Об’єднання слов’ян.
Nestor 23
Після перегляду і аналізу коментарів на попередню мою статтю
http://www.erepublik.com/uk/article/-039-1-2194321/1/20
в якій висловив думку про те що об’єднання слов’янських народів в еСвіті дало б у перспективі утворення найсильнішого і головне найстабільнішого альянсу за всю її історію!!!
Я вирішив поставити це ж питання нині діючим президентам тринадцятьох слов’янських держав. Питання було сформульоване наступним чином:
Як ти ставишся до об’єднання слов’янських держав (Сербія, Польща, Болгарія, Македонія, Хорватія, Україна, Росія, Словенія, Боснія і Герцеговина, Білорусь, Чехія, Чорногорія, Словаччина) в єдиний альянс в eRepublik.
Нажаль відповідь дали лише 9 з 13 президентів, але певно це і так добре зважаючи на те що зараз слов’янські держави знаходяться у різних альянсах, ворогують між собою і дане питання багатьом могло здатися трохи провокативним.
У зв’язку з цим відповіді будуть надруковані у наступному форматі:
Буде надрукована лише основна думка, а не весь текст бесіди з кожним президентом стосовно даного питання.
Не буде вказуватись який президент давав яку відповідь.
Було б цікаво, але в даний час неможливо.
Маємо союзи з іншими країнами, і ми наврядчи могли б просто стати ворогами.
Я думаю, що це цікава ідея, але я не думаю, що це можливо в даний момент або коли-небудь з цього питання. Найбільша перешкода, ймовірно, буде у сербсько-хорватському суперництва і їх дружбі з Грецією та Угорщиною яких вони ніколи не залишать.
Позитивно, але цей альянс - казка. Я абсолютно впевнений в неможливості його створення. Геополітично слов’янський союз неможливий. Точніше ну дуже мало шансів.
Вважаю, що це неможливо.
Якщо я все правильно зрозумів ти хочеш зібрати нас під одним прапором? 🙂
Тільки якщо під нашим прапором 🙂
Загалом ми нічого не маємо проти союзу слов'янських народів. Але цей альянс був створений пару раз, але це завжди закінчувалося погано. Занадто багато держав, які є суміжними.
Це утопія. Хоча це не погана ідея об'єднання всіх слов'ян.
Цікаво 🙂
Ми повинні постаратися ...
Слов'янський Союз є моєю мрією. На жаль реалізувати цю ідею з дуже багатьох причин не вийде. Про що говорити якщо найближчі брати – Росія, Україна, Білорусь, не живуть в дружбі один з одним. Сербія і Хорватія через РЛ конфлікти навряд чи колись будуть в одному союзі і це не все, серед багатьох країн є суперечності і через РЛ і в цій грі їх наврядчи вийде вирішити. Нинішній наш уряд цілком і повністю підтримує ідею братерства слов'янських народів і в будь-якому кроці у зовнішній політиці ми цим керуємося.
Було б добре, але я боюся, що це нереально.
Занадто багато різних думок, і є багато відмінностей в erepublic (наприклад, EDEN проти ONE). Також відмінності в RL (наприклад, Сербія проти Хорватії). Але, звичайно, ми будемо уважно стежити за зусиллями в цьому руслі, і ми були б раді мати велику слов'янську коаліцію.
Для шаутів:
Об’єднання слов’ян.
http://www.erepublik.com/uk/article/-rsquo-rsquo--2202278/1/20
Comments
Ідея з опитуваннням цікава, але результати очікувані, хоча позитивним є тещо 9 з 13 відповіли на запитання, а з цього можна зробити висновок що за певних умов кожен з них може підтримати нашу державу
Настирний нуб попався.
Впертий. Рішучий. Країні такі потрібні 🙂
Якщо я все правильно зрозумів ти хочеш зібрати нас під одним прапором? Тільки якщо під нашим прапором
Цікаво взнати, який саме президент це написав.
Merko l День 1,896, 04:07
Настирний нуб попався.
