Pazaret e Presidentit !
AqifPasha
Te dashur qytetar te eRepublik. Me ka rene ne dore nje bisede e presidentit tone labern me njefare CRNI. Nuk e di a e gjykoni te drejte publikimin e saj apo jo por per hir te trasparences une po e publikoj.
Ne te behet fjale per shitjen e nje territori , North Montenegrin Mountain, malit te zi per 50000 ALL . Ose me sakte , propozohet nga presidenti yne shitja e saj dhe pritet pergjigje.
Ja ku e keni biseden e plote, ku ne fillim pershendeten ne gjuhe tjeter pastaj zhvillohet ne anglisht Biseda e Presidentit
Gjithsecili mund te gjykoje vete se cfare gjesti eshte ky. Dikush mund ta quaje edhe tradhti (sepse te shesesh token tende qe e ke fituar me mund çfare te jete tjeter ?) , ose veprim i drejte qe ndihmon ekonomine, ose zgjuarsi e qeverise ose ose si te doni. Une nuk po jap asnje epitet per gjestin por ama po ju them qe pikerisht per te mos lejuar me keto pazare te te perhershmeve, kerkonim rrotacionin politik ne eShqiperi. Gjithsesi nuk u arrit dhe tani po mbajme akoma keto seksere (ahahah po me duket vetja si PS e Shqiperise) te qeverisin ato pak te ardhura qe kemi.
Po ju drejtohem me nje pyetje edhe partise me te madhe te koalicionit VV. Po ju i mbeshtesni keto pazare (se prej PN, AK dhe Simpson mund edhe te priten)?
Po e mbyll me disa pyetje:
A e ka presidenti pelqimin e shumices se Shqiptareve per te bere keto pazare?
A eshte e drejte te behen te tilla pazare?
A e mbeshtet kabineti qeverises (jam kurioz te di nese edhe sekretari i shtetit e mbeshtet kete apo jo ) kete gjest apo eshte vetem nje iniciative e labernit? Pra e dine Kushtrimzz , festimbeqa e te tjere kete veprim ?
Tani mund te filloni sulmet tuaja kush i mbeshtet keto pazare... pfff (me siguri i pari do jete iPAncho lololo ).
Duke pare qe ky artikull ka anet pozitive dhe anet negative te saj po i kerkoj te gjithe eShqiptareve qe te shprehin mendimin e tyre ne kete ankete.
http://tinyurl.com/beo6qyy
Ju jap fjalen qe nese shumica mendon se ky veprim eshte i drejte do ta fshij artikullin dhe do te bej nje tjeter duke kerkuar falje publike qe kam shkaktuar turbolenca. Ju lutem plotesoni kete dhe mos beni komente qe mund te shkaktoje perçarje (ne nje fare menyre Kushtrimzz ka te drejte, dhe kjo eshte ana negative, por nuk mund te heshtja me kuptoni drejt).
Me respekt
AqifPasha
Comments
Te pakten te behen publike marreveshjet,qe mos te leme lesht neper luftra kot
Nese marreveshjet jane transparente atehere le ti bejne,prandaj i kemi mandatuar
oo smeeagain junior 😃
ahahahahah po na qiten mua edhe klitonin tradhtar mir se ne ishim po kesaj si ti themi sepse kemi luftu te gjith apo ne qe futem 1 njeri i cili as nuk votoj ishim kto qe shesin tokat tona nuk jan ahahahahahahaha vetem per te qesh me vjen nga hipokrizia
Hajt mo se loje esht [cit.ato qe kapen me presh ndor]
hahahahahhah o zot , tradhtar sepse po don me jau liru Malit te Zi territorin e vet hahahahhha !
o djem,qka keni bo ju nuk mundeni me u nxirr kurr hiq ,
Aqif kiksi i dyt ky,pas atij artikulli idiot kunder Dejzit, nejse ky eshte ma idiot !
