Scrisoare deschisa catre inca presedintele eRomaniei
Gregorius Maximus
Un val de proteste vii la adresa mea...ciudat numai din partea membrilor Partidului mamut..
Domnul Alex Craciun ma raporteaza... si uite si incercarea de "asasinat" de care vorbeam prinde contur....
Domnule Craciun,,,verificati informatiile publice pe care inca nu ati putut sa le cenzurati...trezoreria tarii, pagina dumneavoastra personala, marketul si veti observa cu surprindere ca am dreptate... sau de fapt aceste lucruri le stiti, dar va doriti a nu fi cunoscute si de altii..
Nu domnule presedinte, nu sunteti un general al unei tari bananiere din Africa, sunteti doar o inercare de a fi dictator.
M-ATI AMENINTAT VOALAT CU BANAREA SI DIRECT CU RAPORTAREA MEA.
SOLICIT IN ACEST SENS UN RASPUNS CONCRET, PRINTR-UN COMENTARIU LA ACEST ARTICOL SAU PRINTR-UN COMUNICAT OFICIAL SA SE IA O DECIZIE DE CATRE ADMINI IN ACEST CAZ.
Daca adminii vor considera ca a critica o politica ce se bazeaza pe ascunderea bugetului, pe netransparenta, pe sustinerea unui grup ce a asaltat eIrlanda si a adus doar deservicii atat jocului in sine cat si romanilor in general, prin imaginea pe care ne-a creat-o, trebuie interzisa, atunci nu voi mai participa la acest joc.
Dar pana atunci nici o forma de presiune nu va fi acceptata de redactia acestui ziar.
Provin in RL dintr-o familie de detinuti politici asa ca nu va mai raciti degeaba gura cu amenintari domnule Craciun.
Daca aveati un comportament demn de functia pe care o detineti raspundeati la intrebarile legitime pe care vi le-am pus SI nu amenintati cu represalii..
Din acest moment nu voi mai folosi la adresa dumneavoastra sintaxa de "cu respect" intrucat nu o meritati...
Anunt public ca daca voi fi banat fara un motiv clar ce tine de incalcarea regulilor jocului nu voi incerca sa revin in joc. Dar nu cred ca interesele acestui joc sunt de a creea un cult al personalitatii domnului Craciun
Gregorius Maximus, redactor al ziarului File de Rutina.
CA DE OBICEI, PENTRU A FI LA CURENT CU, INCA, ZIARUL FILE DE RUTINA ..SUBSCRIBE
Comments
Iti sugerez fara pic de rautate sa stergi partea din articol referitoare la RL. E un joc online si frustrarile din viata reala nu prea isi au locul aici. Intodeauna s-a incercat ocolirea subiectelor de acest fel.
nu sunt frustrari..vreau doar sa stie ca nu ma poate ameninta, ca nu merge la mine cu aceste practici..daca vrea sa stie pe cine are in fata este doar un indiciu.. puteam sa imi fac o descriere mai amanuntita dar sper ca intelege doar prin acest amanunt ca nu ma simt amenintat de el si ca in spatele lui Gregorius Maximus se afla un om cu principii in care crede ...in eRepublik si in RL
Continui cu minciunile, unde te-am amenintat eu cu banarea? Unde te-am amenintat eu cu un singur lucru?!
Iata ce spuneam la precendetul tau articol:
Alex Craciun | Aug 09, 2008 08:42 |
Delete current comment Delete
Gregorius Maximus | Aug 09, 2008 05:34
\"demonteaza macar un punct de pe aceasta lista atunci cand postezi nu plagia dupa politicieni din RL... \"
Ce sa demonteze/demontez? Ai demonstrat cumva ca macar UN SINGUR PUNCT dintre cele scrise e adevarat?
