Okolje ON/OFF

Registrirajte se

 

Naprej

Naprej Z ustvarjanjem računa se strinjam s pogoji uporabe & pravilnikom o zasebnosti

cCc in g we trust cCc

Dan 1,710, 12:25 Published in USA Turčija s strani Kutluk Bilge Kul isotgg

Hello Panpas

I know we spammed and f*cked your Friend & Mu Feeds and you are pissed off about it.

First of all i m sorry for these actions but the guy who you are supposed to blame for it is signergy
.
Maybe some of you remember , signergy was an INCI member before the account sold. Now someone else using it and he is not included to our community.

However last month signergy was running for congressman. i caught this guys' private messages while trying to steal votes from INCI members. He was pretending like he is the old owner of the account and asking for votes.

We warned him to stop. He said there was a miss-understanding and he is sorry so we believed and let him go.

But this month i saw that he is running for the congressman again from a region (vermont) that we(quedforb) are running also.

He was pretending like old signergy and asking for votes in pm from our members again.

We warned him again to stop. he answered us: "F*ck .you"

So here is the our answer :



Do not f*ck with us.

ccc in g we trust ccc




Selam panpalar

Biliyonuz bi sinerji denen urospu evladı geçen ay oy çalmaya çalışıodu. allahısızın evladı gitmiş ben eski sinerjiyim falan demiş bi kaç oy tokatlamış bizden.

Mesaj attım dedim yapma. yok şöyle yok böyle kıvırdı. biz de bişi yapmadık hadi dedik liselidir yapar eder.

Seçildi bu geçen ay bi şekilde. Bu ay yine geldi seçimler. bi baktık bu beyinsiz yine aday hem de quedforb un yani resmi adayımızın bölgesinden. mesaj attım :





şekil ya kafaya koydum falan diyo amk un çocugu.

neyse seçim başladı. baktım etrli tüm lavuklar başladı bunu desteklemeye. lazokrasiden tut kordiplomat armada vs alayı oy satın alıyo oy dileniyor.

şautlar atarlar vs havada uçuşuyor. kojiro su marcosu zaten saymıyorm bile xd







neyse dedik öyle g*te böyle yarrock biz de başladık oy satın almaya. ama adamların uzmanklık alanı fake yapmak oy satın almak vs. sonuçta kafa tutmak zor oldu.

09.59 dan bi caps



bi ara 10 oyumuzu da sildiler o nasıl iş onu da çözebilmiş değiliz daha xd

neyse son 1 dk sakladıgımız iki oyu da salladık



135 oyla 1 fark önde tamamladık seçimi.



6 saat sonunda da sadece 3 oyumuz silindi sonuçta yine inci zikti:



bu da ankaragg kardeşimin signergy e tokatı xd





özet: yiyemiceğin yarrock un altına yatmıcaksın karşim ayıqs?

altını şer incisi ker.



 

Komentarji

Rona1d
Rona1d Dan 1,710, 12:27

ccc1stdeniedccc

The Girl with the Owl Tattoo
The Girl with the Owl Tattoo Dan 1,710, 12:29

xD

kirmiziduman
kirmiziduman Dan 1,710, 12:29

pirinç

Kutluk Bilge Kul isotgg
Kutluk Bilge Kul isotgg Dan 1,710, 12:51

please shout:

http://www.erepublik.com/en/article/2090306/1/20

ccc inci seçer ccc

Misery7
Misery7 Dan 1,710, 12:54

yav siqmişiz hanyy

Agop Ocalan
Agop Ocalan Dan 1,710, 12:55

OWLS PROPOSED A NATURAL ENEMY TO E-GURGURS

Sheriff Lloyd
Sheriff Lloyd Dan 1,710, 12:56

vay anasını neler dönmüş serhat yaa

Ayroh
Ayroh Dan 1,710, 12:57

BAŞGAN OLSANAAAAAAAAAAA
BAŞGAN OLSANAAAAAAAAA
MARCO TRYEEEEEEEEEEEEEE
BAŞGAN OLSANAAAAAAAAAA

Kutluk Bilge Kul Mamosh
Kutluk Bilge Kul Mamosh Dan 1,710, 12:57

inci seçer affetmez

Kutluk Bilge Kul Ishamael
Kutluk Bilge Kul Ishamael Dan 1,710, 12:58

cCc iNCi cCc

BabaOgulveKutsalRus
BabaOgulveKutsalRus Dan 1,710, 12:59

siz vurusunuz dikiş atarlar biz vururuz toprak atarlar ayıqss..

