România 2017. Am evoluat.
C I P R I A N
You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.
C I P R I A N
Comments
decât.
Bravo tie pentru curajul de a deschide un subiect tabu pentru multi. Felicitari!
[removed]
exista si alt fel de familie decit traditionala?
da da, exista - familia noua : http://imgur.com/a/y1EEF
e ca-n bancul cu iepurasul si ursul . nu are rost sa dau argumente pentru ca cei pentru care le-as da nu sunt dispusi la procesarea lor. asa ca : "duceti-va si va insurubati singuri". puteam sa zic "duceti-va-n p**a mea" dar poate unora le convenea.
Ah, și poate vă era dor să vă implicați în ceva.
https://www.facebook.com/platformaro100/
Profesionistii 🙂). Vai de soarta noastra daca ajung aia la putere.
așa e. vai de soarta noastră dacă ajung singurii care au demonstrat că știu, pot, și vor să facă ceva bun pentru românia. tu votează acolo cu psd, la fiecare 4 ani primești o ciungă. 😉
Din pacate aia a fost sansa ratata ..... Pentru ca nu au ajuns aia la putere si au ajuns astia care sunt acum ne bucuram cu totii de marile realizari , de viitorul glorios cine il critica pe Ciolos sa se bucure de Dragnea si ai lui ... PUIE MSD
Nu sunt PSD-ist.. dar CUIE MIOLOS !!! In primul rand pentru ca a incercat sa dea "Tzeapa Pamantului" de 11 milioane euro !!! 😛
Iar in al doilea rand, primul lucru pe care trebuia sa-l faca (dupa tragedia de la Colectiv) era spitlul de arsi; daca nu avea bani alocati in buget, putea sa organizeze o cheta publica pentru asta (cum a facut si pentru tzeapa pamantului) !
In rest, nici nu ma intereseaza daca a mai facut altceva bun sau rau in anul ala de guvernare.
Dupa un an glorios cu ciolos, nu avem o institutie pentru fonduri europene acreditata. Nu putem lua banii europeni din cauza asta. Deci a fost un an pierdut.
In schimb avem marete realizari, de genul am omorat un producator de lactate, am inchis sectii de sputale, am inchis dipi ca facea concurwnta la sri, dar tinea de guvern. Nici un km de autistrada, tarom pensioneaza avioane, dar nu se cumpara altele si lista e lunga.
Nici eu nu sunt psd-ist, dar intre unul care gandeste un plan de guvernare si unul cate urla doar coruptia, il voi alege pe primul. N-am votat, dar daca votam, votam tariceanu, singurul care pare ca are coliana vertebrala.
Nici aici nu scap de Julien?
Ticket submitted succesfully.
We will analyze the case and take the appropriate actions.
Please note that you will not be notified about any measures resulted from this report.
We are sorry for any inconveniences this might cause.
oh, uite unde mai era un alt mic pesedist.
Nu știu unde vezi tu asocierea cu pesedeul. După căpuțul tău, oricine e împotriva lui Julien și a vasalității față de Bruxelles este pesedist?
Ce sa ii ceri. El s-a nascut vasal. E tarziu acum sa ii creasca coloana vertebrala si creier.
http://prntscr.com/f6ja7k
am urmarit conferinta TEDx si in general am o parere buna despre Ciolos chiar daca m-a lasat cu ochii'n soare cu interzicerea mineritului cu cianura -dar nu reusesc sa inteleg cum anume as putea sa ma implic mai mult fara sa deleg responsabilitate si reprezentabilitatea mea altora.
Pe site-ul lor scriu frumos si corect ca da un om politic nu are venituri din alta meserie decit din politica este foarte usor sa devina corupt si sa fure cit mai mult din banii primiti de la altii - eu nu am timp sa fac si munca obisnuita sa intru si in politica, deci mai mult decit sa semnez petitii si sa ies afara pe strada sa arat ca sunt de acord cu ceilalti, ce altceva as putea face?
