Suasana buka/tutup

Daftar

 

Teruskan

Teruskan Dengan membuat akaun ini anda telah bersetuju dengan Terma dan Syarat & Polisi Privasi

Ellenzéki állásfoglalás az újabb román alkuról!

hari ke 2,191, 01:03 melalui HUpakolas kishuga Luci Ewing

Sziasztok!

A hétvégén sokkolóan hatott az országra hogy a románok befoglalták Moszkvát vagyis a mi elvesztett hídrégiónkat. A közfelháborodást Istencsaszar igyekezett csillapítani a mellébeszéléssel. Szokás szerint a románokat védte:



Ezt követően ma reggel megjelent a Magyar Közlöny!



A románok elárultak bennünket! Hiába írta ICS "jóhiszeműen" ami írt szegény románokról a hátunk mögött bizony csúnyán lepaktáltak az oroszokról! Köszönjük Bandi hogy megmondtad a tutit! Ezután tisztelt elnökünk két alternatívát kínál: vagy egy megegyezést a románokkal ismét vagy külpolitikai offenzívát és a TWO-tól történő eltávolításukat! Aztán...



Bandi! Kiskorodban senki se tanított arra hogy ne hazudj? És arra hogy ha hazudsz maradj következetes?

A két alternatíváról szóló hazugság így már nyilvánvaló. Nyilvánvaló hogy hosszas könyörgés következik a románoknak hogy adják vissza Moszkvát és megkapják Besszarábiát. Ismét magyar régiót adunk oda a biztonságunkért cserébe. Aljas húzásuk nem csak hogy büntetlen marad de el is éri a célját!

Páran nem értették amikor védelmi pénzről és a Keresztapáról beszéltem pedig elég egyértelmű. A románok zsaroltak minket a Kaukázusért és Volgáért. Ha nem adjuk önként elveszik a hidunkat és saját hidat építenek északra. Mi behódoltunk és ingyen adtuk a régiókat. Most már kész helyzetből zsarolnak Moszkvával a kezükben. Mi látható hogy be fogunk dőlni és átadjuk Besszarábiát a szemünk pedig bérleti díjjal lesz kiszúrva.

Mi ez ha nem maffiamódszer? Az átadott ás átadandó három régiónk mi ha nem védelmi pénz amivel a biztonságunkat vásároljuk meg hogy ne üssenek ellenünk és ne vegyék el a hidunkat? Meddig tűrjük?

 

Komen-komen

rRonin
rRonin hari ke 2,191, 01:08

Te meggárgyultál mióta... nem is tudom. Előtte jó arcnak tűntél, vicces voltál, és kedves. Mit ettél -ittál, amitől ördögivé váltál? Mást sem csinálsz csak fröcsögsz. Mit akarsz mit csináljon a kormány? NE románokra? nooormáli?
Nem volt elég, hogy Ruse-ban a felkelést támogatta a kormány? Ezzel és diplomáciával kiebrudalni kívánja őket Moszkvából stb.?

HUpakolas kishuga Luci Ewing
HUpakolas kishuga Luci Ewing hari ke 2,191, 01:11

Nagyon buta vagy! Mutass egyetlen kommentet/cikket ahol NE-t követelek a románokra! Azt már sajnos nem lehet hála az országvesztő és azóta szégyenében törlődött Charlienak.
A megoldást már ezerszer leírtam: bolgárokon keresztül ütni őket és követelni a TWO MPP-ik kifuttatását.

Azt már tudjuk hogy mi a véleményed rólam! A románokról és a cikkben leírt cselekedetükről mi a véleményed?

Joz76
Joz76 hari ke 2,191, 03:16

Bandi pontosan azt írta le, amit most követelsz rajta. Ütöttünk a bolgárokon keresztül, csillag is volt rá, és Bandi írta, hogy a TWO vezetés előtt az ügy. Szóval úgy érzem, hogy nyitott kapukat döngetsz. Az már nem Bandi hibája, hogy valszeg az MPP-k kifuttatása nem fog menni.

rRonin
rRonin hari ke 2,191, 05:05

Joz76 x 2

rRonin
rRonin hari ke 2,191, 05:06

Nme mellesleg megint vett vki vote-ot a cikkre - dúsgazdagék állnak mögötted Luci (olajmágnás)
Mellesleg a csajszi jó :p

szenko1
szenko1 hari ke 2,191, 09:51

kedvesnek lenni buzis cha amúgy tényleg törölte magát?

Schelling
Schelling hari ke 2,192, 04:45

Az ötven aranyba adok ötöt, ha nevet módosítasz "HUpákolás kishúga" helyett "Éhesló kishúgára".

