Svi smo mi Gavrilo Princip \o/
Destroyer91
„Naše će sjene hodati po Beču,
lutati po dvoru, plašiti gospodu“.
You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.
Destroyer91
Comments
Svi smo mi Gavrilo Princip \o/
http://www.erepublik.com/sr/article/svi-smo-mi-gavrilo-princip-o--2271602/1/20
Gavrilo,sledicemo tvoj Princip!
[removed]
Naše će sjene hodati po Beču, lutati po dvoru. Plašiti gospodu! \o/
To matoriii 🙂
Naše će sjene hodati po Beču, lutati po dvoru. Plašiti gospodu! \o/
V+S oddly enough the admins allow use of the name IRA and other illegal terrorist organisations in peoples profile names but not allow this?
IRA is freedom fighters organisation that fights for liberation of North Ireland from UK's occupation. But neither IRA nor Gavrilo Princip shouldn't be outlawed in erepublik.
I disagree with your description of the IRA but agree that the author should have freedom to choose his avatar
Naše će sjene hodati po Beču, lutati po dvoru. Plašiti gospodu! \o/
Naše će sjene hodati po Beču, lutati po dvoru, plašiti gospodu!
Naše će sjene hodati po Beču, lutati po dvoru, plašiti gospodu!
o7
Mislim da je on rekao:
„Naše će senke hodati po Beču, lutati po dvoru, plašeći gospodu"
Che Guevara, the symbol of freedom, is criminal too?
Sloga bice poraz vragu!!!
http://www.youtube.com/watch?v=sKya0gJ0F6k
o7
Naše će sjene hodati po Beču, lutati po dvoru, plašiti gospodu!
„Naše će senke hodati po Beču, lutati po dvoru, plašeći gospodu"
@Bogdan D.
Your act is crime against history. But you're not a criminal, you're just stupid and uneducated.
Black Hand,
onako iz PRINCIPA !
Pečatiram.
Potpisujem.
o7
Naše će sjene hodati po Beču, lutati po dvoru. Plašiti gospodu! \o/
To nije evropejsko tvoje ponasanje.....
Ma sta se ti plasis.
Daleko si od gospode.
Plasite mi djecu Serbische Tschetnik Agresoren!
Гаврило, српски сине,
док нас гледаш са висине,
славићемо храброст твоју,
бранићемо земљу своју!
СРБИЈА! о7
Подршка!
Не слажем се са тиме да је Гаврило Принцип икакав херој. Он је само био заблесављени клинац којег су политички мешетари злоупотребили да би остварили своје сулуде амбиције, знајући да ће то довести до крвавог рата. Жао ми је тог детета, али то што је урадио није херојство него суманути чин, ништа бољи од онога што чине арапске камиказе са експлозивом напуњеним камионима. С друге стране, администратор се показао као врхунски тупаџија. Бубуљичави глупи искомплексирани мозга испрани клинац којем је неко дао администраторска овлашћења.
ПОДРЖАВАМ АКЦИЈУ, али нећу ставити аватар.
Поздрав из е Бразила.
када ти окупатор дође у окупирану земљу на твој највећи празник Видовдам да прошета своје перје и муда, није неочекивано да добије по ..чки
Чекамо Видовдан 2013 и још један "датум", па да видимо ко ће овај пут да добије по ..чки
Поређење Гаврила Принципа са арапским бомбашима самоубицама је крајње неумесно ! Па зар је његов чин исто што и активирање експлозива на јавном месту и убијање случајних пролазника ? Размисли мало боље о томе што си написао.
Видим нешто ми не пишеш/причаш Турски или Немачки у туђем.. Нешто си ми прамбициозан или суманут кад пишеш/причаш Српски у свом на свом.
''Само онај ко није изгубио своју слободу неможе да зна и цени борбу за исту''.
Много више се губило НЕРАЗВИЈАЊЕМ, РОБОВАЊЕМ и САМОВОЉОМ окупатора(убиства, силовања-и целе нације)него ратом који није трајан, већ дошо и прошо-коначан је окупација је трајна, После рата је дошао мир и слобода да радиш и развијаш се како хоћеш, куда хоћеш и да нешто планираш својој деци,а не робујеш туђој.
ИЗБОР је НЕПРОЦЊИВ.
Сумануте чинове виђамо сваки дан у црној хроници. линија између лудила и храбрости је танка, научи да је препознаш.
Оно што је Гаврило урадио је једном у 500 година. Да није било таквих, не би данас било ни Србије, ни Српске републике. Он је рекао оно што су сви мислили али нико није имао храбрости да каже. Доказао је колики је јунак, а одбили су га кад је хтео у Четнике. Зато је у српској историји с разлогом вечном славом овенчан.
[removed]
Braćo Srbi, vratite im, reportajte ba***ski članak za širenje mržnje prema srpskom narodu (don't forget nož-žica sranje na tvrđavi, peta slika odozdo):
http://www.erepublik.com/hr/article/moj-lijepi-te-scaron-anj-2271645/1/20
Podrzavam
o7
ЗМИЈА СЕ ОД ГЛАВЕ УБИЈА, А НЕ ОД РЕПА !
Један је Гаврило Принцип !
Наше ће сјене ходати по Бечу, лутати по двору, плашити господу!
Smeta vam sto su uvredili Gavrila?
http://www.erepublik.com/en/article/iz-principa-princip-ali-budi-u-realnosti-2272090/1/20
Naše će sjene hodati po Beču, lutati po dvoru. Plašiti gospodu! \o/
Naše će sjene hodati po Beču, lutati po dvoru. Plašiti gospodu! \o/
Naše će sjene hodati po Beču, lutati po dvoru. Plašiti gospodu! \o/
Naše će sjene hodati po Beču, lutati po dvoru, plašiti gospodu!
Подршка! o7
A koji Srbin vam nije kriminalac, mamu vam jebem moderatorsku?
Gavro je važniji od multijašenja!!
http://www.erepublik.com/en/article/gavro-va-niji-od-mulija-scaron-enja-o7-admins--2272581/1/20
Нисам знао да се Гаврило Принцип уздиже на ниво хероја.
Слажем се са коментаром играча Ferizario. Што значи да је администратор глуп, као и сви они, међутим не бих подржао акцију. У коментару играча Vaskoliki се лепо види контрадикторност, јер Аустро-Угарска је окупатор који "долази да окупира окупирану земљу". Шта?
Да л' је исти к'о те арапске камиказе, не знам јер ни не знам ко су ти људи.
Али из ових коментара се види да се историја не познаје. Гаврило Принцип је био само инструмент за покретање Првог светског рата. Као што је један паметан професор на Правном факултету рекао, знале су Бечлије ко ће најбоље да обави посао за њих - "глупи Срби". Чак је и сам Беч желео да се отараси Фердинанда јер није заговарао почетак рата (а некоме се, јелте, журило). Нису они били глупи. Знали су КАДА ће да покрену параду - на Видовдан јер емоције само куљају. А ако нисте знали, маршута којом ће престолонаследник ићи и његов боравак у Сарајеву, Аустроугари су објавили у дневним новинама. Само је требао неко као Гаврило да притисне окидач.
Стога, није он ништа бранио, нити је то била акција у сарадњи са тадашњом Србијом или било којом организацијом (иако је Принцип био члан "Младе Босне"), већ је био непромишљени чин младог Србина.
За крај: не кажем да је терориста (као што савремени Енглески историчари пишу у новој, огромоној енциклопедији, где Србе окривљују за губитак милиона људских живота у Првом и Другом светском рату!) или криминалац, али га не бих славио ни као хероја јер тај чин нема много херојског у себи.
А сад пљување...