Fundo lig/desl

I feel like its so important to read this (Urospu Trkler)

1 Dia 2,240, 16:56 Argentina Entretenimento e interacções sociais Entretenimento e interacções sociais

Cause, ne bilim kafam iyi öyle hissettim bi an.

İçmeyen insanları oyuna almama, muhatap olmama, selam vermeme, siktir çekebilme, fena küfredebilme ve bunun yanında da ne bilim getiremedim gerisini.

İçin kardeşler, im fightin for the world

ler mais »

Mustafa Kemal Atatürk

3 Dia 2,181, 16:32 Argentina Entretenimento e interacções sociais Entretenimento e interacções sociais

Sen çok ama çok rahat ol Paşam.

Ne seni; ne de kurduğun bu Cumhuriyeti'ni yedirtmeyiz bu şerefsiz, hain it sürüsüne.

Gram merak etme e mi?


http://tinyurl.com/pnmsu4x

ler mais »

El Pueblo Unido Jamás Será Vencido

9 Dia 2,170, 22:40 Argentina Entretenimento e interacções sociais Entretenimento e interacções sociais

Holas.

http://youtu.be/X40Cj_flKkc

Her yer Taksim Her yer Direniş!

Cheers putos.

İçin amk için için içiiiiiiiiiiiiiiiin için!

ler mais »

Naber lan

5 Dia 2,138, 16:47 Argentina Negócios financeiros Negócios financeiros

Ahaha, hablo espanol orospu çocukları szi haha :D:D güldüm

ler mais »

Yazmıyosun

8 Dia 2,080, 18:59 Argentina Entretenimento e interacções sociais Entretenimento e interacções sociais

Unutmuşum burayı. Unutma, unutturma!!!

İçin.

ler mais »