Yenicerilikle olmaz!!! Bize gereken Nizam-i Cedid'tir
Walpole
Malum, son bir haftadan beri, eTr olarak vuruslarimizdaki koordine eksikligi, BH avciligi ugruna ulkenin menfaatlerinin aksine vuranlar, Rusya ve Ukrayna’daki toprak kayiplarimiz, Bulgar savasinin bir adim ileri bir adim geri devam etmesi ile ilintili tartislmalara sahit oluyoruz
Bu gundem surecinde, bir kac gun once, DadoZmaj’in moderatorlugunde genis kapsamli bir toplanti #karargah kanalinda gerceklesti. Gundem, vuruslarin organizasyonu duzenlemek uzerine idi ama, dolayli olarak ilintili oldugu icin MSB direktiflerine uymayanlar meseleside defaatle dile getirildi.
Ben fakirde, toplantida organizasyon, dagittim meselsesi ve disiplinsizlik konusunda dilim dondugunce kelam ettim. Disiplinsizlik konusunda soyledigim sey, bir gun oncesinde Denizerus’un bir shout’u uzerine bir anektottu. Kisaca ozetlemem gerekirse: Denizerus shout’unda, vurulmamasi gereken bir cephede vuranlara versansin edince, ben sordum kimler onlar diye. O da son yarim saatte o cephede vurus yapanlari listesini Verdi. 30-40 kisi. Listenin yarisi askeri grup uyeleri.
Ben bu anektodu #karargah toplantisinda paylastim. Paylastim ama basima gelmeyen kalmadi. Gerek IRC pm’inde, gerekse buranin pm’inde yemedigim kufur, hakaret kalmadi. Yok kafamdan uyduyormusum, yok yalanmis, yok nifak sokuyormus, vesaire vesaire. Kanit istiyorlar. Kanit yok. Denizerus’un shout’un CAPS’ini almadim.
Dedim kendi kendime, ”Halep ordaysa arsin burda. MSB’nin direktiflerini dinlemeden vuran tonla askeri grup uyesi oldugunu Bursa’daki sagir sultan bile biliyor. Bekle Walpole. Zamani, sartlari kolla. Bir haftaya kalmaz adamlari enselersin”.
Cok beklemedim. Geldik Pazar gunune. Gunun cephesi Varna RW. Cepheye ilk baktigimda, 6-2 (ya da 6-3) gerideyiz. Is guc yogun, bitirmem gereken bir paper var. HP hakkimi vurdum ciktim. Ara sira takiliyorum eTr’ye. Derken aksama dogru (ameriganin aksam ustu, turkiyenin aksami-gecesi) Anilkoc kaynakli su chain shout tekrarlanmaya basladi.
anilkoc wrote
BEYLER !!!
UKRAYNA İSYANINDA NEDEN VURUYORSUNUZ TEK ONCELİGİMİZ VARNA SADECE BULGARLARLA SAVASACAGIZ EL İNSAF YAW KAC GUNDUR SHOUT AATILIYOR
Bunu MSB’den arkadaslarin ayni dogrultudaki shoutlari takip etti. Gittim, MSB’nin gunun direktifleri sayfasina, Vampyre Amca imzali direktif aynen su:
Bildiğiniz gibi Bulgaristan'a karşı açtığımız Natural Enemy savaşlarında ezici bir üstünlük sağlıyor ve bölgelerini kontrolümüz altına alıyoruz ancak isyanlarla bu bölgeleri geri veriyoruz ve kazancımız sıfıra iniyor. Bu yüzden LÜTFEN tüm Türkler Bulgaristan RW'sinde savaşmaya özen gösterin !Ukrayna yada Rusya RW'leri hiç önemli değil Bulgaristan'la uğraşırken oraları elde tutmamız zaten çok zorlu. Bu yüzden lütfen Bulgaristan'a yoğunlaşalım ve lütfen NE savaşına değil RW savaşına yoğunlaşın !
