Як НМА до ЗСУ вступала
![Belarus](http://www.erepublik.net/images/flags_png/S/Poland.png)
TPEM
![](http://img508.imageshack.us/img508/5590/nmahead1.jpg)
![](http://img821.imageshack.us/img821/2563/nmahead2.jpg)
Шановне панство,
Протягом останніх кількох тижнів у інформаційному просторі нашої країни витає питання про створення єдиних збройних сил України. Звісно, що наша армія, яка позиціонує себе як одне з найстаріших військових формувань, не могла оминути такого (безумовно) важливого питання. Тим паче, що отримавши цікаву пропозицію про формування єдиних збройних сил НМА жваво ж почало обговорювати цю ситуацію: таке обговорення проводилося як у офіцерському чаті (бо так треба), так і самими бійцями (бо так хотілося). Проаналізувавши пропонований статут ЗСУ, ми побачили, що даний проект є:
а) каркасом над нерегулярками;
б) можливістю об’єднати силу українських вояків;
в) скасувати ганебну процедуру компенсації виплат© за чесно нанесений дамаг;
г) можливістю президенту віддавати накази. які будуть однозначно виконаними без обговорень.
Власне на цьому і скінчилися всі позитивні сторони статуту.
Розглянемо детальніше кожну з цих сторін:
а) каркас над нерегулярками
Ідея цікава, адже тоді, під одною торговою маркою еУкраїни виступатимуть всі нерегулярки, що підніматиме (нехай навіть гіпотетично) рейтинг України у очах союзників. У що це виллється? У впізнавання нас на полі бою, частково у політичних стосунках між країнами (кому потрібне МПП, яке зжирає ресурси, і не дає віддачі), можливо якісь преференції будуть у економічному плані (переїзд забезпечення загонів у країни з високими ресурсами, що працює і зараз, але зі скрипом)
б) можливість об’єднати силу українських вояків
Організовані масовані удари у потрібних битвах можуть переламати хід бою. Так, я не живу гіпотетичними думками про те, що ми можемо самі випиляти кого завгодно (а також навіть захистити самотужки свої регіони). Однак, масований удар армії змушує нервуватися противника, а отже вливати (золото, базуки, енергетичні батони [потрібне підкреслити]), що виснажує противника... Погодьтеся, для відтягування дамагу непогано (якщо перебити туклік противника, однак, я не чув ні слова про національну ботомережу
😉)
в) скасувати ганебну процедуру компенсації виплат © за чесно нанесений дамаг
Захист кордонів України це святий обов’язок кожного українця. Кому не подобається — хай валить звідси (як ото наприклад мені; хоча зі мною інша історія). Кожен українець повинен до останньої булки і останньої гривні боронити рідні терени, а хто не хоче — той скурвий син і запроданець. Широка практика компенсації за нанесений дамаг — це просто оплата нерегуляркам, яка є непідйомною ношею для нашого б’юджету, і переводить захист рідних теренів зі справи свідомості у справу вигоди.
г) можливістю президенту віддавати накази. які будуть однозначно виконаними без обговорень
Наявність єдиного центру координації ударів дозволить вийти співпраці між нерегулярками на новий рівень, де не буде внутрішнього протистояння, а лише злагоджена командна гра. Така координація дозволить розподіляти наявні ресурси якнайефективніше між всіма учасниками. З іншої сторони, президент буде мати більшу впевненість у своїй поведінці на переговорах із союзниками, адже зможе предметно говорити про те, які переваги здобуде країна (або втратить) при підписанні (непідписанні) МПП.
![](http://school.xvatit.com/images/b/ba/Titul.jpeg)
рис.1. ЗСУ у пропонованому вигляді
Детальний аналіз положень статуту викликає і сміх і гріх.
а) всі нерегулярки, повинні позбутися певного впливу, шарму, історії тощо
б) всі нерегулярки зберігають внутрішню структуру, однак не мають суттєвого впливу на політичний курс країни
в) всі нерегулярки намагаються якимось чином вписати свою існуючу структуру в рамки ЗСУ.
