Ambient pornit/oprit

Înscrie-te

 

Continuă

Continuă Prin crearea acestui cont declari că ești de acord cu Termenii serviciului & Politica de confidențialitate

[SzK]Válság

Ziua 1,819, 10:43 de Szocialis Miniszterium


Köszöntöm a kedves olvasókat!

A tegnapi jó hírek után ma egy nagyon rossz hírt kell megosztanom veletek. Az eddigi napi 7500 HUF helyett csupán 1000 HUF az állam támogatása a Szociális Minisztérium felé.
Hosszas tanakodás, majdhogynem lemondás után megszületett a végleges döntés, mely szerint megváltoztatjuk az osztás menetét.
Visszatérünk a chates osztáshoz, melyet a #szocmin szobában fogunk végrehajtani. A terveink a következők: hetente 2 alkalommal osztunk chaten és egyszer közlöny alatt. A heti 2 chates osztás délutáni/esti időpontban lenne 2 különböző napon (hét elején/közepén s hétvégén). Továbbra is fegyvert osztunk a D1 és D2 tagoknak, de a 4 ill. 7 q6 helyett kevesebbet fogunk tudni, de erről holnap készítünk egy előzetes költségvetést, s este egy újabb közlönyben további fontos infókkal látunk el benneteket. Az osztó doksinkat a mai nappal lezárjuk, s valószínűleg már nem is lesz megnyitva. Hogy a közeljövőben várható-e az összeg növelése azt egyelőre még nem tudjuk, de próbáljuk meg közösen átvészelni ezt a nehéz időszakot.
Továbbá csongrad a mai nappal lemondott, mert nem lesz sok ideje a közel jövőben, köszönjük az eddigi munkáját.

Szociális Minisztérium felépítése:
Szociális Miniszter: szabesz88
Helyettesek: Pjatt, kvasztics, olvadonelkuli, BlooHawk01



A Szociális Minisztérium hivatalos chat szobája - #szocmin
Magyar Közlöny
Hadügyi közlöny
Külügyi Közlöny
Oktatási Közlöny
Kommunikációs Közlöny
Gazdasági Közlöny

Természetesen, ha van olyan újság ami olyan jellegű cikkeket jelentet meg amelyek segítik a kezdőket illetve a tapasztaltabbakat azokat is szívesen reklámozzuk.
Napi segély

Megértéseteket köszönjük!
szabesz88
 

Comentarii

HunVeteran
HunVeteran Ziua 1,819, 10:45

Mi áll a döntés hátterében?

Arkon Zaldor
Arkon Zaldor Ziua 1,819, 10:46

Ez nem jó hír. Így belassul majd a játék a kicsiknek...

Csongrad
Csongrad Ziua 1,819, 10:47

Nincs pénze az államnak.

1224333
1224333 Ziua 1,819, 10:47

masok lopnak most, mint eddig

NightwatcherHUN
NightwatcherHUN Ziua 1,819, 10:55

Nincs pénz? Ennyi bónusszal?
Hovátünt a zsé???
Eheslo! Leplezd le ôket gyorsan! -.-

NightwatcherHUN
NightwatcherHUN Ziua 1,819, 10:59

...de most komolyan.
Valami indok nem ártana, mert ez magaslabda lesz ehespacinak : D
Na jó, meg igazából engem is érdekelne : )

olvadonelkuli
olvadonelkuli Ziua 1,819, 11:04

szerintem az elég komoly indok, hogy napi 1000HUF-ból nem tudjuk folytatni a napi osztást.
hogy miért ennyi a keret, azt az elnök úrtól tessék kérdezni.

szabesz88
szabesz88 Ziua 1,819, 11:07

Annyit tudok, h naponta 10k az állami bevétel, ebből a szocmin 1k -t kap...
ez naponta 50 embernek lenne 1 q7es fegyó, ami szerintünk nem vmi hű de sok, ezért próbálkozunk meg a heti osztással.

hogy hova lett a pénz nagy része, mi történt, azt ne tőlünk kérdezzétek de az tuti, h a piac megállt, erepen komoly válság van sajna s ez nem most kezdődött.