M-am uitat si pe 100.ro sau ro100.ro cum s-o numi saitul ala, dar n-am priceput concret care e urmatorul pas dupa petitii si manifestatii de strada - tu ce ai inteles?
nu asocia una cu alta. strict ca pas următor după manifestații în anumite probleme (ceea ce s-a și făcut într-o formă mai mic) e crearea unor ONG de către oameni cu ceva cunoștințe juridice sau administrative iar tu poți fi unul din membri care să susțină și să se implice atât cât poate.
platforma lui cioloș e mai degrabă o alternativă de moment la un partid politic, și cred că în direcția asta și vrea să deschidă drumul. către o formațiune politică. în cazul ăsta te poți implica în aceeași manieră, dacă te simți legat pe mai multe puncte de platformă, devenind membru și în măsura posibilităților, dând o mână de ajutor.
ca persoană fizică, dacă ai timpul necesar te poți implica și legal, în măsura în care multe aspecte (forurile decizionale la nivel local de exemplu dar nu numai) au obligativitatea prin lege să fie deschise publicului larg.
dacă știi unde să cauți pe site-urile administrației locale, sau ce formulare să completezi, poți cere detalii fizice iar autoritățile au obligativitatea să-ți răspundă. dacă știi să interpretezi corect un act și există probleme, le poți sesiza și chiar înainta către instanță sau alte instituții abilitate. sunt multe moduri de implicare. dar sunt mai preocupați cu alte subiecte orchestrate de la moscova.
aha, ok e clar.
e clar ce?
e clar raspunsul tau adica am inteles la ce se referea Ciolos
nu i-am urmărit discursul. nu-mi dau seama dacă ești ironic sau nu.
http://prntscr.com/f6ja7k
ha ha, nu sunt ironic deloc - am inteles ce altceva decit sa iesi in strada si sa semnezi petitii on-line mai poti face.
ONG-uri cum zici tu, sau partid electronic cum zice Ciolos, sau sa sap pe site-uri dupa formulare si somez autoritatile sa-mi dea informatii.
asta e clar 🙂
http://prntscr.com/f6ja7k
tu oi fi vrun asistat social?
piticigratis zice ca asta ar fi graficul Cpf-ului:
"2017 referendum pentru redefinirea familiei.
2018 referendum pentru interzicerea avortului
2019 referendum pentru trecerea in constitutie ca suntem tara crestina.
2020 referendum pentru interzicerea iesitului femeilor in spatiul public fara batic
2021 referendum pentru arderea pe rug a tuturor vrajitorilor care cred in fizica, chimie, microcipuri si alte domenii pe care nu le intelege omul simplu pentru ca sunt facute de diavol.
pentru ca atunci cand prostii sunt majoritari, problema lor principala e ca altii stiu chestii. iar solutia prostului nu e sa se educe, ci sa interzica educatia altuia. ca daca toti suntem prosti, nu mai e nimeni prost. noapte buna."
e o exagerare cu titlu parodios, dar e pe acolo, aproape.
cu nu prea multi ani in urma homosexualismul era pedepsit cu inchisoarea daca nu ma insel si atragea oprobiul public. La fel era si pedofilia, necrofilia si violul
acum homosexualismul nu mai este pedepsit cu inchisoarea si se lupta puternic sa nu mai atraga oprobiul public (ca presupun ca de asta se leaga poza ta cu familia traditionala, in modul tau - de acum traditional - de a bate cimpii mar ...).
Pedofilia care e imediat la coada dupa homosexualism e nelinistita, s-a plictisit de atita asteptare nu mai are rabdare, vrea si ea in fata si la lumina, iar violul cu necrofilia tipa mai din spate "sa se dea cite una la fiecare sa ajunga la toata lumea" ....
tu pui homosexualitatea la un loc cu violul. tu nu prea înțelegi noțiunea de consimțământ se pare. bine, nu e de mirare. se pare că te încadrezi în imaginea mai sus parodiată. și știm cu toții că bărbații tradiționali români nu cer voie de la nevastă înainte să o bată.
conform definiției mai nou votate datorită specimenelor pe care le-ați votat, asemănându-vă cu voi, dacă o familie e formată doar dintre un bărbat și o femeie care pot concepe un copil, înseamnă că acel părinte singur care îngrijește un copil nu e o familie. sau acel bărbat și femeie care din motive fizice nu pot avea copii, nu sunt o familie. sau, două persoane de același sex nu se pot numi familie, chiar dacă poate nici nu vor copii. sau tu nu poți considera cel mai bun prieten al tău parte din familie. sau rudele vitrege nu mai sunt parte din familie. sau, sau, sau?
