Ten statek płynie bez kapitana
Detharon
Po tym jak poprzedni prezydent oberwał impiczem, wydawało by się że sytuacja w kraju wróci chodź częściowo do normy. Naiwne to myślenie, w końcu prezydent, jako zwierzchnik, nadzoruje i czasem wytycza kierunek pracy ministerstw, ale swego ministra fachu nie nauczy.
Do rzeczy, jak wygląda stan walk z USA:
Ups... w takim razie pewnie o wiele lepiej jest z Meksykanami, którzy są słabsi:
Też nie. To pewnie przynajmniej RW zostały wybronione:
Dziwne, ale tu też wszystko jest tak samo źle. Ale przecież Kaczyk już nie jest prezydentem, ePolski nie dotknął żaden kataklizm, a TWO się nie rozpadło. W takim razie co się dzieje?
Wbrew temu co sądzili niektórzy, zmiana prezydenta wcale nie uzdrowiła kraju, prezydent co prawda odpala bitwy w odpowiednim czasie, oraz pamięta że wypadałoby jakąś bitwę jako CoTD ustawić, ale to jednak za mało.
Mimo, że w gazecie MON widnieje aż 9 osób w ministerstwie, to tak naprawdę większość pracy jest wykonywana przez dwie z nich: Weinen oraz Deletor. Z czego zarówno Deletor jak i Weinen są w ministerstwie pierwszy raz, zostali awansowani po odbyciu stażu. I tej dwójce należą się wyrazy szacunku, bo bez ich pracy i zaangażowania bylibyśmy pogrążeni w jeszcze większym chaosie.
Wypadałoby się zastanowić, co w tym czasie robi reszta osób w MON?
Na pewno nie pomaga w szkoleniu stażystów, bo Deletor przyznał na kanale dow, jeszcze jako stażysta, że sam otwierał mini na egovie.
Prio też nie ustawia, skoro robi to dwójka nowo-mianowanych vMONów.
Sytuacja jest tym gorsza, że za wszelkie pomyłki i przegrane obwiniane są głównie te osoby, które prowadzą większość zbiórek, one muszą słuchać tych wszystkich narzekań dowódców czemu nie ma zbiórek, dlaczego rano nikogo z MON nie ma, itp. Przy czym to "rano" przeciąga się czasem do południa.
A jaką więc wielkie pożyteczną pracą i sukcesami mogą się poszczycić inni? No dobra, poprzez "inni" mam na myśli coren4 i 666Biohazard666, bo poza aktualnym stażystą reszty ciężko uświadczyć, prawdziwi ludzie-widma. Otóż coren4 dokonał wielkiego osiągnięcia i pierwszy raz w historii ePolski jako Minister Obrony Narodowej postanowił się zbuntować i sparaliżować działania militarne całego kraju, dlatego że... jeden z dowódców PGB go obraził, a on zgodnie z regulaminem obowiązującym na kanale nie mógł nic zrobić. Swoje magnum opus umieścił w gazetce MON, tak żeby potomni mogli go wspominać, komentarze są nie mniej interesujące.
To naprawdę straszne mieć taki regulamin, który nie uwzględnia usunięcia osób które się zachowują niekulturalnie, ale pozwala na sparaliżowanie kraju.
Co jeszcze robią nasi bohaterzy? Chciałoby się z ulga napisać "nic", ale niestety tak dobrze nie ma. Od dzisiaj, nowym zwyczajem MON jest obecnie banowanie dowódców z kanału za wszystko co uznają za stosowne. Taka nowa metoda poprawy morale po przegranych bitwach i poprawy stosunków między PGB-MON. Tak jest! To co dokładnie 10 dni temu było jeszcze niemożliwe ze względu na regulamin w przypadku jawnego obrażania MON, teraz (naturalnie bez zmiany regulaminu) stało się jak najbardziej możliwe i jest stosowane bez zahamowania.
Tak oto, coren4 bez ostrzeżenia postanowił zbanować dowódców, którzy dla żartu używali skryptu piszącego "d4" w przypadku rozkazów dla innych dywizji:
[16:27] http://www.erepublik.com/en/military/battlefield-choose-side/44892/35 NN join PL- D1, D2 - All In || D3-10 kills
[16:27]
[16:27]
[16:27]
[16:27]
(...)
