[UPDATE] Szavazás - Javaslat a gazdasági modul javításához/fejlesz téséhez
kisborok
Kedves Játékosok!
Megkérnélek titeket arra, hogy itt kommentben szavazzatok az előzőcikk kommentjeiben elhangzó javaslatokról. Melyik javaslatokat tartjátok jónak? |
Szavazni úgy kell, hogy kommentben írjátok a játékos nevét és kommentjének időpontját, akiknek a javaslata tetszik nektek. Illetve, ha csak egy része tetszik, akkor azt írjátok hozzá, hogy melyik...
Akinek esetleg még lenne javaslata, azt Javaslat: -tal kezdve írja ide kommentbe.
Kisborok voltam.
UPDATE:
Íme a kommentek. Idemásoltam a kedvetekért:
Koppanyi Ferenc Nap 1,890, 05:05 Hát, talán a fakockánál lehetne egy fokkal bonyolultabb. Szerintem a 2X5 alapanyag jó ötlet volt, kár hogy elvetették. Én visszahoznám a nemzeti valutákat is. Ambrosius77 Nap 1,890, 05:19 Szerintem ez a gazdasági modul menthetetlen. Max ha a botot megint bekapcsolnák de akkor jönne a 2000 -es gold megint. és ugyanúgy csak 2 q7-est tudnál venni a fizuból. Gomboc.Artur Nap 1,890, 05:22 1, Nemzeti valuták és monetary visszaállítása 2, Manageri meló korlátozása (max X cégben dolgozhatsz naponta, vagy max Y cuccot állíthatsz elő) 3, fegyverek közti különbség csökkentése, hogy legyen értelme a q6 alattiaknak is. Pl: mindegyiket 10-szer lehet használni, csak a kisebb kisebbet sebez. 4, Rakéta gyár mintájára csoki gyár. A gyár legyen olcsó, de sok kaját égessen a gyártása. 5, Kaják közti különbség növelése, hogy q2 felett is legyen értelme gyártani, venni (és nem a BOT-nak). 6, esetleg a napi elhasználható energia növelése Nolmut Nap 1,890, 05:25 a manager munkához sztem nem fognak hozzányúlni... szal a javaslat: a fegyverhasználat számának módosítása: a.) egységesen minden fegyver azonos számú ütést jelentsen. Az 1 fegyver=1 hit sztem irreális, bár ez is lehetne (ekkor 130-240 fegyver kellene egy nap aktivitás függvényében) a sok ütésszámra való tekintettel: a1.) 1 fegyver=4 hit (40-60 fegyó kellene naponta) csak hiánnyal teremtéssel lehet értéket adni... b.) q1=6 hit, q2=5 hit, q3=4 hit, q4=3 hit, q5=2 hit, q6=1 hit, q7=1hit ehhez hasonló rendszer... kajaipar: a.) nem csak energiára, hanem kaja darabszámra is korlátozni a kajafogyasztást... azaz napi 2400 energia és pl 120 darab kaja fogyasztható (6 percenként 10 energia és 12 percenként 1 kaja) 120 kaja azt jelentené, hogy aki a maximálist akarja naponta ütni az q7-et kell vegyen (120*20=2400) 120*2=240 lenne q2 kajával ez elég kevés, de hát nem nekem kell kidolgoznom az ötletet teljesen... akár a kaják energia adása is módosítható lenne a jó eredményért... b.) a csoki csak elfogyasztható energiát adjon, azaz a pufferbe kerüljön, onnan kajával lehetne betölteni... c.) raw materiálok termelési számának osztása (ilyen már volt régen... ez nem sok mindent oldana meg...) 655321 Nap 1,890, 05:29 Még legalább két iparágra szükség lenne: bonbongyárra, ami búzát használ alapanyagul; és rajzszöggyárra, ami pedig vasat. A bonbont és a rajzszöget egymásnak ajándékozhatnák a játékosok egymás profilján, de persze saját magunknak is lehet ajándékot küldeni. A lényeg az, hogy a bonbon a boldogság érzetet növelné, a rajzszög pedig ezt csökkentené. A kettő