[WikiLeaks] ВОЈСКА ЈЕДЕ СУПУ ВИЉУШКОМ 🍴
PRC PRC PRC
13:05:32: | Varvar11 | oće Templari učestvovati na ovom turniru MoD-a?
13:05:51: | Antic | Varvar11 sutra cu se videti uzivo sa zucijem, pa cemo pricati
13:05:55: | Antic | ali najverovatnije necemo
13:05:55: |daRe| xD
13:06:01: | Antic | ja sam vrlo protiv
13:06:08: | Varvar11 | Zašto?
13:06:12: |daRe| kakav turnir bokte
13:06:46: | Antic | Varvar11 objasnio sam Tijani vec, pred pocetak mandata, kada mi je dala program da vidim
13:06:51: | Antic | mislim da sam joj pricao 2 sata
13:06:54: | Antic | kada se sve sabere
13:07:24: |daRe| ja bi ujedinio Srbiju
13:07:29: |daRe| na vrlo fin nacin
13:07:31: |daRe| al jbg
13:07:34: |daRe| nece ljudi da to uradim
13:07:35: |daRe|
😨
13:07:39: | Antic | mislim da je ona u toj oblasti vrlo neiskusna
13:07:43: | Antic | sto je i sama rekla
13:07:49: | Antic | nije imala dodira sa time, nikada
13:08:04: | Varvar11 | Pa kakve to veze ima?
13:08:15: | Antic | pa ima, zato sto je predlog plod tog neiskustva
13:08:30: | Antic | na primer, ona ni sada ne zna kakve opcije ima sa skriptom
13:08:36: | Antic | ne zna ni sta se sa skriptom desava
13:08:46: | Antic | a to je samo jedan od primera
13:08:49: | Antic | ima ih zaista mnogo
13:08:52: | Varvar11 | Pa dobro
13:08:56: |daRe| Antic:
13:08:57: | Varvar11 | Ovo je pilot program
13:08:58: |daRe| pa ima ko zna
13:09:01: | Varvar11 | Ne mora da uspije
13:09:06: |daRe| bernoldi zna
13:09:18: |daRe| nije bez veze doslo to na ideju
13:09:21: |metafizicki_radnik| o/
13:09:27: |daRe| metafizicki_radnik: ciao
13:09:33: | Antic | Varvar11 plasim se da nije krenulo tako
13:09:35: | Varvar11 | metafizicki_radnik: ljepotice
13:09:40: | Antic | dosta je agresivno krenulo
13:09:50: | Antic | Dare nije Bernoldi pisao program, vec Tijana
13:09:51: | Antic | sama
13:09:52: | Varvar11 | Pa mora agresivno brate
13:09:57: | Varvar11 | Kad pojedini
13:09:58: |daRe| Antic: pa dobro
13:09:59: | Antic | Bernoldi je dosao vrlo naknadno
13:10:00: | Varvar11 | Haos prave
13:10:06: |daRe| ija kad sam pisao program
13:10:07: | Antic | Varvar11 ko pravi haos?
😃
13:10:08: |daRe| 90%
13:10:10: | Varvar11 | Sijuski ih juče 3 sata ispitivali
13:10:12: |daRe| toga sam pricao sa Pierom
13:10:14: |daRe| sta vise
13:10:19: |daRe| 90% su njegove ideje
13:10:29: |daRe| nema tu nikakve veze
13:1
😇2: | Antic | Varvar11 ja mislim da je sasvim u redu ispitivati i proveravati sve
13:1
😇9: | Antic | jer, ako se upucuje poziv
13:10:43: | Varvar11 | Pa jeste Antic na lijep način
13:10:50: | Antic | onda ja treba da znam sve o tome
13:10:50: | Varvar11 | Ali ne način kao da će da te ubiju ako ne odgovoriš
😃
13:10:55: | Antic | kada mi je vec ponudjeno da ucestvujem
13:11:06: | Varvar11 | I to nekoliko puta
13:11:08: | Varvar11 | zapnu
13:11:09: | Antic | Varvar11 problem je sto je vlast nesto ponudila, a ni sama ne zna jos kako ce to da bude
13:11:16: | Varvar11 | da je refund isplativiji...
13:11:16: | Antic | i onda na mnoga pitanja ne date odgovor
13:11:27: | Varvar11 | Ne, dali smo odgovor na sve
13:11:35: | Antic | pouzdano znam da niste
😃
13:11:36: | Varvar11 | Ali oni su 2 sata smarali kako je refund isplativiji
13:11:39: |daRe| xD
13:11:41: | Antic | ja se cujem sa komandantima
13:11:42: | Varvar11 | Od koga pouzdano?
😃
13:11:43: | Antic | konstantno
13:12:00: | Antic | i mi znamo sta ko sa kime razgovarao
13:12:05: | Antic | ne krijemo jedni od drugih
😃
13:12:24: | Antic | opsti je utisak da vi i dalje ne znate sta cete ponuditi
13:12:31: | Antic | i da na mnoga pitanja nemate odgovor
13:12:35: | Varvar11 | PVJ skup jedinica
13:12:37: | Varvar11 | je veoma loš
13:12:40: | Antic | npr. pitanje skripte
13:12:42: | Varvar11 | A oni se i dalje bore za refund
13:12:48: | Antic | Varvar11 a zasto je los?
13:12:50: | Varvar11 | Koja je svhra igrača od 5k snage
13:12:52: | Antic |
😃
13:12:52: | Antic | bas me zanima odgovor
13:12:55: | Varvar11 | Kada ja npr. sa 35k snage
13:13:00: | Antic | PVJ ima najjace jedinice
13:13:01: | Antic | inace
13:13:01: | Varvar11 | sa 10 udaraca mogu da udarim toliko
13:13:12: | Varvar11 | Od kada to inače?
😃
13:13:16: | Antic | oduvek
13:13:17: | Varvar11 | Sijuski su najjači?