Plat0nunAnnesi
Plat0nunAnnesi Dan 1,710, 13:00

o değilde

http://prntscr.com/cqntc

pampuan reyis
pampuan reyis Dan 1,710, 13:00

xdxd

Agop Ocalan
Agop Ocalan Dan 1,710, 13:00

amına kodumun çocukları biz sizden uzaklaşıyoruz , siz hala kaşınıyorsunuz

akcadag44
akcadag44 Dan 1,710, 13:00

elinize sağlık:D

Kutluk Bilge Kul Johny
Kutluk Bilge Kul Johny Dan 1,710, 13:01

voted

bir de mounth degil month panpa xd

KutlukBilgeKulKagan
KutlukBilgeKulKagan Dan 1,710, 13:01

burada sadece signergy'yi degil inci düşmanlığı yapan amerigadaki tüm eterelileri, turkiyeden feykolarla destek veren tüm anası yanımda olanları zick mişiz.

saygılar.

adamın anasının amını sikeriz akıllı olun

YILDIRIMOFLU
YILDIRIMOFLU Dan 1,710, 13:04

v

hat hat
hat hat Dan 1,710, 13:05

o kadar muhhabbet içinde direk parti başkanına mesaj atma k akıllara gelmemiş demek ki

seçim sonucu içinde o kadar dedim


"bir operasyon var bu gece" : )

ChrisGriffin
ChrisGriffin Dan 1,710, 13:06

:*

Kutluk Bilge Kul Bekir
Kutluk Bilge Kul Bekir Dan 1,710, 13:07

HERKES AKILLI OLACAK 1!11BİR!111

Kutluk Bilge Kul antiocha
Kutluk Bilge Kul antiocha Dan 1,710, 13:07

skeriz ulan skeriz akıllı olsunlar

byzozan
byzozan Dan 1,710, 13:09

dun sahurda vermonttan onlinelara bakıyorum 2 dk içinde 20 fake yakaladım bıde nasıl sılındı oylarımız demeyın amk ful ıncı nıklerı ucusuyo

erhan reyiz
erhan reyiz Dan 1,710, 13:09

say hell yeah

falchata
falchata Dan 1,710, 13:10

v

wreckage1
wreckage1 Dan 1,710, 13:11

beğenmedim, 131e 130 olmalıydı, bu mu inci ruhu? : (

guroZR
guroZR Dan 1,710, 13:12

ibretle okudum voted krşim^^

BabaOgulveKutsalRus
BabaOgulveKutsalRus Dan 1,710, 13:13

@byozan, amk ben inci düşmanı olup da kendim için feyk kasıcak olsam inci nickleri kullanırdım. bu tamamen zeka işi amk.

Fives
Fives Dan 1,710, 13:13

ayıqs ; )

Kutluk Bilge Kul gencirisi
Kutluk Bilge Kul gencirisi Dan 1,710, 13:14

lan biz de ticket attık hani bize pilav
ayrıca iyi oldu ipneye

Kutluk Bilge Kul balporsuu
Kutluk Bilge Kul balporsuu Dan 1,710, 13:14

altını şer incisi ker ulan

RaKiFoReVeR
RaKiFoReVeR Dan 1,710, 13:15

vakti zamaninda sarhos kafaya cok pic dogurtmusum kendimden tiksindim aq.

Walpole
Walpole Dan 1,710, 13:17

"Kendin cal, kendin soyle, kendin oyna" dedikleri boyle oluyormus demekki...

Nedir olan olayin kisaca ozeti

1- http://www.erepublik.com/en/main/congress-elections Vermont secimindeki oy yigilmasi
2- Incinin, rahat rahat 10 MV cikarabilecekken, sadece 4 MV cikartabilmesi.

Eee amq, gider tek bolgede 130 oy israf edersen, tabiki bissuru yerde kaybedersin secimi.

6 inci adayi daha, o 130 oy israf edilmese meclise girmis olacaklardi.

kojiro reyiz
kojiro reyiz Dan 1,710, 13:18

http://c1207.hizliresim.com/z/u/b317y.jpg

10:07 isotgg !call UNBAN isotgg diye şaut atarsınız heralde yarın hakkınızı helal edin o7 xdxd

silinen 10 oyun cevabı burada, sanırım o sıra kendi kuzenlerinle ugrasıyodun görmedin... super koydunuz lan bir liseli cocukla harika kapıştınız, bir oya 5k vericek fortumu nasıl yaptı acaba şirketi olmayan adamlar. inci hep sikerdi ama eskiden bunu para vermeden yapabiliyodu , tebrik ederim, super siggiş

Walpole
Walpole Dan 1,710, 13:19

O 6 kisinin sucu neydi amq.

Incide reyislik taslayan bazi eziklerin ego sorunsalina kurban gittiler pisi pisine.