\"DOMINATI JOKUL PRIN INFRACTIUNE SI TRAFIC DE INFLUENTA, CLONE SI CORUPTIE.\"
Pentru asta ma vad nevoit sa te raportez. Astazi am facut primul meu raport in acest joc, voi continua si va voi avertiza de fiecare data atunci cand va raportez, poate incetam... incet, incet cu toate aceste atacuri la persoana, minciuni si asa mai departe.
se poate face opozitie si in mod civilizat
daca ai un ton agresiv impactul asupra cititorilor este redus pentru ca iti reduce credibilitatea.
in loc sa faci afirmatii pune intrebari si justifica de ce le pui.
de exemplu
\"... nimeni nu stie cati bani intra la buget, de unde, nici nu stie pe unde ies si cum. ca si platitor de taxe cer dreptul meu la informare. drept urmare, ma simt ignorat de catre cei care nu ar trebui sa ma ignore.\"
nu e greu si vei ajunge mai departe. iar referintele tale la strabuni, iarasi nu prea merge. ce au facut ai tai au facut ai tai, nu tu. copii nu mostenesc pacatele parintilor, dar nici meritele.
parerea mea
spor
Impressive!
Very Impressive!
😉
Vad ca nu te mai saturi...
domnul Craciun nu m-a amenintat ...a trecut la fapte..va simtiti bine cand scoateti din context afirmatii? afirmatii care au cele mai mari sanse sa fie reale...banii intradevar circula pri conturile tale cu o viteza ametitoare pe care nimeni nu o poate controla..de unde vin si unde se duc? cum persoane independente iti fac cadouri de sute de gold?
la aceste adevaruri ati raspuns cu \"te voi raporta\"... ai dreptate nu e coruptie, e trafic de influenta
esti presedintele romaniei si nu ai dreptul de a nu justifica sumele pe care le primesti drept cadouri...mai ales cand economia a luat o turnura ciudata de cand esti presedinte
Gregorius, este excelent ca nu vrei sa te lasi intimidat si ai niste principii solide de la care nu vrei sa abdici, dar trebuie sa mai cizelezi un pic modul in care iti expui opiniile. Folosesti un ton agresiv si zeflemitor, dar vrei sa ti se raspunda civilizat si si vrei contraargumente la ceea ce sustii tu.
Eu din articolul tau am inteles doar ca Alex Craciun e hot si dictator, dar nu am inteles cum ai ajuns tu la concluzia asta. Spune-ne si noua si poate iti vom da dreptate, dar ai nevoie de argumente solide nu doar de acuzatii nefondate.
P.S. Nu sunt membra eUGD si nici fan Alex Craciun.
@gregorius: continui cu minciunile, nu te-am raportat pentru nimic altceva decat pentru:
\"\"DOMINATI JOKUL PRIN INFRACTIUNE SI TRAFIC DE INFLUENTA, CLONE SI CORUPTIE.\"
Mi se pare cam mult ca intr-un singur rand, BOLDUIT, sa ma faci infractor, traficant de influenta, clonat si corupt, toate astea nesustinute de macar o dovada. Pentru asta te-am raportat, NU TE-AM AMENINTAT.
@marie
1. asa cum am mai spus...pe pagina personala a lui Craciun Alex se deruleaza sume impresionante de gold de care, atunci cand a fost intrebat ce e cu ele, am fost trimis la \"pascut\". Poate sunt sume corecte dar ca presedinte al romaniei tre sa raspunzi de unde au venit si cu ce scop..altfel e trafic de influenta sau pur si simplu furt (sume obtinute prin incalcarea reguluilor jocului)
2. dictator? pai cum ai spune celui care te ameninta ca te raporteaza cand soliciti niste informatii de interes public... unde sunt banii din trezorerie, de ce e nevoie de emitere de moneda, de ce au luato razna preturile sub guvernarea lui, si altele e cae nu le mai repet acum
3. limbajul agresiv a ramas singura solutie pentruca atunci cand a fost intrebat pur si simplu userii care au cerut raspunsuri li s-a spus sa \"puna mana sa lucreze si sa lase prostiile\"
Marle, nu marie. Eu ti-am spus Gregorius, nu altfel.
@alex. nu ar trebui sa pui la suflet tot ce se spune despre tine. esti presedinte si aceste denigrari fac parte din \"apanajul\" functiei.
@autor. invata din comentarii si posteaza articole mai obiective.
