SH Reserve Mesaj Grubuna Dair Açıklama (BAŞBAKANLIK)
IronPrometheus
Selam E-Tr halkı. Daha önce bu makale ile E-Tr’ de çöküş döneminde olan havacılığı diriltmeye yönelik olan ikinci projemizi "T.E.F. Hava Grubu Projesi"ni takdim etmiştik. Ve ek olarak yeni bir sh reserve mesaj grubunun kurulacağı, T.E.F. grubuna dahil olanların sh reserve mesaj grubunun doğal üyesi olacağı, T.E.F. grubuna dahil olmayıp sh reserve mesaj grubuna katılmak isteyenlerin ilk donatelerin sh grubu kurulur kurulmaz yapılması kaydıyla her ay 200 gold vergi ülke ekonomi sayfasına donate etmeleri ve donate edilen goldu ss’lendirip deli ormanli’ya atmaları gerektiği belirtilmişti. İlgi makalede Elite Force grubuna dahil olmayıp sh reserve grubuna dahil olmak isteyenler için istenen aylık 200 gold verginin verilmesinin mümkün olmadığının belirtilmesi üzerine açıklama yapmak durumu hasıl olmuştur.
Bu 200 goldluk verginin istenmesindeki en önemli faktör fedakarlık yaparak gold bozma yasağına uyacak, kazandığı goldları barlara yatıracak, e-ülkemizin savaşları için kullanacak Elite Force grubunun ön plana çıkmasının amaçlanması, ayrıcalıklı olmasının sağlanmak istenmesidir. Gold bozma yasağına uyacak sh avcısı ile bu yasağa uymayacak sh avcısının aynı mesaj grubunda aynı koşullarda rezerve yapma hakkına sahip olması adil değildir. Bu sebeple böyle bir yol izlenmiştir.
200 goldluk verginin matematiksel hesabına açıklık getirelim.
Birinci husus enerji evi kullanımı;
İlgi makalede belirtilen q3 ev sh almak için gerekli bir enerji evi değildir. Sh almak için gereken minimun damage çıkarabilmek için q1 ve q2 enerji evleri yeterlidir. q1 ve q2 enerji evlerinin birlikte kullanımı city nitelikli bir residence şehrinde bile 7,33. günün sonunda güncel fiyatlara göre 1261 cc karı bulunmaktadır. Enerji evlerinden maksimum fayda sağlanabilmesi için residencenin town nitelikli bir şehire alınması önerilir. q1 ve q2 enerji evlerinin town nitelikli bir residence şehrinde süresi 8,38 gün olmakta olup 8,38. günün sonunda yine aynı şekilde güncel fiyatlara göre 4231 cc karı bulunmaktadır.
İkinci husus ekmek masrafı;
Çoğu sh avcısı hesapta günlük tüketimine yetecek kadar ekmeği üretecek ekmek fabrikaları bulunmaktadır. Marketten ekmek satın alma masrafı ileri seviye hesaplar için söz konusu değildir.
Üçüncü husus Sh avcılığı için gereken BP ve PP paket paraları ve sh sayısı;
BP paketi piyasada ortalama 650k cc'ye ve PP paketi ortalama 450k cc' ye satılmaktadır. İkisinin toplamı 1,1m cc yapar. Çoğu kişi bu fiyatlardan paket aldığı için hesaplar bu değerlere göre yapılacaktır. İlgi makalede belirtilen fiyatlar üst sınırdır.
GC ve AC rankına sahip iki ayrı havacı hesap üzerinden iki ayrı hesap yapalım. Hesaplamada baz alınacaklar;
- Sh almak için gereken ortalama damage event dönemi olduğu için 75k damage ve event dönemi haricinde 60k damage kullanılacaktır.
- Bir hafta 168 saat üzerinden değil, haftabaşı pp ve reco yükseltmek için saklanan full ff enerji için gereken yaklaşık 7 saatin minha edildiği 161 saat kullanılacaktır.