egyenlege látható lenne mindenkinek a profilján. És ha az egyenleg elér bizonyos küszöbértékeket, akkor ugyanúgy medál járna érte, mint a hazafias harcért mostanában. Persze, a medált csak akkor kapnánk meg, ha a kellően magas küszöbértékeket elérjük. Mert ha én például azt látom, hogy valamelyik köcsög játékostársamnak már egész magas a mutatója, akkor bizony veszek rajzszöget pár ezerért, és szépen megajándékozom vele. Ez sokkal szórakoztatóbb lenne, mint a harc, mert itt egymás ellen küzdhetnének az emberek, és ráadásul nem a megfoghatatlan és nem létező "országokért", "közösségekért", hanem nagyon is létező bábuk ellen vagy mellett. HunVeteran Nap 1,890, 05:37 1. Többféle gyár. 2. Többféle munkalehetőség (pl. lehessen részmunkaidőben dolgozni, de két cégnél is egy nap). 3. Nemzeti pénzpiac visszaállítása, esetleg opcionálissá tétele, mert a kis országok lehet a nemzetközivel járnak jól. 4. Bazooka-alkatrészek és csokik eladásának és vételének lehetősége (gyártani ne lehessen, csak felkínálni eladásra a piacon). Rozsa.Attila Nap 1,890, 05:44 1. A munkás skillek visszaállitása. Egy újonc munkája ne annyit érjen, mint egy tapasztalt munkásé. 2. Nemzeti valuták és monetary visszaállítása. 3. Bazooka-alkatrészek és csokik eladásának és vételének lehetősége (gyártani ne lehessen, csak felkínálni eladásra a piacon). 4.Rakéta gyár mintájára csoki gyár. A gyár legyen olcsó, de sok kaját égessen a gyártása. 5.Fegyverek közti különbség csökkentése, hogy legyen értelme a q6 alattiaknak is. Pl: mindegyiket 10-szer lehet használni, csak a kisebb kisebbet sebez. Jorek Byrnison Nap 1,890, 06:03 van értelme a q6 alattinak is: D Az hogy ezt sokan nem látják, a bug: ) rRonin Nap 1,890, 06:38 A lényeg a búza/étel és vas/fegyó égetése: Csoki - gyár: Viszonylag olcsó, de sok kaját égessen, akármilyent. Az energiaérték lenne megadva. Repjeggyár: Repjegy fegyveralapanyagból készülne és energiába kerülne. q1-q5 (100-80-60-40-20) Nemzeti valuták és monetary visszaállítása. HunVeteran Nap 1,890, 06:42 Még valami: Több küldetés (legalább heti rendszerességgel). Az újaknak több, az öregeknek kevesebb. DrFeherKonrad Nap 1,890, 06:43 egy szó: V1. de úgye... ktamas76 Nap 1,890, 06:57 Csináljanak bármit. Ha csak véletlenszerűen belepiszkálnak, már akkor is csak jobb lehet. Palidy Nap 1,890, 07:08 Csoki adás vételt, már itt leszögezném, hogy azt szerintem semmilyen esetben nem fogják meglépni, mivel ha belegondolunk, ezzel azt érnénk el, hogy a nagyobb fizetős játékosok megvennék a piacról a csokit, olcsóbban mint amennyiért, venni tudják jelenleg, ezzel az az arany amit ezek a játékosok vesznek lecsökkenne, illetve nem tűnne el a játékból a csoki megvételekkor, hanem az más kisebb játékosok zsebébe kerülne, ez nekik további bevételvesztést jelenete, sőt azt kell mondjam ez megszaporítaná a cégek számát is, ami tovább rontana a jelenlegi helyzeten. Csoki gyárról meg sztem akkor lehetne szó, ha az majd nemhogy irreális áron menne, vagy mondjuk nagyon le lenne korlátozva mondjuk napi 1 darab. Amivel megint nem sokat érnénk el. Bár a csokigyárban látok némi fantáziát, a napi 1 korláttal vagy úgy mint a rakétában, hogy q1-q5-ig is a számának