[16:43] czyli wszystkie te d4 powyzej to skrypt
[16:43] sweet
[16:43] * coren4 sets mode: +b *!*@tomas004.users.quakenet.org
[16:43] * tomas004 was kicked by Q (Banned.)
[16:43] * coren4 sets mode: +b *!*@Granatos.users.quakenet.org
[16:43] * Granat was kicked by Q (Banned.)
[16:43] * coren4 sets mode: +b *!*@Marcjanna.users.quakenet.org
[16:43] * Marcjanna was kicked by Q (Banned.)
[16:43] * coren4 sets mode: +b *!*@marioWWY.users.quakenet.org
[16:43] * mario||afk was kicked by Q (Banned.)
[16:43] luz
Za chwilę się jednak okazało, że tu nie o skrypt chodzi, a samo słowo d4 działa źle na naszego szanownego MONa, tak oto i ja zostałem zbanowany:
[17:15] zamykam
[17:16]
[17:16] * coren4 sets mode: +b *!*@PaulAtreides.users.quakenet.org
[17:16] * You were kicked by Q (Banned.)
Biohazard ani o krok nie ustępuje swemu maestro i zaczął banować za wszystko co mu się nie spodobało, już nie tylko to paskudnie obraźliwe d4 . A szkoda, bo miałem wrażenie, że przez długi czas to na jego barkach spoczywał cały ciężar pracy w MON.
[18:53] maximumspeed w jakiej div
[18:53] swirus d4
[18:53] zdenek|afk tako rzecze gruzamą
[18:54] =-= Mode #dowodztwo.erepublik.pl +b *!*@aayh22.neoplus.adsl.tpnet.pl by TheBiohazard
[18:54] =-= YOU (zdenek|afk) have been booted from #dowodztwo.erepublik.pl by q (Banned.)
[18:54] [INFO] You are banned from this channel.
A na zakończenie dziękuję za pełną profesjonalizmu kadencję i mam nadzieję, że jedynie przez kolejne 4 dni będziecie mogli się cieszyć w faktu posiadania operatora kanału, który najwyraźniej za bardzo Wam się spodobał 🙂
Comments
e tam
Czyli rozumiem, ze jak dowodcy "dla zartu" utrudniaja mi prace, mam nei reagowac? Serio puszczenie skryptu, ktory spamuje kanal jest "dla zartu"? W glowach(bylo cos innego, ale zeby fp nie bylo) wam sie poprzewracalo.
Bylem od rana do wieczora od poczatku kadencji, ale jak 3 dni mnie nie ma, bo w poniedzialek mialem 3 egzaminy, to przeciez "nigdy mnie nie mozna uswiadczyc".
Wyzywany byłem nie ja, tylko moi vice, na ktorych wiecznie narzekacie, ale jak szukam i pytam, to zadnych chetnych do MONu nie ma.
Czy zdajesz sobie sprawę, że możesz:
1) zwyczajnie porozmawiać z osobami, które utrudniają Ci prace,
2) jeśli z jakiegoś powodu komentarze konkretnej osoby Ci przeszkadzają, możesz jej dać ignore,
3) jeśli ktoś konsekwentnie spamuje lub zachowuje się niekulturalnie, to wtedy sobie go banujesz i masz spokój.
Wolałeś jednak ustawić +m, pobanować sobie losowe osoby i cieszyć się ze swojej władzy. Zapomniałeś tylko gdzieś w międzyczasie krzyknąć triumfalnie "japa!".
To jest kanał MON i zarządzając nim masz pełną gamę możliwości żeby zaprowadzić tam porządek, jednak zabierasz się do tego w taki sposób, z ciągłymi żalami i pretensjami do wszystkich o wszystko - że skutek jest odwrotny do zamierzonego.
Nie chowaj się za tym, że ktoś Ci utrudnia pracę skryptami, bo ja dostałem bana za jednorazowe napisanie "d4" na kanale, już po zakończeniu Twojej zbiórki. Nie przypominam sobie też, żebym kiedykolwiek obrzucał inwektywami MON, podobnie jak niektórzy inni zbanowani - stosujesz odpowiedzialność zbiorową za wcześniejszy wybryk jednego dowódcy?