- BP ve PP paketli bir hesapta Q1 ve Q2 evin birlikte kullanımı ile ulaşılabilecek maksimum recover enerji 20k prestige pointe ulaşılması durumunda 86' dır. Maksimum recoya ulaşılamama durumu dikkate alınarak günlük ortalama reco yaklaşık 72 reco kabul edilecektir.
- BP ve PP paketleri için gereken 1,1m cc güncel gold değerine göre 640 cc den hesaplanırsa 1718,75 golda tekabül etmektedir. 1 sh' den 30 gold gelmektedir. 1718,75/30=57,29 sh yapar. Ancak paket değerleri ve gold değerleri her zaman doğru orantılı azalıp artmamaktadır. Paket paralarının yine toplamda 1,1m cc ye mal olduğu ve goldun 550 cc seviyelerinde olduğu dönemler de olmuştur. Goldun 550 cc' ye göre aynı şekilde yapılacak hesapta alınması gereken sh sayısı 66,66 sh dir. Hesaplamada paket için alınması gereken sh sayısı 67 sh kabul edilecektir.
GC rankına sahip 100 level üstü hesap event dönemi için;
Snow token booster ile 75k damage vurulabilmesi için 5600 hp harcanması gerekmektedir. Günlük ortalama 6 dakikada bir 72 reco ile 161 saatte 161*72*10=115920 hp gelmektedir. Bu da 115920/5600 = 20,7 sh alınabileceği anlamına gelmektedir. 20 sh kabul edelim. Haftada 20 sh ayda 85 sh' ye tekabül etmektedir. Bu maksimum değerdir. Full ff'in geceye tekabül etmesi, iş dolayısıyla sh girilememesi, sh' nin çalınması gibi sebeplerden dolayı 10 sh' nin heba olduğunu varsayalım. Bu durumda paket parası için gereken 67 sh sayısının ve heba olan 10 sh sayısının düşülmesi durumunda geriye 8 sh kar kalmaktadır.
GC rankına sahip 100 level üstü hesap event olmayan dönemler için;
60k damage vurulabilmesi için 5000 hp harcanması gerekmektedir. Günlük ortalama 6 dakikada bir 72 reco ile 161 saatte 161*72*10=115920 hp gelmektedir. Aynı hesaplama yöntemleri kullanılarak çıkan sonuçta aylık 98 sh alınabilmektedir. Yine yukarıda zikredilen sebeplerden ötürü 10 sh' nin heba olduğunu varsayalım. Bu durumda 21 sh kar kalmaktadır.
AC rankına sahip 100 level üstü hesap event dönemi için;
Snow token booster ile 75k damage vurulabilmesi için 5100 hp harcaması gerekmektedir. Aynı hesaplama yöntemleri kullanılarak çıkan sonuçta aylık 94 sh alınabilmektedir ve 17 sh kar kalmaktadır.
AC rankına sahip 100 level üstü hesap event olmayan dönemler için;
60k damage vurulabilmesi için 4500 hp harcanması gerekmektedir. Aynı hesaplama yöntemleri kullanılarak çıkan sonuçta aylık 107 sh alınabilmektedir ve 30 sh kar kalmaktadır.
Görüldüğü üzere GC ranklı 100 level üstü bir hesap bile 8 sh kar edebilmektedir. Bu sebeple ülke menfaatleri açısından kar amacı güdülmemesi gerektiği ve 200 goldluk verginin alınması gerektiği düşünülmüş olup vergi mükellefliği WC4 ve 100 level üzeri hesaplar için konulmuştur.
Shout için;
SH Reserve Mesaj Grubuna Dair Açıklama (BAŞBAKANLIK)
https://www.erepublik.com/en/article/2711608
Comments
Pirinç
Successfully transferred 1000 item(s) to Aniston.
sa
as xdxd
" Q1 ve Q2 evin birlikte kullanımı ile ulaşılabilecek maksimum recover enerji değeri 86' dır. Bu sebeple günlük ortalama reco yaklaşık 72 reco kabul edilecektir."
