MON a sprawa Polska.
Siewca wiatru
Jestem byłym dowódcą RCA, byłym vMONem i stażystą w MON. Gram już prawie dwa lata. Wsławiłem się Crolactwem i wyłączaniem egova po 10 minutach bez czekania aż wszyscy zamkną.
Do rzeczy
Sytuacja jaka jest każdy widzi. Tracimy regiony jeden po drugim, zostaliśmy odcięci od surowców przez Chorwację i Rumunię w trzech boskich osobach Rompka, Argroba i Colina.
Chciałbym przedstawić swoje przypuszczenia i możliwe wyjścia z tej sytuacji.
1. Nie walić na bezsensownych zbiórkach.
Marnujemy kupę dmg bijąc na porannych zbiórkach kiedy nie mamy szans na wygraną. Takie bicie powoduje nie tylko stratę influ, ale także stratę pieniędzy z orga MONu, których jak wiadomo dziennie można przesłać 99999 PLN. Bijąc na porannych zbiórkach, na których nasz potencjał ogranicza się do 3-7kk tracimy nie tylko rzeczone 3-7kk, ale też od kilku do kilkunastu(kilkudziesięciu?) tysięcy PLNów. Jaki jest tego sens? Jedynie obecny skład MONu raczy wiedzieć. Czy nie lepiej zachować ten dmg i pieniądze? Ok. 14 ludzie zaczynają wracać ze szkół/pracy. Czy nie lepiej robić zbiórki wtedy kiedy nasz potencjał jest/byłby naprawdę wysoki? Zaoszczędzone na porannych zbiórkach pieniądze można wydać na kilka sposobów.
Jednym z nich byłoby oczywiście zwiększenie dofów.
Kolejnym - opłacanie tanków - tak wiem, życzą sobie niebotycznych kwot, ale jednak, jeden tank może zrobić więcej dmg niż niejedna grupa bojowa.
Trzeci sposób - opłacanie mercenaries. Wiele krajów to robi, więc dlaczego nie my? Na mercach można w bardzo krótkim czasie zorganizować kilka kk dmg w zamian za same tanki (ergo jest to tańsze w wielu przypadkach niż dmg PG
😎.
Na swoim przykładzie podam proste obliczenia. Obecnie moja siła wynosi 5.9k. Maksymalnie mogę mieć 650 wella. W sumie daje to 220k dmg. W nowym systemie dofów dostaję 1.4 PLNa za każde 1k dmg. Daje to 308 PLNów. Natomiast koszt tanków na moje bicie to 217.5 PLNa przy cenach z dziś (20.09.2011, 11:32 rano). Biorąc pod uwagę fakt, że każdy może produkować sobie chlebki dzięki Platfusowym firmom okazuje się, że w moim przypadku MON, w porównaniu z finansowaniem mercenaries, przepłaca 90 PLN (nie wliczam tutaj tanków, które wypracowuję w firmie oddziałowej. Wtedy kwota ta byłaby wręcz nieprzyzwoita). Jeśli więc chcecie wspomagać młodych graczy dajcie im rzeczywiście wysokie stawki. Gracze starsi, z wyższą siła i hitem naprawdę nie powinni zarabiać na dofach.
I w końcu czwarty sposób - ponowne uruchomienie Obrony Narodowej (ale do tego jeszcze wrócę).
2. Czas bicia w danej mini.
Wbrew opinii o mocarstwowości ePolski nasz dmg jest ograniczony i ograniczany przez zbyt częste zbiórki. To odróżnia nas od Boga eRepa w trzech osobach. Ich (jego?) dmg jest nieograniczony. Widzieliśmy już przecież bitwy, w których Romek wbijał kilkanaście lub kilkadziesiąt milionów influ. Jak każdy wie (można to wyczytać w rozkazach MON) najbardziej opłaca się bić w danej bitwie po upłynięciu godziny - do zdobycia jest wtedy 2700 pkt. Do wygrania mini wystarczy 1800, które wbić można w ostatnie pół godziny dwugodzinnej mini. Oczywiście trzeba sobie zostawić pewien margines bezpieczeństwa, więc bicie na równo 1:30 nie wchodzi w grę. Dlatego też bicie na 1:20 lub 1:25 uważam za najbardziej sensowne. Co nam to daje? Przede wszystkim skoncentrowany atak, walkę o najwyższe zdobycze punktowe i do pewnego stopnia ograniczenie możliwości Bogów eRepa przez ograniczenie czasowe.
