[GK] Cégköltöztetési pályázat - Határidő kitolva!
Gazdasagi Miniszterium
Update (2020. 11. 21. 17:00 CET)
A jelentkezési határidő kitolva! Az új határidő: 2020. 11. 27. (péntek) éjfél CET (erep idő szerint 15:00)
A jelentkezők felkeresését hamarosan megkezdjük. Jelentkezzetek minél előbb, mert ha elfogy a keret, a jelentkezési sorrend a döntő!
Sziasztok!
Mindenekelőtt szeretnék kitérni a közelgő születésnapi eseményre, amely várhatóan pénteken veszi kezdetét. Röviden: megugró árakra és magas energiatöltési sebességre számítsatok. Az állam a napokban felvásárolt 1 millió cc értékben ételt a készleten lévők mellé, ebből osztást fogunk szervezni.
De térjünk is rá a fő témára: a kormány a napokban kidolgozta a költözés támogatási programot, ezt szeretném az alábbiakban bemutatni.
A költözésről, megtérülésről, tanácsokról, tippekről több cikk is született, ezeket itt találjátok, feltétlenül olvassátok el:
https://www.erepublik.com/en/article/-resource-war-sszefoglal-rt-kel-s-tan-csok-2725681/1/20
https://www.erepublik.com/en/article/-tud-st-r-c-gk-lt-ztet-s-tan-csok-s-kalkul-tor--2725900/1/20
Alapelvünk az volt, hogy teljes támogatást állami pénzből csak az országon belüli költözésre szeretnénk adni. Amennyiben valaki külföldre szeretne költözni, az ezen felüli részre kamatmentes hitelt vehet fel.
Támogatás, illetve hitel is csak étel-, és fegyvercégekre vehető fel, légifegyver-, illetve házcégekre nem, ezekben ugyanis menedzseri munkával nem lehet termelni, és piaci alapon működtetésük nem kifizetődő.
Az országon belüli költözéshez ajánlott régiók:
Étel: Western Transdanubia (Nyugat-Dunántúl, Győr)
Fegyver: Central Transdanubia (Közép-Dunántúl, Székesfehérvár)
A külföldi költözés esetén az ajánlott ország Oroszország lesz. A kormány ígéretet tesz arra, hogy velük edzőháborút nem fogunk folytatni, és erre kérjük a következő kormányokat is.
Ajánlott orosz régiók:
Étel: Volga Vyatka
Fegyver: Western Siberia
A támogatás és hitel részletei
- A támogatást magyar állampolgárok vehetik igénybe.
- A max támogatási összeg 200.000 cc/fő, a teljes keret pedig 10.000.000 cc, túljelentkezés esetén a jelentkezési sorrend döntő. Igyekszünk a lehetőségekhez képest mindenkinek segítséget nyújtani, de egy limitet muszáj volt húzni.
- A holding(ok) létrehozását a pályázónak kell állnia, a kormány ennek költségét csak akkor téríti meg, ha a költözésre állami forrást nem kíván felhasználni.
- Elsőként a pályázó rendelkezésére álló tokeneket szükséges felhasználni, csak az ezen felüli költségekre kérhető támogatás. A tokenek felhasználása ésszerűen történjen, először a magasabb minőségű cégek költöztetésére kell felhasználni őket!
- Amennyiben egy tokenfelajánlóval kerül összepárosításra, köteles az állami pénz felvétele helyett ezt a lehetőséget igénybe venni!
- Belföldön belüli költözés esetén a teljes költöztetési összeg (a cég névértékének 5%-a cc-ben) vissza nem térítendő támogatás formájában kerül kiosztásra.
- Külföldre történő költözés esetén is igényelhető ez az összeg, azonban az e feletti összeget visszafizetendő, kamatmentes hitel formájában tudja az állam biztosítani.
- A hitel futamideje 4 hónap, havi törlesztéssel. Természetesen előtörlesztés lehetséges.
- A támogatás folyósítása és a költözés előtt szeretnénk kérni screenshotot a holdingokról és a benne lévő cégekről. A költözés tényét is egy screenshot kérésével fogjuk ellenőrizni.
- Természetesen bármilyen szabályszegés, nemvisszafizetés történik, a pályázó a további állami programokból kizárásra kerül.