şimdi aircilerin kendi arasındaki muhabbete katılmak istemiyorum ama bu recovery hesabı yannış.
savaşsız geçen haftalarda karacılar 10k kadar pp yapıyo ilk epicte. hafta içinde 20k yı buluyor bi şekil 20-25k da falan bitiyor hafta.
savaş beklenen haftada 5k pp yapılıyor ve savaşta artık pp 80k 100k falan oluyor.
86 reci almak icin 20k pp yapmak gerek. 20k pp yapan birisi o hafta EPIC SAVASTA 20k pp yapmak icin yaktıgı barları karşılayamaz genelde. aircilerin epici olmadığından dolayı bu recoverylerin doğru olmadıgını dusunuyorum.
havacılar ne yapıyor bilmyorum tabii epicte bar yakıyorlar mı hiçbir getirisi olmasa da orasını havacılar bilir ama haftalık ortalama 72 reci karacılar dahi zor yakalıyor
Airci açısından bakılırsa hesapta bir yanlışlık yok. Tersine 20k ppye ulaşılamaması göz önüne alınıp 72 reco kabul edilmiştir. Airci bir hesap hafta dönümü ilk epicte yaklaşık 6,75k pp yapar ve yaklaşık 250 bar yakar. O da q1 ve q2 ev kullanımı durumunda 60 refill ile başlamak anlamına gelir. 250 bar yakılması durumunda hafta bitiminde scriptin de yardımıyla hp kaçırmadan 19,25k pp ye ulaşılabilir. Bu da 85 refill anlamına gelir. (85-60)/2=12,5 . 60+12,5 = 72,5 . Bu sebeple 72 kabul edilmiştir.
Ek olarak giftlerden gelen pp booster ile reco çok daha hızlı yükselmektedir bu dönemde. Günlük ortalama reco 80 seviyesine yaklaşıyor bu event döneminde. Buna rağmen yukarıdaki hesaplamalarda event dönemi kısımlarında 72 reco kabul edilmiştir.
Yani karacılardaki gibi ff bekletme, epic bekleme, TP için etr epici bekleme durumu yok. Hafta dönümündeki ilk epicte reco yükseltilir.
https://youtu.be/WR9opRlI8dk
vay anasını airci mi olsak xd bizde er turanın keyfini bekliyoruz yok yarın romaya dalcaz öbürkü gün fyroma gircez falan haftasonuna 7k pp ile girdigimiz oluyor 🙁
peki hiçbir packi olmayan sadece q1 q2 evi olan aircileriniz ne yapıyor kaç k pp
4k Xd
Şimdi burdan bu kelimeyi sık tekrarlamak ne kadar doğru olacak bilmiyorum ama s...t ile epic ayarı açılırsa 5k pp yapılabilir.
epi kkarada vurur faydası olmaz air rankına yav
[removed]
Çok fazla epik çıkmıyorki fazla bi kaybı olmuyor
Dediğin gibiyim ve 3,507 Prestige Points var. (Epic vurmadım diye hatırlıyorum)
bende epic seçeneği açık, eb olmadığı için eb de yaktırmıyom. yaklaşık olarak her hafta 7k bandında bitiyor. air için faydası yok dense de, hafta içi hesap air rank kasıyor, epiclerde de pp kasıyor. gelişmekte olan hesaplarda epicler daha faydalı çünkü eb kasılabiliyor. rank zaten her türlü kasılır.
Bakalım nasıl bi cvp gelecek
Demek ki biz hesap bilmiyoruz. Hesap yapmasını bilenlere hesabı verelim ve o dedikleri goldları toplayıp sonra haraç olarak versinler.
