Ambient on/off

Sign up

 

Continue

Continue By creating an account you agree to the Terms of Service & Privacy Policy

Σχόλια περί Εθνικισμού

Day 820, 06:15 by Marios Geo

Απεφάσισα να γράψω το άρθρο αυτό βλέποντας τις διάφορες αντιδράσεις στο άρθρο του fallenangel hermes.Θα προσθέσω βασικά κάποιες σημειώσεις.

1) Ο Πατριωτισμός είναι έμφυτος στον άνθρωπο για αυτό και εγώ είμαι εθνικιστής είπε ο Κωστής Παλαμάς.Δεν αμφισβητεί κανείς ότι ξέρει πιο πολλά από μας.

2)Ο καθηγητής της Παντείου κ.Βεζανής είπε ότι ο εθνικισμός είναι η ενεργητική κατάφασις της ιδέας του έθνους δηλαδή πιστεύω στο έθνος μου και αγωνίζομαι για αυτό.Το ίδιο πράγμα είπε και ο Υψηλάντης.

3)Η λέξη πατριωτισμός προέρχεται από το πατρίδα , ο εθνισμός από το έθνος και ο εθνικισμός από το εθνικός.Λέξεις που υπάρχουν από την εποχή του Ομήρου.

4)Τα λεξικά γράφουν αυτό που στην κοινωνία επικρατεί άσχετα αν είναι ορθο.Αυτό είναι λάθος ,το να δεχόμαστε την αλλοίωση της γλώσσας μας.Ακόμα και τη λέξη ρατσισμός να πω αν την πω όπως ο Καζαντζάκης στο ποίημα του "Ράτσα" δεν θα την πω με την κακή της έννοια.Ο Θουκυδίδης είπε ότι πολλοί αγωνίζονται να αλλοιώσουν το νόημα των λέξεων της γλώσσας μας με σκοπό να αλλοιώσουν και τον πολιτισμό μας.

Αυτά τα ολίγα.

 

Comments

panos323
panos323 Day 820, 06:35

V

kikooo
kikooo Day 820, 06:48

Dulce et decorum est pro patria mori:)

Marios Geo
Marios Geo Day 820, 06:50

metafrasi kikooo? dn thimamai leski apo latinika.

kikooo
kikooo Day 820, 06:52

It is glorious and honourable to die for one's country.

Marios Geo
Marios Geo Day 820, 06:53

a efxaristw.tha to thimamai.

soliopoulos
soliopoulos Day 820, 06:59

ρε φιλαράκι μην παίζεις το παιχνίδι του κάθε εθνικιού
ο εθνικισμός έχει αποκτήσει αρνητική έννοια πλέον και σε αυτό έχουν βάλει το χεράκι τους κάποιο τύποι σαν τον παπαδόπουλο (όχι δεν λέω για τον μπισκοτέμπορα)
άλλα πράγματα σήμαινε ο εθνικισμός τον καιρό του παλαμά και άλλα τώρα
κάνεις επίκληση στην αυθεντία λόγω έλλειψη άλλων επιχειρημάτων
και σου απαντάω σοβαρά και όχι ειρωνικά γιατί θέλω να πιστεύω ότι δεν είσαι στην κατηγορία βλαμμένων τύπου λιαντίνης