Dysponując ograniczonymi możliwościami zadawania nie mamy szans na utrzymanie bitwy na plusie przez godzinę. Moim zdaniem powinniśmy koncentrować dmg (patrz pkt. 1) i uderzać wtedy, kiedy przynieść to może najlepsze rezultaty. Im później uderzymy, tym mniej influ zdążą też wbić nasi przeciwnicy - proste? Jak na razie nie wygląda żeby proste było.
Tak więc apel do MONu - bijcie później
🙂
Kwestia trzecia, o której m.in. rozmawiałem wczoraj z obecnym MONem
[18:07:32]
[18:08:00]
[18:08:20]
Być może jednym z rozwiązań tego problemu byłoby oszczędzanie zaproponowane w pkt. 1. Innym może być płacenie mercom - niektórzy są naprawdę na poziomie naszych tanków a biją za broń q5.
Wydaje mi się, że trzeba też naszym tankom uświadomić, że nie bijąc w kluczowych bitwach takich jak wczorajsza seria RW nie tylko nie zarabiają na dofie, ale tracą przez odcięcie surowców od ich własnych firm.
Poza tym - do tanków samych w sobie. Nie wierzę, że nie możecie wbijać BH i CH codziennie przez pół roku, ale tego jednego dnia kiedy Wasz dmg jest naprawdę potrzebny nie możecie odpuścić sobie tych 15-20g. Ogarnijcie się ludzie...
4. PGB i ukierunkowanie dmg.
[18:09:49]
[18:09:59]
[18:10:05]
[18:10:08]
[18:10:21]
[18:10:26]
[18:1
😇9]
[18:11:18]
[18:11:29]
W tej chwili w Podręczniku MEN wymienione są 22 Grupy Bojowe. Część z nich to akademie, które przyjmują bez progu siłowego. Wydaje mi się jednak, że grup jest zbyt dużo. Czy nie lepiej byłoby zmusić grupy do połączenia? Zwłaszcza te niewielkie, nie zadające dużych obrażeń dziennie powinny zostać podpięte pod grupy większe. Wydaje mi się, że pozwoliłoby to osiągnąć jeszcze większą sprawność Grup.
Oczywiście PGB, jako ten "ukierunkowany" dmg powinny być o wiele lepiej rozreklamowane. Moim zdaniem w każdej rządowej gazetce, w każdym miejscu, do którego dostęp ma "dwuklik" powinno być napisane WIELKIMI LITERAMI by dołączać do Grup Bojowych. Informacje te widzę się pojawiają, ale bardzo trudno je dostrzec, a przecież to w naszym interesie leży by każdy żołnierz bił tak jak nam w danej chwili potrzeba.
Wracam tu też do kwestii Obrony Narodowej. Pomysł był naprawdę zacny i żałuję, że upadł. Bardzo pomogłoby to w ukierunkowaniu dmg własnie rzeczonych kilkuklików. Może warto go reaktywować?
Wydaje mi się, że poruszyłem najważniejsze kwestie ostatnich dni. Nie chcę tu wspominać o sojuszu, w którym jesteśmy, a który tyłka by nam pomóc nie ruszy. Nie o tym ten artykuł. Mam nadzieję, że Jaśnie Nam Panująca Pani Prezydent oraz Tyrond Lwie Serce i jego Półokrągły Stół przeczytają i się zastanowią
😃
Cycków nie będzie.
Logi umieszczone za wiedzą i zgodą współrozmówcy.
Cuda graficzne pojawią się kiedyś... może.
**** EDIT****
Dziękuję Polskim tankom, a wszczególności: HannibalBarkas, jackieBoy88, Grevious, Palhessi i tomekfaszcz. Zapewne było Was więcej, ale niestety top5 nie powie mi kto. Dzięki za ruszenie z odsieczą. Mimo, że tym razem się nie udało to i tak dziękuję i cieszę się, że biliście
🙂
Comments
owsze
/me je ziemniaka
Ostatnio jakaś moda, że każdy crolak służy radą?