@all obiectivitatea e marfa rara pe meleagurile eromaniei
@marle
scuze..monitor cam antic...castig 100 de gold si imi iau altul ...promit 😛
trei cuvinte: MIZERIA DIN POLITICA .... sunt scarbit de articolul asta...😃
Ok, don\'t worry 🙂
hai ca m-am inveselit cand am vazut cum va ´´certati´´
😉)
De aceasta data trebuie sa-i tin partea lui Alex Craciun. Gregorius Maximus, ce ti se pare dubios la pagina lui Alex Craciun?
PS: Daca adminii ar face publice toate tranzactiile facute de BNR si trezoreria Romaniei, atunci totul ar fi dat pe fata. Pana atunci, nu ai cum sa prinzi un presedinte de stat ca fura din banii publici.
Foarte frumos si foarte incisiv, un om care intreaba si se necesita cateva rspunsuri. In publicatia proprie consider ca omul poate scrie cum vrea si cu ce dimensiune a caracterelor doreste. Ca si presedinte, transparenta actiunilor si deciziilor este un atu ce poate fi folosit, deci domnule presedinte, nu ar trebui sa raspundeti in mod direct la acuze, acestea fac parte din decorul public dar un raspuns pe aceasta tema cred ca ar fi binevenit.
Totusi, Maximus ,cizelarea si modul voalat de prezentare a unor fapte ar fi mai bine inteleasa decat atacul direct ar avea mai multa priza la oamenii care vad printre randuri.
Alex Craciun, dupa cum vezi la donatiile de pe pagina personala, este actionar la firmele eUGD-ului. Primeste dividende. Acum ca lasa preturile ridicate pentru ca firmele eUGD-ului sa aiba profit cat mai mare, este partea a doua, o parte care nu are legatura cu acest subiect. Ti-am zis, mai degraba ai cere adminilor sa-ti arate tranzactiile. Insa nu se va intampla acest lucru, deoarece...no comment 😃
@alex. nu ar trebui sa pui la suflet tot ce se spune despre tine. esti presedinte si aceste denigrari fac parte din \"apanajul\" functiei.
@autor. invata din comentarii si posteaza articole mai obiective.
@all obiectivitatea e marfa rara pe meleagurile eromaniei
Ar trebui deschisa o comisie independenta care sa verifice acest lucru si care sa publice tot ce pare neadecvat. Cred ca avand functia de presedinte ar trebui sa nu ai parte de anumite drepturi, sa nu fac parte dintr-un partid sau sa primest dividente de la un anumit ....hai sa ii spunem domeniu.
@dura_lex ai dreptate nu te contrazic, dar atunci cand ai posibilitatea sa iei o decizie ce determina cursul unei actiuni, cred ca trebuie sa fii un pic mai transparent
Nu vreau sa-mi fac publicitatea pe aceasta cale,dar am scris astazi un articol care poate avea tangente cu situatia per ansamblu😕"Test de democratie\"
@Arack...un raspuns de care intradevar voi tine seama..curat si obiectiv
@seductiv... este vorba de trafic de influenta ..ieri am vazut pe pagina domnului craciun o donatie de 176 de gold, care azi au fost dati mai departe...ce e cu acest trafic nelimitat de gold prin conturile lui? care e explicatia lor? eu aceste lucruri vreau sa le aflu...e ciudat ca in timpul acestor tranzactii preturile o iau razna si salariile se duc de rapa... stii cat era pretul unei caseq1 acum o saptamana? 180 de ron ..azi dimineatat cea mai mica oferta era de 333 de ron
in problema eIrlanda toata eEuropa urla impotriva a ceea ce au facut fostii membrii UGD numai domnul Craciun tace din gura..DE CE?
@arack .. citeste primul meu comment.
repet, exista moduri corecte de a actiona si moduri incorecte.
iar actiunile incorecte, chiar daca au motivatii bune, sunt daunatoare procesului democratic.
si ca sa nu mai vorbesc fara fapte iata circulatia banior in ultiele 3 zile pe conturile lui Alex Craciun
07:56 Alex Craciun has donated 2.00 GOLD to Iluvatar.