Eheslo
Eheslo hari ke 2,191, 01:10

mire számítottatok?
A szemét jeticsicska patkányok folyamatosan árulják a magyarokat álrhualban és ez marad így, amíg a fékereket és a bábjaikat el nem hajtjátok a fenébe!

HUpakolas kishuga Luci Ewing
HUpakolas kishuga Luci Ewing hari ke 2,191, 01:12

Engem ez az éjszakai bandita már sokadszor ver át ebben a ciklusban. Az MK cikkben is elhittem a két alternatívát amíg nem jött azzal a kommenttel.

Eheslo
Eheslo hari ke 2,191, 01:38

Mert még hazudni is hülye a jeticsicska.
Remélem megy az impícs ellene sec perc a ruszkik sunyi felszabadításáért és a hazaárulásáért.

NightwatcherHUN
NightwatcherHUN hari ke 2,191, 06:13

Nem zavar hogy pont az hogy egy csepp hazugság nincs a mondanivalómba?
Ellenben én feltettem neked egy kérdést.
Várom a választ.
Ki all mögötted? Ki all a zászlód alatt?
Mondjuk neked osztrák zászlód van te nyomorult, most jut eszembe.
Nos?

Eheslo
Eheslo hari ke 2,191, 08:17

szemben veled jeticsicska ők mind mögöttem állnak a jetik ellen:
Congratulations, your efforts to liberate Ruse were successful and the region is now free. Help liberate 2 more region(s) to get the Freedom Fighter medal. 7 hours ago

NightwatcherHUN
NightwatcherHUN hari ke 2,191, 06:04

Négyezer magyar lakosból 5 ért veled idáig együtt.
Velük akarsz háborúba menni?

Eheslo
Eheslo hari ke 2,191, 06:07

Egyedül is megyek.
Évek óta.
Jobb mint gerinc nélküli antimagyarként szolgálni az ellenségeinket.
Ez egy játék.
Mi történik velünk ha becsületesen játszunk, amikor a magadfajta csalókat, tolvajokat, hazaárulókat sem érí semmilyen bántódás?
Semmi.
Emberek maradunk, becsülettel, gerinccel.
Nem mint ti..

NightwatcherHUN
NightwatcherHUN hari ke 2,191, 06:23

Egyedül?


Hajrá!!!!
Ez aztán az érdemi valasz

Gambit_2525
Gambit_2525 hari ke 2,191, 06:38

Kehesló FTW!

Istencsaszar
Istencsaszar hari ke 2,191, 08:10

A lényeg az, hogy Éhesló felfogta, hogy ez egy közösségi játék

Eheslo
Eheslo hari ke 2,191, 08:17

Bizony, ez közösségi játék és sokan nem csípjük a jetiket és a csicskáikat, mint ti:
szemben veled jeticsicska ők mind mögöttem állnak a jetik ellen:
Congratulations, your efforts to liberate Ruse were successful and the region is now free. Help liberate 2 more region(s) to get the Freedom Fighter medal. 7 hours ago

Gambit_2525
Gambit_2525 hari ke 2,191, 09:36

Keheske, ilyet bármelyik "jeticsicska" tud mutatni: http://kepfeltoltes.hu/view/131119/Ruse_www.kepfeltoltes.hu_.jpg. És direkt printscrn, nehogy azt hazudd, hogy hazudok.

Gambit_2525 hari ke 2,191, 09:37

Komen dibuang

Gambit_2525
Gambit_2525 hari ke 2,191, 09:37

<a href="http://kepfeltoltes.hu/view/131119/Ruse_www.kepfeltoltes.hu_.jpg"><img src="http://kepfeltoltes.hu/thumb/131119/Ruse_www.kepfeltoltes.hu_.jpg" border="0" alt="A képet a Képfeltöltés.hu tárolja."/></a>

Istencsaszar
Istencsaszar hari ke 2,191, 09:46

Congratulations, your efforts to liberate Ruse were successful and the region is now free. Help liberate 2 more region(s) to get the Freedom Fighter medal.
8 órával ezelőtt

Éhesló: nehogy azt hidd, hogy feltaláltad a spanyolviaszt.

Eheslo
Eheslo hari ke 2,191, 11:18

Akkor ezek szerint mégsem vagyok egyedül. ha a jetik elleni harcot még a jetICSicska és a hebegő haverja is támogatja!
Akkor mitől fosik az éjjeli zombi, ha ti is a jetiket ütnétek?

Ivanyos78
Ivanyos78 hari ke 2,191, 15:37

Hintaló, te aljas labanc emberszabású! Kopj le a magyar belügyekről! Osztrák vagy, szóval semmi keresnivalód nincs itt!

Hofi73
Hofi73 hari ke 2,192, 03:48

6

NightwatcherHUN
NightwatcherHUN hari ke 2,192, 07:58

Huha, az majdnem 7

HUpakolas
HUpakolas hari ke 2,191, 01:13

nem úgy volt, hogy multiért banoltak?

HUpakolas kishuga Luci Ewing
HUpakolas kishuga Luci Ewing hari ke 2,191, 01:17

Kit?

HUpakolas
HUpakolas hari ke 2,191, 04:02

tígedet, tezsvírem!

Hipper23
Hipper23 hari ke 2,191, 01:32

Dehogynem,de lefizettük az adminokat.

HUpakolas kishuga Luci Ewing
HUpakolas kishuga Luci Ewing hari ke 2,191, 04:33

Engem nem bátyám!

habarka
habarka hari ke 2,191, 01:30

Sajnos a jelenlegi kormány gyáva egy kicsit, úgy mint a többi a régmúlt kormányok között. Nem a TWO dSG közreműködésére várva kellett volna "tárgyalásokat" kezdenünk, hanem amint kirajzolódott a tervük, -ami nem ma volt- fel kellett volna tenni egy egyszerű eldöntendő kérdést a TWO felé: vagy ők, vagy mi! Ezen már nincs mit szépíteni, túl régóta megy a csűrés csavarás, túl régóta van "langyos víz" a pohárban!
[HB4P]:Elnökjelölt Decemberért:Külügy http://www.erepublik.com/hu/article/2342209/1/20

Eheslo
Eheslo hari ke 2,191, 01:39

Nem kicsit, nagyon gyáva, mert a jeti gazdáinak nem mer ellentmondani.

Joz76
Joz76 hari ke 2,191, 03:23

És ugyan ezt hogy tudnád elérni? Vagy a románok vagy mi? Ez szép elképzelés, de pl. megtiltod a szerbeknek, hogy újrakössék a románokkal az MPP-t? És ha újrakötik? Akkor mi nem kötünk a szerbekkel? Vagy ha újra kötik, akkor NE-vel bünteted őket?
Értem én a felindultságot, és igazad is van, csak nem vagyunk abban a helyzetben, hogy a TWO-nak mi diktáljuk a feltételeket.

Eheslo
Eheslo hari ke 2,191, 05:01

Egy horvát, vagy bolgár MPP már régen kinéz, ha nem értenek a szóból a two társak a jetikkel kötött MPP-k kapcsán.
Szimplán jelzésértékkel.

Joz76
Joz76 hari ke 2,191, 06:17

Merész húzás lenne, de egy bolgár MPP-t nem is látnék lehetetlennek. A horvátot kizárnám, azzal csak a szerbeket "bántanánk", pedig valójában a románokkal van bajunk.

Eheslo
Eheslo hari ke 2,191, 08:00

Joz: nem. Már régen nem cska a románokkal, hanem azzal a szerbiával is, akinek a jetik előbbrevalók nálunk.
Nem a mi döntéssünk volt a horvátokkal MPP-t kötni, akik a rácok ősellenségei, hanem az őtletük volt a románokkal előbb NAP-ot, majd hallgatólagosan NAP-ot írás nélkül, végül MPP-t kötni. Ők nafgyon jól tudják, hogy a jetik a mi KÖZÖS ősellenségeink itt.
Szóval a horvátot már rég meg kellett volna lépni.
Mosdó - törölköző.

Istencsaszar
Istencsaszar hari ke 2,191, 08:13

Egy kérdés: honnan veszed, hogy a szerbeknek ősellensége Románia? Mi sem tekintjük ősellenségnek Horvátországot. Nem azzal kelünk és fekszünk minden áldott nap, hogy a horvátokkal mi van, hogy tegyünk nekik keresztbe. Miért várjuk el a szerbektől, hogy a románokhoz úgy álljanak hozzá?

Eheslo
Eheslo hari ke 2,191, 08:21

JetICSicska, ha a "szövetségesem" valaki, elvárható, hogy ne az ellenségemmel szövetkezzen, hanem mellettem harcoljon ellene.
Vice versa.
Ha nem a szövetségesem, akkor nem.
Vice versa.

Egyszerű, igaz?