Populli e di se qkado qe behet,behet per te miren e Shqiperise, po ju jeni ata qe po e shpifni kete loje,nuk po kemi vullnet me punu me BB,duhet men dal edhe ate projekt,sepse nuk kane ku te vijne lojtaret ktu,te merren me idiota si ju !
kshtrimzz mendoj se e ke abim por eshte normale qe te mbrohesh, por amo transparenca duhet gjithmone sepse krejt shqipetaret kan arxhu gjithçka! dhe per çfare??? per 50k ALL te shpifem????????
Jo i kan bere per tu ni pushtues siç keni than dhe tash sduhet me e shit ket teritor!!!!
hajt mer se looooooj eshteeeeee
Hajdaraga, nese arrihet marreveshja do te publikohet natyrisht, po ne duam kompenzim , dhe nuk duam te luftojme dhe te shpenzohemi kot me Malin e Zi kur dihet qe i mbajme 1 territor tjeter (Central Montenegro) dhe kur dihet qe ne shkurt e sulmojme Kosoven me gjase, po kta idiotat qe skan lon gjo pa bo nkete loje,merren me kto gjana,po nuk po jau ha kush mo kto idiotsira jo
Game overzz a ke qene ti ne dijeni te kesaj mareveshjeje te fshehte?
Dhe nese ke qene a je dakord me te?
o AtqiftPasha sa koh ke qe lun lojen bishe ?
me sa shoh behet fjale per nje kompsesim ky kompesim çfare fati do te kishte apo ate qe pati ai me maqedonine?
o ligna lere aqif pashen thoni nese kjo eshte e vertete apo jo?
Po e jap mendimin tim per pytjet qe i ke parashtru :
1. A e ka presidenti pelqimin e shumices se Shqiptareve per te bere keto pazare?
Po , sepse eshte zgjedh President nga shumica Shqipetare. Dhe presidenti zgjidhet per te marr vendime.
2. A eshte e drejte te behen te tilla pazare?
Secili e ka mendimin e tij sa i perket ksaj pytje dhe mendimi im eshte se eshte e drejte dhe ka nej arsye mjaft te logjikshme dhe te arsyeshme per kete marrveshje , qe po shpjegohet ne DY rreshtat e fundit tek fjala e presidentit, ja po i citoj - " We will have baby boom , we don't want war with anyone this will be beter to our countries ". Kjo marrveshje po behet pasi qe baby boom do te ndodh , pasi qe parat jan siguruar dhe iniciatoret e ketij babyBoom kan folur me "Telegrafin" , keto para dhe parat qe mund te shpenzohen gjat lufterave mund te perdoren per t'i mbajtur ne loje , lojtaret e rinje qe do te vijne permes BabyBoom.
3. A e mbeshtet kabineti qeverises (jam kurioz te di nese edhe sekretari i shtetit e mbeshtet kete apo jo ) kete gjest apo eshte vetem nje iniciative e labernit? Pra e dine Kushtrimzz , festimbeqa e te tjere kete veprim ?
Une per vete e mbeshtes 🙂
P.s Te falemnderoj qe po me kushton kaq shume vemendje , pasi qe me paske permend ne fund te artikullit.
Edhe te lutem , kto "pazaret" e presidentit po behen per te miren e eShqiperise dhe nuk kan fare lidhje me pazaret e tua dhe te shokve tu revolucionar , ato ishin tradheti sepse kerkuat ndihmen e Fyromianve per te "luftuar" kunder vllezerve shqipetar... nejse mos t'i kthehemi kesaj temes 🙂
Te pershendes.
Arius, komenti per Hajdaragen vlen edhe per pyetjen tende !
Veç kaq din me ba keta te qeverise, te kene ne komande chatin keshtu munden me dha bann kujt ti det k*** te shajn neper artikuj. Ju lumt pushka!!!! Shyqyr qe shqipetaret ju kan votuar shpresoj qe te votojn edhe rradhen qe do vij qe pakten te jemi te pushtuam nga ju!
