Org-urile Moldovei!!
Sasha Blouse
Salutare tuturor!
In urma cu 3 zile s-a iscat un mare scandal prin dezvaluirea facuta de CP-ul Moldovei cu privire la Org-urile nationale. Timp de 3 zile s-au adus argumente pro si contra privind viitorul acestor Org-uri. Ieri adminii au hotarat ca aceste Org-uri nu pot fii dizolvate, fiind declarate ca nationale, iar cel ce le poate administra este CP-ul Moldovei!
Din punctul meu de vedere, este cea mai proasta solutie. Asta poate fi tradusa in 2 feluri. Ori nu ii intereseaza pe admini problemele userilor (nimic nou sub soare), ori, la presiunea proprietarilor acestor Org-uri, au ales sa nu se implice! Mai este si varianta in care ei nu au inteles ce implicatii are aceasta decizie, dar asta inseamna ca inteligenta nu este punctul lor forte (este de neconceput o astfel de eventualitate).
Cineva spunea intr-un articol ca varianta cea mai normala si cea mai corecta pt toata lumea, este ca vechii proprietari sa primeasca cate 5 respectiv 7 gold pt contravaloare Org, eventual ziar! Desi aceasta solutie a fost aprobata de o personalitate marcanta a Moldovei, "naivitea" autorului acelui articol este evidenta. Prin dizolvarea Org-ului fiecare proprietar primea pe langa cei 5-7 gold si cel putin o licenta (20 gold).
Problema are implicatii mult mai grave. Org-urile valoreaza mult mai mult prin beneficiile pe care le poate aduce (tranzactii nelimitate de gold). Mai mult decat atat, multe din ele au fost cumparate cu bani grei pe piata neagra. Dar cel mai grav este ca, conform solutiei oferite de admini, aceste Org-uri sunt in administratia CP-ului. CP-ul se schimba in fiecare luna! Daca cineva crede ca CP-ul este interesat de binele Moldovei, se inseala. CP-ul, indiferent care este el, se va folosi de aceste Org-uri pt a-si rotunji veniturile. De ce sa nu o faca daca stie ca urmatorul oricum o va face? Ce, el este mai prost?
Daca Org-urile vor fi inapoiate proprietarilor, ele cu siguranta vor fii vandute pe piatza neagra, celor care nu stiu de acest scandal. Este solutia logica pt oricine, sa scape de mort. Cp-ul va prelua Org-ul si noul proprietar va porni un nou scandal (pe buna dreptate). Moldova il va despagubii, sau nu! Cel mai sigur nefericitul va ramane cu buza umflata. Vechiul proprietar v-a face pe prostul si il va acuza pe CP ca a vandut Org-ul. Varianta inversa este la fel de viabila. Cp-ul sa vanda Org-ul si sa-l arate cu degetul pe proprietar. Se va schimba CP-ul si lucrurile se vor repeta la nesfarsit.
Unde este beneficiul Moldovei si moldovenilor in acest caz? Cum poate sti Cp-ul ca cel care inchiriaza Org-ul, nu il vinde apoi pe piatza neagra? De unde stie cel care inchiriaza Org-ul, ca Cp-ul peste noapte nu vinde sau inchiriaza Org-ul altcuiva?
A fost sadit marul discordiei (de parca mai era nevoie de inca unul). Cei care declarativ sustin ca nu doresc decat binele acestei mici comunitati, acum au sustinut ca aceste Org-uri nu trebuiesc desfintate. Acest scandal nu se va opri decat in momentul in care aceste Org-uri nu vor mai exista!
Cu siguranta cei mai multi nu vor fi de acord cu ceea ce am scris mai sus. Nu imi doresc altceva decat ca viitorul sa-mi arate ca m-am inselat. Nu am scris acest articol pt a starnii un scandal. L-am scris pt a trage un semnal de alarma ca drumul stabilit de admini nu este unul bun. Ca ei trebuie sa-si schimbe decizia. Ca scandalul nu este benefic pt ei. Ca nu este benefic pt nimeni! Acesta este un joc! Un joc care ar trebui sa ne apropie, sa ne bucure, sa ne relaxeze. Ieri ca raspuns la parerile mele, am primit injurii de la persoane care se doresc a fi mai presus de toata lumea din punct de vedere al moralitatii si al inteligentei! Este cat se poate de trist ca se intampla asa ceva intr-un joc.
