Osvrt na kongresne izbore

Day 1,802, 04:21 Published in Croatia Croatia by larGe GranGe

Cijenjeni kolegice i kolege,

Htio bih samo napisati svoj kratki osvrt na kongresne izbore koji su održani jučer. Prije svega čestitam svima koji su ušli u kongres u kojemu kao što većina već zna nema članova SKeH. Razlozi tome su i dalje meni osobno nisu do kraja jasni ali u krajnjoj liniji su po meni i nebitni. Da li ima krivice u vodstvu stranke, da li su krive ostale stranke, da li je krivo botanje i ostale stvari koje se spominju kao dežurni krivci? Vjerojatno je svaka od gore navedenih stvari djelomično pridonijela kongresnom neuspjehu stranke. Da li treba mijenjati vodstvo stranke? Da li treba mijenjati politiku stranke? Apsolutno ne! Naime od kada sam krenuo igrati erepublik, kao i u rl-u pokušavam biti pošten i korektan prema svim ljudima koje susrećem u ovom virtualnom svijetu, koji je malo po malo postao i jedan bitan dio mog rl života. U SKeH sam se susreo sa ljudima koji razmišljaju na isti način kao i ja, igrati pošteno, pomagati drugima bez obzira na stranačku pripadnost i pomagati si i međusobno i pri tome se i zabaviti. Nisu bitna moja privatna politička opredjeljenja, imena stranaka u erepubliku, da li je netko lijevo ili desno orijentiran i ine stvari.

Neki puta se zaboravi na primarni cilj zbog kojeg gotovo svi igramo erepublik i slične online igre - zabava! Prestanite se opterećivati kongresnim medaljama, preuzimanjima stranki, botiranjem prije izbora da bi stranka ušla u kongres i slične stvari. Opustite se i uživajte u igri.

SKeH će nastaviti pomagati mladim igračima bez obzira na političku pripadnost, pošteno i korektno igrati i pri tome se zabavljati. Nadam se da će istomišljenici to prepoznati i podržati takav način igranja. Pošto ovo pišem samoinicijativno nadam se da će i sve moje stranačke kolege složiti sa ovim što sam u ovom kratkom osvrtu napisao. Također se nadam da će se što više mladih javiti na naše podjele koje su stvarno dobronamjerne i nemaju nikakvu političku konotaciju. Za podjele smo još uvijek na istoj adresi na chat kanalu #omladina http://tinyurl.com/omladinachat. Evo kao prilog tome shoutajte molim vas ovaj članak i tko god mi se javi u komentaru ispod levela 26 poslat ću mu 200 wella hrane i 2 q7 tenka kao simboličnu pomoć u njegovom/njezinom razvitku.

Pozdrav svima i samo opušteno! 🙂

Benki987