Περί Μακεδονίας ο λόγος
Baronios
Με το παρόν άρθρο θα ήθελα να εκφράσω την θέση μου για το Μακεδονικό ζήτημα για το οποίο διατυπώθηκαν διάφορες θέσεις μέσα στο παιχνίδι.
Διαπιστώνω ότι η κυβερνητική προπαγάνδα καλά κρατεί εις βάρος των δικαιωμάτων του Έθνους μας και της Ιστορίας του.
Από την αρθρογραφία την πρόσφατα δημοσιευμένη υπήρξαν κάποιοι οι οποίοι μίλησαν για το θέμα που έχει προκύψει στις μέρες μας με την Μακεδονία μας .
Βασικό επιχείρημα για μία ενδεχόμενη λύση με το γειτονικό μας κράτος είναι ότι το θέμα έχει κρατήσει πολλά χρόνια,ότι είναι μικρής σημασίας ,ότι απομονώνει την χώρα μας διεθνώς και ότι εξαντλεί πολύτιμα διπλωματικά και πολιτικά μας κεφάλαια,ότι βιαζόμαστε κλπ.Ακόμα ακούγεται ότι οι σύμμαχοι μας πιέζουν για την επίλυση του ζητήματος.
Επίσης στα πλαίσια αυτά και σε ένα πνεύμα απαράδεκτα συμβιβαστικό κάποιοι επιχειρούν να προβάλουν λύσεις οι οποίες καλώς ή κακώς σίγουρα δεν θα τιμούν το όνομα και την ιστορία του λαού μας.Εδώ αναφέρομαι δυστυχώς στις απόψεις που ακούγονται για Βόρειες ,Νέες ή Νόβες Μακεδονίες κλπ συναφή ονόματα τα οποία τουλάχιστον κατά την προσωπική μου άποψη όχι μόνο το εθνικό μας ζήτημα δεν θα λύσουν,αλλά μάλλον χωρίς να θέλω εδώ να υπερβάλλω ,θα το επιδεινώσουν.
Τα επιχειρήματα-ερωτήματα που θα ήθελα να παραβάλλω απέναντι στις απόψεις που έχουν ακουστεί είναι τα εξής:
1.)Γιατί πρέπει να είμαστε υποχρεωμένοι να δεχτούμε μία χώρα ,που έχει φοβερή επιθετικότητα εναντίον μας ,ως σύμμαχο σε οργανισμούς όπως το ΝΑΤΟ και η Ε.Ε.?Εδώ θα ήθελα να υπενθυμίσω σε όλους σας ότι η αδελφή Κυπριακή δημοκρατία παρόλο που έχει κάνει πολλές φορές αιτήματα για ένταξη σε διεθνείς οργανισμούς όπως το ΝΑΤΟ,τον ΟΟΣΑ κλπ εισέπραξε το βέτο της Τουρκίας ως προς την ένταξη της εκεί.Επίσης εδώ θα ήθελα να υπενθυμίσω σε όλους σας και το παράδειγμα της Μεγάλης Βρετανίας που όταν ήθελε να μπει στην Ε.Ε. άλλαξε το όνομα της σε Ηνωμένο Βασίλειο επειδή μία περιφέρεια της Γαλλίας λεγόταν Βρετάνη και οι Γάλλοι δεν μπορούσαν να ανεκτούν την ονομασία αυτή του υποψήφιου εταίρου τους.
2.)Γιατί εμείς οδηγούμαστε στην λογική του τι θα πει ο υπόλοιπος κόσμος ?
Οι ΗΠΑ που τώρα πολλοί ισχυρίζονται ότι πιέζουν αφανώς(εγώ πολύ αμφιβάλλω) για την επίλυση του θέματος ,τι έλεγαν την δεκαετία του 40 για το ίδιο ζήτημα??Η Ρωσία που από ότι ακούγεται έχει αναγνωρίσει πρώτη το κράτος αυτό με το συγκεκριμένο όνομα τι λέει σήμερα που το κράτος αυτό θέλει να μπει στο ΝΑΤΟ και δεν της πολυ-αρέσει??Η Σερβία που είχε αναγνωρίσει το κράτος αυτό με το συγκεκριμένο όνομα γιατί πρόσφατα το ανακάλεσε???
