Osvrt na mirna vremena

Day 684, 06:40 Published in Bosnia and Herzegovina Bosnia and Herzegovina by sus-penzija

Pozdrav iz srca Balkana
EDEN
EBiH je konačno ušla u neki savez,ovaj put radi se o EDENU i evo koliko vidim nismo više neutralni a niđe rata na vidiku(šmrc).Konačno izađemo iz neutralnosti a oni prestanu ratovati (PEACE se valjda uplašio
eBiH šta li)sram ih bilo.Pošto je zavladao relativni mir opet se bude stare pretenzije u pojedinaca u esvijetu.
Pretenzije na Bosnu I Hercegovinu
Čitam malo novine I naiđem na “interesantne” članke prvi govori o konfederaciji eBiH I eHrvatske protjerivanju nekih egrađana itd.Pa moj bi odgovor na to bio neka vas ba tamo.Drugi članak govori o pravljenju nekog trening rata(TW je koliko sam skontao to) za eHrvatsku I eSrbiju na području eBiH,Brčko Distrikta.Kao ono da imaju gdje ratovati eHrvati I eSrbi a eto na kraju I raspoloženi eBosanci pa eto da ratuju u eBiH.Ne kontam se još puno u te TW ali ne sviđa mi se to.Igrajte se vi rata u eSlavoniji ili eVojvodini ili gdje hočete a ne u eBosni I Herecegovini ,pa neka tamo ratuju eHrvati I eSrbi pa I raspoloženi eBosanci.Mada mi se ideja o pravljenju TW-a za Hrvatsku I Srbiju (e naravno ali mi mrsko to više pisati)čini dobra pa da u njemu pojedinci mogu izbaciti svoje RL frustracije neka ga prave van Bosne I Hercegovine.Neka vas ba tamo.
Ebebe
Članak koji je izašao u novinama(Večernje čini mi se) o eBiH vidim da daje rezultate te da je povečan dolazak novih igrača u eBiH.Ja sam ga našao I na netu na 24 sata info a možda ga ima još gdje pa mi se čini da je ovo prava prilika da opet budemo malo agresivniji sa stavljanjem linkova ,aktiviranjem blogova I sl te da iskoristimo malo popularnosti na omasovljavanju igre u BiH .
Vidjeo sam I par članaka koji su namjenjeni za pomoč ebebama(novim igračima,tako nas zovu edjuturumi tj stariji igrači,izraz djuturumi posuđen od simonice) I evo linkova za navedene članke.

Shodno tome a kao pomoč novim igračima redakcija BALKANIKE danas daruje 5 Q1 hljebova(kruhova iliti somuna) za prvih 5 čitatelja ,ebeba levela od 2 do 5 koji se jave porukom ili stave komentar na članak sa željom da dobiju dar.

I na kraju link na kojem možete donirati novac za izgradnju odbranbenog sistema ueBiH