1 Kyaaa 3330 g
2 fotinos 2670 g
3 Vecihi. 2520 g
4 jr tayyar sert 2160 g
5 thats what said 2070 g
6 BuNeArkadas 2040 g
7 KaFa 1500 1320 g
8 Reaksiyonist 1170 g
9 DCS Company 1140 g
10 Xanthar Zaiban 960 g
Bu kadar insan zaten hiç anlamıyor. Hiç hesap yapamıyor. Hepimiz yattığımız yerde gold sayıyoruz. Doğrudur.!
Hiç bir havacının EKMEK üretmediğini, enerjisini boşa çıkarmamak için gereksiz vuruş bile yapmadığını bilmeyenler, ekmeklerimizi ürettiğimizi söyleyerek zaten bütün konuşmayı boşa çıkarmışlardır.
Ne kazançlı işmiş cidden havada vurmak. Ne enayiler var karada. Herkes hemen havacı olsun vursun dursun.
Not: Konuyu golda bağlamadan/haraca bağlamadan/ devlet için, etr için vurulması gerektiğinde vuruyor musun dense... Lan zaten son barımıza kadar defalarca yaktık, yine yakacağız. Ama konu haraç yaklaşımı/biz biliyoz siz gold basıyorsunuz, zenginsiniz, birazda bize vir moduysa eğer... Sağlıcakla
1718 gold demiş ortalama olarak paketler için, ilk 6 direkt olarak karda demek ki adamın hesabında hata yok.
ayrıca, sen düne kadar cc satmıyor muydun amk xd o yüzden mi zoruna gitti xd
1718 kold kendy hesablary.. masa başında kaat üstünde herkesin eppek pavlikası olsa 60k ya sh alsa q2den yüksek ev açmasa ff i dolar dolmaz cephede sh alıverse hiç insanların işi olmayıp hep pc başında sh kovalıyor olsa gibi hesap yapılmaz.. yokarıda top 10 aircının kazandığı koldlar var..
kyaa gurbetçi kankiş gurbette bi sigara parasına pack alabilyo fotinos ösgür bi uçak veciyi parayla mı koldla mı alıyo bilmem dövlet hesaby da olabilink ben twss bunearkadaş ve kafa 1500 kold bozup pack alıyoruz .. kazanılan koldlar yukarıda.. 1718 kold sadece pack e gitse bile ben q1-q4 ef kullanyom q3 ve q4 kullanmıyor diyor hazreti başkan eppek pavlikanısda zaten vardır diyor.. o 200 kold gelecek bulaya diyor.. çoğ melak ediyorym kendisy reel pala ile pack alabilenler dışında kaç kişi bu 200 kold vergiyi verebilecek ..
Abi amaçları zaten anladığım kadarıyla aynı karacılar gibi packlere parayı basıp, toplanan goldlarla ebye yatırım yapmayı teşvik etmek. zira epic avantajı olmayan havacıların, 1. sırada olsa bile drainlenmemek gibi bir imkanı yok havacı olduğu takdirde. elit bir hava grubu kurmanın yolu da eb depolamalarını sağlamak, onun için de anlatıldığı gibi kredi kartıyla packi alıp, toplanan goldlarla eb depolamak. sonra sabah akşam 2-3m dmg yapıştırırsınız xd
https://prnt.sc/qqle6q
dfgsdfghsdfg
iyide 25 eyro tl karşılıı 165 tl tr de.. 1aylık işe git-gel palasy.. alamam cöbümden ne yasık ki..
adam gold sata sata reelde ev aldı xdxd
https://prnt.sc/qqtvxp
https://prnt.sc/qqtvf8
Vecihi ne ayaksin ? Her savasta her roundta yakacagiz mi dedim ? Boyle kelime cambazligi ile ancak insan kusturursunuz. FF bosaltmayanlarin pesinde kos az biraz. Siz hukumette oldugunuz surece vurmayacagim. Harac marac yok size. Hadi nas.
