Voterstwo - another nail in the erep coffin
Zelja
As you can notice all over the world there is something weird in top rated articles, newpapers with only a few subs and low quality articles are amongst most voted ones .
How is that possible you may ask yourself ? when we erepublik community are filtering good from bad articles with our votes ? Most of you already know the answer , you can now pay to get 200+ votes for your article...
This is not just damaging quality of media directly by pushing out better articles from authors that actually deserve their votes but is also demotivating people to continue (or to start) writing good, fun and informative articles.
As we all know community is the one keeping this game alive and fun, not uber fun game options, killing countries media space is directly killing the game.
It is my opinion, and I believe many people share it that admins need to do something to stop this madness, or at least make it more difficult by banning orgs that receive money for voting mostly BS articles, it is nothing but cheating and killing the game
GIVE US BACK OUR MEDIA SPACE
Comments
napola se slazem 🙂
al to je dobar nacin za zaradit lovu
voted from Moldova .
Daj ba lollll pa ako neko oce da plati za Subove sta sad,to niko osporit nemoze,ako ima nek placa sad i ban treba dobit za to xDD
Hail Democracy ; )
boli me za subove , govorim o votanju clanaka i o tome da sam prije mogao filtrirati dobre od losih clanaka po broju votova, sad je 50% toga placeno smece, i sto je najgore sve vise i vise ljudi placa
...a ono, isto se napola slažem...ali ljudi su smislili odličan način za zaraditi gold...
...ionak se sve u igri plaća...tak da : )
BOTE LIPEC
@Zelja pa zna se ko pise Dobre i ok Clanke ja bar znam a imam ih i Subane sve pogledam i rjesena stvar,mislim u biti se ne moze zabraniti niti da neko kupuje vote,nije da se slazem sa time jer ima stvarno smeca od clanak i novina al svacije je pravo da pise sto hoce dok ne krsi pravila eRepa
u pravu si želja al moš ga ebat, sve je po pravilima...
moze se zabraniti , itekako , ili bar otezati onima koji se bave prodajom takvih usluga, ja neznam sve koji pisu dobre clanke , sve koji ce ih tek pisati itd, ni ovdje ni u srbiji ni u usa ni u bih (recimo gdje se moze citati bez translate opcije..) ali nastavi li se ovo definitivno ih pola nece isplivati pored ovih sto kupuju nametanje svoga smeca drugima , da nepricam da ce pola drugih kvalitetnih novinara odustati nebudu li imali golda da i njihovi clanci dodju do top rateda , kvaliteta clanka bi trebala biti ona zbog koje ce clanak zavrsiti u top rated ne goldi...
stipe vec primio prvi gol dok pisemo 😃
nek prvo pociste mape od multija, da ne gube vrijeme na ovo...
Možda bi bilo dobro dodati opciju - kao u "onoj" igri...
vidim, da si več kupio 45 glasova...
slazem se sa zeljom.!!
BOTE KOCKA
Hello
Our club is active 4 months. We have done over 350 articles. At the beginnig we voted arts in Poland. In poland there were talking the same thing like you, now there is very small amout of people who condemn us. We hire poor people who want to earn money using VOTE button. Many people (in your county too) know that it is better way to spend money than eRep ad's. And second thing: this is not illegal. For this three months we were never banned.
"Many people (in your county too) know that it is better way to spend money than eRep ad's"
yea bcs if your article is bs even ads wont help you, people wont hit vote button, this way they are guaranteed to force their articles on us, sorry but I see nothing positive in your business
@voterstwo:
at least you can do is to charge more for voting up bullshit and low quality articles, so people will either pay more or improve their writing. it's a win-win situation - less BS articles, more income for you
Dalibor vam prodaje usluge skripte za votanje...mislim da traži 100 RL kuna po članku
a šta možeš očekivat od Slavonskog Srbina Dalibora Gvozdanovića...
pozdrav od Čupka
Come on! We are doing meybe 10 arts per day in whole world (sometime one is from your country). We are not responsible for the poor quality of all articles in your country!! 90% arts voted using our Club is very good quality! Stop accusing us of all the evils of this world!
we have some very high quality articles in Croatia (dSokre for example has 16+k subs, and there are lots of others who know their bussiness too) but they tend to have aprox. the same amount of votes as some bullshit articles... my idea is to charge more for voting articles of less quality, that is not too hard to do...
zelja kaj se zamaras s time tko ima vise voteva i ciji ce clanak biti na top 5....
Ljudi koji su subani na odredene novine subani su iz razloga da citaju svaki put kad se izda novi clanak bez obzira hoce li on ima 1 ili 10 ili 100 voteva...
ja osobno nikad ne gledam top rated novine nego samo one na koje sam suban ili pogledam nove clankove koji su izdati....
