[GH4P]Magyarország újra erős lesz!
Galvinus Hamptitus
Tisztelt Olvasók!
Elegetek van a félmegoldásokból? Úgy érzitek, hogy hiányzik a játékélmény? Amennyiben így van, akkor elérkezett a mi időnk!
A Magyar Hazafiak Pártja azért indít az októberi elnökválasztásokon, hogy közösen visszavezessük hazánkat a haladás, a fejlődés útjára. Vezetésemmel egy olyan, a magyar érdekeket maximálisan szem előtt tartó, kormányra szavazhattok, amely Magyarországot újra a világpolitika meghatározó elemévé teszi.
Amint azt a magyar és a nemzetközi sajtóban egyaránt olvashattuk, az elmúlt bő fél évet uraló szövetségi rendszerek felbomlottak. Éppen ezért egy olyan, szakértőkből álló, kormányt gyűjtöttem magam mellé, akik elég tapasztalattal rendelkeznek ahhoz, hogy egy hazánk számára ideális szövetséget alkothassunk. Nem tehetjük meg, hogy újból egy olyan szövetségbe kerüljünk, amely főként bomlasztóan hat e-társadalmunkra.
Ha azt szeretnétek, hogy hazánknak aktív, a problémákat megfelelően kezelni tudó kormánya legyen, akkor szavazattok rám október 5-én. Csak úgy érhetjük el mindezt, ha valamennyien összefogunk.
Az elkövetkező napokban ismertetni fogom a külügyi és a hadügyi terveimet, majd az oktatási, szociális és gazdasági kérdésekre is kitérek. Végezetül bemutatom kormányomat is, mellyel nekivágunk az elnökválasztásnak.
Előre egy erős Magyarországért!
Köszönettel,
Comments
\o/ Hajrá!
Fogalmazzunk világosan T. cikkíró:
ha Elnök leszel akkor olyan szövetségbe lépünk be, vagy hozunk létre amelyben nincsenek ott a románok.
A be nem tartott ígéretekbe még egy elnök sem bukott bele.
maradjunk a jetinél, a román szó használata egyre jobban idegesit
De lehet őket régi, sok évszázados bejáratott nevükön egyszerűen csak 'oláh'-nak hívni.
Hajrá!
hamarosan birodalom leszunk 🙂 szekszi
Nincs még elnöki medálod... 🙁
valoban, de nem is tervezem
Mindent bele Hamptitus!
CsakazMHP!
Hajrá!
Hajrá! Szavazatom a tiéd. 🙂
Amennyiben a külügyi tervekben nem szerepel az, hogy a románokkal egy oldalon maradjunk akkor szívesen szavazok rád én is. Szóval türelmetlenül várom a külügyi terveidet, amit meg nem lehet publikálni nyugodtan elküldheted levélben 🙂
Ez esetben nem fogsz csalódni 🙂
Akkor tessék világosan leírni.
Románt románnak nevezni és egyértelmű egyszerű mondatba foglalni:
Románnal nem leszünk egy szövetségbe.
fsb1000: Mindennek eljön a maga ideje. Less Hadügy-Külügy cikk, abban minden le lesz írva 🙂
kiváncsi vagyok a játékélményre... egy európa vs mindenki más esetleg izgalmas lenne, de nem nagyon van esély a szomszédaink szokvány gyepálásán kívül sokmindenre...értem ez alatt a korábbi ser-cro, hun-jeti, pol-nyugateurópa felállásokat, ami ennyi pihi után egy két hétig nekünk még izgalmas is lehet de a 153-ik pingpong meccs után unalomba fog fulladni ahogy korábban
figyelmbe véve hogy a TP csata egyre fontosabb a játékban, ne számoljunk egyetlen szövetségben sem folyamatos supportra, emiatt vagy maradnak a kihívás nélküli eltörlős csaták, vagy a lehetetlen küldetések 🙂
(mellékesen, attól nem leszünk erősek, hogy szagértő kormány lesz... max lassul az általános hanyatlás, esetleg az ellenfelek hamarabb pusztulnak ki 🙂)
Valóban nem jó dolog fejjel a falnak menni, nem az a célom, hogy ilyet tegyünk.
A szövetségek szerepei valóban átformálódtak a játékszabályok miatt, de nehéz is olyan szövetségben működni, ahol nem mindenki barát.
A szagértői kormány elsősorban azt jelenti, hogy elsősorban olyan játékosok kerülnek a szakminisztériumok élére, akik már korábban is bizonyítottak, akár miniszterként, akár államtitkárként.
