ONE i aktuelnosti vezane za isti
gid1
Evo da ne bih pisao kilometarski komentar na nekoliko članaka mislim da je bolje da napišem lepo članak i objasnim lični stav, a ujedno i stav ONE saveza iako ovim putem samo nezvanično povodom pitanja Irana, Kipra i Egipta. Takodje bih pojasnio status eSrbije u savezu i još neke stvari, neće biti kratko pa bolje da počnem
🙂
ONE savez i eSrbija u njemu
Još otkad smo rasformirali Feniks u decembru postavili smo neke linije kojima bi trebao da se kreće novi savez koji bi trebalo da napravimo. Cilj je bio napraviti savez ravnopravnih prijateljskih država. Ovde se ne radi toliko o ravnopravnosti u DMGu koliko u ozbiljnosti, organizovanosti, aktivnosti...
eSrbija u savezu koji smo napravili nije dominantna! Nije niko! Niti treba nekog da moli niti da silom dobija bilo šta iako se po novinama non stop provlače isključivo ove dve opcije. Nas niko ne gazi niti nam se iko pokorava. Medju prijateljima smo! Takve stvari među ravnopravnim prijateljima apsolutno ne postoje. Interes eSrbije nije ispred interesa eŠvedske niti ispod interesa ePoljske ili eMadjarske itd itd. Štaviše samo ime ONE govori o tome da je cilj cele priče bio da napravimo savez gde lični interes ne igra apsolutno nikakvu ulogu! ONE je država, članice su regije države koja se zove ONE! Svi za jednog jedan za sve! Niti smo se mi odbranili od invazije, niti je Makedonija obrisala grčku, niti Španija, Poljska i Mađarska brišu USA a Švedska eKanadu... Gdegod smo pobedili pobedio je ONE, gdegod smo izgubili izgubio je ONE. Niti mi nekom nešto dugujemo niti neko nama nešto duguje jer mi i oni praktično ne postoji, svi se borimo za iste ciljeve protiv istih protivnika i svi za ONE. Čujem neke kako se žale da Poljaci i Mađari osvajaju dok mi dobijamo RWove, fazon je u tome da tim ne može da dobije bez golmana i da je njihova geografska pozicija bila bolja u tom momentu za brzo prebacivanje do USA, tako su i podeljene uloge i tu nema jačeg slabijeg zaslužnijeg i manje zaslužnog. Jedni bez drugih ne bi držali ni svoje regije kamoli preko 100 kolonija koje trenutno ONE drži! Srbija ima najveći broj spojenih resursa pa se niko ne buni zbog toga. Jednostavno prilike su bile takve, i saveznici su srećni kao da ih oni drže, isto kao što i mi treba da budemo srećni jer MI POKORAVAMO AMERIKU, MI SMO ONE, SVIH 6 ČLANICA SU PODJEDNAKO ZASLUŽNE! Što se tih regija tiče daleko korisnije iz ugla regija bi bilo da naftu vratimo Makedoniji ali bi to otpočelo novi rat protiv eHrvatske i to je jedini razlog zbog kog je držimo, kao što smo i rekli na početku kada smo je uzimali. Nema nikakvog razloga za raspravu oko toga. Ako nadjemo drugo rešenje za otklanjanje opasnosti eHrvatske regija ide Makedoniji jer nama donosi jedan a njima spaja tri resursa, račun je jasan. Niko tu niti gubi niti dobija, radimo kako je taktički najbolje u interesu pre svega saveza a samim tim i svake članice ponaosob. Izmedju eSrbije i eRumunije ne postoji nikakav dogovor iako se priča o njemu. Jednostavno Rumuni ne vraćaju svoje regije jer bi se time otvorili na volej eMadjarskoj i ePoljskoj. Mi ih ne napadamo jer su nam interesi da eSrbija ide dalje i da se ne zaustavlja na balkanu.
