Непослушни депутати [списък на дарилите и недарилите]
sKru4a
Винаги ми е доставяло някакво извратено удоволствие да преследвам депутатите за златото от медала им. Не че нещо, но депутатския медал е малко по-особено постижение и е редно да се дари.
Минаха 2 дена от началото на новия конгрес. Време е да видим кой съвестно си е дарил златото от медалчето и кой - не.
Този път от всичките 40 депутата няма нито един баннат.
Дарилите към БНБ са:
Simeon Mihaylov - 3.48
Kiwito - 2.80
Atanas Yourdanov - 2.12
NKrustev - 4.13
quickJ0 - 3.43
kaspar7 - 4.00
cTaHucJIaB - 3.50
bardarsky - 3.46
nikit0o0 - 5.00
pernik1948 - 4.41
AMitrev - 2.80
NKFV - 3.89
primma - 5.00
Ziezius - 3.49
Ivan Mihov - 4.70
deskokd - 3.77
normal_m - 3.90
sKru4a (язе) - 5.00
begemottttt - 4.21
J Grey - 3.00
Hirtos - 3.04
cryptos - 4.05
swenbecker - 3.64
ikov - 4.72
Общо: 94.54
Kire Liberalo за тях е пуснал отчет
Към Detska Gradina са дарили:
slap86 - 5.00
Anushchek Pishchek - 4.72
IvJorell - 10.00
Dimitar Sechanov - 3.63
nqmame_zaguben_flag - 3.67
Общо: 27.02
spunk BG е дарил своите 3.52 на еБЧК - организация, също занимаваща се с благотворителна дейност.
Общо дарения: 125.08
Иначе специални статии със скрийншоти за това пуснаха normal_m, IvJorell, Обединена България и pernik1948
Тъй де.. Това не е толкова интересно.
И този път има депутати, които не са си дарили златото от избирането. Това са:
http://static.erepublik.com/uploads/avatars/Citizens/2009/12/29/b46fc601a316392159a9b0d5adffb04d_55x55.jpg" /> metala97
http://static.erepublik.com/uploads/avatars/Citizens/2010/01/06/634bde2e3a7a89d542cb49144e320737_55x55.jpg" /> ULTRABOTEV
http://static.erepublik.com/uploads/avatars/Citizens/2009/12/30/a85813a99fcf342921b0ed041717be53_55x55.jpg" /> Podkrepa
http://static.erepublik.com/uploads/avatars/Citizens/2009/11/09/16aad7ba978ca6257e195e9f06c5d6e2_55x55.jpg" /> doko_fena
http://static.erepublik.com/uploads/avatars/Citizens/2010/04/26/284db67eb55b97f11dacb6ef860ac5f5_55x55.jpg" /> Trustos
http://static.erepublik.com/uploads/avatars/Citizens/2010/02/25/5425089478b65bd8ab7250fd1131666e_55x55.jpg" /> Darth Dormas
http://static.erepublik.com/uploads/avatars/Citizens/2010/06/06/af8e13d367bec1c6261a84fa29a7c325_55x55.jpg" /> Julian Zlatev
http://static.erepublik.com/uploads/avatars/Citizens/2009/01/12/979e14b9cf18efd67c1eeeffa83cbdb0_55x55.jpg" /> Squall Leonheart
http://static.erepublik.com/uploads/avatars/Citizens/2009/07/27/4bea55ed4f3cc407cbcb4c0ddbe9e8b3_55x55.jpg" /> vasilto
http://static.erepublik.com/uploads/avatars/Citizens/2009/04/01/f7bee28eb9952d13274d6c3100c5fbcb_55x55.jpg" /> John Malkovich
Общо 10 души. Да изтеглят средно по 3.50 злато, това са 35 злато допълнително. Със сигурност обаче повечето ще изтеглят повече от 3.50, така че тази сума най-вероятно ще се увеличи.