Nem utolsó sorban pedig jó a szaglásuk 😃 😃 😃
o/
Mindent bele! 😉
Mert most ugy tunik hogy gyenge?
Az "erős" egy relatív meghatározás, nem létezik abszolút viszonyítási pont. Én a néhány évvel ezelőtti állapotához képest nem érzem erősnek az országot, szóval az "újra erős lesz" kifejezést helytállónak találom. Hiszen néhány évvel ezelőtt mondhattuk azt, hogy erősek vagyunk és ahhoz az állapothoz képest most gyengébbek vagyunk. Tehát az értelmezésemben az újra erős lesz egyenlő azzal, hogy újra elérjük a néhány évvel ezelőtti állapotot.
Nem a többiek nevében nyilatkozom, kizárólag a sajátoméban és én nem finomkodok, amikor azt mondom, hogy erről az állapotról igenis tehetnek az elmúlt év kormányzati ciklusai. Ha végignézünk mondjuk az elmúlt egy év 12 kormányzatán, akkor láthatjuk, hogy a legtöbb esetben ugyanaz a néhány kulcsfigura működött, akik már valószínű belefáradtak (pl. ICS) és semmi kedvük lelkesíteni az embereket, új utakat keresni, új programokat indítani.
Én bízom Hamptitusban és a Hazafiakban, hiszem azt, hogy az erőskezű kormányzás, új nevek kormányba hozatala és a lelkesedésünk eredménye egy jóval erősebb Magyarország lesz.
Es ebbol a 12 ciklusbol 3ban benne volt Hapmtitus is nem? Ket eve Magyarorszag gyengebb volt mint most ha a bonuszokat nezzuk. Ha a sebzest akkor ossze se lehet hasonlitani.
Nem.
Az, hogy most pár hete épp sikerült több régiót elfoglalnunk, annak köszönhető, hogy épp széthullanak a szövetségek és ebből sikerült jól kijönnünk. Azt, hogy a sebzésünk miért volt kisebb évekkel ezelőtt, Te is kitalálhatod (2 év edzés, szabályváltozások). Hamptitus benne volt 3-ban, nem mintha a külügyminiszter vezetné az országot.
Mivel személy szerint is meg lettem szólítva, ezért reagálnék néhány mondatban.
Azt írod, hogy a legtöbb kormányban belefáradt kulcsfigurák működtek, pl én, akik nem tudják lelkesíteni az embereket és új utakat találni. Majd írod Ernstnek, hogy az elmúlt 12 hónapban 3 alkalommal volt Hamptitus és ez nem jelentős arány, ráadásul nem a külügy vezeti az országot. Tájékoztatásul elmondom, hogy az elmúlt 12 hónapból én is csak 3 kormányban voltam benne, 1 alkalommal alelnökként, 2-szer pedig tanácsadóként, ami nyilván nem a legmeghatározóbb poszt, mégha én fontosnak is tartom. Ebből a 3 hónapból kétszer birodalmi státuszt ért el Magyarország és a házbónuszokat leszámítva mindkétszer 9 bónusz volt a zárás közelében. Február, augusztus, szeptember. Ezekben a hónapokban voltam ott. Szerintem mindhárom a sikeresebb hónapok között van számon tartva.
Természetesen ezek nem (csak) az én érdemeim, de kétségtelen, hogy mindhárom ciklusban a legaktívabb kormánytagok között voltam, úgyhogy szerintem nem állja meg a helyét, hogy új utakat ne tudnék keresni, vagy új programokat indítani. Legalábbis ami a nagypolitikát illeti, mert kezdőket támogató programokat sajnos nem tudok indítani pl.
Ja és abban igazad van, hogy nem tudok lelkesíteni embereket, ebből sosem voltam jó. Sajnos a túlzott racionalitás kiveszi a szenvedélyt. De éppen ezért meghagytam a lelkesítést mindig másnak 🙂
Ahogy ket eve is a szovetseg szethullasok miatt szereztunk bonuszt ukrajnaban. 2012 novembereben alakult meg a TWO.
Az orszagot a kormany vezeti es annak tagjai. Nem nyero ez a stilus amit nyomatsz. Lehet maskepp is kampanyolni mint leszolni mas munkajat foleg hogy a tietek meg csak elmeleti.
Nyilván nem vártam Tőletek egyetértést, hiszen nem fogtok magatok ellen beszélni.
Nem egyetértés kell ide, hanem a tények ismerete. Felhozol valamit, amit a saját következő hozzászólásoddal cáfolsz meg. Kérlek oldd fel ezt az ellentétet:
én 3 kormánytagsággal, (amiből 2 tanácsadóság volt) miért vagyok jobban felelős bármiért, mint hamptitus 3 kormánytagsággal? 🙂
Minden kormány a cikkeid alapján jár el, azok alapján a százoldalas cikkeid alapján, amiben mindent úgy írsz le, mintha az szent lenne.
És az az én hibám, hogy a kormány (ami független és szuverén egyénekből áll, önálló akarattal) a cikkeim alapján jár el? Fegyvert szorítok a halántékukhoz, hogy el kell olvasni és aszerint kell cselekedni?
Nem látom erre a megoldást. Ne írjak cikket, ne kommenteljek, csak azért, nehogy a kormány éppen az én véleményemet fogadja el?
Meg mi az, hogy "úgy írom le, mintha szent lenne"? Leírom a véleményemet, amit le is vezetek, megindokolok, hogy miért gondolom így (ezért hosszúak a cikkeim). Aki elfogadja, elfogadja, aki nem, nem.
Ha meg annyira nem tetszik, amit levezetek, akkor írjon valaki cikket, hogy hülye ez az ics és vezesse le, hogy a gondolatmenetben hol van hiba.
Én téged értelmes embernek ismertelek meg, úgyhogy nem tudom elhinni, hogy ezt a vádat komolyan gondoltad. 🙂
Én azt mondom, hogy a mindenkori kormány tekinti szentírásnak a cikkeidet, nem mondtam, hogy ez a te hibád. Én ezt nem először mondom neked. Az a baj, hogy nagyon óvatos a politikád, nem mersz vállalkozni.
De akkor ezt miért hozod fel nekem negatívumként? Ne írjak cikket, vagy hagyjam abba a játékot, csak mert a kormány ad a véleményemre?
Szerintem inkább az lenne a megoldás, hogy aki nem úgy gondolkozik, mint én, az maga is leírja, megfogalmazza, levezeti a gondolatait és akkor a kormány látna alternatívát is.
Én csak tényt közöltem.
"Ha végignézünk mondjuk az elmúlt egy év 12 kormányzatán, akkor láthatjuk, hogy a legtöbb esetben ugyanaz a néhány kulcsfigura működött, akik már valószínű belefáradtak (pl. ICS) és semmi kedvük lelkesíteni az embereket, új utakat keresni, új programokat indítani."
Ez nem egy tény, ez egy ferdítés és összemosás.
Ha mondjuk elfogadom, hogy kulcsfigura vagyok a cikkeim miatt, akkor is hazugság, hogy nekem a kormányokhoz sok közöm lett volna.
Ez magyarra lefordítva azt jelenti, hogy szerinted azért volt szar az elmúlt 12 hónap kormányzata, mert én ott voltam.
Téged csak példának írtalak, csupán részben vagy felelős az unalomért.
Jeticsicska Jákob, emlékszel még, miként loptátok meg a közt aljas szemét módon és miként lógtok még ma is százezrekkel aljas sokadnickes csaló tolvajokként:
http://www.erepublik.com/hu/article/ernst-az-egyszem-eacute-lyes-hadsereg-update-layer-m-eacute-g-mindig-hazudik--2232850/1/20
"...Ezért engedd meg, hogy én hadd szidjam a szived csücskét, a drága Horty századod, bgabor tartozása miatt:
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AvUVIzPe0CIWdGowOGw5QjVld0hRMjdIdGRnRmNMS3c#gid=5
Oh csak nem 400k cc? Te álszent tolvaj Hortys Ernst, ezek után mocskolj be másokat, ezentúl remélem a te századod is úgy be lesz mocskolva, mint a Görgei.
Tolvaj Horty! Fizessétek vissza a 400k cc-t!! ..."
http://www.erepublik.com/en/article/ernst-fail-e4h-fail-update--2244703/1/20
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AvUVIzPe0CIWdGowOGw5QjVld0hRMjdIdGRnRmNMS3c#gid=5
http://www.erepublik.com/en/article/-gm-2014-06-h-oacute-iii-sz-k-ouml-zl-ouml-ny-ciklusz-aacute-r-oacute--2413845/1/20#comments
http://www.erepublik.com/en/article/-gm-quot-a-quot-hitel-eacute-s-ami-m-ouml-g-ouml-tte-van-updated--2233337/1/20
"...Dacicus Maximus Day 1,950, 08:15 Horthy visszafiezeti mind legyszives pontositsd a cikket.
Botyar 400k cc-t Erno csak hogy pontositsunk?
Dacicus Maximus 440kt kamattal egyutt ha kell sporolok 1 evig. "
Jeticsicska jákob, fizessétek vissza a tolvaj horthys társaitokkal amivel a közösségnek tartoztok!