Način funkcionisanja saveza je takav da su predstavnici svake države potrebni gotovo non stop na kanalu saveza. Što se više priča koordinacija je bolja. Nijedan NE i nijedan napad i nijedan COTD ne bi trebalo da bude postavljen bez prethodnog dogovora sa ostalima. Ovim se dobija da svi prate važne bitke širom sveta i svi su upoznati sa istima. DMG mora da se usmerava tačno i precizno u dozama u kojima je potreban tamo gde je potreban, i sve države pucaju podjednako jako bilo da je u pitanju njihova regija ili regija saveznika, u što većem vremenskom intervalu svakog dana, samo je to put kojim smo stigli do ove vrste dominacije, jer podsećam sve koji čitaju da jeste nama donelo dodatnu prednost ovo udaranje 4 puta dnevno, ali sa 300 wellnessa ONE je držao preko 80 kolonija, brisao tri puta eRumuniju i eBugarsku i tako dalje, protivnici su se u početku žestoko branili ali smo im na ovaj način ubili volju za igrom praktično i predali su se bez borbe na kraju jer nemaju teorije da pariraju sve dok se držimo par prostih pravila.
Par reči o PRO ONE državama:
Mnogi još uvek ne znaju ko je gde, pa bih da pojasnim odnose saveza sa pojedinim državama koje nas najviše interesuju ovih dana, editovaću ako bude dodatnih pitanja, šaljite IGM slobodno:
ABC (Litvanija, Letonija, Estonija) - prijateljski nastrojen savez koji je neutralan. ONE ne komanduje ovom savezu i ne može da kontroliše njihove odluke, sporazum je takav da ONE podržava njihove vojne akcije i oni uzvraćaju pomoć u ONE akcijama.
eIndonezija - večiti prijatelj pre svega eSrbije i eMadjarske a danas i celog saveza. ONE ih smatra maltene članicom jedina je razlika što ne učestvuju na kanalu u direktnoj koordinaciji. Jedina su država koja ima noćni DMG na našoj strani tako da je laka koordinacija, jednostavno udaraju za nas gdegod je glavni prioritet, mi im pazimo dnevne okršaje kadgod je to potrebno.
Novi Zeland, Peru - smatraju se članicama saveza u sklopu eSrbije i eŠpanije. Nemaju pristup kanalima ali njihovi interesi su u potpunosti interesi saveza zato ih i smatramo sastavnim delovima gorespomenutih država.
Pakistan - neutralan u odnosu na ONE savez, veliki prijatelj eSrbije! Interes eSrbije je da večno ostane prijatelj ePakistanu i trebalo bi da nas uvek interesuju dešavanja na njihovim bojnim poljima.
Turska - prijateljska država ONE saveza iako potpuno neutralna u svojim akcijama. Jako je komplikovana za koordinaciju što nas dovodi do velikih problema u planiranju, takodje ima nekoliko stavova koji nikome osim njima nisu jasni, ali i dalje sve to ne može da pogazi prijateljstvo eNaroda koje traje od početka igre. Glavni problem je što im se na čelu nalaze mladi igrači iz poslednjih baby boomova koji ne umeju da se organizuju i zauzmu stav.
Iran - prijateljska država ONE saveza, pokazala izuzetnu požrtvovanost u bitkama za oslobodjenje eSrbije, osvajanje eGrčke kao i u ostalim akcijama ONE saveza. Mlade vlasti tamo takodje nisu uvežbane da bi ispratile tempo koji ONE diktira tako da se često uspavaju, ali paze izuzetno da nikad ne rade protiv interesa saveza.
Kipar - kao što mi vidimo Novi Zeland, ili Španija Peru, tako i Turci vide Kipar, pa i više. Njihov sastavni deo, jedan od glavnih ciljeva u igri, svaki interes eKipra je interes eTurske. Ta dva ne treba nikako razdvajati u bilo kakvoj akciji vojnoj ili diplomatskoj.
eArgentina - neprijatelj po sopstvenom izboru... eSrbija je pokušala iz poštovanja prema eIndoneziji i eTurskoj da zažtiti eArgentinu od gubitka regija, čak smo stigli i da ih molimo da ne ratuju protiv nas da ne bi bili primorani da ratujemo protiv njih, uradili su upravo suprotno i sada više ne možemo da im pomognemo.