Надявам се наистина да са пропуснали в цялата суматоха, а не просто да са решили да си задържат златото за себе си. Който от тях си дари златото, да ми прати едно съобщение, аз ще го махна от списъка.
Между другото не искам да го приемате като заяждане, но няма как да не ми направят впечатление депутатите на БНФ. От всичките 8 само Kiwito и pernik1948 (pernik1948 само влезе от листите на БНФ, иначе е БСА) са си дарили златото, останалите 6 не са (поне засега).
П.П. А, да, ще ви помоля пак за вот
Comments
Криза е, държавните пари са малко за крадене, трябва оргове да се отварят, посланици да се 'пускат'...
Даренията ако са на сила не са дарения. Това си е чист "Депутатски Данък".
Аз съм ЗА даването на парите от медалите но ми звучи лицемерно като се търси сметка при "даряване".
Даренията към детска градина също не са дарения, защото за това "дарено" злато ще се вземат левове.
Радослав +1
Винаги съм смятал, че дарението е въпрос на личен избор и вътрешна потребност. Ето защо никога не съм задължавал депутатите на БДП да го правят, нито възнамерявам да пускам отчети. Дареното злато не може да е измерител на сериозната работа и добрите намерения. А подобни статии сериозно клонят към популизъм.
Те хората са казили-дариш, а не да ги преведеш задължително(не защитавам моите съ партиици!)просто казвам това което си е.
Никой не е задължен да дарява това злато, прави сте. Както никой не е задължен да не купува гласове, например
Идеята е, че ти това злато го получаваш благодарение на народа и е малко тъпо да го задържиш за себе си
Митрев, не ти схванах логиката
AMitrev +1
Това е един от редките случаи, когато съм съгласен с него.
Empiree краде само за себе си, а неговите хора знаят че краде и направо му ги даряват 😃
(лека шега)
БНФ НЕ ДАРЯВА, А ПРИБИРА НЕ РАЗБРАХТЕ ЛИ ГО 😃
Още от първия ми мандат като депутат знам, че даряването на златото от медала е един вид традиция, която е редно да се спазва. Като това е един доста тактичен намек за принципното положение с тези медали и златото от тях. На тези дарения винаги се е разчитало от бюджета. Затова никога не съм си позволявал да пренебрегна тази така да се нарече традиция. Но от наблюденията ми през тези 5 парламента, в които съм участвал е, че все едни и същи се правят на приятно разсеяни.
Естествено изборът да си плюят на репутацията си е изцяло техен, но е малко неетично спрямо тези, които редовно си даряваме златото от медалите.
Не намирам статията за популистка, тъй като никъде не се набляга на партийна принадлежност на депутатите. Набляга се основно на личности. Такива статии според мен са изключително полезни, тъй като дават възможност на "Господин Избирателя" по-добър поглед върху личността на избраниците му.
Логиката на Митрев предполагам е желязна, за съжаление само той си я разбира и това не може да бъде доказано 🙂
Митрев що не пишеш нещо за 10-те въобще не дарили? Там хич не ти чувам гласчето, но за даренията към детската си първи. Някакви проблеми ли имаш с тази организация?
едит: станаха двама, но пак ще си чакам отговор относно онези 10-те където само си премълчава 😉
РЕКЕТ! СЪД! СМЪРТ ЗА БЕНЕФЕЕЕ!!!
@Митрев,
Даренията към Детската градина са си дарения за държавата. Така или иначе, златото ще отиде в БНБ, а то е нещото, от което БНБ има крещяща нужда. Левовете, които ще постъпят в Детската градина от това, ще бъдат използвани само и единствено за благотворителни цели и за бъдещето на еБългария. Така или иначе, Детската градина е финансирана и от БНБ. Дали ще се финансира с донейт от БНБ, или ще си купи левовете с дареното злато, според мен е все тая.
Още един въпрос към Митрев: ако аз в момента даря 100 злато на организацията Bulgarian Army SO вместо на БНБ брои ли се като дарение към държавата?