A felajánlásokról
- A felajánló vállalja, hogy a költöztetni kívánt céget a névértékének 80%-án megvásárolja, majd átköltözteti a célrégióba. Ezt az összeget a felajánló csak 10 nap után kapja vissza, addig nem lehetséges a céget újra eladni. 10 nap után a pályázó köteles visszavásárolni ugyanazon áron a céget, amelyen eladta.
- Ha a felajánlónak emiatt új holdingot kell létrehoznia, azt az állam természetesen 100%-ban megtéríti.
- Az állam vállalja, hogy az érkezett felajánlásokat megfelelő, optimális módon “összepárosítja” a pályázókkal.
Amennyiben szeretnétek indulni a pályázaton, kérlek a következő formot töltsétek ki:
https://forms.gle/VSSYKNngdhviiEQH9
Ha segíteni szeretnétek a felesleges tokenjeitek felajánlásával, akkor a következőt töltsétek ki:
https://forms.gle/9iLtTB9Uui4yv3r2A
Az új határidő: 2020. 11. 27. (péntek) éjfél CET (erep idő szerint 15:00)
A határidő letelte után igyekszünk minél előbb átnézni a pályázatokat, felvenni a kapcsolatot mindenkivel PM-ben és megbeszélni a részleteket.
Természetesen segítünk mindenkinek, akár olyan részletességgel is, hogy hova kell kattintani és mit kell csinálni
🙂
Amennyiben felmerült valamilyen kérdésetek, kommentben nyugodtan írjatok.
Üdvözlettel,
Zoleeka
GM
Comments
Signed
Jelentkezzetek minél többen! 🙂
o7
Segítsetek, kevésbé figyeltem. Magyarországon belül költöznék az ajánlott régióba. Ha éppen van annyi tokenem, akkor csak a holding aapításának a díjját kell kipengetnem?
Ha van elég zsetonod, le tudod az összes céget választani a holdingról. Utána meg tudod szüntetni a holdingot, es ha nincs másik, akkor az új alapitasa ingyenes.
Ó, királyság! Köszi szépen!
Köszönöm végül az ingyenes segítséget. Az általad leírt módon ingyen áttelepültem néhány kattintással Győrbe, így nem nem kellett sem nekem pénzt anom érte, sem állami segítséget kérnem🙂
Szuper ! Epp ma lettem kesz vele 😂
Van 32. db factory reset tokenem, oroszoknál kaja és fegyver célrégióban is van holdingom.
Valószínűleg nekem is marad tokenem 🙂.
Ha már költöztem külföldre, mit lehet tenni?
"A felajánlásokról
- A felajánló vállalja, hogy a költöztetni kívánt céget a névértékének 80%-án megvásárolja, majd átköltözteti a célrégióba. Ezt az összeget a felajánló csak 10 nap után kapja vissza, addig nem lehetséges a céget újra eladni. 10 nap után a pályázó köteles visszavásárolni ugyanazon áron a céget, amelyen eladta.
- Ha a felajánlónak emiatt új holdingot kell létrehoznia, azt az állam természetesen 100%-ban megtéríti.
- Az állam vállalja, hogy az érkezett felajánlásokat megfelelő, optimális módon “összepárosítja” a pályázókkal.
"
Mi van????
És a felajánlónak mi ebben az amiért időt és pénzt és fáradtságát adja?
Nem nyerészkedés az, ha a munkáért és időért kárpótlás jár!
Gondolkozzatok már!
Ennyi hülyét és mind kormánytag!
de az állam támogasson ingyen?
Én is adózok nem?
Amúgy ritkán veszem igénybe.
Engem nem érint a token felajánlás, de legyen felajánló, de a fáradtságát meg kell fix árral jutalmazni.Összegyűjtötte a tokent, megveszi a céget alapítania kell holdingot és minden utólag fizetve, akkor amikor FSB-nek is xxartak a bányahiteleket visszaadni.
Igaz a Holding maradhat az övé, de rontja az új holding árát....Szal kb. qrva sokat bukik a felajánló.Csókot kap érte....hogy baxxa meg, aki adja.😃
az állam természetesen 100%-ban megtéríti.a holdingalapítást
Felajánló - Igénybevevő egymás között intézi a közösségi szellem jegyében összefogás rulez
Aztán tokenenként 2000 -ért ment a biznisz, ahogy olvastam. Az igénybevevő intézheti a felajánlóval direkben.
rRonin olvastam csak azt nem láttam mi van, ha még szeretne alapítani későbbiekben?Mert nagyon drága lesz.