Crazy, se pari te keshilloj te largohesh nga ajo parti ku je (AFA) sepse udhehiqet nga Serbet (apo edhe ata i keni miq ?) te cilet tentojne ti bejne keq aleatit tone Amerikes.
Se dyti,mos u kapni tek chati,vetem chati,chati,te gjithe e dime qe kush po punon e qka po bon,po mos ki merak do ti vij dita secilit,e atehere do te shofim se kush punon e kush nuk punon !
GameOverzz se pari te keshilloj te me pusesh njher mua per ate punen e partis dhe te jap pergjgje te sakt.
Se dyti mendoj se sdo kimi najher mundesin deri sa te jeni ju sepse bashkpunim nuk mundet sepse kemi nj qellim te gjith por rrugat jan ndryshe, edhe sepse jemi kokforta sdi çdo shqiptare dhe deri sa ju te doni shqiperine do e keni ne dore!
NAP me Fyrom Shitje teritori me Malin Po tani ca do kemi aleanc me serbin ?
Crazy Alboz , 'opozita' vjen ne pushtet me pune , e jo me pallavra.
Por ju nuk punoni ... kshtu qe jeni duke u marre me pallavra.
Nuk vendos as une as ti kush do jete ne pushtet, vendos populli,kuptojeni kete se pari , dhe ju lutem ne ditet ne vazhdim do kete BB,kshtu qe fshini kto idiot artikuj e mos jau shpifni lojen edhe atyre te rinjeve qe pritet te vijne, nejse se per kete do ju drejtohem te gjitheve edhe me 1 artikull !
Kaq kisha une
O mjeshtrat e peshkut dhe te midhjes qe nxirni artikuj inteligjent.
Cdo shtet pushtues ka te drejt te marri para ne kembim te territorit ashtu si te gjitha vendet e tjera me te medha se ne bejne. FYROM na ka kerkuar 150k all per te cliruar qofte dhe nje territor. Rusia me polonine dikur kane pasur NAP me kusht 500 gold qe duhet tja jepte rusia polonise. E kshtu shum shtete te tjera, pra cdo shtet ka te drejten te shfrytezoje cdo mundesi. Se kjo qe thoni ju esht si ajo fjala " hiq e mos shto ". Domethon ne harxhohemi neper luftra, dhe ju thoni qe mos te marrim dicka ne kembim si shtet perderisa kemi ne dore territoret e atyre, ne te harxhohemi duke u mundu me mbajt territoret duke e ditur qe dikur ato territore do clirohen nga aleatet e atyre dikur dhe sdo i kemi pergjithmone, atehere pse mos tju marrim pare atyre perderisa kemi mundesi? pse me qen popull dele gjithmon?
nejse un kaq kisha, shpresoj ta lexoni tgjith.
hahahaha flet kushtrimzzi per serbet ne parti kur serbet e vertete jane ne qeveri....
Harxhoni o popull çka te keni per te luftu per shqiperine se pastaj vijne keto marveshje dhe ato 50kk ndahen midis shokve te klubit... se ne fund te fundit eshte vetem nje loje kur behet fjale per to...
@AqifPasha BIG VOTE vlla, mbi te gjitha per menyren e paster qe e ke paraqitur kete artikull ; )
Nga te gjithe komentet falenderoj iPancho per menyren e drejte dhe llogjike (mendoj se nga ana juaj eshte i vetmi qe e ka kuptuar thelbin e artikullit).
@Kushtrimzz ... me thuaj nese eshte gabim te jesh kunder shitjes te territoreve per para ? Une jam kunder ksaj gjeje. Eshte e drejta ime te jem kunder , dhe besome qe shume te tjere jane kunder (une mendoj qe shumica eshte kuder, ndoshta gabohem). Beni nje ankete , ashtu siç bente ne kohen e tij mesuesi juaj Napoleon54 per NAP me Fyrom, dhe pastaj te shohim. Apo ta bejme neve me nje pytje te thjeshte: A jeni dakord qe te shesim territor per 50k ALL. Nese shumica fiton atehere keni te drejte dhe une terhiqem. Me duket e llogjikshme. apo jo ?
