ileri seviye hayatta kalma teknikleri

Day 4,363, 14:50 Published in Turkey Switzerland by polat veremdar

bu teknikle

ergenlikte evden kaçanlar
hanedaşlarıyla ters düşüp ssiktir çekenler
hanımı tarafından evden kovulanlar
masum maceralar arayanlar

kısa süreli hayatta kalabilecekler. şanslarına güvenenler varsa tek böbrekle yaşamaya devam edebilecekler.

malzemeler:
ceket

evet ceketi alıp evden çıktınız. karın doyurmayla başlıyoruz. canınız ne istiyorsa saate bağlı olarak istediğiniz şeyi yiyebilir, içebilirsiniz. örneğin pideciye gittik iki kıymalı çektik önümüze bi güzel yedik. yanımızda para olmadığı için işletme sahibine bulaşık yıkama veya yerleri temizleme yahut bikaç saat çalışma teklifinde bulunuyoruz. herif iyi günündeyse sonra verirsin deyip geçiyor. değilse rahat 3 saat ordayız.

karnımızı doyurduk, gezdik dolaştık, mezarlığa gittik suyumuzu sebilden içtik. cami de olabilir her camide su vardır.

yatacak yer olarak hava sıcaksa mobese gören bir banka kıvrılabiliriz. hava muhalefeti varsa, bir terminal, havaalanı olabilir. gürültü sevmiyorsanız en iyi yer bir hastane olacaktır. hele hastanede refakatçisi olmayan bir oda gözünüze çarparsa oracıkta sabaha kadar mışıl mışıl uyursunuz. hatta yemek bile verirler.

geldik şafak söktü gün ağardı her gün böyle mi geçecek derken imkan dahilinde bir semt pazarına kendimizi attık. bikaç meyve sebze dilendik kahvaltımızı yaptık. bu pazarlarda hambal arayan olur. özellikle sabahları gerek kamyonetten mal indirmek, gerek karpuz marpuz atmak için eleman arayanları makul bir fiyata anlaşarak geri çevirmiyoruz. işler açılınca kadınlar ve yaşlıların pazar torbalarını taşıyarak cebimize üçbeş kuruş daha sokuyoruz.

paramızı kazandık yemeğimizi yedik level up olduk akşamı ettik. terminale veya tren garına gidip en yakın sıcak bölgelerden birine bilet alıp yolculukta gece uykumuzu alıyoruz. ninni gibi gelen retarder sesi kesildiğinde artık sıcak denizlerde olduğumuzu anlayıp vuruyoruz kendimizi sağa sola.

geziyoruz dolaşıyoruz aynı pidecide yaptığımız gibi tekrar karnımızı doyuruyoruz. böyle yerlerde akşamları sokakta gitar mitar çalan çocuklar olur. giriyoruz muhabbete içinde olduğumuz macerayı abartarak anlatıp sempati kazanıyoruz. geceyarısına kadar takılıp kendimize bikaç bira ısmarlattırıyoruz. şanslıysak evlerinde bile kalabiliriz. yoksa yine hastane.

buraları geçtikten sonra doğaçlama yapabilirsiniz. ama kesinlikle ceketi ve böbreği kaptırmıyoruz. bu şekilde 1 hafta olur 3 hafta olur ama 1 ay zorlar

tüm bu serüvenden sağ salim geri döndükten sonra o cekete bakıp... : )