13:13:19: | Antic | Garda
13:13:20: |daRe| Antic:
13:13:22: |daRe| nemaju
13:13:24: | Antic | Ratnici
13:13:27: |daRe| ReFUND
13:13:27: |daRe| jbg
13:13:28: |daRe|
😛
13:13:31: | Varvar11 | ReFUND je sam jači
13:13:42: |daRe| Ratnici su nejac
13:13:45: | Varvar11 | Lavovi su Bogovi za vas
13:13:49: | Varvar11 |
😃
13:13:52: |daRe| daaa Lavovi
13:13:52: | Antic | slazem se da je Refund jaka jedinica, ali je pitanje da li su jaci od Garde
13:13:53: |daRe| su jaki
13:14:02: |daRe| Antic: pa
13:14:04: |daRe| nisu
13:14:04: | Antic | Garda je vrlo verovatno najjaca srpska jedinica
13:14:07: |daRe| al su organizovaniji
13:14:08: | Antic | i sa najduzom tradicijom
13:14:17: | Antic | a deo je PVJ-a
13:14:31: |daRe| vidi, ReFUND ne toliko jaka, al redovna i organizovana jedinica
13:14:37: |daRe| dok to Garda nije
13:14:38: |daRe| kako im dune
13:14:40: |daRe| udaraju
13:14:46: | Antic | ja drugaciji utisak imam o Gardi
13:14:52: | Antic | oni su uvek bili odani drzavi
13:14:57: | Antic | nikada pucali protiv naredjenja
13:15:04: | Antic | a i o Refundu imam lepo misljenje, takodje
13:15:11: |daRe| Antic: ma vidi
13:15:15: | Varvar11 | Pa zbog toga i odumiru polako
13:15:16: |daRe| nisam nista lose reko za Gardu
13:15:17: | Varvar11 |
😃
13:15:19: |daRe| nego kazem
13:15:23: | Antic | jako je lose kada vlast o nekim jedinicama misli lose
13:15:24: |daRe| da se po tim pitanjima razlikujemo
13:15:33: | Varvar11 | PVJ nije skup najjačih jedinica nikako.
13:15:37: | Antic | i kada neko dodje u situaciju da kaze da je neka formacija losa
13:15:46: | Antic | treba da postoji ideja zajednistva
13:15:51: | Antic | a ne ideja razdora
13:15:55: | Varvar11 | Ne, pa ja podržavam PVJ
13:16:00: | Antic | treba prihvatiti sve, kakvi god da su
13:16:04: | Varvar11 | Ako postoje ograničenja u npr. snazi
13:16:07: | Varvar11 | da bi mogao podjelu da uzmeš
13:16:10: | Antic | ma treba okupiti i jedinice sa jednim profilom
13:16:39: | Antic | a to se po vasim komentarima ne vidi
13:16:57: |daRe| Antic:
13:16:58: |daRe| vidi
13:17:01: | Varvar11 | Pa Antic došlo je vrijeme
13:17:05: | Antic | znaci, svi mi zajedno doprinosimo nasoj zajednici i drzavi
13:17:05: |daRe| malo ste i vi neodgovorni
13:17:07: | Varvar11 | Da ti je isplativije platiti za CO
13:17:12: | Varvar11 | nego nekome platiti da udari well
13:17:13: |Ojsvijetla11| Antic:
13:17:13: | Varvar11 | i to je to
13:17:19: | Antic | Varvar11 ja imam dokaz da nije
13:17:28: |Ojsvijetla11| Poziv za turnir su dobile top50 jedinice
13:17:30: | Varvar11 | Pa daj dokaz
13:17:36: | Antic | refund je jeftiniji, ja sam racunao
13:17:39: | Antic | i ne samo ja
13:17:46: | Antic | posto vodim evidenciju o svakom odrzanom udaru
13:17:53: | Antic | lako se proveri koliko kosta milion na refundu
13:17:54: | Varvar11 | Pa jeste jeftiniji
13:17:57: | Varvar11 | Ali nije isplativ
13:17:59: | Varvar11 | Bacanje para
13:17:59: | Antic | a koliko kosta preko CO-a
13:18:03: | Antic | Varvar11 zasto nije isplativ?
13:18:05: | Antic | obrazlozi mi
13:18:11: |Ojsvijetla11| Antic:
13:18:13: | Antic | i zasto je to bacanje para
13:18:17: | Varvar11 | Pa kada će npr. PVJ udariti veliku štetu za
13:18:20: | Varvar11 | 10 minuta
13:18:24: | Varvar11 | kada vas nema 50 na udarima
13:18:26: |Ojsvijetla11| Odakle znas da ovo nece biti jos isplativije?
13:18:32: | Varvar11 | Ne može
13:18:33: | Varvar11 | Nikako
13:18:38: | Antic | Varvar11 obe su stvari pogresne
13:18:42: | Antic | PVJ udari nekada traju i po 2 sata
13:18:50: | Antic | i PVJ udari okupe i po 100 vojnika
13:18:51: | Antic | cak i vise
13:18:55: | Varvar11 | Ajde Antic
13:18:56: | Varvar11 | pošteno
13:19:02: | Varvar11 | Koliko je dolazilo na udare ljudi
13:19:06: | Antic | e sad, stvar je u tome sto vi ne umete da koristite sredstva koja vam se nude
13:19:10: | Varvar11 | posljednjih 2-3 mjeseca refunda?
13:19:27: | Antic | umesto da prihvatite sve opcije, a u prilog tome ide sto su sve opcije jeftine
13:19:34: | Antic | i da ih koristite kada vam zatrebaju
13:19:37: | Antic | da ih kombinujete
13:19:38: | Varvar11 | Pa jesu jeftine
13:19:40: | Varvar11 | Ali nijesu isplative
13:19:42: | Antic | to je pun pogodak
13:19:44: | Varvar11 | Ne znam u čemu je štos
13:19:53: | Antic | Varvar11 na udare dolazi stotinak igraca
13:20:01: | Antic | i kazem, kada nesto tvrdite, prilozite dokaz
13:20:12: | Varvar11 | Ne dolazi
13:20:16: | Antic | sve je ovo sto mi pricamo lako proverljivo
13:20:17: | Varvar11 | Ja kada god da sam ušao na kanal za udare
13:20:22: | Varvar11 | bilo je maksimalno 70 ljudi
13:2
😇2: | Varvar11 | Ali i da dođe 100
13:2
😇6: | Antic | Varvar11 pa, ne znam kada si ti to ulazio
13:2
😇9: | Varvar11 | To su sve ljudi koji ne mogu da naprave razliku
13:20:41: | Antic | moguce da je u tom trenutku bilo 70
13:20:47: | Antic | ali je kasnije doslo jos
13:20:51: | Antic | ili je neko izasao pre tvog dolaska
13:20:53: | Varvar11 | Nije, nije
13:20:54: | Antic | na primer...
13:20:56: | Varvar11 | Čitav udar sam bio
13:20:58: | Antic | a Varvar11
13:21:02: | Antic | sve i da dolaze dve osobe na udar
13:21:03: | Varvar11 | I znam da dolazi samo Ratnici i Gardisti
13:21:10: | Antic | toj dvojici ces platiti jeftinije na udaru da ispucaju
13:21:12: | Varvar11 | Svi ostali imaju po 5 maksimalno vojnika
13:21:16: | Antic | nego da im das CO
13:21:24: | Varvar11 | I što će ta dvojica uraditi?