eBrazil - nekada bratska država polovini ONE saveza, specijalista u stvaranju novih neprijatelja. Trenutno nestaje sa mape kao jedan od prioriteta za brisanje ONE savezu i glavnih neprijatelja saveza. Status su sticali u svim ratovima koje su eden i terra vodili protiv članica ONE saveza i svi im dugujemo bar po jednu otkinutu regiju, taman toliko i imaju.
eHrvatska, eGrčka, eBugarska - jedine organizovane države na protivničkoj strani koje mogu da se porede sa ONE članicama po većini pitanja osim naravno po šteti bez tenkovanja na bojnom polju. Tretiramo ih kao uvek opasne neprijatelje vredne poštovanja i nikad ne potcenjujemo njihove sposobnosti čak i kada se uspavaju kao što je slučaj u poslednje vreme. Bez njih igra više ne bi ni postojala, ONE bi bio ceo eSvet i niko ne bi imao ni najmanjih šansi da pokuša da bilo šta tu promeni, jednostavno game over i svi mass logout...
Na kraju nakon što sam nadam se objasnio sve ovo mogu da se posvetim i jednom od najvrelijih pitanja danas. Egipat, Saudijska Arabija, Kipar, Iran i situacija na tom delu mape.
ONE savez ne sme biti smatran za eNato iako se to mnogima učinilo. Naš posao nije da se mešamo svima u priču. Deo mape na kome se nalaze ove eDržave nije direktni interes nijedne članice ONE saveza. Mi jesmo jaki, ali nismo siledzije! Nemamo nikakvog prava da se mešamo u posao eIranu i eTurskoj koje su odlučile da podele Arabiju i Egipat zbog resursa. Arabija i Egipat su TOovane države, strateški i vojno gotovo nebitne trenutno ONE savezu. Važne su pojedincima koji bi da se igraju države sa 30 pripadnaka iste i time onemoguće većim državama sa kojima uz sve dobro i loše što smo prošli, prošli smo godine u ovoj igri na kraju nekako uvek na istoj strani! Takodje nama niko nije odredio ko će nam biti neprijatelj, oni imaju svoje neraščišćene račune koji datiraju iz njihovog RL kao što mi ratujemo sa eHrvatima, Makedonci sa Grcima i Bugarima, Madjari sa Rumunima, i mi o tim njihovim razmiricama apsolutno nemamo pojma!, ja zaista ne vidim sa kojim pravom bi se bilo ko tu mešao! Lično mi je žao kada zamislim šačicu egipćana koji bi voleli da imaju svoju eDržavu u ovoj igri i to sam i iskazao, ali čvrsto stojim da je odluka saveza da se ne meša ili ako se umeša da podrži Tursko-Iranski plan sasvim na mestu i najispravnija moguća.
Napominjem da je svako udaranje protiv Kipra udaranje protiv Turske! Svako udaranje protiv Irana je udaranje protiv saveznika koji nas u poslednjih pola godine nije izneverio i uvek je dao svoj maksimum koliko god da je isti mali u odnosu na one na koje smo navikli. Imajte ovo na umu pre nego pišete ili preduzimate bilo šta. Zar vam se ne čini da ispred naših vrata ima toliko toga da se čisti da ne bi trebalo da imamo vremena da primetimo ni deponiju da se ista stvorila tamo... Moramo da naučimo da gledamo svoja posla! U RL nam rade svi ono što mi pokušavamo da uradimo ovde... Kontrolišu, naredjuju, usmeravaju... Mi se borimo protiv toga, i nismo takav narod, ne razumem zašto hoćemo da se tako ponašamo. Ovde treba kao velesila da pokažemo kako bi velesila bilo gde trebalo da se ponaša, a to svakako nije siledžijsko prisiljavanje na neželjene poteze bilo koga! Ne trebaju nam "marionete koje će raditi kako mi kažemo jer smo mi jači", trebaju nam "prijatelji koji će pomoći zato što im je stalo do nas".
Toliko za ovo javljanje. Hail ONE!
Comments
Auuuu, nadmašio sam sebe ovaj put... Hahahaha, ček da pročitam šta sam ovoliko škrabao. TZ TZ TZ!
Хејл УАН!!!!
V
Previse kratko no vote : D
Гојко, ае тићу, ни ово ниси прочитао :РРР
hail latvia!