I tako kod nas clanci za dan stanu na jednu ili max 2 stranice tako da su svima uocljivi a kaj se tice stranaca ako naletis na zanimljive novine subas se i to je to....
ovo s votovima je cista glupost....
a i tako ne moze zabranit nikom da zaraduje ingame novce/golde/ bilo kaj drugo na bilo koji nacin na koji se ne krse pravila erepa a isto tako ne mozes napravit pravila u nekoj igrici da neke osobe ne nadu neki nacin kako ce zaradit ili steci prednost nad ostalima...
isto tako moze doci netko tko nezna koristiti MM i reci nije fora da ljudi vrte novce i bogate se preko MM samo zato jer odredene osobe ne znaju to ili im se nebe ili su nesposobne i nakon tonu tutoriala 🙂
why would they pay for voters then ? it doesnt make sense, im accusing you about one particular thing, not all of them 🙂
my opinion is clear, and im free to state it, only articles voted bcs of their quality or purpose (tutorials, orders) , deserve to reach top rated, those paying for it are nothing but cheaters , same as if buy votes for congress or president elections...
dino tvoje je pravo da citas samo novine na koje si suban, meni se neda prolaziti kroz stranice i stranice medjunarodnih vijesti nebih li nasao dobar clanak, do sada bih pogledao top rated clanke u par drzava i to je to uvijek bih nasao nesto informativno/zanimljivo, ovako ih je sad pola smece
da nepricam o tome zasto bi se netko trudio napisati dobar clanak ako se mora boriti sa debilima koji placaju svoje clanke ?
do sada su novine bile rezervirane za ljude koji su imali nesto za reci, sada su se i debili (vecina kojih gold nabavlja varanjem) ukljucili u medijski prostor, vidis ako se ljudi neslazu samnom/mojim clankom nece votati clanak i on ce propasti, ili bih i ja trebao nametati svoje clanke placanjem?
gle tvoj clanak nece proci nezamjecen jer imas nas 2818 subanih i svi ce vidjet taj clanak i procitat ga to je jedna stvar...
sad ja se slazem s tobom da to ima los utjecaj kad gledas druge drzave..ali opet kad jednom pogledas druge drzave opet nades clanak i das u sub jer ocekujes da ce i dalje izdavat zanimljive clanke a i uvijek vise manje mozes nabasata kod nekog na shout ako dode neki npr dobar clanak a nisi ga mogo naci jer nije iz Hrvatske.
u svakom slucaju slazem se s tobom da nije fer to ali kaj je danas fer?
isto tako nije fer odrzavat MMM akcije i ljudima fillat novine subovima a ljudi ne znaju srociti 2-3 smislene recenice...
Mozemo sad reci da to je u korist drzave ali iskreno je bilo je prije kad si za svaku medalju dobivao po 5 golda ali danas kad dobis jedva ti to je nista....
zivot nije fer ali nismo ga mi sami birali ; )
ebga istina sve je manje stvari u ovoj igri fer, dok ovo nije doslo bar su novine koliko toliko bile postedjene i mogao si biti miran na tom frontu, sad pa pa morao je netko pokvariti i to...
postane li ovo trend i dobiju li ovi konkurenciju (a vec vidim koliko bi im bilo lako konkurirati) cjena votanja ce pasti jos nize i bit ce ovo jos deset puta gore...
ako nista mogu bare napisati clanak , mozda i netko od admina obrati pozornost...
a obratit ce oni pozornost samo ako pocnes pisat u onom drugom smjeru ako me kuzis na kaj mislim : )
moram li komentar napisati na engleskom?
i agree, vote. also, i don't participate in mmm actions. at begining of my elife i was giving vote and sub to almost everybody but now i don't. i'm subscribed on lots of lousy newspapers and i can't find good articles among bad ones. the biggest part of this game is communication and i want to hear/read interesting articles, meet interesting, funny and smart people, hear new ideas and new jokes. voting without criteria doesn't help me in my search for entertainment.
v+s
q5 puske po 0,4 golda (27 kn) prodajem (damage 10, durability 50).
q4 tenk za 0,5 golda prodajem.
Damage 14, durability 20.
who cares?
Zato moji clanci nikada nisu previse zamijeceni xD
Takodjer, napola se slazem
I agree, the amount of garbage in top voted articles makes it not worth even reading top 5/10 anymore
Dobro šra više ne pišem. Nekad si treba rasturat da stigneš u TOP 5 Nationala, o Internationalu da i ne govorim, a danas je to goli q-ratz...
Ljudi su osmislili novi legalan nacin zaradjivanja u eRepu i to im ne mozes zamjeriti, mozes im samo cestitati na domisljatosti. Pretplatio sam se na nekolicinu novina koje, po mom misljenju, izdaju kvalitetne clanke tako da uopce ni ne gledam kaj je u TOP 5.
Po čemu je plaćanje reklame adminima moralnije od ovog? Oboje je ista djelatnost - advertising.