13:21:28: | Varvar11 | pa ako im se puca za državu
13:21:30: | Antic | ispucace
13:21:30: | Varvar11 | neka pucaju besplatno
13:21:34: | Varvar11 | Kao ReFUND npr.
13:21:37: | Antic | Varvar11 pa onda nemojte stavljati CO
13:21:38: | Antic | nikada
13:21:42: |Magare| Krava imena Emili je pobegla iz klanice samo par minuta pre nego što je trebao biti njen red da bude zaklana i uspela je 40 dana da se skriva i izbegne da bude uhvaćena. Nakon toga je našla utočište u jednoj farmi gde je živela još 8 godina i dobila čak svoju statuu u čast njenoj ogromnoj želji za životom.
13:21:44: |Magare|
😃
13:21:45: | Antic | da pucaju ljudi za svoju drzavu
13:21:48: | Antic | svi besplatno
13:22:04: | Varvar11 | Ali Antic shvataš li
13:22:10: | Varvar11 | Da PVJ više ne može da napravi razliku
13:22:13: | Varvar11 | Sam
13:22:18: | Varvar11 | Jedino ovako, kada se okupe sve MU
13:22:24: | Varvar11 | Ali očigledno da to neće biti
13:22:28: | Antic | mislim da moze u nekim slucajevima
13:22:31: | Antic | ali sve i da ne moze
13:22:35: | Antic | iskoristite to sto moze
13:22:43: | Antic | ne moze da napravi razliku uvek, ali uvek moze da doprinese
13:22:48: | Antic | za manju kolicinu novca
13:22:51: | Varvar11 | Pa ja prvi ne bih koristio PVJ
13:22:55: | Varvar11 | dok se ne stave granice
13:22:59: | Varvar11 | Dođu npr. Sijuksi
13:23:08: | Varvar11 | sa igračima u prvoj divziji sa 3-4k snage
13:23:11: | Varvar11 | Njih 10
13:23:16: | Antic | pa zato sto imate tako odsecan pristup
13:23:19: | Varvar11 | Oni ne mogu napraviti štetu koliko ja sa pola FF-a
13:23:25: | Antic | lose ce vam proci i ideja koju imate
13:23:28: | Antic | jer ste vrlo neiskusni
13:23:40: | Antic | Varvar11 a sto se tice slabih profila
13:23:44: | Varvar11 | Pa dobro, iskustvo se mora steći nekako
13:23:52: | Varvar11 | Ako PVJ neće da učestvuje, ne mora
13:23:58: | Varvar11 | Svima su isti uslovi, ali vama se ne sviđaju
13:24:07: | Varvar11 | Pokušavate da budete možda gospoda?
13:24:26: | Antic | stvar sa tim slabim profilima je u tome sto je drzavna politika godinama bila takva
13:24:32: | Antic | i to nije karakteristicno samo za PVJ
13:24:37: | Antic | nego za sve formacije
13:24:49: | Antic | drzava generalno ne ulaze u profile, a trazi od svih da pucaju
13:24:56: | Antic | i to je drugo pitanje sada, o kojem isto mozemo pricati
13:25:03: | Antic | ali hocu da zavrsimo sa temom koju smo zapoceli
13:25:08: | Antic | Varvar11 nismo gospoda, daleko od toga
13:25:17: | Antic | i mi se ne bunimo
13:25:18: | Varvar11 | Ne, pa zašto tražite drugačije uslove?
13:25:22: | Antic | ne trazimo
13:25:28: | Antic | vi ste nesto ponudili, mi odbili
13:25:31: | Antic | i gde je tu problem?
13:25:36: | Varvar11 | Pa eto
13:25:45: | Varvar11 | Dokazali ste u stvari koliko vam je stalo do Srbije
13:25:48: | Antic | ne dopada vam se to sto smo vas odbili?
13:26:06: | Varvar11 | Meni je potpuno svejedno
13:26:11: | Varvar11 | Meni se ne dopada to što se vi bunite
13:26:17: | Varvar11 | A kada dobijate ponudu, odbijete je
13:26:23: | Antic | ne bunimo se, samo odbijamo
13:26:28: | Antic | a vama se ne dopada sto ste odbijeni
13:26:29: | Varvar11 | Ne,
13:26:31: | Varvar11 | pa pitaj Prleta
13:26:35: | Antic | a odbili smo jer smatramo da je vas predlog los
13:26:49: | Varvar11 | Gledaj, ja ionako nijesam u MoD-u
13:26:52: | Antic | i vi morate prihvatiti necije takvo misljenje
13:26:55: | Varvar11 | Gledam ovo sa strane ReFUND-a
13:27:10: |Ojsvijetla11| Problem je u tome sto se ovo vise isplati drzavi
13:27:10: | Antic | da smo se bunili, stvari bi drugacije bile
13:27:21: | Antic | samo smo odbili
13:27:25: | Varvar11 | Pa
13:27:33: | Varvar11 | Uporno spominjete refund
13:27:36: |Ojsvijetla11| Vama se refund vise isplati nego ovo
13:27:43: | Varvar11 | Ja ne bih nikad vratio refund
13:27:44: | Antic | refund se jedinicama ne isplati
13:27:55: |Ojsvijetla11| I zato ne prihvatate
😃
13:27:56: | Antic | ne znam da li ste nekada imali prilike da vidite formulu za refund
13:28:01: | Varvar11 | Antic:
13:28:12: | Varvar11 | Jesu li dobile jedinice firme od države
13:28:15: | Varvar11 | ili je samo VeS
13:28:17: | Antic | Varvar11 ne
13:28:17: | Varvar11 | Ako sene varam
13:28:26: | Antic | nijedna PVJ jedinica nije dobila firme od drzave
13:28:32: | Antic | mozda Ratnici, to ne znam
13:28:53: | Varvar11 | Fora je to što vi želite da budete povlašćeni
13:28:58: | Varvar11 | A nijeste u stanju da to tražite
13:29:03: | Antic | necemo da budemo povlasceni
13:29:06: | Antic | evo, ja ti kazem iz prve ruke
13:29:25: | Varvar11 | Kako nećete?
13:29:32: | Varvar11 | pa država ponudi nešto, vi tražite refund
13:29:35: | Varvar11 | i odbijate to
13:29:36: |Magare| http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/581385/Ministarstvo-prosvete-nece-doktora-nauka-za-direktora-skole
13:29:39: | Antic | necemo da budemo povlasceni, samo nam se predlog ne dopada
13:29:43: | Varvar11 | Šta je to nego povlašćenje?
