Kreg elnökké válásának története
Jaca23
Sziasztok. Az előző cikkemben Harcos011 történetét meséltem el. Az emagyar sajtó egyik motorja bannolás miatt hagyta itt a játékot. De nem örökre...
Az 1240. napon új játékos támadt fel a halottaiból, Ő volt Harcos011 álruhában, azaz Kreg. 5 hónap alatt a semmiből jutott el a széleskörű támogatottságig és az elnöki székig. De hogyan is történt mindez?
Első cikkében felajánlotta a feltámadásakor nála lévő 220 aranyat és fegyvereket a közösség javára. Ezt követően egy ideig a külföldi sajtóból fordított, illetve készített egy világtérképet, ahol azok az országok voltak bejelölve, ahol mi már megfordultunk (ez sajnos már nem elérhető). Napi 1-2 cikket írt, statisztikákat, kitekintő cikkeket, összefoglalókat. Nem volt ezekben semmi kiemelkedő, de arra jó volt, hogy a közösség lássa, hogy egy aktív, lelkes játékost tisztelhetnek az Ő személyében. Természetesen nem a cikkjei miatt lett híres...
A politikai sikertörténete:
Pár hónappal az újraszületése után macedón, görög, majd bolgár nagykövet lett. Az MHP színeiben többször is próbálkozott a kongresszusba való bekerüléssel - sikertelenül. Ezt követően indult a pártelnöki címért, amit 90,21%-os aránnyal meg is nyert (mindezt 4 hónapnyi játék után!). Indulását nem vette félvállról, korábban is folyamatosan jelezte igényét a vezetőség felé, illetve a választások előestéjén pm-et írt a párt több, mint 400 tagjának. Ebben a cikkben mesélte el a folyamatot.
A pártelnöki cím megszerzése után indult a választásokon. 6 kampánycikket írt, 16 párt támogatását szerezte meg (ekkora támogatottságra sem azelőtt, sem azóta nem volt példa). A pártokat úgy nyerte meg magának, hogy mindenkinek ígért valamit, valami olyat, amit az adott párt vezetősége nagyon szeretett volna. Kormányába javarészt olyan tagokat választották be, akik anno folyamatosan jelentgették, kritizálták Harcos011 cikkjeit. Senki nem sejtette, hogy kicsoda is ő valójában, erre az 5 hónapra egy Harcostól teljesen eltérő jellemet mutatott magából. A választásokon végül a szavazók közel fele voksolt rá, mögötte alelnökjelöltje (és a későbbi elnök), kispisti007 végzett.
Ezt követően felfedte valódi kilétét, illetve elmesélte hatalomra jutásának történetét, majd lemondott az elnöki címről Kispisti javára. Ezen kívül átkeresztelte a Magyar Hazafiak pártját is 'Unban Harcos011 Párt'-ra
😃
Két ígéretét tartotta csak be:
Egyrészt Tarsolytestvér kérésére visszahelyezte a koronát első királyunk fejére:
"Úgyhogy én Kreg, született harcos I. István király, ki szeret Tequila-t szopogatni, ezennel Tarsolytestvert
I. Karpathy Tarsoly néven Magyarország királyává felkenem
🙂"
Másrészt pedig az ország valóban egy harcos elnököt kapott, ahogy azt a kampányában is ígérte.
Most pedig mindenki tartson egy perces néma csendet, közben pedig képzelje el a korábbi ellenfeleinek (politikusok, pártelnökök, cenzorok) tekintetét, amikor megtudták, valójában kit is segítettek hatalomra
😃Neveket inkább nem sorolok.
Harcos ezt követően még egy hónapig a játékban maradt, írt pár trollkodó hangvételű cikket, majd örökre itthagyta a közösséget. Vagy mégsem? Ki tudja...
🙂
Mi a tanulság?
Megfelelő ravaszsággal és lelkesedéssel, illetve némi tárgyalókészséggel bárkiből lehet vezető ebben a játékban.