@Lignja... ke te drejte nuk kam shume kohe qe e luaj kete loje. Reth 6 muaj ... dhe nuk dua te krahasohem me ju mjeshtrat e lojes per asnje moment, sepse po te mos ishit ju nuk do ekzistonte eShqiperia dhe une nuk do isha ketu duke shkrujt. Cfare kerkoni qe te rrime urte dhe mos flasim fare per ato qe mendojme se jane te gabuara ?! Nese jane te gabuara na i argumentoni dhe une terhiqem (ashtu siç u terhoqa me shpejtesi per punen e dejzii94 ok Kushtrimzz ?).
po he me se lojeeee eshte ca ka te keqe te shiten tokat qe kan luftu te gjith me i marr ne fund te fundit lojeeeeeeeeeeeeeee eshteeeeee .. poshte lilo1 e klitoni tradhtaret qe shiten Shqiperin Maqedonasve hahahahahahahahah
Edhe diqka,Malazezet qe ju kan dergu ate bisede ne print scr,a mendoni se po e bejne per te miren e Shqiperise ?
Eh more njerez,kaq lehte bini pre e armiqeve qe deshirojne te na percajne edhe me shume se qe jemi
Vazhdoni o7
aqif ta argumentova qarte dhe sakte besoj se ke neglizhuar ta lexosh.
nqoft se ato para do merren do kalohen automatikisht tek banka e shqiperise, dhe pastaj mund ta shikoni vete. nuk ju kerkoj qe te rrini urte se eshte gabim por artikuj te ketij lloji nuk kan hije, te besh propagande kundra vendit tend kupton?
@lilo ne lufte luftohet, deshe sdeshe. nuk jemi vend aq i fuqishem sa te mbajm te pushtum nje vend qe eshte pik kritike sepse nuk kemi fuqi.
vote 🙂
Posht sistemi politik i erepublikes....na ka sjell me shume percarje dhe dita e dites po rritet percarja .. te gjithe vetem flasin e bejne marreveshje por nuk shikoj ndonje pune qe krenoheni aq shum...turp per te gjithe shqiptaret eshte kjo qe po beni prandaj pas cdolloj zgjedhjeve dikush nga eShqiperia largohet...ndaloni keto ppune dhe silluni si njerez te pjekur ashtu sic ka dhe hije...
AqifPasha, te te pyes dicka: ku e more ate screenshot? Presidenti nuk ta ka dergu me siguri. Je bere paranojak, cdo gje qe shikon mundohesh ta kthesh kunder qeverise. Mos vella, mos sepse Shqipetari nuk duhet te beje keshtu me Shqipetarin.
Presidenti mer vendime, jo cdokend mund ta kenaqin vendimet pasi sigurisht ka persona qe edhe nuk e kane votuar per te, por ai eshte zgjedhur nga shumica e popullit, dhe ai mundohet te beje me te miren.
Besoj qe ti nuk e ke problem po te mos kete sukses baby boom, madje do te te vije mire qe "kundershtaret deshtuan", por ka persona te cilet po e organizojne kete gje per jave me rradhe (ndoshta edhe muaj), dhe tani qe ka ardhur koha, nuk duhet qe te rrijme duarkryq teksa lojtaret e rinj futen dhe len lojen menjehere. Ato para do na duhen per ti ndihmuar te rinjte, per ta zhvilluar eShqiperine!
Don kurtishi me vjen turp per ty!!!!!!nuk kam se çte them tjeter!
Don Kurtis (Don Kurtish ) qe je puntor as nuk diskutohet por te lutem bej punen tende.