Swoim zachowaniem pogarszasz jedynie beznadziejną atmosferę między PGB-MON; do tej pory nawet Was broniłem, ale jak widzę taką rażąca niekompetencję to już nie mam wątpliwości, że wina za to leży gdzieś po środku i gdyby ministerstwo działało jak należy, to nie uświadczyłbyś tyle flejmu. Mniej arogancji - więcej chęci do współpracy.
Poza tym, jakim cudem chcesz oczekiwać szacunku od dowódców, którymi sam pomiatasz wedle własnego uznania? Powodzenia, krzyżyk na drogę.
Skoro byłeś od rana do wieczora, to dlaczego przez prawie cały miesiąc upłynął pod znakiem nieaktualnych prio? I..., dla mnie rano to nie jest godzina 12. Nieco przed 9 pojawiali się i robili zbiórki jedynie Weinen i Biohazard. Masz rację, to właśnie oni byli wyzywani po przegranych bitwach w nocy, a nie Ty, bo z racji swej nieobecności na kanale nie było ku temu okazji.
A i jeszcze dziwisz się, że nikt nie chce z Tobą współpracować...?
Dobrze wiesz, ze tak nie mozna zwyczajnie porozmawiac, a te straszne bany z automatu zchodza po godzinie, serio ma to jakis straszny wplyw na prace dowodcow, tym bardziej, ze wszystkei rozkazy boty przekazuja? Kazdy ban na dowie automatycznie po 60 minutach jest kasowany przez Q.
Nie banowalem losowych osob, a tylko te ktore mialy skrypt.
Detharon ja nie bede szukal i zastanawial sie kto uzywa skryptow i tak dalej. Zamykam zbiorke na to leci odpowiedz Twoja "d4", dla mnie rownie dorbze to moze byc skrypt jak i zwykla wiadomosc. Co Twoje "d4" wnosilo do pracy MONu? Wszyscy odpoczeli 60 minut i tyle.
Ban dla poszczegolnych osob, to jest odpowiedzialnosc zbiorowa?
Przykro mi, ale to nie ja pogarszam kontakty PGB-MON, gdybys mial porownanie jak wygladaja nasze kontakty z WP, to bys nie mial watpliwosci, z kim latawiej i szybciej mozemy sie dogadac.
Ja pomiatam dowodcami? Dalem 5x 60 minutowy banow za uzywanie kretynskiego skryptu i wyzwiska na dowie, to jest pomiatanie dowodcami?
Jesli Bio i Weinen pojawiali sie od 9 to nie ma potrzeby, zeby codziennie tez pojawial sie o 9, a jak byla potrzeba przy Alabamie, to przed miedzy 7 a 8 robilem zbiorke.
Poproszenia Was o wsparcie powstania jakiegos, na czym nic nie zarobicie, efektuje tylko Waszymi fochami i trolingiem, a po nastepnej godzinie RW dalej jest nei odpalone. Napisze do WP z miejsca mam 5 supporterow, a od Was nic, wiec 5 osob musze latac po kanalach i szuakc.
coren, jaka jest atmosfera na dowódczym wiadomo od dawna, wiadomo również, że nic się w tym temacie nie robiło / nie robi. Banowanie osób jak popadnie za napisanie "d4" jest co najmniej żenujące. MON ma prawo wymagać jeśli wykonuje swoją pracę rzetelnie a w twoim przypadku miałabym sporo obiekcji.
"Bylem od rana do wieczora od poczatku kadencji, ale jak 3 dni mnie nie ma, bo w poniedzialek mialem 3 egzaminy, to przeciez "nigdy mnie nie mozna uswiadczyc"
1. Jeśli wiesz, że przez 3 dni nie będziesz mógł pełnić tak ważnej funkcji to wyznaczasz swojego zastępcę, który będzie mógł podejmować decyzje na równi z gł. MONem a informację o tym podajesz do wiadomości, dlaczego tego nie zrobiłeś?
2. Pomijam ostatnie 3 dni i sprawdzam do tyłu - 26.09 [14:54] * coren4 ; 25.09 [14:54] * coren4 ; 24.09 [14:54] * coren4 ; 20.09 [11:24] * coren4 ; (przyznać mogę, że na początku bywałeś ok 9 rano, ale uważam, że w przypadku gł MON to i tak bardzo późno).