3.)Τι είναι αυτό που μας έχει επιβάλλει να βιαζόμαστε εμείς περισσότερο από τους γείτονες μας???
4.)Γιατί πρέπει να συμβιβαζόμαστε με την εκχώρηση ενός όρου που μας ανήκει και γιατί κάθε άλλη λύση που δεν εμπεριέχει τον όρο που μας αφορά είναι ανέφικτη ή μη ρεαλιστική ??
Για παράδειγμα το Κεντρική Βαλκανική δημοκρατία των Σκοπίων ως όνομα θα έθιγε την εν λόγω χώρα ??
5.)Γιατί πάντα ασχολούμαστε με το τι θα πουν οι Αλβανοί στην εν λόγω χώρα που δεν υπερβαίνουν τους 400000-450000,τι θα πουν οι υπόλοιποι Σλαύοφωνοι και δεν ασχολούμαστε και με τους Έλληνες οι οποίοι είναι τουλάχιστον 250000-400000 και οι οποίοι από ότι καταλαβαίνω δεν περνούν και πολύ καλά στα χέρια των Σκοπιανών ??
6.)Γιατί πρέπει να συνεχίσουμε να στηρίζουμε την ενδιάμεση συμφωνία που έχει προ πολλού λήξει από την στιγμή που οι γείτονες μας την έχουν εκμεταλλευτεί με κάθε τρόπο καταπατώντας την ???
Με το παραπάνω άρθρο θα ήθελα εδώ να σας εκθέσω τις απόψεις που έχω σχηματίσει για το θέμα χωρίς να αξιώνω βέβαια την επίλυση του ή την επιβολή των θέσεων μου.Επίσης θα ήθελα να ακούσω και τα δικά σας αντεπιχειρήματα ιδίως όσων διαφωνούν με τις θέσεις-ερωτήματα που έχω διατυπώσει παραπάνω.
Comments
Εξαιρετικό άρθρο!
v+ s+ c+ e+
v
πολύ σωστά.
πολυ σωστα ,με τιποτε δεν μπορουν να το πουν το κρατος αυτο μακεδονια,οτι αλλο ας το πουν αυτο εμεις δεν πρεπει να το δεχτουμε
Έτσι ακριβώς είναι αλλά δυστυχώς δεν αποφασίζουμε εμείς ούτε οι εκάστοτε μαριονέτες που μας κυβερνάνε.
Υπάρχει σχέδιο εδώ και χρόνια όσον αφορά τους αρχαίους προγόνους μας που θα εφαρμοστεί με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.
v
Πολύ σωστός!!! v+s+e+c
Ψ
First natiotionalist world problems.
Τίποτα δεν ανήκει σε κανέναν,αυτό το χει δείξει η ιστορία αρκετές φορές.
Επίσης εμάς αν μας λέγαν Νότια Βαλκανική Δημοκρατία το 1829 θα μας περιέγραφε πλήρως?
Παρόλα αυτά,το ότι υπάρχουν 250.000-400.000 Έλληνες εκεί πως προκύπτει?
Αν το 20-25% ήταν ελληνικής καταγωγής δεν θα υπήρχε ενεργή μειονότητα?
Δεν θα χαν εφημερίδες,ιστοσελίδες κλπ κλπ??
Καλό είναι να χει ο καθένας άποψη όμως όταν παίζουν αριθμοί και άλλα τέτοια κόλπα ας βάζει καμία πηγή ή έστω αρθρογραφία..
ΥΓ Μακεδόνες σίγουρα δεν είναι,όμως Σλάβοι που ζουν στην Β.Μακεδονία ίσως και να τους περιγράφει αρκετά καλά.