"Wydaje mi się, że trzeba też naszym tankom uświadomić, że nie bijąc w kluczowych bitwach takich jak wczorajsza seria RW nie tylko nie zarabiają na dofie, ale tracą przez odcięcie surowców od ich własnych firm."
Dopiero jak od cycka się odciągnie, to człowiek trzeżwieje.
Ja tylko jedno powiem : z rana mamy spory dmg i bardzo często wtedy wygrywamy na spokojnie kilka rw (o ile nie zjawi się Pomper z pomocnikami jak ostatnio)
więc to o porannych zbiórkach - muszę sie nie zgodzić.
A kogo dac do listy PGB? RCA? ktore wypowiada posluszenstwo? Poza problemami dmg nadal ePL boryka sie z problemami ideologicznymi i praniem mozgow. Czyzby nastala taktyka - wybierajcie Crolakow, to Romper i spolka przestana odcinac nas od surowcow?
Siewca sam wiesz jak to wyglada i dziwie sie tobie ze takie cos napisales. Chociaz w jednym zdaniu miedzy wierszami mozna zauwazyc cytat z Rompera: "Im sie skoncza hity chlebkowe, a ja moge tak w nieskonczonosc"
@ Wea
Dopóki nie bije Trójca jest ok. Możemy bić i 20 razy dziennie. Ale w takiej sytuacji jak teraz, wydaje mi się, że koncentracja dmg byłaby lepsza.
@Sureshot
Nie bardzo wiem jakie znaczenie merytoryczne mają moje poglądy epolityczne...
dodam jeszcze do RW. One zaczynają się wieczorami a w południe zazwyczaj pomaga się sojusznikom.
Tak więc reguła kiedy powinna być zbiórka nie istnieje. Będąc vMONem sam doskonale powinieneś wiedzieć, że uczniowie i studenci często pokazują się pomiędzy 6 a 9 rano 😉
Pozdrawiam
zbychoo
A i co do kwestii w pkt 3. Zadne panswto nie stac na rekompensate 5 G z BH...
@sureshot
No, coś ostatnio widzę ze zdrajcy mają ciekawsze rzeczy do powiedzenia, bo 'Polacy" którzy jako pierwsi powinni rzucić się do pomocy, albo chociaż podjąć dyskusje, potrafią jedynie napisać jaki to głupi art i nic więcej.
Serio, czasami jak widzę ciąg komentarzy pewnych panów z gromu, to mam wrażenie że niczym się nie różnią od Mixa z którego tak się naśmiewają.
jestem ja, jest vote
jako kulturalny człowiek napiszę: stulić papy tam na górze. do narzekania pierwsi jesteście, ale żeby coś zrobić, pomyśleć, napisać, to nie, niech inni to robią. Tylko dofa daj, dofa daj. Pff, lamusy chromolone, kij Wam w oczy, bóbr Wam w kable.
oczywiście nie do wszystkich się to odnosi, ale sądzę, że podium wie że o nich piszę, a oprócz tego paru takich lamusów się tu pojawi. ..|.,
Ostatnio słyszałem, że jestem Turkiem ; ]
Ale nie martw się, wiem gdzie bić.
18:07:32] dlaczego polskie tanki w ogole nie bija?
[18:08:00] bo chca dofa 5-6pln/1k
[18:08:20] inaczej szukaja sobie bh
😁Natomiast chętnie poznam nicki tych osób.
Struszek, wiesz dobrze, że RCA nie bije tylko bezpośrednio przeciw Cro. Poza tym zawsze jesteśmy na rozkazy.
Ja nie chce wybierania nikogo. Moje poglądy naprawdę nie mają tu najmniejszego znaczenia. Po prostu napisałem co, wg mnie, może pomóc.
Co do cytatu: jakby nie patrzeć taka jest prawda i w jakiś sposób trzeba temu przeciwdziałać, a art jest tylko luźną propozycją.