Кажу да је слика је 1000 ријечи, тако да би боље било да си се сликом изразио.
хД
Jesam : D
dobra analiza
Hajde sad, procitaj jos jednom moj clanak, pa procitaj sta si skrabao : )
http://www.erepublik.com/en/article/-1-1808980/1/20
Zanimljiva gledista imas, dobar si politicar, ali... Poznat je da dobri politicari i nisu bas neki simboli covecnosti : )
Dakle, procitaj jos jednom moj clanak, pa sudi, mislim, da ga ne kopiram ovde : )
Potpis na svaku rec!
Da,samo da dodam
"Mi jesmo jaki, ali nismo siledzije!"
Kad bi eIran ovako razmisljao... : )
Eto ti sad...
umes ti to i duze, ovaj put nema vote : D
I da... eEgipat je BIO pod eHrvatskim i eGrckim TO... Vise nije.
uf bas se nisi zezao kad si rekao da nece biti kratko
ali procitacu, obecavam🙂
Sve procitao, svakako odlican clanak : D
s+v pa uzvrati
The Other One, da nećeš da im komandujemo kako da razmišljaju? 😛
A kad osvojimo svet, sta cemo onda? : ) Znam da nismo NATO, al trenutno jesmo jedina vele-sila (kao savez) u ovoj igri
P.S. Uz duzno postovanje, ali meni e-Poljaci - kao ubedljivo najveci cheateri u ovoj igri od njenog nastanka, pa do danas (bas poput jos nekih e-nacija) nikad ne mogu biti e-prijatelji i saveznici. Izbor eSrbije jeste ONE i to bi trebalo postovati, ali prijatelji u ovoj igri se menjaju, a ako pokorimo ceo svet - bogami ce se i neprijatelji promeniti : D
slazem se u vezi Egipta . . .
Gid1
Utici... Makedonci i INCI uticu, mozemo i mi...
Elem, ta prica o tome da smo svi jednaki u savezu... Okaci macku o rep...
Kad vec tako gledas idealisticki - pogledaj i na eEgipat tako.
Udarao sam protiv eIrana, a i udaracu ako se krene na eEgipat. A necu biti jedini, i ti to znas jako dobro...
http://www.erepublik.com/en/Latvia/law/77151
Serbia has been proposed as Natural Enemy.
Zato što je tvoj interes, ovde pričam o globalnim interesima. Ko je bre Egipat? I kao što rekoh ko smo mi da se mešamo? Argrob bije 3 miliona u crnoj gori, bogdan u bucovini, ti u egiptu, a irance upravo zovem da pošalju pomoć protiv argroba, eto to je situacija 🙂
[18:18:46] @gid1 neće štititi egipat an uštrb interesa turske i irana
Zemljace objasnio ti ovde gid sve sta ga davis kao zmija zabu : D
"ONE bi bio ceo eSvet i niko ne bi imao ni najmanjih šansi da pokuša da bilo šta tu promeni, jednostavno game over i svi mass logout..."
Posto ne pratim bas mnogo desavanja, reci cu svoje misljenje kratko, a mislim da necu omasiti poJentu ...
Dokon pop i jarice krsti .... tako Vegi oslobadja Irce, Marko Egipcane, i sl ... Valjda ce se kandiduju za Mis eSveta, pa se bore za mir u svetu ... 😁))))
Poenta je citat sa pocetka .... mass logout ... I KRAJ PRICE !!!
Ma sve si to lepo objasnio i sve to lepo funkcionise ali pitam ja vas a gde smo tu mi ?
Posle mira sa Hrvatima svima je jasno da trebaju novi izazovi ( vecini eSrba nije nikakav izazov to sto Madjari i Poljaci brisu USA), a njih nema.
Posto svi znaju nas karakter ( ipak smo mi srbi balkanci a ne hladni proracunati zapadnjaci ) pitanje je vremena kad cemo poceti da pravimo projekte tipa Egipat ili .........
Takodje i njima ( ONE savezu ) ponestaje izazova kad zavrse Ameriku i Brazil tako da ipak treba obratiti paznju na ove igrarije od Litvanije .