Впертий. Рішучий. Країні такі потрібні
________________________________
вважатиму це за прихований комплімент в мою адресу)))
Merko l, майже впевнений, що то польский президент
Я і сам Лігу Слов'янських Націй хотів створити. Ахахахаха, були часи ~
Pant3G День 1,896, 04:12
Я і сам Лігу Слов'янських Націй хотів створити. Ахахахаха, були часи ~
_____________________________________
ці часи можуть знову настати, історія циклічна)
Раз в пів року завжди знаходиться нуб, який публікує подібні статті)
Ти не перший такий, однак найрішучіший, який на ділі підтвердив свої наміри.
За це респект.
ну вот
опять
эти непонятные русские, живущие от Полесья до Чёрного моря, набиваются к нам в славяне. фу.
Щось пробували з обєднанням ЗУБР. Я й досі підтримую цю ідеологію. Нема лідера...
фу, навіть не кажи )
Угу, на моїй пам'яті уже втретє це питання починає світитися у пресі, і утретє відповіді очікувані... Дотогож це питання починають мусолити якраз у період довгого застою! Адже люди не бачать геополітичних перспектив, і починають мріяти)
За старання МАСНИЙ вот!
Vsevolod Presnyak День 1,896, 04:22
Щось пробували з обєднанням ЗУБР. Я й досі підтримую цю ідеологію. Нема лідера...
____________________________________________
Стосовно того що немає лідера погоджуюсь
Україна не ввійде в Слов'янський союз,якщо там буде роіся
лол, болгары славяне
гарна стаття
Ты назвав кацапив словьянами?
Хлопці, кому цікава тема об'єднання слов'ян - вступайте у SUAF
http://www.erepublik.com/uk/main/group-show/112
Не варто вигадувати щось нове. Краще підтримайте дещо призабуте старе.
Хочешь Славянский союз, пиши по-русски.
Москалі - не слов'яни.
Ми не хочемо навіть забруднювати цю статтю їхньою нікчемною говіркою.
Опитування ще один раз показує, що більщість країн нічого не моють проти слов"ян, і навіть хотілиб бути в такому умовному союзі але влада все одно каже що ми нікому не потрібні, коли вже люди прозріють ..
fap8621 День 1,896, 04:38
Хочешь Славянский союз, пиши по-русски.
_______________________________________
на мою думку кожен повинен писати на своїй рідні мові, у певних випадках можна робити винятки переходячи на англійську, російську, мову співрозмовника...
А якої слов'янської гілки тіло на демотиваторі знизу із самого лівого краю? Той, що із значком октябрьонка.
V
Doberman.88 День 1,896, 04:53
А якої слов'янської гілки тіло на демотиваторі знизу із самого лівого краю? Той, що із значком октябрьонка.
____________________
))) не будьте надто прискіпливі до демотиваторів
Утопія)
До речі, цікава ідея. З одного боку можна було б створити словянський союз зі словянських народів, з іншого боку - угро-фінський союз з угро-фінських, як-то Угорщина, Росія, Фінляндія, тощо, куди ще можна залучити болгар. Було б цікаво, два приблизно рівних за силою блоки.
слов*яни то вигадка, їх не було... проти
Bozhok Bohdan День 1,896, 05:21
слов*яни то вигадка, їх не було... проти
_________________________________
хто ж тоді на твою думку був?
> хто ж тоді на твою думку був?
тильки украинци! зразу вид обезьян!
Хочешь Славянский союз, пиши по-русски.
overm1nd88 День 1,896, 04:36
Ты назвав кацапив словьянами?
overm1nd88 День 1,896, 05:31
> хто ж тоді на твою думку був?
тильки украинци! зразу вид обезьян!
_________________________________
якщо тобі не важко, не провокуй людей і не зіштовхуй лобами братні народи.
Дякую!
А навіщо болгар залучати до угро-фінського союзу, якщо одні з їх предків (булгари) тюрками були.
Ця ідея в цілому не така й фантастична. Треба створити в Україні партію яка боролась би, та пропагувала цей альянс. Коли вона отримує достатню підтримку, треба зробити такі партії в кожній слов'янській крані. Вони повинні мати спільну політику, та керуватись спільними ідеями. Мати власні військові загони які би діяли як спільна армія. Поступово привести ці партії до влади у цих країнах. Зробити військовий союз таких собі слов'янських держав. Так ми отримуємо могутній військовий блок. А якщо ми українці без посередньо це все організуємо то влада в цьому альянсі може цілком бути нашою!
В той формі в якій я пропаную цю ідею, я за!!!
кацапи і булгари тут до чого?
а чем вам болгары не угодили?
Хочешь Славянский союз, пиши по-русски.
_______________________________________
Де тут логіка? Яким місцем ти думаєш?
[removed]
Плюсую попереднього оратора. Всякі представники ''русского міра'' дуже люблять використовувати цю тематику.
Roman KR День 1,896, 07:39
Плюсую попереднього оратора. Всякі представники ''русского міра'' дуже люблять використовувати цю тематику.
__________________________________
до чого тут "русский мір" (росіяни це один з 13 слов'янських народів представлених у еСвіті)
мова йде про об'єднання слов'ян на правах рівноправності,а не під чиїмсь одноосібним началом
kwaobus День 1,896, 06:12
кацапи і булгари тут до чого?
___________________________
кацапи і булгари - ні до чого
а росіяни і болгари це також слов'яни!
Vote!!
Автор яким чином і якими гаслами ти збираєшся об'єднати українців з росіянами?
Росія - рівноправ'я?! Ні не чув!!!
Однозначно проти.. союз можливий тільки з білорусами!
росіяни не слов'яни. Етнічно це угро-фінські племена, які заселяли територію росії від петербургу до уральських гір і жодного етнічного відношення до слов'ян не мають
Vadym Glushko День 1,896, 09:06
Автор яким чином і якими гаслами ти збираєшся об'єднати українців з росіянами?
Росія - рівноправ'я?! Ні не чув!!!
Однозначно проти.. союз можливий тільки з білорусами!
____________________________
з білорусами у нас і так дуже хороші відносини потрібно їх налагоджувати і з росіянами.
На скільки я знаю історію еСвіту були моменти коли ми з ними воювали пліч-о-пліч проти спільного ворога, потрібно відновлювати ці зв'язки.
galynkas День 1,896, 09:15
росіяни не слов'яни. Етнічно це угро-фінські племена, які заселяли територію росії від петербургу до уральських гір і жодного етнічного відношення до слов'ян не мають
________________________________________________________
народи що мають угро-фінське походження і проживають на території Росії
Мордва 744,2 тис. чоловік (2010)
Удмурти (вотяки) 636,9 тис. чоловік
Марійці (черемиси) 547,6 тис. чоловік (2010)
Комі-зиряни 293,4 тис. чоловік (2002)
Комі-перм'яки 125,2 тис. чоловік (2002)
Ерзя 84,4 тис. чоловік (2002)
Мокша 49,6 тис. чоловік (2002)
Загалом максимум 3млн.
Забув самих росіян.
Статтю не читав, але в голову зразу полізли думки про "Русскій мір". Як бути з кимось в союзі, то це з Білорусами. (І так, я знаю, що відносини й так хороші.)
Merko l День 1,896, 09:35
Забув самих росіян.
_____________________
росіян близько 110млн
Novojavorivsk День 1,896, 10:02
Статтю не читав, але в голову зразу полізли думки про "Русскій мір". Як бути з кимось в союзі, то це з Білорусами. (І так, я знаю, що відносини й так хороші.)
__________________________________________________________
не пошкодуй часу, прочитай вона коротка.
це певно лізуть стереотипи з реального життя)
легко створити союз з тим з ким і так хороші відносини, а потрібно миритись і налагоджувати їх з тими з ким в силу різних причин вони стали натягнутими...
ще один(