*edit zeby nie zasmiecac*
Nie mówię o finansowaniu tanków. Ale o dofach dla tanków i tym czy oni (wy?) przez ten jeden, dwa dni na pół roku naprawdę musicie wbić te BH?
Staruszek, wiesz dobrze, że RCA nie bije tylko bezpośrednio przeciw Cro. Poza tym zawsze jesteśmy na rozkazy. x2
@sureshot, hmm, Ty oczywiście charytatywnie bijesz dla ePolski?
@m4g1k1934: Zazwyczaj za dofa, ale tak, zdarza mi się za darmo, jak wielu graczom, to w ogóle może dziwić?
@Wydaje mi się, że trzeba też naszym tankom uświadomić, że nie bijąc w kluczowych bitwach takich jak wczorajsza seria RW nie tylko nie zarabiają na dofie, ale tracą przez odcięcie surowców od ich własnych firm.
Śmiechłem. Niełatwo jest tak subtelnie obrazić całkiem sporą grupę osób - ale vote ogólnie za dobrego arta.
Siewca i kolega z trudnym nickeim z RCA, spojrzcie na zbieg okolicznosci - RCA nie bije przeciw CRO, jak CRO bije RCA krytykuje ePL ze nei jest przygotowana. Ot taka mala dygresja.
(no offence bros)
A wracajac do tankow, nasze tanki - czytaj osoby z duuuzym hitem, to biedaki jakich malo. Na palcach jednej (no moze dwoch) reki mozna policzyc graczy z hitem 4,5 k + ktorych stac na NIE bicie BH przez okres 2 - 3 czy nawet 4 miesiecy.
widząc Twój lvl ciężko było mi na to samemu wpaść. Nawet w eRepie pojawiają się stereotypy. 😁
Location: China China, Ningxia
commander of POG - just earned a BH medal ....
@ Staruszek
Po raz kolejny - moje poglądy nie mają tu żadnego znaczenia. Poza tym - nie bijemy Cro w ich rdzennych, oni jak na razie do rdzennych nie doszli. RCA bije teraz na praktycznie każdej zbiórce. A fakt nieprzygotowania jest oczywisty i nie ma znaczenia czy będę crolakiem, polakiem, węgrem czy dwoma bratankami na raz.
Co do tanków - mówię o nie biciu BH przez kilka dni gdy ich dmg jest potrzebny. Poza tym niech biją ile wlezie 🙂
Siewca nawiazuje nie do pogladow, bo one naprawde nie maja tutaj zadnego znaczenia, ale fakt iz byles w MON widziales wszystko od wewnatrz i nadal nie widzisz na czym to sie wszystko opiera? a odpuszczenie jednej czy 2 mini w walce z infinity edge mastercard to jak strzal w stope.... nie jak strzal w glowe.
Ale lubie czytac wypowiedzi dotyczace "POLSKI" z ust osob odmawiajacych bicia dla "POLSKI"
Czesto sa to ciekawsze wypowiedzi niz naszych rodzimych flejmerow.
Nie ma jak merytoryczna dyskusja...
Wiem na czym się opiera i rzuciłem kilka pomysłów jak można to zmienić... Tyle.
Przy obecnym poziomie posiadanego influ w ePL odpuszczenie JEDNEJ mini jest nie do przyjecia. Teraz trzeba pelna pare przez dwa dni bronic korytarza, po czym zamknac go NE. Dodam iz odciagn iecie influ czolowej trojcy do ePL jest jak najbardziej korzystne dla ONE, ale to malo kogo w ePL interesuje.
Dzieki tym oslawionym Rozowym Misiom (sciagniete od Khere, kto jest autorem - nie wiem) pojawic sie moze dodatkowy element "strategii" (koniecznie w cudzyslowiu) w tej grze. Skoro jest ich 2, a reszte One rownowazy swoimi tankami, trzeba ich rozproszyc, osaczyc i pokonac. Nie dadza rady walczyc z takim zapalem w 3-4 waznych bitwach na raz. Spac tez musza, wiec intensywnosc dostosowac do pory dnia. Tu chyba klania sie jednak wieksza koordynacja w ramach sojuszu, a jak z nia jest niestety nie mam pewnosci. Z mojej perspektywy, bazujac na kilku ostatnich tygodniach, nie jest najlepiej.