megfelelő mennyiségű csokit adna mondjuk. Koppanyi Ferenc Nap 1,890, 07:15 A munkás skillek visszaállitását én is támogatnám. A legnagyobb kibaszás volt a megszüntetése, hiszen elveszett a sokéves tapasztalatom. Plusz az iparszerű multizást is segítette, hiszen az egynapos bébi is ugyanannyit termel. Koppanyi Ferenc Nap 1,890, 07:17 Vonatkozó kötelező képregényirodalom: http://www.erepublik.com/en/article/new-economic-module-1-2198687/1/20 Defender of Ascalon Nap 1,890, 07:43 Nekem az a problémám, hogy bármilyen felvetett megoldás csak időleges - oké, több nyersanyag ég ki, erre a játékosok válasza: több nyersicég, csakhamar visszaáll ismét a túltermelés. Én a kasztrendszerben jobban hiszek: egy gazdasággal foglalkozó játékos ugyanúgy találjon örömet és sikert, mint az aki 4 éve itt van, ereje 35k felett, és kajás körből is van sikerélménye (a profitról ne is beszéljünk). Lehessen választani, hogy az ember mire "áldozza" a játékidejét. Aki harcos, az kapjon bónuszt harcra, de korlátozást termelésre - aki gazdaságis, az a termelésre, eladásra, piacozásra, viszont nincs +% az ütéseire. Jelenleg 3 Q7 tankgyár nem hoz annyi bevételt, mint egy erős tank napi/2napi BH-ja. Eközben az egész játék azt erőlteti, hogy "tessék tréningezni, lanával foglalkozni. De ez egy csapda, illuzórikus. Munkás skilleket én is visszahoznám, verem a virtuálfejem a falba, hogy akkor arra költöttem az időbeosztásomat, nem pedig edzésre: eltörlésekor fájdalmas volt orcára hullás. Csokipiac és gyártás: nem fognak maguknak konkurenciát csinálni, bolondok lennének. |
Qayl Nap 1,890, 07:44 csokigyárat a népnek! romanian spy Nap 1,890, 07:46 én nagyon örülnék a szolgáltatóipar megjelenésének a játékban. konkrétan terroristákra és bérgyilkosokra gondolok. Jorek Byrnison Nap 1,890, 07:50 ja és 655321 nem mond hülyeséget: D Máris nem indulna annyi lökött elnöknek . Flying Cangaroo Nap 1,890, 09:49 azert sokat ne remeljel! Adtam mar nekik javaslatot be ticketben olyat is ahol megindokoltam, hogy lesz nekik belöle több ropogos EUR-juk, de csak a sablon valaszig jutottunk, hogy megfontoljek es köszönik szepen... De azert hajra! Kisborok Nap 1,890, 10:09 Flying Cangaroo: a régi, többen küldjük el ugyanazt módszerre gondoltam. Mint amikor régen többen elküldtük ugyanazt a ticketet, mert egyik társunknak gondja volt, és így hamarabb megoldották... volumepower Nap 1,890, 10:59 A csokigyár nekem is nagyon jó ötletnek tűnik. Plusz visszajöhetne minden gyár ami a v1-ben volt. A fegyverek ugyanannyiszor lehetnének használatosak, de sokkal nagyobb lenne a különbség a pusztakezes ütéshez képest. Legyen fegyver fejlesztő gyár, ahol mondjuk 10 alacsonyabb minőségű termékből lesz egy magasabb minőségű. A Military Unitok válthassanak országot és ha a commander szeretné idegen áp-val rendelkezőket is felvehetne és át is helyezhetne a seregben. MenoeMano Nap 1,890, 12:02 skillek és kakaóföld+búzaföld=>csokigyár (1000-1000 db kakaó és búza raw adna 1 csokit), szerintem ez kettő átmenetileg kiegyensúlyozná a rendszert és nem veszélyeztetné a játék bevételeit. Több cég születne, fejlődne, pörögne a búzapiac is, a csoki miatt a fegyver is. A mastercardosok úgyis mindig