Jöhetnek a kamatok is tolvaj szemét!
o7
Dzsihád hirdetve! - Iszlám Álom hét
http://www.erepublik.com/hu/article/2451337/1/20
Hajrá o7
Rejtett Zsidesz propaganda 😃
Hajrá!
Kiváncsian várom!
Nagyon kíváncsi vagyok a programodra!
Remélem határozott, egyenes és érthető szándékaid lesznek.
Eddigi munkásságod alapján bízom benned.
Hajrá!
szimpatikus, aztán a többit majd meglátjuk 🙂
Hát izé nem most lettünk épp birodalom? És mintha susususk lenne az elnök! 😃😃
Szerintem külügyesként jól végezted a dolgodat, úgyhogy én a magam részéről valószínűleg megelőlegezem neked a bizalmat egy voks formájában. A habitusod, ez a fontolva haladó személyiség, szerintem most megfelelő lesz a szövetségi átalakulás kellős közepén.
A homályosan felvázolt terveid többségével is egyetértek, csak arra kell vigyázni, hogy annak ellenére, hogy a románok, görögök, stb ellenünk lesznek, az odáig rendben van, de mindenképpen meg kell akadályozni, hogy az értelmetlen pingpong újrakezdődjön, mert akkor az eMagyarország erősebb lesz jelszóból semmi az ég világon nem fog megvalósulni 🙂
Egy szó mint száz, sok sikert!
Na remélem, hogy pont ezt a fajta hozzáállást el tudjuk kerülni. Majd kérlek írj mindig terveket, ötleteket és érdemes lesz mindig az ellenkezőjét lépni. Ezt nem tudom szebben megfogalmazni: miattad és a hozzád hasonlóan gondolkodók miatt van unalom az országban, miattatok csökkent az elmúlt 1-2 év során jóval nagyobb mértékben a népesség, mint más országban. Ez az óvatoskodó, hímestojtás politika jelenti az ország lassú halálát. Már 3500-an se lennénk, ha nem lett volna a baby-boom. Örülnék, ha írnál egy átfogó gazdasági, külügyi, stratégiai, szociális cikket, mert akkor leszünk sikeresek, ha mindennek pontosan az ellenkezőjét lépjük.
Nem, unalom azért van, mert a játék fejlesztői ilyen irányba vitték el a dolgokat. Minden az egyéni karakterfejlesztgetésről szól, a közösségi célokat már kvázi kiölték.
A népességcsökkenésre vonatkozó érved merő tévedés, és akkor nem írtam hazugságot, mert a magyar népesség száma és ezen belül az aktív népesség száma jóval kisebb ütemben csökkent, mint más nagyobb országokban.
Érdekes módon mindig előkerül ez az érv, hogy ezért meg azért csökken a népesség. Persze mindenki politikai nézetei szerint süti el.
És egyébként mi az, hogy az országban van unalom? Máshol nincs? Úgy mondod, mintha rajtunk kívül mindenki hosszú hadjáratokat és epikus csatákat vívna minden egyes nap. Miközben, ha a térképre nézünk, láthatjuk, hogy kis országok háborúznak egymással, a nagy országok meg ugyanazt csinálják, mint mi: ülnek a bónuszon és TP-zgetnek. Gondolod, hogy ez véletlen? Persze lehet szembehugyozni a széllel és elkezdeni mindenkit beütni, csak hogy legyen "játékélmény", de a gond az, hogy attól még támogatónk nem lesz az ügyben és csak magunkkal cseszünk ki.
Meg itt ez a babyboom is. Jött 3000 ember, ebből elkezdte a játékot 200, abból maradni fog 20. Természetes az is jó, de ettől még beljebb nem leszünk. És a fiatal játékosok nem azért nem maradnak, mert nem harcolunk x vagy y ellen, hanem mert a játék nem tudja megfogni őket.
Egyébként amióta az óvatoskodó, hímestojás politika van érvényben, valahogy megint sok bónuszunk van és diplomáciailag is alakító tényezők lettünk. 🙂
Ja és kihagytam az előző hozzászólásomból a legfontosabb érvet. 2010 és 2013 között végig volt román háború, apróbb megszakításokkal és ez idő alatt még még majdnem 20 ezerrel csökkent a népesség, ami a csúcsidőszak népességének 4/5-ének elvesztését jelentette. Amióta nincs román háború, az 5 ezerből lett mondjuk 3 (és akkor nem vettem bele a boomot). Ez 2/5-ös veszteséget jelent. Magyarul kétszer akkora arányban hagyták abba a román pingpong alatt, mint anélkül. 🙂