13:29:47: | Antic | i obrazlozili smo zasto
13:30:03: | Antic | Varvar11 kada je neko povlascen, to znaci da je u boljem polozaju u odnosu na druge
13:30:13: | Antic | ja zaista ne vidim nasu zelju da budemo bolji u odnosu na druge
13:30:16: | Antic | kada vi svima nudite isto
13:30:43: | Antic | a da ste imali prilike da vidite formulu za refund
13:30:45: | Varvar11 | Pa svima nudimo isto
13:30:46: | Antic | i da je proracunate
13:30:49: | Varvar11 | Jedino vi imate primjedbe
13:31:05: | Antic | videli biste da komandanti uvek bivaju na gubitku
13:31:16: | Antic | jer je formula pravljena tako da ide drzavi u korist
13:31:18: | Antic | a ne jedinicama
13:31:30: | Antic | logicno, jer drzava placa
13:31:33: |Magare| Antic: šta se bre raspravljaš sa decom?
😃
13:31:43: |Magare| pusti neka se igraju
13:31:54: | Varvar11 | Magare: ponovo, kakve veze imaju godine ođe?
13:31:58: | Varvar11 | Mogao sam reći i da imam 50
13:32:01: | Varvar11 | Pa ne bi to govorio
13:32:03: | Antic | Varvar11 a nije PVJ jedina formacija koja se buni
13:32:03: | Varvar11 | Tako da..
13:32:11: |Magare| imaju veze Varvar11
😃
13:32:15: | Antic | ali kazem, vreme ce pokazati
13:32:18: | Antic | koliki ce odziv biti
13:32:19: |Magare| dok ne napuniš 20 nisi svestan ničega
13:32:27: | Varvar11 | Antic:
13:32:38: | Varvar11 | refund jeste jeftin
13:32:40: | Varvar11 | ali nije isplativ
13:32:45: | Varvar11 | zato što ne pravi razliku
13:32:52: | Varvar11 | nikakvu, sve dok pojedine jedinice
13:32:54: | Antic | ne umete da koristite refund
13:32:56: | Antic | i u tome je stvar
13:33:00: | Varvar11 | šalju slabe vojnike
13:33:13: | Varvar11 | Pa kada god je sazvan udar
13:33:16: | Varvar11 | i kada god sam ja pratio
13:33:23: | Varvar11 | Svaku bitku smo izgubili
13:33:24: | Varvar11 | bukvalno
13:33:27: | Antic | to je kao kad imas kasiku, viljusku i tanjir supe
13:33:33: | Antic | i ti neces da koristis kasiku
13:33:36: | Antic | a tu ti je, pred nosom
13:33:40: | Antic | i uporno supu jedes viljuskom
13:33:47: | Varvar11 | Pa nije tako nikako
13:33:50: | Antic | poenta ovoga je da treba da iskorists sve sto ti se pruza
13:33:56: | Antic | svaku opciju i mogucnost
13:34:10: | Antic | a vi odbacujete opcije
13:34:19: | Antic | i uporno jedete viljuskom tanjir supe
13:34:26: | Varvar11 | Pa
13:34:29: | Antic | iako imate jednu lepu, veliku kasiku
13:34:30: | Varvar11 | Ja ne vidim nikoga osim PVJ-a
13:34:36: | Varvar11 | i to konanstano se buni jer je ugašen refund
13:34:41: | Varvar11 | I sada neće da prihvate ovo
13:34:54: | Antic | Varvar11 kazem, videcemo koliki ce odziv da bude
13:34:58: | Antic | i ko ce prihvatiti vasu ponudu
13:35:06: | Antic | ja ti sada kazem, na osnovu svog iskustva koje imam
13:35:09: | Varvar11 | I da bude slab
13:35:16: | Antic | vasu ponudu mozda prihvati 5 jedinica
13:35:18: | Varvar11 | Bolje da sve jedinice imaju iste uslove
13:35:19: | Antic | a nijedna jaka
13:35:21: | Varvar11 | nego neki veći
13:35:26: | Varvar11 | Antic: pa varaš se
13:35:27: | Varvar11 |
🙂
13:35:32: | Antic | Varvar11 videcemo
13:35:38: | Varvar11 | Ja znam iz prve ruke
13:35:38: | Antic | imate priliku da pokazete da gresim
13:35:43: | Varvar11 | Da je već mnogo njih prihvatilo
13:35:53: |Ojsvijetla11| Antic
13:35:54: | Antic | ko je prihvatio?
13:35:54: | Varvar11 | http://www.erepublik.com/en/article/-1-2385322/1/20
13:35:58: | Varvar11 | i tada ste bili preslabi
13:36:12: |Ojsvijetla11| Bice kruzna poruka sjutra
13:36:31: |Ojsvijetla11| I uvodni clanak dje ce pisati ko.je pristao
13:36:31: | Antic | Varvar11 pa i da smo najslabiji koji postoje
13:36:34: | Antic | iskoristi i to malo snage
13:36:40: | Antic | koje nudimo
13:36:49: | Varvar11 | Pa mi nudimo
13:36:49: | Varvar11 | Vi odbijate
13:36:51: | Varvar11 | To je to, kraj priče
13:36:54: | Antic | nije stvar u tome ko je jaci, vec je stvar u tome da uzmete sve opcije
13:36:56: | Antic | koje vam se nude
13:37:01: | Antic | da uzmete svu snagu, kolika god da je
13:37:04: | Antic | i da sve okupite
13:37:05: | Varvar11 | Zašto bi jače
13:37:09: |Ojsvijetla11| Nijesmo uzeli?
13:37:10: | Varvar11 | vojne jedinice mogle da prihavet
13:37:14: | Antic | Ojsvijetla11 niste
13:37:14: | Varvar11 | A slabije ne?
13:37:18: | Varvar11 | Mi smo svima ponudili isto
13:37:23: | Varvar11 | To što vi tražite drugo nešto
13:37:24: |Ojsvijetla11| Kako to brt sad?
13:37:28: | Varvar11 | je sasvim druga priča
13:37:30: | Antic | Varvar11 kazem, videcemo onda lepo sutra
13:37:33: | Antic | kad objavite clanak
13:37:35: |Ojsvijetla11| Antic:
13:37:36: | Antic | koliki je odziv
13:37:40: |Ojsvijetla11| Kako nijesmo?