Asıl sen ne ayaksın? Hesabın eski sahibinin emeği üzerinden prim yapma. Devraldıktan sonra bir kere bile bar yaktığını görmedim. Herkesin tek tek peşinden koşacak halim yok. Vurmayan zaten vurmuyordu. sh peşinden koşmaktan vakit bulunamıyor.
Ayrıca siz demişsin. Rspli değilim. Teklif geldi, havacılıktaki sorunları düzeltmek için işin ucundan tuttuk. Sorun bensem, sh sevdalıları sh peşinden koşmaktan etr için vurmaya zaman ayırabilecekse eğer hemen ayrılıyorum görevden.
Ayrilana kadar bekleyecegim ve vurmayacagim. Hesabi aldiktan sonra defalarca barlarimi bitirdim. Ama sana anlatmak zorunda degilim. Sen koseye gecip havacilardan nasil harac alacagini dusun.
Böyle bir savaşta da vurmayacaksan hangi savaşta vuracaksın? Defalarca barını bitirmiş taaam taaam inandım. Madem öyle farmcılar toplaşın bundan sonra vurun böyle önemli savaşlarda meydan sizin. Görevi bırakıyorum.Sh mesaj grubunu da kurmayacam. Shooter reyiz kurarsa katılırım. Kuran ben olmayacam. Meydan sizin. Hatta buyur direkt başkana seni göreve getirmesini rica edim. İcraatlerini görelim. Hadi bakalım. ff boşaltmaktan ya da ff yarısını boşaltmaktan, ayda kar ettiğiniz sh lerin en az yarısından vazgeçebiliyor musunuz bi görelim.
evet hesap yanlış bilale anlatır gibi anlatıyorum;
https://www.erepublik.com/en/main/leaderboards-damage buraya girin national-aircraft tıklayın. etr deki ac hesaplar için soyleyim onceki haftalarada bakabilirsinz haftalık 1.9m ile 2.5 arası vurmuslar. ortalama 2.2milyon dmg vuruyor yani haftalık. bu adamların 1 hit'i 134 olduğuna göre haftalık ortalama 17.000 hit demek.
1 haftada 7 gün var salı(1),çarşamba(2),perşembe(3),cuma(4),cumartesi(5),pazar(6),pazartesi(7).
17.000(hit) ÷ 7(gün) = 2428.571 (gün/hit) düz hesap 2420 diyelim.
1 gün 24 saat.
2420÷24=100.83 reco. düz hesap ortalama 100 reco haftalık. be gerizekalı q1 q2 q3 evle bile 88 reco oluyor bu nasıl oluyor derseniz. level up ve yakılan barlar.( sh almak için ya da kapısmadan doğan.)
panda haklı 72 yanlış çünkü düşük reco alınmış .
işin özeti bu hesaplamar bitmez herkes istediği yerden hesaplar haklı cıkmaya calısır. tartışmaya gerek yok oyüzden;
cCc eTR cCc bitaraf olmayan bertaraf olur. ben bu olusumda yokum xd. babyiz bizzzz
Hesaplamalar uzerinden gitmemek lazim, ayrica bu konuda yorum da yapamiyorum zira hic bu sekilde oynamadim. Ama bildigim birsey var kaldi ki bu projeyi de o sebepten destekliyorum; nitelikli hava hesaplarina, gel dedigimizde gelecek adamlara ihtiyacimiz var Daha once farkli denemelerimiz oldu lakin sonuc istedigimiz seviyeye gelemedi. O sebepten bu sistemin de denenmeye ihtiyaci var. Ha 200 gold yuksek gelmisse bu konusulur ama farmci ucaklar mevzusunu ve SH grubunun bu yondeki izlenimini artik kirmamiz lazim
Hatirlatmakta fayda var Tank grubuna da girmenin bir bedeli var, tank grubu uyelerinin uymasi gereken kurallar var, kendi icinde disiplini olan bir olusumu var ve neticesinde ortada basari var.