Am scris mult si probabil multa lume va spune ca am scris mult si prost. Nu ii contrazic, dar doresc sa-mi spuna unde am gresit, care parte din ceea ce cred eu ca se va intampla in viitor, nu este corecta.
Multa bafta tuturor!!
PS: nu am rabdare sa corectez greselile, asa ca imi cer scuze pt ele!
Comments
Sunt de acord cu logica argumentelor aduse.
Cu toate acestea cred ca daca nu se adaugau la ”scaparile” adminilor si ceva din ura, ranchiuna, invidia, nevoia de razbunare, nimicnicia a unor semi-personalitati, ajunsi cineva in eR pe valul de clone, nu avea sa asistam azi la un astfel de scandal fara continut de fapt...
cred ca daca in Lista ar fi fost nu numai ORGri ale unei parti din jucatori, altfel spus daca aceasta actiune ar fi fost publica si corecta, daca acestia n-ar fi ascuns faptul ca si-au tras ORGri nationale, scandalul n-ar fi existat.
Votat,cred ca nu se va rezolva pina nu vor interveni ADminii : )
Norman, in momentul de fata este putin important ce s-a intamplat. Important este ce urmeaza. Este foarte posibil sa ai dreptate cu privire la aceste semi-personalitati, cum le numesti tu. Cred totusi ca problema acestor Org-uri, mai devreme sau mai tarziu, tot ar fi iesit la iveala. Acest lucru s-ar fi intamplat chiar daca ura, ranchiuna, invidia si nevoia de razbunare, nu ar fi fost prezente. Indiferent cum vedeti problema, indiferent de legimitatea acestor Org-uri, ele prezinta un prea mare interes pt a nu fi iesit la iveala intr-un anumit moment. Tu ca CP, aflai fara sa vrei de existenta lor. Faceai pasi corecti pe care sustii ca trebuia sa-i faca actualul CP. Existenta Org-urilor devenea publica, iar urmatorul CP profita de acest avantaj. Tu ca un om cinstit aratai publicului acest fapt, iar din acest moment scenariul este acelasi cu cel descris mai sus!
Repet, cum s-a facut cunoscuta existenta acestor Org-uri si din ce motive, in acest moment nu mai are nici o importanta!
Nu stiu ce ai patit dar articolul asta este usor schimbat fata de commenturile tale de ieri.
Si ca sa vezi ca nu sunt idiot il accept in intregime.
Intr-adevar... asa e cum zici tu insa ceea ce a mentionat Norman nu trebuie trecut cu vederea.
Daca tamas nu ar fii sarit fericit ca a prins hotii cand de fapt el este hotul... scandalul asta nu s-ar fi pornit.
Cand a primit lista de la The_Form nu trebuia sa sara repede sa faca ticket la admini. In situatia aia putea sa poarte un dialog decent cu proprietarii si sa ia o decizie de comun acord.
Acum, vorba ta, e prea tarziu... raul este facut.
Prostie, rautate, invidie... you name it. In nici un caz binele Moldovei cum ii place sa se loveasca in piept ci doar a unei parti.
De acord. Problema Org-urilor a fost gestionata cat se poate de prost.
Nu este nimic schimbat Brigadiere. si ieri si alaltaieri am sustinut ca singura solutie este stergerea Org-urilor. Nu am luat nici un grup in brate si nici nu am numit pe nimeni hot. Din punctul meu de vedere nimeni nu a furat nimic. Nici proprietarii Org-urilor care au beneficiat de un avantaj dat de admini, si nici Tamas Vlad care a cerut stergerea Org-urilor.
Am auzit cu totii de MASONI. Am auzit din diferite surse ca ei ar conduce lumea. Nu ii cunoastem desi stim de existenta lor, iar acest lucru face sa avem un fel de respect, amestecat poate cu invidie si teama. Daca ar iesi pe stada un tip bine imbracat pe fruntea caruia sa fie scris MASON, am certitudinea ca lumea l-ar linsa. Nu vorbesc de toata lumea, dar sustin ca ar fi suficinti de multi oameni care ar sarii sa-l omoare.