Δεν θα χαν εφημερίδες,ιστοσελίδες κλπ κλπ?? εκει το δημοκρατια στον προσδιορισμό είναι κατ'εφημισμόν
https://kars1918.wordpress.com/2010/01/13/fyrom-greeks/
http://vlahofonoi.blogspot.gr/2012/01/bitola.html
http://www.vlahoi.net/imerologia/1997-pelagonia
http://www.mixanitouxronou.gr/ti-apeginan-oi-ellines-tis-f-y-r-o-macedonia-poioi-itan-oi-gkraikomanoi-kai-giati-o-tito-kataskevase-to-ideologima-tou-makedonismou-i-apografi-ton-germanon-kataktiton-kai-i-politiki-tou-ekvoulgarism/
https://www.youtube.com/watch?v=kDMjqCOgxs4
https://www.youtube.com/watch?v=LC3lTcqkuDg
οι βλαχοι ειναι ελληνες; ιστορικα και μονοπατα;
χαλαρα
Πο,πο τρομακτικές πηγές,σε κάτι τέτοιες να ξέρεις πατούν και οι Αλβανοί για την τσαμουρια,οι Σκοπιανοί για την δήθεν Μακεδονία,οι Τούρκοι για την Θράκη και πάει λέγοντας,στα σοβαρά τώρα έχεις καμιά εργασία,άρθρο,μελέτη της προκοπής?Μιλάμε για τώρα όχι το 1940..
Η απογραφή του 1951 δίνει 158.000 ελληνικό στοιχείο.
Εξ αυτών 25.000 είναι Έλληνες γηγενείς κάτοικοι Μοναστηρίου, 100.000 βλαχόφωνοι Έλληνες (Γκρέκ), 3.000 Έλληνες Σαρακατσαναίοι και 32.000 Έλληνες πολιτικοί πρόσφυγες του εμφυλίου. Ήτοι το 18% του εξ 900.000 (τότε) πληθυσμού.
Τα στοιχεία αυτά ενόχλησαν τις αρχές των Σκοπίων οι οποίες υποχρέωσαν τους 100.000 Έλληνες να δηλώνονται «Μακεδόνες» ή το πολύ «Βλάχοι».
Τα απογραφικά στοιχεία του 1961 και 1971 είναι απολύτως ασαφή από την προσπάθεια των Σκοπιανών να μειώσουν τη δύναμη των Ελλήνων.
Με την απογραφή όμως του 1991 αποκαθίσταται εν μέρει η αλήθεια. Παρ΄ότι δεν κοινοποιήθηκαν λεπτομερή απογραφικά στοιχεία, εν τούτοις στον αντιπολιτευόμενο Τύπο δημοσιεύθηκαν πληροφορίες περί του ότι ποσοστό μεταξύ 12 και 18% δήλωσε ότι έχει ελληνική εθνική συνείδηση.
Ο Κίρο Γκλιγκόροφ, πρώτος προέδρος της FYROM, σε δήλωσή του στην τσεχική εφημερίδα Cesny Denik τον Ιούνιο του ‘92, ανέφερε την ύπαρξη 100.000 πολιτών ελληνικής καταγωγής.
H εκτίμηση αυτή του Γκλιγκόροφ αναδημοσιεύτηκε στην Ελλάδα για πρώτη φορά στην εφημερίδα «Μεσημβρινή» της 16-6-1993.
«Στα Βαλκάνια σήμερα ο καθένας συναγωνίζεται τους αριθμούς και το δικό τους έθνος το παρουσιάζουν ως το μεγαλύτερο. Οι Έλληνες δηλώνουν πως ζουν εδώ 250.000 Έλληνες ενώ από τις στατιστικές όμως, είναι μόνον 100.000.