Vegyél te is részt a Szociális Minisztérium cikkíró pályázatán, ahol több téma közül is választhatsz, a beküldött pályaművekkel pedig pénzjutalomra tehetsz szert!
Jaca
Comments
Shout:
Kreg elnökké válásának története
www.erepublik.com/en/article/2539184
[removed]
1. vote
25
Az elnöknek lényeges feladata továbbiakban : legyen elég ideje a játékra az elnöki ciklusa alatt.
Ha van lelkesedése, akkor valószínűleg fordít elég időt a játékra is. De javíts ki, ha tévednék.
A lelkesedés nem egyenlő a szabadidővel. Amúgy nem vitatkozok veled. Erősnek tűnsz 😃
Én azt állítottam, hogy elegendő lelkesedéssel bárkiből lehet elnök. Olyat nem írtam a cikkben, hogy ez elegendő egy tisztességes ciklushoz. Kreg is lemondott 🙂
De szó mi szó, természetesen szabadidő is kell hozzá.
Köszönöm
nagy kár, hogy nem ismertem, vagy esetleg a Lucy família az ő terméke?
Ő Lucinak írja, amúgy meg Ewing család, látszik, hogy nem vágyakoztál a South Fork Ranchre
nyilván nem...
a héten már halott volt, tegnap visszajött köpködni kicsit... nem érdekel, ha "ü"-vel írja sem...
Jó tudom téged a bónuszok érdekelnek. Meg a süti.
Süti az nekem is jöhet, bónuszok meg a fizetésemhez... amúgy ja, engem is ezek érdekelnek, na jó egy jósuna se árt, de az már 6 éve megvan 😛
Kétszer jártam ott, egy kicsit csalódás a Southfork ranch. 🙁 Azért egy fehér Statson kalapot csak vettem. XD
HAUL 🙂
A szokasos jo cikk, de kimaradt belole egy lenyeges kozbenso momentum. Harcosnak ugyanis nem Kreg volt az elso ilyesfajta karaktere, hanem Istvan a kiraly. Ezzel a karakterrel harcos halala utan 1-2 honappal kongresszusi tag lett, majd tobbek kozott AP-t adott egy romannak. Persze felemelo erzes volt neki felfednie magat, de bizonyara ekkor utott szoget a fejebe, hogy tobbre is vihette volna inkognitoban. A tobbi pedig mar tortenelem...
Ezert is irja azt, hogy "én Kreg, született harcos I. István király".
Köszi az infót, erről nem olvastam 🙂 Utánanézek.
Jé erről nem is tudtam...
Nem csak simán bejutott a kongába hanem előtte a szemet is visszajuttatta a TOP5-be.
De átvert édes istenem. Én vállalom. 🙂
Harcos velünk volt, van, és marad is. Az ominózus eset után is itt volt, más karakterekkel:
http://www.erepublik.com/hu/citizen/profile/3095221
Tudsz még ilyen karakterekről? 😃
Nem, ezek csendben nőttek fel és haltak meg. Ahogy hallottam jutalmazott pár embert így.
[removed]
Harcos-kreg új alakban, új nickekkel visszatért. Megmajmolta ismét a komplett antimagyar jeticsicska bandát, a labancoknál kuruckodva.
Többször is.
Az antimagyar szemét reakciója persze a szokásos volt: nácizás, szószegés és sunyi, gyors alkuk a magyarok ellenségeivel - burgi nekik mindig is piros volt.