13:37:42: | Antic | i tu imate priliku da pokazete da gresim
13:37:52: | Antic | Ojsvijetla11 objasnio sam gore Varvaru
13:37:57: | Antic | pricam sve vreme o tome
13:37:59: | Antic | pogledaj log
13:38:12: |Ojsvijetla11| Svi su dobili ponudu da ucestvuju
13:38:20: |Ojsvijetla11| To sto neko nece
13:38:30: |Ojsvijetla11| Ne znaci da nijesmo svima ponudili
13:38:38: | Antic | nisam rekao da niste svima ponudili
13:38:46: | Antic | nego da ne koristite ono sto vam se pruza
13:38:54: | Varvar11 | Antic: koliko je ođe vojnih jedinica uopšte imalo aktivno? http://prntscr.com/82968h
13:39:24: |Ojsvijetla11| Antic: sta nam je pruzeno?
13:39:26: | Antic | to nije pravi PVJ spisak, Varvar11
13:39:39: |Magare| ih bre
13:39:39: | Varvar11 | Pa jesu li sve odavde U PVJ?
13:39:43: |Magare| još se raspravljate
13:39:46: | Antic | Ojsvijetla11 nije vam pruzeno, vec vam se pruza
13:39:52: | Antic | da iskoristite svaki moguci profil
13:39:55: | Antic | srpske zajednice
13:40:02: | Antic | a vi to ne radite
13:40:03: | Varvar11 | Magare: pa normalno da hoćemo
13:40:05: |Ojsvijetla11| Ne znam sta je sa tobom
13:40:05: | Antic | Varvar11 nije dobar spisak
13:40:05: | Varvar11 | sve dok neki ljudi
13:40:11: | Varvar11 | budu htjeli da traže
13:40:13: |Ojsvijetla11| Kako ne radimom
13:40:15: |Ojsvijetla11| ?
13:40:15: | Varvar11 | drugačije od ostalih
13:40:17: | Varvar11 | Evo Antic
13:40:25: | Varvar11 | Zašto bi npr. ReFUND prihvattio slabije uslove
13:4
😇1: | Varvar11 | Kada npr. Templati koji su mnogo slabiji
13:4
😇5: | Varvar11 | Dobijaju jače uslove
13:40:40: | Varvar11 | Da dajemo vama bolje uslove
13:40:44: | Varvar11 | svi bi se pobunili
13:40:52: | Varvar11 | To ne može tako da funkcioniše
13:40:55: | Antic | pa, stvar je u ponudi
13:41:06: |Magare| lol
13:41:06: | Antic | ponudite svima isto, tako uvek treba raditi
13:41:15: | Varvar11 | Pa jesmo
13:41:15: | Antic | uvek treba imati ujednacen kriterijum prema svima
13:41:19: | Varvar11 | Ali vi tražite nešto drugo
13:41:20: | Antic | ali, stvar je u ponudi, Varvar11
13:41:21: | Varvar11 | A to ne može
13:41:28: | Antic | ponuda nije dobra
13:41:28: | Varvar11 | Baš zbog toga što je svima isto
13:41:33: | Antic | i zato smo odbili
13:41:47: | Varvar11 | Ne, pa nije vama dobra
13:41:59: | Antic | a ti znas da je ponuda dobra?
13:42:08: | Varvar11 | Ja ne znam kako vi možete vas da stavljate u položaj jačih
13:42:12: | Varvar11 | Kada to više nijeste
13:42:19: |Ojsvijetla11| Antic:
13:42:21: | Varvar11 | Pa i da nije dobra
13:42:21: | Antic | pa slazem se, mi jesmo slabiji
13:42:24: | Varvar11 | Uradite nešto za državu
13:42:24: | Antic | ali iskoristi i slabe
13:42:25: |Ojsvijetla11| Bolje ista nego nista
13:42:37: | Varvar11 | Pa zašto bi slabiji dobijali bolje uslove od jačih?
13:42:40: | Varvar11 | Objasni logiku
😃
13:42:45: | Antic | pa ne treba da dobiju bolje uslove
13:42:48: |Ojsvijetla11| a nista je ono sto ste dobijali prethodna 2-3 mjeseca
13:42:52: | Antic | treba da dobiju svi iste, ali drugacije
13:42:57: | Antic | drugaciju ponudu
13:42:59: | Antic | svima dati
13:42:59: |Ojsvijetla11| Vi samo trazite jos
13:43:04: | Antic | to kazem, problem je u ponudi
13:43:15: | Antic | i jos jedna stvar
13:43:25: | Varvar11 | Ja ne mogu da vjerujem da se vi i dalje stavljate u položaj povlašćenih
13:43:26: | Antic | nemojte misliti da PVJ jedinice ne pucaju nikada
13:43:45: | Antic | PVJ sve ovo vreme organizuje udare
13:43:49: | Antic | naravno, svaka jedinica za sebe
13:43:51: |DaCa| sta je ovo
13:43:54: | Varvar11 | Koliko jedinica čini PVJ Antic ? A koliko je aktivno to?
13:43:54: | Antic | i ne bunimo se, to je normalno
13:43:54: |DaCa| kakav je bre ovo spam
13:43:58: |DaCa| na sta ovo lici
13:43:59: |DaCa|
😃
13:44:01: | Varvar11 | Pa normalno da organizujete
13:44:04: | Varvar11 | Daca: o7
13:44:08: |DaCa| caoo
😃
13:44:18: | Antic | Varvar11 i u ovome je takodje problem
13:44:21: | Antic | ti ne volis PVJ
13:44:24: | Antic | a ne znas ni ko je u PVJ
13:44:34: | Varvar11 | Ne volim PVJ?
13:44:37: | Varvar11 | đe sam to rekao?
