Mi tortent a HM orggal
Quiet Crazy
Kedves Játékosok
a HM orgról szeretnék írni, magánújságban, mert magánvéleményeket és adminokkal történő levelezés-részleteket tartalmaz.
Először aug. 16-án észleltük, hogy nem férünk hozzá a HM orghoz.
Ezzel kapcsolatban született azonnal egy ticket, melynek az ID-je #BXA-644154
Erre a ticketre 3 nappal később, aug. 19-én válaszoltak először, ahol is megváltoztatták az email címet egy másik, akkor létrehozott újra.
“...
Hi,
Your organization email has been changed
Kind regards,
...”
Ezután, utaltunk a HM orgra pénzt, tartaléknak, úgy hogy ketten tudtuk csak a felhasználói információkat, mégis, fél nap után eltűnt az orgról a pénz, majd nem sokkal később megváltozott a neve, illetve az újság neve is, és fake cikkeket adott ki, úgy hogy be voltunk közben lepve.
Erre szuletett egy ujabb cikk, #EIP-180539 számmal.
Leírtam a fent említett dolgokat, azonban számomra totál érthetetlen módon az adminok először azt kérdezték h be tudunk e lépni (pedig leírtam h be...) , majd megkértek h változtassak jelszót... ami ugye szép és jó de nem old meg semmit...
Most tartunk itt.
Közben az alábbira jöttünk rá, miután teszteltük azt hogy jelszó változtatás után kivágja e az online levő orgot:
A tesztre tegnap 23:00 és ma 7:40 között került sor. Normál esetben (hacsak nem fészbúkkal jelentkezek be) akkor bezárom a Firefoxot és fél óra múlva mikor nézhetek fel, jelentkezhetek be újra, vagy ha tétlen vagyok és lefrissítem az oldalt, ugyanúgy kb fél óra múlva megint levág.
Tesztből a Magyar Közlöny orgjával este bejelentkeztem majd be is zártam a böngészőt. Ma reggel csak a domaint írtam be és bent is voltam. További tesztelésre vár, hogy ha közben jelszót ill. e-mail címet cserélek egy másik gépen, akkor is belépve maradok-e. Ez utóbbi tesztre, máról holnapra virradóan kerül sor. "
A teszt sikeres volt...
Összefoglalva, az előző kormányokból (beleértve magunkat is), van valaki, akinek volt hozzáférése a HM orghoz (ez kb. 22 ember), és úgy gondolja, hogy ez poén.
Úgy gondolom, hogy ez eléggé aljas húzás, és telibesz...sa az országnak.
Borharisnya
Comments
[removed]
Az orgnév jobb, frsppánsabb volt megváltoztatva.
Jót szórakozunk, de a pénzt küldd vissza a GM-nek, hagyd, hogy ők lopják el, kár lenne ezt a kifejezetten sajátos bulit a tolvajkormányok sokadnickjeinek a szintjére zülleszteni.
én nem, akkor már csak 21
Bizonyítsd.
vajon mi lesz a következő riposztod -.-
Akkor csak az előző és a mostani HM csapat és központi kormányemberek jöhetnek szóba.
meg Te
[removed]
Milyen alapon? Kormányközelben se voltam március óta. Ne csinálj már hülyét magadból.
Amilyen alapon előszeretettel vetted el a szerkesztési jogokat TWO doksiból, vagy kényed kedved szerint írogattál bele.
Pedig a szövetséghez sincs sok közöd.
Új TWO doksi van használatban már hetek óta. A réginek pedig jó ideje nem én vagyok a tulajdosa.
Ilyen és ehhez hasonló rosszindulatú feltételezésekkel ne gyere. Bizonyítékokkal alátámasztott tényekket viszont mindig szívesen fogadok mint építő kritikát.
micsoda színjáték, ismerve téged sokat gyakoroltad.
Neten nem kell túl sokat gyakorolni... sokkal könnyebben megy, mint élőben.
Te inkább szíjjál gázt hogy az eredeti karid bannoltattad, nincs zsé utánnad 😃
Kérjétek meg adminékat, hogy jelentkeztessék ki az illetőt. Illetve ha nem lehet, akkor adminéknál van a hiba...
Tévedsz.
A hiba ott van, hogy csaló, tolvaj, hazaáruló sokadnickeket fékekkel elnökké lehet csalni.
arra gondoltam, hogy az lehet a probléma, hogy hiába változtatják meg a jelszót, email címet, az illető bejelentkezve marad, mert a rendszer nem kényszeríti őt az újbóli belépésre.
Ezért kellene adminéknak kijelentkeztetni. Viszont ha erep nem támogatja azt, hogy kijelentkeztessen adott felhasználókat, akkor ereppel, adminékkal van a gond.