mások előtt akarnak járni, szerintem ők továbbra is vennének extra cuccokat. ErrOrka Nap 1,890, 13:39 mi az a gazdasági modul és mióta tényező? Gambit_2525 Nap 1,890, 16:08 Szerintem úgy is meg lehetne oldani, hogy ne csak Q7 fegyót vegyen mindenki, hogy a különböző fegyók használatát szintfüggővé tehetnék. Tehát mondjuk így valahogy: div1: csak Q1 és Q" div2: Q4-ig bármi div3: Q6-ig bármi div4: Q7 Flying Cangaroo Nap 1,891, 00:00 a gaztdasagi skillek kellenek vissza valamilyen formaban, hogy jobban tudjon termelni aki erre gyur mint aki csak izomra Peter Palus Nap 1,891, 00:03 Szerintem már az is nagyban segíteni a gazdaságot , ha a rakéták olcsóbbak lennének! Hisz mondjuk egy div2es rakéta 250be kerül , ez nem volt sok (mikor egy 8-ad gold volt), de most már 1 gold ugyanez az ár, már nem a fegyver drága hozzá , hanem a pénz! Ráadásul lehetne akár napi 2 is belőle. Alighanem megoldódna a fegyver felesleg... Ja és javaslat kenyérre , csokihoz is kelljen kenyér ! kovex Nap 1,891, 02:36 1, csokigyár, a rakettagyár mintájára, csak kaja kelljen hozzá. q=1 csoki, q2=2 csoki, stb 2, csoki csak a welness keretet emelje, kaja kelljen a feltöltéshez. 3, raw cégek adás-vétele 4, work skill visszaállítás 5, rw-k indításához fegyver és kaja kelljen (miniatürizált air-strike) delpieron Nap 1,891, 05:25 1. raketak tarolasanak lehetosege vagy az 1 nap / 1 raketa termelesi limit megszuntetese Feco101 Nap 1,891, 15:08 Rakéta olcsóbb legyen és 3 darab legyen a napi limit- bár ez további etikátlan BH-ást erősítené. Mondjuk valami gold és valuta vegyítés is kellene a medálokhoz. Tetszik kovex javaslata főleg a 2,3,5 Schelling Nap 1,891, 15:39 A gazdasághoz abszolút analfabéta vagyok, de miután töprengtem a dolgon, úgy látom, a munkaskillek visszatérése nélkül nem lehet érdemi reformot csinálni. Feco101 Nap 1,891, 16:24 A munkás skill vicc lenne amit elvettek 3 év után. Szerintem pénz kell kicsik tudjanak venni fegyót, goldot,így akár lana is jusson nekik a fogyasztást növelni kell ehhez megfelelő alap a divek, de bővíteni kell, mert sokan vagyunk a div4-ben. Pénz kell alapanyag cégekre meg lehetne alapanyagból páncél ami csökkentené az ellenfél legyőzését(könnyebb DO,zászlózás,küldik hasonló hatás mint bazooka) Feco101 Nap 1,891, 16:28 kovex 5-ét módosítanám fegyó helyett,mellett alapanyagra(ne mindig csak a gyáros járjon jól) sorihun Nap 1,891, 22:04 egy szó: V1. MemphisHU Nap 1,891, 23:44 Az eRepublik elvileg az offline világ másolata, nem? Ott sem működik minden tökéletesen, és ott is csomó ember szenved. Szerintem maradjon így az eRep, nem szeretem a változást. juszu Nap 1,892, 01:27 Ne keveredjen a valuta az arannyal, vagyis szuntessek meg a monetaryt. Minden ceget valutaert lehessen epiteni. Lehessen ujra valutat nyomtatni, kerdes miert? en allami cegeket hoznek letre amibe vagy kozvetlen valutat lehetne nyomtatni, vagy valami bigyot(tallert, gem-et, aranyrudat), amibol majd valutat lehet nyomtatni. A lenyeg ne az arany legyen. Aranyert extrakat lehessen venni. Jo lenne valuteart is extrakat venni. pl 20 000 valuta egy 5milkas bomba 3 arany egy 10 milkas. Mivel nincs monatary nincs osszehasonlitas, ha 10 milkast akarsz pengetsz 