Mersin Tatil anılarım-1

Day 2,478, 06:59 Published in Turkey Turkey by Guide in Town

Öncelikle Herkese Merhaba.

yaklaşık 6 günlük bir mersin ziyaretimden size kesitler sunacağım

Yolculuğun en başından başlayayım.

Yolculuğa çıkmadan erkenden terminale gideyimde en önden biletimi alayım izleye izleye gideyim derken terminale gittiğimde bir sürprizle karşılaştım. gideceğim tarihlerde mersin otogarında eylem varmış ve hiçbir firma o tarihler arasında sefer düzenlemiyor 😒

neyse aldım adana'ya bilet ordan minibüsle geçerim dedim aldığım firmada 2 gün sonra aradı seferimiz iptal oldu dedi apar topar bidaha terminale gidip başka firmadan bilet aldım.

otobüse bindim birde baktımki hem bana hemde başkasına aynı koltuk için bilet kesmişler. Diğer bilet sahibi bir aile söylene söylene başka bi koltuğa geçtim.

Yolculuk devam ederken bu seferde başka koltuğa geçtiğim koltuk sahibi geldi bu sefer sesli şekilde şöföre söverek arka koltuklardan birine geçtim.

Adana'ya vardığımızda hastalandığımı sandım meğer oraların havası böyle oluyormuş nefes almakta zorlandım. Bir otobüs ayarladılar tüm mersin yolcularını alıp mersine geçtik.

Mersin terminalde karşılandım ve klimalı bir araçla kalacağım eve geçtik, merkeze gelmişken merkezi gezmek istedim hemde kiralık araç tutma düşüncesi vardı. (kaldığım yer pozcu denilen bir yer sanırım oranın yeni yerleşim alanlarından tek avm si olan yere yakın bi yerlere) Dışarda 5 dk'da sırılsıklam oldum böyle sıcaklık görmedim.

Araç kiralayan firmalar söz birliği etmişcesine sadece fiorino var demekteydi isteğim ise clio hatchback modellerinden)

o gün içinde bulamayıp mezitli denilen bi yerden ertesi gün 2011 model günlüğü 80 liraya (fiyatlar almış başını gitmiş) clio hatchback bulduk.

O gün içinde beşiktaşın idman yaptığı tesiste birde düğüne katıldım havuzlu bi yerdi. Düğün kültürlerini de görmüş bulundum (atkı töreni diye bi şey var saçma sapan bi adet.Bir adama mikrofonu veriyorlar kim ne getirmiş sesli söylüyor gelen misafirlerde alkışlıyor)

Düğün bitti yattık kalktık kahvaltı derken yola çıkma vakti gelmişti.

Gidip aracı kiralama firmasından aldık. Alırken de kiralayan firma bazı maddeler saydı

1- 1000 tl ye kadar araç zarar görürse benden karşılayacaklar (1000 üstü yaparım diye dalga geçtim, o daha kötü tüm araba parasını karşılarsın dedi, kaskoyu deldirmeme diye bişey yapıyorlarmış)(sigorta işlemiyor orda)

2- herhangi bi kaza yaparsam (bana vursalarda geçerli) araba kaç güne tamir edilirse okadar süre kiralama ücreti ödemeye devam edeceğim.

3-Kaza vs olursa polisi değil kiralayan firmayı arayacağım.

daha söyledide artık açılan şemsiye muhabbetini hissedince gerisini dinlemedim.

Arabayı aldık adam dediki 50m ilerde benzin istasyonu var acil yakıtını al yoksa yolda kalırsın . Sanırım kiralayan insanlar yakıtın dibini getirip aracı teslim ediyor. Gittik 100 liralık yükledik yola devam ettik.

Nereye gitsek diye düşünürken her tatil yerinde ufak bi araba turu atıp sahili yokladık beğenmeyip devam ede ede kız kalesine kadar geldik artık iyice bunalmış bi şekilde şavk hotel diye biyere girip direk yerleştik. (sonradan keşke biraz gezseydik daha güzel oteller var vs dedik)

Şimdilik Bu kadar yazayım devamını 2. makalede anlatacağım.