Коротко про кожен із пунктів:
а) всі нерегулярки, повинні позбутися певного впливу, шарму, історії тощо
Пропоноване злиття означає заміну назви нерегулярної армії у загін ЗСУ. Розглянемо це на прикладі НМА, а точніше на модифікованому варіанті даного прикладу:
ЗСУ НМА є аполітичним загоном збройних сил України, який почав свою історію у лютому 2010 року. Основним принципом загону є створення позитивного іміджу та відстоювання інтересів України. Серед яскравих прикладів відстоювання інтересів є контр-атака української регулярної армії, коли остання знявши аватарки вдарила в спину своїм союзникам. Рішення про участь у військових операціях приймає командування загону за погодженням з керівництвом держави.
Як на мене — попахує гімном. Відсутність спадковості влади. відсутність спільного погляду на державу створює ЗСУ політичним інструментом в руках президента. Приймаючи до уваги той факт, що про правила чесної гри знають небагато — досить часто можна почути закиди і гімнометання однієї сторони в іншу. В результаті нерегулярки стають заручниками поточної політичної ситуації. Ви за? А ми проти.
б) всі нерегулярки зберігають внутрішню структуру, однак не мають суттєвого впливу на політичний курс країни
Солдат повинен воювати, а не займатися політикою. Однак, з усіх модулів зараз пиляється тільки військовий (який знаходиться у більш-менш прийнятному стані), а тому втримати гравця можна військовим модулем. Політичний модуль (включно з усіма надігровими рішеннями) є досить сирим і є цікавим або для старих гравців (яким більше зайнятися нічим), або ж для молодняка (а як воно працює?). З іншої сторони, тим, хто знаходяться посередині, якось не надто зручно воювати проти тих, кого ще вчора запевняв у дружбі. Додайте сюди різні погляди на майбутнє розвитку України і ми отримуємо різношерсту військово-політичну структуру (рис. 2).
![](http://moswar-times.ru/wp-content/uploads/2011/04/ff80707872bb.gif)
рис. 2. Разом нас багато?
в) всі нерегулярки намагаються якимось чином вписати свою існуючу структуру в рамки ЗСУ
Один з найцікавіших пунктів. Схематично цю структуру я описав на рис.1. Що ж насправді виходить у нас?
Читаємо статут:
пункт 1.2.2. Міністр оборони еУкраїни (далі МО) здійснює військове керівництво ЗСУ;.
пункт 4.4. Особливості діяльності підрозділів ЗСУ
(Архангели)
Час загальнообов’язкового збору (удару) повинен погоджуватися з командиром підрозділу або його заступником
(Фобос)
час удару Фобосу попередньо погоджується з офіцерами формування
І це тільки квіточки.
Далі: нерегулярки не делегують своїх представників у підрозділ ЕЛІТ (оскільки пахне переманюванням кращих бійців до РА), економічна база залишається у власності нерегулярок тощо. І зрештою останній пункт 4.6:
4.6. Фінансування підрозділів ЗСУ здійснюється відповідно до встановленої суми забезпечення у грн. на 1 особу, крім підрозділів УВА та Еліт, які фінансуються/забезпечуються посилено.
Тобто компенсація таки є, але не за удар, а за присутність у ЗСУ. Рай для тукліку
😉І все це за „гроші платників податків“.
Однак, все це я розписав підводячи людей до найцікавішого питання, яке винесено у заголовок статті. Отже, як так, що НМА не у ЗСУ?
Історія цікава вийшла…
Після створення проекту статуту його скинуто на загальне обговорення нерегуляркам (в тому числі і НМА). Декілька офіцерів в процесі обговорення прийшли до робочої версії у наступній формі:
1. битимемо за наказами МО у разі нормального фінансування
2. вся економічна частина нерегулярки залишається у підпорядкуванні НМА
3. про перехід в елітний чи будь-який загін ЗСУ боєць сам приймає рішення
4. також НМА залишає за собою право на виключення бійця з її лав при порушенні її внутрішнього статуту
5. НМА залишає за собою право на внутрішній поділ на загони з призначенням їх командирів
6. НМА має право на обов’язкову присутність її людей в генштабі і підрозділі УВА
Непогано, як на робочу версію, і яку передано було до штабу ЗСУ, зважаючи на терміновість визначення чи НМА вступає до ЗСУ чи ні.