Elbette bu bir oyun ama unutmayalim ki oyun dahi olsa basari icin disiplin sart, kurallarimizin olmasi gerektigine inaniyorum. Cok gecikmeden BP doneminden sonra yavastan baslayalim, hemen olmasa da mutlaka sonuc aliriz.
L20’lerimiz var, hava rankleri dusuk olan tanklarimiz var, Bh hunt saati disinda SH hunt yapip hemde air rank kasabilecek hesaplarimiz var, velhasil guzel olacak bu yeni sistem..
Onceki makalede verilen verilerde en cok sh kasan 3. Kisi makale aciyor bunun hesabini yapiyor ve baskasi cikip diyor ki sen yanlissin. Adam bu iste o kadar iyi ki 3. Yani dusun bu makeleyi ben yazsam haklisin sen kim kopek diyin tabii ama adam 3. Jsjsjsjs tamam karsim sen gold bagislama kas rankini eb ni sat hesabini 😘*
Ben de baska bir acidan yaklasmak isterim:
60k ile sh alinir, event zamani 75k ile alinir diye hesap yapilmis ama bunlar oldukca iyimser tahminler. Hani twitter dilindeki meshur kalip var ya, "bundan seyin haberi var mi? sh hirsizlarinin?" seklinde, ayni o hesap.
60k vurup sh bekleyen arkadaslarimizi sürekli Bulgaristan, Peru ve Makedonya elcilikleri önünde protesto gösterilerinde görüyoruz. 60k ile beklentiye girilirse Sturmman'a yetmez, Perulu affetmez.
Event zamaninda degil 75k, 175k ile bile sh alinamadigi cok oluyor.
60k ve 75k rank caydiriciligi nedeniyle üst seviye birkac kisi icin gecerli olabilir ama farm amaclayan orta ve orta-üst seviye kisiler icin uygulanabilirligi pek yok gibi.
Bence dayatma seklinde bir bedel belirlemek yerine bu ise ciddi mesai harcayan havaci arkadaslarimizla uzlasma icinde bir cikar yol bulunsa daha güzel olur. O adamlarin cogu zaten ciddi bir savas durumunda ne var ne yok vuruyorlar ve 200 altindan cok cok daha fazlasi bir katki sunuyorlar. 200 aidat gibi olaylarla onlari üzmek üzücü olur.
200'ün nedeni muhakkak sürekli sh farm yapan ama ciddi savasta ortalikta olmayanlar. O zaman onlara yönelik bi cözüm bulunmali.
Reyiz gift eventının olduğu dönemde çoğu sh mi 70k ile aldım. Mesele burada cephe sonunu takip edebilmek. Cephe sonunda savaşa girip bakmazsan, online olmazsan Sturmman'ı, Perulusu Makedonu gelir çalar zaten. Event olmayan dönemlerde de sh alma damage çoğunlukla 55-65k bandıdır. Bu sebeple 60k alınmıştır. Bahsettiğin 175k ile bile sh alınamayan dönemler stingerların olduğu dönemlerdir. Bu eventta stinger olmadığı için ortalama değer 75k'dır. Stingerların olduğu dönemlerde 200 gold düşürülür ya da hiç alınmayabilir. Bu her koşulda verilecek olmazsa olmaz bir şey değildir.