To tak wpisujac sie w ogolny trend tlumaczenia powodow porazek oslawionym duetem. Choc sam mam ogromne watpliwosci, czy tak jest. Tu juz pojawia sie matematyka, duzo cyferek i niepopularne, ewentualne (duzy nacisk na slowo "ewentualne") zwiekszanie "wynagrodzenia" dla osob bedacych w stanie w 5 min wbic >300k.
"Kolejnym - opłacanie tanków - tak wiem, życzą sobie niebotycznych kwot, ale jednak, jeden tank może zrobić więcej dmg niż niejedna grupa bojowa.". Czasami owe tanki chetnie uslyszalyby "dziekuje", miast ostracyzmu. Bije dla Turcji, Macedonii, czy nawet Hiszpanii - dostaje pmki z podziekowaniem, ludzie chca mi wysylac tanki/pieniadze itp. Giftow nie przyjmuje, ale jest przyjemnie.
I juz na koniec - patent typu "ej tanki, waszym zasmarkanym obowiazkiem jest bic tu i tu i palic golda. Damy wam mala refundacje. Albo nie, nie damy jej wam wcale. Ale bijcie, bo to dla ekraju." nie zadzialal. Kolejnym krokiem (majacym przekonac do jedynej slusznej koncepcji??) jest wiec publiczne chlostanie. W artykulach, komentarzach, shoutach - gdzie sie da. Powodzenia zycze.
W d* sie tankom poprzewracalo? Pewnie czesci tak. Pamietaja/pamietamy dofinansowanie w goldzie. Teraz jednak jak nigdy mamy sytuację "golda nie ma" - moze warto znalezc substytut? Mala podpowiedz - publiczny ostracyzm nim nie jest.
Dziwi mnie że dopiero zaczałes pisać.
Fajnie sie czyta.
Hannibal jestes jak niewielu wyjatkiem potwierdzajacym regule stosowana wsrod rodzimych tankow. Wiekszosc NIE INTERESUJE slowo dziekuje czy prosze czy cos w tym stylu, oni tylko licza KASE, kazda proba bez BH to wtopiona kasa. Swoje przypuszczenia bazuje na najwiekszym chyba BH hunterze ePL eHiL-u. Duza sila, duzy hit, BIEDAK do potegi.
Kto sieje wiatr ten zbiera burze
Myślę, że zmiana dofów dobitnie pokazała gdzie starsi gracze mają ePL. W sumie to się ciesze, pokazaliście do czego wam są potrzebne dofy. Wygląda to naprawdę żałośnie kiedy ktoś kto ma kilka firm Q5 nie będzie bił bo wychodzi za mało na plusie.
eHiL biedak z 5 firmami broni Q5 😃
gratulacje, skoro uważasz kogoś z tej gry za boga...
to, że przegrywamy to znak, że beton powinien odejść...
poza tym nie będziemy narzekać na nadprodukcję, skoro nie mamy wszystkich surowców 🙂
"Wracam tu też do kwestii Obrony Narodowej."
Nie, bo MON się sfochał miesiąc temu.
Ostatnio zauważyłem w prasie wiele narzekań na BH-hunterów. Ale pamiętajcie, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Albo będę wbijał ten jeden BH dziennie, albo nie będzie mnie stać na pakiet treningów, ot cała filozofia.
Oczywiście zgadzam się z tym, że raz na jakiś czas, kiedy ojczyzna w potrzebie, można sobie odpuścić latanie i szukanie medaliku. Ale na dłuższą metę to niemożliwe, bo kilka dni bez zdobycia BH już stwarza problemy, skąd wyczarować golda na całego napoleona.
Tak więc nie traktujcie tanków jak zdrajców ojczyzny, dla których tylko gold się liczy, a postawicie się na ich miejscu, bo 99% z Was też by latała szukać BH, gdyby miała ku temu możliwości : )
MON już dawno przestał pełnić swoje funkcje stając się skarbonką do wypłat dla znajomych. Zamiast szukać bitwy i do niej organizować kasę to mają kasę i do niej szukają pierwszej lepszej bitwy aby wydać kasę.