Однак сформульовані таким чином положення геть не годяться як для документу такого рівня як статут. Тому, збори офіцерів НМА приймають наступне рішення:
1. НМА співпрацює з Урядом на контрактній основі.
2. Уряд має приоритетне право замовлення дамагу НМА для своїх потреб.
3. НМА має право відмовити у замовленні у випадку конфлікту замовлення зі статутом НМА.
Тобто НМА пропонує державі еУкраїна свою військову потужність, закріплюючи за урядом пріоритетне право на замовлення дамагу і розрахунку з НМА по факту удару. В результаті в статуті ЗСУ з’являється запис про те, що НМА відмовляються від чесного виконання обов’язків військових.
Звісно, ходили у нас і варіанти на кшалт „давайте вступимо, а потім вийдемо“, однак НМА — це не фірма-одноденка, а таки Армія Нового Зразка, а тому, якщо наша військова сила ЗСУ не потрібна, у нас не залишається іншого виходу, як воювати на стороні союзників, які нас потребують. Право отримувати вдячні відгуки про українські військові частини ми залишаємо керівництву держави.
Воїн НМА — це не просто слова, це дії.
![](http://fotky.com.ua/files/96137_jxhub.png)
Спасибі за увагу,
Меліовант
Речник Армії Нового Зразка (NMA)
![](http://fotky.com.ua/files/107699_rgbmr.png)
![](http://fotky.com.ua/files/107701_o4unu.png)
П. С. Дана стаття вийшла, хоч і з невеликим запізненням, як реакція на ту кількість запитів до рядових членів НМА та офіцерів, щодо нашої позиції у ЗСУ.
П.П.С. Шановне керівництво держави, нерегулярок і т.д. щодо офіційної позиції НМА звертайтеся до керівництва НМА, а не до рядових членів. Список керівництва НМА можна знайти на сторінці нашої армії.
П.П.П.С. Для тих, кому із нами по дорозі.
Comments
Вотаем
Другий 🙂
Третій
Meliowant - щодо пункту 4.6 - схожий пункт є в діючому статуті, але гроші видають не за членство в РА, а за регулярне відвідування зборів. Хто не воює - того не фінансують
НМА - непохитна сила!
Чудова стаття, ідею ЗСУ ви зрозуміли повністю.
Вибір я ваш також розумію, хоча він мене не тішить. Вірю, що одного дня ми всі будемо разом.
Yuriy Matsula - регулярне відвідування зборів погоджується з керівництвом кожного загону окремо, а фінансування видається кожного дня. Це якщо вірити тому проекту статуту, який опубліковано у газеті МО.
Voted
Слава НМА!
V
стаття:
>>Як на мене — попахує гімном. Відсутність спадковості влади. відсутність спільного погляду на державу створює ЗСУ політичним інструментом в руках президента.
Tarasiy Day 1,432, 09:42
>>Чудова стаття, ідею ЗСУ ви зрозуміли повністю.
Ех, колись і я був у НМА, тому вотед.
дванадцяитий
Meliowant Day 1,432, 09:46
6m ago
Yuriy Matsula - регулярне відвідування зборів погоджується з керівництвом кожного загону окремо, а фінансування видається кожного дня. Це якщо вірити тому проекту статуту, який опубліковано у газеті МО.
____________________
Якщо вірити газеті МО, фінансування отримуєте наперед, раз в тиждень, з розрахунку 1 солдат х суму грн.
як ви їх витрачаєте це ваша справа. Цікавить лише виконання єдиного для всіх наказу. при таких обставинах про замовлення дамагу говорити неможливо. Так і якось не патріотично щоб держава замовляла дамаг у своїх солдат.
Так і якось не патріотично щоб держава замовляла дамаг у своїх солдат.