https://youtu.be/g2w_9DqzZQw?t=2
επειδη έχουμε παρατησει ολες μαςς τις μειονοτητες από την κατω ιταλια και την μεσογειο μεχρι τις πιο γειτονικες μας κανουμε προπαγανδα αυτό πες το σε αυτους που τους γκρεμισαν τα σπίτια στη χιμαρα
https://www.youtube.com/watch?v=EEywo-Freyk
εχεις εσυ καμμια μελετη εργασια που να αποδεικνύει το αντιθετο;
Δηλαδή θες να μου πείς ότι υπάρχει ποσοστό 12%-18% του πληθυσμού εκεί με ελληνικό στοιχείο και δεν έχει εκπροσώπηση πουθενά να ακουστεί?Με τις ψήφους του 20% των Ελλήνων ο Τσίπρας βγήκε πρωθυπουργός και θες να μου πεις ότι ένα τόσο μεγάλο ποσοστό δεν παλεύει για τα δικαιώματα του,δεν έχει κόμμα κλπ κλπ, για τα Σκόπια μιλάμε που είναι παιδική χαρά όχι την Αλβανία του Χότζα (που εκεί άντεξε η μειονότητα παρόλο τον πόλεμο που δέχτηκε)
ναι αυτό θέλω να σου πω
Κατά αρχάς στο πρώτο που λες .Δεν μπορούμε να συγκριθούμε με τους Σκοπιανούς γιατί εμείς δεν αξιώσαμε να κλέψουμε την ιστορία κάποιου άλλου έθνους.
Το 2ο είναι ατομική εκτίμηση που προκύπτει από ιστορικά στοιχεία όπως η πρόσκληση του βασιλιά της Σερβίας το 1920 σε Έλληνες μητροπολίτες για συλειτουργίες σε Ελληνικά και Σέρβικα στην εν λόγω περιοχή , από απογραφές που έγιναν το 1940 από τους Γερμανούς(100000 έλληνες σε σύνολο 900000 κατοίκων της περιοχής) ,το 1990 από δήλωση του ίδιου του Gligorov, από την πρόταση που είχε κάνει ο Μιλόσεβιτς στον Μητσοτάκη και η οποία περιλάμβανε το μοίρασμα της περιοχής σε Ελλάδα και Σερβία λόγω των ελληνικών πληθυσμών που βρίσκονταν στην περιοχή , από την συνεκτίμηση του αριθμού πολιτικών προσφύγων που έφυγαν κατά τον εμφύλιο πόλεμο ή συμμοριτοπόλεμο(βλέπε περίπου 20000 τότε ) και από τον γηγενή πληθυσμό που υπήρχε ανέκαθεν στην περιοχή (Βλάχοι,Σαρακατσαναίοι ,Γρεκομάνοι ,Έλληνες κλπ.)(βλέπε Ιών Δραγ.)
Σήμερα δεν είναι βέβαιο ότι οι απογραφές γίνονται με τα πλέον αντικειμενικά κριτήρια ούτε ότι το γειτονικό κράτος απογράφει κάθε πωλήτη του με πλήρη ελευθερία στην έκφραση εθνικής συνείδησης .
Επίσης ποιος θα ρίσκαρε να δηλώσει την ταυτότητα του όταν υπάρχουν γύρω γύρω ένα κάρο φανατικοί??Όταν είναι ξεκάθαρο ότι η μητέρα πατρίδα δεν θα ήταν διατεθιμένη να τον υπερασπισθεί.Όταν ακόμα και στην εκκλησία που πηγαίνει του έχουν επιβάλλει τα Σλαβικά,όταν το επώνυμο του πρέπει αναγκαστικά να καταλήγει σε εσκυ και όταν πρέπει να στέλνει το παιδί του να μαθαίνει γράμματα και ιστορία στο> σχολείο .
Όσον αφορά τα ποσοστά το σύνολο του απογεγραμένου πληθυσμού είναι περίπου 2100000 εκ των οποίων 700000 είναι μουσουλμάνοι με κύρια εθνότητα τους Αλβανούς ,700000 ακούγεται ότι είναι με βουλγαρικά διαβατήρια που σημαίνει ότι έχουν δηλώσει Βούλγαροι και αποποιούνται με υπεύθυνη δήλωση της > ταυτότητας ,τουλάχιστον 50000-70000 Σέρβους ή Γιουγκοσλάβους και τους υπόλοιπους σε αδιευκρίνιστο με ότι αναφέρω παραπάνω.