Ha az embernek nincs szüksége valamiért 1 holdingra ott, ahol van (mert drágítja a köv. holding alapítás költségét) akkor törli. Én is megszabadultam tőlük, mielőtt máshol leraktam 1-et. 😉
Sajnos más megoldás nincs erep szabályai szerint.
Nezd en peldaul szivesen segitek es nem varok cserebe penzt. Eszembe se jutott hogy kerjek..
Remelem tobben is leszunk igy.
Mi ez valami kommuna?Mert akkor rossz helyen járok.
Ember! A felajánlónak súlyos kockázatot és költséget jelent a felajánlása, konkrét anyagi károkkal, sok időráfordítással és munkával, ha erre sajnálod a virtuális pénzt akkor vess magadra.A jószívűség és a hülyeség két különböző dolog.Nem mindegy, hogy vidd ki vagy idd ki...
Lesznek, sorban fognak állni....😃DD
Egy ilyen fax, hogy lehetett elnök? Látszik is a bónuszokon, tehenünk dögivel....
Nem gondoltam, hogy ennyi ész szorult csak beléd?Éheslonak mégis igaza van?
Kicsit tultolod...
Nem hiszem.Reális látásmód! Ha egy elnöknek ennyi esze volt nem csodálkozom, hogy a Reswarból pont úgy kerültünk ki, amely konzerválta a tehetetlenséget a lebénított és sakkban tartott országot.De sikerként is lehetett interpretálni.Ez rosszabb meglátásom szerint mintha bónuszok nélkül maradtunk volna.De ezt az eRepublik kikötötte, hogy amagyarokban nem szabad teljesen eltaposni a nacionalizmusuk szikráit, mert nem lesz érdeklődés, nem nyílnak ki a hitelkártyák.A legnagyobb nyertese a Reswarnak az eRep haszonélvezői.De a nemzetüket is nyeregben tartották, és magyart meg hamis reménnyel ámították. Az egyik legnagyobb valóságos vesztese a Reswarnak eMagyarország.Majd idővel rájöhet mindenki.
Van elég károgó. Tegyél inkabb károgás helyett.
Egy rosszul kormányzott hajót nem kell extrázni, mert a hibák hamarabb kijönnek.
Pénzt akkor sem tennék bele, ha annyi pénzem lenne mint Sorosmészároscsányirócsildnak.
[removed]
Nem károgás, hanem realizmus.
Sakkban voltunk és maradtunk is és ezért minden hazaköltözés értelmetlen, haszontalan.
A külföldre költöztetést kölcsön tokenekkel, kárpótolni kell a sok nyűgért.Ez természetes kellene legyen.
reduit:
Igen lehetet volna érte pénzt kérni, sőt ha valaki akar adni hát legyen.
Barátfalon volt aki, 2k cc-t fizetett darabjáért. Tehát érthető amit mondasz.
Viszont a felajánlók, nem gondoltak érte fizetséget, hiszen ezzel a tokenezéssel, igazából az államnak és a játékosoknak segítünk, hogy ne kerüljön annyiba.
7 token egy q7 vs 40-60k cc-vel szemben.
Tokenje jellemzően azoknak nem lesz elég, akik nem szoktak ütni annyit.
Szóval ezt segítségként fogtuk fel, nem kell ezért lehülyézni senkit.
Tudjuk, hogy mi mivel jár, bármi furcsa is legyen, képben vagyunk.
Ha valaki úgy akar felajánlani tokent, hogy pénzt kér érte, megvan a lehetősége.
Azt hazudja a hazug sunyigma, hogy a tényekre emlékeztetés az "károgás" lenne.
Akkor mi az, amit a puccsista országrontók, a TW mutyijukat magyar eredeti területekre szervezők, az ellenségeink elleni harcc helyett a magyarok ellen harcolók tesznek?
Aljasság.
Becstelenség.
Mi az, amit a fékerek, sokadnickes csalók, karaktervásárlók tesznek, meghágva bármilyen morált, szabályt?