EDEN nas je zamalo obrisao mozda ce ONE ipak uspeti.
Lazu kad kazu da je bitno da je obrisana zemlja . Bitno je koje izvrsio BRISANJE
@TOO posle tvog clanka i ovog ovde, meni i dalje nije jasna tvoja opsesija Egiptom... Mali su i slabi? Pa? Ima jos dosta malih i slabih zemalja, preko kojih ONE gazi svakodnevno, pa te ne vidim da svaku od njih branis... Moldavija, Irska, Finska... Pa cak i Hrvatska je sada realno u podredjenom polozaju u odnosu na ovaj nas savez.
Koji interes ti imas u odbrani Egipta? (ti licno)
Lepo je napisan ovde stav i plan saveza. Opisan odnos sa svakom drzavom clanicom i onom koja to nije.
Ja se ne bih okretao protiv visegodisnjeg saveznika, zarad zemlje koja do juce nije postojala osim ako ne postoji neki bas jak razlog. Koji je to razlog? Nigde ga nisi izneo...
PozZ
epoljaci i espanci,takodje i esvedjani,saveznici samo mogu biti,prijatelji nikako.
eiran nam je prijatelj
ako srbija u savezu nije dominatna onda ne znam ni ja
ABC savez treba malo pritegnuti !
Gid1
Hajde mi ti samo reci koji je to moj interes? LOL
Ti si, bre, cvrknut u glavu... xD
Elem, eEgipat nece nikada biti nista ako se ovakve stvari dopuste.
Da li bi bilo nesto od eMakedonije da je pustena eBugarska da je proguta?
TAd smo mogli da intervenisemo? A?!
Btw
http://www.erepublik.com/en/Latvia/law/77151
Serbia has been proposed as Natural Enemy.
Vidim kako stoje stvari u ONE... Da nije trening rat? LOL
iKoren
Sve sam objasnio, pogledaj malo bolje clanak i komentare...
Necu se ponavljati u svakom komentaru...
7 Yes
16 No
Vidis i rezultat trenutni ... 😁)
Jbt, poredic eMakedoniju i eEgipat .... Koliko je to eEgipcana prisutno u ovoj igri ??? Koliko ih je ucestvovalo u borbi za eSrbiju dok nisu imali svoju drzavu ???
Babe, zabe, ovo, ono ... 🙂
Trol u državi koja je prijatelj saveza, ne u savezu 🙂 Imaju i oni TOere iz EDENa koji imaju nekoliko kongresnih mesta, sam predlog zakona nema nikakvog uticaja na bilo šta. Napravili su veliku grešku u ratu protiv rusije ali nikako zato što su hteli nama da napakoste, hteli su da biju po rusima i predsednik nije uspeo da objasni narodu da je to protiv interesa Letonije, kao što je sad očigledno. Svuda neko pokušava da objasni, a neko drugi ko nema pola informacija ima drugačije mišljenje o tome šta je interes, obično kad se shvati bude kasno 🙂
Kakvo crno poredjenje makedonije i egipta bre! Šta si ti pio ebote? 🙂 Makedonci su ratovali za Srbiju dok admini nisu ni planirali da ih ubace u igru, Makedonci i Srbi su ko jedan narod, braća. To valjda ne treba ni da se priča ni da se poredi...
Hahaha, lakše bilo Apis +1 da napišem 🙂
Апис плус девет хиљада деветсто деведесет и девет.
Пауновићу узимаш јако глупе примере који немају везе са везом. Поредиш Египат и Македонију, као да си узео земљу и небо да поредиш.
А и тај ''аргумент'' са Летонијским законом је крајње смешан, лепо се види да је закон зезање и да неће бити изгласан.