Φίλε βλέπεις τι γράφεις? Σε σύνολο 2.100.000 ανθρώπων το 1.600.000 τουλάχιστον είναι αλβανοί ή ''βούλγαροι''και ποιος στο διάλο καλλιεργεί όλο αυτό περί Μακεδονικού? Οι 500.000? Τόσο δυνατο είναι το 25% του πληθυσμού να περνάει την γραμμή του στο άλλο 75%?
VMRO(Εσωτερική Μακεδονική επαναστατική κίνηση) το κόμμα των κομιτατζήδων που κυβερνάει τουλάχιστον τα τελευταία 20 χρόνια.Αν δεν με ποιάνεις ,δες τη πρόσφατη μορφή των επεισοδίων (υπάρχουν αρκετά video) στο κοινοβούλιο της Fyrom για να καταλάβεις με τι είδους ανθρώπων έχουμε να κάνουμε που μου λες ότι όλα είναι ωραία και οι Έλληνες μπορούν να εκφραστούν σαν να βρίσκονται σε μία ελεύθερη δημοκρατική χώρα.
Το μακεδονικό ουσιαστικά το καλλιεργούν οι Βούλγαροι οι οποίοι ανέκαθεν είχαν βλέψεις για την Θεσσαλονίκη από κοινού με γηγενή πληθυσμό ανθελληνικών αισθημάτων της περιοχής+Έλληνες πολιτικούς που παρασύρονται από φοβίες ή που είναι πρόθυμοι να δεχτούν και να υποκύψουν σε πιέσεις από όπου κι αν προέρχονται.
συμφωνω με τον κομη 0 και με τον βαρωνιο με τις ευστοχες+λογικες απαντησεις τους.
ντροπη στον drawback αν ειναι ελληνας, αλλα σαν πρακτορας/πολιτης των σκοπιανων, καλα την κανει την δουλεια του. ευγε!
@Drawback : αγαπητε μου ανθελληνα drawback, τι βλακειες γραφεις?
η προστασια της μακεδονιας μας απο εξωτερικους εχθρους δεν ειναι εθνικισμος, ειναι κοινη λογικη για την υπερασπιση της εδαφικης μας ακεραιοτητας.
εχεις δει ποτε σου χαρτες των σκοπιων?
ολοι οι χαρτες στα σκοπια εχουν την FYROM ΚΑΙ ΟΛΗ την μακεδονια μας μεσα: απο την θεσσαλονικη, μεχρι τα ποδια της χαλκιδικης!
το ρητο τους ειναι: ''να παρουμε και την solun'' (δλδ την θεσσαλονικη).
για να μην μιλησω για τα χαρτομισματα τους με την ''μεγαλη μακεδονια'', και τις (τοπικες) σημαιες με το αστερι της βεργινας.
οσο για την ελληνικη κοινοτητα στα σκοπια, νομιζεις οτι θα τους αφηνε η σκοπιανικη κυβερνηση να μιλανε? δεν το νομιζω αφελη φιλε μου!
(κοιτα και στην βορεια ηπειρο τι γινεται).
οσο για την μπουρδα που ειπες ''τιποτα δεν ανηκει σε κανεναν'', πηγαινε πες το αυτο στους τουρκους που μας εκλεψαν την γη μας, και πες μου μετα τι σου απαντησαν.
η γη ανηκει σε αυτον που ηρθε+υπηρξε πρωτος εκει, και αυτος ειναι ο γηγενης κατοικος της εκαστοτε χωρας (αν δεν ειναι και ο ιδρυτης της).
εμεις υπηρχαμε σε αυτα τα εδαφη και στην μικρα ασια εδω και 2500+ χρονια, και τολμας να λες οτι ''τιποτα δεν ανηκει σε κανεναν''?
αν ειναι ετσι, τοτε να παρω το σπιτι σου, ολα σου τα υπαρχοντα, και το αυτοκινητο σου, και δεν πειραζει μωρε, διοτι ''τιποτα δεν ανηκει σε κανεναν'' σωστα?
αδαη μηδενιστη. ποσο ανοητος εισαι.
