UN NOU DESTÍ, UNA ANTIGA PATRIA / UN NUEVO DESTINO, UNA ANTIGUA PATRIA

Day 3,088, 03:30 Published in Cuba Switzerland by Amado Granell

VERSIÓN EN CASTELLANO AL FINAL



Després d'un llarg periode a eBrasil, on fórem acollits excepcionalment bé, els valencianoparlants (obvia dir que es el mateix que catalanoparlants) del joc hem decidit acceptar l'invitació per a establir-nos a eCuba.

Del periode a eBrasil no podem dir que no guardem un bon record, per l'excepcional bon acolliment que rebérem, no obstant hem aprés que estar en un país gran significa diluir-se, i atenent que eCuba es un país d'integració de diferents cultures sense pèrdua d'identitat, que ens podem fer entendre i no hi ha la tanca que suposa l'idioma i que com a país xicotet que és serem significatius.

He de dir que venim a lluitar per la nostra pàtria d'adopció, que per sobre de les diferencies que puguen sorgir entre nosaltres i la resta de ciutadans de eCuba, sempre buscarem el millor per al país, venim com a convidats, i espere, que sense ser considerats com a hostils per cap de les comunitats d'eCuba.

I sobretot venim per a reafirmar-nos com a poble, per a construir una alternativa politica, per a fer aliances i per a contribuir a tots els nivells a l'administració del país, per a fer-nos visibles i per a comandar la nostra propia unitat militar i el nostre partit políticc, per a enriquir el país i per a millorar els nostres compatriotes.

Espere trobar molta gent amb ganes de treballar i col·laborar i sobretot construir un país millor del que hi havia quan arrivarem.




Después de un largo periodo en eBrasil, donde fuimos acogidos excepcionalmente bien, los valencianoparlantes (obvia decir que es el mismo que catalanoparlantes) del juego hemos decidido aceptar la invitación para establecernos en eCuba.

Del periodo en eBrasil no podemos decir que no guardamos un buen recuerdo, por la excepcional buena acogida que reciibimos, hemos aprendido que estar en un país grande significa diluirse, y atendiendo que eCuba es un país de integración de diferentes culturas sin pérdida de identidad, que nos podemos hacer entender y no existe la barrera que supone el idioma y que como país pequeño que es esperamos ser significativos.

Debo decir que venimos a luchar por nuestra patria de adopción, que por encima de las diferencias que puedan surgir entre nosotros y el resto de ciudadanos de eCuba, siempre buscaremos lo mejor para el país, venimos como invitados, y espero, que sin ser considerados como hostiles por ninguna de las comunidades de eCuba.

Y sobre todo venimos para reafirmarnos como pueblo, para construir una alternativa política, para hacer alianzas y para contribuir a todos los niveles en la administración del país, para hacernos visibles y para comandar nuestra propia unidad militar y nuestro partido políticc, para enriquecer el país y para mejorar nuestros compatriotas.

Espero encontrar mucha gente con ganas de trabajar y colaborar y sobre todo construir un país mejor de lo que había cuando llegamos.