Dlaczego jak mantrę powielacie w MON, zasady, które sprawdzały się w zeszłym roku? Dlaczego nie wykorzystujecie GF, szczególnie w odniesieniu do niższych dywizji?
Dlaczego wczoraj nie uruchomiono wydawania tanków, zamiast CO, które nie dawało spodziewanych efektów. Tak trudno było przewidzieć, że po misjach ludzi nie stać na zakup broni?
I na koniec jeszcze jedno pytanie, jak to się stało, że jako zwierzchnik vMONów nie zauważyłeś, że jeden z nich (tomcat1981) co najmniej od 7 dni nie jest aktywny?
coren, tak piszesz jakbyś był od niedawna na IRCu i nie wiedział jak ludzie reagują na wyrzucenie z kanału. Jeśli uważasz, że możesz sobie prewencyjnie banować kogo chcesz "bo to nic strasznego", to chyba się jednak mylisz. I z takim nastawieniem rzeczywiście nie dogadasz się z nikim, nawet nie próbuj.
Oczywiście, że napisanie "d4" nic nie wnosi do rozmowy, podobnie jak 99% tego co jest tam mówione. Jeśli na tym kanale nie można nic napisać, to ustaw sobie na stałe +m, zamiast odstawiać jakieś szopki.
A bany za wyzwiska popieram jak najbardziej, więc niepotrzebnie te dwie rzeczy wrzucasz do jednego worka.
Yyy... jak to nie powinieneś być rano? Czy w takim razie w MON już nikt nie ustala strategii, tylko działacie w całkowicie zdecentralizowany sposób, w którym kto pierwszy wstanie ten używa influ pgb według własnej woli? To pytanie retoryczne, bo przecież od dawna widać było, że tak właśnie jest 😃
Albo jesteś osobiście, a jak nie możesz, to wyznaczasz kolejną decyzyjną osobę, która w razie Twojej nieobecności zajmuje się organizacją.
Swoja drogą, te bany były tylko takim "casus belli" do powstania tego artykułu, lista zarzutów co do Twojej pracy jest przecież znacznie większa.
28 Września, pierwsza zbiórka o 11:44 przeprowadzona przez prezydenta, jako pierwsza z MON pojawiła się na kanale Weinen o 12:20.
[16:02] * coren4 (~coren@host-143-106.hstl5.put.poznan.pl) has joined #dowodztwo.erepublik.pl
Takich dni było pełno.
Atmosfera, atmosfera, ale wyzywanie od "pizd" to nie jest troche przegiecie? Tackelbery bany poleciały, bo ludzie mieli skrypt, ktory na rozkazy odpowiadal "d4", poza tym jak widać, szybko sie nauczyli, zeby go wywalic. Powiem szczerze, od wczoraj atmosfera na dowie jest o niebo lepsza, zaluje, ze nie sypalem banami, 5 miesiecy temu, za wyzwiska i klotnie na kanale.
Jak mnie nie ma, to informuje o tym na kanale MONu i vice o tym wiedza.
Jesli są to logi z irc, to po pierwsze nie zawsze wchodze na wszystkie kanaly, a po drugie nie zawsze wchodze na irc, bo jak sie rano gdzies spiesze, sprawdam jaki jest stan aktualnych kampani, jak jest wsio ok, to ide zajac sie swoimi sprawami.
Takelbery a czym roznia sie tanki od CO? Podpowiem, ze za kase z CO mozna kupic bron \o/. Wydawanie tankow, w tej chwili mija sie z celem, bo CO daje zdecydoawnie wieksze szanse kontroli i umozliwia duzo szybsze rozdysponowanie srodkow.
Co do tomcat'a, to jestem z nim w bojowce, wiec widzialem ze sie zegnal na feedzie bojowkowym, chodzi tylko o to, ze jeszcze jest w gazetce? Nie ma sprawy, jak bede puszczal nastepna, to go wykasuje, bo rozumiem, ze wprowadza to straszne zamieszanie.
Jeszcze jakeis pytania?