Dedim kendi kendime. ”Walpole, beklemene gerek kalmadi. Aha simdi zamani. Hem baskanin, hem MSB’nin shoutlarinda, hem de MSB’nin direktiflerinde nerede savasilip nerede savasilmayacagi gun gibi acik. Hazir yarina bitirmen gerek bir paper var, bilgisayar basindasin. Arada bir girip bir bak bakalim halihazirda acik olan Ukrayna RW’sinde ve acilacak olan Bulgar NE savasinda vuranlar kim”.
Boylece basladi araliklarla olsada ~6 saat suren seruvenim. Kac kez kontrol edebildim cepheleri diye soracak olursaniz, cevabim :“Cok degil. 😛
Asagida verecegim Caps sayisinin iki fazlasi. Yani 15 kez”. Bu 15 kontrolun, 13unde bu cephelerde vuran en az bir eTurk’u gordum, CAPS’ini aldim, nedir kimdir kontrol ettim.
Bu vuranlar kimler. Asagida profil-profil goreceksiniz. Yaridan fazlasi askeri grup uyeleri. Son iki CAPS ise dahada onemli. Varna RW savasinin 14. roundu devam ederken alindi son iki CAPS. Yani Varna’yi kaybetmemizin nedeni olan round
14. round meselesini CAPS’lerden sonra detayli olarak anlatacagim.
Lafi yeterince uzattim. CAPS’leri sirayla gorelim, vurmamalari gereken cephelerde vuranlar kim, hangi gruba uyeler bir bakalim:
Saat 15:02 (Erep)
Cephe: Ukrayna RW (Zaporozhia)
CAPS:http://i12.photobucket.com/albums/a214/Vanasalus/z1.jpg
Vuran(lar):
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/4275398 - Grupsuz
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/4689093 - TGO avatarli, grupsuz.
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/3967371 - Grupsuz
Saat 15:12 (Erep)
Cephe: Ukrayna RW (Zaporozhia)
CAPS: http://i12.photobucket.com/albums/a214/Vanasalus/z2.jpg
Vuran(lar):
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/1818240 - AHI
Saat 16:07 (Erep)
Cephe: Ukrayna RW (Zaporozhia)
CAPS: http://i12.photobucket.com/albums/a214/Vanasalus/z3.jpg
Vuran(lar):
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/3977702 - LAZOKRASI
Saat 16.08 (Erep)
Cephe: Ukrayna RW (Zaporozhia)
CAPS: http://i12.photobucket.com/albums/a214/Vanasalus/z4.jpg
Vuran(lar):
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/3968238 - Grupsuz
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/1502537 -TURK ORDUSU avatarli,grupsuz
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/3977702 - LAZOKRASI
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/4315115 - Grupsuz
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/4316666 - Grupsuz
Saat 16.42 (Erep)
Cephe: Ukrayna RW (Zaporozhia)
CAPS: http://i12.photobucket.com/albums/a214/Vanasalus/z5.jpg
Vuran(lar):
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/3961472 - LAZOKRASI
Saat 17:07 (Erep)
Cephe: Ukrayna RW (Zaporozhia)
CAPS: http://i12.photobucket.com/albums/a214/Vanasalus/z6.jpg
Vuran(lar):
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/1547011 - TURK ORDUSU
Saat 17:08 (Erep)
Cephe: Ukrayna RW (Zaporozhia)
CAPS: http://i12.photobucket.com/albums/a214/Vanasalus/z7.jpg
Vuran(lar):
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/3304480 - TURK BARIS GUCU
Saat 17:51(Erep)
Cephe: Ukrayna RW (Zaporozhia)
CAPS: http://i12.photobucket.com/albums/a214/Vanasalus/z8.jpg
Vuran(lar):
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/4342172 - TURK BARIS GUCU