Tudod, ez olyan mint amikor zárat cserélnek egy lakás ajtaján, hogy bizonyos illetők ne tudjanak belépni, csak az a gond, hogy ezt akkor teszik, amikor az illető a lakásban tartózkodik.
Nem egy nyelvet beszélünk.
Nem technikai kérdésekről értekeztem.
Morálisokról.
Azt pedig nem értik a magadfajták.
[removed]
a fékelésről beszéltél, én pedig az email-csere, jelszó csere problémájáról
jelenleg ez az, ami engem érdekel, lehet, hogy fékekkel lett megszavazva az elnök, de most az érdekel, hogy a HM org végre úgy működjön, ahogy kell működnie...
szerintem adminék bénán kezelték az ügyet
Mutyilda, lol
[removed]
gyáva népnek nincs hadügyminisztérium orgja!
Sokadnick, a primitív szavaiddal élve én úgy gondolom, hogy az az eléggé aljas húzás, és az ami telibesz...sa az országnak, hogy:
- egy magadfajta csaló sokadnick lehet itt bármilyen közösségi pozicióban, hozzád hasonlóan válogatott gazemberekkel körülvéve,
- átverheti a saját játékostársait a csaló féker haverjaival megszavaztatva magát egy játékplecsniért,
- lelép és bábosokra hagyja a jelszavát, magára hagyja az átvert emagyar közösségét,
- maga, vagy valamelyik csaló társa a nevében NAP-ot köt ellenségeinkkel, miközben épp szétszedik azt a bónuszrendszert, amit hónapok alatt raktak kemény melóval, harccal, könyörgéssel 10/10-re össze,
- ezek után van pofája a vicces hatalmát tovább bitorolni és nem oldalog el a fenébe tettestársaival akikkel ezt a halom f.st a közösségre zúdították, ezek után a mocsok tettek után.
Már ha érted.
De nem.
Ezért röfögsz még itt mindig és nem váltasz karaktert mint a hazug charlie, mert ha szemét alak is volt, de tudta, hogy NULLA becsülete maradt a széthazudott, lopott elszámolás nélküli elnöksége után.
Te már az első hétre lenulláztad magad.
Ne tódítsd, mint a gazdáid és tettestársaid szokták.
Takarodj mint alelnököd és féker támogatód mobra:
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/2214871
Legalább vicces a tolvaj 🙂
Úgy tudom egyébként hogy minden ciklusban új jelszavat kell kapjon minden org, szóval nem értem hogy lehetet ~20 embernek hozzáférése.
Nincs az a ciklus amelyben egyszerre 20 hadügyes volt egy csapatban.
Hogyan történhetett ez?
Ez engem jobban érdekel mint az, hogy ki volt a tettes.
[removed]
pkrusi alatt lévő email és jelszó maradt, nem volt változtatás
az szabály ellenes, és miért?
Erről az akkori HM legfőbb illetékes szeredai, avagy az elnök tud felvilágosítást nyújtani úgy hiszem
Akkori=hónap eleji
[removed]
Kedves Hadügyminisztériummalcsúfságológerintelenféreg!
Az óvodások viselkednek igy, ahogy te, akárki is vagy. Én nem vagyok dühös rád, nem vagyok mérges, mert tudom, hogy azt akarod elérni, hogy bosszants másokat, és keresztbe tegyél eMagyarországnak, és az e-magyar mutyitársadalomnak. Felvetődik a kérdés, hogy miért jó ez neked? Erre vered a f@szodat? (Már ha van neked olyanod.).
Nem tudom, hogy van e közöd ahhoz, hogy lealázták eMagyarországot, vagy ahhoz, hogy a franciák AS-t nyomtak, vagy pusztán véletlen balszerencsesorozat része a te megjelenésed.
Ha nincs közöd eMagyarország tönkretételéhez, és az a célod, hogy befűts a mutyibandának (bárkik is tartoznak bele), akkor abban az esetben ha nem akarod visszatenni a pénzt, oszd szét arányosan az összes század közt, vagy nem tudom, de ne magadnak és ne más országnak,más ország játékosának add.
Mindegy, tiéd a döntés, hogy mit csinálsz, legrosszabb esetben ha nem kerül elő a pénz, illetve nem kerül vissza a HM, akkor akár sor kerülhet az ip-cimed blokkolására is, ki tudja. Én nem tudhatom, hogy mi lesz, mit lépnek, de ideje lenne felnőnöd.
[removed]
Sosem olvastam tőled íly heves kirohanást tolvajok, csalók, hazaáruk ellen.
Mitől ez a hév, amikor alig több mint egy hete az általad nem bírált senkik NAP-ozgattak ukránokkal akik épp a bónuszainkat lopták a rácokkal tiltakozásod és a MOVe tiltakozása nélkül nélkül MPP-t kötő, ics által frissen felszabadított román haverjaitokkal?
