na zaklade coho? Najskor bolo vyhlasene referendum a az potom sa prijal ten zakon. Chces aby tu niekto konal retroaktivne?
Ze? (trollbusterface)
demokracia je fakt o nicom. konkretne v tejto hre : )
AE ma pravdu v tomto, neviem neviem ci sa nahodou este aj pocas referenda nerozsiroval zoznam zahranicnych Slovakov : ) Vysledok bol aj tak jasny - a to nemyslim len vysledok referenda ale celej veci.
Snad to vyjde.
o7
voted
smrtan (Day 1,637, 05:33)
Možno máš pravdu, je istá miera pravdepodobnosti, že tie dva hlasovania chvíľu prebiehali súbežne. Čo však tiež nie je zrovna najlepší nápad.
Zákon o Zahraničných eSlovákoch
"Návrh zákona bol na Ministerstvo vnútra podaný dňa 10.5.2012"
Hlasovanie trvalo 24 hodín, čiže skončilo 11.5.2012 (presný čas neviem)
Referendum o eCZ
"Referendum skonči o 48 hodín 13.5.2012 o 22:30.". Čiže začalo 11.5.2012 o 22:30
V čase vyhlásenia Referenda o eCZ už nadobudol platnosť Zákon o Referende, kde už zoznam zahraničných eSlovákov figuruje.
Zákon o Referende
Hlasovania sa zúčastnilo 21 z 39 poslancov a prezident.
Preto ho Ministerstvo vnútra považuje za schválený v celom jeho znení a teda odo dňa 10.5.2012 právoplatný.
AE ale zákon o Zahraničných eSlovakóch ešte platný nebol.
ja vravel 😉 nijaky zmysel okrem toho ze sa bude hadat o kazde "a" "alebo" to nema 😉
Zákon o Referende (odo dňa 10.5.2012 právoplatný)
8. Oprávnení k hlasovaniu sú:
- eSlováci žijúci v Zahraničí, ktorí sa nachádzajú v Zozname Ministerstva Vnútra a dosiahli aspoň 20 lvl
Ak taký zoznam bol, tak aj tak ešte nebol schválený (keďže hlasovanie o jeho schválení ešte prebiehalo) a tým pádom by nemal byť súčasťou iného zákona.
Ak taký zoznam nebol, tak by Referendum o eCZ automaticky malo byť neplatné.
Pre upresnenie, toto nie je útok proti eČesku, ale proti formulácii a postupu pri schvaľovaní zákonov.
tak gratuluju všem čechům i slovákům k rozumnému rozhodnutí :- )
Ať žije Smrtan, ať žije TriForce plán! o7
o7
ja ze to pojde 3/4 + 1 väcsinou.. ale ok.. bol som sice proti, ale budem respektovat rozhodnutie minority.. som zvedavy, jak sa to vykrystalizuje
Ďalšia pripomienka.
"Podmienkou bolo aby sa referenda zúčastnilo 61 hráčov, táto podmienka bola splnená, celkovo sa referenda zúčastnilo 78 hráčov." (Za: 40, Proti: 34, Neplatných hlasov: 4)
Do celkového počtu sa rátajú aj neplatné hlasy? Čiže ak by ZA hlasoval 1 človek, PROTI by nehlasoval nikto, a neplatných hlasov by bolo 60, tak by aj v tom prípade referendum bolo nielen platné ale ešte by sa aj schválilo s kladným výsledkom?
s tym 😁 suhlasim. Malo by to byt opravene na 74 (40 - 34).
Aj v Zákone o referende by malo byť spresnené, že sa má jednať o platné hlasy.
To ze platných hlasov je predsa jasné, ja som to tam dal len ako zaujimavosť že koľko hráčov sa zúčastnilo, ale zmenil som to.
Jako český patriot děkuju 40 slovenským hráčům.
Ďakujem!
Burko to vravel, že tak či tak ten región raz bude slobodný o/
a je to tu, smrtan drží slovo o/ respect
som sklamany smrtanovy som po dentistovom odstupeni dal hlas lebo pisal ze v tomto obdobi region cechom davat nechce :/
tiez som mierne sklamany ale co uz
wrany:
"Ak ma zvolite za Prezidenta, prvá vec, ktorú urobim, bude návrh zákona o referendum - aby nikto a nikdy nemal už buď to príležitosť vyhlasiť flejmove referenda, buď manipulovat. (...) Najskôr vyhlasenie legalného referenda na slovenskej stráne - podľa zákona (...).
- Za tú istú dobu - konzultacie s českou stránou. Dúfam podari sa spraviť spoločne zasadanie - moje a českej komunity. Zdôrazňujem - českej. Žiadna pTO banda."
Toto vsetko bolo spravene.
a teraz mi ukaz kde som napisal ze "v tomto obdobi region Cechom davat nechcem".
Díky těm, kdo hlasovali pro, vážím si jejich hlasu. Dlouho jsem tu nebyl, a proto se divím, co je tu všechno nového.