Eheslo
Eheslo Ziua 1,819, 11:08

Beszart a halott.
A végére csak kiderül, hogy az ellopható táp az egyetlen isten amit tisztelnek.
Nem számítanak a bébik, újoncok, már semmi nem számít.
A szétlopott államnak már semmi másra nincs forrása mint a főtolvajok tápolására.

CyberPRP
CyberPRP Ziua 1,819, 11:08

legutolsó kiutalás adó bevételekből 13 napja 200000 HUF.
Most 194600 van az adóbevételekből. ha holnap kiutalásra kerül megint 200000 a Magyar Nemzeti bankba az azt jelenti, hogy: 200000 / 14 = 14286 HUF / nap az adóbevétel. ez 8 hónappal ezelőtt 50000-volt.

a gazdasági mudul a politikai mellé sorakozik sajnos.

Alexandross
Alexandross Ziua 1,819, 11:12

Új gazdasági modul kell, vagy összedől minden.

pierredenunca
pierredenunca Ziua 1,819, 11:16

Lehet, hogy gregory így bünteti és lehetetleníti el a kezdőket, amiért csongradot támogatták ?

Arkon Zaldor
Arkon Zaldor Ziua 1,819, 11:16

Majd ha rájönnek az adminok, hogy a 2000 CC-s gold árfolyam jobb a játéknak, mint a mostani akkor nem lesz válság...
Az pörgetné a gazdaságot! Szerintem.

pierredenunca
pierredenunca Ziua 1,819, 11:16

De ha csongrád úgyis lemondott, vissza lehet emelni a korábbi szintre...

Istencsaszar
Istencsaszar Ziua 1,819, 11:19

A döntés hátterében az áll, hogy a gazdasági modul, a hibás admini döntések következtében, haldoklik, ami természetesen kihatással van a napi adóbevételekre is. Ez napi szinten jelenleg olyan 9-14 ezer huf között mozog. Ezért nyilvánvalóan csökkenteni kell az állami kiadásokat. Ez minden ágazatot érint. A hadügyi téren a negatív kredit bevezetésével és a körönként állítható prioval fogjuk csökkenteni a kiosztandó kreditek számát, a szocminben pedig az osztás racionalizálásával.

Istencsaszar
Istencsaszar Ziua 1,819, 11:23

Annak szerintem nincs értelme, hogy az általános osztást igénybe vevők jobban járnak, mint azok, akik próbálnak saját lábon megállni. Egyszerűen rossz üzenete van a dolognak. Ráadásul további probléma szerintem, hogy minden nap ment a fegyverosztás, olyankor is, amikor semmiféle fontos csata nem volt, márpedig nem gondolnám, hogy az államnak hasznos lenne az, hogy a div1-2esek 90%-ra ütik mondjuk az ukrán RW-t. Ahhoz nem kell nekik fegyvert osztani.

Istencsaszar
Istencsaszar Ziua 1,819, 11:26

Ami alapvetően feladat lenne, hogy a div1-2es játékosokat rászoktassuk a jó helyen, jó időben való fegyelmezett ütésre. Személy szerint én inkább a kajaosztást támogatnám, a fegyverosztással ellentétben, de ennyire még nem vájtam magam bele a témába, hogy ez milyen következményekkel járhatna

Istencsaszar
Istencsaszar Ziua 1,819, 11:30

Ja és azt pedig gondolom nem kell ecsetelni, hogy napi 9-14 k huf adóbevétel mellett a 7500 hufos kiadás csak a szocminre, hosszútávon nem fenntartható, hiszen könnyen belátható, hogy ez egy idő után a tartalékok drasztikus csökkenéséhez vezetne. Persze, ha a monetary tevékenységből elkezdenek bejönni a pénzek, akkor majd lehet rajta ismét emelni.

Arkon Zaldor
Arkon Zaldor Ziua 1,819, 11:40

ICS: van igazság a szavaidban. De a DO csak fegyverrel teljesíthető. A DO-val bazooka-hoz jut az ember, ami esélyt adhat a BH-ra. HA a DO jó helyre mutat, akkor mindenki jól jár. (Én pl. szinte csak magyar csatában BH-ztam. Egy osztrákoknál szerzett BH-m van, amit akkor ütöttem, amikor a románok elnyomásából szabadítottuk fel őket...)
De ha sarkítunk, akkor mi értelme van a zsoldnak? A mennyisége jelentéktelen. Inkább legyen akkor csak célirányos osztás a priós csatákra.

szemi
szemi Ziua 1,819, 11:41

No egy form kitöltése a fékeknek is ragyogóan megy, az igazi játékos ne legyen lusta utána járni a dolgoknak.Addig is ismerkedik a játékkal.