Aljasság.
Becstelenség.
Mivel a román adminok komálják az antimagyarokat, magyarpusztítást a becstelenséget, ezért a sunyigma félle senkik itt királyoknak érezhetik magukat, a románok bérén vett kápóik védelmét élvezve.
Pedig nem azok, mert a becstelenségük törvényszerűen vezet a bukáshoz 10 éve folyamatosan.
A kulcsfontosságú területeken buknak:
- játékostársakat,
- éles harcokat,
- háborúkat,
- bónuszokat,
- gyarmatokat,
- szövetségeseket,
- támogatókat.
hiába növesztik a farkincájukat, ütnek rekordokat eMagyarország és a magyar játéksok ellen, hiába aratnak BH goldezreket, csak senkik ők az erep nyomorult román világában, hazudjanak bármit.
Reduit helyesen írja.
A reswart elbukták, a sikernek hazudott aktivitásukkal, eMagyarország elleni harcaikkal pont annyi bónuszt sikerült összecsalniuk, mint az eosztrákoknak, akik köztudottan hatalmas és erős ország.
Ja.
Nem.
Vannak vagy 30-an és harcolnak tucatnyian.
https://www.erepublik.com/hu/article/reswars-2020-rt-kel-s-2725665/1/20
Ez a valóság hazug sunyigma.
Ez nem károgás hazug sunyigma.
Ez a tükör a becstelen csaló bandátokról hazug sunyigma.
.
Teljesen érthető Éhesló, te azt vártad,
hogy majd full-bonuszt hozunk ki a reswar-ból is.
Elvárások az egekben, amennyit bármiért tennél,
az meg dupla nulla. (Nem a sebzésedre értettem.)
Ha más országhoz hasonló bónuszokat hoztunk ki
és egy csomó más országnak is csak a
gyakoriak vannak lerakva, annak mi az oka?
Na?
- Szerinted mi..., mert mindenért mi vagyunk hibásak.
- Azért is ha te rossz helyen ütve cseszel ki a saját országoddal.
- Azért is ha te nem ütsz éles csatában az országod mellett.
- Azért is, hogy el voltunk törölve amikor kezdtük.
- Azért is mert volt radius.
- Azért is, mert ..... (Folytassátok tetszésetek szerint..)
Szaszii nem a tokeneknek van ára, hanem a tortúrának, amivel jár a használata a felajánlónak.és a pénzét is kockáztatja, sőt azt is állítom, hogy ráfizetéses ha több holdingot akar később.Nyűg.Persze tudom ti ott a kormányfazéknál mindent szívből megcsináltok, eddig csak én nem vettem észre.Elnézést!
A holdingot, miután megtörtént az átrakás (visszament a tulajhoz a tulajdon), a felajánló tudja törölni. Így nem kerül neki plusz költségbe.
Akkor hajrá, tiszta nyereség és jószív!
Lehet igy is nevezni azt ha valaki segiteni szeretne. Szerintem tulzottan nagy kockazat nincs benne, ha meg van akkor vallalom. A munkaval kapcsolatban meg szerintem a kormanyban tobbet dolgoztak, dolgoztunk a koltoztetetos cikkek megirasaval es a program kidolgozasaval, koncesszioban szerezheto nyersanyagok felkutatasaval, mint par ceg mozgatasa tokennel... Kerdezd meg errol Zolit, Szaszit es Goobeet.
Szerintem igy tudunk elobbre jutni, ha minel tobben tesznek a kozosbe idot, munkat esetleg penzt. Persze jatszhatjuk egyedul is a jatekot, de akkor nem jutunk elorebb.
Nem kellene költözni, ha nem a tehén csordát gyűjtötted volna.
És azzal jutunk előrébb ha a fontos és kigondolt haditervet összeütjük, nem azzal, hogy feleslegesen dolgozunk a költöztetéssel.
Dehát haditerv sincs, vonatozás a végtelenbe...Aztán vagy lesz bónuszunk vagy nem.
Szóvá kellett tenni ezt is.És mindenki azt csinál amit gondol.
(Fsb bedőlt kölcsönei nem túl sok reménnyel kecsegtetnek...azért jobb ha ezt szem előtt tartja mindenki!)