Предпочитам да даря 100 голд на партията отколкото 5 на държавата като не знам къде отиват !!!
Вие не разбрахте ли че БНФ трябва да имат злато!
Ако си даряваха златото от медалите как щяха да въртят бизнеса с купуване на гласове??
Bulgarian Army SO е държавна организация, докато Детската градина не е. @NikolayMilev сега схвана ли?
Даренията са традиция, като парите се даряват на държавата.
П.П. Гадно ми е да гледам подобно нещо...
"Предпочитам да даря 100 голд на партията отколкото 5 на държавата като не знам къде отиват !!! "
Първи националисти първи патриоти ама като дойде време за плащане някой друг ще плати сметката... жал ми е.
Симеоне, май си поизпуснал този абзац:
"Между другото не искам да го приемате като заяждане, но няма как да не ми направят впечатление депутатите на БНФ. От всичките 8 само Kiwito и pernik1948 са си дарили златото, останалите 6 не са (поне засега)."
Мен лично, не ми дреме особено кой дарява и кой не. Ясно е, че това е стара традиция, но все пак никой не е длъжен да се съобразява с нея. Ако се каже всичките 40 депутата да си преведат златото на БНБ и че затова ще се води отчет - ок, нека да има отчет. Обаче такива статии от типа "Виж ме къв съм готин, а оня там не е" не ме кефят особено.
Пичове стара традиция, стара ма ако знаех за какво ми отиват парите щях да си ги дам нали са 5 злато ма просто всеки път депутатите си дават парите после парите се затриват... Поне една кампания за подпомагане да бяхме направили вместо парите да ходят за "Чукчите"
Извинявай, това като признание за злоупотреби от сегашното правителство ли да го разбираме?
metala97
20
metala97 Ден 951, 05:17
Предпочитам да даря 100 голд на партията отколкото 5 на държавата като не знам къде отиват !!!
Чак злоупотреби не,но имам доверие само на някои хора🙂
Вие от БНФ сте ебаси и наглеците долни, да знаете.
Въобше не ми пука за бана, ама срамота - предимно БНФ-фарчета не са дарили златото, а на всичкото отгоре и тоя последния се изцепи много могъщо...
Значи вие винаги можете да мрънкате как ни управляват олигарси и как всичко живо е срещу вас и ви мрази, но можете да не дарявате златото, защото "Пичове стара традиция, стара ма ако знаех за какво ми отиват парите...". Няма ала-бала - или даряваш или GTFO.
Особено металче на теб най ме е яд, но хайде сега...
Поне проклетия си правопис оправи!
metala97, не разбирам защо тогава подкрепяш сегашното правителство, на което нямаш доверие.
Митрев, тоест, защото паролата не е дадена на всички от БНФ и да окрадат и този орг ли? За това ли не е държавна?
Иначе Скруч много добра статия - аз, досущ като теб, като едно столкърче редовно гледам кой си е дарил златцето 😃
Dexter55 знам, че те е яд. За правописа ще кажа, че едва ли ти си могъл да пишеш по-добре на моите години 🙂
Хах, наистина да кажат, че не знаят къде им отиват парите, когато тяхната партия върти същоте тези пари в момента, е леко казано нелепо...
@metala97 това вече не го разбирам. Аз мога да имам доверие в това какво Кирето и Емпире ще направят със златото в БНБ, което дарявам, а ти им нямаш доверие, макар да сте една партия? Как може да гласуваш за един човек (не ми казвай, че не си) и след това да заявиш, че му нямаш доверие. Какво правиш в БНФ, ако нямаш доверие на лидера на партията си?
За мен подобни оправдания, като да нямаш доверие на тази или онази институция, са си доста елементарен набор оправдания.
Не случайно и в РЖ подобните партии обират 'маржиналните гласове'....У-ТАЙ-КА!
Метълче, специално на твоята възраст (13) си пишех също толкова добре, колкото и сега.
Но да си еДепутат и да пишеш по ТОЗИ начин...