din cauza voastră, a celor care nu ați depășit secolul 1300 toamnă, țara asta e unde e, și va rămâne în mocirlă.
ha ha m-ai prins - da violul sa zicem ca tre sa mai astepte ca e din alt film, dar ai pierdut ideea - pina nu de mult omenirea simtea repulsie fata de homosexualitate. se lucreaza la anestezierea acestei repulsii, ceea ce - chiar 1300 toamna asa cum e - tot gresit ramine.
homosexualitatea, la fel ca pedofilia si necrofilia (care sunt inca respinse, dar sigur se vor gasi la un moment dat suficienti oameni anocrati in prezent - evit sa zic "ca tine" - sa le gasesca loc in sufletul lor si acestor chinuiti care nu sunt vinovati de faptul ca simt atractie sexuala vis-a-vis de copii/cadavre - sau cadavre de copii si mai bine) sunt deviatii de la natura fireasca. Este un motiv pentru care 2 barbati sau 2 femei nu se pot inmulti in mod NATURAL - nu gasesti asa ceva nici in regnul animal, nici in ala vegetal. Stii foarte bine ca la animale orice specimen deviat/disfunctional este alungat din turma/haita/stol/etc sau chiar omorit.
Concluzionez - e drept ca suntem mai sus decit animalele, e drept ca putem sa acceptam deviatia lor, dar nu putem accepta plasarea deviatiei pe aceeasi treapta cu normalitatea pentru ca duce la involutie (la fel cum imperecherile in aceeasi familie - vezi multi aristrocati si regi - au sfirsit prin a involua linia lor de urmasi)
dar vad ca la fel si tu amesteci notiunile - inainte cind in constipatie scria "soti" putea femeia singura care-si crestea copilul sa fie numita familie? Daca da, se schimba de acum statutul ei?
Care e treaba cu barbatul si femeia care nu pot concepe copii?! S-a mentionat acum ca doar barbat+femeie = copii se considera familie?
ce treaba are cel mai bun prieten cu familia - ce dumnezeu vrei de la el, vrei sa-l treci in buletin sau cum?!
Rudele vitrege - dafuq?!
2 persoane de acelasi sex - NU, nu sunt de acord sa se numeasca familie. Ca vor copii sau nu, e tot una - sa se numeasca cum vor ei, dar nu familie.
tara e in mocirla pentru ca acolo trebuie sa fie acum, e atit de simplu.
daca vrei sa nu mai fie in mocirla, invata ce ai de invatat cum fac si eu, ca pina nu "trecem clasa" toti, nu se misca nimeni din mocirla 😉
pedofilia e tot viol. necrofilia și zoofilia pot fi considerate forme de viol. iar tu pui un act sexual bazat pe consimțământ reciproc la pachet. nu mai am ce discuta cu tine. e clar că ești depășit. homosexualitatea a fost precum arderea vrăjitoarelor sau sclavagirea negrilor. adică un subiect alimentat pe fundamente religioase. nu a fost niciodată la pachet cu cele mai sus menționate, și cu atât mai puțin pedepsită cu închisoarea (cel puțin din câte știu eu, poate greșesc).
problema în schimb e fundamentul religios care duce la o astfel de gândire. și dacă a fost cum a fost situația până acum, nu ați vrea totuși să ieși din evul mediu și să reveniți în prezent?
nu de alta dar chiar cred că țara asta are probleme mult mai mari și mai importante pe cap decât cine cu cine și-o arde și dacă se numesc sau nu familie.
de ce mane tot viol, nu poate exista consimtamint la copii? nici daca le dam bomboane? plus de asta, cum spuneam, viol il vezi tu acum, dar daca o iei pe drumul asta, mai incolo poate nu-l mai vezi chiar asa de viol... sau daca nu tu, s-or gasi altii.
poti sa faci 10 tractiuni la bara intr-o mina? nu, nu poti - ti se pare imposibil si te vei contra tot timpul cu orice slabanog care sustine ca poate - dar te apuci sa-ti antrenezi muschii in mod serios si perseverent (cam la fel cum persevereaza viciile si idiotenia in fiecare din noi) si supriza... dupa ceva timp poti face 3 tractiuni intr-o mina! Deja se schimba perspectiva ta, nu mai esti asa convins ca nu se poate si asa mai departe.