Haditerv is van, azzal is foglalkoznak paran. Ha korbenezel a terkepen, akkor azon keves Code orszag koze tartozunk akik nincsenek reszben vagy egeszben eltorolve eredetin. Nezd meg a gorogoket, torokoket, ciprusiakat... Ez nem azert van mert szerencsenk van.
A tehen csordaval kapcsolatban. Igen valoban van 2 tehenunk, de vmibol kelett kettot szerezni, amikor mar a ritkakat nem tudtuk letenni a radius miatt. Erre esett a valasztast, mert remeljuk h lehet penzt csinalni belole. Egyebkent jelenleg is epp targyalok ez ugyben, remeljuk lesz eredmenye es akkor mar csak 1 tehenunk lesz es plussz bevetelunk.
Tudom, hogy dolgoztok és ezért köszönet jár.
A hatékonyság és valami meglepő húzás hiányzik.
Tudom, be vagyunk szorítva és nehéz bármit is.
De a cégköltöztetés ügyben el kellett mondani, hogy aki belevág annak kockázatos lehet...
Mindenki úgy dönt ahogy akar.
Nem SzaSziii, nem vártam fullbónuszt, már nagyon régpta nem várok és ha érdekelne és utána néznél olvashattad volna.
Egyszerű dolgokat vánék el 11 éve ebben a román xerban:
- ne uszítsatok eMagyarország ellen,
- ne adjatok eredeti területeket, magyar érdekszférába tartozó területeket senkik, ellenségek kezére, hagyjátok a népet békében termelni Budán és Miskolcon, no meg Pozsonyban is,
- ne harcoljatok ellenségeink oldalán a magyarok ellen,
- ne lopjatok, ne mutyizzatok sunyiban közpénzekkel, ne toljatok egymásnak mutyi CO-t, mutyi hitelt,
- takarítsátok el magatok közül a csalókat, karakterkereskedőket, fékereket, puccsista gazembereket, akik a magyarokra támadtak.
Ez nem sok és nem is nehéz dolog, van nem kevés játék ahol sikerült már tisztességesen játszani és közösségben közös célokért küzdeni - nem az ellenségek oldalán a sajátjaitokat meglopva, átverve, megpuccsolva.
Nektek nem megy 10 éve.
A következményei ismertek, hazudj bármit.
Ebben a játékban sem a magadfajta gazemberek elvárásainak akartam soha megfelelni. Fizetem az adót, kommentelek, edzek, dolgozok, harcolok naponta a magyarok oldalán az ellenségeik ellen.
Ez a magadfajta mocskok szerint semmi.
Szerintem meg messze több mint amit itt a bandád művel, mert becsületes játék.
A felelősség elől hiába menekülnétek, mert a fékjeitekkel biztosított szánalmas hatalmatokkal, a románok bérén vett kápóitokkal uralogva se jutottatok semmire, miközben a hazug sikerpropagandát toljátok.
Nem tudok rossz helyen ütni, mert a magyarok oldalán harcolok az ellenségeink ellen.
Ott harcolok az éles csatákban ahol a kedvem tartja és amikor a kedvem tartja, nem vagyok a féketek.
Azért voltatok eltörölve, mert antimagyar jeticsicskák vagytok, asteria alapítók, romsert támogatók, proastéria csicskák a románok agressziója után is, dögunalmas TW mutyiba fullasztva eMagyarországot.
Elcsesztétek.
Ti.
Nem én.
Ez fontos különbség köztünk, hazudjatok bármit.
- Ne uszítsatok eMagyarország ellen,
- Senki nem uszit, az ország érdekei mentén folynak a dolgok.
- Ne adjatok eredeti területeket, magyar érdekszférába tartozó területeket senkik, ellenségek kezére, hagyjátok a népet békében termelni Budán és Miskolcon, no meg Pozsonyban is
- Te fogod megvédeni az orszagot, te fogsz valodi penzbol tankolni ha szerbnek románnak megadjuk az eselyt hogy ránktámadjon?
- Ne harcoljatok ellenségeink oldalán a magyarok ellen,
- Senki nem harcol magyarok ellen RAJTAD KIVUL, egyedul te vagy itt az a kivénhedt megkeseredett kis senki aki a jatekban éli ki IRL sérelmeit.