04:04 Alex Craciun has received 21.00 GOLD from imok.
August 08
August 07
05:30 Alex Craciun has donated 175.92 GOLD to Titu Maiorescu.
05:29 Alex Craciun has received 5.00 GOLD from UGD Grup.
05:28 Alex Craciun has received 68.94 GOLD from Piratul.
05:20 Alex Craciun has received 45.00 GOLD from Bogdan Adamutz.
05:11 Alex Craciun has received 57.00 GOLD from SkizZ.
00:45 Alex Craciun has donated 25.00 GOLD to Titu Maiorescu.
😇5 Alex Craciun has received 19.00 GOLD from Chaosdevill.
00:03 Alex Craciun has received 3.14 GOLD from UGD Grup.
August 06
22:47 Alex Craciun has donated 0.00 GOLD to Ministerul Invatamantului.
07:30 Alex Craciun has received 0.00 RON from Stfn.
07:30 Alex Craciun has received 0.00 RON from Stfn.
07:30 Alex Craciun has received 0.00 RON from Stfn.
05:07 Alex Craciun has donated 31.80 GOLD to UGD Grup.
04:49 Alex Craciun has donated 30.00 RON to UGD Grup.
@dura_lex Modurile corect care sa aiba si FINALITATE sunt utopice in ipoteza in care nu poti controla un lucru. Nu poti vorbi de notiunea modului corect (cred ca te referi la modul corect de a actiona) atata timp cat tu personal nu poti influenta un anumit lucru, iar sesizarea facuta de dine atunci cand observi o ....neclaritatea nu este luata in calcul de nimeni.
@Gregorius Maximus: Alex Craciun nu a fost de acord cu actiunea gastii de romani in eIrlanda. Te rog sa citesti al treilea interviu de aici:
http://www.erepublik.com/article-492251.html
apoi ar trebui sa-ti ceri scuze pentru ca nu esti informat si vorbesti ca Vadim din RL, fara dovezi.
In ceea ce priveste donatiile care trec pe la Alex Craciun nu cred ca priveste pe absolut nimeni din joc, decat pe admini. Inainte de a fi presedinte, este si eCetatean care se ocupa ca oricare altul de miscari de bani.
Nu vad care este problema ca Alex Craciun primeste bani de la unii si da la altii? Ce ti se pare suspect? Ai vazut vreo tranzactie intre el si trezoreria Romaniei sau intre el si BNR? NU.
Presedintele in perspectiva mea ar trebui sa primeasca o donatie simbolica sau poate mai mult decat simbolica pentru functia dumnealui, dar sa nu reprezinte un punct \"feroviar\" in tranzactiile vehiculate. Atata timp cat ocupa functia cea mai inalta ar trebui sa fie transparent, ca doar nu este eBisnitar. Daca se dovedeste ca a facilitat si/sau ajutat anumite grupari sa-si impune un punct de vedere, cred ca trebuie eliminat si/sau sanctionat.
@seductiv...nu vreau sa te supar...adevarul e ca ce maintereseaza pe mine ce bani da un consortiu pentru a influenta o decizie a presedintelui ..sau ce ma intereseaza cand da 500 de gold ca pretul la alimente sa nu scada sub nu stiu ce cota...chiar! ce ma intereseaza? (Aceste afirmatii sunt de natura ipotetica su nu constituie acuzatii in sine)
eRepublick este bazat pe democratie si libertatea cuvantului.Cred ca este dreptul meu ca si eCetatean sa stiu ce face ePresedintele cu fondurile care ii trec prin cont atata timp cat aceste curgeri de capital influenteaza economia eRomaniei
Chiar daca tonul si modul de adresare este ironic....si nu mai stiu cum a fost catalogat
nu cred ca jucatorul \"Presedintele\" eRomaniei are motivatia de a solicita banarea unui ecetatean.
Acuzele sunt prea grave ptr a fi ascunse in spatele unui raport de banare.
Alex , tu esti presedintele etzarii....
parerea mea este ca ar trebui cu muuuuuult mai multa transparenta decat este acum
De cand ai fost ales...nu ai facut decat sa raspunzi la acuze si atat.