абе не я разбирам цялата тази работа с купуването на гласове.ако някой ми предложи да си продам гласа,ще взема кинтите и ще гласивам пак за когото си искам
Ееее, вие пък, момчето е 97, оставете го 😃😃😃
браво ве някви 13 годишни дето хал хабер си нямат какво трябва да се прави ги правите депутати нямам думи. Пък като знаете че БНФ са крадци защо продължавате да ги избирате ?
Е, във виртуалния свят си на толкова, на колкото показваш, че си 🙂 Има 14-15 годишни, които разсъждават като 30. Има и 30-годишни с хлапешки акъл 🙂
Декстър, предвид това, на кое поколение принадлежи, има завидно добър правопис 🙂 Не бъди чак толкова строг...
Без да искам севтосах орга 🙂
Симо
И аз мисля, че статията е леко популистка. Спокойно можеше да се напише, че в БНБ е влязло еди колко си злато като дарение от новите депутати. Благодарим от сърце на тези, които продължиха традицията! И толкова. Дарението си е дарение и никой не трябва да оповестява кой колко е или не дарил. Не и без съгласието на дарилите/недарилите.
Традицията трябва да се спазва.Не трябва да се толерират разни скатавки бягащи по тъча.
Скруч как искаш всички конгресмени да си дарят парите като не се знае къде отиват.Да предпиемем че са ги дали и ако е някой който не си върши добре работата.Какво става? Парите(златото) отиват на вятара 😉
@Симо, или @НС предпочиташ?! 😃
На неговата възраст, на класните работи (съчинения) имах два сбъркани пълни члена и 5-6 сбъркани запетаи. И нищо повече.
А тоя тука, не стига, че стана депутат за моя сметка (голяма работа, де - стимул да се канидатирам във Варна другия месец), ами и грам не отбира от български език...
Но като се замисля това си е живо отражение и на РЖ - депутатите ни в момента не са по-различни - сетете се само за Калинчето Крумова 😁
Дам и без това само бототатстват половината, то поне златото да си дарят. Тая длъжност трябва да е изцяло безкористна.
винаги съм бил против това на някой да му се вменяват задължения. Самата дума ДАР значи, че даваш нещо, защото ти искаш да го дадеш, а не защото се очква да го дадеш.
А ако ще говорим за традиции тогава редно е да забележим, че хората често си разенят дарове. Т.е. очаква се че давайки нещо и получаваш нещо в замяна. В този случай даровете играят роля на пари за търговия. Никой не може да те насилва да даряваш пари, ако не искаш - това е държавен рекет. За да има отчетност кой си е дарил парите, първо трябва де та са необлагаеми и да се знае, точно до стотинка къде отиват кой ги разпределя и за какво ще се ползват.
SSOfia + 1
http://erepublik.com/bg/article/results-are-in-treasure-map-survey-see-where-you-stand--1435750/1/20">http://erepublik.com/bg/article/results-[..]1/20
Вижте тази статия, най-ниското изкарано регистрирано е 2.39, а нашия Атанс изкарал 2.12 😃
SSOfia, поне да знаеше правилата на играта преди да пишеш така...
Парите от медали са НЕОБЛАГАЕМИ! Когато ги дариш на БНБ, ти ги даваш на правителството на власт, което ТРЯБВА ДА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО за депутатите. Ако искат да се противопоставят на управлението, има други начини! А за 'нещо в замяна' - ами самията медал и точките опит, които ще получат? Ами възможността да моделират законите? Като са искали да печелят 'нещо в замяна' - за това ли са народни представители? Да печелят злато?
Оправдания от рода на "Не знам къде отиват" са меко казано смешни. Ами, отиват в приходното перо на държавния бюджет. За това дали има или няма държавен бюджет, дръжте отговорен президента, когото сте си избрали и кабинета му. Не използвайте това клише за евтино извинение, да се скатаете, защото от това губи държавата губи и БНБ, като държавна институция.