- Ne lopjatok, ne mutyizzatok sunyiban közpénzekkel, ne toljatok egymásnak mutyi CO-t, mutyi hitelt,
- Semmi ilyesmi nem tortent, az egybites agyadban léteznek ezek a dolgok, belemagyarazol mindent mindenbe hogy az embereket egymasnak uszits. Egy kis aljas senki vagy.
- Takarítsátok el magatok közül a csalókat, karakterkereskedőket, fékereket, puccsista gazembereket, akik a magyarokra támadtak.
- support@erepublik.com , a tobbi csak a szokasos pofazas.
Igazan bekussolhatnal mar vegre, senki nem kivancsi az ótvar véleményedre ami semmi masrol nem szol csupan ugyanazt a marhasagot fujod ujra es ujra, ugyanugy ugyanazt az idiótaságot szajkózod. Egyebkent pedig nekem tökmindegy hogy pofazol vagy sem mert azt mar elerted hogy a jatekosok 95%-a aki ertelmes kb semmibe se néz téged és csak röhög a vergődéseden. Nagyon kevés dologban van igazad és azoknak vajmi kevés köze van ahhoz amit fujsz itt nap mint nap.
Sajnos az eMagyar történelem telis tele van hamis és inkorrekt történetekkel.Ebben biztosan igaza van Eheslonak.Lehet mást is jól lát. Viszont azt nem érti, hogy a játéktechnikája nem engedi meg az egyenes és direkt hadműveleteket, mert ahhoz gyenge eMagyarország!
Még az indulási időmben is sok anomália volt és most ahogy visszajöttem is vannak aljas húzások.Sajnos!És vannak szép mozdulatok is.Tény és való!
Naponta uszítotok és harcoltok a saját eországotok és játékosaitok ellen, hazudj bármit hazug sunyigma.
Ez nem az eország és nem a magyar játékosok "érdeke" hazug sunyigma, hanem a magadfajta antimagyaroké, akik éles harcok helyett farmolnak BH ezreket a sajátjaik ellen harcolva akár.
A magyar játékosok érdeke az ellenségeink pusztítása lenne.
De arra gyávák és kevesek is vagytok puccsista csaló sokadncikes fékerekként.
Is.
Meg a plebs is leverte a pancser puccsotokat. Emlékszel rá igaz?
Ti nem védtek meg senkit. Megszálló ellenség és megszálló ellenség között a játékosok többsége számára nincs különbség: nem tud termelni, bosszantja, ha Buda, Fehérvár, Miskolc törököké, vagy más senkiké, akiket ti épp barátnak, szövetségesnek hazudtok, mint a románokkal is tettétek.
Ti, hazug sunyigma, nem véditek meg az országot senkitől, hanem eladjátok bárkinek, hogy mutyizhassatok, vagy eltörlitek a bruzilokkal, mert arra élveztek, ha magyart alázhattok.
Én legalább nem adom el senkinek eMagyarországot, nem harcolok, BHzok naponta többször is a magyarok ellen - szemben a csaló, becstelen, antimagyar bandáddal.
Bármely primitív antimagyar mutyitokban egyszerűen cáfolható vagy sunyigma. Ti harcoltok naponta harcoltok saját ehazátok, a magyarok ellen, a csata logokban ott díszelegtek az ellenségeink oldalán. 8 éve.
Nem én harcolok és szerzek BH-t a magyarok ellen hazug sunyigma, hanem a xer antimagyar puccsista bandád. Nektek ez a játékélmenyetek.
Nekem meg nem.
Az RL maszatolásod, hazudozásod csak arra + bizonyíték, hogy primitíven aljas vagy, buta és becstelen.
Is.
Rendszeresen loptok, mutyiztok sunyiban közpénzekkel, arra is számos példa ismert, közlönyök, cikkek tucatjai őrzik a mocskos tetteitek emlékét, ahogy sunyiban toltatok egymásnak mutyi CO-t, mutyi hitelt, ahogy aljas módon loptatok. Hazudhatsz bármit, hazug sunyigma, a tények cáfolnak, nem én.
Én csak felidézem, bemutatom, milyen elképesztően aljas banda vagytok.