але контроль мусить бути,на разі це кількість дамагу+скрин.
очень жаль
Якщо ви потребуєте контроль, хай його забезпечують ваші офіцери. Ваші результати чудово покаже егов. Я не є прихильником стояти собакою над кожним. Бити заради власної держави це трішки більше і не потребує додаткової мотивації. Ну це так я вважаю.
Tarasiy Day 1,432, 10:08
Якщо вірити газеті МО, фінансування отримуєте наперед, раз в тиждень, з розрахунку 1 солдат х суму грн.
__________________________________________________________________
круто... тобто тепер пиляти будуть взагалі без ніякої звітності... МО чесно напише що виділили ХХ-кількість грошей на ЗСУ і все... а куди ті гроші підуть - то буде внутрішня справа ЗСУ... чи на руки бійцям.. чи в кишені охфіцерів... ніхто не зможе перевірити... а дамагу цілком може і не бути.... адже гроші видані наперед...
Tarasiy Day 1,432, 10:08
Якщо ви потребуєте контроль, хай його забезпечують ваші офіцери.
______________________________________________________________
Нечай вже доконтролився)))))))))
ЗСУ буде звітоватись по сумі виданих коштів кожному загону. Командири підрозділів краще розуміють куди їх витратити щоб покращити боєздатність самого загону. Куди пішли державні кошти солдат буде питати зі свого командира, кращого контролю ніж відповідальність перед своїми побратимами немає.
над кожним з палкою стояти не будешь-згідний,але фінансування без належного контролю це бздура(не введи у спокусу) і привід для чвар.
ВОТЕД!
V
Цілком обґрунтована позиція.
v
V
O7
Судячи з каментів ЕМС вони від вас у захваті)
Одразу пригадалось лайно на голову президента Михалевича і його уряду(Тихенки, ТРЕМ, Ульмо...)
Дуже прикро що нічого не зрозуміли і ЧСВ перемогло, сподіваюсь на зміну позиції у майбутньому... Можливо справа не у структурі а у персонах?)
Вотед.
Taras Zasnovnyk
Так ото ж бо й воно. Що за відсутності спадковості влади країну так і буде шарпати з одного блоку в інший, з одних позицій в інші. І мусить бути хтось, хто буде відстоювати честь держави незалежно від примх чергового уряду.
особисто я поважаю як хлопак з РА,так і з ЕМС.боляче і неприємно дивитись як нормальні мужики тролять один одного,нехай навіть і в віртуальній реальності.мені здається як РЛ впливає на стосунки тут,так і ця забавка може (нехай і троха)вплинути на РЛ.
V
Армія залежна від президента незалежно від того хто і за яких умов став президентом. Нерегулярка від цього вільна. От і вся математика.
Мы, ВОВКи, вообще не углублялись во все эти обсуждения. Поставили сначала принципиальный вопрос - хотим ли войти в ЗСУ и подчиняться правительству? И провели голосование. За был всего 1 голос, остальные против. Дальше вопрос ЗСУ стал не актуален вообще.
Да и вообще - вся эта затея с ЗСУ была всего лишь дымовой завесой перед одной целью - возврат госкормушки для своей любимой РА. Если начали с того, что просто подарили ей 50к. То что ж будет дальше?
в) скасувати ганебну процедуру компенсації виплат© за чесно нанесений дамаг;
Широка практика компенсації за нанесений дамаг — це просто оплата нерегуляркам, яка є непідйомною ношею для нашого б’юджету, і переводить захист рідних теренів зі справи свідомості у справу вигоди.
Тобто НМА пропонує державі еУкраїна свою військову потужність, закріплюючи за урядом пріоритетне право на замовлення дамагу і розрахунку з НМА по факту удару
якось не дуже ці дві тези між собою корелюються, чи я не так зрозумів? )
За статтю вотед, чітка, прозора позиція, нерегулярка повинна залишатися нерегуляркою
@shveyk Day 1,432, 17:24
не просто подарили, а повернули борг минулого президента, всі укази якого визнали нелегітимними )))
v
Вотед.