http://www.erepublik.com/en/article/az-quot-e-magyar-quot-k-uuml-l-uuml-gyi-aktivit-aacute-s-kulcsa-1965693/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/kuruc-osztr-aacute-k-pto-helyzet-eacute-rt-eacute-kel-eacute-s-droid-hazai-puccs-aacute-t-k-ouml-vet-en-1966408/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/dexx-response-to-rangeley-s-with-open-eyes--2011372/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/dexx-uralkod-zenete-a-kuruc-birodalom-polg-raihoz-2010397/1/20
Elnézést, hogy a cikkeimet idéztem, de ekkorra harcos/kreg/dexx és bárki aki megett őt sejtették bannolva volt, a jetik bérén akkor is nagyon szorgos aljas cenzorok által.*
Sokadnickes csaló volt ő, mint a mostani qrmányok 90%-a és pofátlan csúcstartójuk, aki két karakterrel is indult az elnökválasztáson, hátha impícselhetetlen lesz. Nem jött össze, mert Hupi leverte a második a karakterét a második helyről:
http://www.erepublik.com/en/main/presidential-elections/13/1423123200
Volt és van annak valami stichje, amikor a csalókat csalással verik le, amikor a csalók, rablók, sunyi árulók kiáltanak román cenzorokhoz, akik persze a szent kettős mércéjükkel a bandatagjaik segítségére rohannak, bármilyen pofátlan és törvénytelen eszközzel - még a saját gumiszabályikat is felrúgva - pusztítják azt, aki a vicces hatalmukra tör, megmajmolja őket.
Ez az igazi tanulsága harcos/kreg/dexx történetének, persze az is, hogy melyik nickje lesz a következő?
*Ekkora datálható az eosztrák kuruc megjelenés és PTO, amit az akkor ott még nagy létszámban jelenlévő hamaszosok és fékjeik minden szabályos és szabálytalan, aljas eszközzel végül sikerrel fel is számoltak hatalomban tartva jelenleg is az usa-maki-német-török PTO-t.
Még hozzá lehetne tenni, hogy ezután a kispisti vetette kormány aktív és kiváló ciklust vitt végig, de egyúttal rengetegen fordultak el az érdeklődő politikától - vagyis kreg azt érte el, hogy az általa megvetett aljaelitet benetonozta a politikába. Úgy vélem, fontos ezt kiemelni:
- fricska 5 percre
- hatás évekre
Viszont kiválóan csinálta a peroni politikát, hazudott, hízelgett, ígért mindenkinek. Tökéletes példázata annak, miért nem hisznek sokan az új arcoknak, és miért zár össze a politika elit.
Nem hinném, hogy van olyan játékos, aki Kreg miatt fordult volna el a politikától, de érdekes szemlélet.
.
Én többekről tudok, akiket érdekelt volna, sőt, némi változás érdekelt volna, aztán átmentek lesz*rom-ba, "mind k*csögök vagytok" felkiáltással. Talán nem ilyen nyilvánvaló a hatás, de a politika helyzeten csodálkozóknak jobb ilyesmikkel is tisztában lenniük.
Elég jól felépített karakter volt, azt gondolom, a virtuális bizalom lerombolásában a szerepe elévülhetetlen. (-:
Azt nagyon sajnálom, hogy később kispisti elment.
Nekem ő bizonyította be, hogy a játék politikai modulja halott. Ezután fagyott be minden, és ért véget az erep magyar közösségének érdemi létezése.
.
Tegyük hozzá, a fejlesztők (???) sem nagyon mozdultak arrafelé, hogy a rendszert egy összetettebb modell felé görgessék. Jó ez, posvány, nem nagy valami, kis köpködések után az unatkozók majd kritizálnak, a többi kétkattol, vagy fizet egy rahedli pénzt a semmire, talmi kis nulla virtuál sikerekért. (-:
Ez sajna tény.
De ettől a játék megy tovább, van masszív pár ezer játékos, akik fullanát nyomnak, van legalább többször ennyi, akik erre készülnek. A politika meg azok játékszere, játszótere, akiket még nem köpött ki magából ez a "játék a játékban". (-:
Nos, én inkább Jacával értek egyet, sőt.
A zindex boom lelkesedését aranyban és ütésben is lefölöző tankok - az alja elit - addigra már régen bicskás antimagyar irány mellett döntött.
Ezt az első őrvidéki polgárháborúban, majd később sok-sok más sunyi alkuban be is bizonyította (elsőre Shaoknál, majd Termeteséknél és bárki másnál is, aki nem a fősodor részese volt). Nem tűrt el semmilyen eltérést a magyarellenes bicskás irányvonalától.