Arkon Zaldor
Arkon Zaldor Ziua 1,819, 11:42

Ha meg valaki BH vadász, akkor bár sokszor "rossz" helyen BH-zik, de cserébe erősebb lesz ami az ország érdeke - ha üt az országért is.

Rajk Laszlo
Rajk Laszlo Ziua 1,819, 11:48

Arkon Zaldor: a jó helyre állított prio, a napi fegyver, esetlegesen nagyobb mennyiségű étel mind-mind abba az irányba mutat, hogy tessék belépni egy századba. Helyi szinten olcsóbb, és ésszerűbb a kezdők ellátmányának megoldása. Arról nem is beszélve, hogy ez egy közösségi játék, tessék hát közösséghez tartozni. Azoknak, akik ezt nem így látják és magányosan képzelik el a játékukat, azoknak marad az osztás, de ritkábban.

Rajk Laszlo
Rajk Laszlo Ziua 1,819, 11:51

A századoknak a munkaereje és a cégparkjuk alkalmasabbak a kezdők támogatására, okítására, jó nevelésére, és a megtartásra. Ez a kérdés anyagi vonzata mellett értékrendet is tükröz: közösségeket, nem egyéneket képes fenntartani az állam.

ui: nem érdekel Eheslo.

Tremor lor
Tremor lor Ziua 1,819, 11:57

Az osztás szerintem bizonyos értelemben nem érte el a célját és ez nem a szervezésen vagy egyéb dolgon, hanem a mennyiségen dől el. Pár qX fegyverrel nem lehet Do-kat teljesíteni ergó megállok a fejlődésben. Ez senkinek sem érdeke. A szocmin teljesítőképességét a gazdaság határozza meg. Ha az nem működik akkor semmi sem működik, nincs mit elosztani, és kár a dolgozni akarókban keresni a hibát. Ismerjük jól a mondást, Pénz beszél kutya ugat.

Arkon Zaldor
Arkon Zaldor Ziua 1,819, 12:00

Rajk Laszlo: DO nincs is század nékül, nem?

Egyébként egyetértek ebben. Épp ezért a zsold sem felesleges, mert a századok abból tudják támogatni a kicsiket. Összetett a kérdéskör. Ha mindenki becsületesen és jól teszi a dolgát, akkor minden klappol. Csak hát ez nem az Utópia, hanem az erepublik...

Tremor lor
Tremor lor Ziua 1,819, 12:01

Lehet az Adminoknak az a célja a gazdaság ellehetetlenítésével, hogy a való élethez hasonló gazdasági helyzetet teremtsen?
Rajk Lászlónak igaza van. A kezdők számára a Századok és a "mentorok" jelentik jelenleg a megoldást. Én csak köszönettel tartozom az enyéim irányába! Köszönöm!

Arkon Zaldor
Arkon Zaldor Ziua 1,819, 12:02

Tremor Ior: pár qX fegyerrel párnaponta lehet DO-t teljesíteni. Az pont párnapontával több, mint a semmi :]

Tremor lor
Tremor lor Ziua 1,819, 12:05

Bocs ha rosszul fogalmaztam:) Heti 1 az több mint semmi, de kevesebb mint heti 7:) Vagyis az egyik csak döcög a másik meg.....

Rajk Laszlo
Rajk Laszlo Ziua 1,819, 12:20

Egyébként még egyszer köszönöm a minisztérium és Csongrad eddigi munkáját! Cseppet sem akarom lebecsülni szolgálatukat. Csupán ez a szociális intézmény sokkal boldogabb és naivabb idők öröksége. Ma már sajnos nem felel meg a viszonyoknak.

pierredenunca
pierredenunca Ziua 1,819, 12:27

szerintem a kajaosztához tartsatok gyűjtést, a szocmin simán kapna egy csomó ingyen kaját adományként...

praetorianus74
praetorianus74 Ziua 1,819, 12:29

A MOVE a múlt héten két újabb csapat q7 gyárat állított hadrendbe.
Így stabilan tudunk napi osztást tartani, ahol a picik 5-10 q6-os tank mellett 4-6 q7 tankot, DIV II, DIV III napi 8 q7 tankot kap.
Aki kaját is kér, annak 1000 wellnest tudunk naponta osztani.