3 aranyat. Dannyer Nap 1,892, 04:08 Ameddig a manager meló jelenlegi formájában létezik addig hiába hoznak változtatásokat amik megnövelik a keresletet, mert válaszul megnő a kínálat, így rövid időn belül visszajutunk ebbe az állapotba. Én adminék helyében valami ilyesmit csinálnék: -valutáért alapítható védelmi rendszer(pl 50 pont előny q-nként amelyik körre le van rakva)+új nyersanyag -valutáért alapítható jegy cég+olaj visszahozása -managermeló korlátozása pl: egy nap max 15/raw típus 2 új nyersanyaggal így 1 nap max 60 nyersanyagcégben lehetne dolgozni mint manager+nyersicég migráció az újakra+60 feletti cégek teljes árú lebontása. -csoki gyár a rakétagyár mintájára a kaja felszívására FaraoHun Nap 1,892, 04:58 egy szó: V1. tibik3 Nap 1,892, 11:44 a wellness legalább duplájára növelése több wellness- több ütés -több-tank -nagyobb kereslet=árelemlkedés /valoszinüleg a nyersi is emelkedne vele/ Flying Cangaroo Nap 1,893, 06:30 Extra javaslat: Lehetssen a MU-kaj feljeszteni, valami extra featuröket amiknek ilyen-olyan költsege van. Lehet barmi, lehet "diszitöelem", kenyelmi funkcio,es komoly hatast gyakorlo cucc is: pl. extra wllness a tagoknak, extra damage a tagoknak, stb. Nagyon jo lenne, ha a pl cegeket birtokolhatnanka a MU-k, es nem kellene tagoknal lennie a MU-s cegeknek, es akkor persze raktar, meg midnen ami ehhez kell, megint költhetnenek a MU-k goldot.... Punkpowa Nap 1,894, 01:09 A csokirendszer átalakítása. Nem töltene életet, csak a pótolható wellnesst növelné meg 100al, így a kajafogyasztás tartósan nőne. A fegyvergyáraknál pedig visszavezetni valamilyen szinten (talán v2) , hogy kapjanak egymás ellen bónuszt a fegyverek, ezt egy új harcmodulba be lehetne integrálni úgy, hogy azért megmaradjon a q7 fölénye, de a többinek is legyen értelme használni. A többi ötletet meg nagyjából már leírták amire gondoltam. Illetve a raw cégek is kerüljenek mind aranyba, ez lehet nem jó ötlet, de így teljesen rugalmatlan az áruk. |
Comments
első!! \o/
Nincs ilyen név, hogy első a kommentelők között. Olvasd el még egyszer kérlek őket. :P
te fiigy ezt a cikket majd adjad ki ujra ehhez idö kell ennyi javaslaton atragni magamat!
Flying Cangaroo: kinthagyom, max új cikkekben linkelem ezt...
Na kicsit összébb húztak. Két hasábba tettem...
kovex (Nap 1,891, 02:36)
Ez az alap (főleg az RW-s rész tetszett), de sok egyéb jó ötlet is megjelent másoknál is.
én nem tudok ezekre szavazni, a javát kellene kiszedni, mert hol itt hol ott látok egy egy jó részletet...
s ha ez megvan akkor megtárgyalni, hogy mindenki egyetért-e mindegyik elemmel, hogy bekerülhetne a ticketbe...
munkásskill vissza:
számomra negatív ötlet, csupán a kicsiket, kezdőket sújtaná... kevesebb pénz, amikor amúgy se tud másból megélni (igaz most se a munkából tudunk...)
s nem is sok a kezdő, nem ők árasztják el termékkel a piacot, hanem a 40+ céges öreg róka...
csokigyár: ez tetszik, jó lenne ha enné a kaját
manager meló megszüntetése: ez kiverné a biztosítékot sokaknál akik sokat birtokolnak, ebbe belefektettek... a hőzöngés miatt úgyis visszalépnének adminék...
-rw mini airstrike-ként: ez is nagyon tetszett... az 1000 cc amúgy is lassan irreális...