Napola se slazem. Zasto. Zato što sam se recimo ja stvarno trudia sa 50 ak članaka dok nisam dobio mm a neki jednostavno uplate 2 3 golda za mm projekt i bez ijednog članka dodju do mm. Ista stvar. Zato,nema veze,nek ljudi rade sve,kao sto je neko vec napisao,uvijek postoje subovi na dobre stvari.
za votove se slazem, a za subanje neka naplacuju \o/ sve je to dio igre unutar pravila erepublika. a i ja sam napisao bar 50clanaka za mm
Internet je i onako jedna ogroooomna kanta za smeće. Šansa da nađeš nešto pametno svake godine se dramatično smanjuje (geometrijskom progresijom).
Na internetu se sve svodi na čistu zaradu, liberalni kapitalizam u ekonomskom smislu je smeće jednako kao i komunistička planska privreda.
Vjerujem da je većina Hrvata 1990 željela slobodno, demokratsko društvo, visšestranačje ali sam posve siguran da većina nije željela niti htjela liberalni kapitalizam u punom smislu te riječi.
No to je prirodni proces. Njihalo ide iz jedne krajnosti u drugu krajnost.
Pri tome uopće ne govorim o politkim opredjeljenjima nego isključivo o ekonomiji.
glas , bravo
Zanimljivo je baciti pogled na njihovu donacijsku listu http://economy.erepublik.com/en/citizen/donate/list/3457582/1
U zadnjih tjedan dana ovi su Hrvati koristili njihove usluge:
Djani - http://www.erepublik.com/en/article/slobodna-hrvatska-dojmovi-sa-sastanka--1521995/1/20
luxkova - http://www.erepublik.com/en/article/zeznuo-sam-1520866/1/20
FanaticZD - nepoznati/obrisani članak ili subanje
Djani - http://www.erepublik.com/en/article/izbor-imena-glasanje-poziv-na-sastanak-1520122/1/20
gogy_st - obrisani članak
zdlemmy - http://www.erepublik.com/en/article/sretan-ro-endan-tuljani-nove-prijave--1518749/1/20
Djani - http://www.erepublik.com/en/article/novi-pocetak-hvala-svima-update--1517139/1/20
Asklepije,koristia sam je 2 puta ne jednom. Oba puta kad su se radile prijave za tuljane. I bez toga clanci imaju i vise nego dovoljno glasova. Zasto onda????? Zato da sto prije udju u top 5 i da ih sto vise ljudi vidi i da se sto vise uclani,tj prijavi. Kako se ono kaze cilj opravdava sredstvo. Kao sto rekoh vec prije,napola se slazem.
zdlemmy nisam ja nikoga osuđivao, nego samo iznio šta sam vidio na linku. Ja čak nemam ništa protiv da se votaju takvi pametni članci, ali mi smeta kada se plaća votanje bzvz članaka koji bez plaćenog votanja ne bi dobili ni 100 glasova...
Ponavljam pitanje:
po čemu se ova vrsta usluge razlikuje od usluge iste vrste koje pruža eRepublik Labs putem advertisinga? I jedno i drugo je zapravo usluga reklamiranja, na način da se nešto (članak u ovom slučaju) reklamiranjem učini dostupnim široj javnosti. I oboje ima svoju cijenu.
Osobno nikad nisam koristio ove usluge, niti ću. No ne mislim da oni koji koriste čine nešto jako loše, obzirom da je advertising danas općeprihvaćena djelatnost.
neznam di je problem i ja ako da cita sto sira masa platit cu ga opet 🙂 posto clanak sigurno nije bevzeze a to sto si ti z se postavio kao boga i mozes sudit sve i svasta a nitko tebe to je vec drugi problem 🙂 i sto se tice novaca imam vise nego sto mislis ili vise neg sto si ikad imao i to sam stekao svi znaju legalnim putem i donirao sam ja HV-u , Tenko slavoniju , platio q5 oruzje u vrijednosti od 100tisuca kuna po normalnim cijenama tj po 30 kn za sve vojnike u Zdrugu itd. a sto se mene tice svatko tko mi pise daj mi kunu ili daj mi gold posudi ili nesto to i uradim 🙂
ljubomoran si sto se ti nisi sjetio prvi 😛
Asklepije,tvoje iznosenje linkova nisam shvatio kao napad,nego sam objasnio recimo za koje clanke se isplati dat i zasto. Sve ok.
debilno je uopce objasnjavati cemu vodi (mada pise i u samome clanku), clanci koji bi inace bili filtrirani i dobili 30tak glasova sada su po cjele dane na homepejgu , djani sta me boli k koliko ti virtualnih para imas? da ti clanci o debilnoj stranci ista vrijede nebi placao poljacima da ti ih izglasavaju vec bi ih ljudi sami navotali, ali ne ti si prosudio da ti clanak "sigurno nije bezveze" pa sad tamo visi blokirajuci postene novinare koji svoje glasove zasluze...
uzivajte gledajuci splacine ja znam da ce sve manje i manje ljudi ulagati trud u svoje clanke jer kako da konkuriraju debilcinama koji ih placaju i to sa sve manje i manje aktivnih hrvatskih igraca koji bi glasali njihove clanke 😉