Saat 18:50(Erep)
Cephe: Bulgaristan NE (Vidin)
CAPS: http://i12.photobucket.com/albums/a214/Vanasalus/v1.jpg
Vuran(lar):
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/3244641 - AKINCILAR
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/4284873 - ANATOLIAN TIGERS
Saat 19:01 (Erep)
Cephe: Ukrayna RW (Zaporozhia)
CAPS: http://i12.photobucket.com/albums/a214/Vanasalus/z9.jpg
Vuran(lar):
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/1235525 - Grupsuz
Saat 19:28 (Erep)
Cephe: Bulgaristan NE (Vidin)
CAPS: http://i12.photobucket.com/albums/a214/Vanasalus/v2.jpg
Vuran(lar):
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/1395409 - LAZOKRASI
Saat 21:14 (Erep)
Cephe: Bulgaristan NE (Vidin)
CAPS: http://i12.photobucket.com/albums/a214/Vanasalus/v3.jpg
Vuran(lar):
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/1484881 - LAZOKRASI
Saat 21:27 (Erep)
Cephe: Bulgaristan NE (Vidin)
CAPS: http://i12.photobucket.com/albums/a214/Vanasalus/v4.jpg
Vuran(lar):
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/3971035 - AKINCILAR
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/4595329 - Halk Ordusu Milis Kuvvetleri
Daha once dedigim gibi, CAPS’erin son ikisi cok trajik. Zira, Varna RW savasinin 14. roundunun sonlarina dogru alindi son iki CAPS. Yani Varna’yi kaybetmemizin nedeni olan round. Hikayesi soyle:
14. round’a 7-6 onde olarak girdik. Rounda iyi basladik, ama Bulgar yuklenmeye baslayarak duvari 50’lere getirmeyi becerdi. Zor bela duvari tutup, roundu, ve dolayisiyla cepheyi almaya calisirken, son yarim saatte, Bulgar tarafindan Flausino oyuna girip tanklamaya basladi. Bizim taraftan’da Colins Lantrip tankliyarak karsi verdi vermesine ama, son dakikaya gelindiginde Bulgar ipi gogusluyen taraf oldu. Roundun skoru ne oldu, soyleyeyim mi:
Bulgar=1800, biz=1790.
Ucu ucuna, belkide 5-10k’lik bir dmg eksikliginden, roundu kaybettik. 15. roundda ise Flausino 5-6 milyon vurunca, tum cepheyi kaybettik.
Iste son iki CAPS’in neden onemli olduklarinin hikayesi budur….
Imdiiii….
Sorular, yorumlar, tavsiyeler…. Hem askeri gruplara, ki alinmasi gereken askeri gruplar kendilerini bilir. (Bilmiyorlarsa yukaridaki CAPSlere bir daha baksinlar..) Hemde hukumete.
1- Askeri grup uyelerine:
Aranizda okuma yazma bilmeyen var mi? Eger yoksa, okudugunu anlamaktan aciz kac kisi var? Eger hic yoksa, baskanin ve MSB’in vuruslar konusundaki direktifleri/ricalari bu kadar acikken, ve ulke bu kadar ciddi bir surectedn gecerken, bu direktiflere ters davranislar icinde olmanizin nedeni nedir? Disiplinsizlik mi? Aldirmamazlik mi? Sapsallik mi? BH sevdasi mi?
2- Askeri grup liderlerine ve sorumlularina:
Siz grubunuzda en cok 40-50 kisinin oldugu insalarsiniz. Cogunuz birbirinizle kanka, en azindan tanis. Ulke bugunku gibi ciddi bir donemden gecerken, bazi uyelerinizin ulke cikarlarina ters fiiler icinde olmasinin cezasi nedir? Uyelerinizle, gunun vurulmasi ve vurulmamasi gerek savaslari konusunda uylerinizle haberlesme yapiyor musunuz? Bazi uylerinizin bu meseledeki gosterdikleri terbiye ve disiplin eksikliginin sorumlulugu kismen size ait degil mi? Eger degilse, siz ne ise yararsiniz? Grubunuz ne icin var?