Per mendimin tim eshte llogjike e gabuar qe te lesh presidentit te veproje si te doje (dhe po te mendosh 2 sekonda do ta kuptosh edhe ti kete).
Vetem ju lutem se me te vertete nuk eshte qellimi im te krijoj perçarje (JU LUTEM me gjith zemer mos beni replika)..
Kam pergatitur kete ankete per qellime personale . Nese shumica jane dakord , ju jap fjalen qe menjehere do ta heq kete artikull me nje falje publike qe kam shkaktuar turbolenca.
http://tinyurl.com/beo6qyy
Ne chat muj me hy me cfar du emri e me montu nje bised mes 2 personave ... À keni IP ?
Qe eshte ai ?
Se tash futna me emer arius tjetri me emer Zezaku e me bo biznis e me fut screenin n'artikull ...
Me nevojiten ma shum fakte per me Besu...
1.Nese mua me ka zgjedh populli une do flas ne emer te popullit jo ne emer te OPOZITES keshtu qe ne chat siq e paske be printscr eshte fol se:
Per te na bere keto probleme, dhe na sollen deri tek kjo gje kan qene vet ata duke qajt ne mesazhe e duke bere cmos qe te flasin, e keqperdoren te miren e dinjitetit dhe moralit shqiptar.
2.50.000 All qe i kam kerkuar nga Qeveria Malazeze eshte, per shkak qe jemi shpenzuar mbi 80k all personalisht ne kush eshte munduar per luften KUSH KA JAP TANKE ME ORE, KUSH KA BERE DISOLVE FABRIKAT DHE DOWNGRADE TG e din qe jemi shpenzuar dhe vet banka eshte ne renie 35k cc qe jane perdorur per shtetitn dhe luftrat blerja mercenarve dhe tanqet shtes, per kete gje kemi perkuar demshperblim pasi qe kjo ka qene me e mira nese tani do ndodh baby boom nuk mundemi te perballojme nje lufte te ashper dhe babyboomin, dhe duke e dite se babyboom eshte me e vlefshme edhe sikur te ishmi koncentruar ne kete gje vetem duke e pa se po humbim ne lufte shumica kishin len lojen ashtu kam qene edhe vet.
3.Kjo nuk ka qene bisede zyrtare, ka qene personalisht nga une qe mos te zgjatet kjo lufte dhe te shpenzohemi edhe me shume i kam kontaktuar se cilat jan kushtet per shqiptaret nese doni te keni territorin e juaj qe doni dhe edhe sikur nuk do te ja lshonim apo t e ja lshonim une kam shprehur ne artikull se do bejme marrveshje ZYRTARE SOT NE OREN 11 LOKALE o/.
4.Parat sikur ti kishim marre nuk do i kisha fut ne gjepin e djatht une, por kam kerkuar edhe nga ai i ziu qe te behet artikull qe nese keqkeprdoret kjo gje dhe sulmoni territorin tjeter ne do prishim kete gje dhe nuk do kete paqe per ju dhe do kishim qene me transparent per nje gje qe nuk ndodh nuk besoj se ka nevoj te bejme artikuj nese duhet ateher kemi mbi 30+ artikuj qe duhet tpublikuar koti, por nfakt edhe ju jeni kotsira dhe ju duket gje e madhe.
Pse kur kemi folur zyrtarisht ne nuk e keni marre logun dhe ta publikoni. ndoshta do te qartesoheni nese i lexoni te gjitha me radhe.
@peyoni ke te drejte. Prandaj edhe pyeta. Laberni po e konfirmon tani.
@president Laberni . 1. Eshte llogjike e gabuar vlla te thuash "flas ne emer te popullit e jo ne emer te OPOZITES". E para , une personalisht nuk kam qellim te bej opozite se nuk e njof politiken. E dyta pse opozita nuk qenkerka pjese e popullit ? Nejse.