Marios Geo
Marios Geo Day 820, 07:06

Μα εγώ είπα ότι συμφωνώ έχει αλλάξει το νόημα αλλά δεν μου αρέσει αυτό.Για αυτό είπα και για τη ράτσα.Θέλω να πω ότι κάθε λέξη έχει ένα περιεχόμενο το οποίο δεν πρέπει να αλλοιώνουμε.Φαντάσου αύριο να αλλάξει το νόημα της λέξης πατριωτισμός και να αποκτήσει αρνητική έννοια? Που πάμε μετά? Να τα διαλύσουμε όλα? Αυτό εννοώ.Τέλος η αυθεντία είναι αυθεντία ρε συ και ένας Παλαμάς δεν μπορεί να αναιρεθεί ούτε η ετυμολογική ανάλυση μιας λέξης.Η αυθεντία και η ετυμολογία ήταν τα επιχειρήματά μου.Δεν είχε δηλαδή επιχειρήματα ο Παλαμας? Μα και φυσικα είχε.
Ξερω οτι δεν ειρωνεύεσαι ,μην το σκεφτεσαι καν.Απλά υποστηρίζω τη μη αλλοίωση της γλώσσας και τονιζω το σωστο περιεχόμενο της κάθε λεξης.

soliopoulos Day 820, 07:09

Comment deleted

Marios Geo
Marios Geo Day 820, 07:12

Μα δν είπες μαλακία καν.Απλά σκέψου το ,μην πηγαίνουμε με το ρεύμα .Ας αντισταθούμε.Μόνο αυτό.Ένας καθηγητής στη σχολή μου μη εχοντας επιχειρηματα εκμεταλλευομενος την κακη εννοια της λεξης αυτης προσπαθησε να με διασυρει λεγοντας μου εισαι εθνικιστης? Η απαντηση μου ηταν η πιο πανω.Οτι με την παλια ειμαι και ας λεει οτι ζω στην εποχη του Παλαμα.Με τη συγχρονη οχι.Αλλα ως ποτε θα διασυρουμε τη γλωσσα μας?

Marios Geo
Marios Geo Day 820, 07:18

Α και μιας και ειπες για Παπαδοπουλο.Αν και ο φακελος της Κυπρου ακομα να ανοιξει για να δουμε τους ενοχους τι προτιμας να αφηνω τον Παπαδοπουλο και τον καθε Παπαδοπουλο να μου αλλοιωνει τη γλωσσα εμμεσα ή να μαθαινω σωστα τη γλωσσα και την ιστορια μου και να ρεζιλευω παντου τον καθε Παπαδοπουλο? Σιγουρος ειμαι διαλεγεις το δευτερο.Υπο τη σωστη εννοια απαντες ειναι εθνικιστες υπο την κακη κανενας.

Ilias the Greek
Ilias the Greek Day 820, 07:46

voted

efprepios
efprepios Day 820, 07:53

''Δεν αμφισβητεί κανείς ότι ξέρει πιο πολλά από μας.''
ΤΟ οτι ο Κωστης Παλαμας ειναι ενας πολυ καλος ποιητης δεν σημαινει πως ο,τι ειπε ειναι νομος και κανονας

Συμφωνω με τον soliopoulos
ως προς το οτι τωρα τελευταια ο εθνικισμος εχει αποκτησει την αρνητικη χρεια .......

kthniatros
kthniatros Day 820, 07:59

Ο εθνικισμός έχει ένταχθεί σε πλαίσια rl κομματικών ιδεολογιών και έχει μολυνθεί σαν έννοια. Ο πατριωτισμός ,δηλαδή η αγάπη για την πατρίδα δε θα αλλοιωθεί ποτέ απο τους εκάστοτε θεωρητικούς και "σοφούς" ,οι οποίοι φιάχνουν ιδεολογίες κάθε είδους και χρώματος με σκοπό το διαίρει και βασίλευε ,ελληνιστί divide and conquer. Ο εθνικισμός έγινε ιδεολογία, ο πατριωτισμός δε θα γίνει ποτέ.

RevengerDE
RevengerDE Day 820, 08:09

Voted, οπως τα ειπε ο panskiny ειναι.
Ωραιο το αρθρο ιδιως στο 4 μερος.

Μια λέξη και η αλλοίωση του νοηματος της...

Myronas
Myronas Day 820, 08:13

Σύμφωνα με αυτά που μας λες, όλοι εθνικιστές είμαστε, ανεξαρτήτως ιδεολογίας ή πολιτικών προτιμήσεων.