3- Hukumete, hukumet nezninde Vampir amca’ya:
Vampir amca. Ben 2-3 aydan beri bu eTr’deyim. Bu oyunda aklimda kalmis en eski shout, senin MSB’den aldiklari tanklari piyasada satan iki kisiyi enselemen uzerine atilmis shoutlardi. O olayin arkasinda ne oldu. Suclu olanlar sizden ozur diledi, kimlikleri gizlenerek affedildi. O gun bugundur, ayni mesele uzerine en az iki shout daha hatirliyorum. Onlarinda faili cikmadi.
MSB direktiflerine ters hareket edenler meselesi... Sayisini unutttum shoutlarin. Ben diyeyim 100, sen de 200. Ne oldu. Hic bir fail ortaya koymadiniz. Hatta, isi daha pespayelestirip, sen ve Denizerus suclamalari genele yayarak, yani bu iste hic kabahati olamayanlari, yani sizin direktif/ricalariniz dogrultusunda vurus yapanlari, tohmet altinda birakan makaleler yazdiniz. Niye? Cunku gruplar kusmesin diye. Cunku, kankalarla papaz olmayalim diye. Cunku, ne sis yansin ne kebap diye. Cunku baska ozel sebeblerle. Eee, sonuc ne oldu? Ayni tas, ayni hamam. Ayni shoutlari atmaya devam ediyorsunuz. En gozde askeri gruplar bile, ki sen birisinin uyesisin, hala MSB’ye ters hareket etmeye devam ediyor.
Iste bu makale size emsaldir. Bundan boyle, baskan, sen yada hukumetin diger uyeleri shoutlarinizla karsimiza gelip, ”Arkadaslar X cephesinde niye vuruyorsunuz.” deyip de, bu shoutu atmaniza neden olan kisi ya da kisileri ifsa etmezseniz, sizde suc ortagisiniz, sizde sorumlusunuz. Boyle biline.
4- MSB yestkililerine:
Yukaridaki CAPS’ler ortada. Direktiflere ters hareket edenlerin cogunlugu askeri grup uyeleri. Buna ek olarak, eger bu CAPS’ler gercek resmin yeterli bir ozetiyse, askeri gruplardan ikisinde isin iyiden iyiye zivanadan ciktigi gozukuyor. Hal boyleyken, MSB yoneticileri olarak sen ve Humerus7’un bu iki gruptan birinde, Teknik562’in de digerinde uyesiniz. Yani sizin MSB olarak verdiginiz direktiflere uymayanlarin basinda, uyesi oldugunuz askeri gruplar geliyor. Bu konudaki yorumunuz nedir? Bu celiskili durumu gidermek icin ne yapacaksiniz?
Uzun makale oldu. Umarim, yanlisliklarin duzeltilmesinde kucukte olsa bir katkisi olur.
Sabriniz icin tesekkurler.
Walpole.
Not:
Bu makaleyi, #karargah toplantisi dagilirken arkamdan, benim askeri gruplarin vuruslarda gosterdigi disiplinsizlik uzerine soylediklerim icin ”walpole’un dedikleri tam vıdı vıdı” mealinde laf eden, sonra gidip Vidin cephesinde vuran (sondan 3. CaPS) Darth_MorgomiR’e (LAZOKRAT), ve ayni toplantinin sonrasinda attiklari PM’ler ile etmedikleri kufur, hakaret ve tehdit birakmayan falchata (AKINCILAR) ve Abdullah1993’e (AKINCILAR) ithaf ediyorum.
Walpole.