За 5 мандата и през ум не ми е минавало да скатая златото от медала. Дори в моменти, в които ми е трябвало за 1-2 дни, не съм се забавял и съм го донейтвал на БНБ минути, след като го получа.
Терминът "дарение" не е правилен в случая, защото е породен от функцията "донейт" на играта. Реално, това злато е спечелено, защото група играчи са ви гласували доверие да представлявате интересите на държавата от тяхно име. Не мисля, че припечелването на 3-4-5 злато от конгресменството ви прави точно това.
Щом някои хора се правят на приятно разсеяни и разтягат локуми какво било дарение и защо се правело, ще направя всичко възможно, да се въведе "донейта" към БНБ като _задължение_ на всеки избран депутат.
Нали бяхме крадци? Какъв би бил проблема тогава лицемерно да дарим 3.5 и да си вземем после по 350 примерно? Хайде изберете си поне не взаимоизключващи се обинения. Това злато е неоходимо за анитдепресанти защото мозъчния фалит на доста от представящите се за опитни играчи в еБългария е доста стряскащ.
Заварихме 200 злато в хазната. В момента гони 1000 след нормалните месечни плащания. За разлика от при повечето предишни правителства, еБългария вече НЕ Е зависима от дарения на шепа хора.
Има хора (предимно от малки населени места), които гледат да спестят 5 лева. Има и други хора, които със същите усилия вместо това изкарват 50. Няма лошо да ги има и едните и другите, всеки може да прецени кои са по-полезни.
Аз лично смятам че е просто малоумно да се драматизира въпрос за 40-50 злато от хора, които са увеличили същия този баланс с над 1000 (спрямо предишните). Не знам дали всички преди нас са крали като или просто толкова са можели, не ме и интересува. В икономиката вярвам в капитализма - интересуват ме резултатите, не обяснения, платоформи и добри намерения.
Подметке, ти самият открадна няколко пъти вече злато, и сега пак няма да спазиш традицията явно. Не съм го очаквал, просто явно има такива жалки душици. Щом за теб въпросът е дали да крадеш 3.5 или 350, няма какво да говорим. Някои други правят нещата с цел да градят, не да КРАДАТ!
А за наследството от предното правителство - ТИ ЛУД ЛИ СИ? Да не говорим че битките и разходите на предното правителство бяха В ПЪТИ ПОВЕЧЕ от на сегашното и пак заварихте В ПЪТИ ПОВЕЧЕ ПАРИ отколкото ще оставите!
този месец 8, другия месец 2ма - 3ма, ако заслужите
Чакайте, чакайте. Кажете за какво ще използвате парите от даренията ?
Аз съм дарявал предишния път когато бях конгресмен и ... нищо не се разбра къде отиват тези тогава над 100 злато... нищо. Ако отидат за ъпгрейт за компанията за защитни системи или за закупуването на нова болница аз лично обещавам да даря златото си и ще се опитам да обедя и други членове на БНФ да го направят.
Чакайте, чакайте. Кажете за какво ще използвате парите от даренията ?
Аз съм дарявал предишния път когато бях конгресмен и ... нищо не се разбра къде отиват тези тогава над 100 злато... нищо. Ако отидат за ъпгрейт за компанията за защитни системи или за закупуването на нова болница аз лично обещавам да даря златото си и ще се опитам да обедя и други членове на БНФ да го направят. Нали твоя мъпет е президент, бе? Що не го питаш него?
Абе верно бнф-арите сте скандални. Как можете да се оправдавате с фрази от рода "Не знам къде отиват парите" и тем подобни.
Никой, ама абсолютно никой, не ви кара да си дарявате парите. Също съм против член на една партия да прави такъв списък, при положение че всичко се прави доброволно. Който иска ще даде, който не - няма. Никой няма право да търси отчет за някаква доброволна инициатива.
Обаче да започвате да се оправдавате по този начин при положение, че партийният ви лидер е президент е абсурдно.