Być może te tanki, które nałogowo szukają BH i są tak pazerne na każdą wirtualną złotówkę sprzedają gold na allegro? Robiąc jedynie 10g dziennie przy jego aktualnej cenie można otrzymywać ponad 200 realnych złotych miesięcznie.
"Kolejnym - opłacanie tanków - tak wiem, życzą sobie niebotycznych kwot, ale jednak, jeden tank może zrobić więcej dmg niż niejedna grupa bojowa."
"Gracze starsi, z wyższą siła i hitem naprawdę nie powinni zarabiać na dofach."
antagonizm
"Nie wierzę, że nie możecie wbijać BH i CH codziennie przez pół roku, ale tego jednego dnia kiedy Wasz dmg jest naprawdę potrzebny nie możecie odpuścić sobie tych 15-20g. Ogarnijcie się ludzie..."
nie ma niewaznych bitw ;p
eh, znow o mnie wspomnieliście, zanim napisałem komentarz, nie ładnie.. zrobie dissolve i nie bede mial 5 firm 🙂
a tak serio.. zeby nie bylo, ze jestem najgorsiejszym tankiem i BH hunterem, ktory nie dba o ePL mala lista osob, ile kto wbil BH dla pl/wszystkich bh w okresie od 26 kwietnia (dane z erepublik-market), ofc nie pameitam bitw, wiec liczylem tylko te, ktore byly miedzy pl a innym krajem, a BH zostalo wbite dla PL, ofc byly rw/bitwy dla ktorych nalezalo bic dla sojusznika/powstancow na naszych terenach, ale to za duzo szukania 😛 za błędy erep-market nie odpowiadam.
eHiL 33/202
M3fi100 23/192
mix 19/106
dejot około 50/67
coehoorn 21/172
avie ponad 50%
staruszek 42/117
wniosek: ehil nie jest najgorszy, ale duzo wbija, i lubi paplac : P
martinoz: 5 firm q5.. to jest w chwili obecnej niewiele, nie mam jak sie równać z wiekszoscia tanków epl
bh, ktore wbijam, zazwyczaj są po stronie państw ONE lub po stronie przeciwnej dla krajów wrogich naszemu sojuszowi, na dowod, screen krajów z mercenary: http://img.ledsplej.net/zxcv.png eHiL pozdrawia zdrajców : P
omnomnom
ps. w arcie nie ma o mnie słowa, więc nie ma vote : P
w arcie żadnych odkrywczych rzeczy nie ma ale vote za wywołanie dyskusji 😉
Co do reklamowania PGB dobry pomysł, rozkazy serbskie: http://www.erepublik.com/en/article/-1400-14-45--1865917/1/20
Klikasz w avek przenosi Cię do arta danej grupy.
Aaaa wolę przegrywać wszystko niż się zgodzić 5-6pln/1k dla naszych krezusów z dużym hitem. Bez jaj🙂
Uczepiliście się tych tanków podczas gdy to jedynie część problemu.
@Hannibal
Zgodzę się wyjątkowo ze Staruszkiem w tej kwestii. Za "dziękuję" większość polskich tanków niestety nie zawalczy. Chciałbym żeby było więcej osób takich jak Ty.
@ Vigoslav
Słowo "bóg" jest tu użyte w czysto ironicznym kontekście i nie ma żadnego odniesienia do tej czy innej religii. Co do betonu - ok, niech odejdzie. Tylko kim go zastąpić?
@ Celahim
Ja wcale nie wymagam codziennego bicia w tej czy innej bitwie. Chodzi mi właśnie o sytuację tą jaką mamy od dwóch dni.
@ Ehil
Gorszy czy lepszy, to akurat nie ma tutaj znaczenia. Chodzi mi tylko i wyłącznie o bicie dla nas w obronie naszych, również Twoich interesów.