''φιλε'' drawback, εισαι μειονεκτημα για την ελλαδα, οπως και το ονομα σου.
αν εισαι απο την ελλαδα δηλαδη.
σε περιπτωση που εισαι απο την ελλαδα (απο που εισαι, πες μου σε ΠΜ αν ντρεπεσαι) αν και μαντευω οτι εισαι απο κυπρο ή απο την κρητη, ξερεις τι θα γινει οταν τα σκοπια και οι σλαβοι θα μας παρουν την μακεδονια μας?
μετα θα ερθουν οι τουρκοι και οι αλβανοι και θα παρουν και την υπολοιπη ελλαδα, μαζι με τα νησια, και την κρητη/κυπρο, οπως εκαναν και παλια.
μετα τι θα μου λες, ''φιλε'' drawback?
τις ιδιες βλακειες θα λες? δεν νομιζω.
ΥΓ. μακεδονια=ελληνικη. ανοιξε κανενα βιβλιο, ναζιστη.
Πραγματικά βρήκα τον δάσκαλο μου,συγχαρητήρια με ξεσκέπασες είναι ναζιστής πράκτορας των Σκοπιανών,τρέμε γιατί είμαστε μια ανάσα από το να σου πάρουμε την μισή Ελλάδα,το ερώτημα που με βασανίζει είναι όμως άλλο,είσαι πάνω από 15 χρόνων?
@Blacksat Apo shmera oi skopianoi apaitoyn na einai oi monoi poy na legontai Makedones kai oloi oi alloi na pan na gamithoyn.Opote gnomh moy einai h onomasia twn skwpianwn tha prepei na einai Skopia-Skopia di Skope kai ama den toys aresei yparxei h lysh Korgiala...
http://www.stoxos.gr/2008/03/blog-post.html
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΒΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
REPUBLIC NORTH OF MAKEDONIA
εχει και τον προσδιορισμο και όλα καλα δεν είναι όλη η φυρομ στη Μακεδονια εξάλου το Τέτοβο είναι στην ιλλυρια
θελετε και αλλη πρόταση; Ιλυρομακεδονια και τους αφήνουμε να βγάλουν τα ματακια τους
αντε και Δημοκρατια της Δαρδανίας, μπορεί να παίξουν μπαλλα και με την αγγλικη μετάφραση σε Republic of Dardanmark και να φέρουν αγάλματα με βικιγκς και να λένε πως ήταν οι αρχαιοι Δάρ-δανοι
πολυ σωστο και λογικο το αρθρο σου, βαρώνιε.
συμφωνω σχεδον σε ολα, και φυσικα διαφωνω με καθε προταση περι ''συνθετης ονομασιας'' που εχει μεσα της τον ορο ''μακεδονια''. (αφου εμεις ειμαστε η αληθινη μακεδονια!)
βετο και παλι βετο.
οι σκοπιανοι καιγονται να μπουνε στο ΝΑΤΟ και στην Ε.Ε., για να μην τους φανε οι αλβανοι και οι βουλγαροι....
θα τους κανουμε το χατιρι να γλυτωσουν? (κλεβοντας το ονομα+την ιστορια μας απο πανω...)
για να μην μιλησω για τις εδαφικες βλεψεις που εχουν για εμας...
οπου θελουν να παρουν ολη την βορεια ελλαδα απο εμας, απο την θεσ/νικη, μεχρι τα ποδια της χαλκιδικης...
ξυπνατε παιδια!
η λυση ειναι βετο μεχρι να πεσουν τα σκοπια απο τους εχθρους τους.
και εχουν μερικους.
αυτα λοιπον.
επισης, εχω ξαναπει οτι απο τα πολλα ονοματα που θα μπορουσαν να εχουν, το
republica vardarska ειναι οχι μονο το πιο ακριβες, αλλα και το πιο σωστο.
επισης υπαρχει και το
krusevo republic (περι το 1913),
το kingdom of prilep (τον μεσαιωνα, οταν ηταν μεσα στην σερβια, δλδ ανεκαθεν)
ή μπορουν να ονομαστουν νοτιοσλαβια, ή και γιουγκοσλαβια. γιατι οχι? ιστορια τους ειναι η γιουγκοσλαβια, και δεν νομιζω να πειραζει και κανεναν πλεον.