Vreti sa vorbim de legimitetea acestui fapt. Are rost sa mai spunem ca nu putem omora oameni pe strada indiferent de motiv? Acest lucru este clar pt toata lumea, insa asta nu ne-a oprit sa ne uitam la TV cum a fost omorat Ceausescu.
Ce incerc sa spun, e ca nu putem sa iesim in public si sa strigam ca noi suntem superiori celorlalti, ca meritam acest lucru, desi stim ca actuala lege ne contrazice.
Citeam mai devreme un coment al lui Radu Pangaiu care spunea ceva de BMW lui. (nu vreu sa-l jignesc in nici un fel, dar citind comentul, parca i-am vazut pe acei baietasi care isi fac poze cu tel mobil in oglinda imbracati in aur si cu peptu' gol) Il intreb pe Radu ce ar zice daca, presupunand prin absurd ca legea in Romania interzice conducerea de BMW-uri, el ar avea tupeul sa mearga cu el avand lipita cu scoci numere de corp diplomatic?
Dupa mine nu e vorba de invidie, este vorba de respect fata de ceilalti oameni. Sa ceri Org-urile pt a te folosi in continuare de ele, desi stie toata lumea ce este cu ele, este ca si cum te-ai duce la o scoala de surdo-muti avand in mana o portavoce!
Brigadiere, am incercat sa-ti explic atitudinea mea de ieri. Azi sunt doar vorbe, raul a fost facut!!
Din nou gresesti dar nu mai am chef sa ma joc ping-pong. Daca spuneai acelasi lucru si ieri nu-ti sarea nimeni in cap.
Think!
PS. "Brigadiere, am incercat sa-ti explic atitudinea mea de ieri. Azi sunt doar vorbe, raul a fost facut!! "
Eu nu am remuscari. Tu ai?
😁) sigur ca nu ai remuscari!! doar le-ai sters inca de ieri!!
glumesc, cu siguranta nu ai remuscari, in legatura cu atitudinea mea de ieri, ori ma contrazici cu dovezi, ori o lasi asa cum a cazut
PS: eu nu am sters nimic din ce am scris ieri!!
uite Brigadiere unul din comenturile mele de ieri care prefateaza articolul meu de azi:
Delete
Andytig
37
Andytig Day 1,534, 03:33
variante sunt 2:
-sa fie sterse toate org-urile, mai putin 10 nationale controlate de CP!
-sa ramana toate org-urile la stat!
prima varianta este cea corecta si inseamna ca CP-ul doreste sa faca cu adevarat dreptate. inseamna ca are coloana vertebrala si nu se uita la ce spun cei din jurul lui!
varianta 2, inseamna ca CP-ul se face partas la aceasta ilegalitate. inseamna ca este cu adevarat un hot si ca este manevrat din spate de altii. odata ramase aceste org-uri, ele vor fi impartite intre cei aflati la putere, in scopuri propri! de cate ori se va schimba CP-ul, se vor schimba si proprietarii acestora.
fac apel la cei care au capul pe umeri, la cei care nu s-au lasat orbiti de ura si mai pot rationa normal. vechii proprietari ai org-urilor, au pierdut aceasta lupta. nu mai pot intra in posesia lor decat sporadic. atunci cand CP-ul va fi din tabara lor. varianta cea mai desteapta pt voi este sa cereti dizolvarea acestor org-uri pt a nu va pierde proprietatile!
aratati oameni buni ca bunul simt este mai presus de dorintele meschine de imbogatire ilegala! anunta-ti fiecare ce org-uri aveti si astfel aratati ca nu ati vrut nici un moment sa faceti ceva ilegal. aratati ca ati fost destepti si ca ati profitat la un moment dat de o oportunitate creata de admini! iesiti demni din aceasta afacere si nu dati satisfactie celor pe care ii acuzati de furt!