Marios Geo
Marios Geo Day 820, 08:14

Tote νομος ποιος ειναι ποια? Κανεις? Ουτε ο Σωκρατης ουτε ο Αριστοτελης? Καπου ας βαλουμε ενα φρενο.

Marios Geo
Marios Geo Day 820, 08:16

Μια διορθωση Μyronas μιας και εθεσες κατι.Πρεπει να συνδυαζουμαι τον σωστο εθνικισμο με τον σωστο διεθνισμο.Το αν καποιοι τα καπηλευονται ειναι αλλο θεμα.Μη εθνικιστης ειναι με αυτα που η σωστη εννοια προσδισει μονο ο μη δεχομενος οτι ανηκει σε εθνος.

Marios Geo
Marios Geo Day 820, 08:17

αγαπητε efprepios αν αποκτησει και ο πατριωτισμος τι κανουμε?

Cataphract
Cataphract Day 820, 09:09

Ψηφισθέν

Megalexandros
Megalexandros Day 820, 09:41

voted

Nihilio
Nihilio Day 820, 09:41

Πατρίδα και Έθνος δε συγχέονται πάντα. Σε ένα εθνικό κράτος ίσως (αν και πάλι μπορείς να έχεις πατριώτες αλλοεθνείς και μειονότητες) και σίγουρα Φυλή και Έθνος είναι μη συνώνυμα.

efprepios
efprepios Day 820, 10:00

ΜΑριε λεγεται οτι δεν προκειται να γινει αυτο
και μην μου πεις οτι: και τι πως λεγεταιι γιατι απο οτι ειδα και ο Παλαμας ειπε και τον ακουσες...)ψ

Ion Dragoumis
Ion Dragoumis Day 820, 10:00

Πατρίδα και Έθνος δε συγχέονται πάντα. Σε ένα εθνικό κράτος ίσως (αν και πάλι μπορείς να έχεις πατριώτες αλλοεθνείς και μειονότητες)



auto p perigrafeis einai to kratos kai oxi i patrida.

Veni_Zelos
Veni_Zelos Day 820, 10:36

δεν υπαρχει εθνος

υπαρχουν μονο κατι ψυχοπαθεις που τους λεμε εθνικιστες

Marios Geo
Marios Geo Day 820, 12:52

veni_zelos sevasti i apopsi s an kai diafwnw.
nihilio exei dikio o ion dragoumis.

e-petros
e-petros Day 820, 13:51

Ψ

papakona
papakona Day 821, 23:27

voted

efprepios
efprepios Day 821, 03:14

μαριε προς εξηγηση σου λεω :
εσυ μου ειπες οτι αν ο πατριωτισμος αποκτησει και αυτος αρνητικη χρεια τοτε τι θα γινει?

και σου απαντησα οτι λεγεται(απο πολλους)
οτι δεν θα αποκτησει αρνητικη χρεια και αυτος

και για να προλαβω την απαντηση σου που θα ηταν:
Και τί πως το λενε μερικοι??
σου προσθεσα στο προηγουμενο σχολιο οτι και ο Παλαμας ειπε κατι και το δεχτηκες οποτε γιατι να μην δεχτεις και κατι που λεγεται απο διαφορους?
οκ τωρα?

Nihilio
Nihilio Day 821, 03:24

>Πατρίδα και Έθνος δε συγχέονται πάντα. Σε ένα εθνικό κράτος ίσως (αν και πάλι μπορείς να έχεις πατριώτες αλλοεθνείς και μειονότητες)

auto p perigrafeis einai to kratos kai oxi i patrida.<
Δηλαδή αν εγώ πάρω τα μπογαλάκια μου και φύγω για Αμερική, κάνω εκεί παιδιά και στήσω νοικοκυριό και αγωνίζομαι για τα συμφέροντα του κράτους στο οποίο μένω, διατηρόντας όμως και την Ελληνική εθνική μου ταυτότητα (γλώσσα, θρησκεία, έθιμα), τι ακριβώς θεωρούμαι; Πατριώτης (για ΗΠΑ); εθνικιστής (Έλληνας); εθνικιστής (Αμερικανός); Κάτι άλλο;