2. Jam dakord qe te gjinden menyra per te bere ALL . Por nuk jam dakord qe te shiten keshtu dhe pastaj te thoni me pas : "djema neve e shitem ..... " . Per te tilla gjera te medha duhet pyetur populli per mendimin tim.
3. Ju Lutem shume mos beni marreveshje zyrtare sepse nuk eshte ne kompetencat e presidentit te shesi Territore..................
4. Edhe ajo do te mungonte, qe ti fusnit ne xhepat personal (te djathte apo te majte nuk ka rendesi) pastaj ububu.
@I dashur Aqif Pasha me shum miresjellje dhe dashuri ju them se territori nuk u shit dhe nuk e patem te mendje te shitet por kerkuam demshperblim ja edhe kuptimin e ksaj fjale
1. Veprimi sipas kuptimeve të foljeve DËMSHPËRBLEJ, DËMSHPËRBLEHEM. Padi dëmshpërblimi.
2. Shpërblimi në të holla a në natyrë që paguan dikush për dëmin që i ka bërë një tjetri. Dëmshpërblimet e luftës detyrimi që duhet t`i paguajë shteti i mundur fituesit për dëmet që i ka shkaktuar gjatë luftës. Shuma e dëmshpërblimeve. Kërkoi dëmshpërblim. Paguan dëmshpërblimet. Merr dëmshpërblimin.
Tani nese une e pasna dasht me shit territorin duke kerku demshperblim po puna juaj qe e mori vesh e gjith bota ckeni bo i bie te jeni sperma serve, qe punojne dhe veprojne per disa maqedon apo serv ne te keqen e shqiperis dhe mundohen qe te ulin imazhin dhe moralin e cdo shqiptari qe mundohet te beje te miren per shqiperi o/
Per mendimin tim, territoret e malit te zi nuk i ka pushtuar presidenti personalisht, as qeveria, as ndonje person apo grup personash tjeter, por ka luftuar i gjithe populli, andaj tanime ato territore i takojne popullit e jo presidentit, dhe populli duhej pyetur per kete gje (me ndonjelloj ankete).
Gjithashtu, duhet informim i detajuar se si do te harxhohen keto para, apo thjesht do te kompenzohet nje rreth lojtaresh per ndihmat qe ka bere. Nese eshte ashtu, atehere kjo marreveshje nuk vlen fare.
Sa i perket BABY BOOM qe po perflitet aq shume, baby boom ka me shume sukses kur ke me shume territore, perndryshe sado ALL qe te kesh, me numer te vogel territoresh, nuk do te kete moral per lojtare te ndryshem qe te bashkohen.
Personalisht, mendoj se duhet/duhej (pasiqe sic duket marreveshja tashme perfundoi) pyetur populli me ane te ndonje ankete.
LAbern mos e perkeqeso situaten. Besome qe anglishte e marr vesh shume mire: dhe kjo shprehje
"23:39 Labern we will leave you a region if you give us a symbolic sum of money"
nuk do te thote demshperblim por shitje.
23:42 Labern like we are with macedonians
23:42 Labern yep seriously
23:42 Labern sincerely and honorable
23:42 Labern money
hahahaha MONEY MONEY MONEY
Po çthua more president
23:59 Crni so
23:59 Crni we give u 50k
23:59 Crni and u liberate us
00:00 Crni North Montenegrin Mountains?
00:00 Labern MMN
00:00 Labern
00:00 Labern the region what was in the RW's
00:00 Labern the north montenegrin mountains
PAstaj une e thashe qarte qe nuk eshte shitje. Por propozim per shitje (qe ne fillim te artikullit).
+1 DardanH
DardanH at'her vlla i dashtun per qka osht Qeveria ? Per qka zgjidhet Presidenti ? Per qka zgjidhet MoD ? Per qka zgjidhet MoFA ?