13:44:41: | Varvar11 | I znam ove poznatije jedinice
13:44:45: | Antic | jedan od prvih redova
13:44:47: | Varvar11 | Ove što su odumrle odavno ni ne brojim
13:44:48: | Antic | nase konverzacije danas
13:44:53: | Varvar11 | Daj ajde
13:45:00: |DaCa| sta sam propustila
13:45:00: | Antic | Varvar11 ti ne znas ko cini PVJ
13:45:00: |DaCa|
😃
13:45:10: | Antic | a nesto govoris o tome
13:45:13: | Antic | a ni ne znas ko je tu
13:45:14: | Varvar11 | Antic: znam
13:45:16: | Varvar11 | koje su jače
13:45:24: | Varvar11 | I to mi je dosta
13:45:25: | Antic | ali ti pricas o svima
13:45:32: | Antic | kada govoris o nekoj formaciji
13:45:35: | Varvar11 | Pa pričam
13:45:38: | Antic | onda moras znati kako ona funkcionise
13:45:40: | Antic | ko je cini
13:45:42: | Varvar11 | KOd svih je takva situacija
13:45:43: | Antic | a ti to ne znas
13:45:44: |Ojsvijetla11| Antic: fora je u tome sto se vi zalite nesto
13:45:57: | Antic | nisi kompetentan da se raspravljas
13:45:59: | Antic | jer nisi informisan
13:46:03: | Antic | o najosnovnijim stvarima
13:46:06: | Varvar11 | Jesam, dovoljno
13:46:07: |Ojsvijetla11| A od drzave nijeste nista dobili prethodna 2-3 mjeseca
13:46:16: | Varvar11 | PVJ se ne isplati
13:46:16: |Magare| Daca: ništa bitno
😃
13:46:17: | Varvar11 | Nikako
13:46:28: | Antic | Ojsvijetla11 pa to ti je dokaz da nama novac nije bitan
13:46:31: | Antic | da hocemo dobar sistem
13:46:36: |Ojsvijetla11| Ne
13:46:37: | Antic | i mislimo da vi to ne nudite
13:46:41: | Antic | necemo poleteti za novcem
13:46:44: | Varvar11 | Vi hoćete više xD
13:46:49: |Ojsvijetla11| To je bas dokaz da vam. Je bitan
13:46:53: |Ojsvijetla11| Jer zelite jos
13:46:58: | Antic | ne
13:47:03: | Antic | da li je neko od komandanata rekao
13:47:05: | Antic | da zeli vise novca?
13:47:10: | Antic | da ima problem sa novcem?
13:47:24: | Varvar11 | Pa po vama je refund više novca
13:47:26: | Antic | nije
13:47:28: |Ojsvijetla11| Zasto ne prihvatate onda?
13:47:32: | Varvar11 | Jer dajete vojnicima da džabe udaraju
13:47:32: | Antic | kada smo mi rekli da je refund vise novca?
13:47:37: | Antic | Ojsvijetla11 nije stvar u novcu
13:47:40: | Antic | da bismo prihvatili
13:47:44: | Antic | mislimo da je vasa ponuda losa
13:47:48: | Antic | i u tome je stvar
13:47:52: |Ojsvijetla11| Zasto?
13:47:53: | Antic | ne tice se novca uopste
13:48:03: | Antic | Ojsvijetla11 i to sam objasnio gore
13:48:06: | Antic | procitaj citav log
13:48:13: | Antic | ali postoji uslov
13:48:17: | Antic | ako ne znas ko je PVJ
13:48:19: | Antic | onda dzabe sve
13:48:19: |Ojsvijetla11| Napisi opet
13:48:22: | Antic | da ne bude kao sa bratom
13:48:26: | Antic | on ne zna, a raspravlja se
13:48:26: | Antic |
😃
13:48:28: |Ojsvijetla11| Preko telefona sam
13:48:30: | Varvar11 | Pa znam
13:48:33: | Varvar11 | Šta
13:48:39: | Varvar11 | treba sada da napiešm
13:48:43: | Antic | Ojsvijetla11 pola sata sam pisao o tome
13:48:46: | Antic | pogledaj kod brata
13:48:48: | Antic | na racunaru
13:48:58: | Varvar11 | da su u PVJ Garda, Ratnici, Smaratonci, Nebeski ratnici, Gvozdeni, Morvaska divzija, Sijuksi, Templari
13:49:06: | Varvar11 | Kad pola jedinica ne valja ništa
13:49:12: | Antic | ja ne znam ko su Smaratonci
13:49:16: | Antic | nisam nikada cuo za tu jedinicu
13:49:21: | Varvar11 | Pa neka nijesi
13:49:22: | Varvar11 |
😃
13:49:31: | Antic | i Varvar11
13:49:33: | Antic | to nisu sve jedinice
13:49:34: | Antic | i dalje...
13:49:41: | Varvar11 | Pa nabroji još hajde
13:49:45: | Varvar11 | Da uvidimo njihov značaj
13:50:15: | Antic | Varvar11 kazem opet
13:50:20: | Varvar11 | Pošto ih je i odavde pola odumrlo
13:50:23: | Antic | jedite supu kasikom
13:5
😇0: | Antic | razmisli o ovome malo
13:5
😇1: | Varvar11 | Pa ponavljaj slobodno
13:5
😇4: | Antic | o jedenju supe kasikom
13:5
😇6: | Antic | a ne viljuskom
13:50:40: | Varvar11 | Nemate pravo da tražete da budete ovlašćeni
13:50:43: | Varvar11 | I kraj priče
13:50:53: | Antic | ne trazimo mi to, objasnio sam ti
13:50:56: | Antic | ali ne slusas
13:51:01: | Antic | informisi se bolje, pa dodji da pricamo
13:51:07: | Antic | a razmisli o jedenju supe kasikom
13:51:16: | Antic | to ti je tema za ovaj mesec
13:51:16: | Varvar11 | Nemam ja što više da pričam sa bilo kim iz PVJ o ovome
13:51:22: | Varvar11 | Dosta što sam vidio tvoje mišljenje
13:51:27: | Varvar11 | i Prletovo
13:51:41: | Varvar11 | Fora je što stalno i uporno
13:51:45: | Varvar11 | samo PVJ pravi neke probleme
13:51:53: | Varvar11 | Npr. kada je bila kružna poruka za DO prošli mjesec
13:51:56: | Varvar11 | Ko je spamovao sve
13:52:02: | Varvar11 | I nije dao da se radi posao?
13:52:10: | Antic | vama je samo krivo jer vas odbijamo uvek
13:52:14: | Antic | posto su vam predlozi losi
13:52:17: | Varvar11 | Pa da
13:52:28: | Varvar11 | Znaš li koliko me boli briga što odbijate vlast?
13:52:32: | Varvar11 | 0%
13:52:33: |Magare| oterali ste dacu
🙁
13:52:42: | Antic | Varvar11 pa to ce ti se obiti o glavu
13:52:47: | Antic | kazem
13:52:50: | Antic | jedi supu kasikom
13:52:52: | Varvar11 | Kako to?