Inlocuieste tractiunile cu poponareala (nu, nu-ti recomand sa te apuci sa te antrenezi 🙂 si o sa vezi cum e posibil sa-ti schimbi opinia aproape total dupa suficient timp (de altfel nu aberez - asta s-a intimplat deja cu poponareala, insa tu incerci sa ma convingi ca pedofilia si restul sunt alta mincare de peste si sub nicio forma nu vor ajunge sa fie acceptate cum e acum homosexualismul - pot sa te intreb pe ce anume te bazezi cind esti asa vehement?).
deviezi de la subiect daca aduci religia in discutie - nu am spus eu nimic de considerentele religioase, lasa-l pe Dumnezeu sa-si poarte singur de grija, nu are nevoie de mine ca sa-ti explice tie nimic. am spus clar ca homosexualitatea este impotriva naturii (parca am scris si cu majuscule natura) nu a religiei sau a lui Dumnezeu 🙂
Sa mergi impotriva naturii nu ajuta, nu evoluezi (ti-am dat exemplu linile de singe regale ce se denaturau prin incest) - natura nu se opreste in loc de niste asperitati, le freaca pina devin netede si nu mai ramine urma din rugozitatea lor initiala - deci revin, nu sunt evul mediu daca nu vreau sa consider normal ceva ce este impotriva naturii
tu acum ai ajuns la elementul esential - si permite-mi sa te citez: "problema în schimb e fundamentul religios care duce la o astfel de gândire."
Incepi sa devii mai normal bre Cipriane 🙂 - deja intri si tu in rindul oamenilor inteligenti si evoluati care au ceva cu biserica de fapt si "li se rupe lor" - daca imi permiti expirmarea - "de cine cu cine si-o arde si daca se numesc sau nu familie"
Acum ne oprim ca aici nu te mai combat - nu am nicio sansa in fata ta 😃
sunt zodia fecioară. mereu am ultimul cuvânt.
acum e mai bine.
😁
https://ro.wikipedia.org/wiki/Homosexualitate#Homosexualitatea_.C3.AEn_lumea_animal.C4.83 pentru pasdenom
scopul principal în toată discuția asta frumos orchestrată de la moscova e modificarea constituției. odată deschisă ușa pandorei cu un subiect acceptat de majoritatea mult prea puțin educată și adaptată la prezent, blocată în trecut și fundamental formată în jurul idei de ură, își vor băga degetele în orice vor ei în constituție.
și avem atâtea exemple în jurul nostru, geografic vorbind, care au făcut asta. serbia, ungaria, polonia, bulgaria, turcia, rusia. „exemple de urmat”.
dar cine să priceapă? vorbești la pereți. iodani și elodian sunt interesați doar să nu facă pușcărie și să mai mănânce din taxele tinerilor.
Vorbesti tampenii. Prima oara toti am fost copii, deci asistati social. A doua oara, chiar as vrea sa fac puscarii, fiind ing constructor. A treia oara daca nu sunt de acord cu excesul de putere, cu telejustitia si cu justitia fara dovezi nu inseamna ca imi place coruptia. A patra oara am sub 40 de ani, deci nu mananc banii nimanui. A 5-a oara nu sunt inregimentat politic, deci nu castig nimic oricine iasa.
Dar vezi tu. Problema e in alta parte. Pe scurt toti suntem problema, si de asemenea toti suntem solutia.
Dupa revolutie niste tehnocrati adevarati au fost numiti in consilii de administratie. Iar ca sa-si dovedeasca eficienta, nu investeau banii in tehnologie ca sa iasa profit mare. Si uite asa au ajuns sa nu mai faca fata pe piata.
De asemenea in tara asta problema adevarata este hotia. S-au furat tevi, motoare de la irigatii, prezoane, cabluri de semnalizare de la calea ferata, garduri de la autostrazi etc, iar tu vii si imi spui ca problema e clasa politica.
Un alt lucru la care suntem campioni, sunt lucrarile incepute si neterminate, tocmai fiindca au fost incepute de opozitie. 35 miliarde de euro stau si se degradeaza. De aceea tot respectul meu pentru ponta ca nu a taiat finantarea la lucrarile incepute de boc.
