Μια φανταστική ιστορία στο eRepublik(by GeorgeIV)

Day 2,225, 07:47 Published in Greece Greece by GeorgeIV

Ήταν ένα Πρωινό του Αυγούστου.Ο ήλιος μόλις είχε ανατείλει στην γραφική και κοσμοπολίτικη Μύκονο.

Επιτέλους διακοπές!!!Μετά από πόσο καιρό διακοπές!!!Μακριά από την δουλειά στα μεταλλεία σιδήρου στον Παρνασσό,μακριά από την μονοτονία του γραφείου στο Υπουργείο Άμυνας με τις κτηριακές εγκαταστάσεις που θυμίζουν φυλακή!!!
Όλες οι Στρατιωτικές Μονάδες ήταν καλεσμένες στο επετειακό καλοκαιρινό ξεφάντωμα στην μαγευτική Βόρεια Μύκονο.

Ο Dihenekis μας είχε πει πως είχε κλείσει κάτι αεροπορικά εισιτήρια για όλα τα άτομα του MU με την AIR BAHAL από Καλαμάτα.Αλλά,προτού φύγουμε από Σπάρτη, μαζεμένο όλο το MU καθώς ήμασταν για να φύγουμε για Μύκονο ο Commander μας είπε πως δεν υπάρχουν εισιτήρια και πως είχε έναν γνωστό που του χρωστούσε χάρες από τον Πειραιά ο οποίος είχε ένα πλοίο που θα μας πήγαινε τελικά στον προορισμό μας.Έτσι λοιπόν φύγαμε οδικώς και μέσα σε λίγες σχετικά ώρες (ο οδηγός του λεωφορίου ήταν ένας TrellosPsilos που το πήγαινε καρφωτά 110 για κάποιο λόγο) φτάσαμε Πειραιά και ξεκινήσαμε το ταξίδι.

Στον δρόμο κάναμε έναν ψιλοαπολογισμό για το τι έγινε στον χρόνο που πέρασε και απολαύσαμε το θαλάσσιο ταξίδι μας.Η Va.da έπαιξε τον κλασσικό της ρόλο (δηλαδή να μουρμουρίζει όλη την ώρα του ταξιδιού),ο Faramir μας δρόσισε λίγο παραπάνω με τα αστεία του και γενικά φτάσαμε στο νησί με μια σχετική ευφορία.

Στην προβλήτα του λιμανιού της Βόρειας Μυκόνου μας περίμενε ο Commander του MU Drawback μαζί με άλλα καλά παιδιά από την Μινόαν και μας καλωσόρισαν με μερικές δώσεις καλό τσίπουρο.Μετά από το ΄θερμό΄ καλωσόρισμα μας είπαν σε ποιες καμπάνες θα μέναμε και πήγαμε να ετοιμαστούμε σιγά σιγά για το ξέφρενο πάρτι που θα ακολουθούσε την πρώτη νύχτα.Εν τω μεταξύ σιγά σιγά κατέφταναν και άλλες μονάδες:Η Hellenic Army μαζί με την Οπλιτική Φάλαγγα έκλεισαν για πάρτι τους το πλοίο της γραμμής από Ραφήνα προς Μύκονο,οι Μυρμιδόνες έσκασαν μύτη με ένα υποβρύχιο που είχαν αγοράσει πρόσφατα από τα κέρδη του οργκ της Στρατιωτικής τους Μονάδας άπο τον Βόλο ,οι Hellenes ήρθαν με ένα κότερο από την Πάτρα μαζί με τα Παιδιά από την Πάτρα,τα 7νησα ήρθαν από το Ιόνιο με ένα ωραίο τρίκαταρτο ξύλινο παλιό σκαρί και η Μακεδονική Φάλαγγα μαζί με τα πιστόλια κατέφτασε στο νησί με πτήσεις τσάρτερ από την Θεσσαλονίκη που πλήρωσε ο Καραβίας με τα κέρδη που είχε βγάλει από το εμπόριο Weapon Raw του τελευταίου τριήμερου .Κλασικά όποια ομάδα έφτανε έκανε τον εφάμιλλο θόρυβο που κάνουν όλοι όσοι πάνε πενθήμερη εκδρομή με κλασσικά ποδοσφαιρικά συνθήματα διαμορφωμένα για την περίπτωση (ούτε ο Πελεκάνος ο Πέτρος δεν γλύτωσε από τα συνθήματα ).Η αλήθεια είναι πως από το πανηγύρι οι μόνοι που έλειπαν ήταν οι Rebels και η 5GTA γιατί είχαν οργανώσει δική τους συγκέντρωση στο κάτω Κουφονήσι....Υποθέτω καλά θα πέρασαν και αυτοί..