Andytig, orgurile respective nu se pot dizolva. Asta e si problema. Daca se puteau dizolva crezi ca mai era tambalaul asta? Ce smecherii crezi ca se pot face cu orgurile alea? Poti cumpara mai mult de 10 gold pe zi, asta e tot avantajul. Cate persoane din cele care detin orgurile crezi ca-si pot permite sa cumpere mai mult de 10 gold zilnic. Ca sa nu vorbim de SF-uri, tu cat gold cumperi zilnic? Crezi ca aia cumpara mai mult?
basar, intelege ca daca primesti azi org-ul/org-urile inapoi, peste 3 zile urmatorul presedinte il va lua iar. stiu ca nu pot si dizolvate si stiu ca in acest moment nu mai este nici o solutie. dar mai stiu ca daca toti proprietarii de org-uri reusesc sa inteleaga ca le-au pierdut, fac o lista lunga si o trimit la admini cerand categoric dizolvarea lor, acestia vor fi nevoiti sa o faca. nimic nu este imposibil Basar, doar ca adminii din lene, indiferenta sau presati de proprietarii org-urilor, nu vor sa faca ce este normal sa faca!
Normal ca-i asa. Tamas e mai simtit, da vine unul nedus la biserica si se alege praful de ele. N-o sa faca nimic adminii, cum n-au facut nici pana acum. Crezi ca n-au fost tikete? Form a trimis o gramada. Si Tamas a trimis, dar degeaba.
basar,
asa ca se intampla cind unii au decis sa fie mai presus decit altii
cred ca sifon v-o ajutat sa decideti care orguri sa fie declarate de stat
si pentru respectiva nesimtire
meritati sa fiti penalizati
daca o faceati transparent
cu posibilitati egale pentru toti cetatenii
si nu ascundeati lista mai mult de un an
acum ar fi fost alta zama
acus vin eu cu Cea Mai Buna Solutie
urmariti presa (:
electro, in primul rand, eu n-am nici un org pe lista aia. in al doilea rand, chestia era publica, era scris pe #Moldova cu litere de-o schioapa.
in al treilea rand, cui crezi ca trebuiesc orgurile alea? pentru ce sa le tii? ca sa cumperi mai mult de 10 gold pe zi? hai, fii serios, cata lume cumpara atata gold pe zi?
si inca ceva, chiar daca ar exista acesti oameni, de ce ar avea nevoie de 10 orguri cand e suficient doar unul? raspunsul e simplu - n-au nevoie, numai nu pot scapa de ele. iar restul e o gargara politica ieftina.
Si nu s-a ascuns nici o lista. Fiecare isi stia orgurile lui, nu toate orgurile care erau pe lista. Lista completa a aparut numai dupa ce adminii au furnizat-o la cererea lui Tamas. Form stia de orgurile Zimbrilor, Pangaiu pe ale lui, privatii pe ale lor, etc. Crezi ca-l interesa pe form ori pe altul de celelalte orguri in afara de ale lui? Eu nu cred.
Andy te-am respectat pana azi, dar observ ca esti praf si pulbere. E o distanta cam mare intre ce am spus eu despre beamveul meu si ce a ajuns la tine, si e inacceptabil.
na, acum in sfarsit s-au limpezit apele, s-au linistit hormonii, a inceput lumea sa gandeasca... vedeti ca se poate? ce era daca se pornea de la inceput cu capul si nu cu viscerele?
@Ion Anapoda, de 2 zile fac apel la toata lumea sa-si folosesca creierul pt gandit si nu altceva. Apele par limpezi pt ca adminii au decis sa lase lucrurile asa, dar nu este deloc asa. Scandalurile adevarate vor incepe peste 3-4 zile, dupa alegeri.
Radu, imi cer scuze daca te-am jignit. Chiar nu a fost in intentia mea. Eu mi-am permis sa fac o paranteza si sa spun cum am simtit eu mesajul tau. Nu am afirmat ca tu ai fi asa. Poate fi o ironie treaba cu beamveul. Poate am inteles io gresit. Chiar nu vreau sa te superi pt atata lucru!
Cea mai buna solutie
http://www.erepublik.com/en/article/cea-mai-buna-solutie--1959341/1/20
"...era scris pe #Moldova cu litere de-o schioapa."
basar,
tu ce joc joci ?
eR sau #Moldova ?
skype
@2electro, am si eu cateva nelamuriri. Nu este vorba de nici o ironie, este doar necunoastere.