Ne diyim.

Gecmis olsun.

MagRy
MagRy Dan 1,710, 13:22

mevzuuu baya derin agalar:)

Kutluk Bilge Cool MtmrtsN
Kutluk Bilge Cool MtmrtsN Dan 1,710, 13:23

vay amk incide bayağı olaylar olaylar olmuş sanırım

yorumları okuyunca farkettim

kirmiziduman
kirmiziduman Dan 1,710, 13:23

@walpole bi sus matematiğine sokayım gözüne attırıyım korneanını çizeyim

Kutluk Bilge Kul Nukez
Kutluk Bilge Kul Nukez Dan 1,710, 13:23

sikiş temiz olmuş, ama
Walpole da düşüncelerimi dile getirmiş

Agop Ocalan
Agop Ocalan Dan 1,710, 13:24

@walpole

biz e-tr değiliz , sikik muhalefetini siktir git sikik ülkende yok

O 6 ADAM TAKMIYOR SANA NE OLUYOR AMINA KODUMUN ÇOCUĞU

Kutluk Bilge Kul isotgg
Kutluk Bilge Kul isotgg Dan 1,710, 13:24

@kojiro yaptığım dağıtımdan dedim karşim raad ol çekinme direk reportla.

inci eskiden para mara harcamazdı evet de 1000 kişiykendi o. 300 kişiyle faker orospu evlatlarıyla mücadele para vermeden olmuyo.

ankaragg de trolllüyo hemen sazanlamışın klasik bi etrli olarak o7

Dzooka
Dzooka Dan 1,710, 13:24

Lanet gelsin o zmn verdigim oya !111!!1!1!!!!

Kutluk Bilge Kul Bekir
Kutluk Bilge Kul Bekir Dan 1,710, 13:25

orospu çocukları toplanmış

JamesAlan
JamesAlan Dan 1,710, 13:26

Kim sikti belli oldu dün gece : ) götte patladı seçim inci.

Resmi adaylarınızın yarısının götü açık kaldı dün gece uyurken, ani baskınlar ellerimizden öper. Totalde %15 mv ile 4. partisiniz 5 parti arasında. Bir de kutlama yapıyor aptallar.

Dikkat edin göte bundan sonra, hadi bakıyım.

Kurohitsugi45
Kurohitsugi45 Dan 1,710, 13:27

Bence iyi olmuş. Yazıdan anladığım kadarıyla inci bu konuda haklı
Vote! Sub! Shout!
Shout!
Shout!

Kutluk Bilge Kul ankaragg
Kutluk Bilge Kul ankaragg Dan 1,710, 13:28

ya kazansalar sevinirler, kaybedince bok atarlar. mal bu etr liler akıllanmaz aq valla bak

cehme anani bacini sgiyim
cehme anani bacini sgiyim Dan 1,710, 13:28

ulan ambiti etereliler sigig sigig yorum yapıyonuz amk yok 6 mv çıkarmış yok 2 tane çıkmış lan ben oyunda trollükten birde aramızdaki muhabbetten başka bişeyden keyif almıyorum amg, israf diyonuzda o sizin oyun anlayışınız buda bizim, bize göre israf misraf hiç sigimizde olmaz koydukmu koyduk burda anafikir bu adam seni mv yapmayacam diye ant içmiş ve yapmamış size giren çıkan ne amg gidin başka yerleri trollemeye "çalışın"

byzozan
byzozan Dan 1,710, 13:29

capsverlan.com/show-image.php?id=5dd39dff91bebe12dc574080f2ba0c02

şu eleman kimse söylesin kızmayacam

Sebatay
Sebatay Dan 1,710, 13:29

1- Bu signergy denen orospu çocuğunu sikmek için oy lazım olursa pm atın, kendim dahil toplarım üj bej
2- Bu kojiro denen kevaşe amcığına ne yaptınız da çok sevdiği inciye düşman oldu : (
3- Oy satın alarak sikiş olmaz ama bu adet bize eskilerden emanet ! Bugün aklı sıra inciye laf sokanlar geçmişte fake'den tutun, fyrom'lulara vatandaşlık vererek oy satın alıyorlardı bugün vikvik konuşuyorlar, kıçımla gülüyorum a.q
4- quedforb tebrikler pansa

 
Objavi komentar

Kaj je to?

Prebirate članek, ki ga je napisal državljan eRepublika, izjemne večigralske strateške igre, ki temelji na državah iz resničnega življenja. Ustvarite svoj značaj in pomagajte vaši državi doseči slavo medtem ko se uveljavljate kot vojni junak, znan založnik ali finančni mogotec.