Έτσι λοιπόν κύλισε το πρωινό της Παρασκευής,με τις στρατιωτικές μονάδες να παρελαύνουν πλέον στην Βόρεια Μύκονο,όχι για πόλεμο αλλά για ξέφρενη διασκέδαση!!.Το πρώτο βράδυ έγινε ένα Pool Party στην πισίνα του ξενοδοχειακού συγκροτήματος των Μινωιτών,όπου ως συνήθως έγινε της κακομοίρας.Ο μέσος όρος κατανάλωσης αλκόολ άνα άτομο σε Vol είχε πιάσει ρυθμούς αγοράς όταν έμπαιναν οι παλιές αποστολές και είχαμε και κάποια ψιλοατυχήματα.Όταν ξημέρωνε,το παρτάκι σχόλασε και είπαμε τα λέμε πάλι σε λίγες ώρες και πήγαμε να πάρουμε έναν ύπνο στο μεσοδιάστημα.Αφού ρίξαμε μια βουτιά και φάγαμε στον μπουφέ που είχαν φτιάξει οι Μινωίτες (με συνοδεία γάλακτος καρύδας για να αποκτήσει η λεηλασία μια εξωτική εσάνς),περάσαμε και πάλι μια από τα ίδια στα Clubs της Βόρειας Μυκόνου.Ο Drawback κανόνισε τα της εισόδου δίνοντάς μας ένα ειδικό πράσινο φωσφοριζέ περιβραχιόνιο,λέγοντας πως τα είχε ΄κανονίσει΄ με τα συντρόφια τους ιδιοκτήτες,δίνοντάς μας το ελεύθερο να κάνουμε ό,τι θέλουμε και να μπαίνουμε σε όποιο μαγαζί θέλαμε χωρίς κανένα πρόβλημα.

Φτάσαμε έτσι,σιγά σιγά,στην Κυριακή την τελευταία μέρα του πανηγυριού της Βόρειας Μυκόνου.Ο D1m1tr1os για κάποιο λόγο έτρεχε φωνάζοντας:<Σήμερα είναι Κυριακή!!!> για κάποιον περίεργο λόγο.Η τελευταία ημέρα ήταν η μέρα του αποχωρισμού.Όλοι ετοιμάζονταν για την νύχτα γύρω από την φωτιά στην παραλία όπου θα γίνονταν πλήθος πολιτιστικών εκδηλώσεων από τον πολιτιστικό σύλλογο της Βόρειας Μυκόνου ‘Ο Πράσινος Ήλιος΄,όπου υπεύθυνος εδώ και χρόνια είναι ο Tilemachos69.Αφού λοιπόν είδαμε με ευχαρίστηση το πρόγραμμα που είχε να μας προσφέρει ο σύλλογος (συμπεριλαμβανομένης και μιας εκτέλεσης του Γλυκά Πονούσε το Μαχαίρι του Βοσκόπουλου από τον Τηλέμαχο) καθίσαμε γύρω από την φωτιά και συζητήσαμε για πολλά πράγματα που είχαν γίνει στο διάστημα που είχε μεσολαβήσει μέχρι την έλευση του καλοκαιριού,τις μάχες,τα ευτράπελα και άλλα πολλά.Σαν ήρθε όμως το πρωί και οι αχτίδες του ηλίου δώσαν την νέα ημέρα αρχίσαμε να επιστρέφουμε στις καμπάνες μας,να πάρουμε τις αποσκευές μας και να γυρίσουμε πίσω…

Φεύγαμε με ανάμικτα συναισθήματα και τυμπανοκρουσίες από την δημοτική μπάντα της Βόρειας Μυκόνου ΄ Ανδρέας Παπανδρέου΄ (ο Drawback είχε καταφέρει να εξασφαλίσει κάποια κονδύλια από το Υπουργείο Πολιτισμού επί Γεωργίου Παπανδρέου).Οι Μυρμιδόνες έφυγαν για τον Ναύσταθμο Βόλου,όλος ο Βορράς έφυγε με 3 μεγάλα Airbus (χορηγία του Καραβία) από το Κρατικό Αερολιμένα Νότιας Μυκόνου (γιατί αυτός της βόρειας Μυκόνου έκανε μόνο για ελικοφόρα),όσο για μας που φεύγαμε για Πειραιά,ο Commander μας είχε κάνει τα κουμάντα του και πήρε μαζούτ 100 Οκτανίων σε καλή τιμή και τα 7νησα πήραν το τρίκαρτο και πήγαν να συνεχίσουν τις διακοπές τους στην μαγευτική Μαγιόρκα.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ (και τα λεφτά υποθέτω δεν μας χαλάνε αλλά η υγεία πρώτα από όλα)