Cum poti dovedi ca ai avut un Org? Eu am avut 3 si dracu sa ma ieie daca stiu cum as putea dovedi asta. Trimiti tiket la admini, sau cum faci??
daca nu poti recunoaste o ironie de la 2 metri distanta, cu siguranta nu o vezi nici din avion
nimic mai adevarat! lasand la o parte comentariul meu tampit in legatura cu BMW-ul, ti-am adresat o intrebare putin mai jos. m-as bucura sa aflu parerea ta referitor la ce am spus acolo, si mai ales in legatura cu ce am spus in articol. cum vezi tu lucrurile mai departe?
Nu as mai fi comentat in articolul tau pentru ca e inutil. Tu o stii numai pe a ta iar maine vei veni probabil cu o revelatie care va contrazice ceea ce ai zis azi.
O fac doar pentru commentul asta:
")) sigur ca nu ai remuscari!! doar le-ai sters inca de ieri!!"
Cred ca atata stii despre mine ca nu sunt genul care-si sterge commenturile. Asa ca asta a fost LAME. Commentul meu a fost sters de catre un admin zelos care mi-a dat cadou un FP. Dar sunt sigur ca tu nu ai nici o vina in afacerea asta. Sau ai?
Oricum... spor la "monoloage". Partea funny e ca nici macar commenturile tale pe care le prezinti drept dovezi nu le intelegi. Ca daca le-ai intelege ti-ai da seama ca iti faci singur un defavor si demonstrezi ca am avut dreptate😁))))
Iu iz sikkk, man😁)
Mai Brigadiere, daca ai fi reusit macar odata sa vi cu macar un singur argument logic la afirmatiile pe care le faci, as fi fost cel mai mare fan al tau! Ti-as fi facut statuie, cu riscul ca singuri fericiti sa fie cainii maidanezi. Dar Brigadiere, nici pt asta nu esti bun. Ieri afirmai ca a cita este tot una cu a parafraza. Ti-am explicat ca gresesti si ai inchis rapid subiectul. Putin mai tarziu m-ai facut cretin, idiot si nu mai stiu cum altfel fara sa explici cum ai ajuns la aceasta concluzie. Mai devreme ai afirmat:
The Brigadier Day 1,535, 05:34
Din nou gresesti dar nu mai am chef sa ma joc ping-pong. Daca spuneai acelasi lucru si ieri nu-ti sarea nimeni in cap.
Am venit cu dovada ca am fost consecvent copiind unul din comentariile mele de ieri. Dragul meu, daca afirmi ca:
"Oricum... spor la "monoloage". Partea funny e ca nici macar commenturile tale pe care le prezinti drept dovezi nu le intelegi. Ca daca le-ai intelege ti-ai da seama ca iti faci singur un defavor si demonstrezi ca am avut dreptate😁))))"
....de ce nu vi si cu dovada? De ce nu dai copy/paste la partea in care ma contrazic singur pt a arata ca ai dreptate, nu doar a afirma asta!
Am senzatia uneori ca in spatele mesajelor scrise de tine se afla un copil de 9 ani. Ma uit apoi la TV si ii aud pe politicieni explicand ca ceilalti sunt hoti prosti si rau voitori, dar fara explica de ce spun asta, sau macar sa arate ca sunt ei mai buni (desi o afirma la tot pasul)
Te intreb acum: ai un copil de 9 ani in casa? Esti politician? Daca nu e valabila nici una din cele 2 variante, atunci imi este mila de tine. Esti de toata jena! Imi justific aceste afirmatii cu chiar acest comentariu!
@basar
"Form stia de orgurile Zimbrilor, Pangaiu pe ale lui, privatii pe ale lor, etc. Crezi ca-l interesa pe form ori pe altul de celelalte orguri in afara de ale lui? Eu nu cred."
Form le stia pe toate... Chiar nu a fost un "secret" pentru el.... De ce le stia? Numai el poate raspunde...
@The Brigadier
"Cand a primit lista de la The_Form nu trebuia sa sara repede sa faca ticket la admini. In situatia aia putea sa poarte un dialog decent cu proprietarii si sa ia o decizie de comun acord.
Am asteptat 4 zile, timp in care l-am rugat sa faca un articol prin care sa faca public ceea ce mi-a spus si mie... Nu doar ca nu a dorit sa faca asa ceva, dar m-a si rugat sa pastrez "secretul" pana apare un presedinte mai "moale" la putere...
Eu nu pot fi asa, eu nu pot avea constiinta impacata fiind partas la o ilegalitate... Chiar daca actiunea poate fi considerata una "neortodoxa", e exact o urmare pe masura asumarii acestui tip de fapte... Si poate am gresit ca nu i-am intrebat si pe ceilalti "proprietari", dar a fost din cauza ca nici nu ma interesau proprietari UM-urilor invizibile in R Moldova.
In tot acest timp m-am interesat de fiecare detaliu in parte pentru a nu face o greseala, sa nu fie considerat rau-intentionat. Stiam ca va iesi cu scandal, si am pus la dispozitie disponibilitatea in prima faza de a fi returnate fondurile de pe aceste ORG-uri...
Am identificat 2 Proprietari, si fiecare detinea cate un ORG. Asa ca au fost retrocedate bunurile lor, pana la finalizarea discutiilor.
Restul de 53 de proprietari inca nu au aparut.
Ba mai mult The Form imi cere retrocedarea tuturor valorilor de pe ORG-urile zimbrilor si imi spune clar ca niciunul din acestea nu ii apartine.
Asa ca eu am rabdare, si sunt sigur ca lucrurile nu vor mai fi ca pana acum (si e normal), dar macar am contribuit la "informare", si pe mine mai mult ma intereseaza sa stim cu totii ce joc ne jucam decat sa am o activitate "banala" si sa nu imi dau interesul in ceea ce fac...
@Andytig - sunt foarte de acord cu parerea ta si de aceea am si cerut dizolvarea acestora... Din pacate cred ca e mai degraba dezinteresul administratiei fata de aceste "situatii" decat neputinta reala a acestei operatiuni de stergere...
TV - pe mine nu ma poti lamuri oricum vei intoarce lucrurile. Mai citeste o data articolul tau gen "bomba" jurnalistica si demna de un paparazzi flamand dupa senzatii tari si nu un CP care se erijeaza in reprezentantul TUTUROR MOLDOVENILOR si aliat al Romaniei si EDEN.
Intotdeauna ai procedat la fel Mai intai ai sarit calul si dupa aceea ai dat-o dupa colt sau ai maturat-o sub pres.
De data asta nu mai tine baietas. Explica-i lui adyntig, hunab ku si lui electro chestii de genul asta. Consecintele reale ale faptelor tale pripite si manate din spate de hormoni si nu de logica si cumpatare incep cu episodul urmator:
http://www.erepublik.com/en/article/gestul-unui-presedinte-de-a-face-bani-pe-seama-unitatilor-militare-1959622/1/20
Si asta e doar inceputul.
premiza de la care pleacă articolul tău este greșită...
că abia acum ați aflat tu și alți câțiva, asta nu înseamnă că este o „dezvăluire”...
de altfel, din RL, cum probabil știi, necunoașterea conținutului unei legi, nu te absolvă de vină dacă ai încălcat-o... org-urile statului au fost și au funcționat, câte au mai fost și câte au mai funcționat... și eu când am fost CP am avut dificultăți în a le prelua de la predecesor... dar asta nu m-a făcut să aplic „metoda lui TV” și să mă mai și bat cu pumnul în piept cu asta...
aș avea chiar o curiozitate: are cumva cineva vre-o pretenție asupra vre-unui org de stat? BCM, ministere, etc? nu cred... atunci cu ce drept are CP-ul pretenții asupra org-urilor altora?
Uite tamas&adyntig cam cum sta treaba pe care voi o tot rasuciti aiurea in palme. Episodul 2:
http://www.erepublik.com/en/article/-eden-taking-a-stand-1959780/1/20#comments
Si mai sunt...... asteptati ca vin🙂
este un articol bun care vine cu o solutie. nu stiu cat este de buna, dar cu siguranta este mai buna decat sa ramana in administrarea CP-ului!
vote