Shifni pak tek qeverite tjera qe bejne keso lloj marreveshje,kemi pasur 2-3 kete muaj nese nuk e kom gabim,dhe shiqoni a kane keso mendome qytetaret e tyre !
Kshtu kurr nuk kemi me ec perpara,jo me kete mentalitet vllazni
o labern djali po pse kaq pak re ngrije cik cmimin ,,hahahahaah
+1 DardanH
C'jane keto qe thoni keshtu?Si mund te vendosi qeveria te shesi nje territor,pa marre vendimin e popullit???Pikesepari qeveria eshte njemujore dhe territori nuk eshte kurrsesi prone e saj por e popullit qe ka luftuar per ate territor.Eshte pabesi qe te shkelesh mbi besimin e qytetareve duke bere gabimet e RL(kujtoni sa i kemi share politikanet tane qe donin te shisnin bregdetin) dhe ta besh kete kur populli dhe madje edhe qeveria nuk eshte ne dijeni???Si mund ti besojme ne nje qeverie qe nuk eshte transparente dhe nuk merr vendimet e popullit por vendimet e veta???
GameOverzz ketu je ti i vetmi qe nuk ja ka idene se cfare eshte qeveria.Qeveria zgjidhet per te vene ne plan vendimet e popullit,dhe jo per te marre vendime personale pa konsultime dhe mbledhje.Per kete sherben dhe opozita si ne loje ashtu edhe ne RL,qe te mos behen gabime te tilla.Duhet te keni turp qe doni te shisni eShqiperine....
1) mendoj se presidenti duhet te tregoj se si do shperndahen dhe kujt kujt do i jepen kto pra....
2)mendoj se gjera kryesore qe duhet bere ne nje qeverisje esht marrja e vendimeve bashk sepse shum mendje jan me mir se 1...
3) per pjesen e babyboom +1 dardanH
Une mendoje dhe eshte mir qe te ja leshojm territoret....qe te mbushemi pak nese mendoni se do ti mbajm keto edhe gjate hiq mendja sma merr 1 RW na kthehet Servia dhe e humb me mir eshte me marr diqka se mos me marr asgje edhe me u hargju ne RW...
Une personalisht kam mendu qe ta leshojm krejt Fal dhe mos te luftojm deri me 17 Shkurt po tash eshte Von smund mbushemi me 17 Shkurt edhe si duket servia e fort teper u qu krejt EDEN kunder tyre e nuk beri asgje... Une kisha mendu me i ndihmu Shtete Aleate dhe ta kemi vetem nje territor qe me daten 17 shkurt te na kthejn Aleatet....
E di qe smund e mposhtim por ta provojm....
po lexoj qe artikulli paska ba buj te madhe dhe do kishte qen mir qe edhe modi te kishte dhon noi koment sepse dje ka ber gjith diten shout per te mos luftu kunder maqedonis por nejse ...PEYONI i dashur lexo pak me poshte se e te vertetuar nga CP kete gje...Jam me ate qe thote Dardanh luftat nuk i keni bo ju apo edhe pjestaret e qeveris por te gjith ne populli pozita e opozita...Na del cp e flet karlliqe sepse nuk din si te shprehet shani Tradhtar opoziten kur veprimet qe beni jan tradhtareske... thoni qe opozita nuk bashkepunon hajde pra cp trego nje gje te vetme kur ke ardh me pyt opoziten per dicka ..1 te vetem.. por nuk ke bo gjo vetem na keni qujt tradhtar pra me kete rast po tregoni kush jeni dhe sa vlere keni (shikoni pak komentet tuaja) plus po jepni ban atyre lojtareve qe jan ne opozit dhe pastaj na hiqeni si atdhetar duke bo artikuj duke shku me marr partit tjera e duke thon gjona e gjona te ndryshme prandaj 1 keshille miqesore ose armiqesore merrne si te doni se sme plas hiq ..Doni bashkepunim me opoziten????? Hajdeni bujrum nese sdoni boll bot si kurva llaka llaka po deshtet qe ealbania te ec perpara ne jemi ktu cdo dit ne se doni me kerku fajtoret e verte ateher shikoni mir perreth jush dhe do i gjeni me shpejt se te opozita ..Ah se harrova Rilindasi nuk po shahet mo tashi qe e keni ne qeveri apo funksionon kush eshte i mendimit me ju eshte i mir kush kunder eshte tradhtar hajdut e i korruptuar
Gjithesesi duhet me pas transparenc ne keto gjera si di a eshte vendos diqka zyrtare apo vetem propozim
Nese mund te marrim aq shume te Cc shume mire ateher.