Generalnie dyskusja zeszła na temat tanków tylko i wyłącznie. Chciałbym więc podkreślić, że nie uważam tanków ani ich zachowania za karygodne. Wręcz przeciwnie. Doskonale rozumiem chęć (potrzebę?) wbijania przez Was BH i CH. To dość oczywiste. Chodzi mi jednak o te dwa dni, kiedy dostajemy potężne baty, tracimy surowce, a naszych tanków nie widać. Nie obwiniam Was jednak za całe zło tego kraju 😉
Kurde, a ja chyba od pół roku tyłka z ePL nie ruszyłem, no może kilka razy żeby pomóc w RW jakiemuś sojusznikowi. Przecież to idzie zgnuśnieć.
Trzeba będzie się ruszyć i zwiedzić trochę świata, bo jak zaliczę erepowego zgona, to powiedzą że w dupie i gówno widział.
Art odzwierciedla moje poglądy na sprawę dofów. Niestety wiele osób zdaje się nadal grać w v1 i nie rozumie, że sztandarem v2 jest osławiony medalik zdrajcy, że jest to czas najemników. Jest kasa, jest bicie, nie ma kasy... Dodatkowo, nawet u inteligentnych osób dochodzi do głosu mentalność jakaś... no, nie nazwę jej. W każdym razie; „ten ma dużo, niech za swoje bije!”
No to bije... bh. I ponarzekać można sobie do... śmierci! Jeśli to ma być siła ePL, to jesteśmy naprawdę mocni! Ale influ w ten sposób nie wzrośnie. Jeśli nie nakłonicie straszliwych bh-hunterów do bicia, jeśli nie skłonicie ich do tego kasą, będzie kiszka. Stolcowa w dodatku. Każdy najpierw o sobie myśli, czasem usprawiedliwiając to zawiłym rozumowaniem, z którego na koniec wynika, że dla ePl w końcowym efekcie wszystko. Nie jest ważne jak jest w istocie. Ważne jest by bił dla ePl! Więc naprawdę w kluczowych bitwach powinien być bonus dla wbijających duży dmg. Po to właśnie by nie stali w rozkroku; ePl czy ja?
Dof to żołd. Chcecie tego czy nie. Jeśli nie wpasujecie się w realia gry będą wtopki. Ilu jest takich co mogą bić bh? Ile ich influ ucieka? Lepiej kłapać paszczą jak to są źli i niedobrzy? Czy zmienić coś by ich influ znalazło się w kluczowym momencie bitwy? Gadaniem tego nie sprawicie. Tak ta darmowa gra wygląda, że mocna pgb wbija od bidorompera (bidoromper to influ rompera przy kończących się batonach, ok 2kk) do rompera influ. Ale promorompera już grupa nie wbije... Oczywiście można inaczej, ale jakoś nie widzę nadmiaru rodzimych batonożerców? Znacie chętnych zostawiać swoje pensje w erepie? Sprowadźcie ich! Sprawa dofu zniknie.
@Kalendarz "Co do reklamowania PGB dobry pomysł, rozkazy serbskie: http://www.erepublik.com/en/article/-1400-14-45--1865917/1/20
Klikasz w avek przenosi Cię do arta danej grupy."
W temacie promowania grup bojowych wśród dwuklików to polecam danie vote temu artowi
http://www.erepublik.com/en/article/darmowe-300-chleba-q2-i-30-broni-q2-dla-pierwszych-10-dwuklik-oacute-w--1866635/1/20
owsze
Bez kompletu surowców da się e-żyć. Bez rdzennych również (hail Germany o/). Precz z żołdakami. ; )
Wpierw sie zwyzywało POW, nie wnikam kto zaczłą pierwszy, Potem sie zwyzywało Bluerose za nic, w miedzyczasie widze zwyzywało sie RCA, i teraz sie dostaje Tankom 🙂 brawo mamy znakomitą umiejetnosc niszczenia siebie samych.
Ja naprawdę nie chcę żeby komuś się "dostawało". Przedstawiłem fakty, jakieś (lepsze lub gorsze) rozwiązania. Tyle...
dejot około 50/67
Pisze się DeJoT - ehil.
Żeby ktoś jeszcze chciał skorzystać z mądrych rad.