Eu nu vreau de la altii explicatii gen \" dividende, vanzari-cumparari etc\" \" date de alte persoane....eu vreau de la tine explicatii
Esti presedintele si ai OBLIGATIA de a respecta toti cetatenii nu numai membrii eUGD
Donatiile de care vorbiti arata transparenta. Aceia nu sunt bani publici. Sunt banii lui si cred ca nimeni nu are dreptul sa-l intrebe de unde provin. Iar Alex Craciun nu este obligat sa dea la nimeni raportul despre banii lui personali. La fel oricare alt eCetatean din eRepublik.
Daca voi credeti ca Alex Craciun a primit bani de la stat, dovediti-o. Pana nu aveti astfel de dovezi, scuzati-ma, ar trebui sa fiti banati, pentru insulta adusa eCetateanului Alex Craciun, Presedintelui Alex Craciun.
de unde regula asta seductiv?
man, vorbim de presedintele eRomaniei nu de ecetateanul Alex Craciun
@Gregorius Maximus: Limba oficiala a jocului este engleza.
@seductiv... cu privire la formatiunea terorista Ireland Reborn domnul Alex Craciun a facut o declaratie mai mult decat formala si care, oricum e in engleza. Nu e limba oficiala in eRomania nu?
NU e obligat sa dea seama? HAHAHAHAAA...e presedintele romaniei si are puterea in mana si nu tre sa dea seama...scuza-ma esti prea credul in onestitatea altora
@jemail: tocami ca despre asta vorbim. Si tu ai dovezi ca detine bani publici in conturile sale? Te rog, dovedeste.
Daca am jignit undeva, eu sunt gata sa imi cer scuze ecetateanului Alex Craciun
NU am facut nicio acuza, este doar o constatare
pai el trebuie sa iasa la rampa si sa spuna
Pai arata-ne si noua cum au plecat banii din trezoreria Romaniei catre Alex Craciun
@seductiv...limba oficiala cand vorbesti cu adminii e engleza..daca te adresezi poporului roman ai decenta si te adresezi in limba lor cand esti presedinte
Si daca va spune ca nu a luat bani din trezoreria statului, te vei lamuri?
@Gregorius: Am senzatia ca privesti jocul asta ca pe o copie virtuala a RL. Cat despre consortiile care doresc sa influenteze presedintele pentru a tine preturile sus, uite, il avem pe Seductiv aici. El e patron prosper si vrea ca preturile sa scada. Spune-i lui sa-l influenteze pe presedinte in acest sens. Sa vezi ce iti va raspunde.
@Gregorius Maximus: S-a adresat unui reporter care nu cunoaste limba romana. E greu de pricepit? 😁
Iti raspuns tie, Han Solo. Astept ca Presedintele Romaniei sa aplice artificiile economice de care dispune pentru scaderea preturilor in Romania. Si crede-ma, chiar daca sunt patron, doresc interventia statului in scaderea preturilor de 4-5 saptamani.
nu am spus ca au plecat direct..si nici nu am spus ca au plecat indirect..am spus ca nu vorbeste despre traficul de bani din conturile sale raportat la situatia surprinzator de proasta a economiei nationale
si daca vrei ipoteza de lucru iti dau...Romania cumpara cu bani publici de la firme favorite produse la preturi dinnainte stabilite si in schimbul acestui favor primeste \"donatii\"...nu e asa de greu sa stii ...de aceea vreau sa stiu ce e cu acest \"val\" de donatii catre si dinspre Presedintele eRomaniei
LOL. Ce sa faca statul cu produsele? Chiar crezi ca-i trebuie food sa nu moara de foame?
@Seductive . Am dreptate cand spun ca un eCetatean are dreptul sa cunoasca lucrurile care il influenteaza?Eu in acest caz, la acuzele aduse de Maximus, consider ca s-a ridicat un semn de intrebare. Toti banii care trec prin contul Presedintelui sunt suceptibili de trafic de influenta atata timp cat nu se stie care este natura lor. Seductiv poti considera ca scenariul prezentat anterior este plauzibil?