Az pedig, hogy a romn adminok támogatják a kápóikkal a csalásaitokat, fékjeiteket, karakterkereskedőiteket, tolvajaitokat, nem a közismert és látható, roman szervereken megörökített csalásaitokat és becstelenségeteket cáfolja, hanem azt bizonyítja, mennyire becstelen, aljas csalók vagytok.
Velük együtt.
Ne legyél rá büszke.
Nagyon huta vagy, ha azt hiszed, parancsolhatsz nekem.
Az pedig csak egy újabb szánalmas, primitív hazugságod, hogy "senki" nem kíváncsi az általam leírt tényekre, forrásokra és a veleményemre, hiszen itt vergődsz xer senkikent te is pártucat csalóval és gazemberrel a kommentem és a cikkeim alatt, míg - no nem magadfajta hazug becstelen xer senkik - szavazatokkal és saját tapasztalataikkal, veleményükkel igazolják vissza azt, amit évék óta írtam.
Az ellenben tuti, hogy te meg a bandád valóban xerrt se érő hazug senkik vagytok, amint ezt a reswar is a napnal világosabban megmutatta.
Olvashatod magad is az eredménylistán feketén fehéren, de inkább itt is csak primitíven hazudozol.
Ebben IS igazam van, ahogy a leleplezett csaló feker karakterkereskedők, sokadnickek kapcsán IS, no meg a sorozatos bukásaitkk kapcsán IS.
A többi pedig erepes történelem, amit a magadfajta antimagyarok tettei mocskolnak össze.
Enjyit is értek.
Rl detto.
@reudit: az erep mindent "megenged", amint az jól látható.
Sehol jijcs szabályként leírva, hogy a saját eországunk és játékosaink ELLEN kell naponta harcolnia bárkinek is.
Ez antimagyar "újítás" volt 8 éve, a románokkal kötött szövetségük és asteriaalapításuk korszakában.
A becstelenség nem hozhat valódi, tartós sikert, meg ha oly tetszetős is.
Sehol.
Itt sem.
Rl detto.
A becstelenség vége mindig a bukás.
Ez sokezeréves tapasztnyalat, de nevezheted isteni törvénynek is.
Eheslo amit leírsz akkor megvalósítható, és lenne eredményes, hogy ne kelljen taktikázni. (TWzni)
Ha lenne 500 maverick packosunk.
És bármikor fél kézzel vernénk bárkit.
Ha az az 500 játékos legend xx lenne.
Ha erre elkezdesz költeni RL pénzt akkor hajrá.
Mindaddig amíg ez nem valósul meg,
amit mondasz csak arra jó, hogy ismét napi 1 db rwt tudjunk indítani.
SazSziii: amit itt is irsz, nyilvánvalóan hazugság.
EAusztriát 30-40 lakossal 10-15 harcossal pár kalandor uralja évek óta a fékjeivel és a kápókkal.
Egyikük se világbajnok.
Sőt.
Ennek ellenére ugyan annyira képesek mint a csaló féker antimagyar bandád.
Sőt.
Fajlagosan százszor többre.
Ilyen eországból van még féltucatnyi.
Olvasgasd rómaiszam cikkét.
Tanulságos.
Mindaddig, mig a TW mutyitok fontosabb a magadfajta antimagyar csalóknak, puccsistaknak, mint a magyar játékosközösség nagy része, mint a normális termelés, mint az ellenségeink elleni harc, tovább pusztulunk.
Veletek együtt persze, mert 8,5 évnyi mutyitok is a pusztulásunkhoz vezetett.
A xer receptet pedig csak a magadfajta hülyék erőltetik.
romaiszammal együtt egy buta funkcionalis analfabéták vagytok.
Nem hazug sunyigma, hazug xer alak vagy.
A bandád nem különben.
rRonin olvastam csak azt nem láttam mi van, ha még szeretne alapítani későbbiekben?Mert nagyon drága lesz.
Tudod, ebben a játékban a közösségi gondolkodás (a plasztikon kívül) vezet sikerre.
Van tokenem, van aranyam, vannak holdingjaim, és KÉPZELD, hajlandó vagyok ingyen segíteni, rászánni 2×15 percet, meg kihitelezni párszáz aranyat 10 napra, hogy segítsek valakinek, akinek nincs annyi játékbeli erőforrása, mint nekem.