Iar tu imi propavaduiesti ciolosismul. Cand vlad voiculescu nu a fost in stare sa rezolve o singura problema a sistemului sanitar. Mai era sa lase bucurestiul fara urgente, din cauza managerului numit de el. In loc sa faca tot ce putea sa rezolve problemele, el inchidea sectii la spitale.
Cand ministrul agriculturii acuza o firma romaneasca ca are produse infectate cu ecoli, a doua zi dupa aparitia unui caz.
Sunt multe cazuri, dar e mai usor sa citesti titluri, decat stirea toata.
Esti superficial ca si idolii tai.
și ce mai zice pe la românia tv? hai că e interesant.
Zau ca ai destept, daca n-ai prost. Atat poti. Nu mai citi hotnews ca tampeste. Citeste mediafax. Aia nu trunchiaza stitile. Nu ti le explica, ca tu esti ocupat si nu poti sa citesti. Citeste in 2 3 ziare aceasi stire si ai sa vezi nuantele. Niciodata nu am gasit pe hotnews documentul oficial, pe care e stirea. Gen ordonanta 13.
Romania nu e numai orasele mari, centre universitare.
merg bine contractele, nu? am auzit că se construiește mult guvernarea asta. 🙂
nu te-ai gandit totusi ca poate aia destepti au tot interesul sa nu-i lase pe prosti sa se educe.. ca sa-i poata manevra mai usor ?!?
evident că așa e. tocmai de aia fiecare trebuie să aibă ambiția să se auto-depășească.
cât despre comentariul celălalt cu ipocrizia. am răspuns cu agresivitate la agresivitate. mă face un nesimțit? poate. dar nu cu idei din 1400.
taman acuma de cativa ani/zeci de ani ii mamanca pe unii in dos 🙂 sa reformuleze intreaga conceptie a termenului familie desi societatea moderna le asigura alti termeni (voit sau involuntar) gen uniune consensuala, parteneriat civil etc
intr-o anumita masura respectivele variante asigura drepturi si obligatii asemanatoare casatoriei, daaaarrr problema acestor optiuni este ca nefiind recunoscuti ca familie nu pot adopa copii?! asta este, ghinion... sa-i faca in mod natural daca tot se tin de cupluri viabile 🙂
din pacate exista o tendinta ca orice fel de minoritati bazate pe: rasa, etnie, orientare sexuala, religie etc sa aiba mai multe drepturi si beneficii decat cei majoritari si uneori chiar sa le impuna stilul de viata/ideile
familia tradițională în românia este familia de la sat. transpusă în cel mai poetic mod în această caricatură. nu știu voi, dar eu nu vreau să fie ăla viitorul româniei. iar familia nu e doar un el, o ea, și puradei. familie în sens modern e un concept vis-a-vis de persoanele lângă care accepți să-ți petreci viața.
și de ce o persoană, indiferent de orientarea sexuală, nu ar avea voie să înfieze un copil? de ce să nu se numească familie? atâta timp cât psihologic și financiar poate oferi condiții bune copilului ăla, să o facă. din contră, cuplurile de același sex își învață copii să fie mai toleranți, mai implicați în societate și mai empatici cu oamenii din jurul lor.
voi sunteți pradă a propagandei de la moscova că toți homosexualii ( de ce despre femei nu se vorbește niciodată pe subiectul ăsta? ) sunt motocicliștii ăia dubioși. nu. ăia sunt o minoritate care nici nu merită luată în calcul, și care oricum nu sunt prea dornici de o „familie”.
mai studiați. nu fiți ignoranți. parcă am fi pe vremea sclaviei. „natura ne-a lăsat albi”.
of...
daca nu esti ipocrit , atunci esti stupid
de ce? doar pentru că vă demonstrez că sunteți blocat în evul mediu și că din cauza voastră și a mentalităților înapoiate, e distrus viitorul țării ăsteia și în prealabil al meu? nu știu voi, dar eu lupt pentru un viitor decent pentru mine. voi probabil așteptați de la stat să pice, că așa sunteți obișnuiți.
și nu, nu sunt homosexual cum zicea 123est care în mintea lui mică nu e capabil să perceapă niște principii de bun simț.
sunt doar un apărător al democrației liberale. nu știu de ce vreți înapoi în comunism, dar eu nu am să accept drumul ăla.