Ambienti on/off

Regjistrohu

 

Vazhdo

Vazhdo Me krijimin e llogarisë ju pajtoheni me Kushtet e Shërbimit dhe Të dhënat private

Dilema dilemei lui Adiemus

Dita 1,827, 06:53 E Publikuar në Romania Rumania nga Omae X

Daca citit articolul lui Adiemus despre nationalism si patriotism veti observa ca, in comentarii, se evita tocmai punctul cel mai spinos al problemei, punct care a generat nenumarate controverse si polemici.

Este legionarismul nationalism ?

Poate exista miscare legionara intr-un joc virtual ? Cum se manifesta ea in lumea virtuala ?

Hai Sictir !
Omae, Maestru ZEN

 

Komentet

buru
buru Dita 1,827, 06:58

Depinde cum privesti problema. O cale de mijloc se pare ca nu exista...din pacate

Omae X
Omae X Dita 1,827, 07:06

asa e .

adrian11
adrian11 Dita 1,827, 07:18

daca bagi in oala elamerii, cu siguranta nu exista. din pacate ei doar se pretind legionari... nu sunt! atata vreme cat faci doar imoralitati sau le accepti... niciodata n-ai cum sa fi legionar.

Restul e cancan!

adrian11
adrian11 Dita 1,827, 07:22

Ps. nu confundati nationalismul cu NAZI-onalismul

Dorin oZ
Dorin oZ Dita 1,827, 07:31

Nu.
Am vazut pe aici legionari verzi, legionari democrati, legionari internationali.

adrian11
adrian11 Dita 1,827, 07:43

eu am vazut Trolli slabi, foarte slabi, foarte foarte foarte slabi, trolli obositi, trolli terminati, trolli determinati, etc. Acei oameni sunt tot trolli, deci tot degeaba

Salve RoZ!

Sherky
Sherky Dita 1,827, 07:54

Nu intr-un joc virtual precum eRepublik

Cronoss
Cronoss Dita 1,827, 09:59

Legionarii liberali unde-s?!

Dorin oZ
Dorin oZ Dita 1,827, 10:49

cauta-l pe Cornelius ca-ti explica el.

Alter Dio
Alter Dio Dita 1,827, 12:22

cauta-l pe Aditza.
Daca nu raspunde,
Trage-l de fundita

W i z a r d
W i z a r d Dita 1,827, 22:25

Patriotism, nationalism, legionarism, toate aceste ISM-e sunt amestecate intre ele de catre acei pretinsi patrioti pentru a parea ei fete mari.
Le-as pune o intrebare: Ce-i cu simbolurile naziste pe care le purtati, stimati "patrioti" compatrioti cu mine?

CorneliuS16
CorneliuS16 Dita 1,828, 00:44

O sti calu'.

Tudor Jianu
Tudor Jianu Dita 1,828, 01:59

Pentru mine e un mister cum de răsar lichelele comuiste chiar şi într-o lume virtuală.

Tudor Jianu
Tudor Jianu Dita 1,828, 02:04

@Adrian11, spune-mi, te rog, ce imoralităţi acceptă sau fac cei din eLam.
Logica ta stă întinsă ca o flegmă pe asfalt, nu spune nimic dar e agresivă.

@W i z a r d, arată-mi tu un simbol nazist în jocul ăsta şi îţi ofer cadou manualul de heraldică pentru începători.

daniels22026
daniels22026 Dita 1,828, 14:46

Patriotismul si nationalismul nu reprezinta circumstante atenuante pentru abuzuri de orice fel sau crime. Toti dictatorii au fost patrioti.

Daca patima nationalista e un ocean involburat, dragostea de tara ar fi doar citeva picaturi in acel ocean. Restul e ura fata de straini, teama de schimbare si de noutate, lenea de a gindi, etc.

gabila
gabila Dita 1,828, 21:44

Da,da, da. Si toti razboinicii lumii, regii si imparatii luminati si mai putin luminati, care omorau si schingiuiau si prajeau oameni, o faceau cu piosenie in numele lui Dumnezeu.
Acum sa tragem repede concluzia ca toti credinciosii sunt criminali, banditi, lepre...
Doamne ajuta!

W i z a r d
W i z a r d Dita 1,828, 22:22

@Tudor Jianu: heraldica se bazeaza pe simbolistica iar simbolurile sunt insemne care transmit un mesaj la nivel non-verbal (vezi manualul de heraldica promis mai sus). Dar inainte de a consulta un manual, ia o uniforma nazista si vezi ce insemne, decoratii, distinctii si alte tinichele are pe ea. Le vei recunoaste aici, identice, pana la amanunte tinand de grafica si proportii.

SleepwalkerIII
SleepwalkerIII Dita 1,829, 05:39

E un joc... Tot ceea ce tine de RL - transpus aici, sunt alegeri ale jucatorului.(de multe ori..jocul acestea e un loc de "varsat" propriile frustrari, sau.. aspiratii)
Legionarism? Nationalism? Nu cred ca este cazul sa transpunem. De ce? Sunt doar cuvinte, si asta nu poate inseamna decat atat: semnificatia lor depinde de un singur lucru - si anume - de cata istorie este in spatele lor.

e-Istorie? ( "5 Years of E-Republik")
Istorie (RL) ? Alta poveste!

giap
giap Dita 1,833, 10:58

In RL, legionarii nu au fost nationalisti, ci sovini. Accidental, majoritatea legionarilor agresivi erau in realitate niste transfugi romanofoni, exilati din nordul Greciei

 
Postoni komentin tënd

Çfarë është kjo?

Ju jeni duke e lexuar një artikull që është shkruar nga një qytetar i eRepublik-ës, një lojë e veçantë strategjike ku luajnë shumë lojtarë dhe që është e bazuar në vende të jetës reale.Krijo karakterin tuaj dhe ndihmoje vendin tuaj për të arritur lavdinë e saj përderisa ju mund të bëheni hero i luftës, botues i njohur ose një këshilltar i financave.