οτι ονομα ας θελουν, και παπαρολανδη ας ονομαστουν, αλλα ΟΧΙ μακεδονια.
εμεις ειμαστε η μακεδονια, και η μακεδονια ειναι ελληνικη.
ωραίο άρθρο εκτός από το βέτο της Γαλλίας στην ένταξη της Μ.Βρετανίας στην ΕΟΚ (οχι Ε.Ε) , το οποίο δεν συνέβη για το λόγο που περιγράφεις.
στα υπόλοιπα συμφωνώ και επαυξάνω!
βέτο στα Σκόπια μέχρι να συμμορφωθούν- σιγά μην τους κάνουμε και μάγκες..
ναι εύστοχη παρατήρηση τότε η Ε.Ε. λεγόταν ΕΟΚ απλά αργότερα η ΕΟΚ έγινε ΕΕ.
Ελλαδα-Σκόπια
Είναι σαν να παίζει η Μπαρτσελόνα με την Κάτω Ραχουλα
και έχει κλειστεί στην άμυνα η Μπαρτσελόνα
για να μη φάει Γκολ από την Κάτω Ραχούλα!!!
δεν μπορω να καταλαβω πως δεχομαστε την υπαρξη ενος τετοιου κρατους! συνορα με Σερβια χθες! και αν σκοτωθει κανενας στην πορεια κακο του κεφαλιου του που βρεθηκε μπροστα στο δικαιο μας. νισαφι με τις χιονονιφαδες των βαλκανιων
αν και καθήμενος σε θρόνο ορθά ομιλείς
μη μιλας εσυ, κρατα δυναμεις να ζητωκραυγαζεις κατω απο τα αχαμνα του φρακουλη μεθαυριο, πρωτος πρωτος θα εισαι κατω απο το βαθρο
ποιος είναι αυτός; ο Μαριος φραγκουλης ο τραγουδιστης; που έχει συναυλία;
αν και εμένα συνήθως με ζητωκραυγαζουν παραλληρουντα πλήθη θα σου κάνω το χατήρι να πάω να φωνασκήσω σε αυτόν τον καλλιτέχνη προς χάρην της φιλίας μας ενεκα παραμεινει άσβεστος και ως φλόγα και ως αμόλυντη λευκότης. Αμήν
ωπ συγνώμη ποιος είναι ο Φρακουλης κανένας με μικρό φράκο; σίγουρα wannabe αριστοκράτης με καταγωγή πλέμπας, αδιαφορώ παντελώς
ΑΜΠΡΑ ΚΑΤΑΜΠΡΑ.
Μιχαλλολιακο βγες έξω από το μυαλό του Linus σε διατάζω .😃
Νηφαλιο αρθρο σε σχεση με κραυγες των τελευταιων ημερων. Το επιχειρημα για την ονομασια του Ηνωμενου Βασιλειου αστο. Δεν διαφωνω επι της αρχης με τη θεση οτι μια κακιστη λυση ισως ειναι χειροτερη απο την μη λυση. Ομως πρεπει να ξερουμε που οδηγει η μη λυση και να το αποδεχθει ο ελληνικος λαος.
Όσο ξέρουμε τι θέλουμε εντός παιχνιδιού, άλλο τόσο ξέρουμε τι θέλουμε και rl.
ΑΚΡΙΒΩΣ όμως!!!
Παίδες ερώτηση γιατί με έχουν κολλήσει στον τοίχο για παραπληροφόρηση. Υπάρχει πουθενά ξένη αναφορά (ή ελληνική μη-Λιακοπουλική) σχετικά με "το παράδειγμα της Μεγάλης Βρετανίας που όταν ήθελε να μπει στην Ε.Ε. άλλαξε το όνομα της σε Ηνωμένο Βασίλειο επειδή μία περιφέρεια της Γαλλίας λεγόταν Βρετάνη" ?