Ezzel +a közösség ismételt kifosztásaival (spanyol arany, közpénzek, kaja, tankok), átverésével (fékfarmok, piramisjátékok, állami kamatmentes és vissza nem fizetett hitelek, halott, leadott karakterek kifosztása, adásvétele, csalók sokadnickes visszatérése ) MU-ik és azok különféle jelmezekbe bújt és a saját maguk közül választott vezetői és az elképesztően elfogult és aljas cenzoraik sora olyan gazdasági, hatalmi és kapcsolati hatalomra tettek szert, amivel addigra már (és ma sem) versenyezhet más.
Harcos őket (+persze minket is) majmolta meg és bár a maflás nagy volt az uralgó mocsoknak, de ma is ugyan ez a banda él vissza lépten-nyomon cenzorként, románokkal rácokkal, bárkivel sunyi alkukat kötő antimagyar szemétként, a vicces hatalmával.
Polgárháborúk, piramisjátékok, ellenségekkel kötött sunyi alkuk, ellenségeknek, senkiknek bármiféle ellenszolgáltatás nélkül tett szívességek tömege után DOA és Murlockij bármiféle sanda célzása arra, hogy az uralgó mocsok Harcos általi megfirkálása lett volna a játékelhagyás egyik jelentős oka, durva hazugság.
Békésjárókelő, mobra, lazo, manitu fékfarmjai választások és polgárháborúk tucatjait döntötték el - emiatt a nemzeti oldalról toborzottak ezrei léptek le az évek során.
Amikor a Harcos által "megbántottak" korára emlékezünk, ne felejtsük el, Harcos kora egyben a bunker kora is, ahol az akkor még jeti szervereken is 14-16 ezer játékos és fék, egy egy közlöny alatt ezres aktívitás volt.
Aki azóta lépett, nem Harcos miatt lépett és aki előtte lépett a 24000-ből sem miatta ment el.
.
Jelentős okról írtam?
Az értő olvasás sok kellemetlen konfliktustól mentené meg a társalgást, ezért inkább csak összegzem neke😛 pontosan ugyanúgy tett azért, hogy a legtöbb értelmes ember okádjon az itteni politikától, mint az általa megvetettek - ugyanis az egész akciója nem a közösségért, hanem kicsinyes és gyermeki bosszújáért történt. Nem valamit jobbítani akart, hanem csak fricskát az elit orra alá - amelynek így kiváló módon cinkosa lett - hiszen az eljövendő idők bebizonyították: éppen nekik kedvezett.
Attól, hogy odamegyek gyurcsány házához és lehugyozom, és közben azt ordítom, hogy rohadjon meg minden magyar, és éljen trianon, éljenek a magyarverő szlovákok és éljen nagy románia... ööö... mit is értem el? Oké, vidám vagyok, mert húgyszagú lett gyurcsány háza - de ennél többet?
Na, hát ezt érte el Kreg is.
(-:
.
Ja, és a példám KÉPLETES - írhattam volna orbánt, vonát, antallt vagy bármelyiket. (-:
Az aránytéveszésetek kapcsán verem a billentyűzetemet.
Tolvajló és kuvik, droid után Harcosra is rámaszatolni az évek alatt összehordott mocskotokat meglehetős aránytévesztés, mondhatni hazugság.
Ő görbe tükör volt, amibe bele néztetek.
Csalt, de nem lopott és nem árulta ellenségeknek, senkiknek a közösségét.
Átvert mindenkit, kétségtelenül. Ez számomra nem követendő módszer, de érdekes a reakcióitok durvasága még évek elteltével is és akkor is az volt.
Nyilvánvaló, hogy a lelketekbe lépett és ezért tisztelem őt, még akkor is, ha sosem alkalmaznék ilyen módszereket, de kuvik aljassága, droid tisztességtelensége, a lopások, csalások, sunyi alkzuk sora soha és még ma se váltottki ilyen dühöt és ilyen bután és primitíven elfogult reakciókat egyikőtökből sem.