Ekkor miért nem horgadt fel benned az igazság iránti íly heves vágyakozásod?
Vagy amikor a kormánytagokat és az őket flékekkel vicces hatalmukba szavazó teljes székely fékerbandát bannolták multizásért miért nem háborgott ifjúi kebled íly hevességgel?
Mesélj már mitől rosszabb ez az orgtolvaj a magadfajták szeriont izralexnél, aki máig lopja és bitorolja a falka orgját?
mitől rosszabb a hadügyi tolvajokat megfirkáló orgtolvaj, aki csúfot űz ebből az amorális (szintén)tolvaj, csaló sokadnickes bandából, mint maga a banda amiről szavad nem volt sosem?
Érdekelne.
Komolyan.
Nem követtem nyomon a diplomáciai változásokat, mert az egésszel nem értek egyet. Erre az elnökre pedig nem szavaztam, hanem az a féksereg szavazott, amely most nincs köztünk. A MOVE tagú Kataca bizalmatlansági inditványt nyújtott be az elnök ellen jogosan, én is ezt tettem volna. Viszont a 2/3-os többséget nem érte el, az elnök marad a posztjában
http://www.erepublik.com/hu/main/law/Hungary/131230
Volt egy cikkem a fékeléssel kapcsolatban:
http://www.erepublik.com/hu/article/2306054/1/20
Volt egy cikkem arról is, hogy a magyarok hol vannak akkor, mikor szükség van rájuk:
http://www.erepublik.com/hu/article/2306516/1/20
Volt egy cikkem az ésszerűtlen harcokról:
http://www.erepublik.com/hu/article/2307659/1/20
És persze ezek közben az elnök sehol nem volt.
Volt régebben cikkem arról, hogy mit tennék, ha elnök lennék:
http://www.erepublik.com/hu/article/2301133/1/20
Konkrét személy ellen szóló cikkem eddig egy volt:
http://www.erepublik.com/hu/article/2308359/1/20
Igazad van, vannak olyan dolgok, melyekben nem szólaltam fel egy cikkben sem, de ami késik, nem múlik.
Idővel mindenre sor kerül.
Viszont az is gond, hogy vote vásárlás nélkül a cikkeim egyike se került még top5-be, nincs elég nagy olvasottsága, minden cikkre pedig nem költök.
Ez az org és orgpénzlopó személy annyiból rosszabb a sunyi mutyizóktól, hogy olyan pofátlan, mindenki szeme előtt csinálja, és beleröhög mindenki pofájába.
Ennek ellenére mégsem mérgesit annyira, sokkal inkább gondot okoz az, hogy egy hét alatt alig maradt valami a nagy birodalmunkból, miközben elment nyaralni az elnökünk.
Zárásként pedig beraknék egy linket, nem sokan látták ezt, mart hamar törölve lett:
http://i.imgur.com/D3mG8Vl.png
Mindenesetre a jelek azt mutatják, hogy talán ez a játszadozó személy szivatni akarja az egész kormányzást azért a sok mutyizásért és hazaárulásért, amit tett. Tisztelet a kivételnek.
Amúgy meg nem csak a vezetéssel van gond, na de zárom a kommentet, elfogynak a karakterek
Maszatolsz, holott egyszerű párszavas válaszokat is adhatnál:
Mitől ez a hév, amikor alig több mint egy hete az általad nem bírált senkik NAP-ozgattak ukránokkal akik épp a bónuszainkat lopták a rácokkal tiltakozásod és a MOVe tiltakozása nélkül nélkül MPP-t kötő, ics által frissen felszabadított román haverjaitokkal?
Ekkor miért nem horgadt fel benned az igazság iránti íly heves vágyakozásod?
Vagy amikor a kormánytagokat és az őket flékekkel vicces hatalmukba szavazó teljes székely fékerbandát bannolták multizásért miért nem háborgott ifjúi kebled íly hevességgel?
Mesélj már mitől rosszabb ez az orgtolvaj a magadfajták szeriont izralexnél, aki máig lopja és bitorolja a falka orgját?
mitől rosszabb a hadügyi tolvajokat megfirkáló orgtolvaj, aki csúfot űz ebből az amorális (szintén)tolvaj, csaló sokadnickes bandából, mint maga a banda amiről szavad nem volt sosem?
Érdekelne.
Komolyan. .