-fegyverhasználat : 10 egységesen, ez még nagyobb ütésszámot jelentene... egy átlag 5 jobb lenne
Szavazok
Gomboc.Artur Nap 1,890, 05:22
lehet többre is szavazni, és részeket is kiemelni, nem muszáj ragaszkodni az egész kommentekhez...
nektek aztan van idotok : )
kovex Nap 1,891, 02:36
Hat akkor kezdjük:
Koppanyi Ferenc Nap 1,890, 05:05
2*5 nyersi jo lenne, mint 5let, de nem fejtetted ki, hogy mitöl lesz az jobb nekünk, hogyan vezetned ki? Szoval igy NEM!
Nemzeti valutak? Erdekesebb lehetne, de hogy jobb lenne-e? ketlem. NEM!
Ambrosius77 Nap 1,890, 05:19
eIsten ments a botttol, az semmit nem javitana! De attol tartok most is müködik valamelyest. Tehat NEM!
Gomboc.Artur Nap 1,890, 05:22
1. NEM. mire lenne az jo?
2. Most is korlatozva van, max 240 cegben tudsz naponta dolgozni! 🙂 NEM oldana meg semmit
3. IGEN, ez jo gondolat tamogatom, apro lepes, de jo iranyba
4. IGEN, csokigyar jölhet
5. IGEN, ebben is van racio
6. NEM, eleg sok igyis a napi energia. Inkabb akkor csökkentsük a kajak hatasat pl. a Well-t amit adnak midnegyiknel osztjuk 2-vel!
Nolmut Nap 1,890, 05:25
a fegyverhasználat számának módosítása:
IGEN, a1.) vagy b.) Jöhet
kajaipar:
a.) JO gondolat, en örülök az olcso kajanak, de a jateknak talan jot tenne ez!
b.) NEM jo, a csoki olyan draga dolog, hogy ez mar nem oszt nem szoroz, felesleges bonyolitas! A napi 1 csoki 4%kal növelne a kaja fogyasztasomat, az meg semmi!
c.) IGEN, ez jöhet, bar igaz, hogy ez nem reform, csak atmeneti segely a gazdasagnak
655321 Nap 1,890, 05:29
IGEN, ahogy van jöhet! 🙂 Növeli a fun faktort, diverzifikalja a gazdasagot!
HunVeteran Nap 1,890, 05:37
1. IGEN
2. NEM, mert ez nem old meg semmit, csak feleslegesen bonyolit, amig 10HUF fizetesed, nincsen mit osztani.
3. NEM, mar masnal is irtam, ervelejtek, hogy az miert lenne jobb!
4. IGEN; IGEN IGEN, ez nagyon kellene!
Rozsa.Attila Nap 1,890, 05:44
1. IGEN, IGEN, de az indoklas nem jo! 🙂 Aki sok feccöl a gazdasagba annak a munkaja ne annyit erjen, mint aki sokat feccöl a harcba! Es ah most 0-rol indulna mindenkinek akkor ezen a teren nincsen akkora elönye a veteranoknak.
2. NEM.
3. IGEN IGEN
4. IGEN jöhet
5. IGEN; ok.
folytatas:
rRonin Nap 1,890, 06:38
IGEN csoki gyar kellhet
NEM, Repjeggyár ebbena formaban nem biztos.
HunVeteran Nap 1,890, 06:42
IGEN többfele gyakrabb küldetes nagyon kell, de az öregeknek nem kevesebb, hanem nehezebb.
Koppanyi Ferenc Nap 1,890, 07:15
IGEN, jo az erveles is a multikkal!
Defender of Ascalon Nap 1,890, 07:43
IGEN, ahogy van VOTE+SUB es sunaznam! 😉
romanian spy Nap 1,890, 07:46
IGEN, ugyan kisse elnagyolt, de az irany nagyon tetszik!
MenoeMano Nap 1,890, 12:02
IGEN, jo irany, ha a csokigyarat ugy vezettetik, be hogy arra ujabb goldokat kelljen aldozni, akkor lehet hogy meg a szörösszivü es talpu romanok is hajlanak ra!