"Takelbery a czym roznia sie tanki od CO? Podpowiem, ze za kase z CO mozna kupic bron \o/. Wydawanie tankow, w tej chwili mija sie z celem"
Tragiczne jest to, że MON pisze takie bzdury. MON, który powinien umieć oszacować influ, którym dysponuje. Może poniższe wyliczenie trochę otrzeźwi twój poglą😛
1. Nie mam kasy na tanki, więc biję z łapy czyli 1 hit = 15.849 do dyspozycji mam 130 hitów co da 2.060.370
2. Dostaje tanki przed biciem (13 sztuk) i wbijam moje 130 hitów, tylko tym razem 1 hit = 47.547 co da 6.181.110
Jak widać nie ma żadnej różnicy.
"Co do tomcat'a, to jestem z nim w bojowce, wiec widzialem ze sie zegnal na feedzie bojowkowym, chodzi tylko o to, ze jeszcze jest w gazetce? Nie ma sprawy, jak bede puszczal nastepna, to go wykasuje, bo rozumiem, ze wprowadza to straszne zamieszanie."
Jak tak podchodzisz do tematu to proponuję wpisać na listę vMONów jeszcze z 20 nicków, albo wykasować wszystkie, przecież ta informacja jest bez znaczenia! Proszę pomyśl za nim coś napiszesz.
Tak serio to chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób napisanie "d4" utrudnia pracę. Bo nie bardzo wiem.
Pisanie "d4" na dowódczym utradnia pracę.
Slapowanie 200 osób z D4 że wszyscy zaglądają na irca bo dwóch gości z D2 ma bić nie jest (przy czym najlepiej D2 w chugowej bitwie, niepotrzebne spalanie exp).
wha?
Skąd pewność, że coren4 nie wykorzystał własnego skryptu banującego osoby spamujące innym skryptem? Tak dla żartu. Żaby było śmiesznie.
drugi
d4
sam nie wiem: z jednej strony rynsztok, ale z drugiej strony: to tylko gra...
Zaiste zły to art!
tylko zlo nas uratuje
d4
coren4 zapraszam do PZL. Takich ludzi Nam trzeba.
trzeba złych, a nie ciuli 😛
Za takie banowanie się należy.
d4
d4
d4
Dy Piynć
d4
powiem jedno, słowa Syrkusa stały się rzeczywistością... Tylko czy to kogoś cokolwiek nauczy?
słowo na niedziele?
nie, na wtorek
One zawsze były prawdziwe, tylko czasem widać to bardziej, czasem mniej.
Mam wrażenie ze ostatnio to już kulminacja. Czy może być jeszcze gorzej?
A co to za prorocze słowa?
http://www.erepublik.com/en/article/artyku-w-kt-oacute-rym-autor-stanowczo-uprasza-bli-nich-aby-go-w-dup-poca-owali-2169949/1/20
Nic się nie zmieni, teraz to juz nie MON rządzi na tym kanale tylko PGB.
A Ty niby skąd wiesz kto tam rządzi, skoro ani w MONie ani w PGB nie jesteś?
Nie trzeba być ani w MONie ani w PGB, choćby z relacji ludzi i z rozmów. Zresztą PGB tam rządzi już od jakiegoś czasu 😉
Marcin Waclawczyk
Banujo 😮
d4
Ten to ma dobrze. Powie d4, a zbanują zdenka.
Rozwiązać d4!
d...1? 🙁
jakiż Ty jesteś śliczna 🙂
a masz vołta!
Nasz za to plynie z kapitanem! o7
i to nie byle jakim o7
Nie tylko z kapitanem, ale i ze sprawną załogą o/
Nie zezwolilem na cytowanie mnie w arcie gdyz nie bylo mnie przy komputerze. Przychodze a tu ban. To jest sztuka!
mnie w sumie też - widać po nicku 😉
Musicie mi jakoś wybaczyć, że zacytowałem te bluzgi :/
Skoro coren już skończył strajk to teraz dla odmiany ostro wziął się do pracy. Co prawda w jego wykonaniu "praca" wygląda inaczej niż kiedyś, ale trzeba i to docenić. A jak będziecie tak cwaniakować to znowu spłodzi arta jakie to z Was elementy aspołeczne i ogłosi kolejny strajk.
W dzisiejszych czasach to ciężko stwierdzić kiedy MON ma focha, kiedy nie.
Tak czy inaczej nie ma ich na kanale, a bitwy się przegrywają.
Plus taki, że zamiast wyładowywać widoczną frustrację na niewinnych ludziach z RL relaksują się banując dowódców.