Comments
Bulgur diyelim kısmet 🙂
Pirinçmiş 😒
[removed]
@Eashoa Msheekha
Eki eki. Dur bakalim. Pozitif yorum yapmadan once tepkileri bekle. Yarin enselenen gruplar & grup uyeleri kiyameti koporacaklar. Hukumetten ne derler bilmem. Sonra yutma bu dediklerini. lol
@Spooky13
Pirincilik ve 1 tank senindir panpa. (La artik yerlessin su ilk yoruma tank atma gelenegi, de bizde yolumuzu bulak. Iligim kemigim kurudu)
okumadım 2 capse baktım bacak vb bir uzuv göremeyince bu satırları yazmaya başladım şimdi ana sayfaya dönüyorum
bu herifi sevmem ama dobralağı iyi en azndan. yine de unsub
varna cephesi canımı yedi sormayın 😃
vidinde vurdum diye afişe oldum zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xD
bu arada makalenin %90nını tabiki okumadım mk saat 05:10
vidinde aşağı yukarı 24 saat önce vurmuştum , o esnada turkish.legio kanalındaydım , isyan rahat gidiodu , ne de geri düşmüştük , bizden vuranda yoktu yalandan puan gidiodu , o an kanalda bekleyen bikaç kişi vurup duvarı %51 e getirdik , bizden sonra scymex vurmuş %54 e çekmiş , biz vurmaya başlarken yanlış hatırlamıorsam %48 di , velhasılı o an orda vurulması gerekiyodu
ulan keşke bende belarus isyanları zamanı caps alsaydım en az 50 tane caps çıkardı , bi sürü subs toplardım popüler çocuk olurdum
Simdilik vote verdim, cevabi yarina verecegim.
Cok saglam konu, eyvallah.
Ufak bir düzeltme yapalım.
Halk Ordusu diye söylediğin arkadaş Halk Ordusu'nun değil Halk Ordusu Milislerinin üyesidir.
Milislerdeki esas amacımız insanlara oyunu sevdirip oyunda tutmaktır. Bu nedenle milislere sadece Halk Ordusu olarak operasyon yapacağımız zaman emir veririz. Onun dışında onları çok sıkıp oyundan soğutmamak için serbest bırakırız.
Bu nedenle o arkadaşımız suçlu değildir. İlla bir suçlu aranacaksa burada Halk Ordusunun Komutanı olarak sistemi bu şekilde formüle eden ben suçluyum.
Arkadaşın o str ve rütbeyle ve 350 canla vurduğu hasarın bir kaç mislini de ben her tur gerekli olan savaşta vurmaktayım. Bu vuruşlarımı halkımız bir özür olarak kabul etsin.
İyi oyunlar.
eski model siyasetciler gibi yuvarlak konusmayip (ki bunlar sadece lafta kalip hic bi anlam ifade etmedigi kesin) genelleme yapmayip, somut olaylar ve yuvarlak olmayan cumleler kullandigin icin sub+vote
bide tesekkur...
emegine saglik...
İlk olarak şunu paylaşayım güzel bir çalışma yapmışsın,
Ancak, cephelerde gidişatın koordinasyonun ve insanların tam olarak sürekli online kalamama gibi sorunları olduğundan ötürü ve daimi olarak düzenli vuran bir adam msb takip etse bile bazen kendi kafasına göre hareket etmesinden ötürü bunlar tam olarak doğru diyemem.
Örnek verelim,
Istanbul
Siliny
Aleenceyan
Fernu
Depici gibi adamlar bazen msb takip etmedende cephenin gidişatına göre ve/veya kafasına göre vurmak istediği yerde vurunca ve sen o sırada ss çekip koyarsan yine bir gariplik ortaya çıkar.
Ne yazı ki oyun artık tamamen şahıs oyunu olduğu için bir topluluğun anlamı ve faydası (özellikle toplu vuruşlarda msb koordinasyonu ile hareket) etmenin bir manası ve hükümlülüğü yoktur.
Başkan ve msb bu oyunda bir yaptırımı yok en kötüsüde bu sadece söyleyebilir. Benım kızdığım nokta zaten burası Gold alıp yakanlar kendileri için vuruyorlar elbette ama Türkiye için değiyor mu ?