Peter Palus Nap 1,891, 00:03
IGEN, jo legyen olcsobb, de szeritem mar a bevezetesekor is mindig dragabb volt mint amilyen hasznot hozott! A lenyge az volt, hogy golddal lenyuljak a nepet a gyarakhoz!
kovex Nap 1,891, 02:36
1. IGEN
2. NEM.indoklas feljebb
3. IGEN IGEN
4. IGEN persze
5. IGEN, ez sem rossz!
delpieron Nap 1,891, 05:25
a tarolas semmit NEM old meg gazdasagilag, csak mindig midenki az utolso pillantban fog sunnyogni BH-ert a raketaval
a limit megszüntetese erdekes lehet, egy pillantra talan okos egy kis kavarodast, de amig ilyen dragak hosszu tavon NEM lehet megoldas semmikeppen sem.
tibik3 Nap 1,892, 11:44
IGEN, de ne az üthetö wellnesst növeljük, hanem a kaja hatasat felezzük
Extra javaslat:
Lehetssen a MU-kaj feljeszteni, valami extra featuröket amiknek ilyen-olyan költsege van. Lehet barmi, lehet "diszitöelem", kenyelmi funkcio,es komoly hatast gyakorlo cucc is: pl. extra wllness a tagoknak, extra damage a tagoknak, stb. Nagyon jo lenne, ha a pl cegeket birtokolhatnanka a MU-k, es nem kellene tagoknal lennie a MU-s cegeknek, es akkor persze raktar, meg midnen ami ehhez kell, megint költhetnenek a MU-k goldot....
655321 Nap 1,890, 05:29
korház gyár is jöhet. Minél többet harcolhat valaki annál többet leköti a játék. Na meg a szemfülesség ...
Írtam kommentet előző cikkhez.
A munkás skilleket támogatom, viszont ne úgy, ahogy most megy, hogy 1 kattintás 10 wellness és vége, mert akkor gyakorlatilag mindenki fogja használni, lehetne mondjuk 2 fajta mód, hogy 10 wellnessel, vagy 100al dolgozik az ember és ennek arányában nőne a skill, a termelés, a tapasztalat és a fizetés, így dolgozhatna 10essel is akinek a harc számít igazán 100assal akinek a gazdasági. Esetleg több munkahely lehetőség, 2 vagy 3 mind 50 wellnessel, de csak azonos munkakörben. Illetve csak a munkahelyi meló növelné a skilleket a menedzseri nem. jelen rendszer szerint 4 skill lehetne a kaja, fegyó, kajaraw, fegyóraw így mindenkinek másba érné meg menni, pl. akinek sok raw cége van megérné elmennie melózni kis fizetésért is raw gyárba, hogy a sajátjában többet tudjon termelni. A lényeg csak az, hogy kerüljön is valamibe a fejlődés, mert 10 wellness az semmi és azzal ugyanaz lesz, mint most csak addig elodázzuk a dolgot, amíg mindenki maxra nem húzza a skilljét.
Jó ötlet az új cégek behozása is, bár újat nem igazán tudnék javasolni csak két régit. a kórházat kaja raw materialsból, illetve a védelmi rendszert fegyver rawból. ezeket más termeléssel, mint a sima kaját és fegyvert , például nem lennének szintjei, hanem gyártól függően 'x' százalékot húzna rajta egy munkás(+ skilltől is ha azt is bevezetnék) így 1 alacsony szinten több napig készülne és magasabb ára lenne, hogy ne magánszemélyeknek szóljon hanem MUknak, és a kormányoknak zsold helyett. Magasabb sebzést adna ütésenként, életet töltene....stb.
Flying Cangaroo ötlete is jó, hogy ruházzuk fel az MUkat, valamilyen plusszal, mint, hogy összegyűjtik az embereket. Ez az országoknak is jót tenne szerintem, hogy kevesebb, de nagyobb MU lenne. És akár közvetlen parancskiadást is megkönnyítené annyira, hogy megérje a közlönyök mellett kiadni.
benne vagyok a cikkben. nem bánom, vote.