Azért egyre kíváncsi lennék Phoenix. Azalatt a 2 hóna alatt, amióta játszol, hogy sikerült fényt deríteni ennyi mutyira? És mindenekelőtt mielőtt vádolsz valakit, bizonyítékokat is szerezz 🙂 Mert farkast kiáltani bárki tud. (lejjebbi hsz-edhez már nem lehetett hozzászólni, de oda szánnám)
Neveket nem mondtam, hogy ki mutyizik, tehát nem deritettem fényt rájuk. Nem is lennék képes rá, hisz honnan tudjam, hogy mi megy végbe az állami pénzekkel. Lehet csinálni kimutatásokat, hogy mire mennyi ment el, de azok csak számok,és nincs honnan tudjam, hogy valósak e. Persze akinek sok pénz van a keze közt, kisértést érez arra, hogy elvegyen belőle. Nehéz ellenállni, tudom én,
Na de minek nevezed azt, hogy a banhammer előtt megválasztanak egy elnököt, aki utána elmegy nyaralni, vagy ki tudja hova, és közben az országot tönkreteszik (nem mintha meg tudta volna állitani, de hülyén veszi ki magát az egész).
Amikor Kataca beadta a bizalmatlansági inditványt és cikket is irt róla, akkor miért a beadás módját kritizálták, miközben nem sokan voltak, akik ellenezték a jogosságát?
Akkor lehet mindent törvényesen csinálni, ha állami szinten is minden törvényesen működik.
Vajon mi lett volna az eredmény, ha a banhammer hamarabb lesújt?
És mi a garancia, hogy éppenséggel nem az elnök egy megbizottja volt, aki ellopta a hadügyminisztériumot és a pénzt?
A mutyi jelentése: http://hu.wikipedia.org/wiki/Mutyi
Éppen ezért nehéz lenne fényt deriteni az igazságra.
Aki pedig valamely minisztérium dolgozója,még nem biztos, hogy tud a mutyiról,tehát ha pl te nem vagy benne, az nem jelenti azt, hogy nem is létezik mutyizás.
Érdekes dolog ez, hogy ha jelszót cserélünk, más maradhat ugyanoda belépve ameddig csak akar. Tudom, hogy régen ez így volt (3-4 éve), így történt a legtöbb lopás. De mintha fél éve teszteltem volna a saját karakteremen, és kiléptetett a rendszer rögtön. Most újra teszteltem (org híján karakteremen), és hiába cseréltem jelszót, ettől még másik gépen ugyanúgy online maradtam.
Szóval ez mindenkire és minden orgra vonatkozik, írni kellene újabb ticketet, lényegében a hadügy orgtól függetlenül.
Esetleg megoldhatnák, hogy láthassuk a többi belépő IP-címét, és ki is jelentkeztethessük őket.
Ticket ment róla, hogy ez a hiba, léptessék ki az illetőt. Az volt a válasz, hogy változtassunk jelszót 😃 IP-t nem adnak ki.
egyszerűen kényszerítsék a rendszerrel az újrabelépést
ha ezt nem tudja erep, akkor gáz van...
Majd megoldják egy bannal. Hamarosan a Hadugyminiszteriumot is ott látjuk Bosko halállistáján.
Én is küldtem egy rövid (1998 karakteres (2000 a maximum)) ticketet ezzel kapcsolatban a fejlesztőknek. Aztán vagy foglalkoznak vele vagy nem...
Nekem ott santit a dolog ki az a feloletlen tolvaj, aki facebookal jelentkezik be.
Sot, nem csak karakterhez rendelheto a facebook pluginos login?
Nah..ha már így alakult akkor inkább nézzétek a jó oldalát.Jöjjenek a cikkek arról,hogy ki, -esetleg KIK ? -lehet az orgban .Annyira belterjes a régi játékosok számára ez a játék,tuti különféle jelekből,nüanszokból sokminden beszédes lehet.
-Az írás stílusa,szmájlik,mondatkezdések,ékezetek,belinkelések,a válaszok hangulata,kivel udvarias,kivel támadóbb.....
-Mi okozhatta az egészet? ....egyáltalán ki képes ilyent végrehajtani,bannolták-e,ha igen frissen avagy régebben...
Szóval jöjjön a játék...biztos segíteni fog a "gyanusított" is...direkt nem nevezem tolvajnak mert azzá csak akkor válhat ha tényleg megtörtént a lopás... kitől lopott?...lehet,hogy még mindig jogosult a belépésre?...esetleg már nem,de ezt ki dönti el?...
Jó képességű nyomozók rajta!! Van sok újságolvasó akiknek ez érdekes lehet...
Hello,
Thank you for your report!
We have checked this issue and found nothing wrong.
Regards,
The eRepublik Team
Ha jól értem, csak azt gondolod, ezt válaszolnák, vagy már korábban jelentetted ugyanezt?
Mindenre ezt válaszolják. Ill. egy VIP-nek lehet, hogy elsőre nem, de aztán, ha túl sok gondolkodást vagy munkát igényel a dolog, gyanítom, egy idő után előkerült a sablon.
Úristen, gratulálok a fejlesztőknek az ilyen biztonságos rendszerhez, főleg hogy RL pénz is van rendesen a játékban.