Myslím, že je o ničem hrát si tu na nějakou rivalitu, tam venku jsou jiní, co by nás společně měli zajímat. byl bych samozřejmě spokojenější, kdyby byla ČR celá samostatná, ale vážím si i toho vstřícného kroku, který teď Slovensko udělalo.
Hugo celú Čr samostatnú teraz nechcú moc ani Češi- bolo by to PTO neudržateľné
Dekujeme bratrum za navraceni regionu a omlouvame se za to ze byla rozpoutana dalsi RW v Northern Bohemia. Bojuji na vasi strane 🙂
nesuhlasim s vysledkom referenda, ale posledny krat prekusnem...tak krasne sa nam nazivalo vo federacii, ale niekto tu musi vzdy rozbijat bratsku jednotu...ak sa ale tento projekt poserie poradte si ako chcete, ja sa v tom momente stahujem niekam trebars do Švajčiarska, so mnou mojich 250 bazook uložených na sklade a asi 5 ďalších aktívnych hráčov, ktorí so mnou zdieľali ten istý názor, keď som si s nimi PMkoval...howgh
(: VSETKOvKLUDE: problém rešpektovať názor väčšiny?
VvK, ze nesuhlasis s vysledkom a s nazorom vacsiny sme uz videli v RW. My sma vacsia a aj dospelejsia komunita. Ceska strana rozbila federaciu - tomu nebude nikto popierat. Mozno este pride cas, ze zasa dospeju k Federacii. Uvidime, ci na nasej strane sa este najde ochota hlasovat "za".
burko: ty si mal problem respektovat nazor vacsiny predchvilou tiez lol : )
ja som za to, nech sa vratia uz vsetky 3 .. prepacte ale plato multakov nebanuje az po 55 tom tickete a ani to nie vsetkych. A ja nehodlam riskovat nieco u nas a zneprijemnit zivot nasim hracom len aby ma niekto vonku mal rad ale inak by aj tak so mnou nechcel nic mat ... Takze takisto ako si mohol dovolit norso robit voloviny si ich moze dovolit aj tvoja "mensina" teraz dajme tomu Burko...
I'm sad, but what can I do? I'm glad that real democracy works here!! : )
o7
Kaileene kedy som mal problém rešpektovať názor väčšiny? (:
Neruxove referendum som rešpektoval, dentistov útok a obsadenie čiech som rešpektoval... Jedine čo som robil, že som stále sa držal svojho názoru a ozýval sa. Taktiež som nemal potrebu prehlasovať, že ak bude inak tak vás kašlem a idem preč. Stále som tu, stále hrám za eSlovensko, stále som svojím spôsobom aktívny (vo vláde človek nemusí byt aby bol aktívny)
Takže fakt Kaileene nerozumiem o čo ti ide, ale ja to chápem...
ja som burko a ty si kaileene a rád hráš pinpong je mi to jasné xD
no zrejme ti to jasne nie je nejak hm : )
(: skôr mám pocit, že by si mi rád niečo vytkol ale nejak sa ti nedarí
hm tak neviem, mozno som si ta s niekym pomylil ale nejak sa mi mari ze niekto tu pisal spravy typu "aj tak budu mat region" a podobne aj ked bolo referendum proti a pisal to s tym stylom ze zvola rw a vybojuje to sam ... tak potom sry ak si to nebol ty : )
nie Burko, nemam problem respektovat nazor vacsiny, ak je legitimny (ak potrebujes vysvetlenie, tak pozri posty Aenemya). Je to jedno, ale neraz sa mi potvrdilo, ze myslim tak o 4 kroky dopredu napr. oproti tebe, Viem, ze ma nemas od isteho casu velmi rad, ale to je tiez jedno, okolo krku sa tu hadzat od lasky nemusime. Kazdopadne si myslim, ze SB bude pre nas skodnou na hraniciach, lebo ak nepojdu nasim nepriatelom po ruke, tak ho neubrania...
@smrtan: vravim, ze to prekusnem, ale mam velmi zly pocit z nasej dobrocinnosti, lebo tu sa velmi nevyplaca... Nie raz tu boli urobene rozhodnutia na urovni vlady, s ktorymi som nesuhlasil, alebo ma priamo poskodili, ale vzdy som prekusol a bojoval o dusu za vlast...ktovie dokedy budem trpezlivy...
Kaileene tak si zle pochopil môj príspevok, ja som písal že časom ten región dostanú (tak či tak raz ten región budú mať)... večne ich okupovať "nedokážeme" respektíve sa to nezdalo ale už sa tu stupnovali hlasy aby sme im ten región dali. Len žiaľ niektorí to nechceli ani počuť. Smrtan to vyriešil dobre, dal možnosť rozhodnúť hráčom.
VSETKOvKLUDE práveže nemám problém s tebou, len vždy máme iné pohlady na vec... Čo už, všetci v rovnakej názorovej rovine nebudeme nikdy