Kendi yorumum : hayır değmez
O devirler bitti artık ülkelerin oyunu değil şahısların oyunu haline geldi..(üzgünüm ama gerçek bu).
Herneyse dediğim gibi analizler güzel ama biraz saptırma olmuş "istemeyerekde olsa"
Sabahın köründe bende bunu okuğum için deliller zincirine dahil oldum teşekkürler 🙂
La. Falchata niye sildi buraya yazdigi 3 yorumu?
Tam cevap yazdim, post ettim, adamin commentler gitmis.
Diger arkadaslar. Kusura bakmayin. Uyku saatim yaklasiyor. O yuzden yorumlari topluca sonra yapayim.
bi kac tane wot dösemistim sildim cünkü gerek yok
gercekten komik su suclamalar.
yalnız suna deginmek isterim
''ayni toplantinin sonrasinda attiklari PM’ler ile etmedikleri kufur, hakaret ve tehdit birakmayan falchata (AKINCILAR)''
eger gercekten delikanlıysan,adamsan,samimiysen sana pm den yazdıklarımı getirir koyarsın buraya orada kim agzını bozmus,ileri geri konusmus anlasılır.
ben sana elestirilerin nedir diye sordum cvp vermedin,ileri geri konustun.ben de uyardım seni dogru konus diye,ardından samimi olmadıgını gördüm ve iyi aksamlar deyip gectim.
tehdit etmedim,agzımıda bozmadım ama zorla onu istiyosun.
sunu o kalın kafana sok anlık strateji geregi cepheler degisir.aynen az önce benim rus isyanında vurup dönüp varna da vurdugum gibi.
v+s kemal kılıçtaroğlu =Walpole 😨
@Walpole
Cok kaliteli bir makale yazmissin. Bir tanki hak ettin hemen yolluyorum.
Tam is uzerinde enselemissin kisileri. Ben zaten sende ne cevherler oldugunu onceden biliyordum....
Hukumetten bu sekilde davranan kisilere ve gruplara karsi nasil bir tavir ve aciklama gelecegini merakla bekliyoruz...
Oneriler:
1- Bu gruplarin arpalarini kesin, bu kadar basit...
2- MSB makalesinde her sabah bu kisileri isim ve gruplari ile lanse edin.
msb direktifleri can kurtarır
sub
Yalnız Keaver'in capsinde bir hata olmus hocam, keaver malesef cepheye bilgisiz girmis ve sonrasında aldıgı bilgi dogrultusunda haber vererek durumu aciklamistir.
keaver to Vampyre Amca | yesterday
Vardada durum iyi diye Ukrayna isyanında vurdum ama sonradan öğrendim ki orayı bırakıyormuşuz. Yani maksadım BH değil. Bilgin olsun.
Hocalar ne kaliteli makalesi ne araştırması Allah aşkına?! Hepimiz insanız yeri gelir hata yapar birbirimizi uyarırız ama bu Muhtar'ın derdi uyarmak falan değil ki sabahtan beri makale yazıcam ortalık sallanacak diye ağzından salyaları aka aka bahsediyor. Neymiş efendim ortalığı karıştıracak, bilinçli toplum yaratacakmış?
Oturun düşünün bu makalenin genel anlamda bize ne faydası var? Hatalı vuruş yapan arkadaşları rencide eden, çözüm önerisi olmayan, sabahtan akşama kadar sadece insanların hatalarını belgeleyip bundan nemalanmaya çalışan(bu konuda parazit desem yeridir) biri var karşımızda.
Bu kadar safsatayı zamanında Rus'a, Bulgar'a yapmış olsaydın 1 ay kendilerine gelemezlerdi.
Eyyy Muhtar Emmi madem bu işi çok iyi biliyorsun hiç üşenmeden onlarca roundu takip ederek bunları belgeliyorsun buyur geç arkadaşım MSB'nin yada kendi istediğin bir göreve bak bakalım başarabiliyor musun kendin gözlemlersin.
Tam senin için söylenmiş bir söz var hakikatan seni düşünerek söylediklerine inanıyorum. 'Amacın üzüm yemek değil, bağcıyı dövmek'
"Ben fakirde, toplantida organizasyon, dagittim meselsesi ve disiplinsizlik konusunda dilim dondugunce kelam ettim"
"Ben fakir de" olacak, orada "de" dahi anlamında.
lan kor oldum okuyub bitireyim derken direk hastanelik oldum
cool
walpole :
makalen çok güzel iki yüzlülükleri deşifre etmişsin .Halk ordusu milis kuvvetlerinin komutanı olarak eldarın dediği gibi bizim sistemimiz bu yanlızca operasyon zamanı emir veririz diğerlerinde serbestirler fakat grup avatarı kullanmaları yasaktır birde ordu olarak işgal savaşlarında savaşmama gibi bir prensibimiz var bunuda tüm kamuoyu bilir savaşmak isteyen arkadaşlar avatar değişikliği ile savaşabilirler saygılar sevgiler
Üzülerek görüyorum ki 'KİM DEMİŞ'e yoğunlaşılmış. 'NE DEMİŞ'e yoğunlaşsak daha faydalı olmaz mı?
S + V bence çok mantıklı bir yazı olmuş... Tebrikler iyi gazetecilik..
"Ben fakirde, toplantida organizasyon, dagittim meselsesi ve disiplinsizlik konusunda dilim dondugunce kelam ettim"
"Ben fakir de" olacak, orada "de" dahi anlamında. +1
Bir de git paperini yaz manyak misin kardesim, gitmissin oralara okumaya isin varken boyle sacma sapan seyler yaziyon 🙂
@Yavuz Sultan Selim
MSB gruplara arpa veriyoda bizim mi haberimiz yok ?
@Yavuz Sultan Selim
MSB gruplara arpa veriyor mu cidden ? Veriyorsa 3-5 kuruş da bize verselerdi yav 😃
art+ı grubundan kimsenin olmamasına sevindim . Demekki komutanlarımız msb ile organize olarak vuruslarımız iyi yonlendiriyor .
@Yavuz Sultan Selim
grubların ne suyu , ne arpası ? bir şeyler veriliyorda bizimmi haberimiz yok ?
ne arpası yahu. yok öyle bir şey.
o arpadan ben de istiyorum
arpa isterük
beygirmiyiz la biz
@Yavuz Sultan Selim
MSB gruplara arpa verir gruplarda bu arpları şirketlerinde işleyerek bira elde ederler sonra bi güzel kafaları çekerler..
@Walpole
üzgünüm listeye üye sokamadığımız için bir dahakine girmeye çalışıcaz.
uche biraderiniz Day 1,309, 05:12
beygirmiyiz la biz
ahaha +ahaha
@uche arpasızlıktan hayal gören beygir.
aç beygir kendini arpa ambarında sanarmış
cCc Hepimiz beygiriz cCc 😃😃
makalede bahsi geçen vidin emirleri ve bugünkü sofya emirleri
http://i54.tinypic.com/2q0txk5.jpg
burdada walpolenin cephe tercihi ( tıpkı benim dün yaptığım gibi 2. öncelikli olan cephede vurdu kendisi )
http://i54.tinypic.com/125neq9.jpg
ben walpole yanlış cephede vurdu demiyorum , TIPKI BENİM 2. ÖNCELİK OLAN VİDİNDE VURMAM GİBİ , o an orda vurması gerekliydi
Bu nedenle beni kamuoyu önünde haksız bi şekilde eleştirdiği ve karaladığı için kendisinden özür bekliyorum , gerekirse makale açıp özür dileyebilrsin , yada bu makaleyi editleyebilirsin farketmez
o değilde Varna savaşı son saniyeleriyle verdiğimiz 14. Round da vurmayıp, 15.Round ilk 2 dakikasında toplamda 600 -700K vuran 4 kişiye de ben hürmetimi sunarım.
cCc Asakir-i Mansure-i Muhammediyye cCc
çok direndim ama sonunda SUBunu verdim birader
v+s
msb yapılan yardımların listesini tutuyorsa bunu belirli periyotlarla yayınlaması güzel olur.
aslında en güzeli yardım filan yapılmaması. hem kanalda uğraşan arkadaşları bolca zaman harcayıp bol bol strese giriyorlar hem de tank fiyatları artıyor.