Kjo loje eshte normale qe te kete marreveshje dhe NAP sepse ne fund te fundit eshte edhe loje strategjike.
Gjeja kryesore qe them eshte se do me perlqente qe Asnje person mos te dale nga roli i tij. Dhe mendoj se perpara se te ofrosh lenjen e territorit per pra duhen konsultuar te gjithe eQytetare ne menyre publike dhe jo vetem rrethi i qeverise. Pra thjesht ne kete rast....
Nuk kerkon njeri llogari se me ke bejme MPP , apo Trade embargos , apo NE apo te tjera mansione qe ka presidenti.
Ky rast eshte jasht mansionit te presidentit dhe per menidmin tim duhen konsultuar ne menyre trasparente te gjithe eQytetaret.
Per te tjerat , punoni te qete sepse populli ju ka votuar.
v44
dardanh po ta mendosh ashtu ateher pse dhe dorheqjen nga presidenca asokohe me koken tende e nuk bere referendum sepse populli te votoi e i shkuan votat ne kosh plehrash. megjithate un jam pro anketave por jo per cdo veprim. qeveria prandaj eshte qe te analizoje situaten e te marre vendime me mire se cmund te marre populli vete. nuk kam qen ne dijeni te ketij rasti megjithate nese ky rajon do te humbet se shpejti ateher pse jo te mos merret nje shum parash ne kembim. mos beni kaq si te prekur se nuk esht madje as rajon origjinal shqiptar.artikulli i par i propagandes ishte per dejzin e tani ky. sinqerisht u bera kurioz se per cfare do jet tjetri. pas se gjithash asgje nuk esht vendosur dhe presidenti beri vetem hapin e pare keshtu qe artikulli me duket i pavend.
http://www.erepublik.com/en/article/oops-1-2192862/1/20
Kputini ndonje V dhe S po patet mundsi FLM
@Kushtrim
Qeverisja ne kete loje zgjat nje muaj. Nuk mund te miren vendime madhore per popullin nga nje President qe e udheheq ate per vetem 30 dite, aq me shume qe eshte rasti ne Shqiperi, ku shumica jane president kukull (nuk mundesh me mohu ket pune). Ani qe nuk mundet me qeverise dikush tjeter vendin, tpakten per disa sene le te pyetet edhe populli se nuk ka kuptim qaq haptaz me vepru kundrejt tij.
@Kris
Kjo forme e debatit, kur tema eshte per dike tjeter, dhe bashkebiseduesi kapet tek ty per te i ikur temes nuk me pelqen aspak, ne fakt nuk debatoj fare. Une e shpreha nje mendim, dhe mund te qendrosh ne kuader te atij mendimi dhe asaj teme. Nuk mund te perseris me qindra here ate qe kam bere ne te kaluaren, sepse me nuk ia vlen. Ka kaluar koha ne kete loje kur me disa rreshta lojtareve iu mbyllej goja, nuk mund te i ndalohet askujt ta shpreh mendimin e tij, dhe une e thash shume qartazi, madje e shpreha ne rreshtat e para qe eshte mendim i imi personal. Dhe te lutem persa i perket atyre gjerave mod e ato, lexo perseri ate qe i shkrova kushtrimit.