Ή είναι όντως προϊόν μυθοπλασίας;
Η Μακεδονία είναι μόνο Ελληνική!
v
Το βέτο της Γαλλίας δεν είχε καμία σχέση με το όνομα. Οι Βρετανοί και η Βρετανία ως τίτλοι χρησιμοποιούνται επισήμως σε διεθνείς οργανισμούς, ενώ από την άλλη το U.K. περιλαμβάνει και τη Βόρεια Ιρλανδία.
Επίσης, δεν μας είπες ότι κανένα πρόβλημα δεν υπήρχε με το Λουξεμβούργο και το Βέλγιο (με τη μεγάλη περιφέρεια του Λουξεμβούργου) για τη χρήση του ονόματος, σε ένα γεωγραφικό πεδίο , μάλιστα, όπου τα πάθη, οι πόλεμοι και οι εναλλαγές κτήσης είναι πολύ πιο πρόσφατες και όχι 2000 ετών. Δεκτή η όποια άποψη, αλλά μην προσαρμόζουμε τα ιστορικά γεγονότα στα θέλω μας.
ΤΕΡΑΣΤΙΟ V ΑΔΕΡΦΕ!
Ασε τωρα το καθε γελοιο να θελει να πουλησει το ονομα μας και την ταυτοτητα μας και να το υπερασπιζεται συνεχως με βλακωδης επιχειρηματα!
v Μπράβο!
v
Αναρωτιέμαι αν γνωρίζεις την γεωγραφική έκταση της Μακεδονίας. Μάλλον όχι. Όπως επίσης δεν δείχνεις να γνωρίζεις και άλλα τα οποία ρωτάς.
Για παράδειγμα:
Οι Αμερικάνοι ποτέ δεν είχαν θέμα με την ονομασία του κρατιδίου ως Μακεδονία γιατί πάντα θεωρούσαν σημαντικότερο το να κλέψουν την Γιουγκοσλαβία του Τίτο από την οποιαδήποτε Σοβιετική επιρροή. Για αυτό και πάντα καθησύχαζαν τις Ελληνικές Κυβερνήσεις των δεκαετιών 50-60 και ειδικά τον Καραμανλή.
Οι Ρώσοι είπαν ότι θα ανακαλέσουν την αναγνώριση λόγω εισόδου στο ΝΑΤΟ. Καμία σχέση με τα δικά σου "δίκαια".
Οι Σέρβοι είπαν ότι θα ανακαλέσουν την αναγνώριση λόγω αναγνώρισης του Κοσόβου από τα Σκόπια. Επίσης καμία σχέση με τα δικά σου "δίκαια"
Οι "Έλληνες" που ζουν στα Σκόπια είναι στην πλειονότητα τους απόγονοι πλέον ανταρτών του εμφυλίου που θεωρούσαν τον εαυτό τους "Μακεδόνες" και ήταν οι μόνοι που εξακολουθούν να μην μπορούν να επιστρέψουν στην Ελλάδα σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους που έφυγαν από την Ελλάδα με τον εμφύλιο.
Οι Αλβανοί είναι πολλοί περισσότεροι από όσους λες και θα αυξάνονται και άλλο στα πλαίσια του σχεδίου της Αλβανίας για την δημιουργία της Μεγάλης Αλβανίας με προσάρτηση του Κοσόβου και των Δυτικών Σκοπίων.
Μπορεί να έχουμε το μεγαλύτερο μέρος της Μακεδονίας αλλά όσο δικαίωμα έχει να αποκαλείται κάποιος πχ Θεσσαλονικιός ή πχ Σούρδος Μακεδόνας, το ίδιο δικαίωμα έχει κάποιος από την Μπίτολα. Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι τόσο το όνομα όσο αν κρύβονται αλυτρωτικές διαθέσεις πίσω από αυτό. Στην όποια λύση υπάρξει, αν υπάρξει, πίσω από την συμφωνία για το όνομα θα υπάρχουν 3 φορτηγά συμφωνίες και δεσμεύσεις για οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς.