Αν γοουσταρεις διαβασε το
paparia mentoles
Το παρακατω κειμενο ειναι ενος οικονομολογου, ακολουθει σεντοναρα.....καλο κουραγιο
Γράφω αυτές τις γραμμές με σκοπό να βοηθήσω και ΟΧΙ να επηρεάσω ...Δέχομαι αρκετά μνμ και τηλ και η αλήθεια είναι ότι ο κόσμος ενώ διψάει για ενημέρωση οι πηγές σπανίζουν ....και είναι το 2 λάθος που εντοπίζω στην κυβέρνηση , δεν ενημερώνει σωστά ....
Λόγω της ιδιότητας μου λοιπόν και επειδή δεν μπορώ να απαντώ στον καθένα ξεχωριστά γράφω κάποια πράγματα που μάλλον δεν θα βρείτε πουθενά ...
Η άγνωστη δύναμη που κατέχετε και δεν το ξέρετε.....
Σας λένε τα κανάλια ότι το χρηματιστήριο της Αμερικής έπεσε περίπου 2,20% σήμερα 29/06/2015 που γράφω αυτές τις γραμμές
ενώ το χρηματιστήριο της της Γερμανίας έπεσε 4,56 % .... άχρηστη πληροφορία .
Τι σημαίνει για τον Μέσο Έλληνα ??? τίποτα !!!!
Εάν όμως σας έλεγαν ότι οι Γερμανοί επενδυτές σήμερα 29/06/2015 έχασαν 80 δισεκατομμύρια ευρώ επειδή το χρηματιστήριο
της Γερμανίας έπεσε 4,56 % και οί Αμερικανοί επενδυτές σήμερα έχασαν 60 δισεκατομμύρια $ επειδή το χρηματιστήριο τους
έπεσε περίπου 2,20% ...είναι διαφορετικό....
Τότε ο μέσος Έλληνας θα μπορούσε να σκεφτεί.... Αν με μία μόνο συζήτηση για δημοψήφισμα χάνουν τόσα χρήματα σε μια
μόνο ημέρα τότε πόσα θα χάσουν σε 10 μέρες συζήτησης 1 Τρις ίσως ;;
Και αν από τη συζήτηση περάσουμε στην πραγματικότητα και τελικά γίνει Grexit πόσα θα χάσουν ;;;
Θα δώσω ένα τρανταχτό παράδειγμα το άρθρο μας λέει ( δείτε παρακάτω στο χρονολόγιο μου ) η Deutsche bank bank έχει
επενδύσει σε ΠΑΡΑΓΩΓΑ ( επενδύσεις με ρίσκο ) 54 τρις ευρώ , 20 φορές δηλαδή το Γερμανικό ΑΕΠ ,
χωρίς να γνωρίζετε οικονομικά το 1ο πράγμα που πρεπει να σκεφτείτε διαβάζοντας τον τίτλο του άρθρου ειναι .... Ααααπ
κατι δεν παει καλά εδώ ...
Το ΑΕΠ ειναι οτι παράγει μια χώρα ...προϊόντα και υπηρεσίες εκφρασμένο σε χρήμα ,
πως γίνεται ??? μια και μόνη τράπεζα ακόμα και αν όλοι οι Γερμανοί πολίτες έτρεξαν και κατάθεσαν όλο το ΑΕΠ στη
συγκεκριμένη τράπεζα , δεν πήγαν πουθενά άλλου , δεν ξόδεψαν τίποτα , δεν έφαγαν , δεν ντύθηκαν..δεν , δεν δεν... απλά πήγαν και το κατάθεσαν ...
Αυτό μας κάνει 1 φορά όσο είναι το ΑΕΠ δηλ 2,74 τρις οι υπόλοιπες 19 φορές του ΑΕΠ δηλαδή τα υπόλοιπα 52 τρις που τα
βρήκε η τράπεζα και τα επένδυσε ;;;;;
Τα πήρε δανεικά φυσικά ..... ( ναι και οι τράπεζες δανείζονται ) Φανταστείτε τώρα αυτές οι επενδύσεις να πέσουν έξω ,
να σκάσουν όπως λέμε εμείς με αφορμή ένα μεγάλο παγκόσμιο γεγονός , πχ ένα Grexit ...και μιλάμε για μια και μόνη
τράπεζα , 20 φορές το ΑΕΠ της χώρας δηλ ποσοστό 2000% του ΑΕΠ ...απλά δεν θα μαζεύεται το πράγμα , σε αυτό προσθέστε
τις υπόλοιπες τράπεζες της Γερμανίας , τις υπόλοιπες τράπεζες της Ευρώπης κλπ , κλπ , και την φούσκα των ομολόγων
αξίας 100 τρισ που όλα αυτά περιμένουν μια αφορμή για να σκάσουν...... ( δείτε παρακάτω στο χρονολόγιο μου )
Θα μπορούσα να γράφω με τις ώρες , ελπίζω να καταλάβατε τη δύναμη που έχετε και σας κρύβουν , γιατί στη πραγματικότητα
τρέμουν ...Τρέμουν το ΟΧΙ , Τρέμουν τις αγορές , Τρέμουν για τα τοξικά σκουπίδια που έχουν κάτω από το χαλί ...δήλωση
της Μερκελ την Παρασκευή 26/06/2015 " πρέπει να βρεθεί λύση πριν ανοίξουν οι αγορές την Δευτέρα " δηλ σήμερα 29/06
Μα να τους εκβιάσω ??? Γιατί αυτοί τι κάνουν ???? Σε εκβιάζουν , σε τρομοκρατούν , σε σκοτώνουν ...
Με όπλα τους , τον ΦΟΒΟ , την ΑΓΝΟΙΑ σου ....
ΦΟΒΟΣ ...
Και ενώ έχεις να λύσεις ένα πρόβλημα καθαρά οικονομικό , σου προσφέρεται ένα deal και πρέπει να
αποφασίσεις με οικονομικά κριτήρια , εσύ επιστρατεύεις τα συναισθήματα σου και μάλιστα τον Φόβο και τον Πανικό , για
να καταλήξεις σε συμπεράσματα όπως " θα γίνει εμφύλιος " ...
πως από μόνος του ??
αν δεν πάρείς ΕΣΥ το πιστόλι να σκοτώσεις το γείτονά σου που έχει διαφορετική άποψη...
" θα μας επιτεθούν οι Τούρκοι " !!!!
δηλαδή επειδή ίσως αλλάξουμε νόμισμα και ενώ θα είμαστε στην Ευρώπη , όπως η Αγγλία που είναι στην ευρωπαική οικογένεια με δικό της νόμισμα , οι Τούρκοι σύμμαχοι μας στο ΝΑΤΟ θα μας επιτεθούν !!!???
ΑΓΝΟΙΑ ...
και ενώ βρίσκεσαι σε πραγματικό ντελίριο λογικής καβαλάς το αυτοκίνητο σου και στήνεσαι στην ουρά στα
βεζινάδικα , βρίζοντας τον μπροστινό σου , την τύχη σου τη μαύρη γιατί αγνοείς ότι βάση νόμου της ΕΕ κάθε κράτος είναι
ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να έχει επαρκή αποθέματα πετρελαίου για 3 μήνες , όπότε μάλλον καταλαβαίνεις ότι αν το ντεπόζιτο σου εαν δεν
έχει μέγεθος δεξαμενής ώστε να χωρέσει βενζίνα για 3 μήνες και 1 μέρα τουλάχιστον μάλλον τζάμπα πήγες....και αφού
φουλάρεις πας σούπερ μάρκετ και ενώ παίρνεις ότι μακαρόνια και ρύζια βρεις , βρίζεις την κυβέρνηση γιατί αυτά τα λίγα
που ψώνισες δεν θα σε φτάσουν και τελικά δεν θα έχεις να φας ...παρόλα αυτά κάνεις την τελευταία λογική
κίνηση και τιγκάρεις το καροτσάκι με κωλόχαρτα ....
CAPITAL CONTROLS και ΑΓΝΟΙΑ μαζί
Βρίζεις λοιπόν την κυβέρνηση γιατί δεν είχε σχέδιο στη διαπραγμάτευση , δεν είχε ούτε plan B ....
δεν μπορείς να σκεφτείς όμως ότι ενώ 5 μήνες διαπραγματευόταν στην Ελλάδα οι Έλληνες έστελναν τα λεφτά τους στο εξωτερικό με την ευγενική ΧΟΡΗΓΙΑ του ELA , δηλαδή όσο η ΕΕ πίστευε ότι θα υπάρξει συμφωνία χρηματοδοτούσαν τις τράπεζες και άρα και τη φυγή κεφαλαίων στο εξωτερικό ....
Δηλαδή πέτυχαν τα εξής
1) άρα ακόμα και στην περίπτωση δραχμής , οι Ελληνικές αποταμιεύσεις θα βρίσκονται σε ευρώ ,
2) αχρηστευσε τα capital controls γιατί όσοι βγάλανε έξω τα λεφτά τους και έιχαν πολύ χρόνο να το κάνουν τώρα έχουν ξένες καρτες χρεωστικές και πιστωτικές
3) Το σπουδαιότερο από όλα είναι ότι τώρα η ΕΕ είναι εκτεθιμένη όχι
μόνο στο χρέος αλλά και σε 130 δισ ( όχι 90 δισ που σας λένε ) επιπλεον του ELA.....
Η μπαρουφολογία της υποτίμησης... (συζήτηση με τον "αγαπούλα" το αυτοκολλητάκι μου που χεσμένο θα μάλλον θα ψηφίσει ΝΑΙ )
( Αγαπούλας) - Μα αν δεν τους τρομάξει το ΟΧΙ μας και πάμε σε δραχμή θα έχουμε υποτίμηση ...
( ΕΓΩ ) - ΚΑΙ ???
( Αγαπούλας)- Τι και ??? με νεύρα ...
( ΕΓΩ ) - ΚΑΙ που σε πειράζει εσένα και το υπόλοιπο 99,9 % των Ελλήνων εννοώ ??
το ευρώ που έχεις στις τσέπες σου την 1 Μάη του 2014 είχε 1,38 δολάρια , στις 13 Μαρτίου 2015 έκλεισε στο 1,04997
δολάρια , sorry που σε στεναχωρώ αγαπούλα , αλλά αυτό είναι Υποτίμηση και μάλιστα βαρβάτη μέσα σε 10 μήνες ύψους 24%
και σε ξαναρωτάω ....ΚΑΙ ?????
Που σας έβλαψε , εσένα και το 99,9 % των Ελλήνων η υποτίμηση του ευρώ ????
Κατ αρχήν το κατάλαβες ότι έγινε υποτίμηση
ή τσάμπα σε στεναχώρησα τώρα που στο είπα ????
Η αλήθεια είναι η εξής , εάν δεν είσαι trader και να παίζεις στο foreX με τα νομίσματα η αν δεν είσαι μεγάλος
επιχειρηματίας και να συναλλάσσεσαι σε συνάλλαγμα η Υποτίμηση η ανατίμηση Ενός νομίσματος δεν πρέπει να σε απασχολεί και πολύ .....
Aκόμα και αν είσαι μεγάλος επιχειρηματίας υπάρχουν τα οικονομικά εργαλεία ( futures , options ) μπορείς να κάνεις
Hedge και να προστατευτείς ανάλογα
Ώστε να μη χάσεις ούτε σεντς από ενδεχομένη υποτίμηση ή ανατίμηση....μάλιστα η υποτίμηση βοηθάει πολύ τον τουρισμό και τις εξαγωγές....
Δεν είμαστε μόνοι ......70 χώρες προχώρησαν σε αλλαγή του νομίσματός τους
Η πιο σοβαρή μελέτη που υπάρχει από το τέλος του Β' Παγκόσμιου Πολέμου έως σήμερα, δείχνει ότι περισσότερες από 70
χώρες προχώρησαν σε αλλαγή του νομίσματός τους, και μόνο μια μικρή μειοψηφία υπέστη σοβαρές ζημιές.
Αναλυτικότερα το 70% των κρατών δηλ 49 χώρες ήδαν βελτίωση και μάλιστα σημαντική , το 22 % στασιμότητα και μικρή
βελτίωση , και μόνο 5 χώρες οι δυο είχαν πόλεμο και εμφύλιο είδαν την κατάσταση να χειροτερεύει.....
ο επικεφαλής οικονομολόγος της Oxford Economics, Άνταμ Σλέιτερ εκτιμά πως στην αρχή ενός τέτοιου εγχειρήματος, το ΑΕΠ
θα συνέχιζε την κατρακύλα του (κατά 10😵
, ωστόσο στη συνέχεια η πτώση θα περιορίζονταν και η οικονομία θα αποκτούσε
κάποια απαραίτητα πλεονεκτήματα που θα την οδηγούσαν ξανά πίσω στην ανάπτυξη....
Εχουμε Το μεγαλύτερο αρνητικό ρεκορ ......
Αν σας τρομάζει μια πτώση του ΑΕΠ τον 1ο χρόνο κατά 10% και μετά πραγματική ανάπτυξη , να σας πω ότι στα χρόνια του
μηνμονίου η Ελλάδα μας εμφανίζει μείωση του ΑΕΠ κατά 25,9%, σε τρέχουσες τιμές σε αυτό πρέπει να προσθέσουμε την
επίδραση του πληθωρισμού τότε η πραγματική μείωση του ΑΕΠ φθάνει στο -32,3%!
Με βάση το ποσοστό αυτό, η ύφεση της ελληνικής οικονομίας στην περίοδο 2008-2014 είναι η δεύτερη μεγαλύτερη στη
σύγχρονη παγκόσμια ιστορία! συγκρίνεται μόνο με τον Καναδά (33,5%, κατά την περίοδο 1929-1933) του μεγάλου ΚΡΑΧ ή με
μια εμπόλεμη κατάσταση ....
Ψηφίζοντας ΝΑΙ Ψηφίζεις
23% γενικός ΦΠΑ το κείμενο είναι ξεκάθαρο και απορώ που και άνθρωποι που έχουν σπουδάσει Αγγλία ή Αμερική δεν έπιασαν
τις πονηρές λεξούλες " βασικά τρόφιμα " που σύμφωνα με τους " θεσμούς " είναι μόνο 2 μακαρόνια και κάτι άλλο που θα
μας αφήσουν να επιλέξουμε .....¨Αρα 23 % ΦΠΑ παντού με τις εξής εξαιρέσεις 13% " βασικά τρόφιμα " 2 είδη εκτός και
αλλάξει κάτι....επίσης 13 % στην ενέργεια και το νερό (εξαιρουμένης της αποχέτευσης) σκεφτείτε πόσες περιοχές ακόμα
και εντός Αττικής από Βούλα έως Σούνιο έχουν βόθρο...και ένα υπερμειωμένο συντελεστή 6% για τα φάρμακα, τα βιβλία και
τα θέατρα.
Να καταργηθεί η έκπτωση ΦΠΑ στα νησιά ώστε να ωφεληθούν άλλες ευρωπαικές χώρες Ισπανία , Μάλτα , Τουρκία κλπ που έχουν
ΦΠΑ από 3 έως 5 %
• Να επιβληθεί προκαταβολή φόρου 100% στις εταιρίες και τους ελεύθερους επαγγελματίες!!!!!!!!!!!
Το πιο αναπτυξιακό μέτρο που έχω δει στην καριέρα μου ....δηλαδή όσες επιχειρήσεις άντεξαν με το ζόρι να κλείσουν ή να
εγκατασταθούν αλλού ........Κύπρο , Ουγγαρία , Λετονία κλπ
• Να καταργηθούν οι εκπτώσεις φόρου για τους αγρότες (πετρέλαιο, φόρος εισοδήματος από το 1 ευρώ ) [ε ρε τι έχει να
γίνει στο κόστος των τροφίμων...] και να μειωθούν οι εξαγωγες μας...ώστε να πριμοδοτήσουμε τους Ιταλούς , Γερμανούς
κλπ
• Να περικοπούν κατά €900 εκατ. (0,5% του ΑΕΠ) οι δαπάνες για την κοινωνική πρόνοια (επιδόματα κλπ)
• Να περιοριστούν άμεσα οι πρόωρες συντάξεις ....ΣΩΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΩ
• Να καταργηθεί σταδιακά το ΕΚΑΣ ...σημαίνει στην κυριολεξία θάνατος του μικρού συνταξιούχου ενώ θα έπρεπε να μπουν
φίλτρα για τους δικαιούχους και όχι οριζόντια κατάργηση
• Να εφαρμοστεί πλήρως ο μνημονιακός νόμος 3863/2010 για το ασφαλιστικό...έχει και καλά έχει και άστοχα
• Να εφαρμοστεί η ρήτρα μηδενικού ελλείμματος και η χρηματοδότηση των επικουρικών ταμείων να γίνεται μόνο από ίδιους πόρους...Ποιούς ίδιους πόρους ????
Μιλάτε για τα διαθέσιμα των ασφαλιστικών ταμείων που σε μια νύχτα με την
συνυπογραφή των Μπλε και Πράσινων αγοράστηκαν ομόλογα της Ελλάδος απο θυγατρικές ξένων τραπεζών και 2 μέρες μετά ήρθε
το PSI και κουρέψαμε τους εατούς μας και έβγαινε ο Χοντρός και πανηγύριζε για το κούρεμα που πέτυχε ...δηλαδή ζημιά 22 δις στα ασφαλιστικά ταμεία ?????
• Να καταργηθούν όλες οι εισφορές υπέρ τρίτων που χρηματοδοτούν τα ασφαλιστικά ταμεία..... αυτό συνεπάγεται μείωση των εσόδων τους κατά πάνω από €700 εκατ.
• Να αυξηθούν οι κρατήσεις για υγειονομική περίθαλψη στις συντάξεις από το 4% στο 6%
• Να παγώσουν οι συντάξεις ως το 2021
• Να νομοθετηθούν οι ομαδικές απολύσεις και να μην υπάρξει η επαναθέσπιση των συλλογικών διαπραγματεύσεων, αν δεν το επιτρέψουν οι θεσμοί
• Να μειωθεί το ακατάσχετο των €1500 στις καταθέσεις
• Να αυξηθεί το επιτόκιο που ισχύει για τη ρύθμιση οφειλών
• Να μειωθούν οι μισθοί στο δημόσιο....ξέρετε οι μισθοί των ιδιωτών θα ακολουθήσουν
• Να εφαρμοστούν πλήρως οι εργαλειοθήκες του ΟΟΣΑ (γάλα, ψωμί, αρτοποιεία, Κυριακές κλπ).
• Να υπάρξουν συντριπτικά πλήγματα στο ελληνικό φάρμακο.
• Να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση του ΑΔΜΗΕ παράδοση του φυσικού μονοπωλιου του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας σε
ιδιώτες...και όχι μόνο πώληση της ΔΕΗ αλλά άκουσε και το εξωφρενικό πώληση όχι μόνο των κτηρίων , των οικοπέδων , των
μηχανημάτων , αλλά πώληση και του υπεδάφους....ΦΡΙΚΗ !!!!!!
• Να πωληθούν οι μετοχές του ΟΤΕ που κατέχει το Δημόσιο...Πουλήσατε τον ΟΤΕ κατί λίγα έμειναν , τον ΟΠΑΠ και ναι θα
συμφωνήσω γίνονταν κακοδιαχείριση , ρεμούλες , τεμπέληδες κλπ , ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΈς κλπ , μα στο τέλος του χρόνου έστω και
έτσι οι 2 αυτοί οργανισμοί έφερναν στα κρατικά ταμεία μερικά δισ ευρώ ζεστό χρήμα ....και ο τελευταίος φοιτητής
ξέρει ότι σε καθοδικό οικονομικό κύκλο με το χρηματιστήριο σε χαμηλά 20 ετών δεν πουλάς , ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ....και αν πουλήσεις
, πουλάς ζημιογόνες εταιρείες , τις κερδοφόρες τις κρατάς γιατί θα είναι ο πυλώνας της μελλοντικής σου ανάπτυξης.....
• Να μην επιβληθεί η έκτακτη εισφορά 12 % στα κέρδη άνω των 500.000 για τη χρήση του 2014... Φυσικά δεν φοροκλέβουν και δεν φοροδιαφεύγουν αρκετά με τις τριγωνικές συναλλαγές τις offshore , και τα περίφημα Luxleaks....
• Να μην επανέλθουν οι εργοδοτικές ασφαλιστικές εισφορές στα επίπεδα του 2014
Προσθέτω, οι κατάσχεσεις να γίνουν επιπέδου Ισπανίας, για στεγαστικά, ΟΑΕΕ, εφορία κτλ.
Σε όλα αυτά τα μέτρα να προσθέσεις τα εξής ...Κάθε χρόνο που θα χάνεις κάποιο στόχο από το μνημόνιο θα πρέπει να
παίρνεις επιπλέον μέτρα ...η αξιολόγηση θα γίνεται κάθε μήνα ...αυτό πολύ απλά σημαίνει Ακυβερνησία γιατί θα
εκβιαζόμαστε κάθε μήνα με επιπλέον μέτρα ή έξοδο από το ευρώ και έτσι κανένας σοβαρός επενδυτής δεν θα δεχτεί πρώτα να
πληρώνει 100% προκαταβολή φόρου για τον επόμενο χρόνο + τον φόρο που του αναλογεί και το πιο Σπουδαίο από όλα , κανένας
σοβαρός επενδυτής δε θα φέρει λέφτα ευρώ ή δολάρια σε ένα κράτος που κάθε μήνα θα κινδυνεύει με έξωση από το ευρώ
...Γιατι τι νόμισμα θα πάρει πίσω ο επενδυτής ???
ενώ αντίθετα όταν έχεις ένα δικό σου νόμισμα έστω υποτιμημένο ΥΠΑΡΧΕΙ ήδη ο παγκόσμιος μηχανισμός συναλλαγματικών
ισοτιμιών έτσι ώστε ο επενδυτής να " κλειδώσει " την ισοτιμία που θέλει και να μην υποστεί ζημιά σε περίπτωση
υποτίμησης το Hedging που λέγαμε πιο πάνω , άρα μπορεί να φέρει ευρώ για επενδύσεις να τα "κλειδώσει μετατρέποντας τα σε δραχμές και να πάρει πίσω πάλι ευρώ " επειδή ήδη θα ΥΠΑΡΧΕΙ ο παγκόσμιος μηχανισμός συναλλαγματικών ισοτιμιών...
ενώ
όταν είσαι ήδη στο ευρώ αλλά ταυτόχρονα κινδυνευεις με έξοδο κάθε μήνα , σε τι νομισμα θα πας ?? , πότε θα φτιαχτεί ο μηχανισμός ???, πόσο θα έχει υποτιμηθεί το καινούργιο νόμισμα μέχρι να γίνει ο μηχανισμός ??? ...
ΟΠΟΤΕ αν και θα έχεις ευρώ , τυπικά και ουσιαστικά θα είναι σαν να μην έχεις...ΟΠΟΤΕ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΞΕΧΝΑΤΕΣ ....
Τα μέτρα δεν είναι απλά δύσκολα ή υφεσιακά ....αντικειμενικά μιλώ και κρίνω σαν οικονομολόγος είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ , θα
δούμε περισσότερες επιχειρήσεις να κλείνουν , περισσότερος κόσμος να οδηγείται στην ανεργία και ιδιώτες και δημόσιοι
υπάλληλοι και ελεύθεροι επαγγελματίες...αυτό σημαίνει περιορισμός στην κατανάλωση , αυτό σημαίνει μείωση των φόρων
που υπολογίζαμε ότι θα εισπράξουμε και μείωση των εσόδων από ΦΠΑ που υπολογίζαμε και μείωση πρωτογενούς πλεονάσματος και ΑΕΠ ,
αυτό τελικά σημαίνει αύξηση των φόρων σε αυτούς που έχουν δουλειά και αύξηση των σκληρών μέτρων για να
πιάσουμε τους στόχους που θα έχουμε χάσει εξαιτιας των λιγότερων εσόδων από φόρους , ΦΠΑ κλπ ...και από αυτό τον φαύλο
κύκλο δεν θα βγούμε ΠΟΤΕ.....
Το ΟΧΙ από την άλλη πλευρά ακόμα και με δικό μας νόμισμα μας επιτρέπει να ζήσουμε πολύ δύσκολα στην αρχή , τον 1ο χρόνο , και με συνετή διακυβέρνηση να κάνουμε θαύματα από εκεί και πέρα....
Βέβαια για τους λόγους που σας είπα δεν
πιστεύω ότι θα μας αναγκάσουν σε Grexit , και σε παρακαλώ αγαπούλα σταματα να είσαι " αφελής " , χρησιμοποίησε λίγη
κριτική σκέψη , συνεδριάσεις επί συνεδριάσεων μεταμεσονύχτιες ώρες , όλοι οι υπουργοί και ηγέτες της Ευρώπης μέσα σε
ένα αεροπλάνο και είχαν κάνει τη διαδρομή Βρυξέλες - ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ = Ομόνοια - Πατήσια για να σώσουν Εσένα Αγαπούλα ???
Τόσο φιλλέληνες ??? Τόσο φιλευσπλαχνοι ???? Μήπως ήθελαν να σωθούν από σένα ????
ΚΑΙ η Ερώτηση μου ....
Λοιπόν Αγαπούλα τι λες δίνουμε ένα βροντερό ΟΧΙ να ακουστεί στα πέρατα του πλανήτη δίνοντας ένα πανίσχυρο μήνυμα στους
ηγέτες της Ευρώπης και ένα ισχυρό χαρτί διαπραγμάτευσης στην κυβέρνηση αλλά πάνω απο όλα στην Ελλάδα μας ???
Και σε αντίθεση με τους προγόνους μας που ήταν πραγματικοί ήρωες γιατί έδωσαν τη ζωή τους για εμάς ...και την έδωσαν για να ζήσουμε ελεύθεροι ...
.
εμείς Αγαπούλα θα είμαστε τσάμπα μάγκες και ήρωες γιαλατζί ...γιατί Αγαπούλα τώρα ΞΕΡΕΙΣ ....σου εξήγησα οι ΑΛΛΟΙ
έχουν να χάσουν πολλά περισσότερα
από εμάς...εμείς ρισκάρουμε εκ του ασφαλούς...
1) το πετρέλαιο σε ιστορικά χαμηλές τιμές 2) όλοι προσπαθούν να προστατεύσουν ένα σύστημα με πολλές φούσκες που είναι έτοιμο να σκάσει 3) Τόσο λίγοι άνθρωποι και Χρωστάμε Τόσα Πολλά = Μεγάλη ζημιά για το Σύστημα
Εγω πάντως Αγαπούλα θα ψηφίσω ΟΧΙ γισ να παίξω ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΡΗΞΗ , ΤΕΛΙΚΟ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ,
εσύ να ψηφίσεις ότι θες , Ψήφισε και ΝΑΙ αλλά συνειδητά οχι από ΦΟΒΟ , Ψήφισε ΝΑΙ γιατί πιστεύεις ότι Τα Μνημόνια είναι η λύση , αλλά πάντα με σεβασμό και αγάπη μεταξύ μας γιατί όλοι στο ίδιο καράβι είμαστε... μόνο πρόσεξε
πολύ , αυτή είναι η τελευταία σου ευκαιρία και τώρα δεν μπορείς -αν και στα 43 σου Αγαπούλα - να είσαι ο αιώνιος κακομαθημένος έφηβος που προτιμά αποφεύγει να παίρνει θέση και αρέσκεται στο να βρίζει τους άλλους γιατί πάντα οι άλλοι φταίνε
μόνο πρόσεξε πολύ
...αν πεις τώρα ΝΑΙ και το ΟΧΙ ύστερα όταν θα έχει ξεπουληθεί τελείως η ΔΕΗ
, ο ΟΤΕ , τα ΝΕΡΑ , ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ...οι κατασχέσεις 1ης κατοικίας θα γίνονται με ρυθμούς Ισπανίας στέλνοντας στο δρόμο
και στην αυτοκτονία τους συμπολίτες σου , όταν θα δεις τεράστια τραστ να αγοράζουν χιλιάδες κατοικίες με ένα συμβόλαιο και τζάμπα , τότε θα είναι αργά...
. Η Αργεντινή έγινε "Αργεντινή " γιατί είπε το ΟΧΙ πολύ ΑΡΓΑ ....τους είχαν πάρει μέχρι και τα πετρέλαια.....
Καλή Δύναμη Αγαπούλα...
Comments
ν,μ
v
Mάκη καλά τα λες, αλλά μετά από 5 μήνες που υπογράφουν,
μετά από τις προσλήψεις των υμετέρων (π.χ. πρόεδρος ΕΛΠΑ με χιλιάδες Ευρώ και στην ΕΥΔΑΠ)
τις απολύσεις των επίορκων που δεν κάνανε,
τα κλεμένα που δεν βρήκαν,
τις επιτροπές για τα μνημόνια που δεν ίδρωσε κανενός τα αυτί,
το χρέος που δεν μας είπαν πόσο ποιά είναι το επαχθές,
μπορείς να τους έχεις εμπιστοσύνη που το πάνε???
μα να σου πάρει και τις καταθέσεις σου , το αμάξι σου , το σπίτι σου , τη γυναίκα σου , τους φίλους σου και γενικα τη ζωή σου..
Πώς δε το πήρες ακόμη χαμπάρι?
σε αρκετα εχεις δικιο, απο εκει και περα δειχνουν η οτι ειναι ερασιτεχνες η θελουν να προκαλεσουν χαος στην ευρωπη, οπως κανει η ευρωπη σε εμας 5 χρονια τωρα. Δεν ειμαι υπερ συριζα απλα αυτοι που εχουν πεσει πανω του ειναι απεναντι μου
oaekeinos +1000 kampg +1000
Ωραια τα λετε αυτοι στην εξουσια (Ιουνιο 1961); Μαιο 1979-Ιουνιο 2015
γιατι δεν τα εφαρμοζουν ή δε θελουν να τα εφαρμοσουν ή δεν γνωριζουν ή κατι αλλο
οχι
ΟΧΙ
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΛΙΓΟΥΡΗΔΕΣ!
ασε τον θανατο, υπαρχουν τροποι........καλημερα
καταναγκαστικά έργα και κατασχέσεις, να μειωθεί η ζημια, και τα απομνημονεύματα τους μεταφρασμένα εξαγωγή να πάρουμε και συννάλαγμα
v
Συμφωνώ σχεδόν σε όλα απο τα παραπάνω, ΑΛΛΑ....
Κάνεις αλλαγή νομίσματος έχοντας :
1)τουλάχιστον κάποια, έστω και μικρά, αποθεματηκά στα ταμεία σου, ώστε να μπορέσεις να καλύψεις τις εσωτερικές ανάγκες σου για ένα διάστημα περίπου 6 μηνών.
Αυτό είναι αναγκαία προυπόθεση γιατί μια μη καταβολή μισθών και συντάξεων θα φέρει πανικό στο λαό με όποιες συνέπειες αυτό επιφέρει.
2) την σιγουριά οτι αν όχι όλο το εξωτερικό σου χρέος , το μεγαλύτερο μέρος αυτού, θα σβηστεί. Πραγμα που σημαίνει οτι έχεις δώσει ομόλογα Ελληνικού δικαίου, που με την απόφαση ενός Έλληνα δικαστή τα διαγράφεις.
Στην δική μας περίπτωση, οι φωστήρες (και δεν μιλάω για τον Κωστα) πήγαν και αντάλλαξαν τα ομόλογα Ελληνικού δικαίου με ομόλογα Αγγλικού με αντάλλαγμα ένα μικρό κούρεμα χρέους. Δηλαδή ουσιαστικά τους πρόδφεραν απλόχερα την σιγουριά των λεφτών τους έναντι ενός πολύ μικρού τιμήματος.
3) επιπλεον της προηγούμενης προυπόθεσης , φροντίζεις να αποπληρώσει το Ελληνικό δημόσιο το χρέος του προς τους εσωτερικούς πιστωτές-προμηθευτές του, ώστε αυτοί να είναι βιώσιμοι και να βοηθήσουν στην γρήγορη επανεκείνηση του Κράτους.
Όμως όταν το εξωτερικό χρέος δεν σου σβηστεί , τα μόνα που θα έχεις να σβήσεις και θα το κάνεις είναι τα εσωτερικά σου χρέη. Άρα θα βυθίσεις την εσωτερική οικονομία σε μεγαλύτερο βαθμό απο ότι η ίδια η χρεωκοπία απο μόνη της.
4) Τέλος οταν μπαίνεις σε κατάσταση αλλαγής νομίσματος και υποτίμησης αύτου, ποντάρεις στο οτι τα προϊόντα που παράγεις θα γίνουν πιο ελκυστικά σε σχέση με τους ανταγωνιστές σου , οπότε θα αυξήσεις κατακόρυφα τις εξαγωγές σου.
Πια πράγματα παράγει όμως η Ελλάδα??? αλλά ακόμα και αυτά που παράγει δεν επαρκούν για να καλύψουν τις εγχώριες ανάγκες. Οι παραγωγείς απο το να πουλάνε τα πραγματά τους στην Ελλάδα και να παίρνουν ασταθείς Δραχμές , θα τα δίνουν στο εξωτερικό για να παίρνουν €λακια ζεστα!
Άρα το κόστος των τροφήμων θα ανέβει και πάλι στο εσωτερικό του κράτους.
Τέλος να ξεκαθαρήσουμε κάτι... Πετρέλαια ΔΕΝ εχουμε (εκτός απο της Θασου) , τα υπόλοιπα είναι
σε θεωριτική και ανεκμετάλευτη μορφή. Οι ξένες εταιρίες θα φύγουν απο την Ελλάδα λόγο οικονομικής αστάθειας και τελωνιακών προβλημάτων. Πρώτη απο όλες η COSCO, τι να το κάνει το λιμάνι όταν τα container θα πρέπει να ξαναπεράσουν τελωνεία για να βγούν στην υπόλοιπη Ευρώπη. Θα φύγουν και θα πάνε στην Ιταλία, Ισπανία και αλλού.
Οπότε σε μια χώρα που δεν παράγει τίποτα, δεν έχει σάλιο στα ταμία της και που το εξωτερικό χρέος της είναι σταθερό δεν κάνεις τέτοια κίνηση. Οι χώρες του € θα κλωνιστούν και αυτές αλλά χάρη στην πρόσφατη δικαστική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου που δίνει το δικαίωμα στην ΕΚΤ να αγοράζει ομόλογα ανεξέλεκτα σε περίπτωση που θέλει να σταθεροποιήση την περιφεριακή οικονομία, οι επιπτώσεις για τους υπολοίπους θα είναι μικρές και θα συνέλθουν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.
Αντιθέτως στην Ελλάδα μας βλέπω να οδηγούμαστε σε εκείνο το μικρό ποσοστό των χωρών που με την αλλαγή νομίσματος οδηγήθηκαν σε εμφύλιο.
Οι ευρωπαίοι πλέον έχουν να χάσουν πάρα πολυ λίγα.... Η σωστή χρονική στιγμή ήταν όταν ο Γιωργάκης έφερνε το πρώτο μνημόνιο, τότε έπρεπε να το κάνουμε ή τότε έπρεπε να διαπραγματευτούμε. Τότε που τους κρατάγαμε απο τα @@
Αυτά τα λίγα :Ρ , sorry για το μέγεθος αλλά κάθομαι στην δουλεία και βαράω μύγες....
Καλημέρα!!!
ρε μπαγασα τι σεντονια ειναι αυτα δεν με λυπασε....... οταν εχω χρονο θα τα διαβασω.....καλημερα
διάβασε την τελευταία φράση και θα καταλάβεις γιατί το έγραψα...
άμα έχεις χρόνο δες και αυτό https://youtu.be/1479MVyzjJ4 πριν ψηφίσεις όμως
Το έχω δεί αυτό το βίντεο, διάβασε τι έχω γράψει και θα καταλάβεις οτι δεν διαφωνώ σε αυτά που λέει... Εγώ δεν τάχθηκά υπερ του ΝΑΙ ή του ΟΧΙ εγώ έγραψα αυτά πυ ΕΓΩ πιστεύω. Δεν έχω σκοπό να σου πω τι θα ψηφίσεις και δεν θα το κάνω. Αν έχεις κάποια παρατήρηση στο κείμενο που έγραψα μπορείς να μου την πεις και να την κουβεντιάσουμε. Αν πάλι θες να μου πεις τι πρέπει να ψηφίσω σε παρακαλώ να μην το κάνεις.
ωραία αφού έχεις χρόνο λοιπόν δες και αυτό https://youtu.be/I9WorQ_z_v0 ούτε εγώ λέω σε κανένα τι να ψηφίσει ας κρίνει μόνος του
επίσης ποιος είπε πως θα βγούμε από την ΕΕ και ποιος είπε ότι θα αλλάξουμε νόμισμα; μήπως η συζήτηση είναι υποθετική και σε λάθος βάση; οι αμερικάνικες πολιτείες που χρεοκοπούν δεν είδα να βγαίνουν από το δολλάριο, επίσης δεν τους στερείται εκβιαστικά η ρευστότητα
και τελικά δεν είναι απαραίτητο να αποπληρώσουμε το χρέος μέχρι κεραίας αλλά να διορθώσουμε τη σχέση του με το % του ΑΕΠ μας και αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ με υφεσιακά μέτρα
το κείμενο του kampg το διάβασες? εγω σε αυτό απάντησα. Τώρα αυτό που μου λές είναι μια άλλη ιστορία. Δεν μπορείς να μου συγκρίνεις τις πολιτείες της Αμερικής, με τις χώρες της Ευρώπης.