Evet 200 gold vergi konulmasının etkenleri arasında farm muhabbetini ortadan kaldırmak da var. Buna yönelik diğer çözümümüz de ilk projemizdi reyiz. Önemli savaşlarda 1 kill / 30 cc CO bedelinin konulmasının sebebi de sh için vuracak arkadaşları da cephelerde vurdurabilmek. Bu oran ile sh için harcayacağı hp yi harcadığında shden kazanacağı değerin yarısını kazanabiliyor.
salı çarşamba perşembe bar yakarak 3er sh alabiliyorum cuma akşamdan itibaren bar yakmadan saatler denk gelirse cmtsi pazar ve pztsi, 3er sh alabiliyorum ve senin hesapladığın 86 recovery e ulaşamıyorum.. bu şekilde ciddi savaş yada event olmazsa 14-14.5k pp yle haftayı kapatıyorum..
madem gold bozmanın yasak olduğu elit havacıları desteklemek onlarla bizi aynı grupta görmek istemiyorsunuz buyurunuz.. ben sh grubuna girmiyorum sizler elit grubunuzla gold bozmanın yasak olduğu bir hava grubu kurabilirsiniz..
kavga çıkmasın diye yazmıyoırum ama müttefike karşı, karşı ittifaktan damage satanların plan ve proceleriyle bu işi götüremessinis...
herhalde benden başka damage satan olmamıştır cevaplayım öncelikle bu proje benden çıkmadı, projeyede katılmıcam. proje hakkındaki fikirlerimi burada yazmıcam, denenceği için sizin gibi önyargı olusturmak istemem. ayrıca hırvatistan, bosna,irlanda için dmg sattım bunlarda müttefik. oyle edebiyata gerek yok. ben varım diye katılmıyorsan, ben yokum yani hiçbir aşamasında. 200 kold fazla geldiyse tartısabilirdin. direk makale acıp ben katılmıyorum domalak birde yazmazdın. yanına yandaş cekme gayreti. hesap kitap karikatürü atıyorsun ama hesabı kitabı yine sen başlattın be tayyo 🙂
1 Kyaaa 3330 g
2 fotinos 2670 g
3 Vecihi. 2520 g
4 jr tayyar sert 2160 g
5 thats what said 2070 g
6 BuNeArkadas 2040 g
7 KaFa 1500 1320 g
8 Reaksiyonist 1170 g
9 DCS Company 1140 g
10 Xanthar Zaiban 960 g
gördüğüm kadarıyla ve senin tabirinle yukarıda ki kişileri bakalım.
1. kyaaa senden 1000 gold fazla kazanmış sesi cıkmıyor. müttefik için bile bir sürü eb yakıyor. gurbetçi onun parası değerli demişsin.
2.fotinos; hala sessiz projeyi yapanlara mesaj cekti mi bilmiyoruz.
3.vecihi.; kendi gelirini bozup günlerdir toplu vurusa katılmakta(hemde düzenlemekte) bir sürü sh i bırak ülkesini müttefik için bile es geçmekte.
4.tayyar; kendi goruslerini paylasmıs.
5.twss ;kendi goruslerini paylasmıs.
6.bna; seninle aynı taraftadır muhtemelen.
7.kafa 1500 : bu konu hakkında fikrini merak ediyorum.
8.reaksi; sana göre cok pis zararda bu işi bırakmalı
9.dcs; sana göre cok pis zararda bu işi bırakmalı
10. zaiban; sana göre cok pis zararda bu işi bırakmalı
8-9-10. sıra toplu acıklamam; adamlar hergün toplu vurusa katılıyor. sh almak yerine dün hırvat için bile 2 sh parasından vazgecti.
özet; herkesin oyun görüşü farklı.
sen mesela bütün sistemleri veya kişileri eleştiriyorsun. bir proje üret görelim. havacılık için ne yapılabilir?
mesele eğer; her projeye saldırılıp hiç bozmadan her ay sh sayını korumaksa mesele yeğen. tebrikler projen tıkır tıkır işliyor.
"bu şekilde ciddi savaş yada event olmazsa 14-14.5k pp yle haftayı kapatıyorum.." ayrıca kendi topuğuna sıkmısın tayyar. 14500 pp e ulasman için;
14500/7=2071 pp yapıyorsun günlük.