Marios Geo
Marios Geo Day 821, 04:39

Ο Παλαμας ειπε κατι το οποιο ετυμολογικα αληθευει.Αυτο που ειπε δεν εχει σχεση με την αποκτηση αρνητικης χρειας του εθνικισμου αλλα εμεις που αποδεχθηκαμε την αλλοιωση αυτη.Απο κει και περα ο Παλαμας και οσοι αλλοι μιλησαν για τη σωστη εννοια του εθνικισμου ειναι αυθεντιες αλλα και παλι δεν με αγγιζει παρα η ετυμολογια της λεξεως.Τελος να δεχθω απο τους πολλους τι? Ε και πολλοι λενε οτι θα αλλαξει.Εγω σου λεω οτι ολοι μας λεμε δεν θα αλλαξει.Ομως πες αλλαζει διοτι καποιοι τα καταφεραν οπως πολλα ως σημερα.Πες μου τι θα κανεις και ασε το αν λενε ή δεν λενε οι πολλοι.

Marios Geo
Marios Geo Day 821, 04:54

Nihilio eksartatai poia tha thewreis patrida s.Tha eisai ellinas ethnikistis alla kai ellinas patriwtis dioti afti einai patrida s.H Ameriki isws mia mera na strafei kata tis xwras opote tha sai ellinas patriwtis.Afto pou thelw na tonisw einai oti o ethnikismos einai o diaxwrismos twn anthrwpwn me vasei ta ethni kai h agapi pros to ethnos mas.O Diethnismos einai h agapi gia ola ta ethni tou kosmou kai o sevasmos tous.Prepei na agapame ta ethni ola kai na ta sevomaste alla prwta apo ola gia na ginei afto prepei na sevomaste ton eafto mas , na agapame ton eafto mas , to diko mas ethnos. H agapi pros to ethnos mas se sindiasmo me to misos gia ta alla ethni einai o sovinismos.Dn tha ginei i lisi me tin iswpedosi olwn twn xaraktiristikwn kathe ethnous kai filis alla me tin katanoisi kai to sevasmo olwn aftwn twn diaforetikwn stoixeiwn.Afti einai kai i aksia tis diaforetikotitas.Dn einai psema oti polloi xrisimopoioun to mandia tou ethnikismou alla exoun sovinismo .Kati tetoioi se ekanan kai sena na antidras sti leksi ethnikismos.Opws kati alloi ekanan kapoious allous na antidroun sti leksi diethnismos afou tis edwsan ti xreia tou arnisipatri kai t mi dexomenou tin iparksi ethnwn.Egw prospathw na antistekomai se ola afta kai na kleinw ta aftia mou stous diaforous akraious kai alloiwtikous paroksismous oi opoioi exoun ws apotelesma na dixazoun kai opws sta sxolia fainetai to exoun epitixei apolita stin elliniki koinwnia.

andreasyeah
andreasyeah Day 821, 09:27

"δεν υπαρχει εθνος

υπαρχουν μονο κατι ψυχοπαθεις που τους λεμε εθνικιστες"
@veni_zelos
kai episis file iparxoun kai kapoioi alloi psixopatheis "diethnistes" pou kanoun remove friend apo to erepublik allous pou mporei na min parousiasan pote tin ideologia tous, mono kai mono epidi ine sto strato sto game!(ime stous marines)

Marios Geo
Marios Geo Day 821, 11:46

ontws , Aparadekta pragmata . . . .

 
Post your comment

What is this?

You are reading an article written by a citizen of eRepublik, an immersive multiplayer strategy game based on real life countries. Create your own character and help your country achieve its glory while establishing yourself as a war hero, renowned publisher or finance guru.