Akit érdekel a csapatunk, azzal szívesen elbeszélgetünk a rizon #move chatjén.

Aki közénk való, azokat szívesen támogatjuk, így áttételesen könnyítve a szocmin terheit, így a többi picinek is több marad.

praetorianus74
praetorianus74 Ziua 1,819, 12:34

Napi 10.000 forint az állam napi adóbevétele?
Ne szivassatok.
Mi hetek óta naponta ennél nagyobb értékű ellátmányt osztunk a tagjainknak, úgy, hogy közben folyamatosan fejlesztünk. Valamit roppant módon benézhettek az állam által támogatott seregek vezetői, illetve a HM- GM, ha nem tudtak reagálni a gazdasági modul változásaira.....

Veseugynok
Veseugynok Ziua 1,819, 12:38

Ez nagyon rossz hír nekem is. Esetleg olyat nem lehetne, hogy a rászorulók, kicsik olcsóbban tudjanak venni fegyvereket? Lehet, hogy is segítség lenne, ha piaci ár alatt pl. 30%-kal tudnánk fegyverekhez jutni. Div1-2-ben nem kell feltétlenül Q6, az egyszerűbb is megteszi, de ha nem tudjuk a napi DO-t megcsinálni, akkor esély sincs a normális fejlődésre. Kaját még csak-csak ki lehet fizetni kezdőként a munkából meg kis sefteléssel, de fegyverre nem telik belőle.

dark ogsa
dark ogsa Ziua 1,819, 12:57

mekkora egy f@szcibáló, tolvaj banda.. azt írja szabesz88, hogy 50 q7-et tudnak osztani. de! q6-ot osztanak, ami majd 3szor annyi a piacra nézve (2.5-nél több). szóval 140 q6 kijönne. ez 20 fő div 2-es embernek elég hét darabbal számolva. és a szocminnek lennie kéne SAJÁT fegyvergyárának.. az hol van?

a kicsik meg igenis fegyverrel üssenek csak és lehetőleg minél nagyobbal, hogy a rangjuk gyarapodjon, ne az xp-jük, hogy az alsó diviziókban is tudjon az ország érvényesülni.

Cimbalar
Cimbalar Ziua 1,819, 13:04

Az a durva hogy egymagam jobb osztást tudnák csinálni mint a szocmin. És én nem vagyok a 100 leggazdagabb magyar között

szabesz88
szabesz88 Ziua 1,819, 13:04

Kedves dark ogsa! Nem végeztem pontos számításomat, mert int írtam azt holnap napközben fogom elvégezni, azért írtam a q7et, mert azt tudom, h kb 20 HUF... nem kell egyből letolvajozni azokat akik próbálnak még ebben a helyzetben is a kicsiknek segíteni!

olvadonelkuli
olvadonelkuli Ziua 1,819, 13:04

dark osgsa: eddig is q6 tankot osztottunk. szabesz88 azért írta q7-tel, hogy láthassa mindenki, hogy mennyire elég a napi 1000HUF. a szocminnek kajagyára volt, ami le lett bontva és fejlesztési akció idején lesz fejlesztve. de ez mind le van írva az előző közlönyök több kiadásában is. utána kéne olvasni a dolgoknak, mielőtt f@szcibáló tolvajnak nevezed a szocmin bandát...

olvadonelkuli
olvadonelkuli Ziua 1,819, 13:05

*dark ogsa

dark ogsa
dark ogsa Ziua 1,819, 13:09

huhh.. komoly matek tudás kell az 1000-et 7-tel osztani (ennyi a q6 fegyver).. vicceltek? mennyien igénylik naponta a segélyt?

Istencsaszar
Istencsaszar Ziua 1,819, 13:10

Én nem vagyok egy nagy gazdasági szakember, de szerintem az állam jelen gazdasági viszonyok között nem tudna sehogy reagálni és bevételeit növelni. Max megemeli az adókat, de annak szerintem túl sok értelme nincs, ha azért veszünk el többet az emberektől, hogy aztán többet tudjunk visszaadni. Az államnak nincsen cégbirodalma, ezért nincs mivel növelni a napi bevételt. A monetaryzás megy, de az nem jelentkezik fix, napi bevételként, így tervezni sem lehet vele.