A példádról:
Aki odamegy és megteszi, az máris többet tett, mint bárki, aki nem meri megtenni és aki nem veszi erre a fáradtságot.
Lehet vele nem egyet érteni, sőt ellenezni is lehet.
De az üvöltöző és falrahugyozó felelősségét, butaságát, becstelenségét, kultórálatlanságát elqróhoz mérnetek és egyenlőnek, vagy közel azonosnak kikiáltani, ugyan olyan aránytévesztés mint Harcos fikázása tolvajló, kuvik, droid, izralex és a többi hasonlóan aljas bicskás antimagyar féker, tolvaj ás ellenségekkel lepaktáló görény esetében.
A nyelveteket rajtuk (is) köszörüljétek és ne tévesszetek ennyire arányt, ne ferdítsetek, állítsatok valótlanságokat és olyan mércével mérjétek mint a fent említett görények hosszú sorát.
Valahol ő is ott lehet persze a sokadnickek, csalók listáján, de a sor vége felé az eltűnt és a romsert kaseroló charlie50 után jóval, hogy a többi aljadékról már ne írjak ismét.
Kreg esete elég jól szemléltette, hogy már négy éve sem voltak az erep elnöki pozícióra alkalmas emberek a játékban. És az ikszpéket leszámítva azóta csak zsugorodott minden.
Én amúgy nem értem, hogy miért van ennyire felmagasztalva ez a történet? Abban az időben (is), ha valaki aktív volt, lelkes volt és még valami előremutatót is csinált (pl számtalan cikk), akkor előbb-utóbb elnök lehetett. A jelölő és támogató pártok vezetői nem ismerték fel. Ez igaz, de honnan kellett volna felismerniük? Ők csak egy lelkes, tenni akaró, fiatal játékost láttak, aki elnök szeretne lenni. És miután megtörtént a választás, kiderült, hogy egy trollkodás volt az egész. És itt jön a képbe, amit DoA egyel fentebb leírt: ennek az egésznek két negatív és nulla pozitív hatása volt:
1. kispisti, aki valóban nagyon jó ciklust vitt végig, nem kapott medált a teljes havi elnöki munkáért
2. attól kezdve egy újoncnak nagyon minimális esélye volt és van elnöki székhez jutni, még akkor is, ha történetesen tényleg egy lelkes kezdő és valakinek a reinkarnációja.
Amúgy Kreg akkor lehetett volna igazi pozitív "hős" a történetben, ha a coming out után végigcsinálja a ciklust, ahogy sokan javasolták neki és megmutatja, hogy mit tud. Én magam is azt mondtam neki, hogy ami eddig volt, azt bárki meg tudja csinálni, akinek ideje van a játékhoz, de jó elnökséget kevesen tudnak megcsinálni. De ő sajnos inkább megfutamodott, így nem derült ki hogy mire lett volna képes elnökként.
Szerinted Kreg története miatt nem kap kezdő elnöki medált?
Szerintem meg azért, mert egyszerűen alig van már kezdő, és közülük sem üti meg egyik sem azt szintet, amit Kreg beállított az elnöki kampányában.
Az utolsó bekezdéssel viszont egyetértek. Lett volna hozzá tehetsége, hogy egy kiemelkedően jó ciklust vigyen végig, úgy valóban nem lehetett volna rá rosszat mondani. Ha ezt megteszi, akkor példaértékű lehetne a pályafutása mindenkinek.
.
Minek hozzunk ide új embereket? Mivel csábíthatnánk ide jó szívvel akárki újoncot? Az ide tévedőket (!) sem tudjuk itt tartani. Kreg sem újonc volt, hanem olyan régi, aki ismert mindenkit, a terepet, a viszonyokat, a szerepeket.
Kreg volt a kiváló minta: ne bízz senkiben, mert mindenki átverhet. Ha bízol valakiben, akkor vállald a következményeket. (-:
De még így is érhet meglepetés. Benne van.