13:52:57: | Antic | jedi supu kasikom
13:53:01: | Antic | tako
13:53:05: | Varvar11 | lol
13:53:09: | Varvar11 | Pa jedi i ti
13:53:09: | Varvar11 | xD
13:53:12: | Antic | ja jedem uvek
13:53:13: | Antic |
😃
13:53:17: | Varvar11 | Pa i ja
13:53:27: | Antic | ne bih rekao
😃
13:53:28: | Varvar11 | Ja ovo gledam iz situacije iz ReFUND-a
13:53:33: | Varvar11 | ne MoD-a
13:53:34: | Antic | znaci, jedi supu kasikom
13:53:36: | Varvar11 | da ne naglasim to
13:53:48: | Varvar11 | Jer nemam nikakve veze sa tim ministastvom
13:54:03: | Varvar11 | I nema meni šta da se obija o glavu
13:54:04: | Antic | meni je svejedno imas li veze ili ne
13:54:10: | Varvar11 | Ja sam govorio istinu čitavo vrijeme
13:54:19: | Antic | jedi supu kasikom
13:54:19: | Antic |
😃
13:54:25: | Varvar11 | Eto
13:54:26: | Antic | stvarno razmisljaj o tome
13:54:29: | Antic | ovog meseca
13:54:31: | Varvar11 | Ne možeš da odgovoriš da si i ti tako
13:54:32: | Antic | meni bi bilo vrlo drago
13:54:35: | Varvar11 | Pa mijenjaš temu
P.S. BUYING POWER SPIN
Comments
[removed]
[ЛОГОВИ] ВОЈСКА ЈЕДЕ СУПУ ВИЉУШКОМ 🍴
http://www.erepublik.com/en/article/-1344-2548671/1/20
*
За кога гласати на председничким изборима ?!
http://www.erepublik.com/en/article/-1344-2548872/1/20
*
Grbavi nisam ni provalio da si promenio ruho.. jel ti to stoji umesto peoples republik of cajna?
Jbt procitao sam CEO log x)
O kakvom oni to turniru pricaju,kad se ovo desavalo?
Ради се о турнирима које су представници Министарства одбране овога месеца планирали организовати јединицама које се одазову таквоме позиву. Више о томе можеш прочитати у Тијаниној кандидатури, а могуће и у неком од председничких или чланака наведеног министарства. А сам разговор који је у овом чланку пренесен водио се након објављивања конкурса за израду скрипте; рецимо, било је то у првој трећини тренутнога мандата.
Aham,secam se da je nesto bilo u planu ali nije bilo potrebe da se odrzava jer je,malte ne,odmah posle onog turnira sa tokenima najavljen proslonedeljni turnir... Raspravljali ste se sat vremena bez potrebe! 😃
Anticu,znas kako je kod nas u narodu,docaracu ti jednim duhovitim citatom koga verovatno znas:
"E pa čim neko tako zapne pa nešto traži a ja zapnem pa ne dam!" - Paja Trošak
Napomena: Paja je uvek bio u pravu!
🙂
bolje neku knjigu da čitam )
Vrlo mi se kenja
Хоће Антић да рециклира налог. Хоће бити нека регрутација до краја године да убацимо малог?
Ako prestane da drzi lekcije iz srpskog ovde i opusti se malo. 😛 Dobar je decko, inace. Nervira me kad se proserava tako : p On i ovaj moj vetrovnik kao braca rodjena da su : P
Много оптерећен. Биће опуштенији кад рециклира налог.
Aaaaaaaaaaaa bre Anticu odakle zivci da ista objasnjavas retard - ministrima Pijane _______
Овај је чланак сјајан; ко није имао прилике до сада се упознати са недавним дешавањима, редови овога текста биће му од помоћи.
uh wow, procitah ceo log i sve ide u krug. Jedan je reko "necu", drugi tvrdi da to znaci nesto sto ne znaci. U sustini, vama je malo, oni to znaju pa pokusavaju da vas ubede da to nije tako (moje skromno misljenje je da uvek moze vise 😃 ).
Ono oko refunda, tu je momak u pravu, samo sto ne ume da se izrazi. Jeste, refund bi kostao manje ali bi isao u pogresne ruke i to je bacen novac. Mene prvog nikad neces videti na chatu. Nece ovde niko refundiranje, ocemo da zaradimo i aj da se ne lazemo vise. Nije kao da je to neka tajna.
Licno, pucam gde je najveci CO. Tako se "refundiram". Ovo je igra, koristite mehanizme iz igre, a ne neke sporedne programe mircove, kvircove i ostala sra*a.
MOD DJE VAM SKRIPTA???? 3🙂
Izaso sam na televizor :3
ПВЈ је крш од скупа јединица, греота ми је реално само због Гарде и Ратника ови остали се шлепају са њима.
Немој тако причат за 3 сМаратонца...
Неће их Бернолди хтети регрутовати...
13:33:27: | Antic | to je kao kad imas kasiku, viljusku i tanjir supe
13:33:33: | Antic | i ti neces da koristis kasiku
13:33:36: | Antic | a tu ti je, pred nosom
13:33:40: | Antic | i uporno supu jedes viljuskom
hahahahahhahahahaha
A tek ovo za sMaratonce xD
Pa kinezi jedu stapicima supu xD
A vidi koliko ih ima!
АНТИЋУ ЈЕР САМ ЈА ГУЛИО ГУЗИЦУ ПО БИЛАТЕРАЛНИМ САСТАНЦИМА СА ИРАНЦИМА 5 ГОДИНА ЗНАЈУ ХЕЛЛО ДА НАПИШУ НА ПЕРСИЈАНСКОМ И СВЕ ФИРМЕ ПРОДО ДА БИ ВИ ЈЕЛИ СУПЕ ВИЉУШКОМ
КРВАВ САМ ЛЕБА ЗАРАДИО СРБИЈИ ТАКО ДА МИ ВРАЋАТЕ СА ВИЉУШКОМ У ЈУХИ
Ja mislio da tebi pakistanci gulili dupe nisam znao da si i u iranu bio
МЕНИ ПАКИСТАНЦИ А ЈА ТВОЈОЈ МАМАРИ ОПААААААААААА
Ti si izgleda dosao u ovom poslednjem talasu emigracije.
Što su vam Sijuksi toliko zasmetali?
Neću vaditi logove priče sa igračem Ojsvijetla (tada je bio MOD).
Nijesam siguran dal ste selektivno davali informacije komandantima MU kad ste ih pozivali na turnir, po onome što sam ja dobio, gdje je odgovor na većinu pitanja glasio: ne znam, vidjećemo, možda, a daaaaj, nemam pojma..... Slično je bilo i sa još par komandanata iz redova PVJ.
Inače pitanja su se odnosila na:
Kriterijum, kako se računa šteta, jeli moguć naknadni pristup ako se projekat pokaže uspješnim, šta znači da svaka MU dobija fiksnu naknadu a ostatak ide igračima. Kakve packove ste pominjali?
Ako vam već refund smeta zbog igrača male snage, ni u ovom slučaju to nije korigovano.