Joz76
Joz76 hari ke 2,191, 08:58

Éhesló: Van benne igazság amit mondasz, tényleg fájó, hogy a szerbek MPP-t kötöttek a románokkal. Azonban azért az egy elég nagy különbség, hogy egy TWO-höz így vagy úgy, de vele együtt koordináló országgal kötsz szövetséget, vagy egy nyíltan ellenséges országgal, akit nem mellesleg eltörölve tart eredeti területén a szövetségesünk.
A másik, amit nem vettél számításba az RL érzelmek, amik a szerbek részéről felénk max semleges, de inkább ellenséges, míg a románokkal kimondottan baráti. Szóval egy horvát MPP nagyobb sérelem lenne nekik, mint nekünk a román. És ezen vitatkozhatunk akármeddig, de szerintem így van. Ráadásul valljuk be, többnyire a szerbek segítenek minket, és nem fordítva. Tudom volt idő régen, amikor mi húztuk ki őket a szarból, de az régen volt, sok új játékos már nem is tud róla, így bizony ő a nagytestvér, többnyire az Ő érdekeik érvényesülnek. Ha diplomáciai úton el tudják intézni, hogy visszakapjuk a moszkvai hidat jó, de azt gondolom, hogy a románokkal való villongás a mi saját ügyünk, a TWO-nak csak akkor kell lépni, ha a spanyol-portugál helyzethez hasonló nyílt konfliktus lesz. És lássuk be, a spanyolok, akik egy sokkal kisebb és gyengébb ellenfelet akartak erőből lealázni, igen rosszul jöttek ki a dologból. Nálunk egy nyílt konfliktus a románokkal ugyancsak kiszámíthatatlan végű lenne, benne van a románok elszigetelődése-eltörlése, de a mi TWO-ból való kidobásunk és TWO általi eltörlésünk is. Mert ne legyenek illúzióink, a románok igenis erősebbek nálunk alapból, ráadásul több olyan tankjuk van, aki egymaga százmilliókat tud belerakni egy minibe.

Eheslo
Eheslo hari ke 2,191, 11:32

Joz: szerintem a jetik nyíltan ellenséges ország 6 éve már.
Legutóbb a 10/10-ről vertek le benneteket az ukránokkal karöltve, minden következmény nélkül. A jeticsicskáknak lehet, hogy a romnáok "kooperáló" ország, de nekem nem azok.
Nem is lesznek azok itt az erepen és RL sem.
Ha RL érzelmekról írsz a szerbek és a jetik kapcsán, akkor a horvát-magyar RL is kellene, hogy számítson, hiszen a horvátokkal több mint 700 évig éltünk közös királyok alatt, békében, közös történelmi hősökkel, mint Zrínyi, a Frangepánok és sok sok más hősünk.
Tehát ezeket tiportuk el a rácok kedvéért és a horvátok ellenségessége miatt. Akkor elvárható, hogy a rácok se kövessék RL érzelmeiket, ha itt az erepen már szövetségesek lettünk és nem is rosszak, hiszen a rácok a bébibummjukat és a felszabadulásukat is az akkor világverő eMagyarországnak és eIndonéziának köszönhetik.
Leszarják, eladtak minket a románokért évekkel ezelőtt, amikor elkezdtek napozgatni velük és nem harcoltak ellenük közvetlen háborúkban.
A jetik csicskái ezt eltűrték, nem kezdeményeztek közeledést a horvátokhoz és ma se teszik, holott amilyen az adjon Isten, olyan kell legyen a fogadj Isten is.
Már ha önbecsüléssel rendelkező gerinces emberekről és nem gerinctelen férgekről beszélünk.
A románok mindig is erősebbek voltak nálunk.
Mi mindig a szövetségeseinkkel (indonézekkel, a valaha volt olaszokkal, törökökkel, rácokkal, makikkal, lengyelekkel) voltunk náluk erősebbek, amikor levertük őket és mindig a szövetségeseinkkel voltunk gyengék, ha ők vertek le minket.
Ezért szabad választás, hogy az ellenségünket a keblünkre öleljük, miközben a kését a vesénkbe mártja, vagy gyilkoljuk mi is minden lehetséges módon.

Nekem az utóbbi a kizárólagos a románok kapcsán, mert kutyából nem lesz szalonna, mint azt az elmúlt majd 2 év is kitűnően bemutatta.

Joz76
Joz76 hari ke 2,191, 11:56

Éhesló: Az, hogy a románok nyíltan ellenségesek, nem igaz. Még velünk sem, bár nálunk tényleg ütnek elég sokszor RW-ben, de pl. a szövetség sok másik országában ez messze másképp van. Pl. nem nagyon láttam sírni a szerbeket, szlovénokat, lengyelek, angolokat, csak hogy a szövetség magját említsem, a volt EDEN országokkal pedig igenis nagyon jóban vannak (görögök, argentínok). Tehát a szövetség egésze felé kvázi ők nem ellenségesek, csak nekünk.
Amit pedig a SerHun halványodásáról írsz részben igaz, de nézz csak magunkra, milyen módon is segítjük az Indókat? A régi barátságok fakulnak, ha elsodorja egymás mellől az élet a bajtársakat, és ebben nincs semmi különleges, semmi nem tart örökké.
Egyébként pedig ez a szerbek eladnak bennünket a románokért azért nem teljesen így van. Talán 1-2 hónapja olvastam tőlük, hogy ha kenyértörésre kerül a sor, részükről nem kérdés, hogy minket támogatnak. Az más kérdés, hogy nekik nagyon nem érdekük, hogy a két ország, akikkel külön-külön jóban vannak, nyíltan egymásnak essen. De ez is érthető, ki szereti ezt a helyzetet?

Istencsaszar
Istencsaszar hari ke 2,191, 01:31

Tudtam, hogy lesz cikk erről az esetről, amint az MK-t olvastam. Nem is akartam hozzászólni, de mivel személyesen meg vagyok említve, muszáj megtennem.

A velem kapcsolatos részek a szokásos lejárató próbálkozások, de szokás szerint nem fog összejönni. Egyrészt, én nem vagyok kormánytag, így csak azokból az eseményekből tudok tájékozódni, amit az ingame felületeken látok. Abból pedig az következik, amit leírtam. A kommentemben is ott volt, hogy ebben az esetben a románok nem ludasak. Viszont ahogy jeleztem már egyből utána, az fogja eldönteni az ügyet véglegesen, hogy visszaadják-e kérésre a régiót. Majd kvázi románok elleni ütésre biztattam, szóval a ferdítést jó lenne abbahagyni.

A konkrét üggyel kapcsolatban meggyőződésem továbbra is, hogy ez egy orosz akció a román-magyar fél összeugrasztására, de ez az én egyéni problémám.

Viszont ha már így megmondtad, hogy védelmi pénz, meg maffia, akkor most már jó lenne egy megoldási javaslatot is hallani.

Eheslo
Eheslo hari ke 2,191, 01:43

Szerinted a románok a barátaink jetICScsika?
Mert szerintem nem azok.
Sem RL sem itt.
Nem is voltak azok soha.
Ezért jobb lenne, ha a bandáddal együtt elhúznátok hozzájuk, ha annyira szeretitek őket és levennétek a magyar álrhualotokat mielőbb.
Ez tisztességesebb lenne, mint a magyarokat magyar jelmezben árulni NAP NAP után a románoknak, oroszoknak, ukránoknak, bárkinek aki fizet érte, vagy csak szimplán élevezetből.

HUpakolas kishuga Luci Ewing
HUpakolas kishuga Luci Ewing hari ke 2,191, 01:43

Már ne haragudj de egy TWO dSG jelenlétében tartott orosz-román tárgyalás hogy lehetne orosz akció? És a román-magyar fél összeugrasztására? Te hallod magad? Úgy beszélsz mintha barátok lennénk velük.

Istencsaszar
Istencsaszar hari ke 2,191, 02:04

ki beszél arról a tárgyalásról? Az egy reakció volt arra, hogy a románok elfoglalták moszkvát. Én arra mondom, hogy orosz akció, hogy az oroszok NE-t adtak be a románokra, mikor tudták, hogy veszíteni fognak.

És nem, barátok nem vagyunk, de a háború, ahogy bandi is írja, nem érdeke senkinek, csak az oroszoknak és más ellenségeinknek.

Dacicus Maximus
Dacicus Maximus hari ke 2,191, 03:48

A TWO dSGt 5 perc utan kizavarta a roman elnok.

HUpakolas kishuga Luci Ewing
HUpakolas kishuga Luci Ewing hari ke 2,191, 02:54

Tanulj olvasni és szöveget értelmezni! Az oroszok azért adtak NE-t a románokra mert azt a románok kérték...

rRonin
rRonin hari ke 2,191, 05:08

ez pusztán feltételezés, persze kitelik tőlük

Tarsolytestver
Tarsolytestver hari ke 2,191, 03:50

Ez elég soványka magyarázatra öö románázatra sikeredett ICS...

 
Pos komen anda

Apakah ini?

Anda sedang membaca artikel ditulis oleh warga eRepublik, permainan strategi multiplayer bedasarkan negara-negara benar. Cipta watak anda sendiri dan bantu negara anda mencapai kegemilangan ia sementara membentuk diri anda sebagai wira perang, penulis terkenal atau guru kewangan.