Nem csak Kreg miatt nem kap kezdő elnöki medált, mert Kreg esete már nagyon régen volt és a pártvezetők többsége, akik akkoriban befolyásosak voltak, már közel sem aktívak, régen átvették mások a helyüket. De az biztos, hogy akkor átalakult valami és arra még rátett néhány lapáttal egy-két későbbi esemény, ami miatt a mostani pártvezérek egyáltalán nem bíznak meg a fiatalabb, vagy a hirtelen aktívvá váló játékosokban.
Egyébként igazad van, hogy Kreg a kampányt illetően magasra tette a mércét.
Kicsit talán része volt abban, hogy a játékosok ezek után kevésbé bíztak meg egymásban. De ezt a hatást akár ráfoghatjuk bármelyik tolvaj vagy inaktív elnökre, aki nem váltotta be az ígéreteit.
Az sem zárható ki, hogy a #bunker történetének is köze van a bizalomvesztéshez. Minek próbálkozzon egy kezdő az elnökséggel, ha már előre megszervezték/kitervelték, hogy ki legyen a következő elnök?
Na jó, de a bunker nemcsak kitervelte, hogy hogyan lehet elnöki székbe juttatni valakit, aki amúgy érdemes is volt rá, hanem végig is csinálta a ciklust, sőt ciklusokon átívelően vitt végig olyan programokat, amikből mind egy szálig csak előnye származott az országnak.
A bunkertagság feltétele mindig a teljesítmény, a hozzáértés volt, nem a haverság, ahogy az elnökségnek is, kiegészülve az aktivitással. Volt egy pár bunkeres elnökség az évek alatt, de egyikre sem lehet azt mondani, hogy rossz lett volna, sőt, inkább mind a jobbak között volt.
.
Tény, a belső kör, amelyik elszórakoztatta magát - sokat tett az ügy érdekében.
De az az igazi lökés, amikor bízol valakiben, és az él vissza a helyzettel, s bizonyítja neke😛 pont ugyanolyan, mint az elvileg politikai ellenfelei (-:
Elég sokszor kiritálzam én is, mások is az elefántcsonttoronyban civit játszó kis csapatot - na de, ha a kvázi ellenük fellépők céljai sem mások, csak éppen ők maguknak akarják a hatalmat... nem legalább ugyanolyan rossz az is?
Érdemes olvasgatni a Fényes szelek nemzedékének kiábrándulásáról, illetve önkéntes vagy kiszabott megbűnhődéséről.
Itt ez egy játék - és játékban visszaélni a társak jóindulatával: nem tragikus, de nem is következményektől mentes. Ennek kiváló példája az emagyar politika, s kiváltképp a Kreg-szroti. (-:
ICS: Álljunk meg egy szóra. Kreg kiváló kampánnyal győzte meg a választókat. A ciklussal sem volt gond, hiszen gondoskodott a pótlásról. A Bunkerből kikerült elnököknek viszont nem volt szükségük ekkora kampányra, hiszen megvolt a sunyi módon szerzett háttér. Persze, azok a ciklusok is elfogadhatóak voltak, de összességében kb. ugyanakkora kárt okoztak a bizalom és a politika iránt való lelkesedés terén. Kreg azért vehette el egy újonc kedvét, mert azt gondolhatta, őt is az utódjának vagy egy másik trollnak hiszik, a Bunker pedig azért, mert azt a (jogos) hitet kelthette egy kezdőben, hogy felesleges kampányolni, az elnökök úgyi az előre megbeszéltek alapján, a törzsgárdából kerülnek ki.
.
Túrót. (-:
Ha nincs kispisti és még egy csomó ember, aki őt, kispistit nagyon nagyra tartotta, akkor az a ciklus rémálom lett volna.
Csupa hazugsággal jól felépített kampányra büszkének lenni, utólag, szerintem, némiképp hibás látásmód.
DOA amit írsz arra nem Harcos volt a kiváló példa, hanem a bicskás antimagyar tolvajló, aki szintén átvert mindenkit bármikor, amikor kedve volt rá, a legaljasabb trükkökkel.