15günde 15tank almamışımdır. Ama param oldukça marketten alıp vurmaya çalışıyorum yüksek fiyatlara rağmen. Bunu ben yapabiliyorsam daha yüksek str'li her gün yardım isteyen yüksek strli oyuncularda yapabilir değil mi?
özet: msb tank dağıtmasın, devlet tank üretmesin, marketten tank almasın.
Kusura bakmayin, benim cevap gecikti. Onem sirasina gore yanitlayayim:
@Seiri
Eger sen oyle diyorsan, benim senin beyanina inanmamam gibi bir durum olamaz. Senin Caps'inin ustunu ciziyoruz.
@Eldarion Sionnodel
Hatam icin ozur dilerim. Halk ordusu ibaresenin yanindaki uc nokta gozden kacmis. Bahsi gecen arkadas Halk Ordusu Milis Kuvvetleri'nin uyesi, Halk Ordusu'nun degil. Gerekli duzeltme yapildi.
@falchata
Ne yazikki, senle IRC uzerindeki konusmamizin logunu kaydetmemisim. Kullanilan kelimeler tam olarak aklimda degil. zira, ayni anda 4 farkli kisinin hakaret pm'lerinede cevap veriyordum Eger loglar varsa, paylasirsan sevinirim.
@Vampyre Amca
Bahsi gecen arkadasinla ilgili aciklaman benim elestrimi ortadan kaldirmiyor. BH herolugu sorunun sadece bir kismi. Ana sorun disiplinsizlik ve aymazlik.
@FiRatrak
Benima acimdan sasirtici bi yorum yapmis eleman.
Firat benim icin demis ki "agzından salyaları akiyor", "nemalanmaya calisiyor", "parazit".
Ben bu isin neyinden nemalaniyorum Allah askina? Ben bulamadim. Lutfedip kendisi soylesin.
Firat yazdigim makale icinse demis ki: "bu makalenin bize ne faydası var"
Bravo birader. Aferin sana. Halinin ustune oturup, zibili halinin altina supure supure, hali yukseldi yukseldi, sizi tavana yapistirdi. Ama siz, hala halinin altina supurmekle mesgulsunuz. Ne menem bir seymis su ikbal kaygisi. Hadi daha acik soyleyim: bir gun baskan olma sevdasi. O derece ki, akli az birazda olsa basiyor dedigimiz adamlarin atmadigi takla, ortmedigi ayip, yalamadigi grup yok.
Herkesle iyi gecinecem, gruplari yalayacam, ne yaparlarsa yapsinlar goz yumacagim diyerek baskan olmasina olursun bir gun belki ama, nasil bir baskan olursun orasi mechul. Benden sana, ve senin gibi heveslilere tavsiye: En basta omurgali olun.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Eeeeee, Vampyre Amca. Hala yorumunu belkiyor burasi. 😛 Sende mi yutacan yoksa diyeceklerini?
Hepimiz Keaver'ız...
Hepimiz Keaverız
hepımız Keaverız...
hepimiz Keaveriz.....
hepimiz Keaverìz
bunlari yazacagina simdiye kadar bu adamlarin kac Milyon vurdugunuda yazsaydin daha iyi olurdu
http://egov4you.info/army/valuation/112
Madem caps veriyorsun al san caps birlikten beraberlikten bahsettigimiz zamanlarda neden hep sen ortaya cikiyorsun anlamis degilim