I nakon svega dobijem poruku od MOD-a jesmo li se odlučili.
Dugujete li barem izvinjenje ovim jedinicama, koje su vam se priključile projektu, kad ste ih ovako lijepo nasankali?
КОМЕ СМЕТАЈУ ЈАКИ СИЈУСКИ?
To se i ja pitam.
Lobi proizvođača perika podržava sijukse!!!!
DUVAJTE MI U FRULICU SAKSIJUKSI
http://prntscr.com/7z1i1f
[removed]
Cek, "PVJ" jos uvek postoji?
Anticu izdominirao si 😁))
tj nacrtao hahhaahha
Refund nije isplativ... a sta je u ovoj igrici pa isplativo ako ne koristis plastiku? :/
Igrali smo se i bilo nam je super pogovo zato sto je refund jeftin.
A refund je ukinut samo zbog vas politicara da bi imali zbog cega da se prepucavate...
Ziveo refund, PVJ jedinice, VeS, SSF, SOS i ostali! 😛 😃
SMRT POLITICARIMA!!! 😛 😃
o7
Kakav smarač, oće da ispadne pametan tako što ubeđuje Varvara da je mlad, neiskusan i da nezna ništa.
KAO PRVO OCIGLEDNO JE DA VARVAR NE POZNAJE KAKO SISTEM VES I PVJ FUNKCIONISE,
OCIGLEDNO NEZNA NI KO KOLIKU STETU NA PVJ UDARIMA PRAVI
OCIGLEDNO NEZNA NI KOJE SU JEDINICE U TIM SASTAVIMA A KAMOLI IGRACI
PRICA SAMO JEDNU PRICU(KOJU SU MU DRUGI REKLI) I KO PAPAGAJ PONAVLJA ISTO
OD SVEGA STO ZNA JE "DA JE REFUND NE ISPLATIV" ''DA SU GA PVJ ODBILI'' I DA SE PRLE RASPITIVAO O SISTEMU TURNIRA DVA SATA "-IAKO NISAM DOBIO NIJEDAN POUZDAN ODGOVOR,USPUT DVA DANA SAM CEKAO MINISTRA DA NADJE VREMENA ZA TAJ RAZGOVOR
PRE TOGA SAM I SA GUVERNEROM PRICAO O TOM -I DOBIO ODGOVOR KOLKO JE U NJEGOVOJ MOCI BILO DA ODGOVORI KAO I OD SAME PRETSEDNICE-DA CE SE DETALJI ZNATI ZA KOJI DAN
sledece: molim te sobzirom da nisi dobro upoznat sa stvarima da izuzmes SIJUKSE iz svojih rasprava kad vec neznas kako stvari stoje
hvala
Znate koja vas je MU pogurala u PVJ, a tako vraćate.. Govorim situaciju koja je realna, ti bi trebao to da staviš k znanju, a ne da skrećeš pažnju.
koja nas je to mu PROGURALA???
Ii kako to vracamo????
ako mislis na KoN,Gardu i Sokolove ja u svemu tome ne vidim nista lose,vec samo pomoc drzavi
a proguravanje u sistem refunda ne postoji ,vec podneses zahtev i ako ispunis uslove,i slozese ostali komadanti moze da se pristupi tome .
ja sam samo komentarisao clanak i u njemu sta je napisano ,a ti si taj koji je sad promenio temu
Na taj refund se uvek upadalo preko veze.
objasnjeno gore vec
UPALI SU PREKO VEZE I MIMO SVIH PRAVILA BEZ PROBNOG PERIODA I DIREKTNO KAO PUNOPRAVNA JEDINICA BEZ SAGLASNOSTI SVIH JEDINICA........TOLIKO O TOME........A AKO SI IH TI POGURAO DUNES MI U FRULICU ..... E TAKO
kosanice koga to lazes ????
sebe ili druge ????
i pozdravi komsiju
[removed]
i da napomenem.......propast pvj je poceo bas posle prijema saksijuksa na tako nelegalan nacin............a kako vidim i u ovom logu se najvise puta pominju u negativnom kontekstu....toliko
tako mator a toliko lazes ccccccc kosanice stidi se
http://prntscr.com/8cnk48
p.s. pozdravi komsiju
Pozdravicu........nadam se da si procitao komentar pre brisanja.
lepo od tebe sto ces ga pozdraviti
bio si brz pa nisam stigao da ga procitam
13:22:51: | Varvar11 | Pa ja prvi ne bih koristio PVJ
13:22:55: | Varvar11 | dok se ne stave granice
13:22:59: | Varvar11 | Dođu npr. Sijuksi
13:23:08: | Varvar11 | sa igračima u prvoj divziji sa 3-4k snage
13:23:11: | Varvar11 | Njih 10 13:23:19: | Varvar11 | Oni ne mogu napraviti štetu koliko ja sa pola FF-a
----
Kao prvo ne znam sta si u vladi ali razmisljanje ti nije nimalo naivno, moglo bi se reci da je pre zlonamerno, sa zeljom da se ponize drugi igraci slabiji... to svakako nije refund stil i srami se pre svega. Pa posle pre svega ima u Sijuksima recimo 4-5 jacih vojnika od tebe sto znaci da si i ti nejac za nekoga 😛
Kao drugo, i ti igraci sto imaju 10k snage su daleko isplativiji od COa za drzavu ako cemo realno jer njihov milion kosta od 90-130cc ovisno o ranku... a koliko vi stavljate CO za D1? Dakle zelite biti matematicari a radite na direktnu stetu drzave eSrbije i njenog budzeta... dalje mesto sto se kupuju razni kit(e)ovi pojedinim podobnim, bilo bi bolje da malo poradite na pomoci da igraci dignu TC sto pre, jer mnogo je vise igraca kojima treba TC podici nego onih sto ce moci sebi redovno da daju za kit(e)ove ilitiga pakove (:
Prosto me je sramota sto sam Srbin i eSrbin kad za dve godine ne mozete da nadjete sistem koji je tako prost, stvarno svi iz politike treba da uradite logout ma ko god da ste i odakle god da ste, sramota je da imate 0 organizaciju... pa nemate ni drzavnu MU sa koje se postavlja CO koja bi bila svima dostupna da udju i da vide stanje racuna... moj savet vam je da odhebete od politike i vodjenja neke organizacije jer ocigledno je a i dokazali ste svi da vam to ne ide, vama su u provm planu politicke igre i dokazivanje da 1+1 cine uvek dva (samo da vas oborim odmah mogu biti i dve ne samo dva 😛 )(: