OCHIRECI, NU-TI MAI DEZINFORMA MEMBRII DE PARTID, E RUSINOS!!!
Ionut Panaitescu
Mister facea misto de membrii ePMR, spunandu-le neadevaruri...cum ca "PMR unul din primele partide din România, dacă stau şi mă gândesc e în clipa de faţă cel mai vechi partid dintre cele aflate pe scena politicii actuale"
Ori acest individ nu stie care este scena politica actuala, ori isi minte "fratii".
Il voi face eu sa-si aduca aminte de momentul in care s-a format ePMR, iar membrilor ePMR le urez de pe acum sarbatori fericite alaturi de un presedinte de partid dezinformator. Asadar, draga tovarase OchiReci, ePMR-ul tau este situat ca vechime pe locul 5 din 5. Probabil clasamentul la tine se citeste incepand cu locul 5 de ai putut spune ca partidul asta este cel mai vechi.
Iata mai jos ordinea de aparitie a primelor 5 partide din topul actual:
1. eLAM
2. PL
3. eRBP
4. eUGD
5. ePMR
Iar ca dovada, uitati-va la linkurile partidelor si veti vedea singuri numerele din adresa care spun ca OchiReci minte!!!
Nu ti-e putin rusine sa-ti minti membrii de partid si o intreaga eRomanie?
PS: La dorinta lui MellanCOOLic, va prezint si cateva file de istorie, pentru a veni in sprijinul afirmatiilor mele:
2 aprilie 2008:
În urma alegerilor prezidenţiale, Titu Maiorescu este ales preşedinte al României. Congresul este format astfel:
* eUniunea Gamerilor Democraţi - 18,97%
* eRomania Democratic Party - 15,52%
* eRomanian Brainstorming Party - 15,52%
* Green Party - 10,34%
* Partidul Comunist eRomân - 3,45%
10 aprilie 2008:
În urma alegerilor următorii ies preşedinţi de parti
😛
* Alex Craciun - eUniunea Gamerilor Democraţi
* Titu Maiorescu - eRomania Democratic Party
* elena.coman - eRomanian Brainstorming Party
* Malassorte - Green Party
* sycorax - Partidul Comunist eRomân
* Calinus - Christian Democratic Party
* narcis - BlowPolitics
* GeorgeP - Tineretul Naţional Liberal
28 mai 2008
Partidul eLiberal fuzionează cu BlowPolitics sub numele de Partidul eLiberal.
29 mai 2008
* Se înfiinţează Partidul Renascentist Român.
* Partidul eLiberal fuzionează şi cu Tineretul Naţional Liberal sub acelaşi nume, Partidul eLiberal.
31 mai 2008
Se înfiinţează Partidul Naţional Român
ePMR nici nu exista pe atunci.
Referendumul prin care Republica Moldova si Romania trebuiau sa se uneasca s-a terminat "on the 137th day of The New World, at 10:25 Erepublik time".
Razboiul de Unire a avut loc in perioada 12 aprilie 2008 - 15 aprilie 2008.
Abia dupa aceasta ultima data Pan Hallipa a infiintat Partidul Managerilor din Romania.
http://s03.flagcounter.com/count/55K/bg=FFFFFF/txt=000000/border=CCCCCC/columns=6/maxflags=248/viewers=0/labels=0/" alt="free counters" border="0" />
Comments
politica asta...
Baietzi ... pot sa va dau un indiciu ? Un sfat venit de la un programator de meserie ? De la un om care are in grija bazele de date a catorva site-uri cunoscute in industria romaneasca ? Nu va luati dupa id-ul din link-uri 😁 Acele numere se numesc indici de referinta sau id-uri de obiect, care nu reprezinta intotdeauna ordinea implementarii in baza de date. Desi in majoritatea cazurilor ele sunt chiar primary key ai unei tabele dintr-o baza de date, trecerea sistemului de la o versiune la alta, pot altera aceste cifre in functie de cum le manipuleaza programatorul.
Iar doi la mana, OchiReci nu s-a referit la supa primordiala a nasterii partidelor ci la momentul in care partidele respective au inceput sa miste si la implicarea lor pe prima scena politica.
Eu cred ca tu produci aici mai multa dezinformare decat il acuzi pe OchiReci ca a produs !
Seductive iar o tragi pe secarica ? Doar stii ca devii mirlan la betie 😛
🙂
MellanCOOLic esti pe dinafara.
Iti zic eu care sunt din Beta ordinea partidelor, eLAM, PL, eRBP, eUGD, PMR.
imi place .scandal din nou ca de,sunt alegeri .si din nou oameni in congres de care nici nu am auzit ,buni doar ca sa ia o medalie in plus pt faima partidului
@Melancoolic:
File de istorie:
2 aprilie 2008:
În urma alegerilor prezidenţiale, Titu Maiorescu este ales preşedinte al României. Congresul este format astfel:
* eUniunea Gamerilor Democraţi - 18,97%
* eRomania Democratic Party - 15,52%
* eRomanian Brainstorming Party - 15,52%
* Green Party - 10,34%
* Partidul Comunist eRomân - 3,45%
10 aprilie 2008:
În urma alegerilor următorii ies preşedinţi de parti😛
* Alex Craciun - eUniunea Gamerilor Democraţi
* Titu Maiorescu - eRomania Democratic Party
* elena.coman - eRomanian Brainstorming Party
* Malassorte - Green Party
* sycorax - Partidul Comunist eRomân
* Calinus - Christian Democratic Party
* narcis - BlowPolitics
* GeorgeP - Tineretul Naţional Liberal
Vrei sa continui? ePMR nici nu exista pe atunci. Esti prea mic sa stii istoria, iar OchiReci te poate minti foarte usor.
Bai tata, ce nu-mi place mie chestia asta cu "Sa moara capra vecinului ".
@Ionut: Candidezi la presedentia ePMR? Te afecteaza cresterea numarului de membrii din ePMR ?
Mai fratilor, e un joc si atata !! De ce vreti voi sa faceti si aici pe eRep., ca in RL? Of of, mai, mai !
28 mai 2008
Partidul eLiberal fuzionează cu BlowPolitics sub numele de Partidul eLiberal.
29 mai 2008
* Se înfiinţează Partidul Renascentist Român.
* Partidul eLiberal fuzionează şi cu Tineretul Naţional Liberal sub acelaşi nume, Partidul eLiberal.
31 mai 2008
Se înfiinţează Partidul Naţional Român
@Cingo: Ma enerveaza oamenii incorecti. Respect membrii ePMR, insa nu sunt de acord cu OchiReci cand vad ca minte de ingheata apele.
@Ionut Panaitescu: Tu la al catelea cont pe eRepublik esti ? Si daca tot tii lectii de istorie... nu puteai sa le prezinti in acest articol in loc sa vii cu ineptii legate de link-uri ? Poate ca nu sunt cel mai adecvat in a tine lectii de istorie, dar pot sa-ti tin cateva lectii de programare si web online.
În plus, lectia ta de istorie scartaie ! PMR a venit din Moldova. Presedintii moldoveni i-ai omis din greseala voită sau nevoită ?
Referendumul prin care Republica Moldova si Romania trebuiau sa se uneasca s-a terminat "on the 137th day of The New World, at 10:25 Erepublik time".
Razboiul de Unire a avut loc in perioada 12 aprilie 2008 - 15 aprilie 2008.
Abia dupa aceasta ultima data Pan Hallipa a infiintat Partidul Managerilor din Romania.
@Melancoolic: Nu trebuie sa spun nici al catelea cont sunt atat timp cat vin cu dovezi clare impotriva minciunii.
Poti sa fii manipulator de baze de date ca nu are nicio importanta. Vechimea partidelor in eRepublik dupa numarul din linkul partidului se ia.
Serios ? Si vechimea cetatenilor.. tot dupa id ? Pentru ca eu am id-ul 1376657 iar tu 1890784. Asta inseamna ca intre noi au fost 514127 de eCetateni. Pai cum ramane ? Sunt mai vechi ca tine sau sunt mai nou ?
@Melancoolic: Vorbim de partide nu de altceva. Daca faza cu numarul din linkul partidului nu o stii, e treaba ta.
@Melancoolic: Exact, te-ai enascut inanitea mea, atat timp cat numarul din linkul tau este mai mic decat cel din linkul meu. Diferenta nu inseamna exact numarul de cetateni nascuti intre noi, deoarece, acordarea acelor numere (ID-uri) se face dupa un anumit multiplu.
ionut panaitescu..de unde ai atatea date despre istoria politica..as vrea si eu acces la ele? onegai shimasu
Ionut ! Citeste o clipa toata pagina si lasa-ti logica sa gandeasca ! Ai afirmat ca numarul din link-ul partidelor reprezinta o clasare a vechimii unui partid. Desi eu stiu ca acest lucru nu este general valabil din motive tehnice sau umane, voi merge pe afirmatia ta. Daca afirmatia ta este reala, atunci si numarul din link-ul eCetateanului ar trebui sa reprezinte ACELASI LUCRU: o clasare a vechimii unui eCetatean. Intr-un comentariu de mai sus, afirmi faptul ca eu sunt mai tanar decat tine si nu am de unde sa stiu istoria eRepublik.
Ai depistat logica ? Ai inteles unde bat ? Ai avut un cont banat. Ti-ai facut alt user. Esti mai vechi decat mine.
Acelasi lucru se poate intampla cu un partid. Numarul membrilor ajunge la 0. Partidul este scos din baza de date. Cineva se gandeste sa-l reinfiinteze. Acesta primeste un numar de identitate in link mai mare.
Aceasta este logica corecta !
A TE BAZA PE UN NUMAR AFISAT INTR-UN LINK CA PUNCT DE REPER ESTE O INEPTIE !!!!!!!!
Puteai sa scrii toata istoria eRepublicii iar eu te-as fii crezut pe cuvant si ti-as fii dat probabil dreptate. Dar in momentul in care ai facut o greseala logica in domeniul MEU (programarea, it-ul, bazele de date), intreaga ta credibilitate scade in ochii mei. Si nu am nimic personal cu tine. Dar in momentul in care faci afirmatii pe bazele unei pareri proprii care se dovedeste a fii gresita, este foarte posibil ca intreg rationamentul tau sa fie gresit.
@konnarcis3: Am fost unul din principalii editori ai wiki.ecetateni.com si unul din intemeietorii wiki.erepublik.com. Zi de zi strangeam date si editam site-urile. Pe atunci, nick-ul meu era Seductiv, premiat de 2 ori pentru munca depusa la wiki.erepublik.com
@Melancoolic: Istoria o poti citi pe wiki.erepublik.com si pe wiki.ecetateni.com. Nu trebuie sa fii batran ca sa poti afla aceste informatii. Important este sa stii unde sa cauti, ca inginerii.
Ok.. Sunt de acord cu tine. O lectie de istorie ar fii binevenita. De aceea, te-as sfatui sa stergi fraza
"Iar ca dovada, uitati-va la linkurile partidelor si veti vedea singuri numerele din adresa care spun ca OchiReci minte!!!"
din articolul tau si sa adaugi un link catre wiki, zona de istorie a eRomaniei. In felul asta ai da si tu dovada de verticalitate si caracter.
@Melancoolic: Chiar te rog sa-mi demonstrezi ca ceea ce am scris eu in articol este gresit. In plus, tu fiind un mare artist al bazelor de date, trebuia sa-ti dai seama de la inceput ca am dreptate. Asta este algoritmul bazei de date eRepublik, pe care nu-l poti contrazice.
Daca vorbeam de istoria scrisa puteai spune foarte usor ca dezinformez, dar asa, am prezentat motivul tehnic, care nu poate sa fie schimbat, ID-urile fiind alocate de mult timp.
Ca sa nu mai va certati, va zic eu ca numarul din link-ul unui partid (adica ID-ul acelui partid) nu este dat aleatoriu. Partidele noi au ID > decat ID-ul partidelor vechi.
@AndreiFilat: Asta am afirmat si eu, si Melancoolic 🙂
saracul seductiv, iar nu se mai joaca nimeni cu el. pun pariu ca maine se imbraca in Mos Craciun sa-si dea singur cadouri. trist...
nu imi place mie de seductiv dar tu melancoolic esti degeaba🙂