Rajk Laszlo
Rajk Laszlo Ziua 1,819, 13:11

Ahhoz sem kell kevesebb matektudás, hogy kiszámoljuk mennyibe került nekünk, hogy az ország ellen ütsz. Abból vajon hány napig oszthatott volna a szocmin?

Ben Sherman Mustafa
Ben Sherman Mustafa Ziua 1,819, 13:12

2-en tudnak hozzánk jönni, Pulse nincs, csetszobánkat nem használjuk, helyette lehet a #move -ban haverkodni.
és 9 q6 tank/fő, hogyha nálunk van a céges meló.

Istencsaszar
Istencsaszar Ziua 1,819, 13:13

És igaza van praetorianusnak, hogy sok század cégparkja igencsak hiányos, ezért nem tudják megteremteni a megfelelő napi osztáshoz szükséges tankmennyiséget. Ezért kéne létrehozni szerintem nagy állami MU-kat, megfelelő cégparkkal, ahova beterelve a kezdőket megfelelően biztosítani lehetne a fejlődésüket. Csak ez többszáz goldnyi tőkét igényelne, ami ugyan rendelkezésre áll az államnak, de ha elköltjük, akkor a tartalékok 0 közelébe csökkennek.

olvadonelkuli
olvadonelkuli Ziua 1,819, 13:14

Ben Sherman Mustafa és praetorianus74: nem hinném, hogy ez az a felület, ahol reklámozni kéne magatokat, és az MU-tokat...

praetorianus74
praetorianus74 Ziua 1,819, 13:18

Most küldtem a seregünkben párhuzamosan futó három osztás közül az unit seregchat-en megtartott osztásához az ellátmányt.

http://mibpaste.com/c0Xljq

emellett napi 3 q7 fegyver jár a seregmelóért

a DIV I-es bajtársak pedig ezen felül KORLÁTLAN ellátmányt kapnak a regiment parancsnokoktól.

Amennyiben a MOVE reklámfelületet kap a SZOCMIN közlönyben, akkor szívesen támogatjuk a nem MOVE-s picik fejlődését is.
Ne ők szívjanak a töketlen állami vezetők balfaszsága miatt..

denes1es
denes1es Ziua 1,819, 13:22

Istencsaszar rendezzetek nagy gyűjtést... én egyből befizetném minden megtakarításomat, bármilyen kevés is legyen. És nem megoldás, ha azt mondjátok: ez van. A ti dolgotok, hogy találjatok kiutat. Nemérdekel ha lassú vagy fájdalmas, nembaj ha nem tudom miatta egy hónapig megcsinálni a DO-t, mennyen bele a kormyány összes tartaléka. Még mindig jobb mintha lenne sok pénzünk, csak fegyverünk nem.
Tessék csinálni egy listát, hogy ki mit adomyányozott, és később akár fél év múlva visszafizetni.

Ben Sherman Mustafa
Ben Sherman Mustafa Ziua 1,819, 13:23

Ó, dehogynem. Nem fogok újságot nyitni, és egyébként is irreg vagyok.

dark ogsa
dark ogsa Ziua 1,819, 13:25

Rajk: egy petákot nem fizettetek, ingyen csináltam. így a szocmin semmit nem tudott volna osztani.

denes1es
denes1es Ziua 1,819, 13:26

praetorianus74 Ha olyan sok pénze van a MOVE-nak, akkor adomyányozzanak már ők is az államnak. És ne legyen ilyen nagy pofád, amikor a néped a gazdasági válság miatt hátrahadja a kicsiket. Attól még hogy neked jól megy, másoknak is lehet segíteni!

romanian spy
romanian spy Ziua 1,819, 13:28

lyuk a gödörből, román béhás rajk.

 
Postează răspunsul tău

Ce este asta?

Acesta este un articol scris de un cetățean eRepublik, un joc de strategie bazat pe țările din viața reală. Creează-ți propriul cetățean și condu țara ta pe drumul ei spre glorie. Îți poți câștiga faima în războaie, luptând ca un erou, în presă, scriind articole, sau construind un imperiu financiar.