На крају крајева ако ти се не свиђа наш савез, пресели се у Бугарску и рокај за њих...
ako nam letvijanci proglase NE, mi cemo da se predamo. nema smisla boriti se protiv njih. tako je jednoglasno odluceno na vladi!
deserte, konacno neka razumna odluka .... 😁)
sad tek provalih ... pa Marko sve ovo radi, da se dokaze u Botovima ... 😁) I oni su bese udarali kontra naredjenja, doduse kontra svoje zemlje, al' to su valjda visi nivoi u organizaciji, ima vremena za mladjanog Paunovica ... 😁)
p.s. ja se malo zevzecim, necete valjda zameriti ... 🙂 Paune, idemo na Cer, batali Egipat ... prevruce, pesak, skorpije ... 🙂
@TOO ubedio si me da jos jednom procitam clanak i sve komentare. Koliko vidim, ova tvoja borba ima podrsku samo Makedonaca, i mozda ponekog naseg drzavljanina (mada sada vec ne mogu da se setim vise od 1).
Makedonci su ljuti na Iran jer im nisu pomogli protiv Grcke. Ne znam da li si primetio, ali Makedonci su pomalo paljevinci... Secas se kad je fib napisao FYROM da su maltene hteli da zarate sa nama. Sada je isti slucaj, popalilo se par njih da vole vise Egipat nego Iran.
Srbi su "matora nacija" ovde u erepu, i nismo vise paljevinci. Ne moze jedna akcija (koja je po mom misljenju ok) da poljuja tek tako prijateljstvo koje se gradilo godinama.
Tokom brisanja Srbije, u odsudnim trenucima, nasi kanali su bili prepuni Iranaca, koji su nas branili svojom opremom. Ne secam se da sam video gomilu Egipcana tada.
Opet kazem, reci lepo o cemu se radi, pa mozda narod i rasmisli i razume potrebu odbrane Egipta. U tvom clanku i komentarima nema nista osim "Iranci su jaki i izivljavaju se na Egiptu koji pripada Makedoniji a mi ga bas volimo"
PozZ
Hoce da dobije CP medalju u Egiptu.
hail srednja litvanija!
@TOO
Ti bas resio da izgravas Majku Terezu i lepo ti, ovo, ono...
Jedin dobar savez je bio .
Savez komunista
Jel tako Djuro
dobar članak
nikol000 Day 1,315, 15:39
Jedin dobar savez je bio .
Savez komunista
Jel tako Djuro
ne treba se uopste upustati u dalju raspravu xd
Objasnio ...
e prevedi ovo na engleski i moze u international...
u redu je sa pricom 😛
Deserte
u pravu si xD
Apis me
Volim krabe, sta cu xD
Gid
A vidis sta makedonci kazu na ovo?
Ipipro
Ti mi pricas o gluposti -.-
FAIL!
iKoren
Oooooooo, gospode...
Vladan
Tata matu...
Apis me jos jednom
Prijem!
Hvala!
xD
Nego, vecinom se SSFovci javljanju....
Ma dace vam Iranci puce, OK je xD
LazarC
Pa ja necu ni drzavljanstvo eEgipta LOL
Ti bas cesto umes da FAILujes svojim nebuloznim komentarima : D
Evo da ponovim log...
[18:21:48] AhmedAE Btw
[18:21:54] AhmedAE Apply for citizenship
[18:22:22] TheOtherOne not now (for CS)
[18:22:24] TheOtherOne cose
[18:22:30] TheOtherOne some people
[18:22:34] TheOtherOne in eSerbia
[18:22:37] TheOtherOne seen me
[18:22:44] TheOtherOne like somebody who
[18:22:53] TheOtherOne have some
[18:23:27] TheOtherOne some benefit from eEgypt
[18:23:29] AhmedAE oh ok
[18:23:30] AhmedAE Btw
[18:23:34] AhmedAE ??
[18:23:39] AhmedAE No that is not true
[18:23:43] TheOtherOne mad people -.-
[18:23:48] AhmedAE We will make an Article
[18:23:55] TheOtherOne yes... but...
[18:23:55] AhmedAE Don't worry
[18:24:06] TheOtherOne you know situation
[18:24:25] TheOtherOne i don't vant to be marked as TOer
[18:24:30] TheOtherOne cose I'm not
[18:24:32] TheOtherOne that
[18:24:42] TheOtherOne so
[18:24:47] TheOtherOne for citizenship
[18:24:54] TheOtherOne we will see ..... in time
[18:25:03] AhmedAE I know you are not a PTO
Znaci, niti TO, niti oni zele predsednika koji nije Egipcanin : )