Στην Αμερική οι συντάξεις και οι καταθέσεις εχουν την εγγύηση του Ομοσπονδιακού κράτους. Οι πολιτείες πληρώνουν μόνο τους δημοτικούς υπαλ. Και αν δεν σε φτάνει ο λόγος μου διάβασε το εξής και κάνε τις συγκρίσεις σου
http://www.aixmi.gr/index.php/shmaineixreokopiadeitekatastr/
Με το που βγηκε ο Τζεφρυ αν ελεγε μονομερης διαγραφη του χρεους (εχουμε πληρωσει πανω απο ενα τρις €) τοτε ολα θα ηταν αλλιως
-
υδρογονανθρακες
http://www.econews.gr/2012/12/10/ydrogonanthrakes-ellada-ekthesi-samaras/
http://www.econews.gr/2012/12/05/petrelaio-fysiko-aerio-ellada-deutsche-bank/
Αυτό ακριβώς λέω. Απλά επισημαίνω οτι απο την στιγμή που έχεις ανεκμετάλευτους τους υδρογονάνθρακες δεν προσβλέπεις σε άμεσα κέρδη και άμεση ανάπτυξη.
δες λιγο ενεργεια απεξαρτηση ευχαριστω
Ενεργεια απεξαρτηση
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=18803
http://goutas.blogspot.gr/2006/02/blog-post_08.html
χαχα δίκαιο εχεις.... δεν το έιχα δει ως προοπτική αυτό!
V
v
v
V
Ψ
opoios einai kato apo 40 kai psifisi nai ta thelei o kolos tou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tromokratia pernaei mono stous papoudes oxi stous neous!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. Μη διχάζεστε.
2. Να είστε ψύχραιμοι.
3. Ενημερωθείτε σωστά και πολύπλευρα, αποφύγετε την τηλεόραση.
4. Μην προπαγανδίζετε.
5. Μην προσηλυτίζετε άλλους για να ασπαστούν τις δικές σας απόψεις.
6. Εκφραστείτε ελεύθερα και ανοιχτά μεν, με επιχειρήματα και σεβασμό δε.
7. Όποια κι αν είναι η θέση σας, να την υπερασπίζεστε με πάθος κάνοντας διάλογο που να τιμά το πνεύμα και την ψυχή σας.
8. Όποια πορεία και να ακολουθήσουμε, αυτή θα είναι δύσκολη. Να θυμάστε ότι και οι «Ναι» και οι «Όχι», θα έχουμε τον ίδιο δρόμο, την ίδια αντιμετώπιση, το ίδιο μέλλον. Οπότε, η μοναδική στάση που πρέπει να έχουμε είναι να είμαστε ενωμένοι! Ο Εθνικός διχασμός ποτέ δεν αποτέλεσε λύση.
«Διαίρει και βασίλευε» αυτοί, «Η ισχύς εν τη ενώσει» εμείς..
μόνη ένσταση το "αποφύγετε την τηλεόραση"
πρέπει να έχεις εικόνα του τι θέλει να σου περάσει (όχι μόνο στην συγκεκριμένη περίπτωση) η κάθε πλευρά αρκεί να μην μένεις μόνο στην ενημέρωση μέσω τηλεόρασης
Tηλεόραση υπάρχει και στο διαδίκτυο (όλα τα κανάλια), ενοώ τις ενημερωτικές εκπομπές που στήνουν επιδέξιοι, κατευθυνόμενοι και παχυλά αμοιβόμενοι μεγαλοδημοσιογράφοι που αφήνουν ή εκτρέπουν τη συζήτηση ανάλογα προς το που θέλουν να την πάνε ή από τις οδηγίες που έρχονται στα αυτιά τους
αν ησουν με δικο σου κομμα σε εκλογες ειχες την ψηφο μου @oekeinos + 1000 (εξαιρεση αν εισαι ο jeffrey - LoL)
δυστυχώς το δημοψήφισμα το κόβω 50%με 50% και αυτό θα είναι και ένα μεγάλο πρόβλημα
ωραιο και ενημερωτικο το σεντονι σου!
v+s
ψ
ψήφος
πολύ καλό του kampg αλλά και πολύ σωστές οι αιτιάσεις του pavlos83 αλλά πως ρε Παύλε να έκανε προετοιμασία ο ΣΥΡΙΖΑ αφού δεν ήταν κυβέρνηση ;
teleia analisi
V
V
Kαλα τα λεει το παλουκαρι μεν, αλλα...
http://www.gazzetta.gr/genikes-eidiseis/article/765984/ti-eheis-sto-myalo-soy-re-alexi
Ειναι κ αυτη μια πολυ σοβαρη σκεψη ως αντιλογος...
Σε καθε περιπτωση οχι μονο αργησαμε, αλλα ετσι οπως τα καταφεραμε και τοσα χρονια και την τελευταια εβδομαδα το μαμησαμε και ψοφησε... δυστυχως...
V
v