2071/24= 86 reco yapıyor ortalama.
reco işi ortalama iştir. boyle ben 20k pp bile gormuom 86lara gelmiyom olayı değil. yani matematik yalan söylemez.
eğitim seviyeniz ne bilmiyorum ama ya taşak geciyorsunuz bakkal hesaplarıyla . ya da matematik temeliniz 0.
bunlar işin bahanesi yani;
terkar söylüyorum dehset hesaplamalarınla sende yeni projeler bekliyorum.
haftabaşında 5k pp görürsen, 60 rec ile haftasonuna kadar 15k pp görüyor.
demek istediğim şu burada bilimsel hesaplama yapılmıyor hesap kitap işini yine kendisi başlattı. epicden gelen 2 kat pp puanlarıda var sonucta hesaplamaya girsen 10 türlü faktör cıkar. ee napalım o zaman onu söylesin hesap kitap uzmanı madem. ya da ona göre etr de havacılık sorunu yok. aynen devam mı bu konuda ki gorusunu söylesin. telegram kurmam cepheyi düzeltmem. sh alacak kadar vururum. önemli cephelerde de kafama eserse vururum sistemiyse proje bilelim. sonra konuyu drain olmaya bağlıyolar o tutmazsa hesaplamalara. nedir çözüm?
İşte o reco 60 da sabit kalmıyor. Denildiği gibi 14-15k pplerde kapatılması mümkün değil. 18k pp denilse anlarım.
50-70 bandında, 4kpp ile başlanan haftada, 14-15k dolaylarında kapatılır.
70 rec 1 saatte 700 hp, 10 saatte 7000 hp, 20 saatte 14000 hp, 24 saatte 16800 hp eder ki o da 1680 pp eder x 6 yaparsak = 10080 pp eder. ilk gün 3.2k pp kassan, gelebildiğin nokta budur.
yüksek limitten hesaplıyoruz ama sabitlemek için bildiğiniz gibi. yoksa aritmetiğinin alınması gerekir
Paketli havacı bir hesap haftaya en az 6,25k reco ile başlar. Bu 6,25k recoya 5-6 saat sonra ulaşsa bile çok bir şey farketmez.
evladym ben hafacy olarak pp bustır varken 60k ya ulaşmak için epic de furdym.. ınyn dışında epik vurmam tüm ff imi airda gelişmek için harcvarım.. 3 ordan gelse 5 burdan gelseyle olmuyor o işler.. bulabilirsen 2-3 aylık haftalık damage lere bak haftalık kaç recovery e kadar çıkılmış görürsün.. bu hesap açıldığı günden beri havacılık üstüne kuruldu.. kyaa kankiş pack ini kendi alabildiği şçşn ve eski hesap olduğu için bu kadar gelişmiş bir hesap shooter kankiş satınalma hesab.. asıl havacılık bilgisi fotinos kankişle bendedir.. ben ne diyorsam odur.. benim tüm hesabym cepten reel para harcamadan gelişmek üzerine kurulmuştur.. kimseye yalan söylemek zorunda değilim ben ekstra bar yakmadan haftalık max 14.5 k ppb ye ulaşılıyor diyosam hesap öyledir. ciddili savaşlar dışında ilk 3-4 gün eb yakarım diyosam oda doğrudur.. haa derlerse ki para harcayabilecek kankişler pack palanısy bis ferelim ve tüm damage ve koldlarınısı bisim istediimis cephelere kaydırım amenna.. kendi pack alabilen kankişlerle bisim gelirlerimis(reel hayatta) bir değil. yoksa bende biliyorum ve istiyorum kazandıım tüm koldları bar a yatırıp her safaşta rahatça ve ciddili vurabileyim.. ama olamıyor neyazık ki.. ve bugüne kadar pack almak dışında reel para karşılıı hiç bi zaman cc kold satmadım.. bu hesaba giren her kold pack parasına ve etr safaşlarına vede hesabın gelişmesine harcanmıştır...
[removed]
Bir yorum yapsam kavga çıkar.
Susuyorum xd