Kifosztotta a saját közösségét és a játékostársait is, messze megelőzve ezzel bárkit.
Kregről sok mindent el lehet mondani, de soha nem lopott meg senkit,, mint sokan mások tették, akiket a magadfajták nem szeretnek emlegetni, és akik közül nem kevesen, sokadnickként, ma is állami csecseken lógva lopják a közpénzt.
Tehát a "ne bízz senkiben, mert mindenki átverhet. Ha bízol valakiben, akkor vállald a következményeket. (-: " inkább lazora, tolvajlóra, droidra, kuvikra, shadaaere, gyurikaara, jákobra és a többi ótvaros tolvajra, fékerre igaz, mint arra, aki sárkány ellen sárkányfüvet használt, de nem bannoltatott személyes elfogultságból, nem némított hetekre, nem fosztott ki, lopott meg senkit, nagy haverjaitokkal és példaképeitekkel szemben.
Feléjük kapirgálj inkább, ha már bizalomról és annak eljátszásáról beszélgetsz. No meg a románokkal egy ciklusa alatt kétszer is sunyiban megállapodó jetICsicskánál, vagy a Szegedet (ellenszolgáltatás nélkül) román kézre játszó nalajánál, az egy hónap alatt két országotokat is eltöröltető izralexnél.
Az aljasságuk, a fentiekkel együtt igazából alulmúlhatatlan és példanélküli máig.
Jaca: te magadírtad a cikkben, hogy Kreg a kampány mellett minden pártelnöknek ígért valami kamut, magyarán átverte őket. Ez nem sunyi módon megszerzett háttér, ha már a bunkeresekre ezt mondod? (Akik amúgy szintén minden esetben kampányoltak.)
.
Éhesló: ja - csak bennük, miután láttam őket, nem is bíztam.
Ez a különbség. Miután az a csapat a maga kis játékát játszotta, nem vártam tőlük semmit. ICS a megmondhatója, mennyit kritizáltam őt magát, vagy GG-t, vagy még párakat azért, mert hajlamosak elfelejteni: ez nem csak az ő játékuk. Erre jött Kreg néven harcos, és egy elég jó közösségi alkat illúziójával akár még valami mást is hozhatott volna.
Ehhez képest kispisti mentette a menthetőt, kiváló ciklussal, jó eredményekkel. Azé az érdem, aki dolgozik, nem azé, aki öncélú átverésekkel felépít egy légvárat, amit aztán, talán megijedve a helyzettől, hirtelen lerombol.
Az igazi fricska az lett volna, ha végigviszi, és azt mondja: "na, tessék, mocskok, így is lehet csinálni, meg is csináltam!" - csak ehhez több kellett volna.
Olyan ez, mint amikor kirúgnak, van 3 heted - mit teszel?
1. idiótává válsz, s a végére a szimpatizánsok is örülnek, hogy véged
2. emelt fővel távozol, fenntartva, hogy a helyzeted méltatlan, de ember vagy, s főleg olyan ember, aki innen hiányozni fog - jóval nagyobb hatást érsz el, sőt, a következő munkahelyedre simán átcsalhatsz a régiek közül 1-2 kollégát, igazán komoly bosszút állva így a veled elbánókon. (-:
DoA: látod pont így jártam a haverjaid és az alja elit többségével is, mint te Harcossal.
A bizalom mocskos tetteik során át fordult át megvetésbe és undorba.
Visszatérve Harcosra: leírta a cikkeiben mi motiválta:
http://www.erepublik.com/en/article/kreg-harcos011-1859079/1/20
http://www.erepublik.com/en/article/h-sies-k-uuml-zdelem-r-eacute-g-l-aacute-tott-ouml-sszefog-aacute-s-1858483/1/20
Tanulságos és vicces, még ennyi idő távlatából is, annak ellenére, hogy neked ez jobban fájt, mint a cimbijeid aljasságai.
Kinek a pap, kinek a kispap.